Fórum >> Típusok >> Giulia

Liquid2023-03-03 22:12:40 // 29594
Nem kell meggyőzni senkit, csak annyi hogy ha csak az 5 kilós kalapács volt a a kezedben, akkor fogalmad sincs milyen fogni egy sárgarépát :)
Viccet félretéve tényleg nagy a különbség egy TBI, egy 2.4 és egy 1.9 vagy 2.0 között, és még árnyalja a képet a Q4. Tudom ignorálod de nekem volt két különböző egyik se volt tohonya 1000x leírtam, ellenben kihozta az állatot. Érdekes módon a Stelvio kevésbé hozza ki. Vagy az is lehet hogy nem veszem észre hogy kihozta :D
Ahogy a nagy nepper mondotta volt: virágozzék minden virág :)
Amúgy egész jót lehet ámokfutni pl. asszony 86 lovas I10-esével is :)
Liquid2023-03-03 22:05:41 // 29593
úgy-úgy :) De valami olyat kell találnia amit kedvére szétszerelhet :D
Liquid2023-03-03 22:04:19 // 29592
Az Alfatex kárpit (hihetetlen kényelmes volt), vagy akár a 156 plüss ülése szerintem is sokkal jobb mint a TI, legalábbis ülni benne, kinézetre nem kérdés: mindent visz a TI.
A tohonyaság szerintem csak az alulmotorizáltakra illetve a gyári programos 2.4-ekre igaz főleg ha elöl kaparnak.
Szerintem se lehet a Giuliettát a 159-el összehasonlítani, már méret, más célok, más kor satöbbi. Ahogy tetovált gyúrós cimboránk mondaná: almát körtével.
A Metaxa jó, szerejük :) Én TatraTea-t ittam (narancssárgát)
Azé a MiTo férfiasságán vigyorogtam kicsit :D Azzal sincs baj egyébként ,mert egy luxusPunto (jó értelemben), csak ne nézne ki úgy :D
WarbiRunner (Gyuri)2023-03-03 21:22:42 // 29591
Az biztos hogy nagy különbség lehet típuson belül is, a 2.4 automata egyértelműen autópályás/utazó autó volt. A TBi Ti lehet ennek tipusnak a csúcsa. Belül, igen, azt a belteret nagyon szerettem :-)
RomeoOne2023-03-03 21:07:26 // 29590
Amúgy simán lehet. Nem azért mert hétfői, de mert 2,4 és elölhajtós, plusz automata. A Shadiné meg 1,75 Tbi, azaz sokkal kisebb súly elöl és puttonyos, ami még inkább hátrébb helyezte a súlypontot. Plusz manuál, tehát annyival is könnyebb. Ezek azért már együttesen elég nagy különbséget adnak, hogy egész más autó feelingje legyen.
Liquid-é meg kapart hátul is, az megint csak fundamentális különbség.

Attól még belülről a tied volt a legszebb (kívülről is dobogós, az biztos). Amikor beleültem, akkor döntöttem el, hogy ha nekem lesz következő alfám, abban bőrkárpit lesz, ha fene fenét eszik is :D
WarbiRunner (Gyuri)2023-03-03 21:06:03 // 29589
Külső lesz az, csak nekem se kéne borozni. Rohadt péntek este..😅
RomeoOne2023-03-03 21:04:30 // 29587
Kéne már neked egy Giulia, hogy többet járj a topikba :D
WarbiRunner (Gyuri)2023-03-03 20:54:24 // 29586
Elkezdhetjük újra, hogy meggyőztök a 159 könnyedségéről XD
Kizárt hogy sikerüljön. Csak kifejezetten az enyém volt ilyen buta, tohonya, sárnehéz dög, ami picit is a határán túl ment bután egyenesen az árok felé. Ez az egy hétfői példány szegény ilyen lett, nem tehet róla. Sok élményt köszönhetek neki, és sok tanulságot is, azóta sem bántam meg azt az 5 évet.
A Giuliettát sosem gondoltam egy kategórának vele, pontosan érződik, hogy egy kisebb autó, és egy modernebb, összeszedettebb műszaki konstrukció.
Számomra viszont sokkal sokkal töbebt nyújt a Giulietta élmény szinten.
Fotózni én sem tudom, vagy csak kínok árán, nagyon nehéz. Lefotózom, és tényleg bénának látom. Élőben meg szeretem nézegetni, ez van. A gazdijának meg pláne nagyon tetszik, de tudjuk, női autó. Csak ha ilyen lenne minden női autó, félnék utcára menni XD
A D módot a női tulaj szerencsére még soha nem próbálta ki. Azt a mai napig nem értem, hogy gyárilag ilyet hangolni...kinek? A boltba, vagy az iskolába menetben van szükség egy konkrét rallyautó feelingjére? XD Én mindenhol szeretem, beteg módon leget vele menni, és élvezet az egész. És ugye pici motor, alig tol orrot, rohadt jó egyensúlya van. Ha meg tolná is, akkor olyat belefékez az ívkülső kerékre, hogy helyben sarkon fordul és nem megy le az útról. Jó, ehhez nagyon otrombán be kell baszarintani a kanyarba, és hát nem kellemesen szól hogy sok voltál, de ez már bőven azon a ponton túl van, ahol Zen őfelségét már árokból húzza a traktor...XD
Giuntini2023-03-03 20:32:09 // 29585
Ki kell próbálni! Sajnos nagyon sokszor valótlanságolat írnak a "szalértők". Az a baj hogy mennek vele 20 km-t, és úgy írnak róla mintha megismerték volna a típust. Én is a MiTo-t több ezer km után ismertem ki igazán.
G-MANN🍀2023-03-03 19:41:40 // 29584
A kevés km sokat segít 😊
SD2023-03-03 19:36:24 // 29583
mondjuk ez bajt nem okoz.. max hibakódot.. de viszont ha az 5.2-ből fogy, az már lehet baj:P
SD2023-03-03 19:35:53 // 29582
mondanám hogy a Giulia gyári olaj feltöltése 5.5L volt, és 5.2 lett:)
VKG231!!! (156+75)2023-03-03 19:30:46 // 29581
Lásd még 159 dízel olajajánlás... :D
SD2023-03-03 19:21:53 // 29580
de ezek az olaszok komolyan mondom:D

kihoznak egy fasza autót rossz beállításokkal:D

aztán mire már senkit nem érdekel jó lesz:D
VKG231!!! (156+75)2023-03-03 19:01:49 // 29579
Csodák nincsenek, csatolt lengőkar keményre hangolva.

A nagyobb baj az, hogy gyárilag az elején rosszak voltak a futóműbeállítási értékek előre, ezért szaglászik folyamatosan....
De már elmúlt :D
VKG231!!! (156+75)2023-03-03 19:00:05 // 29578
Pontosan, de azért a 20 millás alapáron már lehet keresni is gondolom... :D
SD2023-03-03 18:56:54 // 29577
és a mito-ról amit írtak hogy bénán dobja a seggét?
Shadin2023-03-03 18:38:04 // 29576
Én is rohadtul nem szerettem a Giulietta-t, de a múltkor az Érdi Turul utcai bontó előtt bambultam egy fehéret (egyhelyben állt) unalmamban, míg Petire vártam és simán megtaláltam azt a nézetet, ahonnan egyáltalán nem volt zavaró a lámpája. Sőt véltem benne felfedezni azt amiről formázták.

Az a baj, hogy minden fotó a Giulietta-ról (meg úgy általában) ugyanabból a perspektívából készül, áll előtte a nepper és "széles" módban fentről lefelé 35-45°-ban kapja le mobiltelefonnal (mobiltelefon, mint a neve is mutatja, telefonálni való, fényképezőgép meg ezzel szemben fényképet készíteni :-) )

Ha ezt a nézetet tudatosan kerülöd és laposabban és oldalabbról nézed, akkor kiadja (nekem). Így lapos és széles az orra és sokkal jobban néz ki. (pláne ha mozgásban van, mert annak dinamikájával megint egy kombinált perspektívát kapsz, többet a forgó kerekeknél)

Mindamellett állítom, hogy nekem van igazam és a Giulietta-t nem lehet a 159-cel összehasonlítani, más kategória, más kor, más koncepció stb.

Egyik autóm sem volt olyan könnyed, mint a patkány, mai napig visszasírom, én nem éreztem benne Warbi által vélt tohonyaságot, vagy akár a súlyát stb. :-(

De az biztos, hogy a Ti ülés nekem sem volt a szívem csücske, hosszú távon biztosan nem.

Giulietta tengelytávja, súlya miatt könnyedebb, de ez igaz egy Golfra is, vagy bármi kompaktra.

Ja igen, Metaxa-t ittam...


Ja MiTo, csajos macipofa, de keményebb autó az annál, csak nem a külsőség alapján kell ítélni :-)

Giulietta ue.

Megyek inni...
carver2023-03-03 18:37:24 // 29575
Alapesetben nem kell.

Helyi hóviszony esetén vannak utak ahova kirakják a kötelező hólánc táblát, oda nem is mehecc be mással (és nem is érdemes, ezt tanúsítom).

Országos helyzet esetén már a határon sem mehetsz be hólánc nélkül, de nagyon valószínű hogy nem fogják megnézni hogy passzol-e.

Azért én télen akkor érzem magam biztonságban ha van (jó) hólánc. Lehet hogy egy kezemen meg tudom számolna hányszor használtam hóláncot, de ha akkor nem lett volna akkor sokáig ott ültem volna a többiekkel az út szélén.

A hegy nem viccel, Alpokban pillanat alatt leszakadhat 15 cm hó, sőt az alföldön is kerülhet az ember olyan hóátfúvásba ahova kell a cucc (vagy térkő + lapát).

Mondjuk lehet hogy az 2022 előtt volt amikor télen még nem 12 fok volt az átlaghőmérséklet...
SD2023-03-03 18:32:36 // 29574
nem tűnik még vállasnak:))
carver2023-03-03 18:22:52 // 29573
"én eleve nem értem hogy miért kell egy Alfának prémiumnak lenni:D"

ez szerintem amolyan kényszerű reverse engineering. Feladtuk hogy többet adjunk el 35 ezernél, de akkor legalább legyen prémium, akkor legalább lesz rajta haszon is...
Shadin2023-03-03 18:21:29 // 29572
Egy újabb kiinduló alap csak egy jó vitázáshoz, amiben mindenki ugyan azt mondja, de mindenki IS máshogy érti :-)
Shadin2023-03-03 18:20:39 // 29571
valami sárgás cimkés 5 csillagost :-)
RomeoOne2023-03-03 17:59:43 // 29570
Olyan szép... Csak cserélni ne kelljen :DDD

Kazes☻2023-03-03 17:49:38 // 29569
Úgy is van! Nekem volt is és nagyon jó volt vele haladni! Kívülről meg nem nagyon nézegettem... nem az a típus volt, amire visszanézel még kétszer a parkolóban. 😁
Giuntini2023-03-03 16:32:12 // 29568
De jó!
Liquid2023-03-03 16:29:28 // 29567
Na a MITO még megosztóbb :)
VKG231!!! (156+75)2023-03-03 16:06:50 // 29566
Semmi baj nincs az arnával.

Senki soha nem vette figyelembe, hogy azt az autót a 33 alá pozicionálták, igyekeztek a legtöbbet spórolni rajta, de saját motorokat kapott, egy Ti-vel nem sokkal lehet kisebbet autózni, mint egy 33-mal...

Le lehet éppen szólni, de akkor az összes csicsafiatot is, aminek szerintem semmi értelme.
pettinke2023-03-03 15:52:24 // 29565
ne feledd, hogy Alfa boxer van benne.
https://youtu.be/8p_hkr13UmU
Giuntini2023-03-03 15:27:33 // 29564
Egy kivétel azért van!:) Az Arna, abban semmi alfás értéket nem találni!
Giuntini2023-03-03 15:24:53 // 29563
Én értem hogy mit akar mondani Shadin! A MiTo tényleg férfias játékszer. Annak idején mikor Zoliét kipróbáltam, engem kilóra megvett a 135 lovas Multiair. Én is vettem egyet, igaz az enyém csak a 77 lovas Junior, mert városi strapabíró autó, de futóműve ugyanaz. Hihetetlen stabil, a városi szűk kanyarokban tűpontosan lehet vele nagy sebességgel kanyarodni. A MiTo-t elkönyvelték női autónak, de azok a csajok akik vezetik, nincsenek tisztában vele hogy ez az autó mit tud, mert sohasem próbálták. Erhard is vett egyet, és ő is megállapította, "ezt nem gondoltam volna róla". GT meg egyenesen el van halva a QV-től.
Minden Alfában megvan az érték, a Sudtól kezdve a Tonaléig!
SD2023-03-03 14:31:08 // 29562
ilyenkor bukunk le hogy milyen olvasótábor van:D
Liquid2023-03-03 14:26:35 // 29561
mit fogyasztottál? :D
Shadin2023-03-03 14:14:06 // 29560
Ha már pariba raktátok a 159-et és a Giulietta-t, akkor meg kell jegyeznem, hogy a MiTo férfias, a GT egy gyönyörű hintaló az S-Max pedig hosszában fekete...
:-)
Liquid2023-03-03 14:10:51 // 29559
"cinkes elem" lesz mindegyiken. Majd az idő eldönti mi lesz az. Így előre nem lehet látni milyen lesz a jövő, gondolj csak a 70-80-as évekbeli scifikre :)
Zsolt1552023-03-03 13:37:08 // 29558
Dettó!👍😉
SD2023-03-03 13:33:23 // 29557
nekem a giulia mikor megjelent, nem is tetszett..., aztán elmentem Hondával alfa találkozóra, megnéztem beleültem... szorított az ülés... az áráról ne is beszéljünk:D
Utána letoltam még egy részleges házfelújítást Passattal:D

És beütött a vírus, nem az... az Alfa:D és úgy mentem át minden addig áttörhetetlennek vélt falon, mint a kés a vajban... és most imádom, tényleg, tesztvezetés nélkül vettem meg és csodás!

5 év alatt nem tudtam kizsarolni senkiből hogy oda engedjen a volánhoz... Tudod az ilyen kapcsolatoknak házasság a vége, az meg hosszú mint az orosz tél :D
pettinke2023-03-03 13:26:21 // 29556
hogy őszinte legyek: a 159 formája marha nagy fless volt annak idején. a Giula formára - nekem - nem akkora durranás, de ahogy vezetni lehet, az kenterbe ver mindent :)
Liquid2023-03-03 13:24:57 // 29555
Az a maga módján jól néz ki, főleg az első gen. :)
SD2023-03-03 12:59:38 // 29554
eszemben sincs lefikázni a 159-et, nem csúnyúl, nem öregszik csak patinásodik, most már jobban néz ki mind újonan, nekem akkor annyi pénzért megmunkálatlan volt a belseje.
De ez szubjektív, aki akkor tartott ott hogy olyat vegyen annak ássz ajánlat volt nyilván.

A Giulietta ugyan az, a formája ma is ássz, ami meg kicsit az akkori techno irány mára megöregedve az minden autón ilyen lesz azt nem lehet megúszni.

A Giuliában nekem az tetszik hogy most nem látok rajta olyan elemet ami később cinkesen béna lesz, ez már most future classic:)
Piritu - 1.000.0002023-03-03 11:57:54 // 29553
Nálam a "B" fut. Még a 146-hoz vett hóláncot viszem. 10 éve ki se nyitottam a táskáját. :-)
Most meg már a Q4 csak segít ha kell...
pettinke2023-03-03 11:50:07 // 29552
erősen bal lábbal keltél, ugyanis azt elfelejted, hogy ez a műszerfal - kormány - középkonzol kombó 2005-ben született. akkoriban marhára jól nézett ki, annyira, hogy az akkori 3-as Bömbit lekörözte. (onnan tudom, hogy végigültem az akkori párhuzamos márkákat, mikor 2008-ban cégautót kellett választanom).
az akkori automatát se a mostani ZF-hez hasonlítsd, mert akkor az nem volt.

a 159 a maga korában nagyon jó volt, de most azért az a konstrukció meg dizájn 2023-2005=18 éves! és igen, kívülről valóban merész az eleje még mindig (nagyon jól öregedett) de az autóipart továbblépett.
SD2023-03-03 11:08:52 // 29551
2021-ben tervezett GUI felületre jön nekem egy 1980-at idéző valami szarral és kérdezi hogy tervezzem újra mert nem elég jó,.. mondom haver a terven 4 éve mi volt????:D
SD2023-03-03 11:07:55 // 29550
lehet ballábbal keltem, ma szétharaptam már pár kollégát is:D
SD2023-03-03 11:07:25 // 29549
Nem leszek most népszerű:))

- kormány? mint a gyerek fajátékai:)))
- közékonzol ? ez is terven jól nézett ki.. de inkább lefóliáznám feketére:D
- váltó??? hát a VW konszern tiptronic-ja ami egy vicc az műremek hozzá képest
- a mellszívó vezérlő gombokkal kell kapcsolni a klímát?

kb design szempontjából pont annyi a különbség mint egy ferrari és egy mustang közt:)

nem csúnya de nekem nem ez a szép...
SD2023-03-03 10:55:33 // 29547
az autó súlya kategória megint olyan hogy 400kg többlet az pont egy teli utastér.. azt meg ne kelljen már magyarázni mennyivel jobb egymagában csapatni mint fullra pakolva:D
Villanyautókról ne is beszéljünk:D
Giuntini2023-03-03 10:54:07 // 29546
Ez az! Ezt éreztem vele tavaly Olaszországban is! Menni vele megállás mélkül a világ végéig hihetetlen biztonságban. Végig az volt az érzésrm, VIGYÁZ RÁM.
SD2023-03-03 10:53:34 // 29545
És veszek egy ilyen pillanatszorítós marék szart... az meg arra jó lesz ha tényleg elakadnék valaha valahol:D
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.