Fórum >> Típusok >> Giulia

WarbiRunner (Gyuri)2022-10-27 20:14:28 // 26868
Szerintem max 10e-renként olajcsere, és ha megkotlik a MA modul, akkor hengerfej le, szűrő + modul csere és mehet tovább. Csak ezt senki nem fogja így megcsinálni, nekem is fájna. Úgyhogy inkább várom a tapasztalatokat, mire nálam feladja a harcot, már többen túllesznek ezen. Számító egy alak vagyok, tudom XD
Zselé2022-10-27 19:48:04 // 26867


Egy hónap után NIRVANA!!!

I’m so happy, ‘cause today I find… in my car myself… :DDD
SD2022-10-27 19:15:45 // 26866
Végül is ha úgy vesszük ez már tényleg Ferrari kategóriás karbantartás, de ha egy HF-et 5 évente revizióra küldesz, kokx stb, az tényleg hosszú életttartalmú lesz:)
SD2022-10-27 19:14:17 // 26865
Én úgy vélem ők arra gondolnak hogy az olajban szennyeződés nem lehet.. ez amúgy ha jó az olaj igaz is, ha mégis felkavarodik valami amit a szűrő nem fogott meg akkor még mindig ott ez a szűrő hogy ne darálja be a Multi Air..

Hmm szóval akkor 5 év mulva hengerfejezés? :P

Nem lehet ezt valahogy kivezetni?:D

Szerintem valami tisztítási trükk kell legyen ehhez, fentről belecsepegtetsz valamit...
A Mito Multiairnál is volt egy golyós szelep amivel lehetett újra tölteni meg ilyenek.
SD2022-10-27 19:10:58 // 26864
Időzített? :D
WarbiRunner (Gyuri)2022-10-27 18:40:18 // 26863
A hengerfej sem lehetne lényegesen melegebb, sőt, így közelebb van az égéstérhez. Alu a blokk, ne felejtsd el, az ott szerintem pont nem egy hűvös zóna ahova a bombát beépítették. De reménykedjünk, hogy jóvanazúgy.
A szűrő felülete nagyobbnak tűnik, úgyhogy emiatt többet kell hogy bírjon. Azért műszakilag indokolhatatlan így beépíteni egy szűrőt. Ennek az élettartama határozza meg a motor élettartamát. .
WarbiRunner (Gyuri)2022-10-27 18:35:28 // 26862
Pozitív, hogy azonos szintre hozták a kínálatot, nem lóg ki kütyük terén a Giulia/Stelvio páros, a mai világban ez kell.
A rendes mutatós műszerekért kár, de szerintem akiknek ez fontos volt, lépett időben.
Jó úgy várni ezt a fészliftet, hogy nem igazán érzem azt, hogy "elkapkodtam" és várhattam volna még egy kicsit XDDD
WarbiRunner (Gyuri)2022-10-27 18:27:26 // 26861
A szűrő formájára tesóm találóan azt mondta, hogy egy bombát rejtettek el a motorban XD
SD2022-10-27 18:06:04 // 26860
SD2022-10-27 17:17:44 // 26859
Én nagyon örülök hogy nekem még 3d-s :))))
Piritu - 1.000.0002022-10-27 17:07:46 // 26858
Akkor vége az analóg óráknak az Alfánál is :-(
SD2022-10-27 16:41:05 // 26857
Mindenképp üdvözölendő hogy 3 típussal megy az Alfa tovább!!! és egységes arculattal!

Kéne még egy Villany Mito utód és kész:))) Esetleg egy roadster:)
Halesz2022-10-27 16:30:56 // 26856
https://alfaamore.hu/hirek/giulia_stelvio_my2023

Összeszedtem gyorsan az újdonságokat! Szerintem baba, és örülök, hogy nem b@szták bele a tabletet középre, mint a Tonaléban. Ez nagyon jó kompromisszum így! :)

Én a jelenlegi ledlámpákkal vagányabbnak tartom mindkét autó orrát, de azért várjuk meg, élőben milyenek! :)

Összességében mindenképpen kellett már valami ilyesmi frissítés, így technológiailag is ugyanolyan szinten lesz végre mindhárom autó, a Stelvio és a Giulia pedig továbbra is egy rohadt jó, igazi Alfa Romeo marad, hiába lett digitális a kijelzője! :)

(Azért azt sajnálom, hogy a Giulia és a Stelvio nem kapott valami más kijelző designt, mint a Tonale...)
quash2022-10-27 16:20:53 // 26855
Szerintem Giulia-ból nem lesz semmilyen hibrid!
Valószínűleg ez volt az utolsó FL, max 2-3 évig még gyártják, és ennyi.
Ha belegondolsz, 7 éves modellről beszélünk!

Persze az alapok megvannak, Maserati Grecale-ben a 2.0-as hibrid az szerintem u.a. motor mint ami Giulia-ban van. Ha ezen a vonalon indulunk el, akkor is sanszosabb egy Stelvio hibrid. De az is csak lágy hibrid, szóval nem hinném hogy attól jobban vennék.
Egy métert nem tudsz vele menni elektromosan.
quash2022-10-27 16:14:25 // 26854
Lehet benne valami!
Jártam már úgy parkolóban sétálás közben, hogy messziről nézve - ott egy Giulia.
Közelebb érve, meg egy 3-as BMW volt :D
RomeoOne2022-10-27 16:09:37 // 26853
Na még egy két ilyen igazítás és Alfa néven lehet majd egyel ezelőtti generációs 3-as BMW-t venni :DDD
SD2022-10-27 16:05:32 // 26852
Azért wow:)
SD2022-10-27 16:03:41 // 26851
Na végre:) Nem mondom hogy rossz, ha lesz hibrid változat akkor sokasodunk:) Csak az mennyibe fog kerülni :O

A Maserati-ba rakják csak ott az ára elbírja.. meg a súly sem annyira lényeg mint itt...

Izgalmas.

off, nekem a jékorszakból a motkány nyut eszembe róla a tonale miatt, nem tudom lehet én is majd ilyen lámpára gyűjtök de most olyan béjembé imitátor motkány forma..


de igazából tetszik majd beérik:)

A giuliának jelenleg kifejezetten jó roadpresence van:) Nem csak lehúzódnak hanem még fékeznek is csak hogy elmenjek mellettük, és én meg nem megyek el hanem alapjáraton gurulok utánuk:D:D:D legalább is még ismerkedve, bejáratva:P
quash2022-10-27 15:57:49 // 26850
Jobb képek:



Infó:
https://www.autoexpress.co.uk/alfa-romeo/giulia/359082/new-2023-alfa-romeo-giulia-facelift-gains-updated-tech
https://www.autoexpress.co.uk/alfa-romeo/giulia/359081/new-2023-alfa-romeo-giulia-facelift-gains-updated-tech-pictures

- mátrix LED lámpák
headlight signature with LED adaptive Matrix technology
- új hátsó lámpa
new layout for the rear lights, which feature smoked glass.
- 12.3 colos kijelző (az analóg helyett)
- csak 2.0 276 LE benzin kapja meg, a dizel lehet hogy nem!
- Q később kapja meg ezt a frissítést
- Sprint és a Veloce-n kívül lesz egy új Competizione felszereltség
- drágulni fog ...
TtK2022-10-27 15:53:12 // 26849
Lehet pont azért van a henger oldalában a víztéren kívül, hogy nem legyen annyira meleg, mint a hengerfejben és ne tudjon ráégni a dzsuva. Látni kéne egyet ami kijött egy 100k+ futott motorból.
quash2022-10-27 15:48:40 // 26848
Elvileg ha jól emlékszem simán rá lehet dugni a SGW kábelére.
De annyira rossz helyen van, hogy 1xűbb ha van hozzá hosszabbító kábel, ha újra hozzá kell nyúlni.
Nekem az volt az eredeti tervem (így is tervezték), hogy csak akkor van bent SGW bypass, ha MES RW módban kell (olvasni lehet SGW bypass nélkül is).
Ezért ha nincsen hosszabbító kábel, akkor mindig lehet nőgyógyászkodni.
Viszont berakás után többet soha nem vettem ki, szóval ... :D
quash2022-10-27 15:45:52 // 26847
Hivatalos képek FL-ről:
SD2022-10-27 14:57:20 // 26846
itt maga a Multiair, de a filter-ig nem jutott

Az látható hogy a felületet ezzel a kúpos formával megnövelték.. nem keresztirányú mint a Mito-Giulietta...

De hogy hengerfej le :P
SD2022-10-27 14:39:24 // 26845
Sha, olajcserénél használatos adalékot használsz és megforgatod valahogy visszafele az olajat?
Persze ha rá van kövülve.. de ha mindig jó olaj és üa van benne persze ez is csökkenthető.

És gyanítom a gyakori olajcsera és prémium üa. pont ugyan annyiba akerül mint 4 évente egy HF. le-fel és multiair egység csere:P

Mondom én hogy Ferrari:)
WarbiRunner (Gyuri)2022-10-27 13:49:07 // 26844
Picit olvasgattam Multiair ügyben, a Giuliaforums-on érdekes infóra akadtam. Sajnos...
Ugyanis a Giulia multiair szűrője itt van:


Ezt az alkatrészt a Giuliettában a gyertyákkal együtt két olajcserénként cseréltetem, mióta láttam, hogy hogy nézett ki 65e(!) km-nél, márkaszerviz által szervizelt, szervizkönyves autónál. A Giuliettában egy imbuszkulccsal lehet kitekerni a hengerfejből, pár perces munka a csere. A GIuliánál hengerfej le... remélem ez valami tévedés.

Az a probléma, hogy ha a Multiair modul megfeküdt, akkor:
A - átjutott valami ezen a szűrőn, ez okozta a gondot. A modul csere után is át fog jutni.
B - részben eltömődött a szűrő, ezért nincs megfelelő olajnyomás a modulban. Ez hibás működéshez, és végül a mozgó alkatrészek kopásához vezethet. A modul csere után pont ugyanúgy el lesz dugulva a szűrő.

Mondom, láttam a Giuliettáét, a szűrő hálójára ráégett a koksz, több helyen rög szerűen ült rajta. Kár hogy nem fotóztam le.
Én kezdek arról meggyőződni, hogy nem a MA modul élettartama 100-120e km, hanem a szűrő bírja eddig.

Ha ez így van, akkor bizony a Giulia sem egy "megtartós" autó, 100e km körül el kell engedni, vagy hengerfej le..
SD2022-10-27 10:46:54 // 26843
Ja és ha te fizeted a "rossz" alkatrészt én a helyedben elkérném:) Még az is lehet érdemes lenne megnézni van-e rajt valami kopás vagy csak egy szelenoid szorul vagy mi a baja.

A mosogatógépem ajtajában pont ilyen kis elektromágnes van:D igaz az 2 óra alatt egyszer nyit, de berohadt, és leverdeste a biztosítékot.. megcsiszoltam azóta jó:)))

A MultiAir ennél lehet pöppet azért bonyolultabb:)
SD2022-10-26 23:39:46 // 26842
De van-e bármi dokumentum ami azelőtt erre utalhat?
Ha magabiztos vagy az sokat számít, nem kellene hogy lerázzanak.

Kérdés hogy érdekeltek-e abban hogy segítsenek.

Ők sem te sem akarsz problémát, egyezzetek meg.
Alkatrészt fizeted, vagy ők és te a munkadîjat.

Legyen közös akarat:)
Piritu - 1.000.0002022-10-26 23:11:02 // 26841
Miért kell kábel és melyik? Nem lehet egy az egyben rádugni az eredeti helyett?
Piritu - 1.000.0002022-10-26 23:09:05 // 26840
Jó lenne ez is, csak ha már ott a Squadra akkor onnan lehetne mást is rendelni :-)
quash2022-10-26 23:05:11 // 26839
Ez nem jó?
https://shop.stuff4car.com/en/index.php?route=product/product&product_id=51
+kábel!

Nekem ilyen van bent, kb. 10 hónapja.
Folyamatosan bent van, semmilyen hibát nem generál.
Persze ki is lehet venni, ha nem kell.

Lengyel srác, 2 levélváltás után, küldte nettóban.
Levelezéssel együtt kb. 4 nap volt mire megjött.
Piritu - 1.000.0002022-10-26 23:01:27 // 26838
Lényegtelen, amikor bejelentettem és kiolvasták a hibaüzenetet az számít. Hogy előtte mi volt az nem érdekes.
Hogy mibe kerül annak holnap akarok utána járni.
SD2022-10-26 22:45:14 // 26837
Van-e rá bizonyíték hogy a hiba nem az utóbbi 1k km-en keletkezett?
Mennyi lenne önköltség?
Piritu - 1.000.0002022-10-26 21:45:29 // 26836
Nem megy, SGW bridge kellene hozzá. A múltkori kiolvasás meg akkor tuti bekerült a rendszerbe. Ezért találták ki ezt a hülye szerveres rendszert...
Piritu - 1.000.0002022-10-26 21:43:38 // 26835
nov 15-ig zárva vannak :-(
Holnap akartam is egyet rendelni...
quash2022-10-26 21:43:00 // 26834
menj vele hátrafelé 1500 kilométert (MES), majd menj be egy másik szervizbe! :)
WarbiRunner (Gyuri)2022-10-26 21:37:32 // 26833
Uhh, ez okos cucc, tetszik :-)
Piritu - 1.000.0002022-10-26 21:29:23 // 26832
áááá, az már "rendezve" lett azzal hogy meghívtak a szalon megnyitójára és ehettem egyet és beülhettem egy eredeti Jeep-be :-DD

Piritu - 1.000.0002022-10-26 21:25:41 // 26831
Bakker a lényeg kimaradt:
Ma újra jött a lámpa, szakszervizbe már NEM fogok menni...
WarbiRunner (Gyuri)2022-10-26 21:24:47 // 26830
Mindezt úgy, hogy nem az első Alfádat veszed újonnan..
Piritu - 1.000.0002022-10-26 21:20:23 // 26829
A Squadra is piacra dobta az SGW bridge-t :-)
Piritu - 1.000.0002022-10-26 21:15:18 // 26828
Azért komoly gondolkodás kellhetett hogy azért nem cserélik gariban a multiair modult mert túl van a 100ezren a kocsi - pontosan 1.123 km-el.
Ma újra jött a lámpa, szakszervizbe már fogok menni...
Halesz2022-10-26 20:46:41 // 26827
A felnit le sem fotóztad??? :)))
SD2022-10-26 19:43:52 // 26826
Kezemben volt ma egy fényképező a céges garázsban:)

Art of industrial design:)
G-MANN🍀2022-10-26 19:19:15 // 26825
Hát igen, bármihez nyúlnak, csak újabb kockázat.....sajnos
WarbiRunner (Gyuri)2022-10-26 18:48:45 // 26824
Akkor majd rárakatom gépre, hátha megoldja. Amúgy előbb utóbb egy SGW bridge-t fog kapni az autó és MES-el akkor már az ilyesmire rá tudok nézni. Bár jobban örülnék, ha nem lenne mire ránézni.. :-) Két éve nem dugtam be OBD csatlakozót sehova, annyira nem is hiányzik.
G-MANN🍀2022-10-26 18:34:24 // 26823
Nekem gyárilag nem működött a kanyar kiegészítő fény. Mondtam, hogy a 2019-es Giuban működött. Az volt a válasz, hogy ez ilyen. Végül rátették a gépre, próba ki be japcsolás, működött. Azóta mindig működik... 🙂
WarbiRunner (Gyuri)2022-10-26 18:26:54 // 26822
Mellesleg tesó most bajban van, mert kipróbálta a Giuliát XD
Azóta elment megnézni egy kis méteres tip-top 135 lovas 3-mas BMW-t. Úgy szállt ki belőle, hogy borzalmas...és nem is megy.
Aztán ma egy Lexust nézett, ami szerinte so so, egész jól kanyarodna, csak a váltó annyira gagyi, hogy lenullázza a vezetési élményt. Lexus kuka. Van még Jaguar és erősebb BMW a listán, jövő héten egy 4 éves 330-at néz meg, hogy hátha 250 lóval többet mutat a 3-er.
Alfára kb semmi esély, a kínálat nulla, az árak pedig elvadultak.
WarbiRunner (Gyuri)2022-10-26 18:19:59 // 26821
Nem egyedi sajnos, más márkáknál is ráerősítettek. A szomszédom 2 éves Skodájában másodjára megy ki a csomagtér gázteleszkóp. Nem akarják gariban cserélni, merthogy az csak egyszer garanciális.
Öcsém Daciájában 28e km-nél megállapították, hogy az első gátlók cserések. Gariban viszont nem akarták cserélni, mert arra nem vonatkozik. Hát persze. A dpf-el is baj volt, vagy az adblue rendszerrel, ki tudja. Diag után kiütötték a hibakódot, jó az, menjél vele.
Ma el is adta nem kinlódik a márkaszervizzel, az autó minősége pedig messze állt attól, hogy megtartsa.
Hardy2022-10-26 18:04:46 // 26820
Ha nem lenne fórum akkor nekem kicserélték volna félmillióért a compjutert mikor csak az aksit kellett volna feltölteni. Azért durva ez a hozzáállás. Bár az Öcsém éppen most szív a BMW vel. 2 évig büdösödött és ázott belül az új autója mire rommá szedték és kiderült hogy a gyárba félre lett rakva a legkondi kondenzvíz kivezető tömítése. De mivel most jöttek rá hogy mi a tényleges gond és a garancia lejárt egy hete így nem akarjak fizetni a javítást. Javítási lapot meg nem akarnak neki adni mivel avval egy kezdő ügyvéd is simán nyer ellenük ha perelnek.
WarbiRunner (Gyuri)2022-10-26 17:58:51 // 26819
Elég szomorú, hogy ez a hozáállás. Én nem egy terméket vettem, hanem egy Alfa Romeot. Ők viszont nem egy Alfa Romeot adtak el, csak egy terméket.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.