Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Dízelmánia
Selmak2008-03-23 12:00:27 // 7952
Ha van gyertyád és meg szerszámod hozzá akkor lehet. De 146nál igen csak szűkösen van hely a szereléshez, ezért jómagam nem vállalkoznék rá.
Erhard 242 (Pure Energy)2008-03-23 11:53:50 // 7951
napok? kb 10perc kicserélni...
Selmak2008-03-23 11:49:16 // 7950
Tudom hogy ki kell cserélni, csak mivel melós autó ezért nem állhat napokig míg megjön gyertya meg kicseréli vki. Hibatároló betelést és letiltást akkor nem okoz?
Csöri2008-03-23 11:42:44 // 7949
Beírja az izzítógyeryta hibát a tárolóba, de nem csinál semmi galibát, ha nem törlőd. A gyertyát viszont ki kell cserélni.
Selmak2008-03-23 11:40:34 // 7948
Kimértem a izzitókat. 1 hulla.
Erhard 242 (Pure Energy)2008-03-23 10:15:54 // 7947
Vagy izzítógyertya hiba vagy mint nálam tulfeszkó hiba...ha az utóbbi kinullázod aztán ok
Selmak2008-03-23 10:09:57 // 7946
Én is erre tippelek, kimérem majd a gyertyákat, hogy melyik a ludas.
Neten olvasgatva a jelenségről az írják hogy utána nem kell törölni a hibatárolót, tehát nem is kekrül bele?
Neten olvasgatva a jelenségről az írják hogy utána nem kell törölni a hibatárolót, tehát nem is kekrül bele?
Átok79146TD2008-03-23 07:47:32 // 7945
congratulation.....:DD
(szegény nyuszik...:)) )
(szegény nyuszik...:)) )
Surcy2008-03-23 07:22:16 // 7944
Csak kár,hogy a HUSVÉTI muszi nem tudja elolvasni ezt az üzenetet!! Öt ki figyelmezteti?????????????? :-DDDDDD
GEORGE2008-03-22 22:21:38 // 7942
és jó volt érezni is :-)
sztane2008-03-22 22:21:16 // 7941
jó olvasni, hogy újra együtt van a "sport" ménes
GEORGE2008-03-22 21:46:19 // 7940
uraim, hölgyeim :-)
Mától tessék majd jobban figyelni a visszapillantó tükröket, és utat nyitni a vágtázó 2,4 Mjet POWER elött.
Egy elrepedt vákumcső okozta a hibát, vissza lett vágva rádugva, compjuter törölve és goooooooooo :-)
Mától tessék majd jobban figyelni a visszapillantó tükröket, és utat nyitni a vágtázó 2,4 Mjet POWER elött.
Egy elrepedt vákumcső okozta a hibát, vissza lett vágva rádugva, compjuter törölve és goooooooooo :-)
GEORGE2008-03-22 21:44:37 // 7939
Meg kell nézetni a compjuterrel.
Liquid2008-03-22 20:21:42 // 7938
ennyire azé nincs meleg :))) vagy beleheltétek az ablakot és azé kellett a klíma? :))
Erhard 242 (Pure Energy)2008-03-22 18:34:31 // 7937
Ma kicsit megijesztett a gépsárkány :) Volt ma egy Szfvár-Ajka túránk aztán persze nem siettünk ezért ráálltam a 120km/h-ás tempóra...nézem a fogyasztást 6,5-6,2L mi a fene nekem ez ilyen tempónál 5,2 szokott lenni...Várpalota elhagy seggemben egy sehát león mondom kikormolom egy picit a kéményt, emelkedő alig éri el a 2 kilót a kicsim mija fasz, tönkrement a LMM??? Tempó vissza széles vigyor a leónra (sehol nem volt)....visszavettem a tempót 110-100km/h-ra az utolsó 25km-re éppen hogy 5,7L az átlag....ez így nem jó valami turpsság van...bekanyarodom a ház elé ez buzukisnak megköszönöm vészvillogóval, hogy beenged ki akarom kapocsolni, hol is van áh nem érzem a kezemmel, megállok lenézek, hogy kikapcsoljam s látom ég a klíma kapcsolója :)))))) aham akkor azért nem ment annyira a drága...meg a fogyi sem volt olyan jó....
"hazafelé az út veszélyes, sodrófával vár az édes" 130km/h 5,2L fogyi klíma nélkül :)))
"hazafelé az út veszélyes, sodrófával vár az édes" 130km/h 5,2L fogyi klíma nélkül :)))
Selmak2008-03-22 13:18:07 // 7934
Az motor beindulása után kisvártatva villogó izzításjelző a nem sok jón kívül mit jelent?
G-MANN🍀2008-03-22 10:51:20 // 7933
nekem a kompromisszum bevált::)
GEORGE2008-03-21 23:46:39 // 7932
inter cooler?
mert az szerencsére nem...
mert az szerencsére nem...
GTPeti2008-03-21 22:59:48 // 7931
Az ütközéskor ugye nem sérült az IC?
GEORGE2008-03-21 22:49:46 // 7930
már nézegettük elhiheted :-)
Azért várok ötleteket hogy mi lehet ill. volt-e valakinél ilyesmi gond, s az hogy oldodott meg?...
Azért várok ötleteket hogy mi lehet ill. volt-e valakinél ilyesmi gond, s az hogy oldodott meg?...
Átok79146TD2008-03-21 22:48:38 // 7929
és a csövet nem lehet lekövetni merre megy?(nem most..:))) )
GEORGE2008-03-21 22:46:40 // 7928
Szeva :-)
Igen itt is vákum pumpa szolgáltatja....a pumpánál még van vákum....de aztán ...
Igen itt is vákum pumpa szolgáltatja....a pumpánál még van vákum....de aztán ...
Átok79146TD2008-03-21 22:26:02 // 7927
báttya..a vákuumot a mjetnél is a vákuumpumpa csinálja ha jól gondolom..???
annak a csövét ha lehúzod ott kéne lennie vákuumnak nem??
bocsi csak a sajátomból indulok ki..:S
Üdv:))
annak a csövét ha lehúzod ott kéne lennie vákuumnak nem??
bocsi csak a sajátomból indulok ki..:S
Üdv:))
GEORGE2008-03-21 22:12:05 // 7926
Mi csak a hűtőket vettük ki meg be máshot nem nyúltunk!
A baleset eleött pedig jó volt.
Ugyhogy tuti a balestnél "sérült" valami....a fura csak az hogy a vákum tartály és egyébb dolgok a tűzfal és a motor közt lapulnak.
A vákum az elöl lévő EP szelepig már el sem jut.
Sziszegő hangot nem hallani....látszólag minden rendben van...
A baleset eleött pedig jó volt.
Ugyhogy tuti a balestnél "sérült" valami....a fura csak az hogy a vákum tartály és egyébb dolgok a tűzfal és a motor közt lapulnak.
A vákum az elöl lévő EP szelepig már el sem jut.
Sziszegő hangot nem hallani....látszólag minden rendben van...
Csöri2008-03-21 22:11:47 // 7925
Minden cső helyén van?
Wickey2008-03-21 22:06:41 // 7924
Hmm.. Még jó, hogy egyszerű az mjet dízel, mint egy hatosalátét, és sehol sincs a benzines hozzá képest szervizelhetőségben és megbízhatóságban. Mi lenne itt, ha egy nyamvattvéhatot kaptatok volna szét? :))
GEORGE2008-03-21 21:49:40 // 7923
Hozzáértöktől ill azoktól kérdezem akiknek volt hasonló gondjuk.
összeraktuk Ferkóval a 2,4 Mjet Power vezérgépet :-)
Eddig nincs is gond minden ugy van ahogy a nagykönyv szerint is kéne lenni.
az első meglepi a bemelegedés utáni nolássukmilyen isazmikor katapultálunk......no az elmaradt.
nincs vákum..Az EP-ről lehúzom a csövet és nincs beszivás.
Ha a turbo fel menőt megszívom akkor mozgatja lent a turbonál a kart.
A "sziszegő" sem mükszik ott sincs vákum......
A fedélzeti compjuter nem reklamál semmiért sem....
összeraktuk Ferkóval a 2,4 Mjet Power vezérgépet :-)
Eddig nincs is gond minden ugy van ahogy a nagykönyv szerint is kéne lenni.
az első meglepi a bemelegedés utáni nolássukmilyen isazmikor katapultálunk......no az elmaradt.
nincs vákum..Az EP-ről lehúzom a csövet és nincs beszivás.
Ha a turbo fel menőt megszívom akkor mozgatja lent a turbonál a kart.
A "sziszegő" sem mükszik ott sincs vákum......
A fedélzeti compjuter nem reklamál semmiért sem....
Wickey2008-03-21 09:05:56 // 7922
alfa váltó sportos, muhaha :-) Bödön takony. :-P
Vikking 3112008-03-21 09:04:23 // 7921
Khhmmm : sportos, hatsebességes váltó :))))))) Ne ferdíts :P :))) (Jó, csak viccelek, értem én, hogy miért írtad be ezt:)))
Wickey2008-03-21 09:02:18 // 7920
hát... ha már kérdezted:
fasza dolog az az önzáró diffi, de valami balfasz az első tengelyre csavarozta.
Beemelés után a motort is elfelejtették elforgatni hosszába. Ezenfelül alkatrészmosót kell bele tankolni tüzelőanyagnak. "minden más" stimmel :-))))))))))))))))))
fasza dolog az az önzáró diffi, de valami balfasz az első tengelyre csavarozta.
Beemelés után a motort is elfelejtették elforgatni hosszába. Ezenfelül alkatrészmosót kell bele tankolni tüzelőanyagnak. "minden más" stimmel :-))))))))))))))))))
Erhard 242 (Pure Energy)2008-03-21 09:01:14 // 7919
hm nem csak elektrónika a turbó is más rajta....a 147-en van még ilyen....
Poló2008-03-21 08:59:54 // 7918
OCT nélkül jobban hangzik :P
Erhard 242 (Pure Energy)2008-03-21 08:58:59 // 7917
Kis OCT aztán 200 felett vagyon a paci :))
Liquid2008-03-21 08:58:01 // 7916
meggyőző! :)
attól eltekintve, hogy a GT szép sportos formájához szerintem nem illik a kerregés, ugyanúgy mint a 145-höz sem.
De 170ló és Q2, azzal már lehet kompromisszumot kötni :)
attól eltekintve, hogy a GT szép sportos formájához szerintem nem illik a kerregés, ugyanúgy mint a 145-höz sem.
De 170ló és Q2, azzal már lehet kompromisszumot kötni :)
Erhard 242 (Pure Energy)2008-03-21 08:56:18 // 7915
S mit szóltok az 1.9JTD Q2 GT-hez ami gyárilag 170 paci?
G-MANN🍀2008-03-21 08:52:43 // 7914
G-MANN🍀2008-03-21 08:49:22 // 7913
GEORGE2008-03-21 03:22:52 // 7912
2007 03. hónapban ezt írták a 2,4 mjetről .-)
A Genfi autókiállításon mutatkozik be a nagyközönségnek a 200 lóerős nyitott sportkocsi. Dízelmotorja igazi gyöngyszeme a Fiat konszernnek. Az Alfa Spider Multijet motorja már előrevetíti a hamarosan bevezetendő Euro 5-ös kategóriát, hiszen a beépített DPF ("részecske-szűrő") a legfinomabb koromszemcséket is kiszűri. A kedvező üzemanyag-fogyasztásról pedig egy sportos, hatsebességes váltó gondoskodik. A soros, öthengeres motorral szerelt Alfa fogyasztása városban 9.2 liter, de vegyes használat esetén akár 6.8 literes átlagfogyasztás is produkálható. És ahogyan azt már megszokhattuk az Alfa Romeo-tól természetesen ehhez a motorhoz is elegáns külső és luxuskivitelű belső dukál.
A Genfi autókiállításon mutatkozik be a nagyközönségnek a 200 lóerős nyitott sportkocsi. Dízelmotorja igazi gyöngyszeme a Fiat konszernnek. Az Alfa Spider Multijet motorja már előrevetíti a hamarosan bevezetendő Euro 5-ös kategóriát, hiszen a beépített DPF ("részecske-szűrő") a legfinomabb koromszemcséket is kiszűri. A kedvező üzemanyag-fogyasztásról pedig egy sportos, hatsebességes váltó gondoskodik. A soros, öthengeres motorral szerelt Alfa fogyasztása városban 9.2 liter, de vegyes használat esetén akár 6.8 literes átlagfogyasztás is produkálható. És ahogyan azt már megszokhattuk az Alfa Romeo-tól természetesen ehhez a motorhoz is elegáns külső és luxuskivitelű belső dukál.
GEORGE2008-03-21 00:31:24 // 7911
:-)) ja így más, ha lenne rávaló :-)
WarbiRunner (Gyuri)2008-03-21 00:27:21 // 7910
Simán...spórolnék a pián, adót csalnék, drogot árulnék, csak hogy tudjam tankolni :-))))
GEORGE2008-03-21 00:03:32 // 7909
Ja avval én is gurulnék egy szép karikát :-)
De stabil autónak is kéne? a mindenapokra?
De stabil autónak is kéne? a mindenapokra?
WarbiRunner (Gyuri)2008-03-21 00:01:26 // 7908
Ezt azért Te se gondolod komolyan :-))
Dízel nyomaték ide vagy oda, szó nélkül átemelném a hátsóm egy hajnaltól éjfélig
Impreza WRX-be :-)))
Dízel nyomaték ide vagy oda, szó nélkül átemelném a hátsóm egy hajnaltól éjfélig
Impreza WRX-be :-)))
GEORGE2008-03-20 23:55:50 // 7907
Minek reggeltől délutánik ha már reggeltől kicsivel ebéd utánig is jól húz a 2,4 mjet??
Te megint csak egy benzines autóval példálozol :-))))
Ej ej :-))))
Te megint csak egy benzines autóval példálozol :-))))
Ej ej :-))))
Wickey2008-03-20 23:52:18 // 7906
jajjj... ezt a Kari fogalmazta meg nagyonszépen a jómultkor, hogy ő azért szereti a 12 szelepes V6-ot, merthogy hajnaltól estig szereti a nyomatékot, nem csak délelőtt (TD) vagy délután (24V). :-)))
WarbiRunner (Gyuri)2008-03-20 23:50:35 // 7905
Az utolsó két sorodra reagáltam csupán...zabálás és zabálás közt van azért különbség. Abban igazad van, hogy a benzinesben is jóval több lehetőség van.
De azért nem teljesen véletlen, hogy a dízelekkel töltötték a fejlesztők az elmúlt 10 évüket. Könnyebb préda, elv szinten jobb hatásfok. A benzines keményebb dió lesz, de szerintem 5 éven belül versenyképes lesz a dízellel. Majd akkor én is váltok és szétforgatom a benyás turbós közvetlen befecsis Alfámat. Az is jó lesz :-)
De azért nem teljesen véletlen, hogy a dízelekkel töltötték a fejlesztők az elmúlt 10 évüket. Könnyebb préda, elv szinten jobb hatásfok. A benzines keményebb dió lesz, de szerintem 5 éven belül versenyképes lesz a dízellel. Majd akkor én is váltok és szétforgatom a benyás turbós közvetlen befecsis Alfámat. Az is jó lesz :-)
Wickey2008-03-20 23:46:23 // 7904
mondjuk tökmindegy, mert sornégyszívóbenzinest max. a duetto spideremben tudok elviselni, annak meg pedigréje van (meg amúgy is a nord motorok kurvajók kivétel nélkül) :-))
GEORGE2008-03-20 23:45:02 // 7903
A GT-be még a 156-ban megismert 2,0 JTS moci van....
A 159-nél léptek be ezek a buzeráns mocik :-(
A 159-nél léptek be ezek a buzeráns mocik :-(