Szerintem pedig lehet fényezni :-) Úgy az 1.9 -et és a 2.4 -et is.Ezek a motorok belerakva egy ilyen szép és utánozhatatlan formájú autóba,mint a 159,senkinek nem sikerült.
Gyanítom,nem is fog...
Laca622017-12-09 13:46:54 // 102715
Giuntini2017-12-09 13:40:58 // 102714
A leggazdaságosabb és legköltségkímélőbb nem minden esetben azonos a legjobbal! Ha így vesszük a legjobb a 2.0! Viszont ahogy megy a 2,4, az más kategória.
Attis2017-12-09 12:02:17 // 102712
Szerintem meg az 1.8 MPI a legeslegeslegeslegjobb! :D :D
Haddel2017-12-09 11:21:49 // 102711
Én a Kauffer-ban szoktam akksit venni,ott a régi aksit is beszámítják.
Tocsa2017-12-09 09:55:54 // 102710
Köszi akkor 72Ah lesz az még nem horror áron van.
Ha valakit érdekel itt a legolcsóbb. klikk
Ha valakit érdekel itt a legolcsóbb. klikk
159 Indigo Gray 2.4 Monster2017-12-09 09:42:52 // 102709
Az 1.9- be 72AH Exide prémiumom volt, A pateszban meg szintén Exide prémium van de 85 AH 100AH akartam bele csak pont nem fért bele
Tocsa2017-12-09 09:33:15 // 102708
Amúgy akkuvétel előtt vagyok én is exidot lesegetem az 1.9 be mekkorát vegyek???
Létezik hogy 65 Ah a gyári ajánlás???
Létezik hogy 65 Ah a gyári ajánlás???
Tocsa2017-12-09 09:31:49 // 102707
Na mostmár ne fényezzük már annyira a 2.4 -et 1.9 jobb ennnnyiii :D:D:D
Hogy miért ? Hát megy ez is rendesen csak cserében sokkal kevesebbet foyaszt !!! :P:DD
Hogy miért ? Hát megy ez is rendesen csak cserében sokkal kevesebbet foyaszt !!! :P:DD
Giuntini2017-12-09 07:32:47 // 102706
Szerintem a motor nagyon rendben van! Nálam semmi rángatás, dadogás sohasem jelentkezett. Fantasztikus a hang. Remélem most megjavul, és annak ellenére ami történt és lahat hogy történik a motorommal én azt mondom:
4:1!
Mankyval a napokban értekeztem, és azt mondta, hogy az én chipem sem okozhat hengerfej problémát, annak ellenére hogy én erről nem tudtam, így vettem. Bírják az 5 hengeresek. Érdemes lenne megtudni, hogy akiknél hengerfejes lett a motor, mi okozhatta ezt. Sok minden!
4:1!
Mankyval a napokban értekeztem, és azt mondta, hogy az én chipem sem okozhat hengerfej problémát, annak ellenére hogy én erről nem tudtam, így vettem. Bírják az 5 hengeresek. Érdemes lenne megtudni, hogy akiknél hengerfejes lett a motor, mi okozhatta ezt. Sok minden!
Chris1592017-12-08 23:58:43 // 102705
3:1 szerintem is jó motor a 2.4 nyomaték teljesítmény 5 henger hang minden van :)
Eddig nekem is minden problémamentes megvétel óta
Eddig nekem is minden problémamentes megvétel óta
Macccy2017-12-08 23:52:13 // 102704
Jaja. Vagyunk néhányan. A blogba írtam is asszem róla, a megoldás még nincs meg, Shadin adott kölcsön légtömegmérőt, de azóta se cseréltem ki próbaképp. Ha előbb rájössz mi okozza, feltétlenül oszd meg. Tavasszal folytatom a nyomozást :)
Morfiusz Cédula2017-12-08 23:33:19 // 102703
Szerintem jó kis motor a 2.4-es. Én 25 ezret mentem már vele az elmúlt kb 10 hónapban mióta megvettem, és eddig nagyon meg vagyok elégedve vele. Minden gyári benne.
SWut2017-12-08 21:04:26 // 102702
Sziasztok!
Néhány napja pörgött itt az aksi téma. Ma kicseréltem a régi aksit egy Exide 77ah-ra és döbbenetes a különbség az indításban. Ilyen szépen még nyár végén sem indult az autó, amikor megvettem.
Néhány napja pörgött itt az aksi téma. Ma kicseréltem a régi aksit egy Exide 77ah-ra és döbbenetes a különbség az indításban. Ilyen szépen még nyár végén sem indult az autó, amikor megvettem.
Giuntini2017-12-08 20:59:40 // 102701
Én akkorát szívtam, és szívok most is mint a torkosborz, de tudom, hogy ez nem a 2,4 hibája. A motor az előző tulaj, és a szemét szerviz vagy szándékos átverés, csak eladásra megcsinálás oka volt. Igazából nem lehetett tudni mi történt. Ha most megúszom egy vízpumpa cserével, akkor hálát adok... Monsternél igazából nem főbenjáró dolgok vannak, csak valami a nagynyomásúnál, vagy az injektoroknál. Lehet hogy valami apróság. Mint ahogy ha nálam is csak egy kapitális hiba lenne a vízpumpa lapátok elforgása.
Liquid2017-12-08 20:47:34 // 102700
2:1 :)
Nekem bő 5 éve van meg, nem volt más 159-em de szerintem is a legjobb választás
Nekem bő 5 éve van meg, nem volt más 159-em de szerintem is a legjobb választás
Csabi2017-12-08 20:40:30 // 102699
Nem hülyeség, nekem az OMV prémium után hagyta abba a nehézkes indulást...
Csabi2017-12-08 20:37:12 // 102698
Majd 7év használat után mondom, hogy a 2,4 a legjobb választás a 159ek közül. 1:1 🍻😂
Laca622017-12-08 20:27:59 // 102697
Nekem februárban lesz második éve,hogy megvettem,igaz magánszemélytől,nem kereskedőtől.Eddig egy hibát nem jelzett,megy mint az ökör,DPF megvan,EGR inaktív,szívósori lapátok leakasztva.
Sokak szerint baromság a prémium gázolaj itatása a ménessel.Elmondom Neked,hogy nem ! Ez a vas megérdemli és meg is hálálja a jobb minőségű nyálat.
Sokak szerint baromság a prémium gázolaj itatása a ménessel.Elmondom Neked,hogy nem ! Ez a vas megérdemli és meg is hálálja a jobb minőségű nyálat.
Szergej2017-12-08 20:24:46 // 102696
Elöbb-utobb az lessz. Felmérgesiteni ugysem nehéz engem...:-)
159 Indigo Gray 2.4 Monster2017-12-08 20:02:45 // 102695
A megvétel óta folyamatosan csak rossz tapasztalat van. Nem a márkával van baj csak a 2.4 egy rakás szar. Ennyi :)
Laca622017-12-08 19:51:02 // 102694
Miért baszogatod a 2.4-et ? Neked okozott már csalódást ? Nem írtál még semmi rossz tapasztalatot,csak baszogatod.Eladod ? Miért ? Veszel helyette foshalom BMW-t,AUDI-t vagy DACIA-t ?
Tocsa2017-12-08 19:01:55 // 102693
Csak valakivel mérgesítsd fel magad és pikk pakk megcsinálod. :D:D
Én is így csináltam mikor a 145 ön generátort kellett cserélni 2.0 ts hozzátenném
és nagy cumi az is . Meg is volt két nap alatt mert első nap sokat káromkodtam abba kellett hagyni. :D:D
Én is így csináltam mikor a 145 ön generátort kellett cserélni 2.0 ts hozzátenném
és nagy cumi az is . Meg is volt két nap alatt mert első nap sokat káromkodtam abba kellett hagyni. :D:D
Tocsa2017-12-08 18:51:30 // 102692
Hova gondolsz hát a német cuccok csak űber faszák lehetnek! :D:D
Liquid2017-12-08 18:33:29 // 102691
Monster barátunkból az irsai beszél :D
Giuntini2017-12-08 17:30:38 // 102690
Ha ezt megúszta a 2,4 hengerfeje, akkor mégsem akkora patkány!:)))
Kispajszer2017-12-08 16:40:31 // 102689
Helló
Egy olyan kérdésem lenne hogy valaki találkozott e már a P 0237 es hibakóddal turbonyomás érzékelőt már cseréltem de de nagy fordulaton kidobja ezt a hibát és vészüzembe kapcsol ujraindítás után működik minden de a check engie hibakód marad.
Valakinek valami tapasztalata esetleg?
Egy olyan kérdésem lenne hogy valaki találkozott e már a P 0237 es hibakóddal turbonyomás érzékelőt már cseréltem de de nagy fordulaton kidobja ezt a hibát és vészüzembe kapcsol ujraindítás után működik minden de a check engie hibakód marad.
Valakinek valami tapasztalata esetleg?
Vittorio1592017-12-08 15:30:33 // 102688
Na megúszta a hengerfely, a termosztát műanyag toldata tört le ami az egyik fűtéscsőbe ment bele...
Termosztát kicserélve és úgy néz ki, hogy rendben van.
Már meg sem lepődök, hogy megint egy német alkatrész adta be a kulcsot..nevezetesen a Behr a gyári termosztátja az autónak (sajnos)(kuuuuu...va anyjukat)
A bal oldali műanyag toldat fáradt meg a hajlított résznél...
Termosztát kicserélve és úgy néz ki, hogy rendben van.
Már meg sem lepődök, hogy megint egy német alkatrész adta be a kulcsot..nevezetesen a Behr a gyári termosztátja az autónak (sajnos)(kuuuuu...va anyjukat)
A bal oldali műanyag toldat fáradt meg a hajlított résznél...
yani🍀2017-12-08 15:21:39 // 102687
Tenni kell bele még egyet, esetleg egy elektromosat. 2 majd csak nem döglik meg egyszerre:-)
Ha olyat tennél bele, ami mágneses, akkor az apró részecskéket is összegyűjtené.:-)
Ha olyat tennél bele, ami mágneses, akkor az apró részecskéket is összegyűjtené.:-)
Shadin2017-12-08 14:53:41 // 102686
Akkor én lefalazom az olajszivattyút :-)
Szergej2017-12-08 14:35:48 // 102685
Ettöl tartok én is. Föleg a gyári teljesitmény már messze a multé...:-)
yani🍀2017-12-08 13:33:13 // 102684
Mondjuk, ha leválik ez is megeszi :-(
Shadin2017-12-08 12:12:39 // 102682
Nem kell megelőzni nem BMW ez :-)
Szergej2017-12-08 12:06:59 // 102681
Hát akkor még egyenlöre hagyom. Eröt gyűjtök hozzá :-) csak megelözés miatt akarom kiszedni a lapátokat.
Shadin2017-12-08 11:38:54 // 102680
Ja és a nagynyomású üa szivattyút is le kell szedni, meg az első tőcsavarját is ki kell szedni, de jó hír, hogy a vezérlést nem kell szétkapni :-)
Szergej2017-12-08 10:44:31 // 102679
Nem kéne...:-)
Shadin2017-12-08 10:16:14 // 102678
Le kell ereszteni, ha nem akarod az egyes hengert teletölteni vízzel :-D
Erhard 242 (Pure Energy)2017-12-08 08:39:46 // 102677
béjembénél elektronyos a vízpumpa tönkre is megy kb 100-150e km-nél és csak 1 kiló, én díjazom szerintem is minden autóba ez kellene :DDD
Szergej2017-12-08 08:19:43 // 102676
Köszi
159 Indigo Gray 2.4 Monster2017-12-08 08:06:52 // 102675
Én ebay-on láttam ilyen hirdetést, vizet nem kell szerintem le engedni. Ami tuti biztos hogy hatalmas szopás a szívósor leszedés :) Shadin-nak van szívósor leszerelésről blogja .
Szergej2017-12-08 07:31:30 // 102674
Hol tudok olyat venni? Nagy melo szétkapni? Vizet le kell engednem?
159 Indigo Gray 2.4 Monster2017-12-08 07:30:07 // 102673
Igen vannak. A 8 V be nincsenek. Lehet hozzá kapni "dugó" készletet.
Szergej2017-12-08 07:22:41 // 102672
Szerintetek. Az 1.9 16v jtdm facelift-be is vannak a szivotorokba ezek a muanyag terelö lapátok. Ha igen hogy távolitsam el? Van hozzá vmi dugo,vagy csak ki kell szedni?
Smith2017-12-07 23:24:09 // 102671
Sosem ertettem, miert kell a kocsiban ezeket a cuccokat (vizpumpa, termosztat) tok mechanikusra bizni meg ma is. Olyan jo kis elektromos szivattyuk, szenzorok, szelepek vannak, teljesen lehetnenek ezek elektromosoak is. Vagy lehetne elektronomos IS a meglevo mechanikus mellett.
Chris1592017-12-07 21:50:14 // 102670
Már kezdtem megijedni, kiegyenlítőben a szint állandó viszont én is érzem indításkor az enyhe dadogást. Ezekszerint ez tényleg 2.4 betegség
Giuntini2017-12-07 18:31:21 // 102669
Giuntini2017-12-07 15:41:17 // 102667
Én most józan paraszti ésszel végiggondoltam az enyémet. A felső cső van amikor kemény és van mikor puább. Ezt Shadin is látta. A kiegyenlítőn egyértelműen látszik hogy megáll a víz szállítása. Mivel a zárt rendszer csak úgy működik, hogy folyamatosan biztosítva van a víz áramlása, fellevegősödik a rendszer és ez okozhatja az állandó szintváltozást. Hétfőn ki lesz cserélve a vízpumpa. A ventillátor rapszódikus elindulására is szerintem van magyarázat. Mivel nem jár a víz, a hőgomba a hűtőben más hőmérsékletet mér mint a termosztát jeladója.
Zolibácsi2017-12-07 15:37:11 // 102666
Nekem egr dpf szivosor műanyag lapkák eltávolítása előtt 3-4 hengerezett pár másodpercig. Azóta pöcc-röff. Mindig bármilyen hideg vagy meleg legyen