Fórum >> Típusok >> 159

Halesz2006-02-26 19:52:54 // 887
Én eddig az 1,9 és a 2,2 JTS-t próbáltam. Az előbbi halovány, a másik élvezhető. De el bírom képzelni mennyit fogyaszt, annyira viszont nem teljesít jól :) 1,9 JTD + novitec cucc, szerintem ez a tökéletes :)
Halesz2006-02-26 19:50:13 // 886
Amúgy nem tudom srácok komolyan mondom, miért annyira fontos egy középkategóriás autóban a hátsó helykínálat!... Elférnek a gyerekek, aztán kész. Ne mondja nekem senki, hogy azért vesz 159-es Alfát (vagy bármilyen hasonló nagyságú autót), mert állandóan 5 jól megtermett kőműves fog benne utazni :))) Ezért akarok én inkább GT-t :) Legalább jó indokom lesz rá, ha valaki panaszkodik hátul :))
admirális2006-02-26 19:36:13 // 885
Én olyan közepesen nagy vagyok, és az első ülést határozottan szűkebbnek éreztem a 159-ben, mint a 156-ban. Olyan volt, mintha egy coupe-ban ülnék, de igazából nagyon kényelmetlenül éreztem magam, mert nem olyan alacsony, nem olyan kicsi a teste és nem olyan gyors, mint egy coupe. Szerintem értitek miről beszélek. Egy GTV legyen szűk, de egy 159 ne! Egyáltalán nem éreztem kényelmesen magam a vezetőülésben, és szerintem hátul sem lett volna jobb. Az 1.9 JTS szerintem kb úgy megy, mint a 156 1,6 TS, csak érzésre még gyengébben tűnik annál. Hogy az 1,8-at kinek fogják eladni, vagy ha eladnak valakinek is olyat, akkor hogy fogja bírni a tulaj idegekkel, nos azt még nem tudom. Már mondtam egyszer egy másik topicban, hogy az 1,8 csak arra jó, hogy meggyűlölje az avatatlan birtokos a márkát. Az értéktartása egyes jóslatok szerint jobb lesz, mint eddig bármelyik Alfáé. A kedvező garanciális feltételek miatt nagyon soknak lesz vezetett szervizkönyve, és azt ígérik, különösen megbízható típust csinálnak. Ezt mind csak az idő fogja eldönteni...
csocsi2006-02-26 19:21:05 // 884
Most már jelentkezni fogok valahova és kipróbálom, köszi a tanácsot.
Csöri2006-02-26 19:16:39 // 883
Próbáld ki mindkettőt. A dízel a nyomatéka miatt élvezetőbb. Szerintem.
csocsi2006-02-26 19:14:42 // 882
Akkor szerinted érdemes egy D-t kipróbálnom? A mostani 156 jtd-k is elég jók, annál többet tud nyújtani?
csocsi2006-02-26 19:13:32 // 881
Most már előbb-utóbb nyélbe kell ütni egy ilyet :-))
Csöri2006-02-26 19:12:46 // 880
TSodát ne várj az 1.9JTS-től. Én próbáltam az 1.9 MJTD-t, és a JTS-t is, és ugyan én a benzines autók pártján állok, de a 159-ben jobb választás a dízel .
GEORGE2006-02-26 19:11:46 // 879
Hát igen a próba lenne a legjobb mert még is csak személyes tapasztalat!
csocsi2006-02-26 19:09:13 // 878
Az számomra már soknak tűnik :-)) De valszeg egy próbát kellene tennem :-)
Csöri2006-02-26 19:08:50 // 877
Vazze ilyen lehet?:)) A hivatalos bemutató előtt véletlenül?? Szerintem kamu. Ha véletlen jött volna, a FAM tuti nem szállította volna ki a Darázsiékhoz. Szerintem ezzel is akarják a 159 eladásait növelni.
GEORGE2006-02-26 19:05:46 // 876
A rendes gyorsulását nem tudtam kipróbálni mert a Club elnők úr folyamatosan kordában tartotta Pszhiésen a lábam:-( :-)) 5 személlyel 6.-ban 80-tól lassan de határozottan elkezdi "felszedni" magára a sebességet.... Szóval visszafogottan gyorsult, de mondom kihúzatni nem tudtam rendesen. Szerintem annyival megy csak lassabban mondjuk a tiedtől amennyivel nehezebb
csocsi2006-02-26 19:01:29 // 875
:-))))
csocsi2006-02-26 19:01:07 // 874
Nem erre voltam kíváncsi, mit tud gyorsulásban? :-))))
GEORGE2006-02-26 18:59:09 // 873
Érdekes mindenképpen!!! Főleg ha már valaki ezt meg is veszi és járkál vele!! .-))) Mire a Genfi bemutató lesz neki már megunt vas lesz :-DDD Esetleg már egy autós újság hirdeti mint használt 159SW! .-DD
Halesz2006-02-26 18:53:57 // 872
Olyan olaszos, nem?? Elküldenek egy autót, amit csak Genfben akarnak hivatalosan bemutatni??? Hogy is van ez? :)
GEORGE2006-02-26 18:49:58 // 871
Ez ha tényleg így van akkor elég érdekes baki!!
Balage2006-02-26 18:48:10 // 870
Kell, ez is kell... :-D
Blade2006-02-26 18:34:41 // 869
[img4]elobb elcsesztem valamit biztos, remelem most jo lesz Van még két kép,de az istennek nem akar felmenni,majd megoldom és felteszem
GEORGE2006-02-26 17:52:32 // 868
Meg még azt mondanám, hogy annyira nem rossz ám amennyire páran lehúzták szegény 159-et.
GEORGE2006-02-26 17:48:33 // 867
Az egész próba út egy mondatban: Egy kellems kocsiban autóztam eggyett :-)
csocsi2006-02-26 17:46:09 // 866
Akkor nem volt kitörő öröm?
GEORGE2006-02-26 17:31:52 // 865
Szevasztok!
Pénteken este én is kipróbáltam egy 159 1,9 JTS gépet.
5-en voltunk benne, kijelentem, hogy hátúl 3 embernek nagyon szűk!!!!!!
3-munk közül egyikünk sem volt túlsúlyos!!!!!!!!!
5 személlyel visszafogottan gyorsult, no meg Ákos is "fékezett" :-) a "GEORGE ne száguld mondattal " :-)

Benyomásaim.

Kellemesen vezethető,
Alfás morgás megmaradt benne, kihúzatáskor,
Vezető ülésben ülve jól éreztem magam már az első méterektől,
Kézre állnak a kezelőszervek,
Kis erőt igényel a kormány, kapcsolók kezelése,
Finom tompa puffanásokkal halad át az úthibákon,
Hátúl csak 2 személyes,
Az én 146ti-hez azért lomha szegényke, de tudom nincsenek egy súlycsoportban!

Ja és van benne pohártartó!! De minek??? mert ha használod nem tudsz rendesen válltani és a könyöklőt sem tudod használni! :-(

A Punto II.-ben van a legkirályabb helye a pohártartónak!!!

...

A képek nem a legjobbak, sötétben teloval, és nem állítottam rajta semmit...


Ja és ami még tetszik az első mennyezeti lámpatestben van két vörös led ami a középkonzolt sejtelmes vörösre festi, igaz csak egészen halványan és elsőre nehezen látszik :-)
Zool2006-02-26 16:55:58 // 864
Én az elmúlt 2 évben több autót kipróbáltam (pl 320d, saab93, Volvo s40, 159 jópárszor, A4, X type, most hirtelen ennyi ugrik be), és szetrintem erős versenyző a 159. Nagyon jó vezetni, és kényelmes a belseje. De legfontosabb, h van stílusa. Félelmetes hogy olyan apróságora ügyeltek, mint a középkonzol minden kerek formája króm keretet kapott (de a nem kerek formák, pl a rádió ovális gombjai nem!). Nekem egyedül az ülés nem jött be. Végül ok lett, de ennyit még nem fészkelődtem, mire megtaláltam az igazi beálítást... A kuplungolásnál pedig folyton beütöm a sípcsontomat. Nekem egyre inkább bejön....
Halesz2006-02-26 16:48:12 // 863
Na hol vannak azok a képek?
robrt2006-02-26 16:36:04 // 862
Most éppen egy japán kategóriatárs van nálam, megvan az a 1.3 millió amivel drágább a 159. Igényesebb, hangulatosabb és modernebb (minden elfogultság nélkül!)
robrt2006-02-26 16:33:58 // 861
Kipróbáltam a 159 1.9 JTS-t (kb. 250km-t mentem vele). Hátul tényleg szűknek éreztem, de nem értem miért: Méretadatok az Auto Bild-ből: Hátsó lábtér szabványos érték elöl 1 méter lábtérrel: Alfa 159 - 730mm, Audi A4 - 700 mm, Honda Accord - 750mm, Jaguar X-Type - 710mm Hátsó ülőlap hossza: Alfa 159 - 520mm, a többiek 490mm Hátsó támla magassága:Alfa 159 - 690mm, Audi - 650mm, Honda - 660mm, Jaguár - 640mm Ülölap - tető távolság: Alfa 159 - 930mm, Audi,Jaguár - 920mm, Honda-930mm és elöl is hasonló a helyzet. A számok alapján tehát tágas a 159.......
Peti16V2006-02-26 16:13:30 // 860
A csőforma stimmel, de a lámpa teljes formája tök más. A hátsókról ne is beszéljünk, végképp semmi közük egymáshoz. Az opel elsőként vezette be ezzel az opálos kiképzést. A Brera hátsó lámpája egyébként jobban tetszik, de az legalább így megmaradt az övé, nem úgy mint az első.
Blade2006-02-26 15:58:02 // 859
Még hogy nincs Magyarorszagon 159SW?? Én már ültem is benne!Ezeket nezzetek meg!Véletlenul leszallitottak egyet az egyik szalonba,pedig a hivatalos bemutato genfben lesz valamikor soká még
Bati2006-02-26 14:46:04 // 858
ezek szerint nem néztél meg közelröl uj astrát
Peti16V2006-02-26 14:37:12 // 857
Az asztra lámpájához szvsz továbbra sincs semmi köze, annál inkább a kettes Puntóéhoz, de szerintem annak az autónak az volt a fő erőssége! :)) A bosszankodásodat megértem, de sajnos ez az irányvonal az egész iparágra jellemző.
Peti16V2006-02-26 14:30:31 // 856
Az én véleményem nagyjából Haleszéval egyezik, azzal a komoly különbséggel, hogy én nem fértem be magam mögé, míg a 156-ban ez szűkösen, de sikerül! Lehet, hogy az 159 SW-ben majd a fejtér az egyenes(ebb) tetővonal miatt nagyobb lesz és ott már nem lesz ilyen gond. A hátsó fejtámlát egyszerűen nem tudtam a fejem magasságához állítani, így nyomta a hátamat/vállamat. :(( Már többen írtátok, hogy nem értitek, mire ment el a méretnövekedés, ha az autó belső- és csomagtere nem lett nagyobb. A képeket nézegetve, profilból úgy tűnik, hogy arányaiban az autó orra nőtt jelentősen, tehát hosszabb lett a motorháztető. Lehet, hogy ez formai megfontolásból történt, de szerintem egy ekkora autóban nem szabadna, hogy gond legyen a helykínálattal. Hozzáteszem, elöl nincs is! A belseje: életben szerintem gyönyörű, egész más, mint képeken. Nagyon jó minőségű anyagok, igényes és szép kidolgozás mindenütt. Nem értem Bati mire gondolt?? Sikerült olyan vezetési pozíciót elérnem a kormány és az ülés beállításával, ami a 156-ban közel sem lehetséges! Ez visszalépés lenne a 156-hoz képest?? Életben még a kormány is tetszett!!! Egyetlen kiábrándító dologgal találkoztam, ez pedig egy felhólyagosodott műszerfalbetét a térdlégzsáktól balra! Remélem előszériás probléma, kicsit ijesztő egy vadiúj autóban. Az ára sajnos szerintem is nagyon sok, de a szerény anyagi helyzetemről nem az Alfa tehet! :)) Értékvesztés: ez is egy sajtó által gerjesztett téves beidegződés. Írjatok egy olyan autót, ami ebben a kategóriában %-osan sokkal kevesebbet veszít az új értékéből! Nehéz lesz találni. Extrák: olyan extrákról beszélünk, amelyeknek mindenhol megkérik az árát! Ezt sajnos tudomásul kell venni. :(( Érdemes kivárni egy akciót, vagy egy jól felszerelt bemutatóautót! Mindent összegezve szerintem tipikus Alfa Romeo lett a 159! Nálam ez abból következik, hogy szűk 10 perc együttlét alatt sikerült kiváltania belőlem azt a birtoklási vágyat, amire csak nagyon kevés autó képes!
Bati2006-02-26 14:23:30 // 855
én sem mondtam hogy rossz autot csináltak rosssz müanyagok gurulj erre vele majd megmutatom vagy csak nyisd ki a motorházat az a "prücök" amit meg kell huzni....az vérlázito meg ez a rengeteget tekeredö kormány a belsö kilincs is müanyag nekem PL.:fém nézzétek meg a lámpákat elöl hátul illetve az uj astrát majd kerekedik a szemetek u.a. olyan mint valami flakonkupakba épitett "villanykörte" a hátso lámpát igaz lelehet festetni sötétre és akkor nem látszik ez a borzalom a motor tudom én hogy mitöl szar de attol még szar tehát nem kell hogy tetszen meg tudom hogy kényszerpályán mozog a gyár mert kötelezö EURO4 motort gyártani hihetetlenül érezni amikor gázt adsz hogy az elektronika a tiszta üzem érdekében mennyire veszi el az üzemanyagot (habár igy is sokat fogyaszt) de ettöl még nem kell hogy tetszen talán valami chip buherátor átirja a programot jo környezet szennyezöre és akkor hasitanifog a gép mint ahogyan ALFA-hoz illik ettöl fügetlenül drukkolok neki hogy sikeres legyen mert hát csak ALFA és hát gyönyörü :)) de mint ALFA-s autos raszista fentartom magamnak a jogot hogy a számomra egyetlen elfogadhato márka ha nem éppen a számize szerinti autot gyárt akkor kicsit hözöngjek ugy érzem azzal a márka szeretettel ami nekem van megengedhetem magamnak
ystuc2006-02-26 12:16:57 // 854
Count M
Seriff2006-02-26 12:13:27 // 853
Akkor melyik elvetemült?
ystuc2006-02-26 12:12:49 // 852
Nem Halesz az! :-)
ystuc2006-02-26 12:12:30 // 851
Én tudom, hogy ki ül a volánnál! :-)
Seriff2006-02-26 12:10:18 // 850
Mekkjöttem! MSN?
Tedi2006-02-26 12:07:22 // 849
Te nem síelni vagy? :)))))
Seriff2006-02-26 12:06:33 // 848
A gallérodból felismered magad, mi?;-))
Halesz2006-02-26 12:01:14 // 847
Én látom :)
Seriff2006-02-26 11:58:06 // 846
Nem is látszik:-(
Halesz2006-02-26 11:55:44 // 845
Nahát, nézd már ki ül a volánnál! :)
Halesz2006-02-26 11:46:14 // 844
Erről van szó. Sajna ha a kategóriatársakhoz hasonlítjuk az autót, tényleg nem drága/drágább. Nézzetek körül, állítsatok össze egy hasonló felszereltséget egy Volvonál, egy BMW-nél, egy A4-es Audinál... Szerintem nem az Alfa árával van gond, hanem az összes újautó árával Mo-n, és azt is tudjuk ennek mi az oka. Igen, regisztrációs adó.
Halesz2006-02-26 11:39:57 // 843
Bati, Én továbbra is fenntartom, hogy nagyon jó autót csináltak... Nem értem mi bajod az első hátsó lámpákkal, szerintem gyönyörűek. No de ízlésről vitatkozni teljesen felesleges... :) (De nem is értem, hogy jön ide az opel koppintás... Ráadásul az egész autóra azt írod, hogy gyönyörű, gyönyörű :) Én a minősíthetetlen műanyagokat sem találtam meg :P Viszont a motorral én is úgy vagyok, hogy ezt vagy V6-tal, vagy dízellel kell megvenni :)
Benőke2006-02-26 11:07:04 // 842
Ezért húz a szivem, na meg a pénztárcám is a kisebb autók felé :) Na azért ha valaki hozzám vágna egy 156 2,5 V6 -ot nagy duzzogva elfogadnám :D
Satti2006-02-26 11:03:09 // 841
Bármelyik használtautó nagyot veszít az árából,nemcsak az Alfa,sőt az igazán drága nagy gépek,mint pl. az audi A6,A8,vagy a Mercedes,a horror új árukhoz képest brutálisat veszítenek az árukból,pl. egy E220 cdi ,ami új korában 12-14 milla,az 2-3 évesen 6.5-7.5 millió forint,ami drágább,az ennél még nagyobbat esik.
Scott2006-02-26 11:03:00 // 840
Azért lássuk be. Minőségileg semmivel sem jobbak, mint akármelyik márkatárs, ami mondjuk fele annyiba kerül. Akárhogy ragozzuk elszáltak az árakkal.
Benőke2006-02-26 10:56:50 // 839
Hát a használt értéke más tészta. Ez abból a tévhiből fakad, hogy baszolútte megbízhatatlan autónak tekintik. Más nagyobb kategóriás autók értéke is nagyot esik. Minnél nagyobb autót vesz az ember annál többet bukik rajta. Mikor nézegettem az autókat vásárlás előtt, akkor esett le az állam, hogy egy nagyobb kategóriás autó 2.0 -es motorral alig drágább hasonló évesen. Egy éves korára veszti a legtöbbet.
kando.2006-02-26 10:54:31 // 838
Ezért vesszük meg a bs-eket, ócsóér, aztán javítgatjuk őket :-))))
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak