Fórum >> Típusok >> 159

plejik2018-09-24 08:26:21 // 111856
Köszönöm szépen! :)
Csabi2018-09-24 07:52:45 // 111855
Szia!

90% hogy az izzó járja a végét. Egyszerűen ellenőriheted, ha felcseréled a bal oldalival. Valószínűleg úgy jó lesz. / D1S típusú kell bele/
plejik2018-09-24 07:20:20 // 111854
Sziasztok!

Segítséget kérnék. Az autó xenon izzókkal van szerelve és a jobb oldali xenon mikor felkapcsolom a világítást villog majd kikapcsol. Ez mitől lehet kontakt hiba vagy az izzó kezdi megadni magát? Kérdésem az lenne, hogy a tompított világítás részéhez hozzá merjek nyúlni? Nem tudom van-e benne valami motor ami elállítódhat vagy ilyesmi, mivel mindent autómata módon szabályoz. Bocsa a hülye kérdésért, de ilyen autóm nem volt amiben ilyen a világítási rendszer és nem akarok elrontani semmit. :/
Szabolcs 1592018-09-24 04:38:13 // 111853
ezt nézd meg
Szabolcs 1592018-09-24 04:36:36 // 111852
Jobb oldali hosszú féltengely csinált ilyet öcsém 159 én betegül rázott elsősorban azt nézném meg
Haddel2018-09-23 21:56:32 // 111851
Nekem a kopott féltengely tripod miatt rázott az eleje a kocsinak . a végén nagyon durván már.
Liquid2018-09-23 21:24:58 // 111850
Huh, lehetőségek tárháza :)
Féltengelyből 4 van, kardánból 1, motortartóból 3, amiből 1 cserélve lett nemrég.
Hogy tudnék közelebb kerülni? :)
Piritu - 1.000.0002018-09-23 21:18:03 // 111849
Motortartó bak?
Liquid2018-09-23 21:13:23 // 111846
Én is kérnék némi távszakértést..
Az elmúlt hetekben elkezdett egyre jobban rázni az autó. 100-120-körül, illetve motorféknél kimondottan durva a helyzet.
Mivel kellően kopottak a gumik, így centíroztattam. A két jobbos felni üt. Görgőzős lesz, mindenesetre kinullázták.
Kicsit tán jobb lett, de alapvetően rázós maradt.
Ma átszereltem a téliszettre, majd mentem egy tesztkört. Így is ráz.
Mi a retek lehet?
Az első tárcsákon új betét betét van, a hátsó fék kompletten cserélve lett.
Liquid2018-09-23 21:03:33 // 111845
A hátsó ülés ülőlapja alatt van a vésznyitó bowden a bal oldalon. próbáld kicsit felfeszíteni az ülőlapot és elvileg ott kell lennie
Reechyke2018-09-23 20:40:18 // 111844
Sziasztok, elsö fek cserenel milyen märkät javasoltok?
Nem kell nagyon dräga, är-ertek aränyban keresek valamit.
Tärcsa+ beteten kivül kell/erdemes valami extra sallangot is venni?
Köszi, toväbbi szep estet nektek
tirex2018-09-23 19:37:20 // 111843
Inkább az üléslap aljánál keresd annyira nincs az bent.
Grittya2018-09-23 19:34:51 // 111842
Most kintvagyok a kocsinál,valamit végigkéne hun az ülés alatt hátha beleakad
Zolibácsi2018-09-23 19:28:47 // 111841
Hasonló volt nekem is.
tirex2018-09-23 19:28:26 // 111840
Mikor totálkárra törtem az elözöt akkor szükségem volt rá
Grittya2018-09-23 19:26:41 // 111839
köszönöm,már megyek is majd írok hogy sikerült
Grittya2018-09-23 19:23:58 // 111838
te jártál már így ,,
tirex2018-09-23 19:23:30 // 111837
Ott an az. Picit megemeld elöl az üléslapot és ott van. Lehet bejjebb van csúszva
Piritu - 1.000.0002018-09-23 19:22:33 // 111836
Használati utasítás 102. oldal:
Grittya2018-09-23 19:18:15 // 111835
nem találtam vésznyitót sem
tirex2018-09-23 19:18:08 // 111834
A hátsó üléslap alatt van a vésznyitókötél kampója a sofőr oldalon
Erhard 242 (Pure Energy)2018-09-23 19:16:54 // 111833
59-nél nem jellemző, főleg a 4 ajtósnál...bár kimérhető ha még is az...
Grittya2018-09-23 19:15:49 // 111832
csomagtartó átvezető kábelt hol kéne keresni ,,a hátsó üléseket próbáltam emelni meg dönteni de,hogy bemászom a csomagtérbe de nem tudtam nekem fixnek tünik
Piritu - 1.000.0002018-09-23 19:08:28 // 111831
Nem lehet csomagtartó átvezető kábel?
Erhard 242 (Pure Energy)2018-09-23 19:04:07 // 111830
ezt passzolom... talán, mint ha lenne egy vésznyitó a hátsó ülésnél...vagy nem....
Grittya2018-09-23 19:03:05 // 111829
hogyan tudnám kinyitni,vagy valaki aki jártas benne és megoldaná problémámat
Erhard 242 (Pure Energy)2018-09-23 18:50:25 // 111827
zárnak van hangja? ha nincs meghalt ...
Grittya2018-09-23 18:49:02 // 111826
sziasztok új tag vagyok,az Amorén,,segítségre lenne szükségem, Vásároltam kb 3 hete egy 159 sedant,1,8 benzin,,,nem nyílik a csomagtér ajtó,a mennyezeti gombsem nyit,és a távirányítóval sem nyit,..A lámpák villognak amikor megnyomom a távirányítón a gombot,de a csomagtér nemnyit, eddig legalább azzal lehetett nyitni..Ha valaki van Kőszeg-Szombathely környékén és tudna segíteni..Szívesen fogadnám,,,
Piritu - 1.000.0002018-09-23 18:16:33 // 111825
Az elmúlt 6 év itt a fórumon nagyrészt a tartálycseréről szólt :-DD
RomeoOne2018-09-23 18:15:23 // 111824
Akkor ott valami nagyon nem oké. A turbónyomásnak egy teligázra pillanatok alatt fel kell szaladnia a maximumra, függőleges állásba.
beeep1462018-09-23 18:08:28 // 111823
Köszönöm a választ, megnézzük.
Saját korábbi tapasztalat vagy tipp?
Zolibácsi2018-09-23 18:02:34 // 111822
kormányszervó olajszint ellenőrzés és ha habos az olaj, akkor szűrő ellenőrzés. Ha szűrő le esett akkor tartály csere. inkább fordulathoz köthető a villanymotor hang, sebességhez nem.
Nézd meg, lehet csak ennyi
beeep1462018-09-23 17:45:29 // 111821
Üdv!
A következő problémára várnék nem is inkább tippeket, inkább az esetleges itt a fórumon korábban felmerült tapasztalatokat (6 évig eléggé hanyagoltam az Amore-t.. :-) ). 1 hónapja van meg az autó, és a vétel óta tapasztalom, hogy 0-30 km/h-ig, 1-2 és néha 3-as sebességben olyan hangja van az autónak kihúzatásnál mintha lenne benne egy villanymotor.. 30-40 km/h felett ez megszűnik vagy a motorhang elnyomja.. Redbulz cartárs blogjában teljesen véletlenül találtam rá egy bejegyzésre, hogy váltó.. Váltottunk egy pár üzenetet, ahol elmondta, hogy az M32 6 sebességes váltó típushibája lehet (náls is kellett javítani), nem csak itt hanem egyéb OFF-os autókban. Múlt héten cseréltünk tervezetten váltóolajat, szakszervízben - gyárit (Automery Nyíregyháza). Nem szünt meg a villanymotor. Valakinek esetleg ötlet, tapasztalat?
Holnap fel fogok hívni egy váltójavító céget, de mielőtt szétborítják, jó lenne körbejárni a dolgot.
2.2 JTS, 142.000 km.

Köszönöm.
Motomi802018-09-23 11:59:29 // 111820
Ma csodásan megy. A turbónyomás nem megy 1,4 fölé, de nem is esik vissza egy tized bárnál többet. Így tetszik! Máskor elmegy 1,5-ig de akkor visszaesik akár 0,8-ig is és onnan megy fel újból. Az előzéskor kellemetlen. Mikor milyenje van. Ma imádom. Megyek is vele mégegyet. :)
Giuntini2018-09-23 10:44:32 // 111819
Én inkábn szoftverre gyanakodnék. Ha a membrán átszakad, akkor nincs turbó nyomás. Az is lehet, hogy a geometria lapátok le vannak ragadva.
Nekem átszakadt a membrán. Nem volt turbónyomásom, fordulaton épphogy. Ki lett véve a turbó a tengelynek nem volt nagy a lógása, de fel lett újítva.
Nézesd meg először, hogy írva van-e a szoftver. Az természetes, hogy nagyobb gázadásra visdzaesik a turbónyomás, majd újra felépül.
Azt nézd meg, mennyire megy fel a turbónyomás. Ha eléri az 1.5-öt, nincs baj.
Az enyém azt csinálja, jogy sokszor állandó tempomatnál egészen fent van a nyomás, 1,4 bar környékén, gázadásta lejjebb megy, majd felépül. Ez normális.
tirex2018-09-22 22:25:34 // 111818
Le kell húzni a malac vákumcsövét és ha nincs változás az a baj. Próba szerencse
Motomi802018-09-22 22:21:36 // 111817
Nekem is nagyjából ilyen. 2000-nél rúg egy nagyot utána megtorpan és újból megindul a végéig.
tirex2018-09-22 21:51:41 // 111816
Nekem a malacban volt átszakadva membrán az okozott hasonló tünetet, alacsony fordulaton gyenge volt 2000 után meg elindult mint állat
Motomi802018-09-22 21:40:31 // 111815
Köszi Zolibácsi! A turbót a sor végére hagyom, de majd gondolok a szavaidra! ;)
Vezérlést akarom először átnézetni. A csattogás idegesít. Utána turbónyomás szelep, majd szoftwer.
Ha ezek nem vezetnek eredményre már csak a turbó marad.
Motomi802018-09-22 21:36:31 // 111814
Az nem kizárt. Idővel kiderül.
Liquid2018-09-22 21:16:35 // 111813
az 56-on szerintem nekem is "sima" gumim volt
Zolibácsi2018-09-22 20:27:46 // 111812
nálam nem ette az olajat és hangja sem volt, egyszerűen nem töltött ha 2500 felett padlóztad vagy hullámzott a nyomás, 2000-ről le padlózva minden rendben volt és 4500 ig tartotta a nyomást.
berobbantam2018-09-22 20:22:46 // 111811
Szia
Pont az ellenkezője.A normállal sokkal csendesebb lett az utastér és közel nem rázot annyira az ültetés sem.Úgy megszokásbol megyek az ismerős utakon.De olyan sima lett minden a normál gumival,hogy mindig 130 felé jártam 100 helyett.Mondjuk ez 156.Van pár mázsa előnye az 59-hez képest.Lehet azért is adja ki ennyire a különbséget.
Süti1592018-09-22 19:43:22 // 111810
Szia,

előfordulhat, hogy kapott egy elfuserált chip tuningot.
Motomi802018-09-22 19:41:37 // 111809
Akkor úgy gondolom lenne hangja. Ha kifúj valahol annak tipikus hangja van meg ha kopott akkor is. Ennek semmi. Hogy mennyire van elrakódva a geometria rész azt passzolom. Ja, ha lógna a tengely akkor csipegetné az olajat. De nem teszi. Laza 2000 km-t tettem bele és még mindig maxon az olajszint.
Zolibácsi2018-09-22 19:35:50 // 111808
valószínűleg a turbód sem fickós már. Nekem akkor csinált ilyet amikor tengely irányú lógása volt a turbónak.
B verzió valahol el engedi a nyomást a rendszered, lyukas cső vagy bármi
Motomi802018-09-22 15:47:50 // 111807
Sziasztok! Taggá váltam nálatok. Köszi szépen! Nyár közepén vettem egy 159 1.9 16v jtd-t. Egy hét után meg is kezdtem a barkácsot. Jöttek a gondok. Elvileg új vezérléssel és olajjal vettem a kocsit. Ránéztem a vezérlésre, tényleg újnak tűnik, Gates szíjjal. Olaj meg pár deci maradék volt a csomagtartóban. Selenia wr. Na most. A gondom az, hogy csattog. Főleg alapjáraton. Alacsony fordulaton gyengének találom. Padlógázas gyorsításnál pedig visszaesik a turbónyomás majd újból felépül. Érezni a teljesítményen is. Amiket eddig tettem:
Üzemanyagszűrő csere(látszólag régi volt)
Porlasztó bevizsgálás( mind tökéletes)
Szívósor lapátkák off
Dpf kibelez( sokat városozok, nem regenerált. Kényszer reg után is legjobb esetben 60%-ra tisztult.)
Map szenzor csere( 0,2-ről indult elötte a turbónyomás mutató)
Egr gyári szűkitő beszerelés
Szóval imádom a kocsit de még van mit finomítani.
Amire gyanakszom:
Vezérlés nincs jelen
Vgt szelep xar
Meg tegnap beszéltem Mankyval. Terveim vannak vele ;).
Nem akarok erőgépet csak offolni a sallangokat meg kellemes autózást.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak