droberto2017-10-04 11:31:51 // 100006
Az lehet a baj, hogy változó korban vannak a gépek és hőhullámai vannak. :)))
SanyiJTD2017-10-04 11:13:42 // 100005
Hat ez remek :D
Latom most ez lesz a tema a rossz hideginditas utan :D
Amugy nalam az is furcsa.Hidegen mindig beindul, viszont ha pl. kijarok a kapun, leallitom , vagy akar minimalisat, kb. 1km-t megyek vele, akkor nem indul be elsore, csak teker, mint itt sokaknak... Ha megyek elso inditas utan, akkor nincs gond a masodik inditassal sem.
Amugy a gombra csak kattogas tobbnyire nekem is meleg motornal jelentkezik.
Latom most ez lesz a tema a rossz hideginditas utan :D
Amugy nalam az is furcsa.Hidegen mindig beindul, viszont ha pl. kijarok a kapun, leallitom , vagy akar minimalisat, kb. 1km-t megyek vele, akkor nem indul be elsore, csak teker, mint itt sokaknak... Ha megyek elso inditas utan, akkor nincs gond a masodik inditassal sem.
Amugy a gombra csak kattogas tobbnyire nekem is meleg motornal jelentkezik.
avvocato2017-10-04 11:03:36 // 100004
Nekem a 2.2 jts-el volt hasonló gondom. Csak kattant, amikor beledugtam a kulcsot és nyomtam a gombot. Utána 10 perc múlva beindult. Volt amikor bezártam, kinyitottam a távirányítóval, és indult azonnal. Sok helyen voltam szervízben, de senki nem jött rá a hiba okára, mert a szervízben nem produkálta a hibát. Minden esetre nem önindító és nem akksi hiba, mert kis idő után beindult mindig. Mondjuk, amikor Rab szigetre mentünk és a kompon nem indult, leizzadtam, le kellett tolni, utána 5 perc múlva beindult. Ja és ezt mindig csak meleg motornál csinálta, hidegen mindig indult.
SanyiJTD2017-10-04 10:43:53 // 100003
Most, hogy mondod egyszer a 156al az akksi saru hatuljabol kijott az onindito vezeteke, emiatt volt nagy cumi mire rajottem... :) Meglesem.
SanyiJTD2017-10-04 10:42:38 // 100002
Veszek ujra egy GT-t. Kicsit szerelem hazassag volt ez a 159-el, de nem hasznalom ki semmilyen teren. :)
droberto2017-10-04 10:25:58 // 100000
Happy 100K!
Jó érzés veletek lenni már több mint 80k hsz. óta! :)
Jó érzés veletek lenni már több mint 80k hsz. óta! :)
droberto2017-10-04 10:25:55 // 99999
Hogyhogy eladod, mi lesz helyette, ha megkérdezhetem?
droberto2017-10-04 10:24:33 // 99998
Lehet, csak le kéne szedni az önindítót ás kipucolni, felújítani. De az is simán lehet, hogy hiába van fesz a korrodált csatlakozás miatt nem megy át elég áram a vezetéken. Érdemess lehet rámérni a kábelre indítózás alatt mind fesz mind áram téren.
Erhard 242 (Pure Energy)2017-10-04 10:24:22 // 99997
biztos hogy nem, föld kábel vagy nézd meg az akksi feletti elosztót húzzál ott minden csavart nekem a punto csinált ilyet ott az önindító kábelével volt szopacs...
SanyiJTD2017-10-04 10:21:24 // 99996
Koszi, megkerdezem errol majd a szakit, hogy mi a velemenye.
SanyiJTD2017-10-04 10:20:58 // 99995
Volt testkabel gondom meg a 156on ott is egyik naprol a masikra, de ott ici picit hajtott. Hat ennek a vegere kell jarni. Arulom a kocsim, jott egy vevo jelolt, es pont elotte jatszotta ezt el. Hat, eleg ciki. Meg nem szeretnek ott maradni sehol, automata, igy huzni se lehet...
Majd megirom , hogy a szaki mire jutott.
Majd megirom , hogy a szaki mire jutott.
Csabi2017-10-04 10:14:50 // 99994
Ezek a legrosszabb hibák, nem tudsz velük mit kezdeni mert nem állandóak.
droberto2017-10-04 10:06:01 // 99993
Először behúzó, másodszor akksi, harmadszor oxidálodott csatlakozás (pl.: testkábel, tápkábel).
Giuntini2017-10-04 10:01:13 // 99992
Nekem idén nyáron egyszer csinált ilyet, a legnagyobb melegben autópálya után.
antonov2017-10-04 09:57:08 // 99991
Nekem teljesen megkergült a kocsi egy rossz akksitól. Megkockáztatom, hogy a nyári híres izzítás/nemizzítás-gate is emiatt volt. Nekem azt csinálta legutóbb, mielőtt kicseréltem az akksit, hogy azonnal leállt mihelyst elengedtem a gombot. Ezt olyan 4x 5x megcsinálta és utána beindult, de nagyon betegen és random hibaüzeneteket dobott, amik maradtak is. Érdemes rámérni az akksira azért, gyújtáson és gyújtás nélkül is. Illetve hogy mennyit tölt a generátor. Ez nem kerül sokba.
antonov2017-10-04 09:51:18 // 99990
A kormány állásán nem is kéne, hogy lásd, mert szimmetrikusan cseréltél dolgokat, egyenesfutásnál tuti változott valamit, csak gondolom nagyon kicsit.
Nekem is kinézne már egy futóműállítás, csak előtte meg akarom rángatni valahol a kocsit, hogy mi cserés.
Nekem is kinézne már egy futóműállítás, csak előtte meg akarom rángatni valahol a kocsit, hogy mi cserés.
Csabi2017-10-04 09:47:39 // 99989
Akksi szerintem nem csinálhat ilyet...Lexlutor küzdött ilyen problémával, az oka nem derült ki
SanyiJTD2017-10-04 09:41:46 // 99988
Akksi csinalhatna ilyet? Megnyomom semmi, ujra, semmi, majd mondjuk harmadikra porgeti, mint az allat es indul. Csak ma 3x inditottam varoson belul, es tokeletesen indult.
droberto2017-10-04 09:40:16 // 99987
Bendix - behúzótekercs.
Vagy akksi...
Vagy akksi...
droberto2017-10-04 09:38:47 // 99986
Hivatalosan csak az összetartást tudod állítani. :)
Shadin2017-10-04 09:34:52 // 99985
Összetartást nem állítottam addig amíg a hétvégén ki nem cserélik a maradék műanyagot gyárira. Az volt a furi, hogy kicsit sem változott a kormány állása ill. az egyenesfutás, pedig vagy 50 fokperccel (?) nagyobb lett a dőlés a felső lengőkarok cseréje után.
Shadin2017-10-04 09:30:13 // 99984
Nyilván nem szemre :-( Műszerrel lett beállítva. A gyárin meg ugye nem lehet.
Shadin2017-10-04 09:28:41 // 99983
excentrikus volt
RomeoOne2017-10-04 09:19:33 // 99982
Ezt lézeres műszerrel szokták beállítani. Te most belőtted szemre a kerékdőlést vagy mi? Nem teljesen értem :D
antonov2017-10-04 09:12:35 // 99981
Összetartáson is állítottál?
Shadin2017-10-04 09:07:59 // 99980
Erhard 242 (Pure Energy)2017-10-04 09:06:02 // 99979
így is fel lehet fogni, sokan meg írt autót nem vesznek mivel az valaminek a kárára megy amit később busásan meg kell fizetni... ha már gyári legyen minden gyári ...
antonov2017-10-04 09:01:01 // 99978
Akksi (generátor) rendben?
Giuntini2017-10-04 08:49:55 // 99977
Nagyon ügyesen fotóznak a hirdetők. Vezetőülést szinte sohasem fotózzák közelről, a kormány eltekerve, hogy ne látszódjon a kopás. Meg ezer apró trükk. Én 189 ezerrel vettem az autót, tehát tudtam hogy van rajta természetes kopás. De a vezető oldali bőrülés nem volt szétszakadva, szétmálva az oldala, a hátsó ülések meg szinte használatlanok voltak. A motorba meg úgysem látsz bele.
Neked szerencséd volt az autó vételénél, vagy inkább tudtad melyiket kell megvenni. A négy-öt évvel ezelőtti kintről behozott autók egészen mások voltak. Akkor magasabb volt a 159 ára, nagyon sokan első tulajdonostól vettük, hiába volt benne sok méter. Amiket most behoznak, már min két vagy három tulajdonosa volt. Rá kellett költeni, ba...tak a jó alkatrészeket belerakni. Hany olyan hirdetés van, hogy egy éves rendszámmal hirdetik. Mert az autónak tutkovice valami baja van és szabadulnak. Mellette mind megkímélt, és perfekten karbantartott. Most lehet hogy sokan fellázadnak, de én Dpf nélküli autót meg sem vennék. Nagyon tetszenek a hirdetések amiben leírják hogy minden hibaforrás kiiktatva. Drobertóval és nagyon sokunkkal már beszéltük hogy a kidobálós módszer nem a megoldás. Azért mert Egr és Dpf nélkül is elmegy az autó, az már nem gyári állapot. Tudom, hogy sokan úgy vették kintről, fiatal autókat is, hogy nem volt benne, de változnak az idők...
Neked szerencséd volt az autó vételénél, vagy inkább tudtad melyiket kell megvenni. A négy-öt évvel ezelőtti kintről behozott autók egészen mások voltak. Akkor magasabb volt a 159 ára, nagyon sokan első tulajdonostól vettük, hiába volt benne sok méter. Amiket most behoznak, már min két vagy három tulajdonosa volt. Rá kellett költeni, ba...tak a jó alkatrészeket belerakni. Hany olyan hirdetés van, hogy egy éves rendszámmal hirdetik. Mert az autónak tutkovice valami baja van és szabadulnak. Mellette mind megkímélt, és perfekten karbantartott. Most lehet hogy sokan fellázadnak, de én Dpf nélküli autót meg sem vennék. Nagyon tetszenek a hirdetések amiben leírják hogy minden hibaforrás kiiktatva. Drobertóval és nagyon sokunkkal már beszéltük hogy a kidobálós módszer nem a megoldás. Azért mert Egr és Dpf nélkül is elmegy az autó, az már nem gyári állapot. Tudom, hogy sokan úgy vették kintről, fiatal autókat is, hogy nem volt benne, de változnak az idők...
SanyiJTD2017-10-04 08:46:32 // 99976
Sziasztok. Elkezdte a kocsim , hogy a start gombra csak kattan, nem indul. van, hogy 5x egymas utan, van, hogy egybol van , hogy masodikra, szoval teljesen random. Volt valakinek ilyen gondja? Vinnem onindito felujitasra, de kene valami tampont, hogy mit csereljunk...
WarbiRunner (Gyuri)2017-10-04 08:24:13 // 99975
Ezt néztem én is a képeken. Van ahol excentrikus szilenteket latok, máshol meg úgy tűnik, hogy nem az.
WarbiRunner (Gyuri)2017-10-04 08:21:17 // 99974
Ezért is jó egy ilyen közösséghez tartozni :-) Alfástól vettem a 159-et, Alfásé lett a 146-om. Nem hirdettem az autómat, és nem néztem meg ezer roncsot vásárláskor. Korrekt autót kaptam, (remélem) azt is adtam. Mondjuk azóta is szurkolok, hogy Sanyinál is jól viselkedjen a gépsárkány :-)
forrasr2017-10-04 06:28:05 // 99973
Nem hiányoznak az állítható szilentek? Dőlés hogy áll a gyári értékhez képest?
Hardy2017-10-04 05:59:08 // 99972
Erről nem is beszélve. :-))). Csak azt nem értem hogy valaki nem rabolt rá azonnal. Ha autót akarnék venni ilyent biztos nem találnék még egyet aminek új kora óta minden eseményhez fényképes blog van.
Hardy2017-10-04 05:55:28 // 99971
Olyan szinten hozzák be kintről a szarokat hogy förtelem. Én most akarok a Fiamnak II és Puntot venni de már lassan feladom. Kintről behozott vagy kereskedő. Volt olyan mire odaérünk eltűnt a rádió. Azt mondta nem volt így hoztak. A képen meg ott virít benne. Innentől mit hiszel neki. Direkt úgy fotózva hogy a hibák ne látszanak fogalma sincsen milyen az alja mert ő nem mászik alá. És szórakoznak az időmmel meg a pénzemmel. Pedig nem is az olcsokat nézzük.
Giuntini2017-10-03 23:04:41 // 99970
Szerintem a Hahun most van eddigi legnagyobb 159 kínálat, 170 eladó autót számlál. Mikor 2013-ban az enyémet vettem, akkor 30-40 db volt.
Piritu - 1.000.0002017-10-03 22:37:59 // 99969
Piritu - 1.000.0002017-10-03 22:14:56 // 99968
A Pók vevőjét ez (mármint az előélet) egy cseppet sem izgatta...
Piritu - 1.000.0002017-10-03 22:14:11 // 99967
Ráadásul vagy 70 km-el a vétel után vezetted először :-)
csokagm2017-10-03 20:59:19 // 99966
Azért az sem mindennapi amikor valaki, gyakorlatilag vásárlástól tudja követni kb. 40 oldalon keresztül az autó előéletét:)
Liquid2017-10-03 20:26:07 // 99965
a te eseted kissé más :)
Hardy2017-10-03 19:43:14 // 99964
Én a mostani autómat csak akkor láttam először mikor már minden banki papír el volt intézve és mentünk aláírni.
Zselé2017-10-03 18:52:07 // 99963
Az autóeladáshoz néhány gondolat - SZERINTEM:
- Ami ingyen van, annak nincs értéke. Igaz ez a próbakörre, és ezáltal a nepper idejére is... és ezt természetesen a vevőjelöltek is így kezelik
- Az ár és a hirdetés nagyban meghatározza, kik fognak felhívni...
- A vevő is megdumálhatja a neppert, illetve hozzáállásával és kommunikációjával biztos vagyok benne, hogy a "fizetős próbakörhöz" ragaszkodó nepperek is engednek, ha látja (vagy azt hiszi), komoly jelölt.
A magam részéről vevőként:
- Drága az időm, vannak barátaim, nem járok teszt vezetni
- Ha már beülök próbakörre csak akkor nem viszem el, ha utána derülnek ki "apróságok" (1 kulcsos, nincs meg ez/az, stb.), vagy nem tudunk az árban megegyezni. De kizárólag élő vételi szándékkal indítok be eladó autót.
- Nem baj, ha nem hibátlan, csak árazzuk be jól.
Eladóként:
- Picit magasabb áron árulok, mint ami reális érte. Így az hív, aki már kiábrándult az évszázad ajánlataiból, és objektíven nézi meg az ajánlatomat. Ha korrekt, eljön, és nem debil, engedek a reális árig.
- Ha ezért az árért X ideig nem jönnek érte, és szorít az idő (pl. egy utód miatt), megy beszámításra, és az árbuktából megvettem a nyugalmat, hogy más kínlódik a hülyékkel, és a saját időmet.
- Ami ingyen van, annak nincs értéke. Igaz ez a próbakörre, és ezáltal a nepper idejére is... és ezt természetesen a vevőjelöltek is így kezelik
- Az ár és a hirdetés nagyban meghatározza, kik fognak felhívni...
- A vevő is megdumálhatja a neppert, illetve hozzáállásával és kommunikációjával biztos vagyok benne, hogy a "fizetős próbakörhöz" ragaszkodó nepperek is engednek, ha látja (vagy azt hiszi), komoly jelölt.
A magam részéről vevőként:
- Drága az időm, vannak barátaim, nem járok teszt vezetni
- Ha már beülök próbakörre csak akkor nem viszem el, ha utána derülnek ki "apróságok" (1 kulcsos, nincs meg ez/az, stb.), vagy nem tudunk az árban megegyezni. De kizárólag élő vételi szándékkal indítok be eladó autót.
- Nem baj, ha nem hibátlan, csak árazzuk be jól.
Eladóként:
- Picit magasabb áron árulok, mint ami reális érte. Így az hív, aki már kiábrándult az évszázad ajánlataiból, és objektíven nézi meg az ajánlatomat. Ha korrekt, eljön, és nem debil, engedek a reális árig.
- Ha ezért az árért X ideig nem jönnek érte, és szorít az idő (pl. egy utód miatt), megy beszámításra, és az árbuktából megvettem a nyugalmat, hogy más kínlódik a hülyékkel, és a saját időmet.
Shadin2017-10-03 18:08:37 // 99962
A cél szentesíti az eszközt :-D
Piritu - 1.000.0002017-10-03 17:53:02 // 99961
Furcsa ez a hirtelen fordulat. Nagyon is aktív tag volt, a mai nap is még 12. a hsz listán. Valami tuti történt.
WarbiRunner (Gyuri)2017-10-03 17:40:17 // 99960
Néha e-mailt váltunk. Szerintem csak leszokott az Amore-ról, megunta a vissza nem olvasókat :-) Pedig a blogjai nem kicsit hasznosak a mai napig.
WarbiRunner (Gyuri)2017-10-03 17:37:38 // 99959
Köszi, akkor lesz nálam spakli :-)
Piritu - 1.000.0002017-10-03 17:33:35 // 99958
Apropó GTPeti. Tud valaki valamit róla? Egyszer csak eltűnt...