Fórum >> Típusok >> Giulia

SD2022-11-04 15:36:52 // 27019
Teszt Szárazon a Verdestein veri mindkettőt, havas fékezésen a Kleber nagyon sokat bukik.... vízen ami inkább jellemző magyarországon.. hátt... most hogy legyek okos..

Na aztán meg ez az oldalfal erősítés ez kanyar stabilitást növel?
SD2022-11-04 15:31:28 // 27018
Én egyszer estem el Bridgestone-val igaz 7 éves gumi volt de nagyon csúnyán elcsúsztam egy kanyarban.. (autó megúszta, csak a büszkeségem sérült). Most lehet akkor hegyezni nem jó csak normál közlekedéshez... ott segít egy vészféknél de akkor inkább hype?:(
carver2022-11-04 15:24:53 // 27016
Vredestein

Többszörösen Alpokban és Dolomitokban tesztelt, jártam én Michelinnel meg Contival is, de ennél jobb ár/érték arányú gumi szerintem nem sok van.

Az Eagle F1 nekem annyira a bögyömben van, alig várom hogy lekopjon többet nem megy fel Bridgestone...
SD2022-11-04 15:21:52 // 27015
Itt a gyújtás nélkül toszigálás célszerszám:

Giulia forums.com


ötletem nincs hogy hova kell dugni:P
Kazes☻2022-11-04 15:20:09 // 27014
Grat a K-hoz! :)
Piritu - 1.000.0002022-11-04 15:18:49 // 27013
Nekem mindkét szett defekttűrő, nem tűnt fel hogy rázna.
Én Nokian télieket használok.
SD2022-11-04 15:07:18 // 27012
de az enyém vonalzó volt:D
SD2022-11-04 15:06:54 // 27011
Kleber vagy Bridgestone?



A bridgestone a legjobb vizes úton, de nem ebben a méretben tesztelve.
A kleber halkabb, egy kategóriával bénább tapadás és 30% olcsóbb...

A defekttűrőt hanyagolnám mert állítólag ráz:)
pettinke2022-11-04 15:03:23 // 27010
... bocs, aszittem Warbinak írod :-)
pettinke2022-11-04 15:02:09 // 27009
az colstok, nem vonalzó! :-)
SD2022-11-04 13:44:31 // 27007
Azért az általánosiskolás vonalzó viszi a pálmát ugye:D
SD2022-11-04 13:42:08 // 27006

Kerék méretek, mondjuk ez ilyen max 0.5cm hasmagasságot jelent eltérésben, akkor a futómű más.
zgi5212022-11-04 13:40:30 // 27005
fateromnal egy vastagabb polifom van ragasztva a falra a garazsban, a tukorhaz vedelme okan 😀
SD2022-11-04 13:33:57 // 27004
Én a kezem a tükör mellé teszem garázsba álláskor, öntanító jelleggel:D
Egyszer be is szorult, és örültem:D
zgi5212022-11-04 13:09:32 // 27003
nekem hasonló méret, pedig alacsonyabb az autó és old school a koptató is. nálam az alacsony küszöb a kritikusabb beállásnál pl. , anno át kellett alakítani a beállót, de az újjam most sem tenném oda.

első kerékjárat mögött kb. 12ceni
WarbiRunner (Gyuri)2022-11-04 12:05:23 // 27002
Más a lökös is :-) My22-től egyféle van a gyártás optimalizálás jegyében, ami a Velocen is van. Ez oldalt lefelé hajlik, amivel csökken is a szabad magasság. A Velocen nem gond, mert magasabb a futómű. A kerék elvileg minimálisan tér el kerületben.
SD2022-11-04 11:40:45 // 27001
Lehet a kerék is beleszól, mert hiába 1-2 cm-t mozog le föl, a régi 155-ön éreztem a téli meg a nyári közt a különbséget magasságban meg a gumi összetételében:D
WarbiRunner (Gyuri)2022-11-04 11:21:27 // 27000
Újramértem, precízebben, belül, ahol legjobban belóg:

Ott 12 sincs, de így is két centivel magasabb a tiédnél. Mondom én, olvasták a blogomat, ez szabott öltöny, nem konfekcio🤣
SD2022-11-04 11:15:21 // 26999
Én jelenleg ezt is veszélyesen soknak érzem, igaz eddig 140 Le autókat hajtottam:P
Azért rakom D-be hogy legakább ne 1200-on forogjon:D
Nincs is hol kihuzatni azonnal útban van valaki:D
Liquid2022-11-04 11:09:55 // 26998
Lóerő sose lehet sok :) Mindig van gyorsabb az tény.
Az ember hamar megszokja és máris nem érzi soknak :)
Persze lehet hogy más lenne a meglátásom mondjuk egy Koenigsegg One-1 napi használata alapján, de ez a veszély nem fenyeget :D
SD2022-11-04 11:04:09 // 26997
Én Ferrarit akartam megkaptam, ja hogy így van az Alfánál:D
SD2022-11-04 11:00:40 // 26996
Kérlek szépen: 9-9,5cm magasan van a koptató.. LOL
Kollégám Lexus RC-F koptatója kb +5 cm :D:D:D ha már ott volt odatettem a mérőkét, terepjáró:D



Aki beszól:
- a hátsó kerék ET-re
- a lógó kamera kábelre:D
- rendszám keretre
Az jön egy sörrel:D
WarbiRunner (Gyuri)2022-11-04 11:00:20 // 26995
Sokkal magasabb, kb 14 centi hely van alatta. Az a kerék előtti koptató van 13 centin és látványosan belóg. Eddig két Alfám volt ami kb bárhol elment, az a két zöld :-) Már az öreg zöldnél is tudtam, hogy nekem ez a 14 centi körüli magasság a jó, némi normális rugózással, és akkor nincs az az örökös gyomorgörcs minden aszfaltgyűrődésnél, nem az útminőség monitorozása köti le a figyelmemet, hanem lehet pl. nézelődni, és élvezni az utazást szarabb utakon is. Úgyhogy ennyi, ezt az autót nekem építették, felírták az összes igényemet, és megcsinálták XD

A 19-es fl előttiek szerintem alacsonyabbak, és keményebb a futóművük. Vezettem kéziváltós dízelt nemrég, és érezhetően más. Finomabb a my21 futóműve, nem döccen olyan sprőden.
SD2022-11-04 10:44:09 // 26994
Sima mélygarázs, sima járdafeljáró, én le fogom mérni milyen magasan van mert meglepő hogy egy kis fékezés+egy fekvőrendőr és már hallom hogy na megint odaért a sarka, de lehet még mélyebbre tették, vagy az enyém valami extra ültetet 800 lóerős "speciálba" ezért érzem bőven elégnek a 200le-t:D:D:D
WarbiRunner (Gyuri)2022-11-04 10:40:17 // 26993
Kicsit több az 200-nál amúgy is, de majd ha már bejárattad, nézd meg 170-től mit művel. Az enyém ott dönt úgy, hogy "jó, ha ennyire nyomod, akkor hadd szóljon". Onnan olyan lelkes :-)

Amit viszont nem tudom hogy csináltak, hogy utazási rosszullét nincs a Giuliában. Ha a Giuliettával megyünk le Csengerbe a jó kis kanyargós utakon, garantált a rosszullét, ha nem fogom vissza magam. A kicsi srácnak a gyomra fáj, lányom lesápad szédül, de a feleségem is hajlamos kanyargós úton 5 perc megállást kérni.
A Giuliával semmi ilyen. Nyomhatom neki, kanyarodhatok, és senki nincs rosszul. A 159 sem volt rossz ebből a szempontból, de ez kimaxolta, kb. mehetek ahogy jólesik. És ami még feltűnt, hogy az előző Alfákkal ha sportosabbra vettem, nagy csend lett hátul. A Giuliával ha nekilendülök, megy hátul a csicsergés, zsivaly, vidámság. Hogy mi a trükk nem tudom, ilyen az autó kisugárzása.
Liquid2022-11-04 10:36:29 // 26992
A 159 TI-hez képest magasabb vagy alacsonyabb most? Az elsők alacsonyabbak voltak ha minden igaz. (Legalábbis a 2017-es dízel.)
WarbiRunner (Gyuri)2022-11-04 10:18:55 // 26991
Ez nekem még soha nem ért le sehol, hol jársz te azzal az autóval XD Egész meglepő helyekre felmegy, lemegy.
SD2022-11-04 10:01:55 // 26990
Na megvan a matek, ez a nyúlván olyan mélyre van pont eresztve ha az autó maximális "terepszögét" eléri egy bukkanó, vagy emelkedő, akkor ez karistol oda előbb.

Ez megint egy igényes és autószeretetre nevelő megoldás:)))
SD2022-11-04 09:48:44 // 26989
Egyépként jelen érzésem szerinte a Q4 amit ugye EU-ban nincs is Veloce nélkül eleve egy milliós extra kb. plusz az ülések a tuning stb.

Alapvetően normál keretek közt a 200 lóerő bőven sok!

Pályán meg mindig van egy gyorsabb:D
SD2022-11-04 09:46:30 // 26988
Ilyen EPER vagy Holly Fuckin Service Manual van, alkatrész ábrákkal. Vagy még túl új típus?:))) Én frankón megnézném mi hol van benne:)))

Meg lássuk azokat a cikkszámokat:)))
RomeoOne2022-11-03 20:40:59 // 26985
Már én sem tudom pontosan, annyira nem is ástam bele magam a 2.0 rejtelmeibe. De az igaz, hogy össze-vissza van. Nemhiába alvázszámra kell rákeresni, ha alkatrészt keresel, nem pedig csak pl. évjáratra.
WarbiRunner (Gyuri)2022-11-03 20:35:16 // 26984
Szóismétlés bocs..😅
WarbiRunner (Gyuri)2022-11-03 20:23:02 // 26983
A turbó változott is közben, valóban nem ugyanaz a cikkszám, de ugyanaz a turbó típus. Nehéz valódi infót találni, hogy van e valódi különbség.
WarbiRunner (Gyuri)2022-11-03 20:20:29 // 26982
Pont fordítva tudom, az első 280 lovas szériához még válogatták grammra a haktókart, dugattyút. Azóta szép lassan szögre ugyanaz lett a két motor, mert egyszerűbb egyfélét gyártani.
A Veloce az összkerék miatt magasabb és kicsit keményebb futóművet kapott, állítólag így fért alá a kihajtás elöl, de ez a sztori is olyan forum.legend :-) Egyéb különbség csak felszereltségben van, azon belül is lényegében az ülés más aztán ennyi :-)
G-MANN🍀2022-11-03 20:13:31 // 26981
Én más cikkszámú turbót láttam a Velocen, mint a Superen, de vannak nálam iformáltabb tagok, biztos tudja valaki🙂
Morfiusz Cédula2022-11-03 18:51:59 // 26980
Igen, egyszer már volt, de nem sikerült lemérni rendesen, sokkal kevesebb lóerőt mértek mint a gyári névleges. Valami méréstechnikai gikszer volt, nem emlékszem a részletekre. Mindenképpen becsületükre válik, hogy végére jártak a dolognak.
RomeoOne2022-11-03 18:36:03 // 26978
2:09-nél a front splitteren a bontós szám? :DDD
Nem nehéz azt a karbonelemet leverni és elég drága az új belőle :D
RomeoOne2022-11-03 18:24:11 // 26977
Régebben ennyi volt, de úgy tudom aztán rájöttek, hogy olcsóbb, ha kisebb terhelésre méretezett alkatrészt használnak ott, ahol az is elég.
RomeoOne2022-11-03 18:23:27 // 26976
De miért "visszatér"? Volt már korábban? Valami iylesmit mondanak a vidiben, de nekem nem rémlik.
RomeoOne2022-11-03 18:23:02 // 26975
Aki meg USD-t vett, az meg még jobban járt, vannak ilyen dolgok :D
SD2022-11-03 18:16:46 // 26974
De most tényleg, a Veloce és a Super/Sprint/Q2 között tényleg csak a program más, semmi extra olajhűtő, más méretű vízhűtő bármi??? Meg nyilván az extra felszereltség..

Szóval tényleg csak más van írva a computerbe és ennyi?
Mindenhol ezt mondják, de azért ennyire szög ugyan az lenne?
WarbiRunner (Gyuri)2022-11-03 17:51:36 // 26973
15.5, bocs. De elég fullos darab volt.
WarbiRunner (Gyuri)2022-11-03 17:43:09 // 26972
Jaja, nekem volt egy zöld raktári Veloce-ra 14.5m-s ajánlatom tavaly tavasszal. Performance felnivel..:-) Akkor még lehetett variálni, válogatni és egy ilyen ajánlatot simán passzolni.
SD2022-11-03 17:20:38 // 26970
Aki megvette akkor, mára jobb befektetéssel bír mintha állampapírt vett volna :D
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.