Fórum >> Típusok >> 159

RomeoOne2020-07-16 16:53:37 // 122240
Hát 10 éve a 200 lóerő nem volt sokkal durvább, mint most. Ennyire nem inflálódik gyorsan azért a teljesítmény :D
De mondjuk 20-25 éve komolyabb szint volt.
ProdyG2020-07-16 16:49:57 // 122239
Én kicsit fiatalabb vagyok, nekem is az jött le eddig, hogy 10-15 éve a 200 lóerő nagyon durva volt, ma meg már semmi extra.
na de megyek ablakemelőt szerelni :D
RomeoOne2020-07-16 16:35:33 // 122238
Én arra leszek kíváncsi, hogy 30 év múlva az 1000 lóerő lesz a standard? Vagy addigra tényleg mindenki villannyal fog jártkálni, meg önvezetés lesz, és a belsőégésű motorok főtengelyén mért teljesítmény és forgatónyomatéknak már nem lesz jelentősége?
Giuntini2020-07-16 16:22:52 // 122237
Nagyot változott a világ! Első autóm 1982-ben egy 77-es gyártású P. Fiat 1500 volt. Azzal a 75 lóval az utak királyának éreztem magam! Ma meg micsoda 75 lóerő???
leopop32020-07-16 16:18:47 // 122236
Ezeket az embereket én sem értem viszont azt képzeld el a Brerával eddig kb mindneki racsézni akart 😅
Giuntini2020-07-16 16:16:02 // 122235
Ezért jó városban a 77 lova MiTo!
Liquid2020-07-16 16:10:17 // 122234
Simán összejön, elég annyi ha későn vágja le, hogy racse van, vagy nem az ideális fokozatban áll neki, vagy satöbbi...
A 159-et kevesen "méregetik", elhiszik hogy ez megy. Az emberkedők nagyobb része meg igazából nem is tudom mit akar :) Vagy csak látni akarják mennyire megy? A fene tudja..
De mondom, igen ritka az amikor meg kell mutatni.
leopop32020-07-16 16:00:30 // 122233
Tudom hogy sok minden a vezetőn múlik volt már ilyen élményem többször is hogy gengébb géppel erősebb mellett el tudtam menni.
Liquid2020-07-16 15:58:04 // 122232
A GTA-val több ügyesség kell a jó rajthoz, mivel a Q4 nem pörög ki, az gyakorlatilag hülyebiztos, csak váltani kell :)
Liquid2020-07-16 15:56:37 // 122231
kb. ugyanaz a 0-100-as gyári adata a két autónak. Amúgy a sofőrön több múlik. Valamelyik KUL-on pl. volt egy srác egy sima 1.8TS 156-tal és igen sok papíron gyorsabb gépet levert.
leopop32020-07-16 15:48:14 // 122230
Az megvan hogy a 3.2 Q4 es Brera elég durván elkúpolja a GTA 156 ot?
Nézd vissza a Brerás topikot oda tette fel valaki anno :)
leopop32020-07-16 15:46:18 // 122229
*nagyobb
leopop32020-07-16 15:45:53 // 122228
Igen az megvan.
Megnéztem és én azt hittem nagyon súly külömbség van köztük de a 2.0 V6 Turbó és a 3.2 V6 között csak 15 kg van a Turbós előnyére.
Igazad volt :)
Liquid2020-07-16 15:42:28 // 122227
így van, és nagyrészt erőteljesen kormolnak is :D
leopop32020-07-16 15:41:36 // 122226
Automata de nagyon gagyi a rajtprogramja olyan mintha nem is lenne :)
Az a gond a trophyban tuti jó meg a még annál komolyabb autókban megan rs és társai de a sima Clio rs ben tényleg nem egy kifinomult évekig tervezett dologról van szó :)
Az a gond nem adtam elég kontextust. Clio teljes mértékben olyan mint egy Skoda fábia abból is volt RS de ezek kispolgári autók ahol lehetett sportoltak.
Liquid2020-07-16 15:41:05 // 122225
de nem ám :) olyanom előbb lesz mint 2.2JTS
leopop32020-07-16 15:36:37 // 122224
Nem a 2.4 re hanem az 1.4 értettem :)
WarbiRunner (Gyuri)2020-07-16 14:55:44 // 122223
Nekem hiányérzettel indult a 159ezés, úgy is maradt, csak közben rájöttem a dolog előnyeire is. Beül a család, a város táblánál már a nép nagyja bebólint, én hátradőlök, aztán egyszer csak ott vagyunk. Huhh máár ott vagyunk? Sokkal jobb, mint az álljunk meg pisilni, rosszul vagyok, mikor érünk már oda XD
A külvilág kizárása sosem volt Alfás, de nagyon nagyon jól tud esni. Reptérről haza 20 órás repkedés, átszállás, ülve pár órát alvás után, vagy csak egy odafigyelős napon a városban is, ha épp nem vagyok kíváncsi mások frusztrációira és a saját dolgaimat akarom átgondolni menet közben. A kisebbik lányom adott egy frappáns nevet a múltkor. Kerestük a parkolóban, nem látszott pár furgontól. Azt kérdi: "na hol van Fotel?" Mondom miii? Hát Fotel! XDDDDD Ezt ha hamarabb mondja, nem Zen-nek nevezem :-)))
Piritu - 1.000.0002020-07-16 14:45:27 // 122222
Ma már nem keltem fel hiába, tudom hogy kisköbcentis :-)

A 159 egy tank, eldugja a sebességérzetet. Nekem a 159-Giulietta váltásnál tűnt fel. Ugyan az a motor mégis nagyobbnak lehetett érezni benne a tempót, meg úgy általában a történéseket.
Ezért imádom a Spidert, megy is ha kell de mégis intenzívebb minden.
WarbiRunner (Gyuri)2020-07-16 14:39:40 // 122221
Én már kinéztem magamnak, egyszer egy ilyen kisköbcentis(?) benzinest szeretnék majd a nagyköbcentis dízelem utódjának :-) Sem Q4, sem nagyobb motor nekem nem hiányozna. De majd eljön ennek is az ideje, egyelőre postponed.
Csak érdekességképpen érzetre az 1.4 nagyobbat megy, mint a 2.4. Másodpercre nem hinném (bár ki tudja, lehet béna volt aki chipelte XD). De ez a fűnyíró... á nem is, szerintem inkább varrógép. Ez bolond ez :-)
Piritu - 1.000.0002020-07-16 14:39:23 // 122220
A helyzetre van megoldás. Tempomattal belövöd a tempót GPS 100-ra és megnézed mit mutat az óra. Kockázáskor addig kell engedni.
Metrológiailag egyik se korrekt mérés. Nem véletlenül a gyorsulást komolyabb helyeken 400, 800 vagy 1000 méteren mérik.
Mondjuk érdekes hogy az Euro2-es Spider nem hozta a gyári adatot, az euro 3-as meg igen. Pedig “érzésre” és hangra az előbbi vadabbnak tűnik. Majd egy mp volt köztük.
VKG231!!! (156+75)2020-07-16 14:23:06 // 122219
147-156-156SW.
Lev2020-07-16 14:05:30 // 122218
a 156 szerintem
VKG231!!! (156+75)2020-07-16 13:55:23 // 122216
A hatfeles 2.2 brérához annyit tennék hozzá, hogy a GTA 6.3.

Ezexerint faxság azt venni :)
hpeti912020-07-16 13:53:42 // 122215
VKG231!!! (156+75)2020-07-16 13:53:27 // 122214
1430 a V6TB, 1445 a 3.2, de úgy, hogy a 3.2 csak a 2003-as FL óta van.
Szóval akkor a 2.0 könnyű, a 3.2 nehéz. Már ezt is tudjuk :D
VKG231!!! (156+75)2020-07-16 13:48:54 // 122213
De figyu már, az megvan, hogy a 3.0, a 3.2 meg a 2.0 v6 turbo tök ugyanaz a blokk, csak a 2.0-n rajta van egy turbó, egy ic, meg még némi sallang.
Szóval nem, nem az van, hogy a 2.0 v6 könnyű, a 3.0 meg nehéz. Ugyanolyan súlyúak. Légyszi gondolkodj már.
Lev2020-07-16 13:48:47 // 122212
elvileg automata, rajtprogrammal, kizárt hogy kikapjon
Shadin2020-07-16 13:43:46 // 122211
Időben kellene kettest szúrnia :-)
VKG231!!! (156+75)2020-07-16 13:42:47 // 122210
Nem igazán kormol.
VKG231!!! (156+75)2020-07-16 13:42:10 // 122209
Az enyém! Nem kérdés :D
VKG231!!! (156+75)2020-07-16 13:40:53 // 122208
De a 156ban nincs dpf, meg általában mire eljut KUL-ra egr sem :)))
VKG231!!! (156+75)2020-07-16 13:40:12 // 122207
Elmondtam, hogy 200 felett tud elmenni a 2.4.
Azzal mi van? :)))
VKG231!!! (156+75)2020-07-16 13:38:54 // 122206
Nem tehetek róla :D
RomeoOne2020-07-16 13:17:49 // 122205
Csak azzal az a baj, hogy hiába kockázod ki a videót, a kocsi sebességmérője alapján mérsz, ami ugye tudjuk, hogy fölé szokott mérni, hol többel, hol kevesebbel. Ha ott eléred a 100-at, lehet, hogy valójában még csak valahol 90-95-nél vagy. Ezért van létjogosultsága ezeknek a GPS-es eszközöknek, mert ha az mér valamit, akkor azt tényleg ki lehet rakni az ablakba. A 6,5s persze nem irreális egy 6,6s-os gyári adat mellett, de azért intő jel, hogy R33Z 6,95-öt mért.
Piritu - 1.000.0002020-07-16 13:11:35 // 122204
Videóval, és azon mértem.
Amúgy emlékeim szerint ő is írta hogy 17-es kerekekkel jobb lenne az idő. Nekem az van.

Az igazi különbség amúgy nem is az időben van a 159/Giulietta/Spider és társaihoz képest hanem a hátsó hajtásban. Nem kapar el, nem kell erre figyelni.
RomeoOne2020-07-16 13:09:02 // 122203
Akkor eltaláltam, pedig nem voltam benne biztos, mikor rád hivatkoztam :DDD
Piritu - 1.000.0002020-07-16 13:07:51 // 122202
Valahol ez is játszott, ellenben zavart az a bunker érzés amit a 159 is ad :-)
RomeoOne2020-07-16 13:07:23 // 122201
Mivel? Ebben a tekintetben egy olyan műszer lehet mérvadó, mint amit R33Z mutatott a Giulia meg 4C topikban.
Piritu - 1.000.0002020-07-16 13:00:43 // 122200
Hmmm, a legkisebb blokkos Giuliámmal is 6,5-öt mértem. Nem lesz olyan rossz ez a kisköbcentis benzined :-DD
samu1262020-07-16 12:57:20 // 122199
Hogy van az hogy a 70->120 is 30 ezer meg az én 50->~80-am is ?

De mivel neked 2 darabod is van ezért ebben a versenyben se voltam sokáig első :)
Lev2020-07-16 12:41:04 // 122198
😅
Lev2020-07-16 12:33:52 // 122197
Pont ezt írtam, vagy a Clioval, vagy a sofőrrel van komoly baj.
Ne szórakozzunk már teljesen irreális számokkal (6.5). R33Z, aki valószínűleg a legnagyobb tapasztalattal bír ilyen téren közülünk, ment 6.95-öt, a 2.0 Giuliával. Miről beszélünk,de komolyan?
leopop32020-07-16 12:29:25 // 122196
Az biztos nézegettem már én is :))
Liquid2020-07-16 12:27:49 // 122195
KUL-on volt rá lehetőség, amíg nem szántották be :(
Liquid2020-07-16 12:24:40 // 122194
hát ha meglesz a 6.5, akkor veszek egyet én is, a Mankyzott, Q4-em csak 7-et tudott :)
RomeoOne2020-07-16 12:22:37 // 122193
kinek van hatóságilag igazolt dokumentuma arról hogy odalépett (ott ahol nem kellett volna.. :D )

1.
2.

Oda kell neki lépni, nehogy leragadjon a VGT, emg elkormolódjon a rendszer :DDD
leopop32020-07-16 12:19:47 // 122192
Az a gond nagyon pörgeti a kereket ott még rajt programmal is a Clio
Ebből ami sokkal komolyabb az a Trophy ami 217 ló na azzal szemben semmi esélyem nem lenne :)
samu1262020-07-16 12:16:22 // 122191
Én emelem a tétet, az én 1.9 16v-m a legrosszabb 0-100-on, mert nem szeretem tépni, még a régi nem kerek swiftek is jobban
elrajtolnak mint én :D

Csak autópályán megyek vagy kint a semmi közepén, de emelhetjük a tétet azzal hogy kinek van hatóságilag igazolt dokumentuma arról hogy odalépett (ott ahol nem kellett volna.. :D )

De így majd 2 oldal spam után: itt senki nem írta hogy lomha a 2,2 és csak akkor méregessetek péniszt ha azt forgalom elől elzárt helyen ki tudjátok vitelezni.

Az alfa nekem nem arról szól hogy megy mint a golyó hanem elegencia+közösség, megtámasztva egy erős vassal
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak