Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Dízelmánia

Wickey2008-03-30 17:23:42 // 8102
N É M E T! :-)

Bosch az egész, annyiban olasz, hogy a digók voltak az együttműködő partnerek ami egész egyszerűen annyit tesz: a Fiat konszern megrendelésére fejlesztette ki a Bosch a JTD-t.

szóval lófaszbingó. Kibaszott globalizáció.
Wickey2008-03-30 17:16:38 // 8101
Na.
Látnok vagyok basszameg.

van egy eladó autóm :-P Bandi, megvanmég a 159-es? :-P
George Lownoise2008-03-30 09:36:11 // 8099
Én kb. egy-két hónapja olvastam az ORIGÓN hogy olasz fejlesztés és 1 000 000 km-t tesztelték és így állapították meg a 30 000-es szrvíz intervallumot.
Átok79146TD2008-03-30 09:35:59 // 8098
azért elébb várjuk meg a reakciót....DDD
Grando2008-03-30 09:34:09 // 8097
A leírtak alapján nem sok egyébre számíthatunk ettől a nagytudású versenyzőtől... :DDD
Átok79146TD2008-03-30 09:32:38 // 8096
mindenképpen..
már belinkeltem oda őket..:DDD
GEORGE2008-03-30 09:32:23 // 8095
Tipikus "hülyegyerek" reakció lenne :-(
Grando2008-03-30 09:31:36 // 8094
Majd számolj be nekünk, hogy ezekre mit lépett! Kíváncsi vagyok... Lehet, hogy rákezdi, hogy akkó xar! :DDD
Átok79146TD2008-03-30 09:25:00 // 8093
köcce..:DDD
Grando2008-03-30 09:24:10 // 8092
A JTD-ről itt is olvashat az az "okos".

A közös nyomócsöves technológiáról pedig itt.
A történet bekezdésnél olvasható:
"The first passenger car that used the common rail system was the 1997 model Alfa Romeo 156 1.9 JTD and later on that same year Mercedes-Benz E 320 CDI."
Az első személyautó, amelyben a közös nyomócsöves rendszert alkalmazták, az Alfa Romeo 1997-es 156 1.9 JTD modellje volt, majd később ugyanebben az évben a Mercedes-Benz E 320 CDI.

Vegyél le az idióta arcából! Méghogy HDi - cöcöcö... :DDDD ;)))
GEORGE2008-03-30 08:39:37 // 8091
Ja és a Saabokban is 1.9 jtd van sőt ott már vanaa dupla turbos JTD is!
GEORGE2008-03-30 08:37:44 // 8090
Írd meg a nagyeszűnek, hogy a JTD az olasz, az opelokban lévő ( új astra, vectra stb )1,9 mocik meg 1,3-as mocik mind mind JTD-k! A mutyukikban lévő 1,3 Ők 1.25-nek írják szintén a Puntóból ismert 1,3 JTD :-)
GEORGE2008-03-30 08:31:09 // 8089
http://www.alfaromeo.hu/technika.php?cat=20&subcat=30&subcat2=


tessék :-)
GEORGE2008-03-30 08:29:46 // 8088
Jó nagy marha az aki ilyent ír, hogy HDi ugyan az mint a JTD :-) .-D
Átok79146TD2008-03-30 08:03:23 // 8087
Nem..nem...
olyan link vgy bármi kellene ami egyértelműen bizonyítja h olasz...

egy másik fórumon lehurrogtak h a jtd is francia mint a hdi...
GEORGE2008-03-30 08:01:46 // 8086
O L A S Z :-)
Átok79146TD2008-03-30 07:58:00 // 8085
Sziasztok.Ha van valakinekbármilyen hiteles forrása arról hogy a jdt melyik nemzet fejlesztése, kérem ne habozzon....:)))

a legjobb lenne a forrás belinkelése.
előre is köszönöm.:)
Poló2008-03-29 23:58:19 // 8084
Meg még nagy bajuk a PD-knek, hogy úgy eszik az olajat, mint más autó a benzint :))
ystuc2008-03-29 23:57:43 // 8083
Hogy őszinte legyek, ez engem mind nem érdekel. Céges autó, tehát a fenntartás nem az én dolgom. Nekem meg ilyenem sosem lesz, úgyhogy innentől akármilyen is lehet. :-)
De a húzás tényleg benne van.
Poló2008-03-29 23:56:34 // 8082
Egyszer beálltunk lámpához. Kolléga a V6-tal én meg az S6-tal. Ő egyedül, mi 4-en vagy 5-en. Következő lámpáig nem értem be elé.
WarbiRunner (Gyuri)2008-03-29 23:55:54 // 8081
A PD-k nagy baja, hogy iszonyat hangos és rondán szól. A karakterisztikája szörnyű...húz egy bazikib..ttqúanagyot és kész elhal. Nagyon szűk tartományban megy jól (a 2.0 legalábbis). Ehhez még sokat is fogyaszt és sok a meghibásodás is az üa pumpáknál, ami még drága is, de nagyon. Más baja nincs :-)
ystuc2008-03-29 23:54:28 // 8080
Hiszek neked! :-)
Poló2008-03-29 23:51:37 // 8079
3,2 FSI-nél nem sokkal megy jobban az eggyel régebbi S6-os.
ystuc2008-03-29 23:51:26 // 8078
Egyébként baromi jól megy vele a Krafter. Üresen húz mint az állat. Csak ne volna fócvágen... :-)
WarbiRunner (Gyuri)2008-03-29 23:50:06 // 8077
A színeket én sem vágom, persze, lehet 2.5 PD. Teherautóba elmegy :-)
ystuc2008-03-29 23:48:01 // 8076
Én tök nyugodt vagyok. Csak a média egy rakás fos. :-)
Liquid2008-03-29 23:47:57 // 8075
az ilyen jürgenorientált "autósújságíróknak" úgy minig a fócvágen lesz az 1. mindenben
ystuc2008-03-29 23:47:16 // 8074
Na de ez 175 ló. :-D
WarbiRunner (Gyuri)2008-03-29 23:46:42 // 8073
Idegesítselek? :-)) Ez van az Audi honlapján a TDI technológia alatt:

"A TDI 1989-ben született. Az Audi ebben az évben jelent meg a Frankfurt am Main-i nemzetközi autókiállításon a világszerte első közvetlen befecskendezésű, elektronikusan vezérelt dízelmotorral szerelt személyautóval."

Ez ilyen igaz - igaz, nincs összefüggés típusú mondat...sehol egy szó sem a közös nyomócsőről, ami mellesleg Olasz. És ha jól rémlik 89-ben a Fiat már szerelt vele autókat...
ystuc2008-03-29 23:46:39 // 8072
Na de az meg benyás... Én is hajtok 3,2-es FSI-t, igaz A6-ost. Bár én azt hittem, hogy ez van vagy 270 ló. Nem is néztem még a forgalmiban. :-)
Attie2008-03-29 23:45:36 // 8071
Hát valahogy úgy van, hogy piros nélkül 90 ló, 1 piros 110, 2 piros 130, 3 piros 150 ló.
Poló2008-03-29 23:45:22 // 8070
Kollégák akik hajtják a TT-ket, azt mondták, hogy nem mennek rosszul ezek a TT TDI-k. Van 2.0 TFSI 270 pacival, de állítólag feljebb fogják piszkálni a 3,2 V6 FSI teljesítményét 250 lóról.
ystuc2008-03-29 23:44:51 // 8069
Na ja. Mondjuk a Brera nehezebb. De az 1,9-es GT-k azért ellenfelek ezeknek a fostalicskáknak szerintem.
Attie2008-03-29 23:44:37 // 8068
Igen, minél több piros volt benne annál erősebb volt, de az újakon már nem pirosoznak. Legalábbis én csak olyanokat látok.
ystuc2008-03-29 23:43:56 // 8067
Én csak a Krafterből tudok kiindulni. Jó, az teherautó, de ez a lényegen nem változtat. A betűk színét nem vágom, de hogy 2,5-ös PDTDI moci van benne, ami 175 lovas, az tuti.
Attie2008-03-29 23:43:35 // 8066
Ez milyen már...

Az Audi TT Coupé 2.0 TDI quattro és az Audi TT Roadster 2.0 TDI quattro az első sorozatgyártású sportautók, amelyeket dízelmotor hajt.


Ez kb a Brera szegmense. Abban meg már hamarabb volt dízel motor...
Poló2008-03-29 23:42:56 // 8065
Asszem azokból nem volt Pumpe Düse, meg a V8-asokból sem.
WarbiRunner (Gyuri)2008-03-29 23:42:42 // 8064
Sose írtak PDTDI-t. Amin piros a D és az I, az kétliteres 140 lovas pédé. Van asszem csak piros I-s, meg pirostalan.:-))) A pirostalan a sima 1.9 TDi. Vagy valahogy így...
ystuc2008-03-29 23:42:05 // 8063
"az első sorozatgyártású sportautók"
Mi ez a hülyeség...?
WarbiRunner (Gyuri)2008-03-29 23:40:55 // 8062
http://www.autosoldalak.hu/modules/hirek/hir_lap.php?id=1726
Attie2008-03-29 23:40:24 // 8061
Azt nem tudom.
Abból nem volt pdtdi? Vagy ott hamarabb lecserélték?
Poló2008-03-29 23:38:17 // 8060
Lehet, hogy V6-osok.
Attie2008-03-29 23:34:49 // 8059
Hmmm.. Én meg az új rendszámos Passatokon meg egyéb szörnyűségeken már csak TDI feliratot látok jó ideje :-O
Grando2008-03-29 23:34:09 // 8058
A TDI-kre se vegyél mérget azért. ;))
Poló2008-03-29 23:33:45 // 8057
Asszem tavaly év vége felé futottak ki.
ystuc2008-03-29 23:31:58 // 8056
Hmm.. Még nincs egy éves a céges PDTDI Krafterünk...
GEORGE2008-03-29 23:31:12 // 8055
hát erre nem vennék mérget .-)
Attie2008-03-29 23:30:15 // 8054
Szerintem már 1-2 éve nincs pdtdi.
Már jó ideje a TDI motorokkal jönnek ki a VW-k.
WarbiRunner (Gyuri)2008-03-29 23:27:48 // 8053
Ugyanaz a technika árnyalatnyi különbségekkel. A TDI-k jók ám, a PD-kkel ellentétben. Dízelben a sorrend amúgy Bömös, JTD, TDCI, TDI... szvsz.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak