Jani72122018-05-22 20:38:57 // 108840
elég egyszerű a javítás, de, ha csak az eltört mőanyagot akarod cserélni akkor abból kétfajta létezik. Kompletten mindegy, mert a szerkezetek felcserélhetőek.
Tocke2018-05-22 20:28:24 // 108839
Sziasztok. Ahogy már sokunkat, engem is megörvendeztetett a vas egy lecsúszott bal hátsó ablakkal, (hálául a szép ablakfóliáért, futóműállításért, klímarendbetételért, piros indítógombért) Hátsó ablakemelő cseréjéről van vkinek leírása? Típusra kell figyelni?
Köszi srácok.
Köszi srácok.
'''''2018-05-22 20:27:47 // 108838
Jobban visszaolvasva Warbinak van-volt gondja vele de ahogy érzem nem nagyon foglalkoztatja.Zolibácsinak megjavult.Többet most hirtelen nem láttam.Furcsa,hogy ők még nem tudják a megoldást erre. :-)
Egyébként meg szarolasz!Mit vársz tőle! :-)))
Egyébként meg szarolasz!Mit vársz tőle! :-)))
Ezüst Villám2018-05-22 20:21:34 // 108837
Alább valaki írta, hogy 11.000 Km után újra nyöszörög, más valaki, hogy cserélték szétszedte a régit és semmi baja nem volt, mégis nyöszörgött.
'''''2018-05-22 20:19:34 // 108836
Én olyan gondról,hogy valami folyamat nyöszörög és nem oldották meg nem olvastam.Lehet,hogy átfutottam rajta de kinek van ilyen még?
Ezüst Villám2018-05-22 20:15:04 // 108835
Dehát csak alább volt vagy 4 Cartárs, aki hasonló cipőben járt/jár.
Ezüst Villám2018-05-22 20:13:38 // 108834
Én nem vagyok autószerelő, de szerintem valakinek, aki az érdemes lenne ráállnia erre a problémára, és nem lengőkar cserével megoldani. Persze ehhez az kell, hogy az illető Alfás legyen, és segíteni akarjon a közösségünknek, mert a műhelyeknek ez nem érdekük, nekik az a legjobb, ha havonta viszed lengőkart cserélni a gépet.
De ez az egy jól kaszálhatna, ha megoldja a problémát, szerintem lenne kuncsaftja, ahogy látom. :-)
De ez az egy jól kaszálhatna, ha megoldja a problémát, szerintem lenne kuncsaftja, ahogy látom. :-)
'''''2018-05-22 20:08:32 // 108833
Ez nálad valami egyedi szopófaktor lehet.Más még nem panaszkodott itt erre.
Ezüst Villám2018-05-22 20:05:26 // 108832
Én 120.000 Km-el vettem, és akkor tényleg semmi baja nem volt még, szóval te értékesítetted a problémát. :-)
'''''2018-05-22 20:02:15 // 108831
Már nagykorú volt.10 évesen adtam el. :-)
Ezüst Villám2018-05-22 20:01:11 // 108830
Dehát akkor még gyerek! :-)
Ezüst Villám2018-05-22 19:59:45 // 108829
Semmi gond a futóművel, masszív tart, hibátlan, csak ez a hülye nyöszörgés, elképesztően illúzió romboló. Neked soha sem nyöszörgött?
Ezüst Villám2018-05-22 19:57:04 // 108828
Hát cartárs, kívánom, hogy tarsd meg a szerencsédet! :-)
120.000 - 180.000 km között nekem sem volt vele túl sok gondom, de most az agyamra megy, pedig szeretem a kis piszkot. :-)
120.000 - 180.000 km között nekem sem volt vele túl sok gondom, de most az agyamra megy, pedig szeretem a kis piszkot. :-)
Haddel2018-05-22 19:55:41 // 108827
Én most ,270e km környékén kezdtem futómű alkatrészeket cserélni. El se tudom képzelni ,hogy lehet 100e km környékén futóműgond. Földúton jártak vele?
WarbiRunner (Gyuri)2018-05-22 19:06:00 // 108826
Igazából a szilentet ebben is lehet cserélni viszonylag olcsón. A felsőben tuti. Engem nagyon nem nyugtat meg, hogy egy raklap konstrukciós hiba az autóm :-) Viszont valamiért az én példányom különösen jófej, szerviz szempontból igazán eseménytelen volt az első 25e km. A legnagyobb nyűgje talán az injektor csatlakozó/vezeték probléma volt, de ehhez erősen hozzátett az utólagos box. Minden erejével rá akar cáfolni az előítéleteimre :-D Ez, hogy évente kétszer látunk szerelőt, ebből egy az sima olajcsere, részemről maradhat... :-D Most azon agyalok, hogy 10k van az olajban, ha most rugócserekor ledobatnám, idén már nem is kéne szerelőt látnunk.. :-)
'''''2018-05-22 19:00:11 // 108825
Nálam 105.000km-nél semmi nem nyöszörgött.Nálad lehet a hiba.
Párszor át is építettük az autót de a szerelőmnek egy rossz szava nem volt a gépre.
Párszor át is építettük az autót de a szerelőmnek egy rossz szava nem volt a gépre.
WarbiRunner (Gyuri)2018-05-22 18:54:08 // 108824
Ez a mindent halló fül és mindent látó szem ez ismerős :-) A TD-t is addig piszkáltam, míg a fülem azt nem mondta, hogy most jó. Senkinek nem tűnt fel, hogy bármi baj lenne vele :-) És végül mégis igazam lett, mert vezetve is érezni, hogy jobb. Vagy ezt is csak én veszem észre :-D
A TRW-ről annyit, hogy az autósboltban azt kértem, hogy az a gyári. A srác nézett rám... azt monja "te tudod, de szerintem az egy fos, vigyél Lemfördert". Konkrétan így. Úgyhogy vettem Lemfördert, értek én a szóból :-D Szókimondó a srác, de sokszor igaza van.
Mentem rugót rendelni... mondom kéne egy rugó. Felvigyorog, azt mondja, na végre, hullik a férgese, rossz olasz. Mindig szívózik, de tudja hogy nem veszem fel :-)
Kérdeztem, hogy egy, vagy két rugót vegyek? Nézi, nézi... idefordítja a monitort, azt mondja "nézd, ennyiért kapom, k.va sok, szerintem jó lesz neked az egy" :-D
A végén még hozzá tette, hogy nem nagy csoda, hetente adnak el rugót, törik az mindenben, addig örüljek míg a hátsó pattan el, az első nem vicces, ha benéz az első gumiba...
A TRW-ről annyit, hogy az autósboltban azt kértem, hogy az a gyári. A srác nézett rám... azt monja "te tudod, de szerintem az egy fos, vigyél Lemfördert". Konkrétan így. Úgyhogy vettem Lemfördert, értek én a szóból :-D Szókimondó a srác, de sokszor igaza van.
Mentem rugót rendelni... mondom kéne egy rugó. Felvigyorog, azt mondja, na végre, hullik a férgese, rossz olasz. Mindig szívózik, de tudja hogy nem veszem fel :-)
Kérdeztem, hogy egy, vagy két rugót vegyek? Nézi, nézi... idefordítja a monitort, azt mondja "nézd, ennyiért kapom, k.va sok, szerintem jó lesz neked az egy" :-D
A végén még hozzá tette, hogy nem nagy csoda, hetente adnak el rugót, törik az mindenben, addig örüljek míg a hátsó pattan el, az első nem vicces, ha benéz az első gumiba...
Ezüst Villám2018-05-22 18:53:34 // 108823
Köszönöm, mindenkinek a segítséget.
Arra jutottam, hogy elengedem a témát. A gatyám ráköthetem arra, hogy valami nyöszörög, de megoldás nem lesz. Szerintem a már cserélt alsó is nyöszörög, és látom, hogy másoknál se bírta sokáig.
Egyetértek azzal, hogy ez egy konstrukciós hiba lehet, törődjünk bele, hogy szép, gyors, állati, de fa szekerünk van.
A digok ebben az esetben nem ügyeltek a részletekre. Azért az is elképesztő, hogy cserélgetjük itt a tök jó hibátlan lengőkarjainkat horribilis összegekért, mikor csak egy szaros gumi valami nyöszörög. Más autóban ezeket külön lehet cserélni, fillérekért.
Ráadásul ezt az autótót ahányszor javítani kell, ég valami kis dologgal is mindig mozaikra kell szétszedni, hogy hozzáférjenek. Én azt veszem észre, a szerelési útmutató minden hiba megoldására úgy kezdődik, hogy emeljük ki a motort.
Arra jutottam, hogy elengedem a témát. A gatyám ráköthetem arra, hogy valami nyöszörög, de megoldás nem lesz. Szerintem a már cserélt alsó is nyöszörög, és látom, hogy másoknál se bírta sokáig.
Egyetértek azzal, hogy ez egy konstrukciós hiba lehet, törődjünk bele, hogy szép, gyors, állati, de fa szekerünk van.
A digok ebben az esetben nem ügyeltek a részletekre. Azért az is elképesztő, hogy cserélgetjük itt a tök jó hibátlan lengőkarjainkat horribilis összegekért, mikor csak egy szaros gumi valami nyöszörög. Más autóban ezeket külön lehet cserélni, fillérekért.
Ráadásul ezt az autótót ahányszor javítani kell, ég valami kis dologgal is mindig mozaikra kell szétszedni, hogy hozzáférjenek. Én azt veszem észre, a szerelési útmutató minden hiba megoldására úgy kezdődik, hogy emeljük ki a motort.
Ezüst Villám2018-05-22 18:39:39 // 108822
Köszi, most már kezdek én is elkeserendi. :-(
Ezüst Villám2018-05-22 18:37:27 // 108821
Akkor most már tényleg beazonosítva. :-)
Ezüst Villám2018-05-22 18:35:31 // 108819
Igen nálam is ez a koncert legerősebb szólistája. Én a lengéscsillapítóra tippeltem ezzel a hanggal kapcsolatban, de, ha neked a felső lengőkar megoldotta, akkor nálam is az lehet.
Ezüst Villám2018-05-22 18:31:27 // 108818
Köszi az infót.
Alsót már cseréltem de szerintem az azóta újra nyikorog, de mivel valószínűleg a felső is, nem tudom eldönteni. :-(
Alsót már cseréltem de szerintem az azóta újra nyikorog, de mivel valószínűleg a felső is, nem tudom eldönteni. :-(
Ezüst Villám2018-05-22 18:26:31 // 108817
Köszi a tippet!
És mikor cserélted, mióta nincs hangja?
Próbálom kideríteni mennyit bír nyöszörgés nélkül!
És mikor cserélted, mióta nincs hangja?
Próbálom kideríteni mennyit bír nyöszörgés nélkül!
gecsa2018-05-22 16:52:58 // 108815
Annak jó íze van? :D
redbulz2018-05-22 16:16:44 // 108814
Az is megy vissza gariba :/ :D
Liquid2018-05-22 15:58:19 // 108813
nem adtak föttögésgátlót? :D
redbulz2018-05-22 15:55:04 // 108812
@Gecsa, Warbirunner,
Nekem azt mondták, hogy többen panaszkodtak a TRW-re, meglepően sok a hasonló eset :( Lehet tényleg kijött egy jó adag hibás, vagy gyengébben sikerült a gyárból.
Velem meg amúgy is valami baj lehet, már mondták rám, hogy sas lehettem előző életemben, mikor a monitorom vittem vissza és csak én láttam a hibát, de az autószerelőhöz is mindig úgy megyek, hogy már megint fura hangokat hallok :D (tudom ez utóbbit nem az autószervizben gyógyítják, de na...)
Nekem azt mondták, hogy többen panaszkodtak a TRW-re, meglepően sok a hasonló eset :( Lehet tényleg kijött egy jó adag hibás, vagy gyengébben sikerült a gyárból.
Velem meg amúgy is valami baj lehet, már mondták rám, hogy sas lehettem előző életemben, mikor a monitorom vittem vissza és csak én láttam a hibát, de az autószerelőhöz is mindig úgy megyek, hogy már megint fura hangokat hallok :D (tudom ez utóbbit nem az autószervizben gyógyítják, de na...)
WarbiRunner (Gyuri)2018-05-22 15:20:28 // 108811
Ez valami konstrukciós hiba. Nekem is ezért lett cserélve a jobb felső, mert nyöszörgött. Igazából semmi baja, csak a szilent ahogy forog, nyöszörög. Ha kosz, víz egyszer bejut, onnantól hangja van. Én el is tettem amit kivettünk, mert a gömbfej jó, a szilentek sem lógnak, csak hangja van. ha zsír sprayztem, csak hangosabb lett. Majd egyszer szétszedem, kitakarítom, és megnézem, hogy lehet e valami értelmeset kezdeni vele.
Először azt hittem, hogy a szilent be van vulkanizálva és akkor kezd nyöszörögni, ha ez elválik. De nem, a vadi új is forog benne szabadon.
Először azt hittem, hogy a szilent be van vulkanizálva és akkor kezd nyöszörögni, ha ez elválik. De nem, a vadi új is forog benne szabadon.
Macccy2018-05-22 15:13:00 // 108810
:(
Ha segíthetek szólj, levihetlek VTT -re is
Ha segíthetek szólj, levihetlek VTT -re is
gecsa2018-05-22 14:54:01 // 108809
Nekem a 166ban a legolcsóbb lengőkar is kibírt minimum 40ezret a magyar utakon.
gecsa2018-05-22 14:53:07 // 108808
Általános hiba szokott az is lenni, hogy a beszereléskor egyszerűen túlhúzzák a csavart és ezáltal deformálódik, vagy összeroppan a persely. Onnantól kezdve már mindegy a márkanév, a napjai megszámlálódtak.
redbulz2018-05-22 14:28:35 // 108807
Nekem a TRW felső lengőkar kb 11000-et bírt nyüszögésig, gariztatás lesz :(
droberto2018-05-22 11:55:10 // 108806
Ezt nem tudom én is eldönteni...
Cseréljem-ne cseréljem. (23k Ft)
Vagy elég a szűrős csavart cserélni....
Cseréljem-ne cseréljem. (23k Ft)
Vagy elég a szűrős csavart cserélni....
droberto2018-05-22 11:53:47 // 108805
Igen, ha közel van a kipuff az olajcsőhöz, ott le tudja szűkíteni a km-et a koksz. Pl. Audi 1,8 turbómotor.
droberto2018-05-22 11:37:17 // 108804
Hibakód nincs?
A kért/szállított levegő aránya 1 körül van?
A kért/szállított levegő aránya 1 körül van?
droberto2018-05-22 11:36:29 // 108803
Füstölni nem füstöl?
At olajat nem nyomja a turbina oldalon?
A turbinakrék ép lehet? A házba nem ér vajon bele? Nem tudsz belefotózni?
Ha lehúzod a VGT-ról a vákumot változik a hangja?
At olajat nem nyomja a turbina oldalon?
A turbinakrék ép lehet? A házba nem ér vajon bele? Nem tudsz belefotózni?
Ha lehúzod a VGT-ról a vákumot változik a hangja?
WarbiRunner (Gyuri)2018-05-22 11:13:26 // 108802
Lehet túl vagy már az AO fórumos topicokon, de ha nem, akkor tanulságos. Eszerint lehet injektor hiba (hígítja az olajat), és az olaj nyomócső hibája is, ha még nem a hővédelemmel ellátott van az autódban. Mindkettő lényegében típushiba. Kizártnak tartom, hogy a kipufogó lenne a hibás. Gondolom katalizátorod van, eleve az a legnagyobb ellenállás a rendszerben és az az első elem is, tehát annak a torlónyomása hat vissza elsősorban (nyilván nem kizárólag).
WarbiRunner (Gyuri)2018-05-22 11:00:22 // 108801
Zoli, ezt rossz olvasni amit művel veled ez az autó. Sajnálom :-(
RomeoOne2018-05-22 10:49:03 // 108800
Nehezen tudom elképzelni, hogy egy hátsó dob csere miatt így elfossa magát a turbó. Persze, nem vagyok szakértő, de nekem furcsa.
Roll19832018-05-22 10:36:39 // 108799
Nagyon kifogtad te ezt a TBi-t. :(
Shadin2018-05-22 10:31:26 // 108797
Sportkipufogót cserélek szervizköltségre, ha valakit érdekel esetleg. 1.8 TBi-re és 2.4 JTDm-re valid, de szerintem kis csőmunkával bármelyikre jó.
Blog
Blog
Shadin2018-05-22 07:01:47 // 108796
A kivétel erősíti a szabályt...
Zolibácsi2018-05-22 06:36:49 // 108795
Nekem is komplett első futómű csere után a jobb oldalon nyekergett, de 1-2 hét múlva már nem. Kellet kis idő, hogy be kopjon
gecsa2018-05-22 06:33:07 // 108794
Szerintem leginkább a használt utak minőségétől függ.
Liquid2018-05-21 23:23:00 // 108793
Nemelhiszem, hogy a 17-es felnik bármit is előmozdíthattak volna a 159 amúgy igen masszív futóművében. Főleg annak tudatában, hogy a 17-es kerék alapnak számít. Bár az is tény hogy a gyári 17-es sokküllős felni az egyik legnehezebb.
Balaska882018-05-21 23:03:20 // 108792
Én most csak bal alsót (noname), meg jobb felsőt (trw) cseréltettem, mert úgy néz ki, alaphangon kb 400-at még rá kell költenem, hogy összeálljon végre normálisan, ezért a teljes szettet inkább elengedtem. Nekem mondjuk nagy tapasztalataim nincsenek, mert január óta van meg a kocsi.
Zselé2018-05-21 22:43:49 // 108791
Nekem szintén, 228000 km-nél. A két hónapja felszerelt 17” felnik adták meg a kegyelemdöfést neki, előtte a 16-ossal még elment (de már ott is kezdte). Belülről meg idegesítő, huppogó hangot ad főleg bal oldalról. Még 6-8000 km az olajcsere, akkor nézünk rá egy alsó-felső szettet... Csak nem tudom mit kéne, mert ismerek olyat, akinek 20 ezer után megadta magát a TRW is, Lemförderről is vegyesek voltak a tapasztalatok