Koszonom, keresni fogom!
Csak elotte kene lonom valahonnan 1 db szenzort, fekete fenyezett szinben.
Tovabba autovasarlaskor az egyik nepper srac egy sedan 159essel jott, aminek dupla kipuffja volt, raadasul 2x2 veggel.
Na az brutal bejott, gondolom ritka dolog bontottbol a dupla dobos kipuff.
HGabor2016-11-12 20:41:33 // 87204
Laci822016-11-12 20:03:30 // 87203
Az enyém 1.9-es de ugyan ilyen tünetei voltak.Nekem is gyorsításnál néha rázta az elejét és néha enyhe fékezésnél is.Nemtudom biztosra mondani,hogy nálad is ugyan az a probléma de nálam a féltengely volt a bűnös..
_Ata_2016-11-12 18:40:05 // 87202
Sziasztok!
Nagy nehezen sikerült leszedni a nyári szettet, de be voltak rozsdásodva a csavarok, így alaposan meg lett rángatva mire elengedte.
Azóta (nem tudom, hogy összefüggésben van-e) van egy olyan probléma, hogy ha nagyon lassan megyek vagy állok és forgatom a kormányt jobbra vagy balra, akkor elég hangos "nyiszorgó" hangot lehet hallani mindkét első kerék felől. Normál tempónál kanyarodásnál sem hallani. A szervóolajat megnéztem, van benne elég és a színe sem tünik nagyon elhasználtnak.
Esetleg van valakinek ötlete ? :) köszönöm előre is!
Nagy nehezen sikerült leszedni a nyári szettet, de be voltak rozsdásodva a csavarok, így alaposan meg lett rángatva mire elengedte.
Azóta (nem tudom, hogy összefüggésben van-e) van egy olyan probléma, hogy ha nagyon lassan megyek vagy állok és forgatom a kormányt jobbra vagy balra, akkor elég hangos "nyiszorgó" hangot lehet hallani mindkét első kerék felől. Normál tempónál kanyarodásnál sem hallani. A szervóolajat megnéztem, van benne elég és a színe sem tünik nagyon elhasználtnak.
Esetleg van valakinek ötlete ? :) köszönöm előre is!
Shadin2016-11-12 16:32:49 // 87201
Mondta a srác anno amikor kihozta a kocsit kuplungozás után, hogy hamarosan cserélni kell valamelyik lengőkart mert csattog ha tekeri a kormányt :-D A vicc az, hogy a bal felső motortartó csavarjai is lazák voltak...
Shadin2016-11-12 16:31:39 // 87200
KUL-on ezzel gyorsultam, biztos az lehet az oka...
droberto2016-11-12 16:07:57 // 87199
Nem húzták meg a csavart. A kormányműven 10.9-es vagy 12.9-es csavar van, aminek sokkal nagyobb a mehúzási nyomatéka.
Így ne használd mert elhullasz az M6 3. kanyarjában.
Vidd vissza, baszd le őket, hogy veszélyeztetik az életedet...
Lassan kapsz már 50%-os kedvezményt e Giu Velo-ra! :)))
Így ne használd mert elhullasz az M6 3. kanyarjában.
Vidd vissza, baszd le őket, hogy veszélyeztetik az életedet...
Lassan kapsz már 50%-os kedvezményt e Giu Velo-ra! :)))
Erhard 242 (Pure Energy)2016-11-12 15:55:41 // 87198
ez a két felfogatási pont a csavar nincs meghúzva vagy eltörött? gondolom a kuplung cserénél mikor lebombázták a bölcsőt nem lett meghúzva rendesen vagy valami gebasz ...áhhhhhhhhh
Hardy2016-11-12 15:48:19 // 87197
Ez most ki van kopva vagy a felfogatasa lötyög. Ilyenkor cserélni kell az egészet?
Marseus2016-11-12 15:43:22 // 87196
Üdv CarTársak!
ilyesztő tünetet produkál a 2.4-es. Főleg enyhe kanyarívű (pl előzés) dinamikus gyorsulásnál beszitál az eleje. Szemre minden a helyén van,gumik is le lettek cserélve,a felnik hibátlan futásúak /most volt kontrollon/.Ez csak gyorsításkor jön elő,ott sem minden alkalommal,de ilyesztően berázza az elejét.. valakinek hasonló problémája? kösz a segítséget ha tudtok..ha nem akkor is..:-) szép estét!
ilyesztő tünetet produkál a 2.4-es. Főleg enyhe kanyarívű (pl előzés) dinamikus gyorsulásnál beszitál az eleje. Szemre minden a helyén van,gumik is le lettek cserélve,a felnik hibátlan futásúak /most volt kontrollon/.Ez csak gyorsításkor jön elő,ott sem minden alkalommal,de ilyesztően berázza az elejét.. valakinek hasonló problémája? kösz a segítséget ha tudtok..ha nem akkor is..:-) szép estét!
Shadin2016-11-12 14:48:25 // 87195
Kezdek kiakadni :-(
kormánymű X héttel a kuplungozás után...
kormánymű X héttel a kuplungozás után...
Shadin2016-11-12 14:33:06 // 87194
HGabor2016-11-12 00:51:48 // 87192
Budapesten tudtok ajanlani olyan szerelot, aki levesti es NORMALISAN vissza is rakja a lokost? Egyik tolatoradar szenzorom rossz, kene szereznem egy bontottat es valami hozzaerto emberkevel kicsereltetnem.
De nem akarok ugy jarni, mint az a kollega itt forumon a napokban, hogy szarul rakjak vissza.
De nem akarok ugy jarni, mint az a kollega itt forumon a napokban, hogy szarul rakjak vissza.
Dömpi (il dottore)2016-11-11 22:42:41 // 87191
És ezt is köszi
Dömpi (il dottore)2016-11-11 22:42:09 // 87190
Köszi Robi...igaz barát vagy😉
droberto2016-11-11 22:26:43 // 87189
Fogsz egy plasztikkártyát óvatosan előről a perem alá befeszíted, majd a rugóerőt legyőzve koppig hátratolod. Ha ideértél meghúzod kifelé (magad felé) a kártyával.
Ha nem tudod előről tolni, akkor hátulról kell. :)
Ha nem tudod előről tolni, akkor hátulról kell. :)
droberto2016-11-11 22:19:35 // 87188
Leszeded alul felül a csavarokat. Leszeded a csomi gumikéderét. Kitekered a kerékjárat felőli csavarokat.
Ha megvagy a kerékjárat felől elkezded lefejteni (húzod kifele és kissé hátra). Nagyjából ennyi semmi ördöngősség.
Ha megvagy a kerékjárat felől elkezded lefejteni (húzod kifele és kissé hátra). Nagyjából ennyi semmi ördöngősség.
Hardy2016-11-11 22:14:39 // 87187
En mindig eszreveszem. Ma pl.autopalyaztam keresztul kasul az orszagba erre mikor befordulok az utcankba már hallom hogy morog a kipufogó. Ezt tuti direkt csinalja. Multkor mar kopogott a szemem az ehségtol beálltam a KFC parkolojába hát nem akkor allt neki...
Giuntini2016-11-11 22:10:22 // 87186
Vagy esetleg a légtömegmérőm szarakodik?
Dömpi (il dottore)2016-11-11 22:09:40 // 87185
Ja meg azt elregélhetné valaki, hogy az oldalsó index izzót hogy kell kicserélni úgy, hogy ne törjek el semmit.
Giuntini2016-11-11 22:05:54 // 87184
Mostanában érdekes jelenségre lettem figyelmes. Ha odalépek a gáznak alacsony fordulatról, mondjuk negyedikben, akkor olyan 2200 környékén egy pillanatnyi fordulatszám esést érzékelek, majd utána gyorsul gyönyörűen tovább. Az enyém automata, de nem a váltó csinálja, mert ha csúszna, akkor felpörögne. A városban nagyon alacsony fordulatokon vált az automata, csak simogatom a gázpedált. Nagyon sokat autópályáztam a nyáron, de ott is általában csak alacsony fordulaton használom, ha 140-150 között megyek, akkor is 2300-2500 fordulaton jár a motor. Ha valamiért le kell fékeznem mondjuk 100-ra, vagy leveszem a tempót, akkor a tempomat vehemensen gyorsít vissza a beállított sebességre, nem szükségeltetik neki visszaváltani. Gyanítom, hogy igazából nincsen meghajtva, vagyis jobban odalépve a gáznak. Ma egy kicsit odaléptem neki többször, 4-ben 1500-ról olyan 2500-ig itt a városban, elmúlt a jelenség, csak ennek a gépnek lehetetlen igazából odalépni. Ha emberi módon nyomom a gázt, akkor 80 alatt már felteszi ötbe. Arra gondoltam, hogy egy kicsit ellustult a gép, és időnként oda kell neki lépni, bár a városban lehetetlen, autópályán meg szinte állandó fordulatszámmal megy. Húgom, ma kapott egy 45ezres gyorshajtást a Puntóval, a 2,4-el, ha odalépek, akkor nem 45ezer, hanem 80. Ilyeneket meg nem akarok fizetni.
Dömpi (il dottore)2016-11-11 22:00:08 // 87183
Sziasztok, valaki legyen oly kedves és írja le nekem részletesen hogy jön le a hátsó lökös az sw-ről.
Köszi
Köszi
Dömpi (il dottore)2016-11-11 21:58:18 // 87182
19" kerékkel chippelve 190 km/h a vége.
droberto2016-11-11 21:57:06 // 87181
Lejtőn könnyű! :)
Invisible2016-11-11 17:53:56 // 87180
Ez lesz az új mélyládád? :D
gpek2016-11-11 17:50:26 // 87179
Van egy szett 17-es téli gumi szett 2 jó 2 kevésbé jó gumival. 100K A felniken vannak kacok.
David | Centocinquantanove2016-11-11 15:43:14 // 87178
WarbiRunner (Gyuri)2016-11-11 15:16:28 // 87177
Alul nem gyorsul valami félelmetesen, 9s alatt hozza össze a 100-at. :-) Szerintem gyári, viszonylag hosszú 6-ossal és 230-nál már jó nagyot csalós órával. Azt nézd, hogy a 4e-t nem bírja leforogni 6-ban. Ilyen hosszú áttételnél ha sokáig nyomod, szépen araszolgat az a mutató. Én is szoktam nézegetni ilyesmiket :-)
Zolibácsi2016-11-11 14:57:36 // 87176
Jo ez 220-nak... Meg a lankás lejtős útnak
Piritu - 1.000.0002016-11-11 13:49:41 // 87175
Az ePER-ben benne van.
Piritu - 1.000.0002016-11-11 13:47:33 // 87174
Meg nem hivatalos tag az illetõ
RomeoOne2016-11-11 13:39:49 // 87173
Az mit jelent, amikor valakinek rámész az adatlapjára és nincs ott az üzenőfal? Most a blogoknál láttam egy Bszabi91 nevű felhasználót aki a saját blogjai között kérdezi, hogy lesz-e idén alfás találkozó. Nem tudom erre hogy várt választ,de az üzenőfalára be akartam linkelni a főoldalon szembejövő tiszacsegei találkozót.
De nincs üzenőfala. Sőt! Rákerestem és nincs a tagok között sem. kiírattam az összes felhasználót és a listában sincs benne. WTF?
Bszabi91
De nincs üzenőfala. Sőt! Rákerestem és nincs a tagok között sem. kiírattam az összes felhasználót és a listában sincs benne. WTF?
Bszabi91
159 Indigo Gray 2.4 Monster2016-11-11 12:59:27 // 87172
Elég öreg 1995-körüli :) hideget nem csinál de a levegőt keringteti az utastérben :)
Tocke2016-11-11 12:56:24 // 87171
A 16V gyárija ha jól tudom 212 km/h, a 8V vége 192 km/h.
David | Centocinquantanove2016-11-11 12:47:02 // 87170
1.9 16V 150LE végsebesség
Ráfüggtem ilyen videók nézegetésébe...
Vajon ez chipes vagy a 16V gyárilag megy ennyit? (óra szerint majd' 230km/h)
A 8V 120LE mennyivel van mögötte végsebességben?
Ráfüggtem ilyen videók nézegetésébe...
Vajon ez chipes vagy a 16V gyárilag megy ennyit? (óra szerint majd' 230km/h)
A 8V 120LE mennyivel van mögötte végsebességben?
Tocke2016-11-11 12:43:13 // 87169
Hát persze, a muszáj nagy úr:-) Ez milyen hűtő egyébként, olyan fura.
159 Indigo Gray 2.4 Monster2016-11-11 12:36:39 // 87168
Haddel2016-11-11 11:45:47 // 87167
Giuntini2016-11-11 10:50:57 // 87166
Elfér benne minden, és még meg is lehet oldani, csak normálisan ki kell bélelni. Vannak nagyon jó rögzítő fülek, hálók, amivel nagyon ügyesen le lehet rögzíteni a cuccokat. A pakolósdinak a 159 SW-ben az vet gátat, hogy szűk a nyílás, mivel alacsony a tetővonal, illetve magas a küszöb amin át kell emelni a cuccot. Amikor a kerti bútorokat pakoltam be, az asztal tökéletesen bement, viszont a székek nagy nehezen, mert nagyon szűk a nyílás, és ezért korlátozottan pakolható. Ha bent van, akkor már elfér.
WarbiRunner (Gyuri)2016-11-11 10:43:45 // 87165
Hát kinek hogy :-) Nekem a munkámhoz kell. Rendszeresen hoztam a 146-tal haza mindenféle alumínium gép építő elemet, alkatrészt, sőt Lengyelországból az egyik műszerünk komplett alu aláépítményét. Pedig semmi köze a kombihoz. Nekem erre a funkcióra szükségem van, de eszemben sincs német kombira még csak ránézni se. :-) A kombik egyszerűen nem tetszenek.
A vonóhorog a másik okosság. Az ritkán kell, de akkor nagyon. 1 zsák térkitöltő chips, egy guriga légpárnás fólia, plusz két csomag nikecell lap gyorsan a tüzépről és mehet a gép csomagolás, ládázás.
Szóval nálam azért elég rendszeresen van lehajtva az ülés. Soha nem ormótlan, koszos dolgokat cipelek, de egy mart 140cm-es alumínium profil valahova csk be kell hogy férjen. A 99x83-mas térleválasztó alu panel az egyik gépünkből pl sztenderd módon passzol a 146 csomagterébe. Azért az nagy luxus lenne, hogyha az alkatrészeinket hozatni vitetni kellene, mert vettem drágán egy autót, amibe nem fér bele.
A vonóhorog a másik okosság. Az ritkán kell, de akkor nagyon. 1 zsák térkitöltő chips, egy guriga légpárnás fólia, plusz két csomag nikecell lap gyorsan a tüzépről és mehet a gép csomagolás, ládázás.
Szóval nálam azért elég rendszeresen van lehajtva az ülés. Soha nem ormótlan, koszos dolgokat cipelek, de egy mart 140cm-es alumínium profil valahova csk be kell hogy férjen. A 99x83-mas térleválasztó alu panel az egyik gépünkből pl sztenderd módon passzol a 146 csomagterébe. Azért az nagy luxus lenne, hogyha az alkatrészeinket hozatni vitetni kellene, mert vettem drágán egy autót, amibe nem fér bele.
Tocke2016-11-11 10:34:54 // 87164
Lehet kutyát akartak szállítani vele, azért kérték bele.
Giuntini2016-11-11 10:29:23 // 87163
Igen, ezt viszonylag kevésben láttam, a csomagtér rolóba van beépítve. Más a kiképzése mint a normál SW változatoknál.
Tocke2016-11-11 10:24:05 // 87162
Kihúzható vadrács? A hátsó ülések mögé?
Giuntini2016-11-11 10:22:22 // 87161
Egyébként nekem még kihúzható vadrács is van benne, ez az SW-nél külön opció volt.
Tocke2016-11-11 10:21:50 // 87160
http://alfaromeoveszprem.hu/arlistak/alfa159s3_20101029_arlista.pdf
Tocke2016-11-11 10:20:04 // 87159
Teljesen igazad van, hűtőt cipelni nem SW kell. A lehajtható ülések viszont sokszor jól jönnek. Amikor az autót vettem, olyan lila köd volt a szemem előtt, hogy meg sem néztem, hogy dönthetőek e az ülései. Egyszerűen nem volt döntő érv abban a pillanatban, de azért utólag jó hogy ilyenek.
Giuntini2016-11-11 10:12:55 // 87158
Ezek szerint így volt. Az ami engem meglepett az SW-nél, hogy csak az üléstámlák hajthatók le. Nem mintha ez a szememben bármit is levonna értékéből, csak emel. Ez az autó nem kombi! Aki kombit akar, az forduljon egyes német gyártókhoz, ha prémium kombit akar. Nekem a Mareám olyan volt, hogy az ülőlapokat is le lehetett hajtani, teljesen sík padló volt. Összesen ha kétszer volt fontos a tíz év alatt. Az az igazság, hogy a 159 SW raktere (bocs csomagtartója) annyira szép, hogy féltenél is olyan dolgokat belerakni. Amikor én a kerti bútorokat vittem le a Balatonra, nagyon óvatosan pakoltam, nehogy valami megsérüljön, pedig gond nélkül elnyelte.
Tocke2016-11-11 10:11:44 // 87157
Az SW-nél széria volt az osztottan dönthető ülés, a Berlina-nál plussz 120000-es opció.
Giuntini2016-11-11 10:04:25 // 87156
Nekem SW-m van, de úgy tudom igen.
HGabor2016-11-11 10:04:16 // 87155
Nekem is elég hamar befűt, sőt, a középkonzolban lévő 3 kerek brutálisan tudja tolni a meleget legkisebb fokozaton, 20 fokon.
Honnan lehet lekérni a gyári extralistát? BMW-nél volt egy oldal, ahol alvázszám alapján kidobta.
Honnan lehet lekérni a gyári extralistát? BMW-nél volt egy oldal, ahol alvázszám alapján kidobta.