gecsa2018-05-23 18:22:20 // 108890
Beír az még mellé párat. ;) már nem emlékszem, de a 156nál valami 6-8 kódot generált.
Piritu - 1.000.0002018-05-23 17:50:23 // 108889
"Csak nem értem akkor miért olajat ír." - A főtengely jeladóra nincs hibaüzenet. Ha meg leáll a motor alacsony lesz az olajnyomás. Amikor lefogazódott a vezérműszíjam a 147-en, akkor is olajnyomást reklamált.
plejik2018-05-23 15:49:16 // 108888
Ezt is hallottam már több helyről is. Csak nem értem akkor miért olajat ír. :)
De szerintem első körbe akkor azt fogom cseréltetni, nem egy nagy összeg, annyit meg megér, hogy ne törjem rongyá magam. :D
De szerintem első körbe akkor azt fogom cseréltetni, nem egy nagy összeg, annyit meg megér, hogy ne törjem rongyá magam. :D
Piritu - 1.000.0002018-05-23 14:49:14 // 108887
Tipp a korábbi saját eset alapján:
Főtengely jeladó hiba miatt leàll és olajnyomas hibát ír ki. A jeladó általában felmelegeve jön elő.
Főtengely jeladó hiba miatt leàll és olajnyomas hibát ír ki. A jeladó általában felmelegeve jön elő.
Lexlutor2018-05-23 13:51:12 // 108886
plejik2018-05-23 13:17:12 // 108885
Szervizkönyv alapján minden aokés, 141 - ig végig vezetett szervizkönyv, még a dátum is okésnak tűnt, sőtt a motortérbe is szervizmatricák minden benne volt. Németből behozott verda.
Vezérlése mennyi ennek a típusnak?
Vezérlése mennyi ennek a típusnak?
RomeoOne2018-05-23 13:13:58 // 108884
Selenia 5W30 pure edition C2.
Cseréld le az összes szűrőt. Vezérlést meg nem árt sosem cserélni ha veszel egy autót, ha csak nem ismered 100%-osan az előéletét.
Cseréld le az összes szűrőt. Vezérlést meg nem árt sosem cserélni ha veszel egy autót, ha csak nem ismered 100%-osan az előéletét.
plejik2018-05-23 13:06:43 // 108883
Bocs még annyi, hogy esélyem nincs elolvasni , mert kb. 2 mp re villan fel, mire reagálok ,hogy mi van eltűnik..
plejik2018-05-23 13:05:44 // 108882
Nem volt még benne olajcsere, mielőtt megvettem nemsokkal előtte 1-2 ezer kilométerrel volt benne olajcsere. Vezérlés is cserélve volt benne 114.000 km -nél, most van benne "elvileg" 158.000 (150-el vettem.) Olajcserén gondolkodok amúgy is , hogy csinálok rajta, mert 10-ként az előző kocsimon is cseréltem(biztos ami biztos).
Ha már olaj, milyet érdemes bele rakni? Én előtte a Stilo-ba Selenia olajat raktam bele.
Ha már olaj, milyet érdemes bele rakni? Én előtte a Stilo-ba Selenia olajat raktam bele.
RomeoOne2018-05-23 12:59:07 // 108881
Mondjuk az tényleg nem lenne rossz, ha el tudnád olvasni, hogy mit írt ki.
Nekem ilyen felvillanó hibaüzenetet talán 2x dobott fel anno, hogy víz az üzemanyag szűrőben. De semmilyen hatással nem volt az üzemre. Az sem hagyott betárolt hibát. Következő olajcserénél cseréltettem az üa szűrőt és azóta sem találkoztam a hibával.
Cseréltél olajat meg vezérlést, mióta nálad van a kocsi? Jól lett megcsinálva?
Nekem ilyen felvillanó hibaüzenetet talán 2x dobott fel anno, hogy víz az üzemanyag szűrőben. De semmilyen hatással nem volt az üzemre. Az sem hagyott betárolt hibát. Következő olajcserénél cseréltettem az üa szűrőt és azóta sem találkoztam a hibával.
Cseréltél olajat meg vezérlést, mióta nálad van a kocsi? Jól lett megcsinálva?
Laczkog2018-05-23 12:56:11 // 108880
Köszönöm a tippet, megpróbálom!:)
plejik2018-05-23 12:52:07 // 108879
A kocsi megint sikeresen leállt menet közbe, kidobta megint az olaj hibaüzenetet persze elolvasni nem tudtam. :D Viszont "hosszabb" utak után jön elő. Próbálták kiolvasni, de ez a hiba nem marad meg benne, és nem is világít semmilyen diagnosztikai lámpa.
Találkozott már valaki ezzel a hibával? Mert senki nem tudta eddig megmondani, hogy mitől van és nagyon szeretném a hibát orvosolni. Olajnyomás? Olajszint érzékelő? Vagy mi okozhatja. 159 TI 2.0 170 lovas.
Találkozott már valaki ezzel a hibával? Mert senki nem tudta eddig megmondani, hogy mitől van és nagyon szeretném a hibát orvosolni. Olajnyomás? Olajszint érzékelő? Vagy mi okozhatja. 159 TI 2.0 170 lovas.
droberto2018-05-23 11:06:32 // 108878
Tudja valaki, hogy ki a gyári beszállítója kipufogószelepnek?
Illetve ki melyik gyártóra esküszik?
Illetve ezek közül melyik a legjobb?
- FAI Automotive: 2080,-Ft/db
- AE: 2.370,-Ft/db
- Gieffe: 1.870,-Ft/db
- Freccia: 1.940,-Ft/db
Köszi!
Illetve ki melyik gyártóra esküszik?
Illetve ezek közül melyik a legjobb?
- FAI Automotive: 2080,-Ft/db
- AE: 2.370,-Ft/db
- Gieffe: 1.870,-Ft/db
- Freccia: 1.940,-Ft/db
Köszi!
pettinke2018-05-23 10:44:40 // 108877
Autóvillamosságra Homoki Zolit ajánlom, hetven-9477177
Liquid2018-05-23 08:24:53 // 108876
1. Dömpi dokumentálta a váltó felújítást, keresd meg biztosan tud tanácsot adni
2. mindenki másra esküszik, én EBC USR + EBC Green kombóra cseréltem, meg vagyok elégedve
3. klímaszerelőt keress meg, még mielőtt valóban meleg lesz :)
4. Egy erősebb drótból hajlíts kampót és azzal ki tudod kulturált módon szedni. Valahogy így:
2. mindenki másra esküszik, én EBC USR + EBC Green kombóra cseréltem, meg vagyok elégedve
3. klímaszerelőt keress meg, még mielőtt valóban meleg lesz :)
4. Egy erősebb drótból hajlíts kampót és azzal ki tudod kulturált módon szedni. Valahogy így:
tirex2018-05-23 07:48:43 // 108875
Hali! Az én kocsim most van váltófelújításon Abonyban. Dömpi ajánlotta a szerelöt aki az övét is rendberakta. Kb. 2 hét alatt lesz kész.
Tocke2018-05-23 07:48:06 // 108874
Ne fogóval rántsd ki, mert szétesnek a lapátkák. Egy kb 20 cm-es drótdarabot hajlíts meg kampós végűre, dugd be a lamellák között és 12-13 cm mélyen keresd meg a cső peremét, abba akaszd be. Az a fogyasztás teljesen rendben van.
szelod92018-05-22 23:28:56 // 108873
Sziasztok!
Lassan 6 ezer kilométert töltöttünk együtt az autóval, amióta hozzám került. Pár dolog szembe is jött velem, amit szeretnék orvosolni. Sorrendben, kezdem a legaggasztóbbal.
1. Váltó hang, 4-5-6 fokozatokban. Ahogy mozgatom a sebváltókart, úgy kissé változik a hangja is. Csapágy csere gondolom, M32 váltó típus hibája. Ezt a szettet néztem ki: Csapágy szett Tudnátok olyan szerelőt ajánlani, aki vállalja a csapágyak cseréjét? Pest megye előnyben.
2. Fékbetétek csere érettek. Ti modell az alany, abba jó lenne ez: Fékbetét Előző autómban elégedett voltam a TRW-vel.
3. Klíma. Valószínűleg ereszt valamelyik cső, mert a motorburkolatomon látszik a klíma olaj. Ezt egyelőre még nem találtam meg. A kompresszor szíjtárcsa csapágya is zúgott terhelés alatt. Jelenleg be sem kapcsol a klíma. Élmény a nyár így, fekete autóban, fekete bőrben :D
4. Eltört az egyik légbefúvó karika a középkonzolon. Cseréje tényleg ennyire barbári, hogy kirántom fogóval és kész? :D
A listából kimaradt, de volt egy túrbócső csere is a cooler utáni részen. Ez sem volt bekalkulálva. Illetve fogyasztás kérdés. 6,3-6,6-7 litereket ír a board. Kicsit sokallom, nektek hogy fogyaszt? Igaz az is, hogy sokszor ki van használva a ménes :D
Lassan 6 ezer kilométert töltöttünk együtt az autóval, amióta hozzám került. Pár dolog szembe is jött velem, amit szeretnék orvosolni. Sorrendben, kezdem a legaggasztóbbal.
1. Váltó hang, 4-5-6 fokozatokban. Ahogy mozgatom a sebváltókart, úgy kissé változik a hangja is. Csapágy csere gondolom, M32 váltó típus hibája. Ezt a szettet néztem ki: Csapágy szett Tudnátok olyan szerelőt ajánlani, aki vállalja a csapágyak cseréjét? Pest megye előnyben.
2. Fékbetétek csere érettek. Ti modell az alany, abba jó lenne ez: Fékbetét Előző autómban elégedett voltam a TRW-vel.
3. Klíma. Valószínűleg ereszt valamelyik cső, mert a motorburkolatomon látszik a klíma olaj. Ezt egyelőre még nem találtam meg. A kompresszor szíjtárcsa csapágya is zúgott terhelés alatt. Jelenleg be sem kapcsol a klíma. Élmény a nyár így, fekete autóban, fekete bőrben :D
4. Eltört az egyik légbefúvó karika a középkonzolon. Cseréje tényleg ennyire barbári, hogy kirántom fogóval és kész? :D
A listából kimaradt, de volt egy túrbócső csere is a cooler utáni részen. Ez sem volt bekalkulálva. Illetve fogyasztás kérdés. 6,3-6,6-7 litereket ír a board. Kicsit sokallom, nektek hogy fogyaszt? Igaz az is, hogy sokszor ki van használva a ménes :D
esvé2018-05-22 22:49:11 // 108872
Ma az autóm megvillantotta a humorérzékét is....
Pár napja nem megy a légkondim, lehúzott ablakkal kompenzáltam eddig. Ma pedig behalt a bal első ablakmozgató motor is....nem tudom lehúzni az ablakot....most komolyan bakker...
Pár napja nem megy a légkondim, lehúzott ablakkal kompenzáltam eddig. Ma pedig behalt a bal első ablakmozgató motor is....nem tudom lehúzni az ablakot....most komolyan bakker...
esvé2018-05-22 22:45:28 // 108871
...a fekete bőr műszerfalad tényleg emlékezetes.
A rallyn az egyik kartárssal együtt ámultunk mennyire pöpec:D
A rallyn az egyik kartárssal együtt ámultunk mennyire pöpec:D
WarbiRunner (Gyuri)2018-05-22 22:28:29 // 108870
Eléggé egyezik az ízlésünk, a 156 nálam szándékosan kimaradt, a 146 pedig örök szerelem. :-)
Ezüst Villám2018-05-22 22:23:14 // 108869
Jó neked. :-)
Piritu - 1.000.0002018-05-22 21:58:15 // 108868
Alap, hogy először Erhardnál nézzük meg...
RomeoOne2018-05-22 21:58:07 // 108867
Külsőre nem annyira, de ezt a széles, aszfaltzabáló feelinget hozza élőben. A belseje viszont szerintem simán felveszi a versenyt a 159-ével, sőt, ott jobb.
RomeoOne2018-05-22 21:56:16 // 108866
Az enyémben már 240 van és egy hangja nincs a futóműnek. Pedig még gyári. A kalaptartó zörög kicsit, de az sem vészesen. Azt el lehet szerintem aránylag egyszerűen hárítani majd, csak végig kell gondolni.
gecsa2018-05-22 21:55:25 // 108865
Szép az is, ne aggódj! :)
gecsa2018-05-22 21:54:38 // 108864
Alfarium, DZ Tuning&Service, Cz Tuningman Gábor
A szerelésit alfa 159 elearn néven keresd.
A szerelésit alfa 159 elearn néven keresd.
Ezüst Villám2018-05-22 21:51:53 // 108863
Egy Alfa mindig egy jelenség. :-)
Laczkog2018-05-22 21:51:00 // 108862
Sziasztok!
Hosszas keresgélés után csatlakoztam én is a klubbhoz, egy bordó 159 16v büszke tulajaként. Legalább egy éve olvasom a fórumot, mióta fejembe vettem, hogy tovább gyarapítom az olasz járműveim sorát. Az előző kettő olasznál (Fiat, Ducati) kardinális pont volt a megfelelő szerelő megtalálása, a mai nap tapasztalatai alapján ez itt még fontosabb lesz.
Elmentem az autó villamosságisomhoz, hogy kéne egy riasztó a vasba... elküldött, hogy Alfába nem fog bele mert bonyolult.. Innen mentem a szerelőmhöz, hogy kéne egy vezérléscsere, meg olaj, szűrők.... elküldött hogy bonyolult... itt azért leültem egy cigire. Értem én, hogy "szarolasz" de ennyire nagy kihívás???
1., Van Budapesten munkára kész, megbízható szaki, aki normális áron dolgozik a fent említett témakörökben?
2., Vannak apróbb elektromos bakik a kocsival, (bal tükör nem hajtódik be a gombra, xenonmosó nem spriccel, középső panel, ami a csomagtérajtót nyitja nem reagál, ülésfűtés nem fűt). Ezekre ráugrasztanám a riasztón túl a villamosságist, ha lenne. Más tapasztalt hasonlókat közületek, esetleg van tipp, a javításukra?
3., Kerestem a neten javítási kézikönyvet, nem találtam a típushoz, hol érhető el?
4., Az autó Luxemburgban kezdett futni, így franciául beszél, átállítható a nyelv? Legalább angolra, de ha lehetne magyarra... álmodozzak még?:)
5., Kissé klattyan a lendkerekem, ez már a vásárlás pillanatában feltárt hiba volt, számoltam a javítással, mikor kezdjek aggódni miatta, egyenlőre csak kicsit sérti a fülem. Ha megkezdtem az aggódást, akkor milyen típusút érdemes venni bele, Valeo, Sachs, Luk, melyik a bevált, gyárival egyenlő minőségű?
Elnézést a rengeteg kérdésért, de ezek csak több lesz. Amúgy az autó álomszerű, ami nekem kell megvan benne sportos futómű, jól felszerelt, tol mint a mozdony, és csendes. Valóra vált álom...
Hosszas keresgélés után csatlakoztam én is a klubbhoz, egy bordó 159 16v büszke tulajaként. Legalább egy éve olvasom a fórumot, mióta fejembe vettem, hogy tovább gyarapítom az olasz járműveim sorát. Az előző kettő olasznál (Fiat, Ducati) kardinális pont volt a megfelelő szerelő megtalálása, a mai nap tapasztalatai alapján ez itt még fontosabb lesz.
Elmentem az autó villamosságisomhoz, hogy kéne egy riasztó a vasba... elküldött, hogy Alfába nem fog bele mert bonyolult.. Innen mentem a szerelőmhöz, hogy kéne egy vezérléscsere, meg olaj, szűrők.... elküldött hogy bonyolult... itt azért leültem egy cigire. Értem én, hogy "szarolasz" de ennyire nagy kihívás???
1., Van Budapesten munkára kész, megbízható szaki, aki normális áron dolgozik a fent említett témakörökben?
2., Vannak apróbb elektromos bakik a kocsival, (bal tükör nem hajtódik be a gombra, xenonmosó nem spriccel, középső panel, ami a csomagtérajtót nyitja nem reagál, ülésfűtés nem fűt). Ezekre ráugrasztanám a riasztón túl a villamosságist, ha lenne. Más tapasztalt hasonlókat közületek, esetleg van tipp, a javításukra?
3., Kerestem a neten javítási kézikönyvet, nem találtam a típushoz, hol érhető el?
4., Az autó Luxemburgban kezdett futni, így franciául beszél, átállítható a nyelv? Legalább angolra, de ha lehetne magyarra... álmodozzak még?:)
5., Kissé klattyan a lendkerekem, ez már a vásárlás pillanatában feltárt hiba volt, számoltam a javítással, mikor kezdjek aggódni miatta, egyenlőre csak kicsit sérti a fülem. Ha megkezdtem az aggódást, akkor milyen típusút érdemes venni bele, Valeo, Sachs, Luk, melyik a bevált, gyárival egyenlő minőségű?
Elnézést a rengeteg kérdésért, de ezek csak több lesz. Amúgy az autó álomszerű, ami nekem kell megvan benne sportos futómű, jól felszerelt, tol mint a mozdony, és csendes. Valóra vált álom...
Ezüst Villám2018-05-22 21:48:37 // 108861
Igen igazad van ez a jó szó nagyon égő. Beül mellém valaki, aki még nem ült ilyenbe, és várja a Vau érzést, majd a szekér elindul, és én meg csak magyarázkodok.hogy nyugi nem fog kiesni a kerék. :-)
Jani72122018-05-22 21:45:00 // 108860
igazad, van, de hidd el a Julisra Magyarországon újjal mutogatnak itt Németországban, ahol tényleg sok és szép autó rohangál, itt is igencsak megnézik. Sőt álltunk mellette a járdán, mert a gyerek evett :) sokan ahogy elmentek mellette mondták, hogy Dzsuliaaa :) Igaz piros és sokszor kitűnik az autók közül
Ezüst Villám2018-05-22 21:44:47 // 108859
Igen, mondjuk ki a Giulia visszalépés a designban, elmegy a mai kommersz autó felé. Persze így is szebb a legtöbbnél, de nem egy 159-es. Egyszerűen ezt sunyi, morci pofiját a kígyó szemekkel egyszerűen nem lehet észre venni. És szerintem félelmetes látvány a visszapillantóban is, nem is sokan szeretik, ha mögöttük van, inkább elengedik. :-)
De azt is észre vettem, hogy sokkal előzékenyebbek az emberek, ha a 159-esben ülök, elengednek a körforgalomban stb. egyszerűen szeretik nézni az autót. :-)
Számomra az Alfa evolució közép kategóriában 33, 146, 159, és most a nagy ???
Sokan szeretik a 156-ost is, de valahogy az nekem nem jön be.
De azt is észre vettem, hogy sokkal előzékenyebbek az emberek, ha a 159-esben ülök, elengednek a körforgalomban stb. egyszerűen szeretik nézni az autót. :-)
Számomra az Alfa evolució közép kategóriában 33, 146, 159, és most a nagy ???
Sokan szeretik a 156-ost is, de valahogy az nekem nem jön be.
WarbiRunner (Gyuri)2018-05-22 21:44:04 // 108858
Én cseréltettem a jobb felső lengőkart amikor már nagyon égő volt a nyöszörgés :-) Azzal meg is oldódott. Lemfördert vettem, egyelőre jó.
Zolibácsi2018-05-22 21:36:18 // 108857
Hát a 2,4 hengerfej dolog miatt biztos jót tenne neki :-)
Ezüst Villám2018-05-22 21:34:44 // 108856
Igen a dolgot egyfajta rejtelmes köd fedi el nekem is. :-)
Lehet ördögűzőhöz kell vinni Rómába!
Lehet ördögűzőhöz kell vinni Rómába!
Ezüst Villám2018-05-22 21:32:36 // 108855
Ja nálam csak 75 Kg van. Rádobok még egy cementeszsákot a hátamra. :-)
WarbiRunner (Gyuri)2018-05-22 21:29:19 // 108854
A Giuliaval ugyanez a bajom :-) Ránézek a 159-re és elképesztően szép, egy igazi műalkotás, egy szobor. Egy jelenség az utakon, forognak utána az emberek, exuzív érzés birtokolni. A Giulia nem hozza ezt a design szintet. Utazni is jó a 159-cel, és minden tompasága, túl finomítottsága ellenére azért az a futómű nagyon odaver. Nehéz hova tenni az egész autót. Egy sima közép kategóriás limuzinba oltott Maserati :-) Az enyémben a beltér is hozza a szintet. Ha meg kellene neveznem, mi a kedvencem az egész autón, akkor az a fekete bőrözött műszerfal+ bézs bőrülés kombinációja. Szóval szeretem én ezt már eléggé, vannak aggályaim a tervemmel kapcsolatban :-) Tuti, hogy életem legszebb autója kívül-belül ez :-)
Ezüst Villám2018-05-22 21:27:14 // 108853
Köszi, későn vettem észre. :-)
Zolibácsi2018-05-22 21:25:28 // 108852
nekem azt mondta a szerelő mikor mondtam nézzen rá a futóműre, hogy ahány mozgó alkatrész annyi baja van. kérdeztem ,hogy mennyi a komplett első futómű kb 300-at mondtak, én meg miután leültem kérdeztem hogy mi a b terv? és mondták hogy van lengyel utángyártott azzal is már elmentek mások 40 ezret és semmi bajuk. Ez valahol fele annyiért jött. jobb eleje néha nyekergett, de pár száz km után abba hagyta és azóta is csöndes és bírja a magyar utakat. Sajnos azt nem tudom mit kell varázsolni, hogy jó legyen, de valamit biztos kell, ahogy ki vettem a szerelő szavaiból.
gecsa2018-05-22 21:23:20 // 108851
Ott linkeltem, hogy ki ő.
fazek2018-05-22 21:22:48 // 108850
gecsa 3-al alattam belinkelte az albaautó elérhetőségét. Igen csak a felsőket cseréltem. Én lengettem be a 95 kilómmal. :-D
Ezüst Villám2018-05-22 21:19:05 // 108849
Csak a felsőket cserélted?
Most megint megnéztem a videót. Mivel lengetted meg ennyire? Olyan masszív alig tudom megmozgatni?
Ki ez az Erhart?
Tudnál adni hozzá valami kontaktot?
Most megint megnéztem a videót. Mivel lengetted meg ennyire? Olyan masszív alig tudom megmozgatni?
Ki ez az Erhart?
Tudnál adni hozzá valami kontaktot?
Liquid2018-05-22 21:18:31 // 108848
205000-nél cseréltettem, az egyi felső kivételével minden gyári volt, és a km-ek nagyobb részét 19-es kerekeken tette meg TI futóművel.
gecsa2018-05-22 21:13:43 // 108847
Ezüst Villám2018-05-22 21:09:15 // 108846
Hát vagy nagyon beleszeretsz, és marad. :-) Nem tudom, én a Guliaval még barátkozom. Valahogy úgy érzem, hogy a 159 a formatervezés csúcsa, azóta eltűnt az Alfának az a nagyon markáns egyedisége.
A mai napig, ha megállok valahol nagy eséllyel odajön valaki, hogy megnézze beszélgessen róla.
Valójában nagyon sok ember vágyik rá, és nem is drága autó, de félnek tőle, és lássuk be, nem alaptalanul. Persze ez már messze nem 146 minőség, de hát lássuk be lehetne még csiszolni. :-(
Persze ma már a Japánokon kívül minőséget senki sem gyárt, szóval akkor már inkább Alfa. :-)
A mai napig, ha megállok valahol nagy eséllyel odajön valaki, hogy megnézze beszélgessen róla.
Valójában nagyon sok ember vágyik rá, és nem is drága autó, de félnek tőle, és lássuk be, nem alaptalanul. Persze ez már messze nem 146 minőség, de hát lássuk be lehetne még csiszolni. :-(
Persze ma már a Japánokon kívül minőséget senki sem gyárt, szóval akkor már inkább Alfa. :-)
fazek2018-05-22 21:07:14 // 108845
A jobb elsőt még tavaly cseréltem, azóta 27K km-t tettem bele és még csendben van. A bal elsőt pedig az idén. Amit levettem annak sem volt semmi más baja csak a nyöszörgés.
Én Erhardtól rendeltem, nála volt a legjobb áron, és nem kellett messze menni érte. :-)
Én Erhardtól rendeltem, nála volt a legjobb áron, és nem kellett messze menni érte. :-)
WarbiRunner (Gyuri)2018-05-22 21:00:08 // 108844
Köszi, reméljük így lesz. 180-nál amúgy eladó lesz. Nem épp ezért, nem gondolom hogy problémássá válik, jó előéletű autó. De ez a terv mióta megvettem, kivételesen megpróbálom racionálisan vegigcsinálni amit elterveztem. :-) Akkor jöhet majd egy Giulia ha minden jól alakul.
Ezüst Villám2018-05-22 20:55:55 // 108843
Most néztem a ZS+U-n. Nem vagyok egy nagy guru ebben, de úgy tudom az olcsó hely.
A felső lengő középára 30.000, az alsóra nincs kiírva, hogy mennyi, ezért azt a Bárdinál néztem meg.
Én nem vagyok autószerelő, szóval nekem csak annyiért adnák amennyi ki van írva.
A felső lengő középára 30.000, az alsóra nincs kiírva, hogy mennyi, ezért azt a Bárdinál néztem meg.
Én nem vagyok autószerelő, szóval nekem csak annyiért adnák amennyi ki van írva.
gecsa2018-05-22 20:49:08 // 108842
Ezeket az árakat oszd el kettővel, hacsak nem ricambi originali cuccról beszélünk.
Ezüst Villám2018-05-22 20:43:16 // 108841
De tudják. Alsó felső lengőkar rendszeres cseréje. Most még jó nekik, de most én is újra átolvastam és írták mások, hogy az egyiknek 11.000 Km-et bírt a másik hallotta hogy elmegy az 20.000 Km-t is. Ennyi. Más autókban akkor kell lengőkar cserélni, ha már kiszúrta a karosszériát. :-)
És a matek:
2 alsó: 150.000 Ft
2 felső: 60.000 Ft
Szilentek, meg mindenféle kiegészítők, meg munkadíj, és csak egy vacak gumi nyikorog. :-)
És a matek:
2 alsó: 150.000 Ft
2 felső: 60.000 Ft
Szilentek, meg mindenféle kiegészítők, meg munkadíj, és csak egy vacak gumi nyikorog. :-)