N É M E T! :-)
Bosch az egész, annyiban olasz, hogy a digók voltak az együttműködő partnerek ami egész egyszerűen annyit tesz: a Fiat konszern megrendelésére fejlesztette ki a Bosch a JTD-t.
szóval lófaszbingó. Kibaszott globalizáció.
Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Dízelmánia
Wickey2008-03-30 17:23:42 // 8102
Wickey2008-03-30 17:16:38 // 8101
Na.
Látnok vagyok basszameg.
van egy eladó autóm :-P Bandi, megvanmég a 159-es? :-P
Látnok vagyok basszameg.
van egy eladó autóm :-P Bandi, megvanmég a 159-es? :-P
Átok79146TD2008-03-30 09:37:41 // 8100
:))))
George Lownoise2008-03-30 09:36:11 // 8099
Én kb. egy-két hónapja olvastam az ORIGÓN hogy olasz fejlesztés és 1 000 000 km-t tesztelték és így állapították meg a 30 000-es szrvíz intervallumot.
Átok79146TD2008-03-30 09:35:59 // 8098
azért elébb várjuk meg a reakciót....DDD
Grando2008-03-30 09:34:09 // 8097
A leírtak alapján nem sok egyébre számíthatunk ettől a nagytudású versenyzőtől... :DDD
Átok79146TD2008-03-30 09:32:38 // 8096
mindenképpen..
már belinkeltem oda őket..:DDD
már belinkeltem oda őket..:DDD
GEORGE2008-03-30 09:32:23 // 8095
Tipikus "hülyegyerek" reakció lenne :-(
Grando2008-03-30 09:31:36 // 8094
Majd számolj be nekünk, hogy ezekre mit lépett! Kíváncsi vagyok... Lehet, hogy rákezdi, hogy akkó xar! :DDD
Grando2008-03-30 09:24:10 // 8092
A JTD-ről itt is olvashat az az "okos".
A közös nyomócsöves technológiáról pedig itt.
A történet bekezdésnél olvasható:
"The first passenger car that used the common rail system was the 1997 model Alfa Romeo 156 1.9 JTD and later on that same year Mercedes-Benz E 320 CDI."
Az első személyautó, amelyben a közös nyomócsöves rendszert alkalmazták, az Alfa Romeo 1997-es 156 1.9 JTD modellje volt, majd később ugyanebben az évben a Mercedes-Benz E 320 CDI.
Vegyél le az idióta arcából! Méghogy HDi - cöcöcö... :DDDD ;)))
A közös nyomócsöves technológiáról pedig itt.
A történet bekezdésnél olvasható:
"The first passenger car that used the common rail system was the 1997 model Alfa Romeo 156 1.9 JTD and later on that same year Mercedes-Benz E 320 CDI."
Az első személyautó, amelyben a közös nyomócsöves rendszert alkalmazták, az Alfa Romeo 1997-es 156 1.9 JTD modellje volt, majd később ugyanebben az évben a Mercedes-Benz E 320 CDI.
Vegyél le az idióta arcából! Méghogy HDi - cöcöcö... :DDDD ;)))
GEORGE2008-03-30 08:39:37 // 8091
Ja és a Saabokban is 1.9 jtd van sőt ott már vanaa dupla turbos JTD is!
GEORGE2008-03-30 08:37:44 // 8090
Írd meg a nagyeszűnek, hogy a JTD az olasz, az opelokban lévő ( új astra, vectra stb )1,9 mocik meg 1,3-as mocik mind mind JTD-k! A mutyukikban lévő 1,3 Ők 1.25-nek írják szintén a Puntóból ismert 1,3 JTD :-)
GEORGE2008-03-30 08:31:09 // 8089
http://www.alfaromeo.hu/technika.php?cat=20&subcat=30&subcat2=
tessék :-)
tessék :-)
GEORGE2008-03-30 08:29:46 // 8088
Jó nagy marha az aki ilyent ír, hogy HDi ugyan az mint a JTD :-) .-D
Átok79146TD2008-03-30 08:03:23 // 8087
Nem..nem...
olyan link vgy bármi kellene ami egyértelműen bizonyítja h olasz...
egy másik fórumon lehurrogtak h a jtd is francia mint a hdi...
olyan link vgy bármi kellene ami egyértelműen bizonyítja h olasz...
egy másik fórumon lehurrogtak h a jtd is francia mint a hdi...
Átok79146TD2008-03-30 07:58:00 // 8085
Sziasztok.Ha van valakinekbármilyen hiteles forrása arról hogy a jdt melyik nemzet fejlesztése, kérem ne habozzon....:)))
a legjobb lenne a forrás belinkelése.
előre is köszönöm.:)
a legjobb lenne a forrás belinkelése.
előre is köszönöm.:)
Poló2008-03-29 23:58:19 // 8084
Meg még nagy bajuk a PD-knek, hogy úgy eszik az olajat, mint más autó a benzint :))
ystuc2008-03-29 23:57:43 // 8083
Hogy őszinte legyek, ez engem mind nem érdekel. Céges autó, tehát a fenntartás nem az én dolgom. Nekem meg ilyenem sosem lesz, úgyhogy innentől akármilyen is lehet. :-)
De a húzás tényleg benne van.
De a húzás tényleg benne van.
Poló2008-03-29 23:56:34 // 8082
Egyszer beálltunk lámpához. Kolléga a V6-tal én meg az S6-tal. Ő egyedül, mi 4-en vagy 5-en. Következő lámpáig nem értem be elé.
WarbiRunner (Gyuri)2008-03-29 23:55:54 // 8081
A PD-k nagy baja, hogy iszonyat hangos és rondán szól. A karakterisztikája szörnyű...húz egy bazikib..ttqúanagyot és kész elhal. Nagyon szűk tartományban megy jól (a 2.0 legalábbis). Ehhez még sokat is fogyaszt és sok a meghibásodás is az üa pumpáknál, ami még drága is, de nagyon. Más baja nincs :-)
Poló2008-03-29 23:51:37 // 8079
3,2 FSI-nél nem sokkal megy jobban az eggyel régebbi S6-os.
ystuc2008-03-29 23:51:26 // 8078
Egyébként baromi jól megy vele a Krafter. Üresen húz mint az állat. Csak ne volna fócvágen... :-)
WarbiRunner (Gyuri)2008-03-29 23:50:06 // 8077
A színeket én sem vágom, persze, lehet 2.5 PD. Teherautóba elmegy :-)
ystuc2008-03-29 23:48:01 // 8076
Én tök nyugodt vagyok. Csak a média egy rakás fos. :-)
Liquid2008-03-29 23:47:57 // 8075
az ilyen jürgenorientált "autósújságíróknak" úgy minig a fócvágen lesz az 1. mindenben
WarbiRunner (Gyuri)2008-03-29 23:46:42 // 8073
Idegesítselek? :-)) Ez van az Audi honlapján a TDI technológia alatt:
"A TDI 1989-ben született. Az Audi ebben az évben jelent meg a Frankfurt am Main-i nemzetközi autókiállításon a világszerte első közvetlen befecskendezésű, elektronikusan vezérelt dízelmotorral szerelt személyautóval."
Ez ilyen igaz - igaz, nincs összefüggés típusú mondat...sehol egy szó sem a közös nyomócsőről, ami mellesleg Olasz. És ha jól rémlik 89-ben a Fiat már szerelt vele autókat...
"A TDI 1989-ben született. Az Audi ebben az évben jelent meg a Frankfurt am Main-i nemzetközi autókiállításon a világszerte első közvetlen befecskendezésű, elektronikusan vezérelt dízelmotorral szerelt személyautóval."
Ez ilyen igaz - igaz, nincs összefüggés típusú mondat...sehol egy szó sem a közös nyomócsőről, ami mellesleg Olasz. És ha jól rémlik 89-ben a Fiat már szerelt vele autókat...
ystuc2008-03-29 23:46:39 // 8072
Na de az meg benyás... Én is hajtok 3,2-es FSI-t, igaz A6-ost. Bár én azt hittem, hogy ez van vagy 270 ló. Nem is néztem még a forgalmiban. :-)
Attie2008-03-29 23:45:36 // 8071
Hát valahogy úgy van, hogy piros nélkül 90 ló, 1 piros 110, 2 piros 130, 3 piros 150 ló.
Poló2008-03-29 23:45:22 // 8070
Kollégák akik hajtják a TT-ket, azt mondták, hogy nem mennek rosszul ezek a TT TDI-k. Van 2.0 TFSI 270 pacival, de állítólag feljebb fogják piszkálni a 3,2 V6 FSI teljesítményét 250 lóról.
ystuc2008-03-29 23:44:51 // 8069
Na ja. Mondjuk a Brera nehezebb. De az 1,9-es GT-k azért ellenfelek ezeknek a fostalicskáknak szerintem.
Attie2008-03-29 23:44:37 // 8068
Igen, minél több piros volt benne annál erősebb volt, de az újakon már nem pirosoznak. Legalábbis én csak olyanokat látok.
ystuc2008-03-29 23:43:56 // 8067
Én csak a Krafterből tudok kiindulni. Jó, az teherautó, de ez a lényegen nem változtat. A betűk színét nem vágom, de hogy 2,5-ös PDTDI moci van benne, ami 175 lovas, az tuti.
Attie2008-03-29 23:43:35 // 8066
Ez milyen már...
Az Audi TT Coupé 2.0 TDI quattro és az Audi TT Roadster 2.0 TDI quattro az első sorozatgyártású sportautók, amelyeket dízelmotor hajt.
Ez kb a Brera szegmense. Abban meg már hamarabb volt dízel motor...
Az Audi TT Coupé 2.0 TDI quattro és az Audi TT Roadster 2.0 TDI quattro az első sorozatgyártású sportautók, amelyeket dízelmotor hajt.
Ez kb a Brera szegmense. Abban meg már hamarabb volt dízel motor...
Poló2008-03-29 23:42:56 // 8065
Asszem azokból nem volt Pumpe Düse, meg a V8-asokból sem.
WarbiRunner (Gyuri)2008-03-29 23:42:42 // 8064
Sose írtak PDTDI-t. Amin piros a D és az I, az kétliteres 140 lovas pédé. Van asszem csak piros I-s, meg pirostalan.:-))) A pirostalan a sima 1.9 TDi. Vagy valahogy így...
ystuc2008-03-29 23:42:05 // 8063
"az első sorozatgyártású sportautók"
Mi ez a hülyeség...?
Mi ez a hülyeség...?
WarbiRunner (Gyuri)2008-03-29 23:40:55 // 8062
http://www.autosoldalak.hu/modules/hirek/hir_lap.php?id=1726
Attie2008-03-29 23:40:24 // 8061
Azt nem tudom.
Abból nem volt pdtdi? Vagy ott hamarabb lecserélték?
Abból nem volt pdtdi? Vagy ott hamarabb lecserélték?
Attie2008-03-29 23:34:49 // 8059
Hmmm.. Én meg az új rendszámos Passatokon meg egyéb szörnyűségeken már csak TDI feliratot látok jó ideje :-O
Grando2008-03-29 23:34:09 // 8058
A TDI-kre se vegyél mérget azért. ;))
Poló2008-03-29 23:33:45 // 8057
Asszem tavaly év vége felé futottak ki.
ystuc2008-03-29 23:31:58 // 8056
Hmm.. Még nincs egy éves a céges PDTDI Krafterünk...
GEORGE2008-03-29 23:31:12 // 8055
hát erre nem vennék mérget .-)
Attie2008-03-29 23:30:15 // 8054
Szerintem már 1-2 éve nincs pdtdi.
Már jó ideje a TDI motorokkal jönnek ki a VW-k.
Már jó ideje a TDI motorokkal jönnek ki a VW-k.
WarbiRunner (Gyuri)2008-03-29 23:27:48 // 8053
Ugyanaz a technika árnyalatnyi különbségekkel. A TDI-k jók ám, a PD-kkel ellentétben. Dízelben a sorrend amúgy Bömös, JTD, TDCI, TDI... szvsz.