Okés, hogy annyit nem adtak el belőle mint a 156-ból, de ettől még tényleg jobb a 156-tól. És merem ezt úgy írni, hogy pár ezer km-et letekertem több 159-el.
Külföldön azért van több eladó 159, mert a 156-ok lassan kikopnak a piacról...
GEORGE2010-04-05 18:43:17 // 420
HátvédRomeo2010-04-05 13:39:42 // 419
Sziasztok! :)
Hát pár napja figyelemmel kísérem az itteni eszmecserét az Új Alfá(k)ról.
Annyit tennék én hozzá csupán ebben a hsz-ban:
Sajnos itt ott visszaköszön a FIAT-os hasonlóság már említették páran. Nekem ezzel csupán annyi a bajom, hogy a tradició kicsit szemen köpve lett. Megjegyzem nem azért mondom, mert a FIAT szar anyagokkal vagy dizájnnal operálna, sőt ellenkelőleg, Csak hát Guilettát egy Bravo mellé állítom azt a kasztnin hasonlóság (sőt) visszaköszön, legalább is a vonalvezetésen.Belül is itt ott.
Leszögezem tetszik nekem ez a tipus. DE akkor is!
Technikáról annyit mondanék, hogy über f@sza szerintem az 1.8TBI teljesítménye, és a többié is, és a technikai fejlettsége. Vezethetősége is élmény lehet. DE felbukkant valamelyik hsz, a tartosság szó az 1.4TBI-nél.(birja e tartósan) Hát ez az. Kiványcsi leszek egy 10 éves TBI-re majd, hogy hozzányulás nélkül a főbb alkatrészekhez, mekkora kompresszió lesz, úgy hogy nem öregurasan hajtja valaki, hanem kihasználja a verdát. Továbbá ha kell egy kis feljavítás az mennyibe fáj, érdemes e vagy másik motort bele.
DE nem akarok vészmadár lenni, mert Életem márkája az ALFARomeo. Csak lovéügyileg más világot élünk. Már nem ugymond hosszú távra terveznek autókat.
Nagyon szurkolok a Márkának, hogy újra sikeres tipusokat dobjon piacra! Viszont egy igazi tökös Alfa vezér már elkelne, aki mer is, nem csak megy a birkanyáj után a szakmában.
Hát pár napja figyelemmel kísérem az itteni eszmecserét az Új Alfá(k)ról.
Annyit tennék én hozzá csupán ebben a hsz-ban:
Sajnos itt ott visszaköszön a FIAT-os hasonlóság már említették páran. Nekem ezzel csupán annyi a bajom, hogy a tradició kicsit szemen köpve lett. Megjegyzem nem azért mondom, mert a FIAT szar anyagokkal vagy dizájnnal operálna, sőt ellenkelőleg, Csak hát Guilettát egy Bravo mellé állítom azt a kasztnin hasonlóság (sőt) visszaköszön, legalább is a vonalvezetésen.Belül is itt ott.
Leszögezem tetszik nekem ez a tipus. DE akkor is!
Technikáról annyit mondanék, hogy über f@sza szerintem az 1.8TBI teljesítménye, és a többié is, és a technikai fejlettsége. Vezethetősége is élmény lehet. DE felbukkant valamelyik hsz, a tartosság szó az 1.4TBI-nél.(birja e tartósan) Hát ez az. Kiványcsi leszek egy 10 éves TBI-re majd, hogy hozzányulás nélkül a főbb alkatrészekhez, mekkora kompresszió lesz, úgy hogy nem öregurasan hajtja valaki, hanem kihasználja a verdát. Továbbá ha kell egy kis feljavítás az mennyibe fáj, érdemes e vagy másik motort bele.
DE nem akarok vészmadár lenni, mert Életem márkája az ALFARomeo. Csak lovéügyileg más világot élünk. Már nem ugymond hosszú távra terveznek autókat.
Nagyon szurkolok a Márkának, hogy újra sikeres tipusokat dobjon piacra! Viszont egy igazi tökös Alfa vezér már elkelne, aki mer is, nem csak megy a birkanyáj után a szakmában.
Putyesz2010-04-05 12:27:03 // 418
Robert-jtd2010-04-05 10:14:15 // 417
"Az hasonlit legjobban a hőn szeretett 156-ra, és sajna azt kell mondjam, hogy szinte minden téren jobb a 156-tól. "- ezt nem vitatom lehet igazad van!!:)
De koránt sem volt olyan sikeres mint anno a 156-os az eladási statisztikákban!:)
És a használtan a (mobile.de vagy az autoscout.it ) sokkal több van eladó mint pl a 156-osokból ez is érdekes számomra vajon miért?:)
De koránt sem volt olyan sikeres mint anno a 156-os az eladási statisztikákban!:)
És a használtan a (mobile.de vagy az autoscout.it ) sokkal több van eladó mint pl a 156-osokból ez is érdekes számomra vajon miért?:)
GTVili2010-04-05 08:51:39 // 416
Meg a kicsi turbót......;-D....
Tedi2010-04-05 08:27:45 // 415
1.8 TBI-ből van duplaturbós? vagy elkottyintottad magad? :)
A QV MiTóban tényleg van még tarcsi szerintem is. Ha 200 lóig nem is, de 190-ig biztosan lehet játszani vele.Bár tény, hogy felül azért sem húz, mert a lökethiányt nem lehet olyan egyszerűen kikompenzálni...
A QV MiTóban tényleg van még tarcsi szerintem is. Ha 200 lóig nem is, de 190-ig biztosan lehet játszani vele.Bár tény, hogy felül azért sem húz, mert a lökethiányt nem lehet olyan egyszerűen kikompenzálni...
GEORGE2010-04-05 00:52:21 // 414
gyárilag az 1.8 TBi 235 lóerő a dupla turbós verzióban 265 lóerő...
Szóval nehezen tudom elképzelni, hogy az 1,4 Tbi 200 lovas legyen és tartósan bírja is.
Szóval nehezen tudom elképzelni, hogy az 1,4 Tbi 200 lovas legyen és tartósan bírja is.
MYSKHA2010-04-04 18:09:09 // 413
az jelent valamit ha a egy régi giuliettán giulietta felirat elött egy négylevelű lóhere is van? :) köszi
BeeGee2010-04-04 10:39:06 // 412
Szerintem lehet még. Max nem EURO 5ös, 6 literes átlagfogyiból, de a QV-ben érezni hogy mennyire programozott a motor. Alul megy mint barom, felül semmi.
Egy klasszikus sportos mappelésel sztem 200 LE is van benne.
Egy klasszikus sportos mappelésel sztem 200 LE is van benne.
GEORGE2010-04-03 23:54:44 // 411
Szerintem annak a 170 lóerejét már nem nagyon lehet tovább fokozni.
Azért azt ne felejtsük el, hogy 1,4 motorról van szó és meg vannak a korlátai.
Azért azt ne felejtsük el, hogy 1,4 motorról van szó és meg vannak a korlátai.
GTVili2010-04-03 23:44:36 // 410
Na ja....155 helyett 186 paci.....fincsi! De a Multiairhez még nincs......
GEORGE2010-04-03 23:14:39 // 409
Már kínálja a Novitec a turbó benyásokhoz a dobozkákat :-)
GTVili2010-04-03 21:31:38 // 408
Aztán majd jönnek a Novitec PowerJet-es változatok is........;-D
GEORGE2010-04-03 21:16:30 // 407
120 és 155 lovas verzióban létezik az 1.4 T-jet
Aztán a Multiair 1.4 T-jet 135 és 170 lóval.
Aztán a Multiair 1.4 T-jet 135 és 170 lóval.
Tibe2010-04-02 10:33:32 // 406
Megakadt a lemez..... :)))
Tibe2010-04-02 10:32:31 // 405
Kimerítő válasz volt, egyéb kérdés jelenleg nincs! :)
Tibe2010-04-02 09:18:39 // 403
Kimerítő válasz volt, egyéb kérdés jelenleg nincs! :)
Somez2010-04-02 07:42:47 // 402
Milyen a prosztatamasszírozóval felszerelt ülés? :)
Somez2010-04-02 07:41:38 // 401
120 lovas az 1.4 T-Jet, vagy rosszul tudom?
mesa2010-04-01 22:22:58 // 399
Bssza meg, a múltkor még én szóltam, hogy krvára le kéne állítani, ezt a kbaszottul sehova sem vezető ocsmány sz@r, trágár beszédstílust ;-)))
GEORGE2010-04-01 22:20:13 // 398
na, itt a másik választékos csávó :-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Jó akkor sz@rjuk le, lényeg, hogy jól néz ki :-))))
Jó akkor sz@rjuk le, lényeg, hogy jól néz ki :-))))
mesa2010-04-01 22:17:17 // 397
Akkor rosszul fogalmaztam: leszarom, hogy szálcsiszolt, a lényeg, hogy keresztbe van :)))
GEORGE2010-04-01 22:15:06 // 396
Visszaigazolom én is, mert a 159 ti-ben is olyan van :-)
GEORGE2010-04-01 22:14:34 // 395
jaj már ilyen csúnyán nem szabad ám írni :-))))
mesa2010-04-01 22:12:35 // 394
Na, ugye, hogy te sem tucc mindent! :D
Örülök, hogy a szálcsiszolt alu műszerfalborítást te is vissza igazolod, hogy szééép!
Örülök, hogy a szálcsiszolt alu műszerfalborítást te is vissza igazolod, hogy szééép!
Tedi2010-04-01 22:07:38 // 393
Honnan a faszból tudnám? :D
mesa2010-04-01 22:02:02 // 392
Hogy vált a dupla kuplungos ? :)))
Tedi2010-04-01 21:58:53 // 391
Nem ültem sokat 147-ben, de még emlékszem az érzésre. na kb ugyanolyan volt a Giulietta is. Kényelmes, jó tartású, paszentos az ülése, a kezelőszervek mind közel vannak. Az anyaghasználatróól nem tudok sok mindent mondani, mert nem taperátam végig, ellenbena németekkel, akik még kopogtatták is.
A bajuszkapcsolók ugyanazok, mint a MiTóban, a középkonzolon lévő középső kapcsolóknagyon szépen járnak, de - nyilván biztonsági okokból - erősebben kell lenyomni őket, ha működésre akarjuk bírni. Ezt egy halk kattanással jelzik. Ez egyébként a 8C-ben is így volt. A klíma kezelői matt ezüst színű anyaggal bevont műanyagok, egy kicsit nagyobbak, mint a 147-ben, viszont jó tekergetni őket.
Ami nagyon tetszett az a csiszolt alumínium betét a középkonzolon. Az nagyon zseni. Ja és a másik ilyen okos dolog a váltó. Nagyon rövid a kar és rövid úton is jár, a 159-eséhez tudnám leginkább hasonlítani. Nem jár olyan nehezen, nem kattan, amikor beteszed sebességbe, de nagyon kellemes darab és kapcsolgatni is jó volt.
Egyéb kérdés? :)
A bajuszkapcsolók ugyanazok, mint a MiTóban, a középkonzolon lévő középső kapcsolóknagyon szépen járnak, de - nyilván biztonsági okokból - erősebben kell lenyomni őket, ha működésre akarjuk bírni. Ezt egy halk kattanással jelzik. Ez egyébként a 8C-ben is így volt. A klíma kezelői matt ezüst színű anyaggal bevont műanyagok, egy kicsit nagyobbak, mint a 147-ben, viszont jó tekergetni őket.
Ami nagyon tetszett az a csiszolt alumínium betét a középkonzolon. Az nagyon zseni. Ja és a másik ilyen okos dolog a váltó. Nagyon rövid a kar és rövid úton is jár, a 159-eséhez tudnám leginkább hasonlítani. Nem jár olyan nehezen, nem kattan, amikor beteszed sebességbe, de nagyon kellemes darab és kapcsolgatni is jó volt.
Egyéb kérdés? :)
Tibe2010-04-01 21:00:40 // 390
Teddy, neked mi az véleményed a belsőről? Elvégre Te vagy köztünk aki testközelből is megélhette :)
Tedi2010-04-01 20:55:03 // 389
Teddy minél többet látja élőben, annál jobban kell neki :))
mesa2010-04-01 20:37:54 // 388
Az aranyozott lánc is csak hasonlít az eredetire :P :)))
Somez2010-04-01 20:10:51 // 387
Teddy már unja a gépet, annyit látta :-)
Buksi2010-04-01 19:20:39 // 386
Tök jó! Már alig várom! :-))
GEORGE2010-04-01 19:19:55 // 385
Így jött ki :-)
Akkor Teddy nyert :-)
Akkor Teddy nyert :-)
Halesz2010-04-01 19:12:47 // 384
Mennyire felvágós vagy :) én is láttam már, mégsem dicsekszem ;) Teddy pedig már harmadszor fogja látni :D
GEORGE2010-04-01 19:07:28 // 383
Király! :-) Végre láthatom másodszorra is élőben :-)
Alfa Amore2010-04-01 19:05:27 // 382
Most már hivatalos! Az AlfaCity100 sztárvendége az Alfa Romeo Giulietta!!! Magyarországon először itt lesz látható a Giulietta!
GEORGE2010-04-01 18:34:58 // 381
Mi bajod van a 159-el?
Az hasonlit legjobban a hőn szeretett 156-ra, és sajna azt kell mondjam, hogy szinte minden téren jobb a 156-tól.
A ti futóművel meg egyenesen überállat a 159 :-)
Az hasonlit legjobban a hőn szeretett 156-ra, és sajna azt kell mondjam, hogy szinte minden téren jobb a 156-tól.
A ti futóművel meg egyenesen überállat a 159 :-)
GEORGE2010-04-01 18:33:34 // 380
Felőlem kielemezhetjük a Grande Puntot a MiToval :-)
hol kezdjük? :-)
Motorok megegyeznek illetve a 1,3 jtd talán nincs a MiTo-ban :-)
hol kezdjük? :-)
Motorok megegyeznek illetve a 1,3 jtd talán nincs a MiTo-ban :-)
Somez2010-04-01 17:10:30 // 379
George, én úgy gondolom, hogy a múlttal nem érdemes foglalkozni jelen pillanatban, mert sok minden változott 10 év alatt. Ezért mondtam a mostani Puntót és a MiTót.
mesa2010-04-01 13:32:21 // 378
Dehogy! Nyert a MiTo! Sosem jöttek be az ötajtósok :)))
A 159-es volt az első és egyetlen Alfa, amit nem akartam vezetni, a többi mind érdekel. Felőlem nézhet ki akárhogy
A 159-es volt az első és egyetlen Alfa, amit nem akartam vezetni, a többi mind érdekel. Felőlem nézhet ki akárhogy
Tom122010-04-01 13:07:15 // 377
Nem olyan rossz, de reklámban jobban nézett ki, a valóságban nem olyam "korszakalkotó"...
GEORGE2010-04-01 13:04:29 // 376
Azért az új Astra se olyan rossz külalakra. ( szerintem)
GEORGE2010-04-01 13:03:54 // 375
Naaaaa mi történt komám?????
Még is csak megbarátkoztál a új "dizájnal" :-)))
Amúgy majd egy Mitot és egy Giuliettát egymás mellé kell állítani és úgy megnézni az arányokat :-))
Még is csak megbarátkoztál a új "dizájnal" :-)))
Amúgy majd egy Mitot és egy Giuliettát egymás mellé kell állítani és úgy megnézni az arányokat :-))
Tom122010-04-01 13:02:59 // 374
Ezzel nem vagy egyedül...;-)
Egyébként meg minél több új Astrát látok, annál inkább /még a képekből ítélve is/ bejön a Giulietta...:-)
Egyébként meg minél több új Astrát látok, annál inkább /még a képekből ítélve is/ bejön a Giulietta...:-)
mesa2010-04-01 13:01:46 // 373
Most már én is!
(Melelsleg a 156 MK I -ben pont nagyon jó a klíma)
(Melelsleg a 156 MK I -ben pont nagyon jó a klíma)
GEORGE2010-04-01 13:01:44 // 372
mindennek meg van az előnye is :-)
Tom122010-04-01 13:00:18 // 371
Pont ezért lehet árkon - bokron "nyúzni"...:-)
ON
ON