poteka2018-06-22 09:52:01 // 10110
Szerintem a rendszámfelismerö rendszerek miatt van igy. Regen ez nem volt szempont. Viszont a Giulietta elejére egy B rendszám (motorkerékpár) nem lenne rossz, talán az van legkozelebb az eredeti olasz megoldáshoz.
vzsiros2018-06-22 08:58:10 // 10109
Tudom, h nincs kis rendszám, és én nem is merem megfarigcsálni a saját matricát... Mondjuk a te fekete autódon nem olyan feltűnő, mintha én a piroson tenném ugyanezt...
Szóval marad ez így.
Szóval marad ez így.
RomeoOne2018-06-21 16:37:09 // 10108
A kisméretű rendszám már a múlté, de azért a méretén még lehetett volna csökkenteni ;)
blog
blog
vzsiros2018-06-21 16:35:47 // 10107
PBali2018-06-20 15:32:47 // 10106
Oh, akkor mondhatni "jó neked". Köszi az infót, jó móka lehetett. :-)
CseBali2018-06-20 15:03:05 // 10105
..gk. importőrökkel vagyok kapcsolatban, így tudok néha kérni teszt autót... :-)
PBali2018-06-20 13:44:41 // 10104
Szépek :-) Egy kérdés: hogy lehet ilyen garázs update-re szert tenni? :-) Én sajnos akkor sem tudtam kipróbálni, amikor elvileg volt Győrben tesztautó...Mikor szóltak, hogy na, jöhetsz, mire odaértem (kb 1 napon belül), már azzal fogadtak, hogy mégsincs itt, meg különben is el lett adva...Szerencsére a Stelviot kipróbálhattam ezzel a motorral, így nem volt akkora csalódás, de a Giu jobban bejött volna...:-)
CseBali2018-06-20 12:57:08 // 10103
WarbiRunner (Gyuri)2018-06-20 10:10:07 // 10102
Az "akkora" szó kicsit zavar a mondatban, de majd látjuk :-DDD
AlfaWatch2018-06-19 19:44:26 // 10101
Es a 120as sem lenne akkora csalodas😀.
WarbiRunner (Gyuri)2018-06-19 18:35:43 // 10100
Peti (petbalog), ezúton is köszi a próba lehetőségét! Engem nagyon meggyőzött a Giulietta. Két konklúzióm lett.
1. A Giulietta nagyon eltalált konstrukció, szuper kormányzás, bármire elég erő, csendes, összerakott jó kis autó. Teljesen meglepett. Vagány az a motor nagyon :-)
Méretre is korrekt, mindenhogy korrekt... baromi jó.
2. A TD-t lehet meg kéne tartani örökre. Még nem tudom hogy kivitelezem, és tényleg megmarad e, de annyira más kis vidám világ minden primitívségével együtt, szerintem hiányozna.
1. A Giulietta nagyon eltalált konstrukció, szuper kormányzás, bármire elég erő, csendes, összerakott jó kis autó. Teljesen meglepett. Vagány az a motor nagyon :-)
Méretre is korrekt, mindenhogy korrekt... baromi jó.
2. A TD-t lehet meg kéne tartani örökre. Még nem tudom hogy kivitelezem, és tényleg megmarad e, de annyira más kis vidám világ minden primitívségével együtt, szerintem hiányozna.
Zolibácsi2018-06-18 14:29:15 // 10099
Indítás után az összes létező dolog világított és ki kapcsolt a műszerfalon. Abs, hill holder stb. Mes-el kiolvasva több hibát is dobott de egyértelműen írta hogy szakadás a bal hátsó érzékelőnel. Azt hittem maga a jeladó rossz és kicseréltem, de aztán ki derült, hogy a csatlakozó egyik drotja szakadt. Megforrasztottam és minden rendben. Rutintalanoknak mint én volt 1,5 óra.
István0022018-06-18 13:25:11 // 10098
Mesélnél erről a jeladó hibáról? Tünetek, ár, javítási idő?
Golyszi2018-06-18 12:21:49 // 10097
Zaklass bártan :)
petbalog2018-06-18 11:52:50 // 10096
A napokban, amint lesz időm, rád írok megint! :D
Golyszi2018-06-18 11:05:28 // 10095
Golyszi2018-06-18 11:01:38 // 10094
GSR kit-en én is gondolkodtam, hogy meglepem a QV-t, de sokaltam az a 222Eur-t/kit.
Ha jól szemügyre vesszük a lehetőségeket, QV LMM csöve, 80mm átmérőjü, 76mm szilikoncső rámegy. Kell egy minőségi szürö, (egy szilikon könyök, és egy rövid 10-15cm alucső) Azért tettem zárójelbe az utóbbiakat, mert nem indokolt :)
Nos, szürő fent! 222eur helyett, meglett 20e HUFból. No nem mindegy!
Kipufogóval is szerintem csináltass egyedit!
Petbalog, inkább csináld magad! :)
Ha jól szemügyre vesszük a lehetőségeket, QV LMM csöve, 80mm átmérőjü, 76mm szilikoncső rámegy. Kell egy minőségi szürö, (egy szilikon könyök, és egy rövid 10-15cm alucső) Azért tettem zárójelbe az utóbbiakat, mert nem indokolt :)
Nos, szürő fent! 222eur helyett, meglett 20e HUFból. No nem mindegy!
Kipufogóval is szerintem csináltass egyedit!
Petbalog, inkább csináld magad! :)
Zolibácsi2018-06-18 10:51:53 // 10093
Minap mondtam feleségemnek hogy megvan 10 hónapja a giulietta. Egy abs jeladó javítás és olaj cseren kívül nem kellet mást csinálni vele szerencsére a korábbi dokumentált szervizek miatt. A 159- re ilyenkor már repült az első 400 ezer forintos szerviz. Remélem továbbra is hasonlóan jól szolgál majd minket. :)
petbalog2018-06-18 10:02:09 // 10092
Sziasztok!
Úgy gondoltam eljött egy kis összegzésnek az ideje erre az évre, mivel olajcserén kívül mást már nem tervezek az idén (kopp-kopp :D). Közel 20 ezer km-t mentem a vassal tavaly szeptember óta, tulajdonképpen 0 meghibásodással (ezt majd kifejtem), a hónapban éri el a 170 ezer km-t. 7.6 l/100km-en áll a vásárláskor nullázott Trip B és mivel minden tankolásnál magam is utánaszámolok, így mondhatom azt, hogy maximum 1 decit csal hol le, hol fel a fogyasztásmérő, tökéletesen elégedett vagyok az autóval és örülök, hogy ez a 170 lovas Multiair lett ezzel a felszereltséggel. A kötelező szervizeken és kopó alkatrészeken kívül cserélődött a Multiair modul a sallangjaival, a csomagtérajtó kábelek egyesével illetve egy jobb hátsó kerékcsapágy, de egyik sem egyik napról a másikra állt be és használtam az autót a hibákkal együtt is, amíg ugye sikerült szerelőhöz eljutnom az autóval, megállni egyszer sem állt meg és mivel ebből a modul és a kábelek kvázi típusbetegségek, egy kerékcsapágy pedig épp meghalhat bármilyen autóban 166 ezer km után, így ezeket is inkább sorolnám a "kopó" alkatrészek közé (és mivel előző kettővel számoltam már a megvásárlás pillanatában is...). Idén cseréltük a vezérlés készletet (Contitech), fékeket kompletten elöl-hátul (Brembo) és kapott egy szett Uniroyal RainSport 3-at a gyári 17-es alufelnire. A fékek nagyon jók, pedig korábbi autókon nem voltam annyira megelégedve a Bremboval, itt eddig kellemes csalódás, a gumit pedig bátran ajánlom mindenkinek, remekül tapad száraz és vizes aszfalton is, az adott árkategóriában talán a legjobb lehet.
Emellett elindult némi személyre szabás is, ezekben a kérdésekben sokat konzultáltam Golyszival, de azok java része még várat magára valószínűleg a jövő évig. :) A sok kötelező szerviz miatt a következők fértek be eddig:
- Eibach Pro Kit ültetőrugó szett
- Féknyergek pirosra festése (saját kezűleg, barátnő közreműködésével, kb 2000 forintos bekerülési költséggel :D)
- Fóliázás B oszloptól hátrafelé + szélvédőcsík
- QV logó a sárvédőkre (ez még nincs fent, a héten kapom ajándékba az asszonytól :))
A jövő évi tervek között szerepel az egyedüli felniszettem újrafényezése, mivel az évek sajnos erősen látszanak rajta (szín még kérdéses), egy sport levegőszűrő kit (GSR vagy Injen, amit neten találtam kompletten ehhez a típushoz, esetleg valami custom megoldás is szóba jöhet még), illetve egy Ragazzon H2 kipufogó (dupla, 100-as véggel). Aztán talán egyszer még egy profi chip, ha találok embert, aki már nem egy ilyen motort látott és írt meg. :D
Úgy gondoltam eljött egy kis összegzésnek az ideje erre az évre, mivel olajcserén kívül mást már nem tervezek az idén (kopp-kopp :D). Közel 20 ezer km-t mentem a vassal tavaly szeptember óta, tulajdonképpen 0 meghibásodással (ezt majd kifejtem), a hónapban éri el a 170 ezer km-t. 7.6 l/100km-en áll a vásárláskor nullázott Trip B és mivel minden tankolásnál magam is utánaszámolok, így mondhatom azt, hogy maximum 1 decit csal hol le, hol fel a fogyasztásmérő, tökéletesen elégedett vagyok az autóval és örülök, hogy ez a 170 lovas Multiair lett ezzel a felszereltséggel. A kötelező szervizeken és kopó alkatrészeken kívül cserélődött a Multiair modul a sallangjaival, a csomagtérajtó kábelek egyesével illetve egy jobb hátsó kerékcsapágy, de egyik sem egyik napról a másikra állt be és használtam az autót a hibákkal együtt is, amíg ugye sikerült szerelőhöz eljutnom az autóval, megállni egyszer sem állt meg és mivel ebből a modul és a kábelek kvázi típusbetegségek, egy kerékcsapágy pedig épp meghalhat bármilyen autóban 166 ezer km után, így ezeket is inkább sorolnám a "kopó" alkatrészek közé (és mivel előző kettővel számoltam már a megvásárlás pillanatában is...). Idén cseréltük a vezérlés készletet (Contitech), fékeket kompletten elöl-hátul (Brembo) és kapott egy szett Uniroyal RainSport 3-at a gyári 17-es alufelnire. A fékek nagyon jók, pedig korábbi autókon nem voltam annyira megelégedve a Bremboval, itt eddig kellemes csalódás, a gumit pedig bátran ajánlom mindenkinek, remekül tapad száraz és vizes aszfalton is, az adott árkategóriában talán a legjobb lehet.
Emellett elindult némi személyre szabás is, ezekben a kérdésekben sokat konzultáltam Golyszival, de azok java része még várat magára valószínűleg a jövő évig. :) A sok kötelező szerviz miatt a következők fértek be eddig:
- Eibach Pro Kit ültetőrugó szett
- Féknyergek pirosra festése (saját kezűleg, barátnő közreműködésével, kb 2000 forintos bekerülési költséggel :D)
- Fóliázás B oszloptól hátrafelé + szélvédőcsík
- QV logó a sárvédőkre (ez még nincs fent, a héten kapom ajándékba az asszonytól :))
A jövő évi tervek között szerepel az egyedüli felniszettem újrafényezése, mivel az évek sajnos erősen látszanak rajta (szín még kérdéses), egy sport levegőszűrő kit (GSR vagy Injen, amit neten találtam kompletten ehhez a típushoz, esetleg valami custom megoldás is szóba jöhet még), illetve egy Ragazzon H2 kipufogó (dupla, 100-as véggel). Aztán talán egyszer még egy profi chip, ha találok embert, aki már nem egy ilyen motort látott és írt meg. :D
hg6idn2018-06-17 16:58:43 // 10091
Sziasztok!
Ahogy melegszik az idő előjött egy érdekes, és kicsit bosszantó jelenség a klímával:
vezető oldalon melegebbet fúj a kelleténél, sőt időnként fűtésre is vált pár sec idejére. Utas oldalon úgy tűnik megfelelő a levegő hőmérséklet. Ellenőrizni akarom majd a klíma élő adatait, de a kábelem elkallódott a postán, a villamosságis srác, aki ezt elvégzi meg pont apa lett:), így kicsit tolódik a dolog. Külföldi oldalakon láttam, más autónál is előfordul ez. Esetleg tudtok róla, hogy ez valami gyári probléma lehet? ha jól emlékszem 156-hoz volt valami gyári buletin, hogy a napfény érzékelőt ki kell kötni, és megszűnik a jelenség:(, először egy gyorsan változó árnyékos napfényes úton jelentkezett, ki is akadt a klímavezérlő, kikapcsolás után egy darabig rendbe volt de most már kezd állandó lenni...
Ahogy melegszik az idő előjött egy érdekes, és kicsit bosszantó jelenség a klímával:
vezető oldalon melegebbet fúj a kelleténél, sőt időnként fűtésre is vált pár sec idejére. Utas oldalon úgy tűnik megfelelő a levegő hőmérséklet. Ellenőrizni akarom majd a klíma élő adatait, de a kábelem elkallódott a postán, a villamosságis srác, aki ezt elvégzi meg pont apa lett:), így kicsit tolódik a dolog. Külföldi oldalakon láttam, más autónál is előfordul ez. Esetleg tudtok róla, hogy ez valami gyári probléma lehet? ha jól emlékszem 156-hoz volt valami gyári buletin, hogy a napfény érzékelőt ki kell kötni, és megszűnik a jelenség:(, először egy gyorsan változó árnyékos napfényes úton jelentkezett, ki is akadt a klímavezérlő, kikapcsolás után egy darabig rendbe volt de most már kezd állandó lenni...
WarbiRunner (Gyuri)2018-06-16 15:12:50 // 10090
Az a kuplung pedál nem egy 60e-t futott autóé. De az ülés gyűrései is többet sejttetnek.
WarbiRunner (Gyuri)2018-06-16 15:06:30 // 10089
Köszönöm, ez új, még nem láttam. Jol néz ki, tényleg megér egy megnézést.
Az öreg tulajos szöveg kicsit gáz, de egy esélyt érdemes adni neki, hátha. :-)
Az öreg tulajos szöveg kicsit gáz, de egy esélyt érdemes adni neki, hátha. :-)
KrTibi2018-06-16 14:33:06 // 10088
Az óraállásra nem tenném a nyakam, de egy megnézést megér ennyiért. Osztrák kocsi, a motortérben és a futóműalkatrészeken az itthoniaknál több rozsdára kell számítani.
AlfaWatch2018-06-16 13:15:36 // 10087
Itt egy jo szerintem:
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/alfa_romeo/giulietta/alfa_romeo_giulietta_1_4_tb_distinctive_igazi_gyongyszem-13078075
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/alfa_romeo/giulietta/alfa_romeo_giulietta_1_4_tb_distinctive_igazi_gyongyszem-13078075
KrTibi2018-06-15 22:28:51 // 10085
Volt már ilyen hiba valakinél, vagy összeszerelési pontatlanság okozta egyedi eset? Blog
WarbiRunner (Gyuri)2018-06-15 21:50:56 // 10084
Egy törésmentes elsőtulajos 50e-t futott autónál elgondolkoznék, de alapvetően én 3-nál húztam. meg a határt. Akkor jól gyanítottam, hogy ez nem épp a tuti vétel. Láttam, hogy 5.2 körmyémén vannak újak, de elég alap, kicsi felnis darabok, nem fogott meg egyik sem. Akkor tényleg inkább egy leinfózható qv-ba töltöm amit megiszik :-)
Hosszútávúsítottam a projektet, a TD-t sk kicsit formába hozom és használjuk tovább. Közben keressük az utódját, ha kell egy évig :-) Akár kettőig, nem kapkodunk.
Hosszútávúsítottam a projektet, a TD-t sk kicsit formába hozom és használjuk tovább. Közben keressük az utódját, ha kell egy évig :-) Akár kettőig, nem kapkodunk.
KrTibi2018-06-15 18:45:10 // 10083
Minimálisan elüt, de nem ennyire. A linkelt autón a jobb első sárvédő (és talán a bal is) bajos, azért tűnik fel ennyire.
AlfaWatch2018-06-15 17:50:22 // 10082
Ezt az autot lassan egy eve hirdetik.volt torve es kulfoldrol hoztak. Nekem legalabb is azt mondta lassan egy eve, amikor hivtam. En is hasznaltan neztem eloszor, olyan 4-4.5 kozott akartam venni elso korben. Ha ennyit szannatok ra, akkor az uj is megerhetne. Eloszor en is multiart neztem, vegul a tb- t. Es a beszerzettet meg tudjatok😀.
WarbiRunner (Gyuri)2018-06-15 15:42:21 // 10081
Giuliettanál, főleg világos színűnél mennyire normális, ha a műanyag lökhárító és orr elem színe eltér? Talán ennél a hirdetésnél látszik legjobban a fotókon. Ez mellé még egy 3 éves autó. De fehéreknél is látom több autón is, csak nem ennyire kontrasztosan.
poteka2018-06-15 07:42:45 // 10080
Köszönöm mindenkinek a gyors és önzetlen segítséget! Megoldódik a probléma, ma megyek a kerékért Tatára, időközben ott is belepróbálták a gyári mélynyomót. A féknél meg mint kiderült úgy van, hogy a hátsó kerékre megy rá a 17-es mankó, de úgyis az a mondás, hogy az ember lehetőleg hátra tegyen mankókereket.
petbalog2018-06-14 19:50:48 // 10079
Megnéztem, nekem a gyári Bose mélynyomó 17-es mankókerékben van benne, képet viszont nem tudok valamiért feltölteni most telefonról.
G-MANN🍀2018-06-14 10:48:04 // 10078
nekem a gyári mankóban benne van a gyári mélynyomó :-)
poteka2018-06-13 21:02:28 // 10077
Koszonom uram! Mar csak az a kerdes, hogy belefer-e a melynyomo.
Piritu - 1.000.0002018-06-13 20:18:13 // 10076
WarbiRunner (Gyuri)2018-06-13 14:20:53 // 10075
Debrecen még elég jó, reggel is megúszható a 8km 20p alatt. Vicces, ahogy reggel a kis vacak utcákon, földutakon is megy a rengeteg autó. sokan vannak úgy vele, hogy nem állnak be a főúton a dugóba, inkább kerülnek 'okos' útvonalakon, mert időben jobban jön ki, és kiszámítható. Ha 7:23-kor elindulok, 7:43-kor leparkolok :-) Egyébként ilyen üzemben egyik autóm sem evett még 8 alatt. Az 1.9 jtd sem és a Td sem. A 159 Nohab Edition-t meg hagyjuk is :-) Szóval a 10 nem tűnik soknak.
AlfaWatch2018-06-13 13:27:27 // 10074
Amugy videk jo lenne a mostanival is😉
AlfaWatch2018-06-13 13:26:58 // 10073
Sokat szamit. En ennyi fogyasztast elnezek😀. A dugokat meg nem tudom kerulni. Teny, amikor nincs dugo,Kesobb megyek haza,akkor siman 10 alatt van. Ez a varos egy nagy dugo!!
Ha mar BP!! Ki hogyan megy AlfaCityre? Akar egyszerre is mehetnenk😀!
Ha mar BP!! Ki hogyan megy AlfaCityre? Akar egyszerre is mehetnenk😀!
Golyszi2018-06-13 13:13:59 // 10072
Akkor én tudom a megoldást :)
El kell költözni vidékre, és mindenkinek mehet a QV :)
Viccet félre téve, tény hogy nincsenek erre hatalmas dugók. Sőtt, a dugót is kerülöm, hosszabb útón ha lehet.
El kell költözni vidékre, és mindenkinek mehet a QV :)
Viccet félre téve, tény hogy nincsenek erre hatalmas dugók. Sőtt, a dugót is kerülöm, hosszabb útón ha lehet.
AlfaWatch2018-06-13 12:57:50 // 10071
Nekem is, pedig csak 1.4 tjet.
AlfaWatch2018-06-13 12:57:07 // 10070
Azert kulonbseget kell tenni, hogy ki milyen varosra gondol Budapesten mas az elet. Amikor 10 km 50, nem ritkan 60 percig tart, ott masabb a fogyasztas.nalam 10-12 kozott van. Igaz nem nagyon nezem,mert az auto nem azert van,hogy azon sporoljak😉. Csak azert tudom, mert a telora kuldi az fogasztasokat.
Amugy a csucsom 24 liter😁. Igaz kellettek a kinaiak, az az ut 2ora 30 perc volt,vagyis 10 km!
Amugy a csucsom 24 liter😁. Igaz kellettek a kinaiak, az az ut 2ora 30 perc volt,vagyis 10 km!
poteka2018-06-13 11:17:44 // 10069
Én már igen :)
Csak város, sok rakparti dugó, klíma együtt tavaly nyáron kiadott egy 13.2-t is :)
De aláírom, hogy ez tényleg extrém, nekünk 10-12 között van a városi fogyasztás, sok rövid távval, klímával.
És ez az első autóm a Trabant után, ahol nem hazudik a manuál, mert a gépkönyv szerinti városi fogyasztás is 10.8.
Csak város, sok rakparti dugó, klíma együtt tavaly nyáron kiadott egy 13.2-t is :)
De aláírom, hogy ez tényleg extrém, nekünk 10-12 között van a városi fogyasztás, sok rövid távval, klímával.
És ez az első autóm a Trabant után, ahol nem hazudik a manuál, mert a gépkönyv szerinti városi fogyasztás is 10.8.
poteka2018-06-13 11:14:19 // 10068
Tatabányán van egy 17-es Giu mankó a kínálatban, most felpróbálják egy nagyfékes kerékre, meg belepróbálnak egy Bose mélynyomót, aztán visszahívnak.
Érdről is kapok választ hamarosan. Csak megoldódik ez a rejtély, de én is számos ellentmondást érzek :).
Érdről is kapok választ hamarosan. Csak megoldódik ez a rejtély, de én is számos ellentmondást érzek :).
Golyszi2018-06-13 11:10:38 // 10067
95% csak városban használom. kb 7000km futottam eddig vele, átlag 10l.
KrTibi2018-06-13 11:09:52 // 10066
Nem értem a logikát, ha a 16-os kerékbe belefér, akkor a 17-es kerékbe miért nem? Vagy más a belső kiképzése?
Kazes☻2018-06-13 11:09:35 // 10065
Ez f@sza... ennyit a '46 Ts-em is kajál télen és az csak 120 paci... de az élmény nyilván más is! :)
WarbiRunner (Gyuri)2018-06-13 11:07:41 // 10064
Köszi. Ha 11-ben megáll, az teljesen okés.
Golyszi2018-06-13 11:01:22 // 10063
QV 10-11l városban. Be lehet menni 10 alá is de akkor nagyon finomkodni kell vele 12l fölé még nem mentem vele.
1.4 120 az 7-8l városban. De olykor megkajálta a 9-et is
1.4 120 az 7-8l városban. De olykor megkajálta a 9-et is
petbalog2018-06-13 10:57:22 // 10062
Délután megpróbálom megnézni neked az enyémet, nekem ez Bose+mankókerék van, amúgy meg gyári 17-es felnik, de normál fékes (305 mm, Multiair).
WarbiRunner (Gyuri)2018-06-13 10:56:47 // 10061
Tisztán városi szütymörgésben, rövid távokon (pláne télen) mekkora az étvágya amúgy? 11-ből elvan? Vagy inkább számítsak többre?