Fórum >> Típusok >> 159

RomeoOne2017-10-05 12:32:30 // 100085
Igen. Gyakorlatilag a Shadin-program lett gyengítve. Ugyanaz a gázpedál, egy tizeddel alacsonyabb turbónyomás, meg kicsit kevesebb befecskendezett üzemanyag. Shadin vmi 210-220 lóerőket mért, ha jól emlékszem. Az enyémet sosem mértük, úgy saccra 200 ló körül tippeltük. Soha nem rázott, a kuplung soha nem csúszott meg. Teljesen jó. Itt a blog, amikor még friss volt az élmény.
Shadin2017-10-05 12:29:26 // 100084
Sosem a mennyi az érdekes, hanem a milyen :-D

A 8-as progi paraméterekben nem gyengébb csak máshogy működik. Az a kímélő, a 7-es volt a brutál :-)



Pedig alig különböznek. Ez a 7-es mérése, a 8-asban a nyomaték púp volt lejjebb szedve 2000 környékén, hogy ne ölje meg a gyengusz új gyári felújított lendkerekemet:



Javaslom egy próbára a 8-ast, Robiékkal Pakson a 7-essel mentünk egy karikát, kérdezd Őt...
Shadin2017-10-05 12:19:57 // 100083
Az utolsó progi már elég szoftos...
csokagm2017-10-05 11:17:34 // 100082
170 lovas. Azt hiszem neked is az van.

Kb mennyire lett írva?
159 Indigo Gray 2.4 Monster2017-10-05 09:45:36 // 100081
Manky mondig kuplung kímélő progit ír. :)
RomeoOne2017-10-05 08:56:34 // 100080
Mekkora teljesítményű is a tied?
RomeoOne2017-10-05 08:56:00 // 100079
Akkor kérd tőle az enyémet :)
csokagm2017-10-05 08:55:08 // 100078
Az nem egy kímélő program ha jól olvastam:D Én szerintem majd valami softosabbat kérek, ha odajutok. Az sem baj, ha nem kell egyből kuplungot cserélni :D
Shadin2017-10-05 08:50:03 // 100077
Nem lenne. A 2.0-nál semmit sem érsz el csak a szűkítéssel vagy falazással. A 2.0-ba mintha ott sem lenne az EGR és a DPF. Ne foglalkozz ezekkel, kérd Mankytól a "Shadin programot" :-D
Shadin2017-10-05 08:47:30 // 100076
Tényleg konzekvensen szűkítőt írok, pedig teli lemezzel falaztam :-(
WarbiRunner (Gyuri)2017-10-05 08:41:25 // 100075
Utólagos Pioneer fejegység, nem gyári navi. Zsozsoboy a youtube felhasználó, de hogy itt fent van e, ki tudja :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2017-10-05 08:39:15 // 100074
ez a zuzmók átka :)))
RomeoOne2017-10-05 08:35:47 // 100073
Igen. Meg Ti kormány meg navi. Zsozsoboy lenne a felhasználó? Nem találtam a keresőben.
droberto2017-10-05 08:33:14 // 100072
Zsozsoboy...
Mintaha utólagos karbonborítás lenne a kormányközepén...
RomeoOne2017-10-05 08:17:15 // 100071
Valljátok be srácok, ki volt a tettes? Ki videózott? :D
Turbóhibás Audi az M7-esen
Erhard 242 (Pure Energy)2017-10-05 08:08:27 // 100070
Ejh a zuzmóim, nélkülük nem lenne élet a földön :))) Múltkor kaptam tesztre valami újfajta zsíroldót tényleg nagyon faxa mindent visz, mint a piroshetes vagy a kőszállítókamaz :DDD
sutyi702017-10-05 07:18:50 // 100069
Sziasztok,

Tudnátok ajánlani helyzetjelzőbe ledes izzót amit megkajál a kocsi és nem nyafog miatta.

köszönöm
Csabi2017-10-04 22:45:04 // 100068
Igen, de gondoltam sokan csillogó szemekkel néznék, mármint a műszaki beállítottságú userek :)
Láttam én ott hideg-zsíroldót is :D az visz mindent, egy földnyi zuzmót :D
droberto2017-10-04 22:36:30 // 100067
Te látod. :)

Itt se lehet, de nincs alkatrész mosóm.
Meg a motort mosni se lehetne.
Egyébként meg (csak) kötelező kiírni. :)
Az újabb fajta Brigiciol viszont biológiailag lebomló.
Úgyhogy ma kicsit nagy volt ma az ökonyomom, de majd Erhardra számítok, hogy a TBi-vel kompenzálja a zuzmó pusztulást.
:)
RomeoOne2017-10-04 22:34:55 // 100066
Mert úgy még nyersebb lenne? Csak bizonyíték nincs erre 2.0-nál. Legalábbis, ha jól értettem Shadin tapasztalatait :)
Giuntini2017-10-04 22:33:52 // 100065
Ki lett cserélve a vízcső. na de nem az érkezett, amire gondoltam. A váltó hőcserélője és az Egr hőcserélő közötti rész érkezett meg. De nagyon jó, hogy ez a cső érkezett. Teljesen ki volt dörzsölődve. A bemenő csőből le lett vágva a bilincsnél, most nincs szivárgás. Viszont sajnos a hűtőből is van szivárgás. Mennyi idő alatt áll be a rendszer a normális szintre, mert most is lement minimumra 130 km után?
Csabi2017-10-04 22:31:42 // 100064
Egy-két érdekesebb képet csepegtethetnél :)
Amúgy nálunk a mosóban kivan írva, hogy "idegen" vegyszert nem lehet használni, és csak autót lehet mosni :) Ezek szerint nálatok lehet....még :)
Csabi2017-10-04 22:28:19 // 100063
Hát ezt ti tudjátok, de 2,4-nél ahogy Gyuri is írja nagyon észrevehető az EGR nem működése.
droberto2017-10-04 22:28:11 // 100062
Ma se unatkoztam:

:)
Ha lesz kedvem/időm leírom ide is a sztorim...
droberto2017-10-04 22:26:12 // 100061
Én az 1.9-nél gyorsabb gázreakciót nem tapasztaltam. (Igaz én boxos vagyok.)
Ezt majd a Zoli megerősíti vagy cáfolja, ha akarja/tudja.
Csabi2017-10-04 22:23:37 // 100060
A gyorsabb gázreakció hol maradt a felsorolásból ? :)

Egyébként a 2.0-nál, ahogy nézegetem az lehet majd a bibi-annak ellenére, hogy öt vezetékes és korrigáltak minden hibát, hogy lényegesen többet működik. A viszonylag komoly hőcserélője miatt, komolyabb motorterhelésnél is még nyitva van az EGR.
Addig míg a 2,4em EGR-e kb 90-100as tempónál zárt , a 2.0 még 120nál is nyitva. Igaz csak mm-eket mozog de akkor is mozgatni kell...No majd meglátjuk...
Liquid2017-10-04 22:14:26 // 100059
informatikus hasonlattal éve nagyjából olyan ez mint az SSD-s gép kontra sima winyó. Nem akkor érzed hogy gyors az SSD amikor használod, hanem akkor veszed észre hogy g.ci lassú, ha leülsz egy sima winyós elé :)
Liquid2017-10-04 22:12:49 // 100058
akkor vennéd észre mennyire kell az okosítás, ha már megírva és használtad egy ideje, és visszaraknád a gyári programot :)
droberto2017-10-04 22:10:55 // 100057
Az "nálatok" is elég nagy a turbó, ebből is származik a motor tehetetlensége alsó tartományos kigyorsításkor.
droberto2017-10-04 22:10:51 // 100056
A behozott autókban a behozatal (első eredetiségvizsga) után ugrik vissza a km. Hiába van Nemzeti adatrögzítés, ha előtte van megtekerve. Ez csak akkor változna meg, ha km rögzítés nemzetközi lenne... Ez meg nem érdeke a Politikusoknak. :(
droberto2017-10-04 22:10:49 // 100055
Ez nekem is terítékre kerül hamarosan.
Az oli level sensor nekem is France, Jäger. :)
Egyébként azt miért cserélted?
droberto2017-10-04 22:10:47 // 100054
Szerintem a kiírt 4%, az ténylegesen nulla. A mi féle "két vezetékes" EGR-ünk állását az ECU csak tippelgeti (pl.: szívósori MAP-tól szedett hőmérséklet jelből). Sajnos...

Én amikor kiszedtem kb 2000 km-re az alábbiakat tapasztaltam:
- ugyanúgy ment
- ugyanannyit ivott
- hangosabb volt
- büdösebb volt
- lassabban melegedett

Amire pedig nem árt ilyenkor odafigyelni, hogy a léghiányt a turbónak kell pótolnia, ami akár 40% is lehet. Magyarul, még jobban kell rá hidegen figyelni.
droberto2017-10-04 22:10:43 // 100053
Sok múlik a használatól, de azért vagyunk itt jópáran, akik 100-250k km között több százezret költötöttünk szeretett vasainkra.
Ismétlem magam, de próbálok konkrétabb lenni mint pár napja:
- Vezérlés (főtengely ékszíjtárcsával)
- Lengőkar
- Turbó
- Szívósor
- EGR
- Klímahűtő
- Kuplung
- Kettőstömegű
- Féltengely
- Kormánymű
- Befecskendező
- Féktárcsák

Ezek bármelyike 50k felett tud lenni és akkor az apróságokat fel sem soroltam.
Nem azt mondom, hogy ezek tönkre is mennek, mert ez igencsak használat függő, de 150-200K km után minden méter ajándék. Másszóval jó ha van egy persely, amiben gyűjtjük havonta az 10-20k Ft-okat. :) Persze csak ha becsületesen fennt akarod tartani és/vagy és sokat mész.
csokagm2017-10-04 21:51:33 // 100052
Mert úgy még nyersebb lenne :D Egyébként valószínűleg csak sima chip lesz egyszer:)
Csabi2017-10-04 21:35:32 // 100051
Biztos jobban reagálna, megpiszkálva a programot még jobban.
A gázpedál boxxal most 50%-kal nagyobb érzékenységgel mondom azt, hogy ennek ilyennek kéne lenni gyárilag, ha kikapcsolom olyan érzés mintha 1méter lenne a gázpedálút...És ez csak a gázpedál, a motorról még szó sem esett.
Szóval van mozgástér :)
Csabi2017-10-04 21:27:01 // 100050
Ahham, csak a blogodban szűkítőről írsz, akkor az egy teli lemez volt? Gondolom kiírás nélkül akartad kipróbálni, csak itt nem működik ami 1,9-2,4nél, hogy hibalámpa mellett tök jól használható. Jól értem? :)
RomeoOne2017-10-04 20:50:28 // 100049
De minek akarsz a hardverbe belenyúlni, amikor pont azt mondja itt neked mindenki, hogy szoftveresen is korrigálható a dolog :)
csokagm2017-10-04 20:46:59 // 100048
Valami lesz,de hogy mikor az egy jó kérdés:D Egyébként pont most írtam egy üzenetet Neked teljesen más témában.:)
Piritu - 1.000.0002017-10-04 20:40:38 // 100047
A Giuliettában is ugyan az a 2.0 motor van. Sokkal jobbak a gázreakciói gyárilag, mint a 159-nél. Ráadásul tudja az euro 6-ot is. Egyszerűen más karakterisztika van írva a pedálra. Elsőre azt próbálnám meg áttetetni.
csokagm2017-10-04 19:45:34 // 100046
Gondolkozom ezen is, hogy Mankyval egybekötve iratom ki. Igazából, most sokkal jobban leköt a felnivel való szarakodás, de lehet sima ezüstre szinterezem. Jó lesz az télire.

Igazából nagy szükségem nincs a chipre, de mégis piszkál, hogy de jó lenne :D
csokagm2017-10-04 19:40:45 // 100045
De, de én nem is azért szeretném kiszedni mert szar, hanem az érzés miatt, hátha jobban reagálna az autó :)
Haddel2017-10-04 19:33:55 // 100044
Tesómnak annó holtpont jeladó miatt nem indult melegen a totojája. Hidegen pöccröff ,melegen ,meg néha nem indult.
psychoati2017-10-04 19:23:44 // 100043
Nem blog, de itt kb lehet látni, hogy mennyi hely van
https://youtu.be/FTcQ206D-YQ?t=6m45s
Erhard 242 (Pure Energy)2017-10-04 19:16:51 // 100042
áhhh, soha nem lesz ilyen, mindenki az olcsó kevés méteres autót keresi, a tutit ami csak rá várt :DDD
Shadin2017-10-04 18:47:16 // 100041
A gépkönyv szerint ahhoz, hogy ki tudd szedni a rugóstagot, tulképp le kell akasztani a futóművet a két lengőkarnál és ki kell húzni a féltengelyt. Jó lenne egy blog róla....
Shadin2017-10-04 18:44:39 // 100040
Jaja, Ákos megírta és soha többé nem érdekelt az EGR :-)
Shadin2017-10-04 18:44:00 // 100039
2.0-n lefalaztam az EGR-t, aztán amikor belimpelt utána meg kényszerregent kellett csinálnom akkor kivettem. Ha valaki próbálni szeretné van hozzá falam, de nálam nem jött össze...
alfa155gyuri2017-10-04 18:27:06 // 100038
Ez ember függő,hogy megoldható e otthon de akna nem kell.
Laca622017-10-04 18:21:02 // 100037
Sziasztok !
Sajnos utolért a rugótörés . Jobb első.Természetesen párban cserélem.
Napok óta keresem a blogokban,hogy valaki megoldotta-e otthon,de nem találok rá írást.
A szerszámok megvannak a szereléshez,de nincs aknám.Megoldható otthon,vagy keressek szervízt ?
Köszönöm !
WarbiRunner (Gyuri)2017-10-04 18:10:10 // 100036
Írasd meg Mankyval :-) A 2.0 és a 2.4 más világ. Az enyémnél mint egy láncolat: az egr önmagában sem villám gyors, emiatt a légmennyiség sem azonnal változik, ehhez nem ad üzemanyagot amíg meg nem érkezik a levegő. Csakhogy ha nem ad üzemanyagot, a turbó is lassabban szedi össze magát. Mindennek a tetejébe a váltó nyomatékra kapcsol, de mivel még a nyomaték se érkezett meg, az is csak vár. Az eredmény egy nagy szünet a gáz lenyomása és bármiféle reakció között. Valami ilyesmi.
A 2.0-nál az egr már értelmesebb szerkezet(nek tűnik), ott a turbó viszonylag nagy, alsó fordulaton ezért indul meg nehezebben. Úgy gondolom, hogy egy kis előtöltés állítás, lambda térkép piszkálás, mennyiség növelés meghozza alul a reakciót, de Ákos ezt lényegesen jobban tudja :-D
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak