RomeoOne2017-02-07 14:14:39 // 91170
Azt értem, csak azt nem, hogy miért a 18-as kerék az ültetésre az indok. Mindegy is, Hardy értse, az a lényeg :D
Erhard 242 (Pure Energy)2017-02-07 13:33:04 // 91169
az a sport :)))
ProdyG2017-02-07 13:15:44 // 91168
Nekem kb. 1 hónapja, amikor halálán volt az akksi, akkor kezdett el váltóproblémát jelezni a kocsi. Friss akksival se oldódott meg a probléma, így véletlennek tartottam az egybeesést, de most te is hasonlót írsz... még csak pár napja sikerült a kocsit beadnom a szervizbe, még nem szóltak h mizu, de egy proxi rendezést kellett volna csinálnom, mielőtt beadom, ezt sajnálom, hogy nem tettem meg (nem mintha lenne felszerelésem hozzá).
Majd számolj be, hogy egy ilyen rendezés művelet neked segített-e.
Amikor korábban írtam erről az automata váltó problémámról, valamelyikőtök írta, hogy nála akkor őrült meg az elektronika, amikor az üzemanyaszint-jelző ment tönkre. Na nekem is mozog/villog az üzemanyag-szintjelzőm is (tartalék-jelző néha felvillan egy időre tele tank mellett stb...). De hogy egy ilyen szint jelzőnek mi köze lehet pl a váltóhoz... max arra gondolhatok, hogy egy bizonyos elektronikai probléma meghülyíti az egész kocsit, nem tudom ez mennyire lehet igaz...
Majd számolj be, hogy egy ilyen rendezés művelet neked segített-e.
Amikor korábban írtam erről az automata váltó problémámról, valamelyikőtök írta, hogy nála akkor őrült meg az elektronika, amikor az üzemanyaszint-jelző ment tönkre. Na nekem is mozog/villog az üzemanyag-szintjelzőm is (tartalék-jelző néha felvillan egy időre tele tank mellett stb...). De hogy egy ilyen szint jelzőnek mi köze lehet pl a váltóhoz... max arra gondolhatok, hogy egy bizonyos elektronikai probléma meghülyíti az egész kocsit, nem tudom ez mennyire lehet igaz...
Hardy2017-02-07 13:12:14 // 91167
Nem baj, elég ha én értem. :-) Amúgy nem kell túl komplikalni. B@ssza a szemem az összhatás. :-) Amúgy Novitec vagy Eibach vagy TI rugokra gondoltam meg valami jó csillapitora. Kendacsolni meg nem én fogok hanem Csöri.
Liquid2017-02-07 12:52:30 // 91166
szerintem Ő a 17-ről akar 18-ra váltani, és leültetni TI szintre
Shadin2017-02-07 12:40:18 // 91165
Nincs külön bizti, lehet h proxy rendezés megoldja. Mondanám h 10 perc akku saru leszedés is, dehát az okozta :-)
Shadin2017-02-07 12:38:40 // 91164
Sárga Bilstein? ;-)
David | Centocinquantanove2017-02-07 12:31:10 // 91163
RomeoOne2017-02-07 12:25:56 // 91162
Nem teljesen értem. Kisebb felnivel miért jó? Azért akarsz ültetni, mert a 18-as felnire a 235/45-ös gumi emeli a kocsit? Mert az csak 6 mm, nem hiszem, hogy ahhoz egy 2 cm-es ültetés kéne. A nagyobb kerék meg egyébként is jobban kitölti a kerékjáratot, szóval jobban néz ki, mint kisebb felnivel. Így nem teljesen értem, hogy miért lenne rosszabb nagyobb felnivel mint az eddigivel. Amúgy ha 235/40R18-at teszel fel, akkor csökkenni fog a hasmagasság, olcsóbb méret is, mint a /45 és a futóművel sem kell kendácsolni :)
Sanyi2017-02-07 12:10:04 // 91161
Sziasztok!
Mikor automata módba kapcsolom az ablaktörlőt, egy idő után hibaüzenetet kapok, hogy nem elérhető a rendszer, és elkezd normál módban működni. Ilyenkor mi lehet a hiba? Érzékelő ? Hozzá tartozik a történethez, hogy kb akkor kezdődött mikor akku haldoklása, azóta kapott új akksit. Viszont a hiba megmaradt. Biztosíték van ennek a rendszernek külön?
Mikor automata módba kapcsolom az ablaktörlőt, egy idő után hibaüzenetet kapok, hogy nem elérhető a rendszer, és elkezd normál módban működni. Ilyenkor mi lehet a hiba? Érzékelő ? Hozzá tartozik a történethez, hogy kb akkor kezdődött mikor akku haldoklása, azóta kapott új akksit. Viszont a hiba megmaradt. Biztosíték van ennek a rendszernek külön?
Erhard 242 (Pure Energy)2017-02-07 11:52:29 // 91160
a gyári sport gátló eléggé felejthető tempósabb kanyaroknál :( egy jó kis Bilstein vagy Koni sport jobb választás
Erhard 242 (Pure Energy)2017-02-07 11:49:45 // 91159
az a rugó fogalmát kielégíti :))
Hardy2017-02-07 11:29:37 // 91158
Szedjük ki alóla a futóművet? :-) Nekem egy kicsi ültetés kene mert szeretnek 18 as felniket. És a nagyobb felnikkel meg ezekkel a spolierekel és a sima magassággal eléggé érdekes. A Ti magasság pont jó
Liquid2017-02-07 11:21:40 // 91157
van egy eladó TI :)
Shadin2017-02-07 10:53:34 // 91154
:-)
Erhard 242 (Pure Energy)2017-02-07 10:26:29 // 91153
jah annyi
Hardy2017-02-07 10:21:57 // 91152
Mi a különbség a TI meg a sima között? Csak rugó és lengéscsillapító?
Shadin2017-02-07 10:16:15 // 91151
Én először tartottam a Ti futóművétől, de pozitívan csalódtam. Jobb rajta mint a 17-es kerék. Jól van hangolva. Pontos, nem billeg.
RomeoOne2017-02-07 09:56:24 // 91150
Cartársak, gokartozni nem akartok jönni márc. 11-én?
SanyiJTD2017-02-07 09:56:20 // 91149
Most néztem meg az enyémet, már valaki kicseréltem fém csavarra. Végre valami, amit nem nekem kell megcsinálnom... Frankó :)
_Ata_2017-02-07 09:33:36 // 91148
Hmm, köszi, az volt a másik gyanú, mert előző tulaj csak fékbetéteket cseréltetett rajta és már igen kopottas.
Erhard 242 (Pure Energy)2017-02-07 09:24:23 // 91147
féktárcsa...
Giuntini2017-02-07 09:22:56 // 91146
Ez teccik!!!! Jó duma! Nesze neked egyterű!
_Ata_2017-02-07 09:15:27 // 91145
Autópályán vettem észre, hogy 150-es sebesség után ha egy rövidet fékezek akkor pár másodpercig mintha nagyon finoman rázna az autó, kb mintha ilyen recés úton mennék, majd gázadásra megszűnik. Többször előjött egymást után, ez szerintetek lehet motortartó bak?
Liquid2017-02-07 08:56:21 // 91144
Még a TI futóművét sem mondanám rázósnak, mondjuk lehet hogy másnak nem ez lenne a véleménye, de szerintem teljesen vállalható, főleg autópályán. A "normál" futómű pedig komfortosabb.
Robosztus, nem sérülékeny, nem olcsók a lengők, de nem kell cserélgetni :)
Amit kanyarban tud, az meg szédületes.
Robosztus, nem sérülékeny, nem olcsók a lengők, de nem kell cserélgetni :)
Amit kanyarban tud, az meg szédületes.
Kócosw2017-02-07 08:53:06 // 91143
hat szerintem itt a sz..oroller kerekatmeröje eleg nagy :P :)
yani🍀2017-02-07 08:48:45 // 91142
Valóban. Nekem ugyan nem volt még soha letörve, de a LED-es izzó csere sem kisebb szívás, ha kihúzódik a foglalatból.:(
BigBratyó2017-02-07 08:48:12 // 91141
Helyzetjelző "kihúzó-visszadugó", mindigletörő, utánamindiganyázós ki-be szerelést okozó biszbasz.. Nekem is van ilyen állapotban, ha kell valakinek szóljon... :D
Smith2017-02-07 08:35:35 // 91140
Napi 150-200 km??? Az nem kevés. Én még a napi 60 km-re is sajnálom, túlzásnak érzem, fölösleges luxus :) De ennyi kényeztetés kell, minden nap az a 2x fél óra élvezet jár nekem.
Én is féltem a Ti-től mert ültetett, de még a 19-es kerékkel is használhatónak tűnik, nagyon patent a futómű. Ahogy a kollégám szokott basztatni, nem ráz ez a szekérkerék??? Hát nem :) Mondjuk az övéhez képest biztos ráz, cénégy pikasszó... szoktam mondani neki, szereljen a plafonra gombot, hogy az utasok tudjanak jelezni ha le akarnak szállni :D
Én is féltem a Ti-től mert ültetett, de még a 19-es kerékkel is használhatónak tűnik, nagyon patent a futómű. Ahogy a kollégám szokott basztatni, nem ráz ez a szekérkerék??? Hát nem :) Mondjuk az övéhez képest biztos ráz, cénégy pikasszó... szoktam mondani neki, szereljen a plafonra gombot, hogy az utasok tudjanak jelezni ha le akarnak szállni :D
David | Centocinquantanove2017-02-07 08:33:55 // 91139
Bettesp2017-02-07 08:04:13 // 91138
Mindennapi használatra egy 3 fős családnak. Napi 150-200km, nem autópálya.
A futóműről mik a vélemények? Kirázza a vesekövet vagy kellően (de nem túlzóan) puha?
A futóműről mik a vélemények? Kirázza a vesekövet vagy kellően (de nem túlzóan) puha?
Haddel2017-02-07 05:51:20 // 91137
Igen,ezért mondtam ,én azt vennék,ha most kéne vennem.
Giuntini2017-02-06 23:12:22 // 91136
A 2,4 egy mozdony, az 1,9 egy jó kompromisszum. A 2,4 élvezez, az 1,9 a mindennapokra. A 2,4 színtere az autópálya, az 1,9 mindenhol jól van. Attól függ, mire kell...
Piritu - 1.000.0002017-02-06 21:58:09 // 91135
Kézifékes kanyarodás? :-D
Haddel2017-02-06 21:45:20 // 91134
2.4-et vennék . Az egy mozdony .
Martin Kovacs2017-02-06 20:29:46 // 91133
Cartarsak nem tud valaki Gyongyos-Eger-Godollo vonalon szervizet akar magan is, ahol lecserelik nekem a valtoban az olajat ? (Automata 2.4)
Koszi
Koszi
Ricsi 1472017-02-06 19:41:25 // 91132
Nalam ez ugy volt mikor eladtam a 147-et, hogy bementunk kozosen a bankba a vevovel. Ott oda adta az onreszet a nagyobb millios felet meg a bank elutalta. Masnap a szamlan volt a penz, es mar vettem is le :D
Norby2017-02-06 19:30:59 // 91131
Hello!
Nekem volt mind a 2. Akinek 1.9 van 2.4-et akar, akinek 2.4 van az nem vesz utána 1.9 :-)
Nekem volt mind a 2. Akinek 1.9 van 2.4-et akar, akinek 2.4 van az nem vesz utána 1.9 :-)
WarbiRunner (Gyuri)2017-02-06 18:36:33 // 91130
Nem csak városban sok az a fogyasztás. Simán beveri a 9-et egy Debrecen - Bp környéke körön. 150km/h tempomat, pálya 440km, környéki utak 150km, és vagy 10-20km város. Viszont megint frissen szálltam ki, nem vagyok leütve egy napos autózás, ezt-azt intézés után. És ezzel az autóval azért be-be csúszik a fun faktor. Az a kb plusz 1l az autózás oltárán... IGEN IGEN megéri :-)
Bettesp2017-02-06 17:58:43 // 91129
Sziasztok,
Egy ismerősöm gondolkodik 159SW-n. Az 1.9JTDm és a 2.4JTDm között őrlődik :)
Melyik mellett lehet felsorakoztatni több pro érvet? Mire érdemes figyelni? Komfort szempotjából melyik az előnyösebb stb?
Köszi a segítséget!
Egy ismerősöm gondolkodik 159SW-n. Az 1.9JTDm és a 2.4JTDm között őrlődik :)
Melyik mellett lehet felsorakoztatni több pro érvet? Mire érdemes figyelni? Komfort szempotjából melyik az előnyösebb stb?
Köszi a segítséget!
ktheoriginal2017-02-06 17:08:09 // 91128
Mert az autómata "P" állásba csak a hajtott kerekeket fogja meg, így tehát a két első kereket. Ha a hátsó két kereket is szeretnéd hogy fogja a fék akkor kell behúzni a kéziféket. Próbáld csak ki hóba, a kézifék egyből megdobja a hátulját! :)
Kócosw2017-02-06 13:29:40 // 91127
Az enyemen meg kipufogocsonk csere volt mielött megvettem...
Giuntini2017-02-06 12:54:23 // 91126
Tudom, hogy nem véletlenül volt leszedve. Ellenben a tőcsavar ki volt cserélve, vízpumpával sem volt gond. Elképzelhető hogy volt egy hajszálrepedés, meggányolták és kipasztázták.
Ami a hangot illeti, a 2,4 automatáknál mind hallható a szuszogás, ahogy Warbi Gyuri mondta a geo miatt, az enyémben még van lefújószelep is.
Ami a hangot illeti, a 2,4 automatáknál mind hallható a szuszogás, ahogy Warbi Gyuri mondta a geo miatt, az enyémben még van lefújószelep is.
mex862017-02-06 12:10:56 // 91125
szuszogó hang nekem sem volt a 2006os manuálnál.
a 210 lovas csigája volt már feltéve (az is lehullott róla előző gazdánál) nyomás is kevesebb volt mint aminek kellett volna mert a geo nem volt hozzálőve, lehet emiatt is hiányzott, nemtudom.
a 210 lovas csigája volt már feltéve (az is lehullott róla előző gazdánál) nyomás is kevesebb volt mint aminek kellett volna mert a geo nem volt hozzálőve, lehet emiatt is hiányzott, nemtudom.
mex862017-02-06 12:09:32 // 91124
az én ex 2.4emen is volt hengerfej csere. 2006os autó.
Ott hajszálrepedt volt, viz fogyott belőle azért cserélték.
Eladtam, kb azonnal ellőtte a kollektorcsavart is, szerencsére már megvolt a cseredarab, így nem főzték meg ismét. Pedig könnyen újra áldozattá válhatott volna a fej.
@Guintini, a te sztoriddal kapcsolatban, azért azt ne felejtsd el te sem, hogy valamiért levették azt a hengerfejet már előtted is... nem hiszem hogy csak viccből.
Szóval ott is volt már valami probléma előtted is nyilván.
Normális esetben nemigen szedegeti le senki a hengerfejet csak ha valami komolyabb bibi van.
Ott hajszálrepedt volt, viz fogyott belőle azért cserélték.
Eladtam, kb azonnal ellőtte a kollektorcsavart is, szerencsére már megvolt a cseredarab, így nem főzték meg ismét. Pedig könnyen újra áldozattá válhatott volna a fej.
@Guintini, a te sztoriddal kapcsolatban, azért azt ne felejtsd el te sem, hogy valamiért levették azt a hengerfejet már előtted is... nem hiszem hogy csak viccből.
Szóval ott is volt már valami probléma előtted is nyilván.
Normális esetben nemigen szedegeti le senki a hengerfejet csak ha valami komolyabb bibi van.
Zolibácsi2017-02-06 12:03:18 // 91123
Nekem is 2.4 van de én nem hallok olyan nagy szuszogasokat, pedig tölti az 1.6-ot
Erhard 242 (Pure Energy)2017-02-06 11:21:55 // 91122
egy automata autóba amiben hill holder is lakik minek kézifék?
Giuntini2017-02-06 10:40:35 // 91121
Az 1,9 nem szuszog, ez a nagyobb KKK turbó sajátja. Automatánál ez még hatványozódik, és a 2,4-ben gyakran találunk lefújó szelepet. Ezt onnan lehet észrevenni, hogy gázelvételnél, váltásnál elengedi a turbónyomást. A 2,4 ezt olyan jellegzetes kamionos hanggal hálálja meg.
Online tag
2
Vendég2
558