Szia !
Nem tudom, neked van e második lambdád a katalizátor után (nekem nincs 2010TBi Ti), de ha nincs akkor kb pont nem érdekli az ECUt a katalizátorod :) Feltéve ha nincs összeszakadva és fullad :) Azért megérné megnézni, de ez a hiba IMHO más lesz. Elég összetett a turbo nyomás szabályzása, legalábbis a V6TB-hez képest nekem így elsőre sokk :D
Docky_SD ( Bruno Banáni ;)2017-07-06 19:59:45 // 96640
159 Indigo Gray 2.4 Monster2017-07-06 19:56:03 // 96639
Hol és mennyibe került a felújítás? Sajnos a 2.4 őspatkánynál nekem is ez lesz a sorsom. És ugye egyértelmű hogy nem mondják hogy csak 1-2 rossz azt kell újítani, mind az 5 az lesz :(
btibi2017-07-06 19:32:37 // 96638
Az enyém most a hétvégén nyaraláskor dobta a p0240-et, ezzel együtt mint korábban írtam a turbónyomásomnak is nyomaveszet.
Szerencsére hazajöttünk vele zökkenőmentesen. Igaz, gyorsulni gyökkettővel sikerült.
Nekem rendszeresen, 2-4 hetente dobta a p0420 és a p2097-et. De most bejelentkezett mellé a 420 is előzéskor, jelezve egy határozott torpanással, majd szinte rögtön a turbónyomás megszünésével.
Megnézettem két helyen is nyaraláskor, hogy mondjanak v.mit, így hazautazhatok e vele? Elöször Csopakon a helyi (egyetlen) szervízbe, a suzuki szalonhoz tartozó független szervízbe, ahol a szerelő srác komolyabb megbontás nélkül körbenézte. Csövek rendben, a turbó szív, de nem fúj v.miért, mondta. Javasolta, hogy jelentkezzek be a veszprémi fiat szalonba, ott jobban rá tudnak nézni. Bejelentkeztem, majd meg is nézték. Ott ugyan nem láttam mit bűvölnek vele, de ők azt gyanítják, hogy a katalizátorom van széthullva.
Hát most nem tudom örüljek e, hogy a turbóm akár jó is lehet, de cserélhetek katalizátort.
Egyébként baromi rendesek voltak mind a két helyen, a suzukiban nem kértek semmit, a fiatban pedig csak egy diag kiolvasás árát.
Tud v.ki infót tbi katalizátorral kapcssolatban? Honnan érdemes beszerezni, bontottat, üzletből (albaautó)? Egyáltalán milyen árra számítsak?
Köszi az infókat!
Ráadásul ma anyámék szomszédja lehúzta a jobb elejét, nincs nagy kár de pont a lökös, motortetó, sárvédő sarkot. Juhéj!
Szerencsére hazajöttünk vele zökkenőmentesen. Igaz, gyorsulni gyökkettővel sikerült.
Nekem rendszeresen, 2-4 hetente dobta a p0420 és a p2097-et. De most bejelentkezett mellé a 420 is előzéskor, jelezve egy határozott torpanással, majd szinte rögtön a turbónyomás megszünésével.
Megnézettem két helyen is nyaraláskor, hogy mondjanak v.mit, így hazautazhatok e vele? Elöször Csopakon a helyi (egyetlen) szervízbe, a suzuki szalonhoz tartozó független szervízbe, ahol a szerelő srác komolyabb megbontás nélkül körbenézte. Csövek rendben, a turbó szív, de nem fúj v.miért, mondta. Javasolta, hogy jelentkezzek be a veszprémi fiat szalonba, ott jobban rá tudnak nézni. Bejelentkeztem, majd meg is nézték. Ott ugyan nem láttam mit bűvölnek vele, de ők azt gyanítják, hogy a katalizátorom van széthullva.
Hát most nem tudom örüljek e, hogy a turbóm akár jó is lehet, de cserélhetek katalizátort.
Egyébként baromi rendesek voltak mind a két helyen, a suzukiban nem kértek semmit, a fiatban pedig csak egy diag kiolvasás árát.
Tud v.ki infót tbi katalizátorral kapcssolatban? Honnan érdemes beszerezni, bontottat, üzletből (albaautó)? Egyáltalán milyen árra számítsak?
Köszi az infókat!
Ráadásul ma anyámék szomszédja lehúzta a jobb elejét, nincs nagy kár de pont a lökös, motortetó, sárvédő sarkot. Juhéj!
psychoati2017-07-06 19:31:07 // 96637
Leszúrtad a kígyót! :-O :-D
Haddel2017-07-06 18:57:49 // 96636
tdemeter2017-07-06 18:55:34 // 96635
Nekem van egy SUV-om is, tapasztalatom szerint azt jobban tisztelik :)
Körforgalomban, kereszteződésben simán előre engednek vele.
Valszeg a Stelvio tuti párosítás lesz:)
Körforgalomban, kereszteződésben simán előre engednek vele.
Valszeg a Stelvio tuti párosítás lesz:)
Haddel2017-07-06 18:55:09 // 96634
Igen ez ilyen ,én múltkor a dugóban álltam Bécs alatt ,és nem egy autóból bámulták a Bocit ,láttam ,főleg a felni - piros féknyereg kombót nézik😃
Zselé2017-07-06 18:52:11 // 96633
Igen, hátulrol van belecsavarozva. Középkonzol ki, ld. A blogom
sty2017-07-06 18:48:32 // 96632
Srácok az 59-böl hogy jön ki a gyári fejegység kerete.Még nem néztem de valami olyat hallatom hogy a középkonzolt meg kell bontan?
TS2017-07-06 18:39:23 // 96631
A tapasztalatom ugyanez.Ez az autó megkapja a tiszteletet.Az idióta erőszakos f@szok mintha mind megnyugodnának a látványtól:))Régen a roverrel nem győztem félrehúzódni a pályán hogy le ne toljanak.Most a jelentkezők száma a tizedére csökkent,azok is megnyugszanak mikor egy kick down után megől a követési távolság két méterről húszra.Érdekes hogy utána eszükbe jut,mi a követési távolság fogalma.:))
Shadin2017-07-06 18:26:38 // 96630
Egy dolgot tehetsz, mindentől függetlenül ki kellene mérni a kapcsolót.
WarbiRunner (Gyuri)2017-07-06 18:22:45 // 96629
Ez kész ez az autó.. :-) Minden áldott nap akad hódolója. A hét elején gerendát venni mentem (ill.csak nézni egyelőre), a srác első megjegyzése az autómra irányult és maradt is a témánál egy darabig. Tegnap apum szerelőjéhez ugrottam ki. Naná, hogy nem bírta ki, kijött, körbenézte a 159-cet, megsimogatta (!?). Ma konkrétan az utcán szólított le egy párocska hölgy tagja. Egy tök ismeretlen. Hogy hú de szép, mennyiért lehet ilyet szerezni? Fura ennyire feltűnőnek lenni...
És hát a forgalomban.. drasztikus ugyanaznap előbb a 159-cel, majd a 146-tal kocsikázni a városban. Ugyanaz a város, ugyanaz a forgalom, ugyanazok az emberek, mégis ég és föld. A 159-cel nem találom az izgágákat, a cikázókat és dúródókat, a csomagtartómban türelmetlenkedőket. Valahogy mindig találok szabad utat, nincs stressz, nem piszkálnak. Rá egy órára ugyanott a 146-tal egy konkrét utcai harc. Visszacsöppenek a hétköznapokba. Előkerülnek a mindenáron leszorítós, megelőzős figurák, egy pillanat alatt újra felfedezem a padlógázt, felmegy a pulzusom, és én magam is elkezdem tenni-venni az autót, mert besokallok a sok hülyeségtől. Hihetetlen...
És hát a forgalomban.. drasztikus ugyanaznap előbb a 159-cel, majd a 146-tal kocsikázni a városban. Ugyanaz a város, ugyanaz a forgalom, ugyanazok az emberek, mégis ég és föld. A 159-cel nem találom az izgágákat, a cikázókat és dúródókat, a csomagtartómban türelmetlenkedőket. Valahogy mindig találok szabad utat, nincs stressz, nem piszkálnak. Rá egy órára ugyanott a 146-tal egy konkrét utcai harc. Visszacsöppenek a hétköznapokba. Előkerülnek a mindenáron leszorítós, megelőzős figurák, egy pillanat alatt újra felfedezem a padlógázt, felmegy a pulzusom, és én magam is elkezdem tenni-venni az autót, mert besokallok a sok hülyeségtől. Hihetetlen...
WarbiRunner (Gyuri)2017-07-06 18:00:17 // 96628
Tanulságos, köszi a leírást! A prémium üzemanyagról nekem régóta az a véleményem, hogy felesleges pénzkidobás...
Giuntini2017-07-06 17:54:19 // 96627
Ma kint voltam Shadinnál, ablakemelő hiba meg lett oldva. Ofinál vettem egy komplett ablakemelő mechanikát és az lett berakva. Köszönöm Zoli!
tdemeter2017-07-06 17:41:00 // 96626
Kiegészíteném annyival, hogy indítás után,NEM benyomott (kiengedett:)) állapotban mutatja pressednek :)
tdemeter2017-07-06 17:39:31 // 96625
tdemeter2017-07-06 17:38:44 // 96624
Emelkedik igen!
tdemeter2017-07-06 17:37:20 // 96623
Nem olvastad el az előtte lévő mondatot :)
Akkor is pressed ha nem lépek rá, de csak közvetlen indítás után :)
Akkor is pressed ha nem lépek rá, de csak közvetlen indítás után :)
Shadin2017-07-06 17:27:02 // 96622
"...rálépek a kuplungra és kiengedem akkor released lesz és soha többé nem lesz kiengedett állapotban pressed értékű, csak ha tényleg benyomom."
Egész nap Alfát szereltem és lehet h belassultam, de amit írtál abban semmi gyanús nincs :-(
Egész nap Alfát szereltem és lehet h belassultam, de amit írtál abban semmi gyanús nincs :-(
Shadin2017-07-06 17:08:02 // 96621
És fordulaton emelkedik?
Lukas a cső?
Lukas a cső?
tdemeter2017-07-06 17:02:23 // 96620
Akinek van esetleg szoftvere és unatkozik az megtenné, hogy megnézi az alábbiakat ?
Multiecuscan-ban van egy olyan omniozus rész, ahol lekérdezhető, hogy melyik pedál milyen állásban van (benyomott (pressed) vagy kiengedett (released).
Megfigyeltem, hogy ha elinditom az autot, elinditom a szoftvert akkor nekem minden pedál released értéket ad (ami normlális ha nem nyomom), kivéve a kuplung (clutch) ami alapból pressed értéket ad vissza.
Ha ilyenkor rálépek a kuplungra és kiengedem akkor released lesz és soha többé nem lesz kiengedett állapotban pressed értékű, csak ha tényleg benyomom.
Nemtudom eldönteni, hogy ez vmi hiba-e a szoftverben vagy tényleg azt érzékeli, hogy be van nyomva?!
Illetve az is kérdés, hogy amennyiben ez vmi kapcsoló hiba, akkor az okozhat-e bármilyen hibát?
Köszi
Multiecuscan-ban van egy olyan omniozus rész, ahol lekérdezhető, hogy melyik pedál milyen állásban van (benyomott (pressed) vagy kiengedett (released).
Megfigyeltem, hogy ha elinditom az autot, elinditom a szoftvert akkor nekem minden pedál released értéket ad (ami normlális ha nem nyomom), kivéve a kuplung (clutch) ami alapból pressed értéket ad vissza.
Ha ilyenkor rálépek a kuplungra és kiengedem akkor released lesz és soha többé nem lesz kiengedett állapotban pressed értékű, csak ha tényleg benyomom.
Nemtudom eldönteni, hogy ez vmi hiba-e a szoftverben vagy tényleg azt érzékeli, hogy be van nyomva?!
Illetve az is kérdés, hogy amennyiben ez vmi kapcsoló hiba, akkor az okozhat-e bármilyen hibát?
Köszi
tdemeter2017-07-06 16:57:24 // 96619
Nekem egész pontosan 0 amit mutat alapjáraton. :(
Erhard 242 (Pure Energy)2017-07-06 16:56:39 // 96618
igen azok 2012-ig jók utána leves :((( sajnos elő kellett fizetnem jó pénzért a gyáriakra :DDD
maseRomeo2017-07-06 16:17:16 // 96617
Köszönöm a linket (bár nem én kértem, de felhasználtam), én is megtaláltam az enyémet :)
David | Centocinquantanove2017-07-06 15:58:07 // 96616
Megsasoltam az enyémet, a forgalmiban rossz adat van gyártási évre :))
Data producione: 2006/09/14
Forgalmiban: 2007
Data producione: 2006/09/14
Forgalmiban: 2007
Szabister2017-07-06 15:55:18 // 96615
Sziasztok! Ma kaptam választ a turbómra. Sajnos sérült az öntvény csigaház. Honnan tudnák beszerezni felújított turbót amit tisztességgel megcsináltak? Új gyári garrettre kaptam 210es ajánlatott. Vagy veszek egy bontottat ,de azt sem adjak olcsón azt el kellene küldenem beméretni stb. Még valami azt mondták azért tört el a tengely mert a motorból belejutott valami. Pontosan nem tudjak hogy mi nem látják. Ez kicsit elbizonytalanított ha szelep környékéről vagy esetleg rugo darab akkor annak azért lenne jele nem? Hallanám hogy nem egyenletes csattog valami. Megbontás nélkül így elég nehéz megállapítani. Turbo halál után mentem még 20km-t csak annyi tünt fel h nem megy egyébb rendellenességet nem tapasztaltam. Beszéltem egy szerelővel ő nem tartja kizártnak hogy vmi korom darab jutott oda ha megrakad az EGR mert a 4es hengernél olajos a leömlő felőli rész EGR is azon az oldalon van. Vagy izzitógyertya hegyet mondott még h leszokott törni előfordul. Teljes tanácstalanság.
Shadin2017-07-06 15:46:36 // 96614
Offline-om ismeri!
Smith2017-07-06 15:38:54 // 96613
Erhard 242 (Pure Energy)2017-07-06 15:29:30 // 96612
akkor meg kell, hogy öljelek :DDD
yani🍀2017-07-06 15:26:04 // 96611
A tiéd biztosan jobb :-)
Ha esetleg megosztanád a linkjét és a kódját :-)
Ha esetleg megosztanád a linkjét és a kódját :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2017-07-06 15:16:59 // 96610
pedig az enyém is online :DDD
Alvázszám ZAR93900007247252
Modell 140CWB201000 (X9)
Modellbevitel 159 SW ELEGANTE 1.8 TB JTS 200 CV
Termelési dátum 25/03/2009
A garancia kezdete 30/04/2009
Alvázkeret 7247252
motorszám 6245333
Karosszéria 7203556
A/T TRB (ASPIRATED/TURBO) (TURBO)
ALMC 000 COMMERCIAL MARKET TRIM LEVEL (ITALY/CENTRAL EUROPE)
AM 00 MARKET VERSION (ITALY / CENTRAL EUROPE)
CC 1.8 HORSE POWER (MARKET) (1742-1796 CC)
CMB BZ FUEL (PETROL)
COLEST 876 EXTERIOR COLOUR (BLACK)
COLINT 373 Interior color (BLACK/RED SPORT FABRIC)
ECO CF5 ECOLOGY (LIM.ECC PHASE 5)
G SX STEERING (LEFT)
KW 147 POWER (200 HP)
L L2 TRIM LEVEL (ELEGANT/SPORT (EX HIGH))
MODSER 1402 MODEL SERIES (1402)
MY 09 MODEL YEAR (YEAR 2009)
NC 4 NO. OF CYLINDERS (4 CYLINDERS)
TC SW BODYWORK TYPE (STATION WAGON)
TT 4X2 DRIVE TYPE (2 WHEEL DRIVE)
VLE 16 TOTAL NUMBER OF VALVES (16 VALVES)
Alvázszám ZAR93900007247252
Modell 140CWB201000 (X9)
Modellbevitel 159 SW ELEGANTE 1.8 TB JTS 200 CV
Termelési dátum 25/03/2009
A garancia kezdete 30/04/2009
Alvázkeret 7247252
motorszám 6245333
Karosszéria 7203556
A/T TRB (ASPIRATED/TURBO) (TURBO)
ALMC 000 COMMERCIAL MARKET TRIM LEVEL (ITALY/CENTRAL EUROPE)
AM 00 MARKET VERSION (ITALY / CENTRAL EUROPE)
CC 1.8 HORSE POWER (MARKET) (1742-1796 CC)
CMB BZ FUEL (PETROL)
COLEST 876 EXTERIOR COLOUR (BLACK)
COLINT 373 Interior color (BLACK/RED SPORT FABRIC)
ECO CF5 ECOLOGY (LIM.ECC PHASE 5)
G SX STEERING (LEFT)
KW 147 POWER (200 HP)
L L2 TRIM LEVEL (ELEGANT/SPORT (EX HIGH))
MODSER 1402 MODEL SERIES (1402)
MY 09 MODEL YEAR (YEAR 2009)
NC 4 NO. OF CYLINDERS (4 CYLINDERS)
TC SW BODYWORK TYPE (STATION WAGON)
TT 4X2 DRIVE TYPE (2 WHEEL DRIVE)
VLE 16 TOTAL NUMBER OF VALVES (16 VALVES)
yani🍀2017-07-06 14:45:25 // 96609
Az online Eper tényleg nem ismeri ezt az alvázszámot. :-(
Erhard 242 (Pure Energy)2017-07-06 14:37:20 // 96608
nekem ismeri az alvázszámot...
RB 832017-07-06 14:35:10 // 96606
szerintem bal elöröl jön a hang ....
RB 832017-07-06 14:33:53 // 96605
akkor nekem nem jó van benne... ??? két csatis kell elöre , van jobb és bal oldalon is gondolom szólna ha csak az egyik oldalt lenne...
Shadin2017-07-06 14:31:50 // 96604
Kedves Tbi-s Cartársak!
Küzdök egy megfoghatatlan hibával :-(
Amikor padlót nyomok 1.6 bar felé megy turbo nyomás és tiltja az autót P0240 hibával:
Amin már túl vagyok:
stekkerek, érzékelők tisztítása, a rendszer tömörség vizsgálata, turbo wastegate és valamiféle vákuum, minden rendben. MAP szenzor próba csere megtörtént, semmi változás, pillangószelep tisztítva, működik rendesen.
Néha van jó napja, az előbb pl. meghajtottam és nem csinálta. Persze leállt a diag, úgyhogy semmi adatom :-(
Overboost szelep kiiktatásra került, átkötöttem és csak prosztó WG visszacsatolással mentem akkor persze alacsony nyomásra hivatkozva dobott P0240 hibát.
5letet várnék. Bármit. Miután nem mindig csinálja és mechanikai hibára gyanakodnék, az overboost vagy a vákuum szelep.
A képen a tüskénél tilt :-(
Esetleg Pest közeli Cartársat kihasználva némi próba jellegű alkatrész cserének is nagyon örülnék.
Köszi!
Küzdök egy megfoghatatlan hibával :-(
Amikor padlót nyomok 1.6 bar felé megy turbo nyomás és tiltja az autót P0240 hibával:
Amin már túl vagyok:
stekkerek, érzékelők tisztítása, a rendszer tömörség vizsgálata, turbo wastegate és valamiféle vákuum, minden rendben. MAP szenzor próba csere megtörtént, semmi változás, pillangószelep tisztítva, működik rendesen.
Néha van jó napja, az előbb pl. meghajtottam és nem csinálta. Persze leállt a diag, úgyhogy semmi adatom :-(
Overboost szelep kiiktatásra került, átkötöttem és csak prosztó WG visszacsatolással mentem akkor persze alacsony nyomásra hivatkozva dobott P0240 hibát.
5letet várnék. Bármit. Miután nem mindig csinálja és mechanikai hibára gyanakodnék, az overboost vagy a vákuum szelep.
A képen a tüskénél tilt :-(
Esetleg Pest közeli Cartársat kihasználva némi próba jellegű alkatrész cserének is nagyon örülnék.
Köszi!
RB 832017-07-06 14:29:54 // 96603
Szia,
A tárcsa új Ate, az elözö egy no name kinai volt egy itteni német alkatrészes saját márkája... volt számla is róla , a kinai nem sípolt :) a csere azért volt mert én akartam... 200ló a család, kint élünk , meg kell álni ha arról van szó :) erre mindig oda figyeltem...
felcserélve nem lett ... pedig ez a szám az.
A tárcsa új Ate, az elözö egy no name kinai volt egy itteni német alkatrészes saját márkája... volt számla is róla , a kinai nem sípolt :) a csere azért volt mert én akartam... 200ló a család, kint élünk , meg kell álni ha arról van szó :) erre mindig oda figyeltem...
felcserélve nem lett ... pedig ez a szám az.
Shadin2017-07-06 14:03:58 // 96602
Ha nem a terelő lemez ér a tárcsához valami hihetetlen módon, akkor azt mondanám, hogy meg lett vasalva a betét. Nem írtad, hogy tárcsát is cseréltél-e. Ha igen az is ATE? Csere előtt a régi kopott volt és azért lett cserélve, vagy mert akkor is már sípolt valami? Csak egy oldalról jön? Felcserélted a két oldalon a betéteket? Ment a síp a betéttel a másik oldalra?
Nekem nem jön ez az alváz fel ePer-ben: ZAR93900007247252
Nekem nem jön ez az alváz fel ePer-ben: ZAR93900007247252
Erhard 242 (Pure Energy)2017-07-06 13:52:04 // 96601
az első a 166-é a másik az 59-é....más a csati gondolom a visszajelzőre
RB 832017-07-06 13:12:59 // 96600
Sziasztok, egy kis segitségre lenne szükségem.
Van egy problámám amit én a Féknek gondolnék de nem biztos... illetve aki Alkatrész beszerzéssel foglakozik talán ö is tudna segiteni....
A probléma egy hang erröl készitettem egy videót is: Fék
Ha 40km/h alatt utazok ezt csinálja, ha rálépek a fékre abba hadja majd ujra... el kell telnie egy kis idönek hogy igy sípoljon, tehát nem mindig... a féket kompletten cserélve lett : ATE , elöl-hátul, egy hete ujra szétszedettem itt kint, ujra pasztázták -tisztitották stb...
A dugattyúk szépen járnak... a fék nem fog-láttam én is megpörgettem a kereket...
A fékbetét: nekem ezt rakták bele: 604971 Ate szám, de utána járva az Ate katalogus nem ezt hozza hozzá ha nem ezt : 604867 , ennél viszont csak egy kopásjelzö visszajelzés van, ami nekem nem jó mert kettö kell.A mérete is különbözik...
Kerestünk rá alvázszám alapján is, érdekes találaltok születek :) nem egyértelmü...
Lehet-e benne rossz fékbetét???Milyen fékbetét kell hozzá, ha rossz.Nézegettem otthoni oldalakat - Unix- Fékmester stb... a 604971 számút nem hozza a Kombihoz...!!!
Vagy csapágy hang lenne, de nem búg vagy ilyesmi...
A fékbetétröl egy fotó is készült...
Lehet nem sikerült jól linkelnem akkor itt a link hozzá: https://youtu.be/QIkq3TFxlWE
És végezetül az alvázszámom: ZAR 939 0000 7247252 Alfa Romeo 159 1.8 Tbi 2009
SORRY Srácok de idegesít ez a hang, jövö héten ujra neki futunk ennek dolognak egy itteni szervizben...
Köszönöm a válaszokat :) ez kicsit hosszúra sikeredett .
Van egy problámám amit én a Féknek gondolnék de nem biztos... illetve aki Alkatrész beszerzéssel foglakozik talán ö is tudna segiteni....
A probléma egy hang erröl készitettem egy videót is: Fék
Ha 40km/h alatt utazok ezt csinálja, ha rálépek a fékre abba hadja majd ujra... el kell telnie egy kis idönek hogy igy sípoljon, tehát nem mindig... a féket kompletten cserélve lett : ATE , elöl-hátul, egy hete ujra szétszedettem itt kint, ujra pasztázták -tisztitották stb...
A dugattyúk szépen járnak... a fék nem fog-láttam én is megpörgettem a kereket...
A fékbetét: nekem ezt rakták bele: 604971 Ate szám, de utána járva az Ate katalogus nem ezt hozza hozzá ha nem ezt : 604867 , ennél viszont csak egy kopásjelzö visszajelzés van, ami nekem nem jó mert kettö kell.A mérete is különbözik...
Kerestünk rá alvázszám alapján is, érdekes találaltok születek :) nem egyértelmü...
Lehet-e benne rossz fékbetét???Milyen fékbetét kell hozzá, ha rossz.Nézegettem otthoni oldalakat - Unix- Fékmester stb... a 604971 számút nem hozza a Kombihoz...!!!
Vagy csapágy hang lenne, de nem búg vagy ilyesmi...
A fékbetétröl egy fotó is készült...
Lehet nem sikerült jól linkelnem akkor itt a link hozzá: https://youtu.be/QIkq3TFxlWE
És végezetül az alvázszámom: ZAR 939 0000 7247252 Alfa Romeo 159 1.8 Tbi 2009
SORRY Srácok de idegesít ez a hang, jövö héten ujra neki futunk ennek dolognak egy itteni szervizben...
Köszönöm a válaszokat :) ez kicsit hosszúra sikeredett .
ProdyG2017-07-06 11:41:46 // 96598
Ha bárkinek van/volt/lesz injektor csatlakozó kontakt problémája (voltunk jó páran mostanában), annak eladásra kínálom a képen látható zsír új, gyári érintkezőket, amikkel minden probléma azonnal megszűnik :)
Dupla adagot kaptam ezekből az érintkezőkből, amikor a komplett csatikat vettem, így van nálam 10 darab, ennyit nem feltétlen tennék el tartalékba...
Egy csatlakozóba 2 ilyen érintkező kell, egyszerűen csak ki kell cserélni a meglévő műanyag tokban az érintkezőket. A kontakt hibákért 100%-ban ezek az érintkezők a felelősek...
Egy érintkező ára egy ezres, arányaiban nézve én is kb ennyiért vettem őket. Ha megmaradnak tartalékba, abba se halok bele :)
Személyes átvétel AlfaCity-n lehetséges :)
Dupla adagot kaptam ezekből az érintkezőkből, amikor a komplett csatikat vettem, így van nálam 10 darab, ennyit nem feltétlen tennék el tartalékba...
Egy csatlakozóba 2 ilyen érintkező kell, egyszerűen csak ki kell cserélni a meglévő műanyag tokban az érintkezőket. A kontakt hibákért 100%-ban ezek az érintkezők a felelősek...
Egy érintkező ára egy ezres, arányaiban nézve én is kb ennyiért vettem őket. Ha megmaradnak tartalékba, abba se halok bele :)
Személyes átvétel AlfaCity-n lehetséges :)
Liquid2017-07-06 10:23:04 // 96597
Az attól függ milyen minőségi és árkategóriában gondolkodsz.
Adok-veszek 1. link AlbaAlkatrész - Erhard
Bárdi-Unix akármi, ahol van csókosságod :)
Nekem EBC szettem van, a FékMestertől rendeltem.
Adok-veszek 1. link AlbaAlkatrész - Erhard
Bárdi-Unix akármi, ahol van csókosságod :)
Nekem EBC szettem van, a FékMestertől rendeltem.
Marseus2017-07-06 10:15:29 // 96596
Sziasztok!
2.4 fékszettet honnan érdemes rendelni ha sem a tárcámnak sem a vasnak nem akarok ellensége lenni? Tárcsákra és a betétekre gondolok.
2.4 fékszettet honnan érdemes rendelni ha sem a tárcámnak sem a vasnak nem akarok ellensége lenni? Tárcsákra és a betétekre gondolok.
Tocke2017-07-06 08:05:53 // 96595
Itt a pontos válasz :-)
Shadin2017-07-06 08:04:07 // 96594
Eltömődés függő, 10-20mBar
Tocke2017-07-06 08:01:19 // 96593
5 V-ot kell hogy mérj rajt, a nyomásérték pedig regen után ha jól emlékszem 4 mBar körül.
Macccy2017-07-05 22:33:31 // 96592
8-12 mm imbusz (allen) csavarok
Macccy2017-07-05 22:28:51 // 96591
https://youtu.be/MR8aV_0HuzA