Fórum >> Típusok >> Giulia

carver2022-11-04 15:24:53 // 27016
Vredestein

Többszörösen Alpokban és Dolomitokban tesztelt, jártam én Michelinnel meg Contival is, de ennél jobb ár/érték arányú gumi szerintem nem sok van.

Az Eagle F1 nekem annyira a bögyömben van, alig várom hogy lekopjon többet nem megy fel Bridgestone...
SD2022-11-04 15:21:52 // 27015
Itt a gyújtás nélkül toszigálás célszerszám:

Giulia forums.com


ötletem nincs hogy hova kell dugni:P
Kazes☻2022-11-04 15:20:09 // 27014
Grat a K-hoz! :)
Piritu - 1.000.0002022-11-04 15:18:49 // 27013
Nekem mindkét szett defekttűrő, nem tűnt fel hogy rázna.
Én Nokian télieket használok.
SD2022-11-04 15:07:18 // 27012
de az enyém vonalzó volt:D
SD2022-11-04 15:06:54 // 27011
Kleber vagy Bridgestone?



A bridgestone a legjobb vizes úton, de nem ebben a méretben tesztelve.
A kleber halkabb, egy kategóriával bénább tapadás és 30% olcsóbb...

A defekttűrőt hanyagolnám mert állítólag ráz:)
pettinke2022-11-04 15:03:23 // 27010
... bocs, aszittem Warbinak írod :-)
pettinke2022-11-04 15:02:09 // 27009
az colstok, nem vonalzó! :-)
SD2022-11-04 13:44:31 // 27007
Azért az általánosiskolás vonalzó viszi a pálmát ugye:D
SD2022-11-04 13:42:08 // 27006

Kerék méretek, mondjuk ez ilyen max 0.5cm hasmagasságot jelent eltérésben, akkor a futómű más.
zgi5212022-11-04 13:40:30 // 27005
fateromnal egy vastagabb polifom van ragasztva a falra a garazsban, a tukorhaz vedelme okan 😀
SD2022-11-04 13:33:57 // 27004
Én a kezem a tükör mellé teszem garázsba álláskor, öntanító jelleggel:D
Egyszer be is szorult, és örültem:D
zgi5212022-11-04 13:09:32 // 27003
nekem hasonló méret, pedig alacsonyabb az autó és old school a koptató is. nálam az alacsony küszöb a kritikusabb beállásnál pl. , anno át kellett alakítani a beállót, de az újjam most sem tenném oda.

első kerékjárat mögött kb. 12ceni
WarbiRunner (Gyuri)2022-11-04 12:05:23 // 27002
Más a lökös is :-) My22-től egyféle van a gyártás optimalizálás jegyében, ami a Velocen is van. Ez oldalt lefelé hajlik, amivel csökken is a szabad magasság. A Velocen nem gond, mert magasabb a futómű. A kerék elvileg minimálisan tér el kerületben.
SD2022-11-04 11:40:45 // 27001
Lehet a kerék is beleszól, mert hiába 1-2 cm-t mozog le föl, a régi 155-ön éreztem a téli meg a nyári közt a különbséget magasságban meg a gumi összetételében:D
WarbiRunner (Gyuri)2022-11-04 11:21:27 // 27000
Újramértem, precízebben, belül, ahol legjobban belóg:

Ott 12 sincs, de így is két centivel magasabb a tiédnél. Mondom én, olvasták a blogomat, ez szabott öltöny, nem konfekcio🤣
SD2022-11-04 11:15:21 // 26999
Én jelenleg ezt is veszélyesen soknak érzem, igaz eddig 140 Le autókat hajtottam:P
Azért rakom D-be hogy legakább ne 1200-on forogjon:D
Nincs is hol kihuzatni azonnal útban van valaki:D
Liquid2022-11-04 11:09:55 // 26998
Lóerő sose lehet sok :) Mindig van gyorsabb az tény.
Az ember hamar megszokja és máris nem érzi soknak :)
Persze lehet hogy más lenne a meglátásom mondjuk egy Koenigsegg One-1 napi használata alapján, de ez a veszély nem fenyeget :D
SD2022-11-04 11:04:09 // 26997
Én Ferrarit akartam megkaptam, ja hogy így van az Alfánál:D
SD2022-11-04 11:00:40 // 26996
Kérlek szépen: 9-9,5cm magasan van a koptató.. LOL
Kollégám Lexus RC-F koptatója kb +5 cm :D:D:D ha már ott volt odatettem a mérőkét, terepjáró:D



Aki beszól:
- a hátsó kerék ET-re
- a lógó kamera kábelre:D
- rendszám keretre
Az jön egy sörrel:D
WarbiRunner (Gyuri)2022-11-04 11:00:20 // 26995
Sokkal magasabb, kb 14 centi hely van alatta. Az a kerék előtti koptató van 13 centin és látványosan belóg. Eddig két Alfám volt ami kb bárhol elment, az a két zöld :-) Már az öreg zöldnél is tudtam, hogy nekem ez a 14 centi körüli magasság a jó, némi normális rugózással, és akkor nincs az az örökös gyomorgörcs minden aszfaltgyűrődésnél, nem az útminőség monitorozása köti le a figyelmemet, hanem lehet pl. nézelődni, és élvezni az utazást szarabb utakon is. Úgyhogy ennyi, ezt az autót nekem építették, felírták az összes igényemet, és megcsinálták XD

A 19-es fl előttiek szerintem alacsonyabbak, és keményebb a futóművük. Vezettem kéziváltós dízelt nemrég, és érezhetően más. Finomabb a my21 futóműve, nem döccen olyan sprőden.
SD2022-11-04 10:44:09 // 26994
Sima mélygarázs, sima járdafeljáró, én le fogom mérni milyen magasan van mert meglepő hogy egy kis fékezés+egy fekvőrendőr és már hallom hogy na megint odaért a sarka, de lehet még mélyebbre tették, vagy az enyém valami extra ültetet 800 lóerős "speciálba" ezért érzem bőven elégnek a 200le-t:D:D:D
WarbiRunner (Gyuri)2022-11-04 10:40:17 // 26993
Kicsit több az 200-nál amúgy is, de majd ha már bejárattad, nézd meg 170-től mit művel. Az enyém ott dönt úgy, hogy "jó, ha ennyire nyomod, akkor hadd szóljon". Onnan olyan lelkes :-)

Amit viszont nem tudom hogy csináltak, hogy utazási rosszullét nincs a Giuliában. Ha a Giuliettával megyünk le Csengerbe a jó kis kanyargós utakon, garantált a rosszullét, ha nem fogom vissza magam. A kicsi srácnak a gyomra fáj, lányom lesápad szédül, de a feleségem is hajlamos kanyargós úton 5 perc megállást kérni.
A Giuliával semmi ilyen. Nyomhatom neki, kanyarodhatok, és senki nincs rosszul. A 159 sem volt rossz ebből a szempontból, de ez kimaxolta, kb. mehetek ahogy jólesik. És ami még feltűnt, hogy az előző Alfákkal ha sportosabbra vettem, nagy csend lett hátul. A Giuliával ha nekilendülök, megy hátul a csicsergés, zsivaly, vidámság. Hogy mi a trükk nem tudom, ilyen az autó kisugárzása.
Liquid2022-11-04 10:36:29 // 26992
A 159 TI-hez képest magasabb vagy alacsonyabb most? Az elsők alacsonyabbak voltak ha minden igaz. (Legalábbis a 2017-es dízel.)
WarbiRunner (Gyuri)2022-11-04 10:18:55 // 26991
Ez nekem még soha nem ért le sehol, hol jársz te azzal az autóval XD Egész meglepő helyekre felmegy, lemegy.
SD2022-11-04 10:01:55 // 26990
Na megvan a matek, ez a nyúlván olyan mélyre van pont eresztve ha az autó maximális "terepszögét" eléri egy bukkanó, vagy emelkedő, akkor ez karistol oda előbb.

Ez megint egy igényes és autószeretetre nevelő megoldás:)))
SD2022-11-04 09:48:44 // 26989
Egyépként jelen érzésem szerinte a Q4 amit ugye EU-ban nincs is Veloce nélkül eleve egy milliós extra kb. plusz az ülések a tuning stb.

Alapvetően normál keretek közt a 200 lóerő bőven sok!

Pályán meg mindig van egy gyorsabb:D
SD2022-11-04 09:46:30 // 26988
Ilyen EPER vagy Holly Fuckin Service Manual van, alkatrész ábrákkal. Vagy még túl új típus?:))) Én frankón megnézném mi hol van benne:)))

Meg lássuk azokat a cikkszámokat:)))
RomeoOne2022-11-03 20:40:59 // 26985
Már én sem tudom pontosan, annyira nem is ástam bele magam a 2.0 rejtelmeibe. De az igaz, hogy össze-vissza van. Nemhiába alvázszámra kell rákeresni, ha alkatrészt keresel, nem pedig csak pl. évjáratra.
WarbiRunner (Gyuri)2022-11-03 20:35:16 // 26984
Szóismétlés bocs..😅
WarbiRunner (Gyuri)2022-11-03 20:23:02 // 26983
A turbó változott is közben, valóban nem ugyanaz a cikkszám, de ugyanaz a turbó típus. Nehéz valódi infót találni, hogy van e valódi különbség.
WarbiRunner (Gyuri)2022-11-03 20:20:29 // 26982
Pont fordítva tudom, az első 280 lovas szériához még válogatták grammra a haktókart, dugattyút. Azóta szép lassan szögre ugyanaz lett a két motor, mert egyszerűbb egyfélét gyártani.
A Veloce az összkerék miatt magasabb és kicsit keményebb futóművet kapott, állítólag így fért alá a kihajtás elöl, de ez a sztori is olyan forum.legend :-) Egyéb különbség csak felszereltségben van, azon belül is lényegében az ülés más aztán ennyi :-)
G-MANN🍀2022-11-03 20:13:31 // 26981
Én más cikkszámú turbót láttam a Velocen, mint a Superen, de vannak nálam iformáltabb tagok, biztos tudja valaki🙂
Morfiusz Cédula2022-11-03 18:51:59 // 26980
Igen, egyszer már volt, de nem sikerült lemérni rendesen, sokkal kevesebb lóerőt mértek mint a gyári névleges. Valami méréstechnikai gikszer volt, nem emlékszem a részletekre. Mindenképpen becsületükre válik, hogy végére jártak a dolognak.
RomeoOne2022-11-03 18:36:03 // 26978
2:09-nél a front splitteren a bontós szám? :DDD
Nem nehéz azt a karbonelemet leverni és elég drága az új belőle :D
RomeoOne2022-11-03 18:24:11 // 26977
Régebben ennyi volt, de úgy tudom aztán rájöttek, hogy olcsóbb, ha kisebb terhelésre méretezett alkatrészt használnak ott, ahol az is elég.
RomeoOne2022-11-03 18:23:27 // 26976
De miért "visszatér"? Volt már korábban? Valami iylesmit mondanak a vidiben, de nekem nem rémlik.
RomeoOne2022-11-03 18:23:02 // 26975
Aki meg USD-t vett, az meg még jobban járt, vannak ilyen dolgok :D
SD2022-11-03 18:16:46 // 26974
De most tényleg, a Veloce és a Super/Sprint/Q2 között tényleg csak a program más, semmi extra olajhűtő, más méretű vízhűtő bármi??? Meg nyilván az extra felszereltség..

Szóval tényleg csak más van írva a computerbe és ennyi?
Mindenhol ezt mondják, de azért ennyire szög ugyan az lenne?
WarbiRunner (Gyuri)2022-11-03 17:51:36 // 26973
15.5, bocs. De elég fullos darab volt.
WarbiRunner (Gyuri)2022-11-03 17:43:09 // 26972
Jaja, nekem volt egy zöld raktári Veloce-ra 14.5m-s ajánlatom tavaly tavasszal. Performance felnivel..:-) Akkor még lehetett variálni, válogatni és egy ilyen ajánlatot simán passzolni.
SD2022-11-03 17:20:38 // 26970
Aki megvette akkor, mára jobb befektetéssel bír mintha állampapírt vett volna :D
SD2022-11-03 17:16:22 // 26969
Meg mikor 8m-ért nézegettem a használt Giu-t:) Jó az másik 8m lett volna az mára került volna 20-ba ha nem a házba öntöm bele:/
SD2022-11-03 17:15:14 // 26968
Jó én úgy vagyok ha átadtam a volánt az ugyan úgy az én felelősségem onnan.
De még én vezetek is stresszes vagyok hogy jaj le ne érjen ja mi lesz ha, jaj elférjen..
Így mulat egy Magyar úr:)
Zselé2022-11-03 16:45:48 // 26967
Hogy sziszegtek sokan januárba, hogy milyen drágán tudtam Veloce-t venni (16,5M)... :D
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.