SD2023-03-07 14:39:39 // 29728
ja ott írja felette is:D na szóval joe vagy nem joe?
SD2023-03-07 14:38:13 // 29727
SD2023-03-07 14:23:02 // 29726
Én már simítottam szalagkorlátnak gépet, és nem ezt játszotta:D igaz hátrafele mentem 120-al lehet azért nem ismertem fel:D
RomeoOne2023-03-07 13:14:23 // 29725
Igen, ha nekisimítod a kocsi oldalát a szalagkorlátnak, akkor Dimmu Borgir-t játszik :DDD
SD2023-03-07 13:03:08 // 29724
ott van a zenélő út?:) akarom mondani musichen strasse?:D 300nál Supermario-t zenél?:D
RomeoOne2023-03-07 12:45:51 // 29723
Lehet, bár nem 300-zal, csak 275 körül mentem az Autobahn Paksch és Donauneustadt közötti szakaszán :DDD
SD2023-03-07 12:24:27 // 29722
igen valószínüleg a gyárban ez a metódus, ráillesz és csavar, a ragasztó igazából csak szigetelő, hogy ne menjen alá a kosz, de túl sokat mentél 300-al elkókadt:)
RomeoOne2023-03-07 12:00:04 // 29721
Egyébként valamilyen kétoldalú ragasztó van alatta, ami nagyon gyorsan elengedi a széleknél. Nekem már egész az elején feltűnt a dolog. Akkor ijedtem meg, hogy basszus ez lerepülhet egyszer. Aztán kiderült, hogy csavarozva van, akkor megnyugodtam.
A képen kicsit durvábbnak látszik a valóságnál, mert tükröződik a fényezésről és 2x akkorának látszik a rés, de valójában csak ennek a fele.
Ahogy néztem, ez az újabb Q-knál így van, de pl. az első szériásoknál, amit láttam, nem volt ilyen probléma. Ott még más ragasztót használhattak.
A képen kicsit durvábbnak látszik a valóságnál, mert tükröződik a fényezésről és 2x akkorának látszik a rés, de valójában csak ennek a fele.
Ahogy néztem, ez az újabb Q-knál így van, de pl. az első szériásoknál, amit láttam, nem volt ilyen probléma. Ott még más ragasztót használhattak.
SD2023-03-07 11:52:12 // 29720
Na még egy agymenés:)) ha egy Stelvio QV alól kipatitjuk a hajtást vajh tudna-e a Giulia is Q4 lenni V6-al ?:D
SD2023-03-07 11:51:11 // 29719
mondjuk az is igaz ha ráragasztom telibe azt csak szélvédő kivágóval lehetne leszedni, az meg elég durva szerszám, akkor meg már át is fúrhatom...
SD2023-03-07 11:49:21 // 29718
pontatlanul foglalkoztam akkor hátsó szélvédő:)
amúgy valószínüleg a ragasztást megcsinálni iparilag tisztán nem lehet átcsavarozni egyszerűbb:D
Ha valaki azt szélvédőragasztóval telibe oda ragasztja az le nem jön:D
De ugye a gyárban nincs telibe odaragasztó és kimaszkoló ember:)))
300-nál majd megnézem a super-en:))))
amúgy valószínüleg a ragasztást megcsinálni iparilag tisztán nem lehet átcsavarozni egyszerűbb:D
Ha valaki azt szélvédőragasztóval telibe oda ragasztja az le nem jön:D
De ugye a gyárban nincs telibe odaragasztó és kimaszkoló ember:)))
300-nál majd megnézem a super-en:))))
RomeoOne2023-03-07 11:19:27 // 29717
Akkor gondold végig, hogy milyen erők hadnak a szélvédőre, amit közrefognak az autó elemei minden irányból és laminárisan vezetődik róla tovább a légáramlás a tető felé, meg milyen erők tépik a hátsó légterelőt, ami az áramlás útjában áll ki az autó vonalvezetésének síkjából és turbulens áramlások szakadnak le róla. És utána megkapod a választ is :)
SD2023-03-07 10:51:43 // 29716
Mert a szélvédő lerepül?:) Az is csak ragasztva van:)
Akkro csomifedővel kell venni:D
Akkro csomifedővel kell venni:D
SD2023-03-07 10:49:57 // 29715
WarbiRunner (Gyuri)2023-03-07 10:31:12 // 29714
Jól szólt :-)
RomeoOne2023-03-07 10:26:04 // 29713
Csettegtettük a (2x)3 hengert :DDD
RomeoOne2023-03-07 10:25:28 // 29712
A gyári az fúrós is a ragasztás mellé. Így legalább biztos nem repül le 300-nál sem :D
WarbiRunner (Gyuri)2023-03-07 10:19:43 // 29711
Sőt rosso :-) Szivesen kipróbálnám azzal is ezt a tréninget, látványosan jól mentek a Giulietták. Mondjuk George sem szokta elspórolni, ami a csövön kifért azzal megkínálta a kis autót :-)
SD2023-03-07 10:13:37 // 29710
hát egy ilyen korú és ilyen szép gép már már klasszik, és még a zender kit is jó körbe:)))
De ugyan ez George Giuietta QV-val, nem volt gyenge a mezőny:)))
Nektek a Giuliettátok piros? Woow
De ugyan ez George Giuietta QV-val, nem volt gyenge a mezőny:)))
Nektek a Giuliettátok piros? Woow
WarbiRunner (Gyuri)2023-03-07 10:08:28 // 29709
A Ferko 166-ja után mentem a tréningen végig. Nekem külön élmény volt :-) A 166 fantasztikusan mozgott, király volt a sofőr is, nagyon odatette vele magát, pedig kicsit többet kellett dolgoznia a kormánnyal. Az autó baromi jól mutatott a pályán, és végig az én orrom alá dörmögött a Busso v6. Nagyon jó volt :-)
SD2023-03-07 10:08:24 // 29708
Redná-redná:))))
Na majd egyszer én is megyek de nem rednázok:D:D azt én nem tudok.. :P
Viszont, megrökönyödve tapasztaltam valami videóban hogy a QV spoiler-hez ki kell fúrni a csomitartót, hát akkor olyanom nem lesz mert én ki nem fúrom:D
Na majd egyszer én is megyek de nem rednázok:D:D azt én nem tudok.. :P
Viszont, megrökönyödve tapasztaltam valami videóban hogy a QV spoiler-hez ki kell fúrni a csomitartót, hát akkor olyanom nem lesz mert én ki nem fúrom:D
Kazes☻2023-03-07 10:04:13 // 29707
Mindjárt jobb a napom, köszi szépen! :D
WarbiRunner (Gyuri)2023-03-07 10:04:02 // 29706
Na igen, az instruktor szavát nem hallottuk a Wartburg találkozótól XDDDD Meg kellett várni míg elhalkultok.
SD2023-03-07 10:02:10 // 29705
RomeoOne2023-03-07 09:56:34 // 29704
Kazes☻2023-03-07 09:54:21 // 29703
Jó kis videó... csak az a hülye zene túl hangos... inkább a motorokat és abroncsokat hallgattam volna szívesebben! :D
WarbiRunner (Gyuri)2023-03-07 09:41:59 // 29702
Energialánc nem is kell, elég egy kábel amit ilyenekbe terveztek. A Giuliettánál az egyik oldalt már így oldottam meg.
WarbiRunner (Gyuri)2023-03-07 09:32:31 // 29701
De jó! Benne vagyok a tévében! Még sosem szerepeltem autós videón 😄
SD2023-03-07 09:24:19 // 29700
de azért hogy ennyi hely van itt az akku mellett, eszembe nem jutna oda rakni valamit, még kigyullad, de amúgy egy sátor meg 3 napi hideg élelem elférne azt az a rövidre szabott kábel fityeg ott:D
SD2023-03-07 09:21:48 // 29699
állatok vagytok, de jól néznek ki itt is az alfákok :D
SD2023-03-07 09:19:23 // 29698
RomeoOne2023-03-07 08:54:37 // 29697
Na itt egy előzetes vidi: Alfa Amore Tempo
Ott 0:42-nél nem tudom mi történt, biztos jégre futott az illető :DDDD
Ott 0:42-nél nem tudom mi történt, biztos jégre futott az illető :DDDD
WarbiRunner (Gyuri)2023-03-07 08:50:08 // 29696
A tuti megoldás energialánc kábelt használni. Az erre van kitalálva.
SD2023-03-07 06:59:40 // 29695
De a legfontosabb hogy legyen meg a megfelelő keresztmetszet, hogy ne melegedjen;)
SD2023-03-07 06:58:52 // 29694
Egyépkénez a mozgó alkatrészekhez a rideg merev kábel nem biztos hogy tartósabb, de a lényeg hogy ne feszüljön, ne tudjon beleakadninsemmibe, és lehetőleg nagyobb íven mozogjon.
SD2023-03-06 21:14:20 // 29693
Ahha na belenézek a kufferébe:D
Csabi2023-03-06 21:08:31 // 29692
"megnézhető rontás nélkül??"
Persze, a kárpitot kell csak eltávolítani, pár patent fogja, és ellenőrizhető.... ha erre gondoltál.
Egyébként a jobb oldali sem sokkal jobb. Az könnyebben ellenőrizhető, mert ugye az akksi ott van.
Persze, a kárpitot kell csak eltávolítani, pár patent fogja, és ellenőrizhető.... ha erre gondoltál.
Egyébként a jobb oldali sem sokkal jobb. Az könnyebben ellenőrizhető, mert ugye az akksi ott van.
SD2023-03-06 20:49:08 // 29691
tehát ez default túl rövid, megnézhető rontás nélkül??
ezt a 155-ben is cseréltem :O...:D nanee:D
ezt a 155-ben is cseréltem :O...:D nanee:D
Csabi2023-03-06 20:25:03 // 29690
[ Csomagtér ajtó kábelköteg javítás..]
Üdv!
Giulia-nál előfordul a bal oldali csomagtér ajtó kábelköteg sérülés probléma, ami elért engem is, így másnak is jól jöhet még az info... Kezdetben csak a csomagtér ajtó nyitása után dobott hibakódot az autó,majd megszűnt a hiba. Aztán a hiba állandósult... konkrétan: ellenőrizzem a hátsó lámpát, parkoló lámpát, féklámpát stb ....a féklámpa miatt rögtön tiltás ment a ráfutásos ütközéselkerülő rendszerre(FCA)...ezért az nem működött.
A lámpák még működtek, viszont a hibakiolvasás nagyban segtette a hibakeresést, ami szerint már jelen volt egy bizonyos teljesítmény csökkenés, ami a hibákat generálta. ( Golyszi-nak volt itt az oldalon ugyanez a hiba , neki már a lámpák nem működtek a bal odalon, hátul...)
A kábelköteg kibontása után már látszott, hogy korábban már javítva volt, csak elég felületesen, több vezeték is sérült. A problémát az okozza, hogy túl rövid a kábel, és az ajtó zsalu-rugó mozgásakor képes elkadni és elszakítani a vezetékeket.
Így nem maradt más mint a zsalutól, a kárpitig beépítésre került egy 12eres duplaszigetelésű kábel, ami hosszabra lett véve, így már nem tud elakadni az ajtó zsanérban, és egyébként is sokkal masszívabb a kábel, aminek örök életet szavazok... :)
Évjárat: 2016
Javítás: 2óra
Üdv!
Giulia-nál előfordul a bal oldali csomagtér ajtó kábelköteg sérülés probléma, ami elért engem is, így másnak is jól jöhet még az info... Kezdetben csak a csomagtér ajtó nyitása után dobott hibakódot az autó,majd megszűnt a hiba. Aztán a hiba állandósult... konkrétan: ellenőrizzem a hátsó lámpát, parkoló lámpát, féklámpát stb ....a féklámpa miatt rögtön tiltás ment a ráfutásos ütközéselkerülő rendszerre(FCA)...ezért az nem működött.
A lámpák még működtek, viszont a hibakiolvasás nagyban segtette a hibakeresést, ami szerint már jelen volt egy bizonyos teljesítmény csökkenés, ami a hibákat generálta. ( Golyszi-nak volt itt az oldalon ugyanez a hiba , neki már a lámpák nem működtek a bal odalon, hátul...)
A kábelköteg kibontása után már látszott, hogy korábban már javítva volt, csak elég felületesen, több vezeték is sérült. A problémát az okozza, hogy túl rövid a kábel, és az ajtó zsalu-rugó mozgásakor képes elkadni és elszakítani a vezetékeket.
Így nem maradt más mint a zsalutól, a kárpitig beépítésre került egy 12eres duplaszigetelésű kábel, ami hosszabra lett véve, így már nem tud elakadni az ajtó zsanérban, és egyébként is sokkal masszívabb a kábel, aminek örök életet szavazok... :)
Évjárat: 2016
Javítás: 2óra
SD2023-03-06 20:04:35 // 29689
nem ráz nem villanyos:D bocs:)
BeeGee2023-03-06 18:50:46 // 29688
Én télen voltam egy hasonló intenzív tréningen, ahol ti és ott okosított fel a tréner. ESP része a fékerő elosztás, kerék fordulatszám, kormányszög a keréken, kormányon, meg egy jármű giroszkóp szerű cucc. És ezek kikapcsolhatatlanok. Amit régebbi modelleken ki lehetett kapcsolni az a kipörgésgátló, hogy havon is tudj közlekedni. Az okosabb rendszereken azért van ez eldugva, mert az ESP már ki tudja találni, hogy hóban akarsz elindulni és hagyja kipörögni a kerekeket valamennyire. De se burnoutot, se driftet, vagy ilyesmit nem támogat :)
Szóval simán besegít normál közlekedésben is. Ha már villog, kb azt jelenti, hogy kéri a segítségedet :) Bár olyankor meg pont azt nem figyeled...
SD: ha ráz, az az ABS-től van, nem az ESPtől.
Szóval simán besegít normál közlekedésben is. Ha már villog, kb azt jelenti, hogy kéri a segítségedet :) Bár olyankor meg pont azt nem figyeled...
SD: ha ráz, az az ABS-től van, nem az ESPtől.
SD2023-03-06 18:38:43 // 29687
Figy jó olaj van az autódban így nehéz rulettezni, cseréltél már benne olajat?
Opc alektronikus hibának tűnik, de ha mechanikus akkro lassan késő lesz :/
Ezen a szinten a távsegítség már inkább könnyelműség lenne.
Ha elviszed egy jó márkaszervízbe, ami nincs messze nem tudom van-e ilyen? És ott kérsz egy diagnosztikát, olaj, olajnyomás, egyéb nézzék meg 1 órát kifizetsz, vagy amennyit kérnek... De ne szedjék szét csak ha tudják mi a baja, ez nem tűnik feleslegesnek.
Opció akkor fogjon neki a szerelőd és együtt tanuljátok meg :/ Nem tudok ennél okosabb lenni így hirtelen..
Opc alektronikus hibának tűnik, de ha mechanikus akkro lassan késő lesz :/
Ezen a szinten a távsegítség már inkább könnyelműség lenne.
Ha elviszed egy jó márkaszervízbe, ami nincs messze nem tudom van-e ilyen? És ott kérsz egy diagnosztikát, olaj, olajnyomás, egyéb nézzék meg 1 órát kifizetsz, vagy amennyit kérnek... De ne szedjék szét csak ha tudják mi a baja, ez nem tűnik feleslegesnek.
Opció akkor fogjon neki a szerelőd és együtt tanuljátok meg :/ Nem tudok ennél okosabb lenni így hirtelen..
WarbiRunner (Gyuri)2023-03-06 17:25:19 // 29686
Az sose tűnt fel, hogy villog, pedig biztos. :-) Érezhető amikor dolgozik, mert elveszi a gázt és ha kell fékezi is akár oldalanként a kerekeket. Nem egy épületes élmény amikor belenyúl XD Úgyhogy érdemes belül maradni a határain. Talán R33Z írta, hogy a kormányszöget is figyeli, így azért ha valaki nem kifejezetten az autó farát akarja dobálni, simán élvezhetően lehet autózni anélkül, hogy beleszólna.
tbeni772023-03-06 17:16:01 // 29685
"eddig szerintem nem vagy mínuszban mert kicseréltél egy a te autódban tudottan problémás egységet."
Valóban.
Számomra nem teljesen egyértelmű: az olajnyomás szenzor célja, hogy szabályozza az olajnyomást, vagy pedig hogy mérje?
Tehát a gépkönyv szerint, az olajnyomás szenzor hiba kódjával azt jelezheti az autó, hogy figyelj haver, nem tudom vizsgálni az olajnyomásod, ez így russian roulette, vagy pedig abban a pillanatban amikor a hibát bedobja, abban a másodpercben tényleg nem volt megfelelő tartományban az olajnyomás...
A szerelő aki eddig foglalkozott vele, erre csak annyit mondott, hogy ha nem lenne olajnyomás, már rég nem erről beszélgetnénk, mert nem megállt volna az autó a legelső hibaüzenet után. Viszont ez annak a példája, amikor a kijelzőn az olajkanna szimbóluma jelenik meg, és kifejezetten azt írja az autó, hogy alacsony olajnyomás, állítsa le a motort. Ez piros ikon.
A kezelési könyvben ezen felül még van egy sárga ikon is amit az autó ki tud jelezni, szintén olajos kanna szimbólum felkiáltójel kíséretében: "motorolaj olajnyomás érzékelő hibája"
Tehát az autó tud egyszer egy szólni azért, ha nem jó az olajnyomás, egyszer pedig azért, ha az olajnyomás érzékelője nem működik.
Nálam viszont még mindig csak check engine van.
Alkatrész áruházban kutakodva, olajnyomás szenzor az alábbi neveken is fut: olajnyomás kapcsoló, olajnyomás szabályzó, olajnyomás szelep.
Valóban.
Számomra nem teljesen egyértelmű: az olajnyomás szenzor célja, hogy szabályozza az olajnyomást, vagy pedig hogy mérje?
Tehát a gépkönyv szerint, az olajnyomás szenzor hiba kódjával azt jelezheti az autó, hogy figyelj haver, nem tudom vizsgálni az olajnyomásod, ez így russian roulette, vagy pedig abban a pillanatban amikor a hibát bedobja, abban a másodpercben tényleg nem volt megfelelő tartományban az olajnyomás...
A szerelő aki eddig foglalkozott vele, erre csak annyit mondott, hogy ha nem lenne olajnyomás, már rég nem erről beszélgetnénk, mert nem megállt volna az autó a legelső hibaüzenet után. Viszont ez annak a példája, amikor a kijelzőn az olajkanna szimbóluma jelenik meg, és kifejezetten azt írja az autó, hogy alacsony olajnyomás, állítsa le a motort. Ez piros ikon.
A kezelési könyvben ezen felül még van egy sárga ikon is amit az autó ki tud jelezni, szintén olajos kanna szimbólum felkiáltójel kíséretében: "motorolaj olajnyomás érzékelő hibája"
Tehát az autó tud egyszer egy szólni azért, ha nem jó az olajnyomás, egyszer pedig azért, ha az olajnyomás érzékelője nem működik.
Nálam viszont még mindig csak check engine van.
Alkatrész áruházban kutakodva, olajnyomás szenzor az alábbi neveken is fut: olajnyomás kapcsoló, olajnyomás szabályzó, olajnyomás szelep.
SD2023-03-06 16:55:13 // 29684
Na igen mert azért érezni néha olyat hogy egy határozott mozdulattal egyenesbe rak, de közben erről mit sem szól:)
Elég hozzá egy nomvályús úton vizen nagy ívben fordulva nyomni egy kövérebbet, ott ha nem szólna bele lenne baj:D
Elég hozzá egy nomvályús úton vizen nagy ívben fordulva nyomni egy kövérebbet, ott ha nem szólna bele lenne baj:D
SD2023-03-06 16:53:09 // 29683
eddig szerintem nem vagy mínuszban mert kicseréltél egy a te autódban tudottan problémás egységet.
Az hogy innen milyen sorrenben mész tovább az ha nem egy jó szerelőre bízod, vagy a saját logikád alapján tudsz gondolkozni. Magyarul olaj nyomás mérő, ha az nem akkor annak a kábelezése, vagy annak a kiértékelő computere, vagy maga az olajszívattyú.
De ezzel még mindig bentebb vagy mintha az elégtelen olajnyomás miatt esetleg tk-ra megy a motorod. Feltételezve hogy tényleg nem megfelelő az olajnyomás.
Vagy jön a madmax stilus ami általában 15-20 éves korában jön az autóknak mikor már a gyári megoldás gazdasági totálkár és akkor jönnek a hekkelt kitanított lekötött alkatrészek, ami helyett helyettesítővel meg rendszeres nézegetéssel életben tartható az autó és nem kell hogy veszítsen az élmény faktorából:)
Rövidíteni azzal tusz ha elviszed egy itt is ismert guruhoz, vagy bevállalod a márkaszervíz árát.
De én csak okoskodok a zseton a te zsebedben van.
Az hogy innen milyen sorrenben mész tovább az ha nem egy jó szerelőre bízod, vagy a saját logikád alapján tudsz gondolkozni. Magyarul olaj nyomás mérő, ha az nem akkor annak a kábelezése, vagy annak a kiértékelő computere, vagy maga az olajszívattyú.
De ezzel még mindig bentebb vagy mintha az elégtelen olajnyomás miatt esetleg tk-ra megy a motorod. Feltételezve hogy tényleg nem megfelelő az olajnyomás.
Vagy jön a madmax stilus ami általában 15-20 éves korában jön az autóknak mikor már a gyári megoldás gazdasági totálkár és akkor jönnek a hekkelt kitanított lekötött alkatrészek, ami helyett helyettesítővel meg rendszeres nézegetéssel életben tartható az autó és nem kell hogy veszítsen az élmény faktorából:)
Rövidíteni azzal tusz ha elviszed egy itt is ismert guruhoz, vagy bevállalod a márkaszervíz árát.
De én csak okoskodok a zseton a te zsebedben van.
BeeGee2023-03-06 16:51:33 // 29682
Én úgy tudom, hogy az ESP akkor is dolgozhat, ha nem villog. Nem feltétlen vészhelyzetben avatkozik csak be. Pl hillholder is egy ESP funkció és nem szól róla, csak tartja az autót.
SD2023-03-06 16:45:51 // 29681
Ja igen ha beleszól az elektronika akkor kattog minden? Amíg nem kattog addig as it is, az autó futóművét használod nem szól bele semmi max a gázt veszi el
Én pont ezt mondom, hogy a GIulia a végletekig irányítható, ha mondjuk a jégre amin 20-al lehet kanyarodni érkeztem 50-el erre mondom hogy ott átesve a következő aszfalt részen volt csúnya a hangja:D Erre mondom ez aszfaltnál 50-helyett 100 lenne:) és erre értem hogy azt már ember nem fogja meg.
De pont erre mondom hogy annyire okos az egész és harmonikus hogy valóban szinte sterilen megy ahhoz képes hogy hátsókerekes és mégis rásegít a farával igen:)
Én pont ezt mondom, hogy a GIulia a végletekig irányítható, ha mondjuk a jégre amin 20-al lehet kanyarodni érkeztem 50-el erre mondom hogy ott átesve a következő aszfalt részen volt csúnya a hangja:D Erre mondom ez aszfaltnál 50-helyett 100 lenne:) és erre értem hogy azt már ember nem fogja meg.
De pont erre mondom hogy annyire okos az egész és harmonikus hogy valóban szinte sterilen megy ahhoz képes hogy hátsókerekes és mégis rásegít a farával igen:)
tbeni772023-03-06 16:42:01 // 29680
Persze, a márkaszervizes árajánlat kérés meg is történt. (több márkaszerviztől is)
Régi fajta reléim voltak igen, bár nem okoztak semmi zűrzavart eddig.
A hibakód a relék cseréjekor ki lett ütve, majd kb. 50km -el később ismét előjött, így sajnos kizárható, hogy a relék okozták.
Volt márkaszerviz aki adott ajánlatott korrektül, volt amelyik pedig kissé mogorva stílusban közölte, hogy más által kiolvasott hibákra nem adnak javítási árajánlatokat, majd ők megvizsgálják a hiba okát, és adnak rá árajánlatot. Hiába mondtam, hogy check engine motorlámpa van, és az adott hibakódot olvassa ki több obd is, az autó jelzi ezt a hibát, engem pedig csak ennek a jelzett hibás alkatrész cseréjének a költsége érdekel.
Egyik márkaszervizből pedig visszahívtak, hogy találkoztak már ilyennel, akkor az olajnyomás szenzor nem oldotta meg a problémát, és olajpumpát kellett végül cserélni. De azt mondta, ott egy bizonyos fordulatszám tartománynál dobta ki mindig a hibakódot, nem pedig random, mint nálam, így lényegében fogalmuk sincsen, kezdjük el cserélgetni szépen sorjában, aztán majd valamelyikbe beletrafálnak. Persze az én pénztárcámon.
Egyelőre őszintén szólva gőzöm sincs mitévő legyek, nagyjából azt érzem a márkaszervizeken is, hogy nem igen találkoztak még ilyennel, és csak vakarják a fejüket. Nem arról van szó, hogy sajnálnám bármennyire is a ráfordított energiát vagy pénzt, hanem hogy pont azzal az 1-2 sorstársammal a külföldi giulia fórumokról akiknek ez a hibakódja volt, forgatókönyvszerűen ugyanezeket az opciókat tudták kínálni a márkaszervizek, a javítások után pedig semmi eredményük nem volt ezeknek az egyébként nem kis összegű szervizdíjaknak, felesleges költségekbe pedig semmi esetre sem szeretnék beleugrani.
Régi fajta reléim voltak igen, bár nem okoztak semmi zűrzavart eddig.
A hibakód a relék cseréjekor ki lett ütve, majd kb. 50km -el később ismét előjött, így sajnos kizárható, hogy a relék okozták.
Volt márkaszerviz aki adott ajánlatott korrektül, volt amelyik pedig kissé mogorva stílusban közölte, hogy más által kiolvasott hibákra nem adnak javítási árajánlatokat, majd ők megvizsgálják a hiba okát, és adnak rá árajánlatot. Hiába mondtam, hogy check engine motorlámpa van, és az adott hibakódot olvassa ki több obd is, az autó jelzi ezt a hibát, engem pedig csak ennek a jelzett hibás alkatrész cseréjének a költsége érdekel.
Egyik márkaszervizből pedig visszahívtak, hogy találkoztak már ilyennel, akkor az olajnyomás szenzor nem oldotta meg a problémát, és olajpumpát kellett végül cserélni. De azt mondta, ott egy bizonyos fordulatszám tartománynál dobta ki mindig a hibakódot, nem pedig random, mint nálam, így lényegében fogalmuk sincsen, kezdjük el cserélgetni szépen sorjában, aztán majd valamelyikbe beletrafálnak. Persze az én pénztárcámon.
Egyelőre őszintén szólva gőzöm sincs mitévő legyek, nagyjából azt érzem a márkaszervizeken is, hogy nem igen találkoztak még ilyennel, és csak vakarják a fejüket. Nem arról van szó, hogy sajnálnám bármennyire is a ráfordított energiát vagy pénzt, hanem hogy pont azzal az 1-2 sorstársammal a külföldi giulia fórumokról akiknek ez a hibakódja volt, forgatókönyvszerűen ugyanezeket az opciókat tudták kínálni a márkaszervizek, a javítások után pedig semmi eredményük nem volt ezeknek az egyébként nem kis összegű szervizdíjaknak, felesleges költségekbe pedig semmi esetre sem szeretnék beleugrani.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.