Fórum >> Típusok >> 159

droberto2016-11-11 22:19:35 // 87188
Leszeded alul felül a csavarokat. Leszeded a csomi gumikéderét. Kitekered a kerékjárat felőli csavarokat.
Ha megvagy a kerékjárat felől elkezded lefejteni (húzod kifele és kissé hátra). Nagyjából ennyi semmi ördöngősség.
Hardy2016-11-11 22:14:39 // 87187
En mindig eszreveszem. Ma pl.autopalyaztam keresztul kasul az orszagba erre mikor befordulok az utcankba már hallom hogy morog a kipufogó. Ezt tuti direkt csinalja. Multkor mar kopogott a szemem az ehségtol beálltam a KFC parkolojába hát nem akkor allt neki...
Giuntini2016-11-11 22:10:22 // 87186
Vagy esetleg a légtömegmérőm szarakodik?
Dömpi (il dottore)2016-11-11 22:09:40 // 87185
Ja meg azt elregélhetné valaki, hogy az oldalsó index izzót hogy kell kicserélni úgy, hogy ne törjek el semmit.
Giuntini2016-11-11 22:05:54 // 87184
Mostanában érdekes jelenségre lettem figyelmes. Ha odalépek a gáznak alacsony fordulatról, mondjuk negyedikben, akkor olyan 2200 környékén egy pillanatnyi fordulatszám esést érzékelek, majd utána gyorsul gyönyörűen tovább. Az enyém automata, de nem a váltó csinálja, mert ha csúszna, akkor felpörögne. A városban nagyon alacsony fordulatokon vált az automata, csak simogatom a gázpedált. Nagyon sokat autópályáztam a nyáron, de ott is általában csak alacsony fordulaton használom, ha 140-150 között megyek, akkor is 2300-2500 fordulaton jár a motor. Ha valamiért le kell fékeznem mondjuk 100-ra, vagy leveszem a tempót, akkor a tempomat vehemensen gyorsít vissza a beállított sebességre, nem szükségeltetik neki visszaváltani. Gyanítom, hogy igazából nincsen meghajtva, vagyis jobban odalépve a gáznak. Ma egy kicsit odaléptem neki többször, 4-ben 1500-ról olyan 2500-ig itt a városban, elmúlt a jelenség, csak ennek a gépnek lehetetlen igazából odalépni. Ha emberi módon nyomom a gázt, akkor 80 alatt már felteszi ötbe. Arra gondoltam, hogy egy kicsit ellustult a gép, és időnként oda kell neki lépni, bár a városban lehetetlen, autópályán meg szinte állandó fordulatszámmal megy. Húgom, ma kapott egy 45ezres gyorshajtást a Puntóval, a 2,4-el, ha odalépek, akkor nem 45ezer, hanem 80. Ilyeneket meg nem akarok fizetni.
Dömpi (il dottore)2016-11-11 22:00:08 // 87183
Sziasztok, valaki legyen oly kedves és írja le nekem részletesen hogy jön le a hátsó lökös az sw-ről.
Köszi
Dömpi (il dottore)2016-11-11 21:58:18 // 87182
19" kerékkel chippelve 190 km/h a vége.
droberto2016-11-11 21:57:06 // 87181
Lejtőn könnyű! :)
Invisible2016-11-11 17:53:56 // 87180
Ez lesz az új mélyládád? :D
gpek2016-11-11 17:50:26 // 87179
Van egy szett 17-es téli gumi szett 2 jó 2 kevésbé jó gumival. 100K A felniken vannak kacok.
David | Centocinquantanove2016-11-11 15:43:14 // 87178

Imááádom ☺
WarbiRunner (Gyuri)2016-11-11 15:16:28 // 87177
Alul nem gyorsul valami félelmetesen, 9s alatt hozza össze a 100-at. :-) Szerintem gyári, viszonylag hosszú 6-ossal és 230-nál már jó nagyot csalós órával. Azt nézd, hogy a 4e-t nem bírja leforogni 6-ban. Ilyen hosszú áttételnél ha sokáig nyomod, szépen araszolgat az a mutató. Én is szoktam nézegetni ilyesmiket :-)
Zolibácsi2016-11-11 14:57:36 // 87176
Jo ez 220-nak... Meg a lankás lejtős útnak
Piritu - 1.000.0002016-11-11 13:49:41 // 87175
Az ePER-ben benne van.
Piritu - 1.000.0002016-11-11 13:47:33 // 87174
Meg nem hivatalos tag az illetõ
RomeoOne2016-11-11 13:39:49 // 87173
Az mit jelent, amikor valakinek rámész az adatlapjára és nincs ott az üzenőfal? Most a blogoknál láttam egy Bszabi91 nevű felhasználót aki a saját blogjai között kérdezi, hogy lesz-e idén alfás találkozó. Nem tudom erre hogy várt választ,de az üzenőfalára be akartam linkelni a főoldalon szembejövő tiszacsegei találkozót.
De nincs üzenőfala. Sőt! Rákerestem és nincs a tagok között sem. kiírattam az összes felhasználót és a listában sincs benne. WTF?
Bszabi91
159 Indigo Gray 2.4 Monster2016-11-11 12:59:27 // 87172
Elég öreg 1995-körüli :) hideget nem csinál de a levegőt keringteti az utastérben :)
Tocke2016-11-11 12:56:24 // 87171
A 16V gyárija ha jól tudom 212 km/h, a 8V vége 192 km/h.
David | Centocinquantanove2016-11-11 12:47:02 // 87170
1.9 16V 150LE végsebesség
Ráfüggtem ilyen videók nézegetésébe...
Vajon ez chipes vagy a 16V gyárilag megy ennyit? (óra szerint majd' 230km/h)

A 8V 120LE mennyivel van mögötte végsebességben?
Tocke2016-11-11 12:43:13 // 87169
Hát persze, a muszáj nagy úr:-) Ez milyen hűtő egyébként, olyan fura.
159 Indigo Gray 2.4 Monster2016-11-11 12:36:39 // 87168
Ha a hűtő nem nagyobb 200L-nél simán befér a csomiba :)
Haddel2016-11-11 11:45:47 // 87167
Én is maxra ki szoktam használni a csomagtartót. Multkor jött velem egy utas,millió cuccal,plusz még egy hármas bmw lökháritót is betetriszeztem.😃
Giuntini2016-11-11 10:50:57 // 87166
Elfér benne minden, és még meg is lehet oldani, csak normálisan ki kell bélelni. Vannak nagyon jó rögzítő fülek, hálók, amivel nagyon ügyesen le lehet rögzíteni a cuccokat. A pakolósdinak a 159 SW-ben az vet gátat, hogy szűk a nyílás, mivel alacsony a tetővonal, illetve magas a küszöb amin át kell emelni a cuccot. Amikor a kerti bútorokat pakoltam be, az asztal tökéletesen bement, viszont a székek nagy nehezen, mert nagyon szűk a nyílás, és ezért korlátozottan pakolható. Ha bent van, akkor már elfér.
WarbiRunner (Gyuri)2016-11-11 10:43:45 // 87165
Hát kinek hogy :-) Nekem a munkámhoz kell. Rendszeresen hoztam a 146-tal haza mindenféle alumínium gép építő elemet, alkatrészt, sőt Lengyelországból az egyik műszerünk komplett alu aláépítményét. Pedig semmi köze a kombihoz. Nekem erre a funkcióra szükségem van, de eszemben sincs német kombira még csak ránézni se. :-) A kombik egyszerűen nem tetszenek.
A vonóhorog a másik okosság. Az ritkán kell, de akkor nagyon. 1 zsák térkitöltő chips, egy guriga légpárnás fólia, plusz két csomag nikecell lap gyorsan a tüzépről és mehet a gép csomagolás, ládázás.
Szóval nálam azért elég rendszeresen van lehajtva az ülés. Soha nem ormótlan, koszos dolgokat cipelek, de egy mart 140cm-es alumínium profil valahova csk be kell hogy férjen. A 99x83-mas térleválasztó alu panel az egyik gépünkből pl sztenderd módon passzol a 146 csomagterébe. Azért az nagy luxus lenne, hogyha az alkatrészeinket hozatni vitetni kellene, mert vettem drágán egy autót, amibe nem fér bele.
Tocke2016-11-11 10:34:54 // 87164
Lehet kutyát akartak szállítani vele, azért kérték bele.
Giuntini2016-11-11 10:29:23 // 87163
Igen, ezt viszonylag kevésben láttam, a csomagtér rolóba van beépítve. Más a kiképzése mint a normál SW változatoknál.
Tocke2016-11-11 10:24:05 // 87162
Kihúzható vadrács? A hátsó ülések mögé?
Giuntini2016-11-11 10:22:22 // 87161
Egyébként nekem még kihúzható vadrács is van benne, ez az SW-nél külön opció volt.
Tocke2016-11-11 10:21:50 // 87160
http://alfaromeoveszprem.hu/arlistak/alfa159s3_20101029_arlista.pdf
Tocke2016-11-11 10:20:04 // 87159
Teljesen igazad van, hűtőt cipelni nem SW kell. A lehajtható ülések viszont sokszor jól jönnek. Amikor az autót vettem, olyan lila köd volt a szemem előtt, hogy meg sem néztem, hogy dönthetőek e az ülései. Egyszerűen nem volt döntő érv abban a pillanatban, de azért utólag jó hogy ilyenek.
Giuntini2016-11-11 10:12:55 // 87158
Ezek szerint így volt. Az ami engem meglepett az SW-nél, hogy csak az üléstámlák hajthatók le. Nem mintha ez a szememben bármit is levonna értékéből, csak emel. Ez az autó nem kombi! Aki kombit akar, az forduljon egyes német gyártókhoz, ha prémium kombit akar. Nekem a Mareám olyan volt, hogy az ülőlapokat is le lehetett hajtani, teljesen sík padló volt. Összesen ha kétszer volt fontos a tíz év alatt. Az az igazság, hogy a 159 SW raktere (bocs csomagtartója) annyira szép, hogy féltenél is olyan dolgokat belerakni. Amikor én a kerti bútorokat vittem le a Balatonra, nagyon óvatosan pakoltam, nehogy valami megsérüljön, pedig gond nélkül elnyelte.
Tocke2016-11-11 10:11:44 // 87157
Az SW-nél széria volt az osztottan dönthető ülés, a Berlina-nál plussz 120000-es opció.
Giuntini2016-11-11 10:04:25 // 87156
Nekem SW-m van, de úgy tudom igen.
HGabor2016-11-11 10:04:16 // 87155
Nekem is elég hamar befűt, sőt, a középkonzolban lévő 3 kerek brutálisan tudja tolni a meleget legkisebb fokozaton, 20 fokon.

Honnan lehet lekérni a gyári extralistát? BMW-nél volt egy oldal, ahol alvázszám alapján kidobta.
Tocke2016-11-11 10:03:20 // 87154
Amennyire én tudom nem mindegyiké. Opcióként választható volt a lehajtható üléssor. Én is csak azután néztem meg az enyémet, miután megvettem. Szerencsére lehajtható:-)
WarbiRunner (Gyuri)2016-11-11 09:48:09 // 87153
Na arra én is :-) Köszi!
Még egy kérdés. A berlina üléssora (ugye...) lehajtható?
WarbiRunner (Gyuri)2016-11-11 09:46:50 // 87152
Az írt 2.4 és a Novitec-es Tibi közt? :-)
Giuntini2016-11-11 09:41:17 // 87151
Én is szurkolok neked! Kíváncsi vagyok, mit választasz...
Chianti2016-11-11 08:39:47 // 87149
Köszi a tapasztalatokat és szurkolok, hogy találd meg álmaid verdáját... :o)
Chianti2016-11-11 08:31:48 // 87148
Nagyon pöpec! Én is az MXS 5-ös verziót néztem ki magamnak.
WarbiRunner (Gyuri)2016-11-11 07:39:51 // 87147
Jó a CTEK, nekem is az van. Nagy variáció nincs vele, én az mxs 5-öst vettem, az tud 5A-t, van rekondicionáló programja. Tavaly télen mindkét autót néha töltőre dugtam, nem is volt gond soha. A jtd-ben halt meg most ősszel az akksi fura módon.
Hetekig tudtam vele mászkálni, de ha csak rátettem a gyújtást, akkor 20 perc alatt lemerült, nem indult az autó. Első ilyen alkalommal (rádi ószerelés volt..) rátettem a CTEK-et és töltés után elmentem az autóelektromoshoz . Gyári (!) értékeket mért az akksin.
Volt is fejvakarás, hogy akkor miért merült le? Már az autó elektromos rendszerét gyanusítottuk, mert úgy tűnt semmi gond az akksival. Aztán 1 hónap múlva megint csinálta. 15p CTEK után meg pöcc-röff.
Akkor állt össze a kép, hogy valójában ami gyorsan feltölt, az gyorsan le is merül és épp akkor is gyújtáson volt sokat, álló motorral, mert kiolvasni próbáltam, csak nem hgyata (kínai OBD kábel kampec). De hogy gyári indítóáramot mérni egy lefingott akksin...
droberto2016-11-11 07:35:51 // 87146
Ez így igaz.
Szeretem is.
Most jutottam el, hogy megvettem a hororpénzes (3.000,-Ft), védőgumit rá. :)
Chianti2016-11-10 23:35:58 // 87145
droberto Cartársnak van CTEK töltője, írtam is neki, de még nem válaszolt... :o(
Chianti2016-11-10 23:26:03 // 87144
Meglátjuk... egyelőre "Ööm é Bódottá!" :o)
fazek2016-11-10 23:13:51 // 87143
Szia! A téli garnitura nekem is "H" jelzésű. Nem hiszem hogy kevés lenne a 210-es sebesség index. Amióta megvan az autó, csak egyszer lépte át a km óra a 200-at.
Rolee462016-11-10 22:52:40 // 87142
Ez mas eset mint amit en irtam.A te eseted mas es azzal nincs is gond szerintem.A emlitett szitu inkabb a Taxi filmbol valo volt😃.En is eloztem mar jobbrol csak kicsit mashogy😉
Haddel2016-11-10 22:37:18 // 87141
A Ctek-röl jókat hallottam .Piritunak is az van ,ugy tudom Neki is bevált.
Nekem még a gyári akksi van a kocsiban,viszont mikor az injektor csati miatt rángatozott az autó ,akkor vettem auchanban egy sajmt márkás ,de jászakku által gyártott laposelemet. Úgyhogy ,ha beszarik a magneti marelli,akkor az kerül bele. Csak még ki kell találnom ,hogy rögzítem . Mert hiába kb azonos kapacitásra ,de méretre kisebb.
Tényleg,ki ,hogy oldotta meg ezt a problémát? Kár ,hogy nem állitható a gurtni a lerögzitő fülön. Gondolkoztam ,hogy vmi erös cérnaszerüséggel összevarrni rövidebre.
Martin Kovacs2016-11-10 22:31:30 // 87140
Nekem volt rajta mikor megvettem ! Plusz az első sárvédőívnél is. Hasznos dolog szerintem. Nekem nagyon jól bírja
Rolee462016-11-10 22:26:30 // 87139
Kissingbe a Baumarktba akcios volt kb 2 hete😉
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak