RomeoOne2018-12-06 12:44:17 // 113432
Na, majd utánanézek. Feltételezem ez azért nem olyan veszélyes, hogy megöljem vele a motort, különben már rég besült volna.
Csabi2018-12-06 12:30:12 // 113431
Csabi2018-12-06 12:20:20 // 113430
2.0 egyik típushiba. Az olajszívó cső tömítése megadja magát, a sűrű olaj miatt levegőt szív a tömítésnél...máris nincs elég olajnyomás. Ahogy felkapja az olajat megszűnik...
Macccy2018-12-06 12:18:04 // 113429
Engem azért pöttyet aggasztana. :( )
Még hideg olajon sem lehet leányálom pörögni-forogni, nemhogy hideg olaj nélkül. Bár az öveges fizika szerint ilyenkor gyorsabban is melegszik, hamarabb lesz fűtés! ;)
Még hideg olajon sem lehet leányálom pörögni-forogni, nemhogy hideg olaj nélkül. Bár az öveges fizika szerint ilyenkor gyorsabban is melegszik, hamarabb lesz fűtés! ;)
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
RomeoOne2018-12-06 12:10:22 // 113427
Szerintem egyikkel sem. Tavaly is csinált egyszer ilyet a jó hidegben, igaz akkor -5 körül/alatt volt a hőmérséklet. Gondolom megsűrűsödik úgy az olaj, hogy az első pillanatban nem jelenik meg a várt olajnyomás és besípol.
Csabi2018-12-06 12:06:47 // 113426
Shadin és páran tudják, hogy melyik tömítéssel kell szemezgess...
RomeoOne2018-12-06 11:57:22 // 113425
Látszik, hogy digó kocsi, ma reggel 0 fokban beültem, beindítottam, erre kiírta, hogy állítsam le a motort, 'insufficient oil pressure'. Kicsit hagytam is ketyegni, mielőtt elindultam.
Csabi2018-12-06 11:45:00 // 113424
Egyben örülök is, hogy ez a legnagyobb bajom vele. :)
Csabi2018-12-06 11:43:32 // 113423
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
4 db csevegős hozzászólás elrejtve
RomeoOne2018-12-06 10:59:01 // 113416
Én vagyok itt az egyetlen, aki (többnyire) elégedett az ablaktörlő automatikával? :D
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
Lörke2018-12-05 23:40:47 // 113414
Ez is új info. Köszi.
Csabi2018-12-05 23:26:04 // 113413
Igen, ha felemeli a fordulatot akkor még pl 10-15km után is, magas alapjáratot tart, aztán egy idő után beáll a normál 7-800as fordulatra.
Az biztos, hogy sokkal jobb a motornak is, mert teljesen kisimul a járás, nincs az a minimális vibráció sem, csak egy kicsit többet kajál :)
Az biztos, hogy sokkal jobb a motornak is, mert teljesen kisimul a járás, nincs az a minimális vibráció sem, csak egy kicsit többet kajál :)
Lörke2018-12-05 23:18:14 // 113412
Most beugrott ez a fordulatemelés is :) Nemrég tűnt fel a hidegebb idő beálltával. Csak azt furcsállottam, hogy nem klasszikus "szivató" jellegű volt. Nem mindig a full hideg motornál csinálta. Volt hogy még 70-80 foknál is 1000 felett volt a fordulat.
Csabi2018-12-05 23:13:05 // 113411
Nincs mit. Ha 15perc után is mértél 12V-ot akkor sanszos, hogy üzemmelegen, alapjáraton is leejti a feszültséget bizonyos feltételeknél...
Lörke2018-12-05 23:06:12 // 113410
Köszönöm a tájékoztatást. Végül is hasonló nekem is, csak nekem hosszabb ideig tartotta az alacsony töltést. Mentem vele 10-15 percet, elején, végén néztem. 12 körül. Hosszabb üzemelés (30p) után megint jó volt.
Örülök neki ha ez a magyarázata és nincs hibája. Csak az is megzavart, hogy az autóvillamosságis sem mondta ezt a lehetőséget. De legalább már rutinból megy a le-felszerelés :D
Mégegyszer köszönöm.
Örülök neki ha ez a magyarázata és nincs hibája. Csak az is megzavart, hogy az autóvillamosságis sem mondta ezt a lehetőséget. De legalább már rutinból megy a le-felszerelés :D
Mégegyszer köszönöm.
Csabi2018-12-05 22:39:17 // 113409
Igen az más , a hűtés hatékonyság miatt zárja a zsalukat, de a
"a páraérzékelő meg ki kellene nyissa a zsalut." -t nem értem, miért kellene?
A klíma miatt nem lesz pára...
"a páraérzékelő meg ki kellene nyissa a zsalut." -t nem értem, miért kellene?
A klíma miatt nem lesz pára...
Csabi2018-12-05 22:35:12 // 113408
Megspórolhattál volna egy leszerelést ha elöbb kérdezel, mert teljesen normális. Indítás után nem tölt rögtön a generátor,hanem kicsit "dolgoztatja" az akksit. 11,5-6V -ig is leengedi a rendszer feszültségét, aztán 12Vkörül megtartja,majd felemeli az üzemi szintre 14,2-3V-ra. Persze ez sok mindentől függ, ha bekapcsolsz közben nagyfogyasztókat mint pl ablakfűtés, klíma, akkor "kapcsol" a töltés...Nem tudom ezt lehet e nevezni intelligens töltésrendszernek...De valahogy így működik, figyelgetem egy ideje.
Csináltam egy videót amin jól látszik a jelenség.
Indítás után a pár másodperc lemaradt, de jól látható ahogy leejti a feszültséget, majd a video közepe táján elkezdi feleemelni. (Az alapjáratot közben 1100ra emeli, ezt főleg hidegben csinálja, ami tök jó dolog mert eltűnik minden rezgés, vibráció, biztos jobb a kettőstömegűnek is)
Jah és csak 2.0-ra igaz...
Csináltam egy videót amin jól látszik a jelenség.
Indítás után a pár másodperc lemaradt, de jól látható ahogy leejti a feszültséget, majd a video közepe táján elkezdi feleemelni. (Az alapjáratot közben 1100ra emeli, ezt főleg hidegben csinálja, ami tök jó dolog mert eltűnik minden rezgés, vibráció, biztos jobb a kettőstömegűnek is)
Jah és csak 2.0-ra igaz...
Liquid2018-12-05 21:25:38 // 113407
ezt nem próbáltam így, de emlékeim szerint egyből lőtt, MES-ben kikapcsoltam
2 db csevegős hozzászólás elrejtve
Liquid2018-12-05 21:18:43 // 113404
Amióta kiiktattam a lámpamosót, sokáig elég a lötty :) Irgalmatlan sokat megevett belőle.
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
Liquid2018-12-05 20:45:21 // 113402
Az enyém is kapcsolgatja, de nincs vele semmi gond, többet van normál módban, mint belső keringetésen. Szóval értelmesen működik.
Liquid2018-12-05 20:42:58 // 113401
Ha használnád a hátsó ablaktörlőt és nem lenne ratyis az ablak, akkor nem lenne evvel semmi gond :)
Sajna nem tudok érdemben hozzászólni mert nem tdom hogy kell inaktiválni, ha lehet egyáltalán.
Nekem a berlinán nem nagyon van hátsó ablaktörlő, Pandán viszont van ez a funkció és szerintem teljesen jó. Ha aktív az ablaktörlő és tolatsz, akkor kapcsolja a hátsót. Ez szerintem egy teljesen jó dolog. Mondjuk én betegesen törölgetem és tisztán tartom a hátsó ablakot, mert zavar, ha nem látok ki.
Sajna nem tudok érdemben hozzászólni mert nem tdom hogy kell inaktiválni, ha lehet egyáltalán.
Nekem a berlinán nem nagyon van hátsó ablaktörlő, Pandán viszont van ez a funkció és szerintem teljesen jó. Ha aktív az ablaktörlő és tolatsz, akkor kapcsolja a hátsót. Ez szerintem egy teljesen jó dolog. Mondjuk én betegesen törölgetem és tisztán tartom a hátsó ablakot, mert zavar, ha nem látok ki.
Lörke2018-12-05 20:04:43 // 113400
Sziasztok!
Normális az ha a töltés változó? Új akksit raktam be, mondom azért rámérek.
Alapjáraton 12,2, fordulaton nincs 13. Másnap rámérek, alapjárat 13,5, fordulat 14,2, tehát jó. Következő nap megint csak 12 körül. Közvetlen generátoron mérve szintén.
Generátort levettem, elvittem a szerelőhöz javítani, padon mérve 14,2-4. Számítógépen is nézett vmi görbéket a szaki, nem talált hibát. Azt mondja így felesleges kicserélni fesz-szabályzót, diódasort stb. Beszerelem, alapjáraton 14,1, fordulaton 14. Ma lemérem, alig 12. MES is hasonlót írt, mint a multiméter.
Ez normális? Gondoltam hideg-meleg miatt változik? De volt hogy a meleg garázsban is csak 12 körül volt. Találkozott valaki ilyennel? Döglődik a generátor? Néha jó, néha nem. Ez lehetséges? Vagy ez valami olasz-japán intelligens töltés? :D
Köszi előre is.
Normális az ha a töltés változó? Új akksit raktam be, mondom azért rámérek.
Alapjáraton 12,2, fordulaton nincs 13. Másnap rámérek, alapjárat 13,5, fordulat 14,2, tehát jó. Következő nap megint csak 12 körül. Közvetlen generátoron mérve szintén.
Generátort levettem, elvittem a szerelőhöz javítani, padon mérve 14,2-4. Számítógépen is nézett vmi görbéket a szaki, nem talált hibát. Azt mondja így felesleges kicserélni fesz-szabályzót, diódasort stb. Beszerelem, alapjáraton 14,1, fordulaton 14. Ma lemérem, alig 12. MES is hasonlót írt, mint a multiméter.
Ez normális? Gondoltam hideg-meleg miatt változik? De volt hogy a meleg garázsban is csak 12 körül volt. Találkozott valaki ilyennel? Döglődik a generátor? Néha jó, néha nem. Ez lehetséges? Vagy ez valami olasz-japán intelligens töltés? :D
Köszi előre is.
3 db csevegős hozzászólás elrejtve
Csabi2018-12-05 18:43:18 // 113396
Ki lehet kapcsolni. Ez volt az első dolgom a 2.0-nál, hogy kikapcsoltam a páraérzékelőt, és a fényszorómosót.
Az ablaktörlőt nem lehet kikapcsolni, hiába tudja a MES. Továbbra is ugyanolyan idiótán töröl.
Az ablaktörlőt nem lehet kikapcsolni, hiába tudja a MES. Továbbra is ugyanolyan idiótán töröl.
Csabi2018-12-05 18:41:14 // 113395
"szagszenzor" kapcsolja belső keringtetésre. Jó esetben csak indokoltan, de anno a 2,4-emnél mindig belsőre rakta, valószínűleg elromlott a szenzor...(mindig benn volt a jel) Ha jó emlékszem 40e lett volna az új, így inkább megtanultam élni nélküle, kikapcsoltam :)
szelod92018-12-05 18:39:08 // 113394
Örülök, hogy nem csak az én nem tudom megtalálni a közös ritmust az ablaktörlővel 😂
WarbiRunner (Gyuri)2018-12-05 18:33:31 // 113393
A fog sensor= humidity sensor? Vagyis ki tudom kapcsolni azt a hülyeséget? Ha a rain sensort kinyírom, első fokoztaban mit fog csinálni az ablakot helyette. Sima szakaszos módot? Egyébként az eső szenzor 80%-ban jó, olyankor észre sem veszem a jelenlétét, bírnám ha mindig olyan lenne. A maradék 20%-ban vagy túlbuzgóvá válik, vagy már semmit nem látok és meg mindig nem moccan. Emiatt többet piszkálom mint egy buta szakaszos ablaktörlőt.
3 db csevegős hozzászólás elrejtve
Alfabundi2018-12-05 18:03:01 // 113389
Húúú! Én is így vagyok vele. Voltam Mankynál, ki akartam kapcsoltatni vele, nem tudta sajna. Azt nem értem hogy akkor minek az autómata gomb, ha úgy is autómata és azt csinál amit akar..
Online tag
2
Vendég2
518
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- AlfaCity 2025 - július ...
- Filmek
- Forma-1
- Giulietta
- Stelvio
- Coffee - Minden ami kávé
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Félig Off-os autók (egy...
- Zenebutik
Tagok
Új tagjaink
- Kaccsa
- ramirez001
- “ Kevin “
- Rókus
- benebp
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas

