Shadin2017-12-13 11:15:57 // 102840
0204 az aktuális és 0203-mal szállították
WarbiRunner (Gyuri)2017-12-13 11:13:29 // 102839
Ez nekem a negatív :-) Nézőpont kérdése. :-)
RomeoOne2017-12-13 11:02:48 // 102838
Gondolom a kicsit magasabb fogyasztás mellett is alacsonyabb a NOx kibocsátás. Különben tényleg semmi értelme nem lenne az egésznek.
Roll19832017-12-13 11:02:11 // 102837
Úgy érzem kell MES-t tennem laptopra és megnéznem a software verziót. :D
Liquid2017-12-13 10:50:32 // 102836
a magasabb fogyasztás miatt viszont halnak a zuzmók :)
Shadin2017-12-13 10:44:03 // 102835
Csaló ez csak nem "úgy" :-)
Pozitív példa. Szopjon a user, éljenek a zuzmók :-)
Pozitív példa. Szopjon a user, éljenek a zuzmók :-)
RomeoOne2017-12-13 10:38:16 // 102834
Nem, mert akkor lenne csalószoftver, ha normál üzemi körülmények között a hatásfokot tartaná szem előtt és nem a környezetvédelmi normákat. Ez pont, hogy nem csaló szoftver, mert normál üzemben sem az ideális munkaponton dolgozik. De majd Gyuri megjavítja :D
Liquid2017-12-13 10:21:21 // 102833
120-130 és 150 között valóban van egy ugrás a fogyasztásban.
Shadin2017-12-13 10:19:50 // 102832
Ez akkor szintén "csalószoftver" nem? :-)
Shadin2017-12-13 10:19:15 // 102831
A Tibihez volt egy sw javítás ami pont a 3000-es autópályatempónál hozott ~1 litert a fogyasztásban. A Squadra meg még egyet...
WarbiRunner (Gyuri)2017-12-13 09:29:24 // 102830
Mai program turkálós mese a hengerfej pusztító patkányokról:
Alaposan kielemeztem a befecskendezés időzítést, mert nekem érzetre sehogy nincs rendjén valami. A pillanatnyi fogyasztás mérő csak erősíti bennem azt, hogy itt valami nem oké. Mintha stabil 150-nél jobban dolgozna, mint kéne. Aztán elrúgom, és 180-nál sokkal szabadabban száguld. A fogyasztás is 120-ról 150-re gyorsítva ugrik meg legjobban. 180-nál arányaiban nem annyival több, mint 150-nél. Ami azért nagyon nem stimmel.
Amit találtam, az pont egybevág ezzel. A 150 körüli tempóhoz tartozó előtöltések nagyon előre vannak tolva a késői befecskendezés irányába. Ahogy 3000-ren túl tolom a fordulatot, meredeken szalad vissza az előtöltés.
Na most amennyire én tudom, a késői előtöltés egyetlen előnye az alacsonyabb NOx. Hátrányai: kisebb hatásfok, kisebb teljesítmény, nagyobb fogyasztás, nagyobb EGT (exhaust gas temp.).
Szóval lett egy olyan gyanúm, hogy nem a regenerálás 10 percei kínozzák a hengerfejet, hanem folyamatosan nagyobb hőterhelésnek van kitéve, mint ami műszakilag indokolt lenne. És pont, amikor nem hajtjuk, vigyázunk rá, tempomat 150-nel gurulgatunk, na akkor van az, hogy menés helyett fűt.
A 146-nál amikor átidőzítettem, pont későbbre kellett picit tolnom mindent az optimumhoz. Na itt a legszörnyűbb részein a táblának 6-7 fokkal van előrébb(!) még ennél is. Még átnézem vagy kétszer amit számoltam, és a program többi részét is átkutatom, aztán ha lesz elég bátorságom és elszántságom, akkor írok egy szerintem jó progit és kipróbálom egy pesti úton. Ha kevesebbet fog enni, akkor jól számoltam...
Alaposan kielemeztem a befecskendezés időzítést, mert nekem érzetre sehogy nincs rendjén valami. A pillanatnyi fogyasztás mérő csak erősíti bennem azt, hogy itt valami nem oké. Mintha stabil 150-nél jobban dolgozna, mint kéne. Aztán elrúgom, és 180-nál sokkal szabadabban száguld. A fogyasztás is 120-ról 150-re gyorsítva ugrik meg legjobban. 180-nál arányaiban nem annyival több, mint 150-nél. Ami azért nagyon nem stimmel.
Amit találtam, az pont egybevág ezzel. A 150 körüli tempóhoz tartozó előtöltések nagyon előre vannak tolva a késői befecskendezés irányába. Ahogy 3000-ren túl tolom a fordulatot, meredeken szalad vissza az előtöltés.
Na most amennyire én tudom, a késői előtöltés egyetlen előnye az alacsonyabb NOx. Hátrányai: kisebb hatásfok, kisebb teljesítmény, nagyobb fogyasztás, nagyobb EGT (exhaust gas temp.).
Szóval lett egy olyan gyanúm, hogy nem a regenerálás 10 percei kínozzák a hengerfejet, hanem folyamatosan nagyobb hőterhelésnek van kitéve, mint ami műszakilag indokolt lenne. És pont, amikor nem hajtjuk, vigyázunk rá, tempomat 150-nel gurulgatunk, na akkor van az, hogy menés helyett fűt.
A 146-nál amikor átidőzítettem, pont későbbre kellett picit tolnom mindent az optimumhoz. Na itt a legszörnyűbb részein a táblának 6-7 fokkal van előrébb(!) még ennél is. Még átnézem vagy kétszer amit számoltam, és a program többi részét is átkutatom, aztán ha lesz elég bátorságom és elszántságom, akkor írok egy szerintem jó progit és kipróbálom egy pesti úton. Ha kevesebbet fog enni, akkor jól számoltam...
RomeoOne2017-12-13 09:06:23 // 102829
Én igazán annak a híve vagyok, hogy mindenki azt csinál a pénzével meg a tulajdonával, amit akar, én teljesen leszarom, de az ilyennek azért veretném a tockosokat, hogy csak úgy csattogna...
WarbiRunner (Gyuri)2017-12-13 09:02:30 // 102828
Mindegy már, csak oldódjon meg végül. :-) Szegény Emilt tényleg szívatja a technika, nem ezt érdemli attól az autótól. De ezek az olasz ribik ilyenek. Ha megérzik, hogy bármire hajlandó vagy, kihasználnak :-)
WarbiRunner (Gyuri)2017-12-13 08:57:14 // 102827
Ezt értem, és sokmindent megmagyarázna, de attól a víznek keringeni kell.
yani🍀2017-12-13 08:29:37 // 102825
És ha még jól nyakon öntöd, egy kis hűtő tömítővel, akkor biztos, hogy nem is fog:DDD
Giuntini2017-12-13 08:12:11 // 102824
Ez így van. Nem nyit ki a nagy kör.
WarbiRunner (Gyuri)2017-12-13 07:55:54 // 102823
Ha nem nyit, akkor felmelegszik a víz, és melegszik is tovább, mert a hűtőben nem kering. Viszont a kis vízkörben akadálytalanul keringenie kell ilyenkor is! Tehát cirkuláció kell, hogy legyen.
RomeoOne2017-12-12 22:15:11 // 102822
Akkor az kiegyenlítő volt? Ha a termosztát a szar, akkor nem az van, hogy nem akarja elérni a hőfokot, meg nem nagyon tudja tartani?
Giuntini2017-12-12 21:54:49 // 102821
Dehogyis! Három éve. Szivatás amit csinál már az autó. Igazából én is hibás vagyok. A termosztáttal kellett volna kezdeni. Az egy ördögi játékszer.
Mindenesetre Erhardnak igaza volt. Ha dugulás van, az mindig van, nem úgy hogy egyszer megy, egyszer megáll. Szerintem most szart be teljesen a termosztát.
Mindenesetre Erhardnak igaza volt. Ha dugulás van, az mindig van, nem úgy hogy egyszer megy, egyszer megáll. Szerintem most szart be teljesen a termosztát.
Erhard 242 (Pure Energy)2017-12-12 21:48:03 // 102820
:((( faxa...
RomeoOne2017-12-12 21:39:40 // 102819
Nem most cseréltél termosztátot?
Giuntini2017-12-12 19:19:22 // 102818
Kálváriám következő állomása! Ki lett cserélve a vízpumpa, és továbbra sem forog rendesen a víz. A kicserélt vízpumpánál volt szivárgás. Azt igazán nem lehet megmondani hogy meleg állapotban hogy forog el. A víz viszont nem cirkulál. Igaza volt Shadinnak, hogy egyszerre a vízpumpával kell kicserélni. A leengedett víz tök tiszta volt. Azt mondja a szerelő hogy a hűtőben nem lehet dugulás, hanem ez a termosztát valamiért nem dolgozik rendesen. Akkor termosztátra fel!! Már ezen csak röhögni lehet. Mindenesetre a szerelő is azt mondta, hogy egy 45 ezret futott vízpumpa így nem nézhet ki.
Dömpi (il dottore)2017-12-12 18:46:06 // 102817
Én is csak gumit szoktam cserélni. Kicsit kokecolás, de töredék a költség.
Tomi Stark2017-12-12 18:31:19 // 102816
Haha, tegnap nekem is ezt dobta! P0180. Visszaolvasva, találtam valakinél, hogy a gázolajszürőben található 5 pines szenzort kell cserélni. Még nincs cikkszámom, típusra meg nem tudtak rendelni.
Macccy2017-12-12 16:03:44 // 102815
http://totalcar.hu/belsoseg/2017/12/12/az_alfa_romeo_mar_csak_egy_szep_szin/
Fúdejó cikk gyerekek. Ahogy olvasom, ilyen RUSH féle epic pillanatokat meg anyázásokat látok magam előtt, meg kormos, olajos overálos fickókat Alfa Romeo hímzéssel. Nagyon zsír versenymúltja van a márkának.
Fúdejó cikk gyerekek. Ahogy olvasom, ilyen RUSH féle epic pillanatokat meg anyázásokat látok magam előtt, meg kormos, olajos overálos fickókat Alfa Romeo hímzéssel. Nagyon zsír versenymúltja van a márkának.
tdemeter2017-12-12 15:49:21 // 102814
Szasztok!
Dobott egy hibát a computer "fuel temperature sensor invalid signal". A comp szerint tul magas jelet adott.
Ahogy olvasom, ez valahol az uzemanyag szuroben van (1.9 jtd8v) van ?!
Valaki jart mar igy?
A hibat toroltem, nem jott vissza egyenlore.
Dobott egy hibát a computer "fuel temperature sensor invalid signal". A comp szerint tul magas jelet adott.
Ahogy olvasom, ez valahol az uzemanyag szuroben van (1.9 jtd8v) van ?!
Valaki jart mar igy?
A hibat toroltem, nem jott vissza egyenlore.
Liquid2017-12-12 15:45:43 // 102813
ez a gennyes időben/úton megtett km-ek számától függ :)
RomeoOne2017-12-12 15:37:33 // 102812
Tegnap töltöttem rá 4L-t a szélvédőmosóra, majd figyelni fogom, hogy mikor kéri majd újra. Legalább itt lesz a dátum :)
Giuntini2017-12-12 15:34:04 // 102811
De! Csak a munkám miatt, délután vittem ki. Várom a hívásukat hogy érte menjek..
yani🍀2017-12-12 15:31:58 // 102810
Csak nem az autóra kell a pénz?
Tudom, hogy rossz vicc, de nem tudtam megállni.
Tényleg, mi van a vassal? Nem úgy volt, hogy tegnap cserélitek a vízpumpát?
Tudom, hogy rossz vicc, de nem tudtam megállni.
Tényleg, mi van a vassal? Nem úgy volt, hogy tegnap cserélitek a vízpumpát?
Smith2017-12-12 15:30:53 // 102809
Azt jelenti, ma még 158-an vannak előtted....
Macccy2017-12-12 15:28:07 // 102808
fotoshopp!!
:D
:D
Giuntini2017-12-12 15:26:36 // 102807
Macccy2017-12-12 14:52:20 // 102806
Valami repeat -re emlékszem haloványan, de nekem az nem jelentette ezt :) Minden esetre köszi, majd megnyomkodom.
yani🍀2017-12-12 14:30:12 // 102805
Macccy2017-12-12 13:36:23 // 102804
Háá' .... énnemtudom, fél éve még sose láttam ott kiírva. Írja szééép nagy keretezettbe a dátumot, mintha az lenne a legfontosabb, ami egy kedves gesztus gondoltam, de ennyire azért nem izgalmas. Habár a Rádió 1 -et olvasni se sokkal fullosabb, de érdekelne miért nem látom azt. A fejegységen ott írja. Velem szemben nem.
Zolesz2017-12-12 13:24:20 // 102803
Most pontosan nem emlékszem melyik menüben, de lehet állítani, hogy mi jelenjen meg ott. Dátum, navigáció kis nyilacskái vagy pedig a rádió információk...
Shadin2017-12-12 13:21:53 // 102802
Mindig is kiírta :-)
gyml2017-12-12 13:05:46 // 102801
Szia!
A PCV-nél a membrán nincs kiszakadva? Ott tud plusz levegőt szívni és kicsit megbolondítja a keverékképzést.
Nekem a a láncfeszítő csere után volt furcsa hangja, de miután MES-el nulláztam a tanult értékeket helyrejött.
A PCV-nél a membrán nincs kiszakadva? Ott tud plusz levegőt szívni és kicsit megbolondítja a keverékképzést.
Nekem a a láncfeszítő csere után volt furcsa hangja, de miután MES-el nulláztam a tanult értékeket helyrejött.
Roll19832017-12-12 13:05:31 // 102800
Nekem is kiírja, de ehhez nem kellett semmit se beállítanom.
Macccy2017-12-12 12:44:04 // 102799
Láttam egyik típustárs hírdetését és az egyik képen feltűnt, hogy a kilométeróra melletti kijelzőn írja a beállított rádió állomás nevét. Pedig normál fejegységes, nem is nagy navi vagy valami. Hogy lehet olyat? Csak kíváncsiság ...
αλφα2017-12-12 10:14:05 // 102798
Jah, bocs... Írom...
yani🍀2017-12-12 09:54:33 // 102797
Írj a saját oaldalára egy üzenetet! :-)
αλφα2017-12-12 09:48:23 // 102796
Szóval, itt a kereskedők ilyesmi árakat tudnak:
Delphi: 34,5-39
NGK: 38
Tesla: 40-45
Bosch: 45
Mobil Eltron: 30
Neten pedig 45-től fel a csillagos égig.
Igazán hálásan megköszönnék egy forrást 28,5-ért a gyárihoz... :)
Delphi: 34,5-39
NGK: 38
Tesla: 40-45
Bosch: 45
Mobil Eltron: 30
Neten pedig 45-től fel a csillagos égig.
Igazán hálásan megköszönnék egy forrást 28,5-ért a gyárihoz... :)
αλφα2017-12-12 09:31:06 // 102795
Előbb találok aranyat a téglagyári patakban... :D
Erhard 242 (Pure Energy)2017-12-12 09:14:20 // 102794
első lépésben keresnék egy JTS-ses kartársat és cserélnék vele trafósort kipróbálásra bár Opelest előbb találsz :DDD
αλφα2017-12-12 09:11:14 // 102793
Ez a 28,5 jó ár, hisz a használtért 20-at kérnek. Utánajárok az itteni kereskedőknél. Ha nem járok sikerrel, majd meg foglak kérdezni, hogy hol érdeklődjek... :)
Erhard 242 (Pure Energy)2017-12-12 08:51:11 // 102792
hali sanszos a trafósor el szokták dobálni opelék is olyan 150e km-nél... egyébként nem olyan drága 28500ft a gyári beszállító...
Tocke2017-12-12 07:48:50 // 102791
Nekem is csak a küszöb egyik hátsó gumitömítése körül kezdett rozsdásodni, a többinél semmi. Hogyan takarítottad ki belül a küszöböt?