Csöri nekem is ajánlotta a cseréjét...(vezérléssel csere volt éppen)
Nekem is lenne egy kérdésem. Indításnál mintha "ki akarna esni" a motor,érezhetően rázza a kocsit. Leállításnál ezt nem vettem észre... Sose volt még dízel autóm...ez ilyen?
Jelige: kezdő 159 tulaj :D
Ricoe1562018-09-29 16:09:01 // 112006
Jorjie2018-09-29 06:26:11 // 112005
Gratula a K-hoz :-)
Motomi802018-09-29 06:14:42 // 112004
Nekem is új állta a helyét.
Csabi2018-09-28 23:03:54 // 112003
Volt hozzá szerencsém nekem is anno. Hívhattam a trélert. Ezért, a mostani autómnál az első szerviznél megtörtént a cseréje...
Giuntini2018-09-28 23:01:40 // 112002
Jó, mert gumiágyban van...
Csabi2018-09-28 22:57:32 // 112001
Jaj, honnan vetted ezt a kertőstömegű szíjtárcsát? :D Főtengely szíjtárcsa a neve.
Giuntini2018-09-28 22:51:23 // 112000
Megoldódott a probléma! Az ékszíjtárcsa kicserélve. Ma reggel még alig tudtam tekerni a kormányt, délben a kezemben volt az új kettőstömegű ékszíjtárcsa délután 2-re már rajta volt. Így tudtam tesztelni az új MAP szenzort a pályán:
1, Nincs hullámzás és megtorpanás
2, a turbónyomás 150 környékén állandó, 1 bar környékén,
3, Egyenletesen épül fel a nyomás
4, Érezhetően jobban reagál minden gázadásra,
5, A fogyasztás alacsonyabb. Eddig 140-150 között átlagban 8,5 környékén fogyasztott, most sík úton, ugyanennél a tempónál 7,8-at ír ki. Láthatóan lassabban fogy a nyál a tankból.
Szóval bátran cseréljen mindenki MAP szenzort, aki megtorpanást, teljesítmény hullámzást, turbónyomás eltérést tapasztal. teljesen máshogy megy az autó, teljesen lineáris a gyorsulás, és a fogyasztásban is mutatkozik különbség.
1, Nincs hullámzás és megtorpanás
2, a turbónyomás 150 környékén állandó, 1 bar környékén,
3, Egyenletesen épül fel a nyomás
4, Érezhetően jobban reagál minden gázadásra,
5, A fogyasztás alacsonyabb. Eddig 140-150 között átlagban 8,5 környékén fogyasztott, most sík úton, ugyanennél a tempónál 7,8-at ír ki. Láthatóan lassabban fogy a nyál a tankból.
Szóval bátran cseréljen mindenki MAP szenzort, aki megtorpanást, teljesítmény hullámzást, turbónyomás eltérést tapasztal. teljesen máshogy megy az autó, teljesen lineáris a gyorsulás, és a fogyasztásban is mutatkozik különbség.
WarbiRunner (Gyuri)2018-09-28 20:57:45 // 111999
És még mit nem tud a bömös... pl így kinézni :-)
Az anti 'premium gap' autó. Mégis nagyon működik ez a forma.
Ma épp Giugaro mester egy korábbi műve, a DeTomaso
Mangusta ugrott be róla, ahogy a parkolóban várakozva
nézegettem :-) Oké, távoli hasonlóság, de valahol látszik,
hogy a kéz ami rajzolta ugyanaz.
Az anti 'premium gap' autó. Mégis nagyon működik ez a forma.
Ma épp Giugaro mester egy korábbi műve, a DeTomaso
Mangusta ugrott be róla, ahogy a parkolóban várakozva
nézegettem :-) Oké, távoli hasonlóság, de valahol látszik,
hogy a kéz ami rajzolta ugyanaz.
Haddel2018-09-28 20:30:23 // 111998
psychoati2018-09-28 16:01:01 // 111997
Csak a projektort.
yani🍀2018-09-28 14:30:26 // 111996
A 159-ben azért nincs ilyen, mert midegy, hogy egyenesen megy vagy kanyarodik. :-) Ezt a bömös nem tudja.
Shadin2018-09-28 13:56:28 // 111995
Már tudom miért vezetnek a BMW-sek ilyen buzin :-)
"A fékezős sebességtartó ugyanakkor ügyes: tempomattal utazgatva beesel egy kanyarba a kelleténél csöppet gyorsabban, a számítógép soknak ítéli a tempót, s lecsíp belőle, majd visszagyorsít, ha egyenesbe jöttél."
"A fékezős sebességtartó ugyanakkor ügyes: tempomattal utazgatva beesel egy kanyarba a kelleténél csöppet gyorsabban, a számítógép soknak ítéli a tempót, s lecsíp belőle, majd visszagyorsít, ha egyenesbe jöttél."
Tocke2018-09-28 13:53:10 // 111994
Köszi szépen. Hát elég gyengének tűnik. Azt gondoltam, hogy legalább a h7 és a xenon közé be lehet sorolni. A projectort külön cserélted, vagy komplett lámpacsere volt?
Piritu - 1.000.0002018-09-28 13:11:45 // 111993
psychoati2018-09-28 12:06:54 // 111992
Próbáltam, még a lámpa burkolatát is felpolíroztam, hogy egyáltalán ne legyen matt. Nem sokat ért. Ha a foncsor tönkrement akkor mindegy hogy mit teszel bele. NightEye 6500K 9000lm ledet tettem bele de nem lett elegendő fényerő így sem. Ráadásul a lámpa hátsó zárófedelét is át kellett hozzá alakítani. Aztán projektort cseréltem, így már nem életveszélyes az éjszakai közlekedés. A képen látszik a különbség (a bal oldali a led :-) ).
Giuntini2018-09-28 12:03:08 // 111991
Smith2018-09-28 11:44:49 // 111990
A 2.0 JTDm 170LE gyári olaja a selenia w.r. pure energy 5W-30 ?
Motomi802018-09-28 11:24:48 // 111989
Meg hát ki gondolná. Ha elsőre ránézünk akkor megúszom a porlasztó vizsgálatot. 43000 ft. Végeredményben örülök, hogy meg van a bibi, de nagy mák hogy rájöttünk. Következő még a hidrotőkék lettek volna. De így már szépen jár.
Corben2018-09-28 11:24:07 // 111988
Corben2018-09-28 11:21:34 // 111987
Foncsort magában tudsz cserélni, kijön a lámpából egyszerűen, persze csak ha már kint van a lámpa :-)
A képeken látod a szar foncsort, és a jó foncsort.
Ja igen, ha szerencséd van akkor lehet, hogy a foncsorod még csak be van opálosodva a felrakódott szennytől, és le tudod óvatosan valami ablakmosóval és irdatlan puha ronggyal törölni.
De erre kicsi az esély.
Próbát megér....
A képeken látod a szar foncsort, és a jó foncsort.
Ja igen, ha szerencséd van akkor lehet, hogy a foncsorod még csak be van opálosodva a felrakódott szennytől, és le tudod óvatosan valami ablakmosóval és irdatlan puha ronggyal törölni.
De erre kicsi az esély.
Próbát megér....
Tocke2018-09-28 10:52:57 // 111986
Ha a gyári volt még, akkor egész jól bírta :-)
Giuntini2018-09-28 10:44:00 // 111985
Megvan! A kettőstömegű ékszíjtárcsa a guminak teljesen levált. Délben meglesz az új, aztán hajrá:)
Tocke2018-09-28 10:42:37 // 111984
Srácok, próbált már valaki a H7 halogén helyett LED-es izzókat? Van olyan, ami direktbe csatlakozik a régi csatival, a másik fajtán van a LED és a csatlakozó között egy CAN BUS feliratú doboz. Érdemes foglalkozni velük? A tompítottam az emelt fényűvel is gyengécske, a foncsor rendben és így a sötétebb napok előtt váltanék jobbra, ha van.
Köszönöm.
Köszönöm.
Liquid2018-09-28 10:19:55 // 111983
reggel volt kávé előtt :)
Shadin2018-09-28 09:53:41 // 111982
Így már jobb, az előző poszton sokáig méláztam h mit akartál :-)
Liquid2018-09-28 09:30:15 // 111981
elírtam, "nem rosszabb" akart lenni
WarbiRunner (Gyuri)2018-09-28 09:27:39 // 111980
Én meg úgy, hogy más élmény, de jó! :-DD
Nekem ez a monstrum nem kéne kézivel. És a következő autóm is ha lehet automata lesz, ha lehet még gyorsabb, még okosabb váltóval. Pl nincs turbólyuk. Az automata konvertere befoltozza, soha, semmilyen körülmények között nincs az a dízeles nagy üresség érzés, hogy hopp, most várunk picit míg lesz myomás :-) Helyette szokni kell, hogy feljebb pörög a motor és olyan csúszó kuplung érzést ad, de megindul és tol.
Adrenalin mentes, az biztos, de ha az kell, szerintem eleve a 159 felejtős.
Nekem már azok miatt a süvítések miatt is automata kellene, nagy showt tud produkálni :-) Annyira gyors a váltó, hogy hatalmas szusszanással engedi el a levegőt a geo. Szerintem állat, mindig vágytam egy lefújószelepes turbós autóra. :-) Parkoló ház emelkedőjén jó előre lehúzom az ablakot, hogy kiélvezzem a teljes hanghatást, ott váltás nélkül is süvít egy hatalmasat :-)
Kanyargós úton meg M-be húzom és tiszta Need for speed. Kicsit lehetne kisebb a fülecske pöccintés és a váltás közti idő, de így is egy élmény vele kanyarogni. :-)
Nekem ez a monstrum nem kéne kézivel. És a következő autóm is ha lehet automata lesz, ha lehet még gyorsabb, még okosabb váltóval. Pl nincs turbólyuk. Az automata konvertere befoltozza, soha, semmilyen körülmények között nincs az a dízeles nagy üresség érzés, hogy hopp, most várunk picit míg lesz myomás :-) Helyette szokni kell, hogy feljebb pörög a motor és olyan csúszó kuplung érzést ad, de megindul és tol.
Adrenalin mentes, az biztos, de ha az kell, szerintem eleve a 159 felejtős.
Nekem már azok miatt a süvítések miatt is automata kellene, nagy showt tud produkálni :-) Annyira gyors a váltó, hogy hatalmas szusszanással engedi el a levegőt a geo. Szerintem állat, mindig vágytam egy lefújószelepes turbós autóra. :-) Parkoló ház emelkedőjén jó előre lehúzom az ablakot, hogy kiélvezzem a teljes hanghatást, ott váltás nélkül is süvít egy hatalmasat :-)
Kanyargós úton meg M-be húzom és tiszta Need for speed. Kicsit lehetne kisebb a fülecske pöccintés és a váltás közti idő, de így is egy élmény vele kanyarogni. :-)
Liquid2018-09-28 07:59:00 // 111979
inkább úgy fogalmaznék, hogy rosszabb :)
Giuntini2018-09-28 07:57:39 // 111978
A másik, a 2,4-ben másképp viselkedik az automata. Az 1,9 kényelmes haladást tesz lehetővé, a 2,4 visszaváltogat 35-ig, ott a sport gomb is ami az 1,9-nél nincs. Szerintem a 2,4 sokkal jobb automatával mint kézivel.
Shadin2018-09-28 07:24:38 // 111977
Manapság minden kókler tud vezérlést cserélni :-)
Csak pl rögzítőt nem vesznek hozzá és fingjuk sincs hogy kell a feszítőt JÓL beállítani :-(
Csak pl rögzítőt nem vesznek hozzá és fingjuk sincs hogy kell a feszítőt JÓL beállítani :-(
Liquid2018-09-28 00:01:38 // 111976
Ha benzinest akarsz és a TBI drága akkor jó lesz a JTS, mivel nincs más :)
A V6 is JTS, Holden-féle blokkal.
Ezenkívül van még 2.4-es dízel, de Brerából én se vennék dízelt.
A V6 is JTS, Holden-féle blokkal.
Ezenkívül van még 2.4-es dízel, de Brerából én se vennék dízelt.
V.Tomi.145-146 🍀2018-09-27 23:50:02 // 111975
Köszönöm a válaszokat! Akkor ebből az jött le hogy a JTS is jó.
Én azért is kérdeztem mert régebben panaszkodtak rá facen és ez így bennem maradt.
V6ot kereset legelőször, és külföldről.
Én azért is kérdeztem mert régebben panaszkodtak rá facen és ez így bennem maradt.
V6ot kereset legelőször, és külföldről.
RomeoOne2018-09-27 22:31:40 // 111974
Nocsak? Vége a szerelemnek?
gecsa2018-09-27 21:51:53 // 111973
Én sosem láttam még! :D
Motomi802018-09-27 21:11:52 // 111972
Skacok! Meg lett az autó csattogásának az oka! Porlasztóval kezdtem. Azok tökéletesek. Utána szívosor. Az is pipa. Még mindig csattogott. Ma elvittem olajat cseréltetni meg szűrőket. Meg átnézetni a vezérlést. A vezérlés majdnem új. Viszont nem volt jelen. Most csodás hangja van. Végre!
Roll19832018-09-27 20:27:27 // 111971
Giuntini2018-09-27 20:22:29 // 111970
Ma ismét "jó dolog" történt velem! Tekertem egy jó tolatáskor, és egyszerre minden elment. Kormányszervó, generátor, klíma. Leesett a hosszbordás szíj. Valószínűleg nem magától, hanem a kettős tömegű ékszíjtárcsa adta meg magát. Holnapi napra meg van a program...
WarbiRunner (Gyuri)2018-09-27 18:51:38 // 111969
:-DDD Az automata nem arról szól. Automatával nyugisabbnak érzed az autót akkor is, ha ugyanúgy tiprod. Egyszerűen ennyivel több időd jut merengeni attól, hogy a bal láb pihen, a kéz nem nyúlkál :-D Én tudom élvezni a feszkó mentes csapatást. Mondjuk a kormány fülek kellenek, mert kanyarokban úgy az igazi.
Zolibácsi2018-09-27 17:38:28 // 111968
Ültem tegnap egy 1.9 16v automata 159 ben. Haaat 2.4 után nagyon fura volt. Teljesen leszedalva éreztem magam. Automata nem hozza ki belőled az állatot, és a - 100 lóerő sem. Mondanám hogy tökéletes utazó autó ha nem kell az erő.
WarbiRunner (Gyuri)2018-09-27 16:25:33 // 111967
Ha az itthoni kínálatból akar választani, akkor elég elméleti a kérdés, nagyjából nincs is más mint 2.2 JTS, vagy 2.4 jtdm. Egy V6 van értelmezhető állapotú, az vagy jó, vagy nem :-) Mire használná?
Giuntini2018-09-27 16:12:26 // 111966
Mentem vele, teljesen jó. Holnap kíváncsi leszek a pályán....
Szabolcs 1592018-09-27 15:32:09 // 111965
Ha a map sensor jó akkor alapjáraton és gyújtás on is 0 kell mutatnia a turbó nyomás mérőnek
Giuntini2018-09-27 14:17:05 // 111964
Kicseréltem ma a MAP szenzort. Eddig a jelenség az volt, hogy gyújtást ráadtam és az első osztásmál volt a turbónyomásmérő. Hideg motornál ott maradt, meleg motornál beállt alapjáraton 0-ra. De gyújtáson mindig az első osztásnál volt.
Csere után gyújtásnál is 0-n áll alapjárat 0, és mintha nem lenne olyan izgága a turbónyomásmérő. Holnap megyek autópályán és akkor letesutelem, de biztos hogy a MAP szenzor volt a ludas a hibás töltőnyomás értékek miatt.
Csere után gyújtásnál is 0-n áll alapjárat 0, és mintha nem lenne olyan izgága a turbónyomásmérő. Holnap megyek autópályán és akkor letesutelem, de biztos hogy a MAP szenzor volt a ludas a hibás töltőnyomás értékek miatt.
Liquid2018-09-27 14:08:09 // 111963
Attól függ mire kell neki..
Ha csak hobbi, akkor V6, ha már egyszer...
Ha viszont tickelni kezd a szeme a 15+ fogyasztás említésétől, akkor inkább 2.2 :)
Én biztosan V6-ot vennék.
Ha csak hobbi, akkor V6, ha már egyszer...
Ha viszont tickelni kezd a szeme a 15+ fogyasztás említésétől, akkor inkább 2.2 :)
Én biztosan V6-ot vennék.
redbulz2018-09-27 13:32:26 // 111962
Szintén 25000 km óta van meg a 2.2 JTS-em, most van benne 223000, kb. csak a motorhoz nem kellett még nyúlni. DZ is azt mondta, hogy tapasztalatai alapján nem különösebben problémás jószág.
Gyapi Ɨ|ѯ2018-09-27 13:21:56 // 111961
Nekem a 2.2 JTS-ben 25e km alatt csak egy 1800 forintos tömítést kellett cserélni, olajat egy cseppet sem fogyaszt.
Egyébként a V6 is JTS, ha ilyen alapon indulsz ki.
Egyébként a V6 is JTS, ha ilyen alapon indulsz ki.
Smith2018-09-27 11:42:39 // 111960
Ez nem is drága. Lehet veszek egyet tarcsiba :)
Ha jól látom a listát, belemegy a gyári bi-xenon helyére is.
Ha jól látom a listát, belemegy a gyári bi-xenon helyére is.
antonov2018-09-27 10:13:39 // 111959
antonov2018-09-27 10:04:16 // 111958
A csatolt képen látható a különbség az égett és az új foncsor között. Az égett csak egy vékony sávban világít előre, a kocsi elé alig. Én egyébként ilyennel xenonosítottam. Szerintem a gyári xenonos projektora is hasonló.
Erhard 242 (Pure Energy)2018-09-27 10:03:55 // 111957
akkor az eredeti hamisítvány :DDD