Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Dízelmánia
Erhard 242 (Pure Energy)2008-06-23 11:43:06 // 8852
két héten belül jön az új LMM-je aztán box be és irány a pálya megint:) fel fogom venni és nem lejtőn lefelé...itt Szfvárnál nincs is az Érdiig meg ezért nem fogunk elautókázni...
GEORGE2008-06-23 11:15:21 // 8851
Légyszi videozd már le, de ne lejtön legyen :-)
Azért elég érdekes, hogy 209-ből 225 tud az autó csak egy "dobozka" beszerelése után...
várjuk a videot :-)
Azért elég érdekes, hogy 209-ből 225 tud az autó csak egy "dobozka" beszerelése után...
várjuk a videot :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2008-06-23 09:22:57 // 8850
egyébként meg pont nem érdekel ki mit hisz el én láttam ennyi :)...jah és soha nem mondtam hogy GPS szerint ha nem az hogy óra szerint!
Erhard 242 (Pure Energy)2008-06-23 09:12:07 // 8849
ez pont azt jelenti hogy 220-nál még húz az autó az azt jelenti (mivel első kerekes így tolni nem tud) hogy a mutató 220ról szépen ment felfelé a 225 irányába ...ennél értelmesebben nem tudom leírni aki így nem érti annak elmutogatom :)))
Persze nem azt jelenti hogy belepréselődtem az ülésbe...
Legközelebb viszem a VHS-t és felvesszük aztán feltöltés a netre....:)
Persze nem azt jelenti hogy belepréselődtem az ülésbe...
Legközelebb viszem a VHS-t és felvesszük aztán feltöltés a netre....:)
ALFI1562008-06-23 08:56:34 // 8848
Ez így van!De vajon valamelyest megnöveli az élettartalmát ha néha befújja az ember mint említettd pl.féktisztítóval?Vagy csak árt?
kru2008-06-23 08:53:35 // 8847
LMM tisztítás:
én próbáltam féktisztítóval, de nem ért semmit.
azt mondják mások is, hogy ha döglött, akkor döglött.
én próbáltam féktisztítóval, de nem ért semmit.
azt mondják mások is, hogy ha döglött, akkor döglött.
Robert-jtd2008-06-22 11:51:31 // 8845
Megigérem,hogy szólok!
A jövő héten ha minden igaz akkor megyünk érte:))
Majd hazafelé a Né.-autópályán letesztelem mi a vége:))
A jövő héten ha minden igaz akkor megyünk érte:))
Majd hazafelé a Né.-autópályán letesztelem mi a vége:))
GEORGE2008-06-22 11:48:09 // 8844
Majd szólj ha meg van :-)
Robert-jtd2008-06-22 11:40:57 // 8843
Majd a mostanira amit készülök venni kiváncsi vagyok,hogy fog e húzni még 220-felett?:))
BambiSW2008-06-22 11:40:18 // 8842
Sikerült kikormolni a gépsárkányt, persze nem feltétlen akarattal. Pécsről hazafelé egy emelkedő után kuplung be fordulat 5000-ig. Víz kivert már mindenféle vésztervet vízionáltam, de szerencsére "csak" a gyári szőnyeg akasztotta meg a gázpedált. Némi rugdosás után kijött :) Viszont most már tudom, hogy a leszabályzás jól működik és 5000-nél is csodálatos hangja van. (Meg mintha jobban is menne azóta :)
Ez a 220-nál is még húz dolog tuti kamu, 215-öt már én is mentem óra szerint, ami valójában biztos kevesebb, s nekem kb. 190-ig használható, utánna már minden egy örökkévalóság.
Pedig nem megy rosszul, tegnap egy meglehetősen újszerű passzátosnak kellett megmutatni, hogy nem biztos, hogy jól választott magának autót(1.9). Az érdi emelkedőn még nem volt helyem, de az M6-ra térve 4. után már nem bírta a tempót. Utánna vettem észre, hogy a klímát is elfelejtettem kikapcsolni. Hiába még gyakorolni kell....
Az LMM-et nem szoktátok tisztogatni? Amennyire én tudom ez egy egyszerű fűtött drót, amit hűt az átáramló levegő és ennek megfelelően változik az ellenállása. Emiatt, ha egy kicsit koszos/olajos, akkor nagyon félremérhet. Tapasztalatom szerint a mindenféle füstgáz ide oda vezetések miatt a levegőrendszer elég szutyis/olajos ezért ígényli a karbantartást... Én féktisztítóval néha megpucolom (olaj/légszűrő csere 10eKm), legutóbb az összes csövet kiszutykoltam.
Ez a 220-nál is még húz dolog tuti kamu, 215-öt már én is mentem óra szerint, ami valójában biztos kevesebb, s nekem kb. 190-ig használható, utánna már minden egy örökkévalóság.
Pedig nem megy rosszul, tegnap egy meglehetősen újszerű passzátosnak kellett megmutatni, hogy nem biztos, hogy jól választott magának autót(1.9). Az érdi emelkedőn még nem volt helyem, de az M6-ra térve 4. után már nem bírta a tempót. Utánna vettem észre, hogy a klímát is elfelejtettem kikapcsolni. Hiába még gyakorolni kell....
Az LMM-et nem szoktátok tisztogatni? Amennyire én tudom ez egy egyszerű fűtött drót, amit hűt az átáramló levegő és ennek megfelelően változik az ellenállása. Emiatt, ha egy kicsit koszos/olajos, akkor nagyon félremérhet. Tapasztalatom szerint a mindenféle füstgáz ide oda vezetések miatt a levegőrendszer elég szutyis/olajos ezért ígényli a karbantartást... Én féktisztítóval néha megpucolom (olaj/légszűrő csere 10eKm), legutóbb az összes csövet kiszutykoltam.
GEORGE2008-06-22 11:33:15 // 8841
Ezért értetlenekedem a 220 után még húz dolgon.....
Robert-jtd2008-06-22 11:32:14 // 8840
Mondjuk az enyém is megvolt berhelve nem csak a p.box-al sőt kiis mérettem 173Le-volt de 200-után már az sem húzott annyira!:)
GEORGE2008-06-22 11:25:53 // 8839
Csak elgondolkodtam......
Adott egy 1,9 Mjet 16V GT 150 loerővel és 305 Nm-el és 209km/h gyári végsebeséggel.
Már az is RETTENTŐ jó eredmény lenne, ha egy dobozka 209-ről 220-ra emelné a végsebességét....
De hogy 220 után is húzzon még?????
Kivi lennék a váltó áttétel meddig birná....
Nos ugy látom a gyártóknak tök felesleges dollár izé Euro milliárdokat belefeccelni a nagy motoros verziók elő állitásába.
Illetve ugyan csak felesleges az Eurot költeni az adott motor erősebb verziójának a megalkotására.
A gyártónak fel kéne veni a kapcsolatot azokkal a tulajokkal akik ezt megoldják.
Mindketten jól járnának .-)
A gyártó megspórolna egy halom lovét a tulajok meg kapnának egy új Alfa Romeot :-) Evvel ismerné el a gyártó hogy segitette öket pár tulaj a fejlesztsben :-)))
Csak emlékezzünk pár esetre :-)
1,6 TS akár a 105 akár a 120 lovas QV-kat és ti-ket meg még pár erösebb típust vernek el végsebességben :-) 220-és 240-el sepernek :-)
Aztán ide sorolnám a 220 felett még húzó 1,9 GT is :-)
No meg a 155 18 TS 8V-t ami 2,5 V6 mocikat is megver rugalmasságba meg gyorsulásban :-)
Ja csak hangosan gondolkodtam.....
Adott egy 1,9 Mjet 16V GT 150 loerővel és 305 Nm-el és 209km/h gyári végsebeséggel.
Már az is RETTENTŐ jó eredmény lenne, ha egy dobozka 209-ről 220-ra emelné a végsebességét....
De hogy 220 után is húzzon még?????
Kivi lennék a váltó áttétel meddig birná....
Nos ugy látom a gyártóknak tök felesleges dollár izé Euro milliárdokat belefeccelni a nagy motoros verziók elő állitásába.
Illetve ugyan csak felesleges az Eurot költeni az adott motor erősebb verziójának a megalkotására.
A gyártónak fel kéne veni a kapcsolatot azokkal a tulajokkal akik ezt megoldják.
Mindketten jól járnának .-)
A gyártó megspórolna egy halom lovét a tulajok meg kapnának egy új Alfa Romeot :-) Evvel ismerné el a gyártó hogy segitette öket pár tulaj a fejlesztsben :-)))
Csak emlékezzünk pár esetre :-)
1,6 TS akár a 105 akár a 120 lovas QV-kat és ti-ket meg még pár erösebb típust vernek el végsebességben :-) 220-és 240-el sepernek :-)
Aztán ide sorolnám a 220 felett még húzó 1,9 GT is :-)
No meg a 155 18 TS 8V-t ami 2,5 V6 mocikat is megver rugalmasságba meg gyorsulásban :-)
Ja csak hangosan gondolkodtam.....
Wickey2008-06-22 11:05:08 // 8837
jóvan, Edittel majd jól felhívunk valamikor, oks? :-)
GEORGE2008-06-22 10:59:37 // 8836
Azt is nézem ki írja :-D
GEORGE2008-06-22 10:59:17 // 8835
Bakker téged se lelőni se kibírni nem lehet :-DDDD
( a bútort meg meg kéne mérni a helyszínen....felsőket hogyan stb stb....)
( a bútort meg meg kéne mérni a helyszínen....felsőket hogyan stb stb....)
Wickey2008-06-22 10:58:42 // 8834
arra számítok :-)
GEORGE2008-06-22 10:58:19 // 8833
Nem koma nem húztam fel magam! Most tévedsz :-)
Csupán értetlenkedem.
.
Csak nem tudom felfogni, hogy egy 150 lovas 1,9 mjet hogy húzhat egy "dobzka" berakása után 220-tól mikor egy 175 lovas 385Nm "komolyabb" moci nem képes rá!
Ha én betenném ugyan ezt a dobozt akkor mit "csinálna" az enyémből???
F1-es gépet?
Egy olyan autóról beszélünk ami 150 loerős és 305 Nm-es és a gyári végsebessége "csupán" 209km/h
Szóval most az enyém nem húz 220 után semmit se!
Főleg sík úton nem húz semmit se! Sőt, sík uton max 226-230 közt képes futni, ha kis szél is van akkor már csak 226.
A 230-as tempot meg Qrva sok kilométer után tudja csak.....majd egy örökké valóság mire azt mutatja...
És ezek a navi szerinti sebesség adatok.
Szóval ha beteszek egy ilyen dobozt akkor 220 után húzni fog az enyém is?
Én ezt nem hiszem el, ennyi :-)
Csupán értetlenkedem.
.
Csak nem tudom felfogni, hogy egy 150 lovas 1,9 mjet hogy húzhat egy "dobzka" berakása után 220-tól mikor egy 175 lovas 385Nm "komolyabb" moci nem képes rá!
Ha én betenném ugyan ezt a dobozt akkor mit "csinálna" az enyémből???
F1-es gépet?
Egy olyan autóról beszélünk ami 150 loerős és 305 Nm-es és a gyári végsebessége "csupán" 209km/h
Szóval most az enyém nem húz 220 után semmit se!
Főleg sík úton nem húz semmit se! Sőt, sík uton max 226-230 közt képes futni, ha kis szél is van akkor már csak 226.
A 230-as tempot meg Qrva sok kilométer után tudja csak.....majd egy örökké valóság mire azt mutatja...
És ezek a navi szerinti sebesség adatok.
Szóval ha beteszek egy ilyen dobozt akkor 220 után húzni fog az enyém is?
Én ezt nem hiszem el, ennyi :-)
Robert-jtd2008-06-22 10:55:16 // 8832
:-))))
ezt a beszólásodat sz.tem nem fogja díjazni:))
ezt a beszólásodat sz.tem nem fogja díjazni:))
Wickey2008-06-22 10:49:09 // 8831
haggyad már, a dízeltől mindenki impotens lesz, ebből egyenesen következik a kisebbségi komplexus :-PPP
Robert-jtd2008-06-22 10:40:25 // 8830
Hüha-ha jól veszem ki kicsit felhúztad magad?:)
GEORGE2008-06-22 10:29:42 // 8829
220-nál még húzott a gagyi...
Ez mit jelent??
Beleprésel az ülésbe????
Pénteken az M7-en felülírtuk a navimba a 236km/h sebességet 238km/h-ra.
Hosszú és a Boyci párja is bent ült az autóban....de sajna nekem nem érezni, hogy 220 után húzna a gép....csak úgy megy.....de semmi hüüüü de húz érzés...
Az Érdi lehajtó utáni a Tárnoki kihajtó közti szakaszon történt ez.
Mivel a GT-nek a 220 már a "vége" így nem értem ezt a HÚZ jelzőt!!!!!
És mi a vége ha 220-tól még húz???
Ez mit jelent??
Beleprésel az ülésbe????
Pénteken az M7-en felülírtuk a navimba a 236km/h sebességet 238km/h-ra.
Hosszú és a Boyci párja is bent ült az autóban....de sajna nekem nem érezni, hogy 220 után húzna a gép....csak úgy megy.....de semmi hüüüü de húz érzés...
Az Érdi lehajtó utáni a Tárnoki kihajtó közti szakaszon történt ez.
Mivel a GT-nek a 220 már a "vége" így nem értem ezt a HÚZ jelzőt!!!!!
És mi a vége ha 220-tól még húz???
ALFI1562008-06-21 20:55:07 // 8828
120-150 között vaahol.
Selmak2008-06-21 20:50:32 // 8827
Mennyi is most egy Novitec újonnan nem okosban kamionról leesve?
András bácsi2008-06-21 19:48:25 // 8826
Az lesz, ha lesz időm. De érdekes módon most kevésbé füstöl. Ja és szög egyszerű vezérlés ide vagy oda: szépen el volt rakva egy foggal ez is. De lassan kezd összeállni, és alakulni.
András bácsi2008-06-21 19:45:53 // 8825
Múltkor láttam egyet a mobile.de-en: SW, ti-cuccal, és valamai igen jó áron. Ilyenkor gondolkodik el az ember... Csakhát ugye ezt cseréltem, így nem nézelődtem másfelé.
Átok79146TD2008-06-21 19:42:32 // 8824
Szerintem ez azért nem teljesen igaz..
Erhard 242 (Pure Energy)2008-06-21 19:41:10 // 8823
chip kezdődik 80-nál...nekem akkor gagyi boxom van :)))))))))) érdekes a GT nem ért utol tényleg gagyi....aztán beraktuk a GT-be 220-nál még húzott a gagyi...
Selmak2008-06-21 18:04:02 // 8822
80 ért elég gagyi boxot veszel.
Átok79146TD2008-06-21 13:45:05 // 8821
jómagam iscsak olvastam..elkezdtem az elejtől végigolvasni az indexes dízel tuning fórumot..ott olvastam erről.
mit mondjak nagyon érdekes dolgokat lehet ott olvasni..:DDD
mit mondjak nagyon érdekes dolgokat lehet ott olvasni..:DDD
Erhard 242 (Pure Energy)2008-06-21 13:42:57 // 8820
az a baj aki tényleg ért is a chipíráshoz az 80 rugónál kezdődik...én olyannal nem találkoztam aki ingyen frissít...
de az biztos aki a teljesítményre megy annak csak is chip!
de az biztos aki a teljesítményre megy annak csak is chip!
Átok79146TD2008-06-21 13:41:31 // 8819
nem is olyan vicces kérdés ez.. az elektromos tdi-kből sokszor készült bowdenes adagolós tyuning dízel..:DDDD
Erhard 242 (Pure Energy)2008-06-21 13:41:14 // 8818
akkor meg ott a box az olcsóbb :)
Selmak2008-06-21 13:40:16 // 8817
Meg lehet füst nélkül is iratni rendesen az ECU MAP-t csak akkor gyengébb lesz mint kormolósan
Átok79146TD2008-06-21 13:39:57 // 8816
ezekben igazad van, de olvastam olyanról is akik bérmentve frissítenek ha gond van..
a zk-meg....pff.....
szvsz meg sem mérik...
a zk-meg....pff.....
szvsz meg sem mérik...
Erhard 242 (Pure Energy)2008-06-21 13:31:15 // 8815
zöldkártya előtt (nem mindenkinek van kapcsolata) írathatod vissza ami pénz...gond van sok pénz, eladod nincs belőle pénz...egy jó boxnál meg csak lehúzom a csatit és már indulok is :))
kru2008-06-21 13:01:15 // 8814
Update 2: LMM nélkül állandóan világít az engine check lámpa, viszont nem füstöl és mégis megy.
Vicces kéréds: mennyi haszontalan és drága alkatrész lehet még az autóban, amit ki lehet dobni :DDDDDD
(Nyilván hülyeség, LMM is kell majd,)
András bácsi, szerintem méresd ki a tiédet, hogy nem az LMM szar-t. Az enyém nem mondta be teljesen a kulcsot, de félremért rendesen, jóval több levegőt.
Ez biztos, hogy a füstölés oka volt - egyik. Hogy van-e még, az majd kiderül.
Vicces kéréds: mennyi haszontalan és drága alkatrész lehet még az autóban, amit ki lehet dobni :DDDDDD
(Nyilván hülyeség, LMM is kell majd,)
András bácsi, szerintem méresd ki a tiédet, hogy nem az LMM szar-t. Az enyém nem mondta be teljesen a kulcsot, de félremért rendesen, jóval több levegőt.
Ez biztos, hogy a füstölés oka volt - egyik. Hogy van-e még, az majd kiderül.
kru2008-06-21 12:58:56 // 8813
Így van! Sztem is. Tény, hogy az benne marad - de ha valaki rászánja azt a 100ezret (egy normális doboz is van annyi), akkor legyen korrekt a dolog.
kru2008-06-21 12:57:41 // 8812
Úgy, hogy még a bődületes regadóval együtt is megéri? Vajh miért hord be mindenki 1.9m-jet-et?
Amúgy egy darabig nem váltok, még 1 éve jól ki tudtam volna szállni a 2.4 20V-ből, most már nagyobb a használati értéke, mint amit kapnék érte.
Meg beletoltam egy rakat pénzt a féltengelyekbe, inkább én élvezem, mint a utánam jövő, aki amúgy nem fizetné meg az új féltengelyek árát...
Amúgy egy darabig nem váltok, még 1 éve jól ki tudtam volna szállni a 2.4 20V-ből, most már nagyobb a használati értéke, mint amit kapnék érte.
Meg beletoltam egy rakat pénzt a féltengelyekbe, inkább én élvezem, mint a utánam jövő, aki amúgy nem fizetné meg az új féltengelyek árát...
Átok79146TD2008-06-21 11:20:09 // 8811
mint például?
Adrián2008-06-21 10:08:48 // 8810
tudok facelift 156 SW-t V6-ost ha kell fekete;) csak még nincs az országban de eladó:))
Erhard 242 (Pure Energy)2008-06-21 07:44:28 // 8809
annak is meg vannak a hátrányai...:(
Átok79146TD2008-06-21 06:52:09 // 8808
Az enyém 2.ban simán elforog addig desztem még 3.ban is.4.ben már nem vagyok biztos,de ha a leszab ford feljebb lenne emelve, talán ott is..:DDD
Átok79146TD2008-06-21 06:49:48 // 8807
Szerintem pedig chippet kell iratni inkább..:D én tuti azt tenném,ha jtd-m lenne:DDD
kru2008-06-21 00:08:40 // 8806
A 156 jobban megy, jobban fogyaszt, és nekem szebbek is a vonalai. Kár hogy nem benyás V6...
tudod mit kerestem giugiaro 156 SW-t V6-ost?? magyar üzembe helyezést nem sikerült látni, de nem hogy eladót, egyáltalán semmit.
még a da Silva-ból 1-2 fel-fel bukkant, de faceliftes semmi. (nem SW-ből volt eladó, de az nem kellett...)
tudod mit kerestem giugiaro 156 SW-t V6-ost?? magyar üzembe helyezést nem sikerült látni, de nem hogy eladót, egyáltalán semmit.
még a da Silva-ból 1-2 fel-fel bukkant, de faceliftes semmi. (nem SW-ből volt eladó, de az nem kellett...)
kru2008-06-21 00:06:08 // 8805
1st update:
AVARIA :D
Levettük a MAF csatit, nyilván ugyanaz, mint GEORGE-nak, haváriázik, hogy menjek a dílerhez, ez rendben is van, ellenben nem füstöl, na jó, sokkal kevesebbet, de nyilván annak is távoznia kell, ami lerakódott.
GEORGE, neked lehúzott LMM-mel az 1500-2000-es tartományban nem lett gyengébb?
én egyedül ezt vettem észre, hogy ott eddig jobban húzott - mondjuk füstölt is cserébe :)
AVARIA :D
Levettük a MAF csatit, nyilván ugyanaz, mint GEORGE-nak, haváriázik, hogy menjek a dílerhez, ez rendben is van, ellenben nem füstöl, na jó, sokkal kevesebbet, de nyilván annak is távoznia kell, ami lerakódott.
GEORGE, neked lehúzott LMM-mel az 1500-2000-es tartományban nem lett gyengébb?
én egyedül ezt vettem észre, hogy ott eddig jobban húzott - mondjuk füstölt is cserébe :)
Goodboy2008-06-20 22:47:10 // 8804
az enyémet meg most piszkálják,uuuu de jooo sprice sprice,ddddd most dugom a kormosbaaaaaa ddddddd
Robert-jtd2008-06-20 22:39:10 // 8803
Az enyém is megvolt piszkálva(2.4JTD)-de 4500 -at szerintem nem is tudta:(
Pedig 173Le volt az okositás után!:)
Pedig 173Le volt az okositás után!:)