Fórum >> Típusok >> Giulietta

RomeoOne2018-06-27 08:56:58 // 10131
Nagy feeling egy ilyen tető, csak baromi nehezek, egy ilyen nehéz dolgot meg magasra tenni, hogy emelje a súlypontot, nem a kanyarképesség szent grálja...
W.2018-06-27 08:48:55 // 10130
Ha lehetőséged van, panorámatetős verziót válassz! Fél-Spider... :)
CseBali2018-06-27 08:28:22 // 10129
...én 185 vagyok, elférek, de sok hely nincs már a fejem felett...komolyabb séró már gondot okozhat... :-)
Amúgy ez a tetőablak nagyon frankó dolog, imádom.
Ha autó csere lesz, ez továbbra is az alap felszerelés része kell legyen... :-)
Golyszi2018-06-27 07:37:19 // 10128
Azt megmondom! :) kb 3cm vesz el a szerkezet a tetőkárpitból.
Ha már tetőablak, a mechanikát, gumit mivel kezelitek? Teflonos WD40 bevált, de havonat így is át kell fújni...
Nektek mi vált be?
WarbiRunner (Gyuri)2018-06-26 23:28:16 // 10127
Köszi, ez jó hír. Belül nagy variáció úgy látom nincs a berendezésben, de egy ilyen tetőablak sokat dob a feelingen.
G-MANN🍀2018-06-26 23:17:31 // 10126
Igen, szuper, én a 186 centimmel simán elférek, de gondolom beállítás kérdése is, Brerában beleért a fejem a tetőablak szélénél a kárpit a :-)
WarbiRunner (Gyuri)2018-06-26 22:36:51 // 10125
Valakinek van tetőablakos Giulietta-ja? A fejtérből sokat elvesz? Jövő héten lehet hogy be tudok iktatni egy autó nézős kört. Elég nehéz ügy, nem sok autó van a listán egyelőre :-( Nulla a felhozatal. A joautok-on volt egy, amire mozdultam, de elkelt kb azonnal.
A Riegler-es fekete M.air az egyik jelölt a felszereltség (pláne tetőablak) és a motor miatt.
CseBali2018-06-23 19:29:23 // 10124
...igen, tudom... :)
Szóban asszem már kiveséztük... :)))
kisspeti232018-06-23 18:00:52 // 10123
Sziasztok! Giuliettámban a váltó 1-ből 2-be váltásnál eléggé akad, plusz minden váltásnál van egy finom kattogó hang is a motortérből... ezek alapján valakinek van ötlete mi lehet ez? Tapasztaltatok már ilyesmit?
zgi5212018-06-23 10:41:09 // 10122
az lehet, en olajkeknek hivom. egesz mas napfenyben, este. sztem jo szin😢
zgi5212018-06-23 10:00:19 // 10121
Mondjuk en pont lexarnam, jo ez! Nekem a radar folyamatosan vinnyog de talan lesz megoldasom x idon belul ;-)
RomeoOne2018-06-23 09:48:59 // 10120
Szerintem eszméletlen jó ezzel a piros belsővel. Csak a féknyergeket is hozzá kéne illeszteni színben :)
vzsiros2018-06-23 06:55:35 // 10119
Igen. De jajj, az a piros belső... ennek valahogy nem illik. Na mind1, lehet csak az én színproblémám.

Durva, hogy lezabálja Gium az első gumikat: hátul mintha vadi újak lennének az abroncsok, elöl meg lassan tükörradiâl ;) - tettem fel pár fotót, gyönyörű ez a piros ;) ( külső színnek nagyon tetszik a piros, csak belül érzem soknak, ahol az van )
RomeoOne2018-06-23 00:49:16 // 10118
Ez a lipari szürke?
G-MANN🍀2018-06-23 00:24:35 // 10117
Teszteltük mi is:-):-)
G-MANN🍀2018-06-23 00:24:00 // 10116
Jó kép :-)
poteka2018-06-22 14:46:15 // 10115
Úgy emlékszem, hogyha műszaki okot tudsz mondani (jellemzően a hűtést akadályozná a normál rendszám a normál helyen - pl. Alfa és versenyautók, vagy nem fér el hátul - pl. amerikai autók), akkor simán lehet B-rendszámot kérni.

Elvileg még a rendszám sem változik, bár vannak okmányirodák, ahol Mancika az alapból motorokra való B-s rendszámot csak U-betűs kezdettel hajlandó kiadni, pedig minden motoron B-rendszám van, de nem minden B-rendszám van motoron :).
RomeoOne2018-06-22 11:48:04 // 10114
Ha aktuális lesz, ezzel kapcsolatban biztos keresni foglak :)
G-MANN🍀2018-06-22 11:23:42 // 10113
Budakeszi vizsgaállomás, egy fotó, egy adatlap és azzal okmányiroda, és meg is van +12eFt.
RomeoOne2018-06-22 11:08:14 // 10112
Na, mesélj csak :O
Ezt hogy lehet elérni? :D
G-MANN🍀2018-06-22 10:45:21 // 10111
Nekem 2004-óta (kicsi matrica megszűnt) B motor rendzsám van előre engedélyeztetve minden alfámra :-) (persze "mindíg" felteszem) :-)
poteka2018-06-22 09:52:01 // 10110
Szerintem a rendszámfelismerö rendszerek miatt van igy. Regen ez nem volt szempont. Viszont a Giulietta elejére egy B rendszám (motorkerékpár) nem lenne rossz, talán az van legkozelebb az eredeti olasz megoldáshoz.
vzsiros2018-06-22 08:58:10 // 10109
Tudom, h nincs kis rendszám, és én nem is merem megfarigcsálni a saját matricát... Mondjuk a te fekete autódon nem olyan feltűnő, mintha én a piroson tenném ugyanezt...

Szóval marad ez így.
RomeoOne2018-06-21 16:37:09 // 10108
A kisméretű rendszám már a múlté, de azért a méretén még lehetett volna csökkenteni ;)
blog
vzsiros2018-06-21 16:35:47 // 10107
Végre megvan a matrica rendszám. Hát sokkal szebb azért nem lett. Tényleg visszasírom a kisméretű matricát. 156-omon az volt. No mindegyis, ilyen lett...

PBali2018-06-20 15:32:47 // 10106
Oh, akkor mondhatni "jó neked". Köszi az infót, jó móka lehetett. :-)
CseBali2018-06-20 15:03:05 // 10105
..gk. importőrökkel vagyok kapcsolatban, így tudok néha kérni teszt autót... :-)
PBali2018-06-20 13:44:41 // 10104
Szépek :-) Egy kérdés: hogy lehet ilyen garázs update-re szert tenni? :-) Én sajnos akkor sem tudtam kipróbálni, amikor elvileg volt Győrben tesztautó...Mikor szóltak, hogy na, jöhetsz, mire odaértem (kb 1 napon belül), már azzal fogadtak, hogy mégsincs itt, meg különben is el lett adva...Szerencsére a Stelviot kipróbálhattam ezzel a motorral, így nem volt akkora csalódás, de a Giu jobban bejött volna...:-)
CseBali2018-06-20 12:57:08 // 10103
...ezt is megértük...
számjegyet ugrottam a Giu-val, 5-ről 6 jegyűre (~ 30k km együtt töltött idő után)
Illetve, volt egy - sajnos csak 1 hetes - garázs update-em is lásd képeket! :-)

WarbiRunner (Gyuri)2018-06-20 10:10:07 // 10102
Az "akkora" szó kicsit zavar a mondatban, de majd látjuk :-DDD
AlfaWatch2018-06-19 19:44:26 // 10101
Es a 120as sem lenne akkora csalodas😀.
WarbiRunner (Gyuri)2018-06-19 18:35:43 // 10100
Peti (petbalog), ezúton is köszi a próba lehetőségét! Engem nagyon meggyőzött a Giulietta. Két konklúzióm lett.
1. A Giulietta nagyon eltalált konstrukció, szuper kormányzás, bármire elég erő, csendes, összerakott jó kis autó. Teljesen meglepett. Vagány az a motor nagyon :-)
Méretre is korrekt, mindenhogy korrekt... baromi jó.
2. A TD-t lehet meg kéne tartani örökre. Még nem tudom hogy kivitelezem, és tényleg megmarad e, de annyira más kis vidám világ minden primitívségével együtt, szerintem hiányozna.
Zolibácsi2018-06-18 14:29:15 // 10099
Indítás után az összes létező dolog világított és ki kapcsolt a műszerfalon. Abs, hill holder stb. Mes-el kiolvasva több hibát is dobott de egyértelműen írta hogy szakadás a bal hátsó érzékelőnel. Azt hittem maga a jeladó rossz és kicseréltem, de aztán ki derült, hogy a csatlakozó egyik drotja szakadt. Megforrasztottam és minden rendben. Rutintalanoknak mint én volt 1,5 óra.
István0022018-06-18 13:25:11 // 10098
Mesélnél erről a jeladó hibáról? Tünetek, ár, javítási idő?
Golyszi2018-06-18 12:21:49 // 10097
Zaklass bártan :)
petbalog2018-06-18 11:52:50 // 10096
A napokban, amint lesz időm, rád írok megint! :D
Golyszi2018-06-18 11:01:38 // 10094
GSR kit-en én is gondolkodtam, hogy meglepem a QV-t, de sokaltam az a 222Eur-t/kit.
Ha jól szemügyre vesszük a lehetőségeket, QV LMM csöve, 80mm átmérőjü, 76mm szilikoncső rámegy. Kell egy minőségi szürö, (egy szilikon könyök, és egy rövid 10-15cm alucső) Azért tettem zárójelbe az utóbbiakat, mert nem indokolt :)
Nos, szürő fent! 222eur helyett, meglett 20e HUFból. No nem mindegy!
Kipufogóval is szerintem csináltass egyedit!
Petbalog, inkább csináld magad! :)
Zolibácsi2018-06-18 10:51:53 // 10093
Minap mondtam feleségemnek hogy megvan 10 hónapja a giulietta. Egy abs jeladó javítás és olaj cseren kívül nem kellet mást csinálni vele szerencsére a korábbi dokumentált szervizek miatt. A 159- re ilyenkor már repült az első 400 ezer forintos szerviz. Remélem továbbra is hasonlóan jól szolgál majd minket. :)
petbalog2018-06-18 10:02:09 // 10092
Sziasztok!
Úgy gondoltam eljött egy kis összegzésnek az ideje erre az évre, mivel olajcserén kívül mást már nem tervezek az idén (kopp-kopp :D). Közel 20 ezer km-t mentem a vassal tavaly szeptember óta, tulajdonképpen 0 meghibásodással (ezt majd kifejtem), a hónapban éri el a 170 ezer km-t. 7.6 l/100km-en áll a vásárláskor nullázott Trip B és mivel minden tankolásnál magam is utánaszámolok, így mondhatom azt, hogy maximum 1 decit csal hol le, hol fel a fogyasztásmérő, tökéletesen elégedett vagyok az autóval és örülök, hogy ez a 170 lovas Multiair lett ezzel a felszereltséggel. A kötelező szervizeken és kopó alkatrészeken kívül cserélődött a Multiair modul a sallangjaival, a csomagtérajtó kábelek egyesével illetve egy jobb hátsó kerékcsapágy, de egyik sem egyik napról a másikra állt be és használtam az autót a hibákkal együtt is, amíg ugye sikerült szerelőhöz eljutnom az autóval, megállni egyszer sem állt meg és mivel ebből a modul és a kábelek kvázi típusbetegségek, egy kerékcsapágy pedig épp meghalhat bármilyen autóban 166 ezer km után, így ezeket is inkább sorolnám a "kopó" alkatrészek közé (és mivel előző kettővel számoltam már a megvásárlás pillanatában is...). Idén cseréltük a vezérlés készletet (Contitech), fékeket kompletten elöl-hátul (Brembo) és kapott egy szett Uniroyal RainSport 3-at a gyári 17-es alufelnire. A fékek nagyon jók, pedig korábbi autókon nem voltam annyira megelégedve a Bremboval, itt eddig kellemes csalódás, a gumit pedig bátran ajánlom mindenkinek, remekül tapad száraz és vizes aszfalton is, az adott árkategóriában talán a legjobb lehet.
Emellett elindult némi személyre szabás is, ezekben a kérdésekben sokat konzultáltam Golyszival, de azok java része még várat magára valószínűleg a jövő évig. :) A sok kötelező szerviz miatt a következők fértek be eddig:
- Eibach Pro Kit ültetőrugó szett
- Féknyergek pirosra festése (saját kezűleg, barátnő közreműködésével, kb 2000 forintos bekerülési költséggel :D)
- Fóliázás B oszloptól hátrafelé + szélvédőcsík
- QV logó a sárvédőkre (ez még nincs fent, a héten kapom ajándékba az asszonytól :))

A jövő évi tervek között szerepel az egyedüli felniszettem újrafényezése, mivel az évek sajnos erősen látszanak rajta (szín még kérdéses), egy sport levegőszűrő kit (GSR vagy Injen, amit neten találtam kompletten ehhez a típushoz, esetleg valami custom megoldás is szóba jöhet még), illetve egy Ragazzon H2 kipufogó (dupla, 100-as véggel). Aztán talán egyszer még egy profi chip, ha találok embert, aki már nem egy ilyen motort látott és írt meg. :D
hg6idn2018-06-17 16:58:43 // 10091
Sziasztok!
Ahogy melegszik az idő előjött egy érdekes, és kicsit bosszantó jelenség a klímával:
vezető oldalon melegebbet fúj a kelleténél, sőt időnként fűtésre is vált pár sec idejére. Utas oldalon úgy tűnik megfelelő a levegő hőmérséklet. Ellenőrizni akarom majd a klíma élő adatait, de a kábelem elkallódott a postán, a villamosságis srác, aki ezt elvégzi meg pont apa lett:), így kicsit tolódik a dolog. Külföldi oldalakon láttam, más autónál is előfordul ez. Esetleg tudtok róla, hogy ez valami gyári probléma lehet? ha jól emlékszem 156-hoz volt valami gyári buletin, hogy a napfény érzékelőt ki kell kötni, és megszűnik a jelenség:(, először egy gyorsan változó árnyékos napfényes úton jelentkezett, ki is akadt a klímavezérlő, kikapcsolás után egy darabig rendbe volt de most már kezd állandó lenni...
WarbiRunner (Gyuri)2018-06-16 15:12:50 // 10090
Az a kuplung pedál nem egy 60e-t futott autóé. De az ülés gyűrései is többet sejttetnek.
WarbiRunner (Gyuri)2018-06-16 15:06:30 // 10089
Köszönöm, ez új, még nem láttam. Jol néz ki, tényleg megér egy megnézést.
Az öreg tulajos szöveg kicsit gáz, de egy esélyt érdemes adni neki, hátha. :-)
KrTibi2018-06-16 14:33:06 // 10088
Az óraállásra nem tenném a nyakam, de egy megnézést megér ennyiért. Osztrák kocsi, a motortérben és a futóműalkatrészeken az itthoniaknál több rozsdára kell számítani.
AlfaWatch2018-06-16 13:15:36 // 10087
Itt egy jo szerintem:

https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/alfa_romeo/giulietta/alfa_romeo_giulietta_1_4_tb_distinctive_igazi_gyongyszem-13078075
KrTibi2018-06-15 22:31:14 // 10086
Na most talán jó: Blog
KrTibi2018-06-15 22:28:51 // 10085
Volt már ilyen hiba valakinél, vagy összeszerelési pontatlanság okozta egyedi eset? Blog
WarbiRunner (Gyuri)2018-06-15 21:50:56 // 10084
Egy törésmentes elsőtulajos 50e-t futott autónál elgondolkoznék, de alapvetően én 3-nál húztam. meg a határt. Akkor jól gyanítottam, hogy ez nem épp a tuti vétel. Láttam, hogy 5.2 körmyémén vannak újak, de elég alap, kicsi felnis darabok, nem fogott meg egyik sem. Akkor tényleg inkább egy leinfózható qv-ba töltöm amit megiszik :-)
Hosszútávúsítottam a projektet, a TD-t sk kicsit formába hozom és használjuk tovább. Közben keressük az utódját, ha kell egy évig :-) Akár kettőig, nem kapkodunk.
KrTibi2018-06-15 18:45:10 // 10083
Minimálisan elüt, de nem ennyire. A linkelt autón a jobb első sárvédő (és talán a bal is) bajos, azért tűnik fel ennyire.
AlfaWatch2018-06-15 17:50:22 // 10082
Ezt az autot lassan egy eve hirdetik.volt torve es kulfoldrol hoztak. Nekem legalabb is azt mondta lassan egy eve, amikor hivtam. En is hasznaltan neztem eloszor, olyan 4-4.5 kozott akartam venni elso korben. Ha ennyit szannatok ra, akkor az uj is megerhetne. Eloszor en is multiart neztem, vegul a tb- t. Es a beszerzettet meg tudjatok😀.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak