Fórum >> Típusok >> 159

Jani72122017-06-06 13:13:16 // 95614
nem kell feltétlenül gáznak lennie, ugyanis a gumicsövek tágulnak a nyomás hatására...
WarbiRunner (Gyuri)2017-06-06 13:09:42 // 95613
Így van, létezik olyan, hogy a kiegyenlítőre rátekernek egy spéci kupakot, ami megmutatja, hogy jut e be kipufogógáz. Én sem szedném le egyből a hf-t.
A folyadék nem összenyomható, tehát az, hogy nyomás alatt eltűnik, aztán kupakot levéve visszajön a vízszint, mindenképp valamilyen gáz jelenlétére utal.
Ez viszont lehet levegő is.
antonov2017-06-06 12:56:05 // 95612
Kíváncsi vagyok hova fut ki ez a dolog, de mindenképp írj, hogy mi a helyzet. Én eléggé elhamarkodottnak érzem már most lekapni a hengerfejet.
Zolibácsi2017-06-06 12:55:29 // 95611
Nincs is jobb erzes mikor 180- nál a motoros megelőz, te meg 230 -nál vissza előzöd....
SanyiJTD2017-06-06 12:22:54 // 95610
Teljesen egyetértek, ugyan ebben a cipőben járok, holnap viszem az autóm hengerfejeztetni.
droberto2017-06-06 11:08:08 // 95609
Kedvenceimnél megtalálod: ISO 10487-1:1992
Giuntini2017-06-06 09:47:17 // 95608
Ezt sürgősen nézesd meg! Ugyanez volt nálam is! Nekem is ezt mondta mindenki, nyugodt voltam, a víz nem melegedett, tehát úgy tűnt hogy rendben. Egyik pillanatról a masikra történt a baj. Nézesd meg, mert lehet hogy hengerfejes kezd lenni. Én a helyedben levetetném a hengerfejet. Nehogy tönktemenjen a motorod! Hallgass rám! Hideg motornál nem lehet nyomás alatt! A hűtőcsőnek puhának kell lennie! Meleg motornál egy kicsit meg lehet nyomni, de kőkemény nem lehet!
Jani72122017-06-06 07:47:40 // 95607
A hűtödnek és a spkájának semmi baja! A víz szintjét nyomás nélküli hideg motornál tudod ellenörizni, vagyis pont űgy ahogy csináltad. A zárt rendszerű hütésnél a kupakba épített kétirányú szelep szabályozza a nyomást ami kb 0.5 bar. Hideg motornál is lehet nyomás alatt ami nem feltétlenül hiba! Ne hagyd nyitottan a rendszert, mert úgy rontod a hűtés hatékonyságát!
antonov2017-06-06 07:06:55 // 95606
Szerintem le lett véve a sapka a tágulási tartálytól melegen, majd vissza is lett téve mielőtt kihűlt volna, emiatt megfordult a működése.
Haddel2017-06-05 22:58:48 // 95605
Ez jól hangzik!😃
berobbantam2017-06-05 21:09:27 // 95604
Szia
A tartályra vegyél másik kupakot.1-1.5 bár nyomást szoktak tartani.Utána elengedi a nyomást.A tied ezt már nem teszi.Amíg nincs másik ne húzd rá teljesen a tartályra mert szét fogja nyomni valahol a hűtő rendszert.
Chianti2017-06-05 20:50:52 // 95603
Köszi! Egyszer tarthatnánk egy közös borkóstolást, most már talán jó idő lesz itt is... Nem mintha ez időjárásfüggő lenne... :o) Van jóféle Magyar fehér borcim hozzá...
Haddel2017-06-05 20:01:41 // 95602
Egészségedre!😃
alfa155gyuri2017-06-05 19:46:43 // 95601
Szia!
Nem vákuum hanem nyomás volt benne ez zárt rendszer és melegen van benne nyomás.
Peeeti852017-06-05 18:21:00 // 95600
sziasztok.
egy kis infóra lenne szükségem.
a minap arra lettem figyelmes, hogy a hűtőfolyadék tartályából eltűnt a folyadék és csak a minimum jelzésnél áll. Gondoltam biztos elpárolgott, és utána akartam tölteni egy kis desztillált vízzel, amikor lecsavartam a kupakot elkezdett sziszegni és hirtelen felugrott a vízszint maximum jelzés alá egy kicsivel... (egyszóval vákum volt benne).
A kérdésem az lenne, hogy normális-e ha vákum van benne, és ha nem akkor miért ? :D
ui.: vegyek bele új motort ? :D
segítő válaszaitokat előre is köszönöm.
üdv.
Erhard 242 (Pure Energy)2017-06-05 18:10:54 // 95599
Osztom... bizonyos le fölött csak sport jogsit adnék ki az a jó hogy most csak saját magát bombázta le akkor gáz ha másnak is is kárt okoz...
Chianti2017-06-05 18:10:15 // 95598
Ma nem bírtam tovább, és felbontottam a jóféle Chiantit, ami a VTT-n került hozzám... Fincsi volt... Kedves egészségetekre...
Smith2017-06-05 17:59:18 // 95597
Gyári rádió csere projekt, kérdések vannak :)
Ez a csati megy bele a gyári marellibe:




Ennek valaki tudja a lábkiosztását, esetleg hozzá valami adapter, vagy jöhet a csípőfogó, amit nem szívesen tennék.... :( Vagy esetleg még beljebb kellene keresnem a szabvány ISO csatlakozót? Nem hinném. :(



A keret viszont szépen illeszkedik. Csodálatosnak nem nevezném, az túlzás lenne, de nem igénytelen, és majd a szép kijelző és kivetített XXX tartalom elveszi a tekintetet róla :D



Az az alsó nagy fekete műanyag rettenet ha jól sejtem a B&M.

psychoati2017-06-05 17:19:22 // 95596
Sziasztok!
Tudna valaki segíteni, hogy injektor csatlakozókat honnan rendelhetnék? Sajnos tegnap többször megviccelt a masina :-). blog
Jorjie2017-06-05 16:15:19 // 95595
Nem, ez másik.
Liquid2017-06-05 15:59:48 // 95594
A teljesítmény csak egy szám, nem mindegy kaszniban, hajtáslánccal, futóművel van körítve. Én egyáltalán nem érzem soknak a 240 lovamat, lehetne több is :)
Az a helyzet, hogy lehet a gép bármennyire hülyebiztos, vagy épp gyenge, mindig lesz olyan helyzet és olyan falábú sofőr ahol túl sok.
WarbiRunner (Gyuri)2017-06-05 15:20:22 // 95593
Azt legfeljebb a Ferrari engedheti meg magának, hogy feltételhez köti, hogy ki vehet. Az Alfánál örülnek, hogy végre be megy a pa... illető és leteszi a zacsiban a lóvét :-)
Azt meg nem tudhassuk, hogy a tulaj vezette e egyáltalán és hogy kinek mit akart megmutatni. Gondolom örök tanulság neki (ha nem, az tényleg gáz) és ha igaz, nem sérült meg senki.
És ilyenkor van annak létjogosultsága, hogy a Veloce-ban nem kikapcsolható a menetbiztonsági elektricska. Már az a 280 lóerő is rengeteg. Őszintén? Teljesen értelmetlen utcára engedni ilyen teljesítményű autókat.
Shadin2017-06-05 14:15:15 // 95592
Azonosítsd a bekötésről
blog
shifter
Kazes☻2017-06-05 13:48:33 // 95591
Hehe, jópofa...! :-D
csokagm2017-06-05 13:00:04 // 95590
Na ezt majd leforditom ha hazaerek. Mi az az eco kit? Elvileg van nekem is, de mégis más cikk szamot dob rá.

Fogyasztásra akkor tényleg van nelem kb 1 liter plusz. Mitol lwhet ez?
Smith2017-06-05 12:34:27 // 95589
Egy ruszki oldalon azt találtam, hogy 2011-esekben C635 van. Ellenben ha neked az eper alvázszám szerint mást hoz, akkor meg a fene tudja. De nagyjából mindenhol azt irják, ha 170 paci, 2011, akkor az C635.

http://alfisti.ru/phpBB3/viewtopic.php?f=94&t=59311&start=60

Egy finn oldalon ezt írják:

"ePer listaa 2.0 dieselille 3/4 askia.
-55231555, jonka on 11.7.2011 korvannut 55239629. Näillä on merkintä 15104 - NEW SYNCHRONIZER RINGS AND SLEEVES (DAT 23/05/2011)
-55570657, jonka speksinä on CC2.0 + 222 + !5KQ (2.0 diesel, specific gearbox, no eco kit 1)
-55571936, jonka speksinä on CC2.0 + 5KQ + !222 (2.0 diesel, no specific gearbox, eco kit 1)

Kahden viimeisen osasivulta löytyy myös maininta 14156 - C542 -C544 GEARBOX MANUFATURING DISCONTINUED (DAT 01/12/2011)

Jos joku haluaa kaivella merkityksiä osanumeroille ja/tai koodien 222 ja 5KQ merkityksille, niin siitä alkuun, olkaa hyvät :)"


Az enyémre a 55239629 cikkszámot hozza.
Haddel2017-06-05 12:32:27 // 95588
Nekem most 7 literen áll a nagy átlag 3000 kmre vetítve. De föleg autópálya 140-150 km/h között. A nagy kerekekkel.
csokagm2017-06-05 11:19:48 // 95587
Egyébként nektek hogy fogyaszt az autó? Most 100-120al mentem és a ugyan nem nulláztam indulás előtt dw a pillanatnyi fogyi kb. 7liter körül mozgott. Nekem ez ekkora temponal soknak tűnik. Kb 6.6-6.8 lehetett az átlag egyébként. Vagy ez ilyen? Én kb 130-140nel számítottam hasonlo fogyira. 17es kerekek vannak rajta tehat az sem dobja meg.
csokagm2017-06-05 10:47:50 // 95586
Gondoltam rá, de ha ez a váltó van benne akkor jobb a békesség. :)Utána kéne járni mi van nbennw.
RomeoOne2017-06-05 10:44:06 // 95585
Minél előbb, annál jobb :D
Smith2017-06-05 10:42:41 // 95584
Még csak most vetted, már rögtön meg akarod iratni? :)
csokagm2017-06-05 10:10:16 // 95583
Ezt honnan tudod, hogy nekem is az van? Cikkszambol látszik?

Egyébként hibája van, vagy ha ez van nekem is csak a tuningon ne gondolkozzak inkabb?
Chianti2017-06-05 10:02:18 // 95582
Elég szomorú, hogy boldog, boldogtalan akinek van épp felesleges 25 milla a páncélszekrényben. az benevezhet egy ilyenre. Pláne úgy, hogy előtte soha még egy métert nem ment hasonlóan erős autóval. Én csak azt az egyet nem értem, hogy mér' mindig az autópályán kell keménykedni? Miért nem megy az ilyen először egy tanpályára, ahol megtanítják neki, hogyan kell egy ilyen szörnyeteget vezetni? Aztán ha már elboldogul vele mondjuk vészhelyzetekben is, akkor lehet útjára engedni. De akkor se az legyen már a cél, hogy na majd most én megmutatom minden köcsögnek, ki az úr a belső sávban. Sajnálom mindenesetre a sofőrt is, de az autót még jobban.
Shadin2017-06-05 09:21:01 // 95581
635 az és a Tiedben is az van.
c635
WarbiRunner (Gyuri)2017-06-05 06:41:28 // 95580
A TC TV-ben pont a Giulia-ról volt szó pár napja. Bazsó pont említi, hogy a QV-t nem tudták kipróbálni mert "összetörött". Nagyon törnek ezek a gépek...
Zolibácsi2017-06-05 00:49:45 // 95579
pucold meg az akksi sarut meg mérj rajta töltést, nekem generátor felújításom volt pont a héten. 60.000, az új valahol 170.000 környékén van.
Haddel2017-06-05 00:02:51 // 95578
Nem tudom,én még sosem használtam az epert.
Szerintem az összes egr fedél hajlamos a repedésre,érdemes kicserélni 80e kilométerenként. Nem vészes már az ára, Erhardnál is van olcsóért.
Ha szemben állsz a motorral akkor a szép fényes hőterelő lemeztől jobbra ,a nivópálca környékén egy fekete ,kissé bordázott műanyagot keress.
RomeoOne2017-06-04 23:19:16 // 95577
Gondolom nyomta, mint az àllat, mert mit számítanak az útviszonyok. Aztán amikor nem meglepő módon, vízen jól meghajtva megcsúszott és kellett volna a vezetői képesség, hogy megfogja a kocsit, csak egy satufékre tellett.
Egyébkènt az sem meglepő, ha a 285-ös gumi ilyen könnyű súlynál hamarabb felúszik a vízen. Kisebb autókra sem azért nem érdemes szèles gumit rakni, mert visszafogja, hanem, mert esőben könnyebben felúszik.
csokagm2017-06-04 22:26:51 // 95576
Nem megy ma nekem az írás.

Eperben egyébként cikkszámra ezt találtam. 55570657. Ha erre rákeresek akkor az F40es váltót dobja ki. Ezekszerint ez van nekem?


Viszont ha ez 400nm-ert bír el, akkor ezt sem lehet eszetlenül chippelni nem?
Smith2017-06-04 22:11:17 // 95575
Azazm C630 :)
csokagm2017-06-04 21:52:37 // 95574
Ezt az eperben vin alapján megtalálom? Azt keresem, de nem találom.

Illetve olvastam erről az EGR házról is, hogy van repedésre hajlamos illetve nem hajlamos. ezt szemrevételezéssel eltudom dönteni nekem milyen van? Motortérben hol van? :D
Haddel2017-06-04 21:30:25 // 95573
Shadinéban is a gyengébbik volt ,pedig az az évjárat volt ,mint enyém ha jól emlékszem .Enyémben F40 van.
csokagm2017-06-04 21:10:51 // 95572
c360 az a c936:)
csokagm2017-06-04 21:06:45 // 95571
Hát sajnálom, kár ezekért. Ezekszerint, ha véletlenül ilyet vesz az ember esőben nagyon vigyázni, elektronikát bekapcsolni.

Más: a 2 literes dízelben F40-es vagy c936-os váltó van. Nem egyértelmű számomra. Több infót találtam.

F40: 2009-ig 2.0 jtdm és 2009től csak a 170 lovas kapta.
C936: 2009től a 136 lovas kapta.

c936: 320nm
f40: 400nm

Tehát egy 2011-es 2.0 jtdm 170 lovasban milyen váltó van, a c936 elvileg el sem bírja a nyomatékát.
Liquid2017-06-04 21:01:10 // 95570
igen emlékszem hogy írtátok, ha ez is elkezd pattogni, megpróbálom
Hardy2017-06-04 20:52:51 // 95569
Egy fiatal srác volt vele 25 lehetett. Még nem találkoztam vele. Sajnos nem volt időnk beszélgetni rohanni kellett tovább meg volt így is elég baja nem akartam zaklatni hátha nem annyira Alfás. Csak a végén mondta.
Zsolt1552017-06-04 20:45:06 // 95568
Ismerős volt? Ő volt az egri Giuliás?
Hardy2017-06-04 20:44:23 // 95567
M7 Velence magassága. Éppen találkozóra ment. Gondolom Alfa Night.
Zsolt1552017-06-04 20:43:38 // 95566
Kár érte. :-((
Hardy2017-06-04 20:42:22 // 95565
Nem 59 :-) de itt mindenki ezt próbálgatja. Sajnos az a topic autó híján nem igazán pörög. Viszont aki ilyenre vált az elég biztonságba lehet.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak