Az egyetemes gáztörvény szerint szerint pV=nRT (ideális gázokra) és nincs olyan kitétel, hogy "kivéve nitrogén". Persze a nitrogén és az oxigén (ami együtt a levegő 99%-át adja) nem ideális gázok abban az értelemben, hogy a gázrészecskék nem pontszerűek, hanem kétatomos molekulák, szóval emiatt kell még néhány korrekciós tényező az állapotegyenlethez, de a lényeg, hogy a nitrogén pont ugyanúgy viselkedik termodinamikailag, mint az oxigén, vagy a keverékük, a levegő.
A link egyébként jó, ahogy így beleolvasgattam. Az természetesen jogos, hogy pl. egy Forma1-ben, ahol az utolsó kis részletet is csúcsra kell csavarni az ezredmásodpercekért, ott nitrogént használnak, mert egy egykomponensű gáz viselkedésének modellezése egyszerűbb, mint egy keveréké.
De ugye itt a nitrogéntöltésnél a gumisok állítása (már amelyiké), hogy a nitrogéngáz hőközlés hatására nem változtatja a térfogatát, ergo ugyanabban a térfogatban nem változik a nyomása. Ez teljesen nonszensz és ilyen formában átverés.
RomeoOne2023-01-08 12:09:27 // 28393
Zselé2023-01-08 11:51:40 // 28392
Zselé2023-01-08 11:43:05 // 28391
Mert nem érzékeny a nyomás onnantól a hideg-melegre. Nekem anno a Bravo-mba volt. 3 évbe telt, mire 0.1 Bar nyomásveszteség keletkezett az egyik keréken..
RomeoOne2023-01-08 11:36:59 // 28390
És az miért megoldás? A levegőnek amúgy is 78%-a nitrogén.
SD2023-01-08 11:00:44 // 28389
Na jó vannak még jó ötletek :D megnyugodtam :D
Zselé2023-01-08 10:42:36 // 28388
A megoldás: nitrogén levegő helyett! Csak ahol régen fújattam az már nincs :(
Zselé2023-01-08 10:41:54 // 28387
Ha betartom a hideg nyomásértékeket, akkor 180km/h felett (München környékén) megjelenik egy kis vibráció a kormányon.
SD2023-01-08 10:38:06 // 28386
Egyépkén meg én a klasszikus élményt akartam, az 1910-es versenyautóknak milyen gumijuk volt?;D aztán azzal is kanyarodtak negykeréken csúszva:D
SD2023-01-08 01:12:28 // 28385
illetve kezdem érezni a kétszéles gumi szenté avatásának miértjét, mivel lötyög a háta és valóban egy stabilabb gumin egyértelműbb lenne mi fog történni:D
így meg izgalmas:D
így meg izgalmas:D
SD2023-01-08 01:04:59 // 28384
annak baromira nem mindegy hogy puposra fújom és csak a közepe ér le, vagy leeresztem és kanyarban az oldalán megy :D
SD2023-01-08 01:01:25 // 28383
225/50-es gumival én szivatom magam kanyarogni :D:D:D
Liquid2023-01-07 23:25:20 // 28382
Én mindig max. terhelésre fújtam hidegen a kerekeket, mindegyik autómnál, soha nem éreztem viselkedésbeli különbséget, pedig volt meleg, hideg voltam egyedül és fullosan is. Persze lehet hogy én vagyok fakezű vagy mi :)
Liquid2023-01-07 23:23:23 // 28381
Ebben azért van némi placebo effekt :D
SD2023-01-07 22:47:53 // 28380
Én nem tudom ezzel a kerkényomással szenvedek..
Gumis felfújta állítása szerint 2.6-ra a, most voltam mert elkészült a Tonale felni és át kellett rakni a tappancsokat, hogy végre a téli legyen ezen a nyári meg a gyárin.
Jó minden mérő más, de akkor lett 2.7bar ok..
Most nem lett számottevően melegebb de már felment 2.8..
Most leeresztettem belőle a kúton 2.7bar megint...
2.6bar -on jól betapad
2.7bar -on kicsit gumigyurma
2.8bar -on már inkább olyan biciklikerék érzetű..
Akkor van ez a környezeti hőmérséklet ingadozás..
Van az hogy menetközben általában 0.1bar-al megnő a nyomás..
De hogy ennyire érzékeny erre most akkor 2.5-re kéne beállítanom hogy menet közben legyen 2.6?
Gumis felfújta állítása szerint 2.6-ra a, most voltam mert elkészült a Tonale felni és át kellett rakni a tappancsokat, hogy végre a téli legyen ezen a nyári meg a gyárin.
Jó minden mérő más, de akkor lett 2.7bar ok..
Most nem lett számottevően melegebb de már felment 2.8..
Most leeresztettem belőle a kúton 2.7bar megint...
2.6bar -on jól betapad
2.7bar -on kicsit gumigyurma
2.8bar -on már inkább olyan biciklikerék érzetű..
Akkor van ez a környezeti hőmérséklet ingadozás..
Van az hogy menetközben általában 0.1bar-al megnő a nyomás..
De hogy ennyire érzékeny erre most akkor 2.5-re kéne beállítanom hogy menet közben legyen 2.6?
Lev2023-01-07 19:55:26 // 28379
Amikor megláttam a felnit a Normafánál,a rendszámot már meg sem kellett néznem:D
Jó kép!
Jó kép!
SD2023-01-07 19:29:06 // 28378
Zselé2023-01-07 17:41:56 // 28377
Nekem ájfón van, ott nem is opció csak a gyári kábel 1 milliáld dollárért… aminek persze leesik a feje kb egy év alatt :(
WarbiRunner (Gyuri)2023-01-07 16:32:10 // 28376
Gyere, megnézheted a titkos bázist XD Csak csörögj előtte ide. :-)
WarbiRunner (Gyuri)2023-01-07 16:31:27 // 28375
Semmiképp sem turista célpont közeléből jönne az autó, van most több a célkeresztben. Mind külföldről, itthon szerintem belógatott pecabotok vannak, nem komolyan eladó minőségi járművek. Már a Giuliettánk is azért jött külföldről, mert 2018 nyarától 2020 tavaszáig változó intenzitással figyeltem, de egy darab volt amire azt mondtam, hogy indulás érte. Akkor azt elszalasztottam. Ez vezetett oda, hogy képről "rendeltem" egy autót. A helyzet szerintem csak rosszabb, a Giulia kínálatból alig van amiért egyáltalán egy megnézésre elindulnék. És amit tesóm keres, az a kategória kb ez. Nem felszereltségre, hanem általában futásteljesítményre, újszerűségre.
Tényleg sem szín, sem komoly felszereltség megkötése nincs, csak legyen egy ép autó korrekt áron.
A bérautót egyébként egyelőre hátrébb soroltuk, megy az osztás szorzás, szerintem lesz ebből jó vétel hamarosan.
Az szervizkönyvből látható amúgy, hogy a kötelezőket a bérautókon is elvégzik, találtunk olyat amit annyira új gumikkal árulnak, hogy rajta van a matrica. És nem linglong gumikkal, hanem gyárival. Igényes, normális daraboknak néznek ki, úgyhogy én is arra jutottam, hogy ha nem jön jobb, akkor egy Alfa szalon által árult szervizelt bérautó nem rejtegethet akkora rizikót.
Tényleg sem szín, sem komoly felszereltség megkötése nincs, csak legyen egy ép autó korrekt áron.
A bérautót egyébként egyelőre hátrébb soroltuk, megy az osztás szorzás, szerintem lesz ebből jó vétel hamarosan.
Az szervizkönyvből látható amúgy, hogy a kötelezőket a bérautókon is elvégzik, találtunk olyat amit annyira új gumikkal árulnak, hogy rajta van a matrica. És nem linglong gumikkal, hanem gyárival. Igényes, normális daraboknak néznek ki, úgyhogy én is arra jutottam, hogy ha nem jön jobb, akkor egy Alfa szalon által árult szervizelt bérautó nem rejtegethet akkora rizikót.
carver2023-01-07 15:02:09 // 28374
én nem félnék bérautótól, ha külföldről hozod akkor főleg nem. Sokat jártam Németországban, Angliában bérautóval, szerintem ahogy én, úgy sokan mások is 90-%-ban autópályán használták. A bérebadó (főleg ha ismert, nagyobb cég) biztos hogy odafigyel rá mert ők aránylag hamar adják el az autót viszont sokat, nem mindegy mennyiért viszik el. Szerintem szervízzel (mármint egyedi meghibásodás, nem az éves) sem spórolnak, mert flottaszerződés/biztosítás van, nem kell ügyeskedni hogy majd okosba megoldjuk...
Az egyetlen negatív tapasztalatom az volt, hogy egyszer nem figyeltem oda és dohányzós autót kaptam, na abból tuti nem jön ki többet a dohányszag.
Szerintem akkor kell jobban odafigyelni ha kisebb bérlőcégtől veszed, de azok jellemzően nem első tulajdonosok lesznek, vagy ha valami kedvelt turistacélpont környékén veszed, mert ha nem az office workerek járnak vele office meetingre kabinbőrönddel hanem a turisták, azokat biztos hogy jobban nyúzzák.
Az egyetlen negatív tapasztalatom az volt, hogy egyszer nem figyeltem oda és dohányzós autót kaptam, na abból tuti nem jön ki többet a dohányszag.
Szerintem akkor kell jobban odafigyelni ha kisebb bérlőcégtől veszed, de azok jellemzően nem első tulajdonosok lesznek, vagy ha valami kedvelt turistacélpont környékén veszed, mert ha nem az office workerek járnak vele office meetingre kabinbőrönddel hanem a turisták, azokat biztos hogy jobban nyúzzák.
RomeoOne2023-01-07 14:28:38 // 28373
Tegnap szép idő volt, elővettem én is kicsit az autót, ne álljon sokat. Felhajtottam M6-ra, gurulgattam 145 körül, pont utolértem egy teherautót meg mögötte 2 autót. Kicsit billentettem a gázpedálon, közben a jobbra pillantottam a külső sávra, nehogy kijöjjenek elém. Visszapillantok a műszerfalra, már 185... Mondom mi a fene, rá sem léptem a gázra... Veszett gyors és el tudja rejteni.
carver2023-01-07 14:19:30 // 28372
ezt én is alá tudom támasztani sima Superrel is. Hozzájön az a nem tom milyen hatás is hogy ha a belső sávban mész és jön hátulról egy iparkodó akkor nem fékezek és kisorolás, hanem nagy gáz és amikor már kezdem lehagyni akkor megyek ki és lassítok, hogy lássa hogy azért engedem el mert el akarom nem azért mert kell :)
Gyaaarlóóó az ember...
Gyaaarlóóó az ember...
carver2023-01-07 14:03:18 // 28371
elnézést, átállítottam a duplaklikk sebeséget...
RomeoOne2023-01-07 13:38:32 // 28368
+1
Idén már tényleg el kéne jutnom Debrecenbe, egy közös képre :D
Idén már tényleg el kéne jutnom Debrecenbe, egy közös képre :D
WarbiRunner (Gyuri)2023-01-07 12:26:29 // 28367
Újra csak áradozok, csodálkozok. Ez az intuitív kormányzás ez valami csoda. Autópályán vizes aszfalton, sötétben, gurulgattam a szokásos 150 körüli tempón. Egy nagy ívű kanyarban takarásból egyszercsak egy elütött állat volt előttem. Mire felfogtam, kikerültem. Vagy kikerülte az autó. És ugyanez van falevelekkel, szél fújta zacskókal. Nem tudom hogy csinálja, de ilyen autóm még nem volt, amivel mindent hamarabb lereagálok, mielőtt eljutna az agyamig, hogy mi volt az. És valahogy részletesen van időm felfogni, hogy mit kerültem ki. Időgép van benne, vagy hasonó. :-) A sötétben út szélén kóborló részeg arcát a kikerülési mozdulat közben még valahogy meg tudtam figyelni. Annyira ösztönös az egész, tök fura. A körforgalomban kóvatosan megindítottam a farát a múltkor, eléggé kiadta. Miközben a kijáratra ráfordítottam a vasat, valahogy volt időm megfigyelni a szembe jövő teherautó sofőrjét, ahogy lenéz rám csodálkozó arccal. Ilyet biztos hogy semmilyen négykerekű nem tudott eddig amit vezettem. Lehet összenőttünk, ennél jobb ember gép interfészt még nem terveztek XD
WarbiRunner (Gyuri)2023-01-07 11:54:07 // 28366
Kösz :-)
WarbiRunner (Gyuri)2023-01-07 11:53:37 // 28365
Ennyi már ragadt rám, megláttam, rendeltem :-)
RomeoOne2023-01-07 10:28:32 // 28364
Kösz mindenkinek a tippeket. Megnéztem az ajánlottakat aztán próbálok valami jót választani. Mivel tényleg csak a rögzített kütyühöz kell mennie a kábelnek, ezért semmi értelme hosszabb kábelt venni. De ahogy nézem, a rövidebbek meg általában nem tudnak akkora sávszélességet.
RomeoOne2023-01-07 10:19:32 // 28363
Nagyon jól néz ki. Ez is belsőépítészi jóváhagyással lett megrendelve? :D
István0022023-01-06 22:56:35 // 28362
Yenkee kábeleknek is nézzetek utána. Itthon kaphatóak, nem kell várni rájuk.
WarbiRunner (Gyuri)2023-01-06 20:54:54 // 28360
WarbiRunner (Gyuri)2023-01-06 20:52:26 // 28359
A link nem nyílik: Baseus 100W LED display USB-C cable néven meggtalálod. 5700 Ft most.
WarbiRunner (Gyuri)2023-01-06 20:50:42 // 28358
Én vettem.banggoodról egy Baseust.
Nyilváz a színe miatt, kb az első héten 😂 Tökéletesen működik azóta is.
Nyilváz a színe miatt, kb az első héten 😂 Tökéletesen működik azóta is.
DKori2023-01-06 19:33:10 // 28357
Szia!
AA és CarPlay (nem wireless) képes OFF-ban nekem is az volt a tapasztalatom, hogy utólagos kábelekkel vagylagosan ment a dolog (a CarPlay jellemzően fel is tette a kezét, hogy nem támogatott, az AndroidAuto alattomosabb, ott csak nem stabil/időnként megszakad a kapcsolat stb.), a telefonok gyári USBkábeleivel volt stabil.
AA és CarPlay (nem wireless) képes OFF-ban nekem is az volt a tapasztalatom, hogy utólagos kábelekkel vagylagosan ment a dolog (a CarPlay jellemzően fel is tette a kezét, hogy nem támogatott, az AndroidAuto alattomosabb, ott csak nem stabil/időnként megszakad a kapcsolat stb.), a telefonok gyári USBkábeleivel volt stabil.
Piritu - 1.000.0002023-01-06 19:08:50 // 28356
Nekem 2 kábellel működik zavarmentesen. Az egyik amit a telóhoz adtak anno Samsungék, a másik a Brodit telefontartó kábele.
Ha hurok van a vezetéken (feltekeri az ember a felesleget) akkor sokkal többször dobja el rossz kábellel.
Ha hurok van a vezetéken (feltekeri az ember a felesleget) akkor sokkal többször dobja el rossz kábellel.
SD2023-01-06 18:54:34 // 28355
Nekem a carplay miatt fagyott le a pályán az egész:D ki kellett húzni éd resetelni, 140-nél:P IKEA-s kábel:P
RomeoOne2023-01-06 18:21:38 // 28354
Nektek is az a tapasztalatotok, hogy a telefontükrözés érzékeny a kábelre? Amikor nem volt más a kéznél, a JBL Charge 5-öm töltőkábelét használtam, de folyton eldobálta a kapcsolatot. Utána vettem egy vastagabb Varta kábelt, azzal tökéletesen működött. De most, hogy beüzemeltem az AA wireless-t, azt vettem észre, hogy nem gyakran, de néha ott is elszáll az összeköttetés.
Akarok hozzá venni valami komolyabb kábelt, de nem igazán van választék ezekből a 20-30 cm-esekből. Ami van, az is inkább csak ilyen kis gyengének tűnik. Van valakinek valami jó ajánlása erre?
Akarok hozzá venni valami komolyabb kábelt, de nem igazán van választék ezekből a 20-30 cm-esekből. Ami van, az is inkább csak ilyen kis gyengének tűnik. Van valakinek valami jó ajánlása erre?
G-MANN🍀2023-01-06 17:13:48 // 28353
Mercarius nálam is pozitív tapasztalat eddig🙂
WarbiRunner (Gyuri)2023-01-06 14:31:21 // 28352
Az átnézetés az nehéz ügy amikor külföldről hozod. Kb rá vagy utalva a kereskedőre aki behozza. Utólag meg már nincs mit vizsgálódni, visszavinni nem fogja XD
WarbiRunner (Gyuri)2023-01-06 14:25:18 // 28351
Nem, sajna nem találtuk meg azt a flottát amiben Giuliák vannak/voltak. Addig jutottunk, hogy a város ismert, azon belül hogy melyik bérautó flotta, az passz. Több ilyen ajánlat volt már, mind egy év kb 25e km futás bérautóként, aztán ment magánszemélyhez. Az ár nagy kérdés. Itthon lényegében ez a kategória amit öcsém keres, az nincs. Az a pár autó ami kis km-es, azt 11m fölött próbálják elsózni. 10m környékén a Piritu autója a legjobb ajánlat, azon kívül csak többet futottak vannak. De ez egy vicc, én sem adnék tíz milliót egy 100-150e-t futott autóért. Én is szépen lépkedtem lefelé a km-rel, kezdem 200e-s futással, aztán jött két 120e-s, majd 65e és nulla. Na az utóbbi kettő egész más játék. Beülsz, mész. A 120e-s sem rossz, még egyben van, még kultúrált, de...de. A 65 az 65. A nulla meg nulla :-)
Liquid2023-01-06 14:09:26 // 28350
A kevés km. nem garancia, de azért nem mindegy hogy 150e vagy 50e km van egy autóban. A motor csak az egyik összetevő, az összes alkatrész öregszik a futással.
Mondjuk úgy hogy az esetek többségében van összefüggés a km és a problémák gyakorisága / komolysága között. Ezt saját tapasztalataim is alátámasztják.
Mondjuk úgy hogy az esetek többségében van összefüggés a km és a problémák gyakorisága / komolysága között. Ezt saját tapasztalataim is alátámasztják.
quash2023-01-06 13:52:56 // 28349
Én nem hiszek, ebben a kevés kilométer, tuti vételben!
Szomszéd csaj, Toyota CRX, talán 3 éves lehet, ha 15e km lehet benne.
Még be sem csukta az ajtót, de már tolat, télen-nyáron, hidegben-melegben.
Megy vele a városban egy kört, majd lerakja.
Anyám Auris-ban nincsen 40e km, 2015-ös! Van hogy hetekig nem is megy vele, kuplung valószínűleg kap ilyenkor rendesen.
Jó barátom céges Arteon, 3 éves (lassan pont adja vissza), pesten használja arra hogy szomszéd kerületbe átmenjen vele, vagy bevásárolni, hátul két gyerek, ennek megfelelő állapotok. 1-2 havonta elmennek vele a családhoz, talán ha 40e km van abban is.
Nekem ezek valahogy nem tűnek olyan jó vételnek! :)
Persze ha meg sok a kilométer, akkor meg ha nincsen semmi gond, akkor is költhetsz rá.
Sajátommal is úgy kezdtük vásárlás után, vezérlés, olajok, váltóolaj! szegregátor szűrő, fékbetét/tárcsa, gumik+felni.
Újat kell venni, és kész! :D
Ja és a márkaszervizek?
Na azok nem csak németben, máshol is megérnek egy misét, ha jól emlékszem talán te is szívtál a 0km-es autóval, azért mert töketlen banda.
Szomszéd csaj, Toyota CRX, talán 3 éves lehet, ha 15e km lehet benne.
Még be sem csukta az ajtót, de már tolat, télen-nyáron, hidegben-melegben.
Megy vele a városban egy kört, majd lerakja.
Anyám Auris-ban nincsen 40e km, 2015-ös! Van hogy hetekig nem is megy vele, kuplung valószínűleg kap ilyenkor rendesen.
Jó barátom céges Arteon, 3 éves (lassan pont adja vissza), pesten használja arra hogy szomszéd kerületbe átmenjen vele, vagy bevásárolni, hátul két gyerek, ennek megfelelő állapotok. 1-2 havonta elmennek vele a családhoz, talán ha 40e km van abban is.
Nekem ezek valahogy nem tűnek olyan jó vételnek! :)
Persze ha meg sok a kilométer, akkor meg ha nincsen semmi gond, akkor is költhetsz rá.
Sajátommal is úgy kezdtük vásárlás után, vezérlés, olajok, váltóolaj! szegregátor szűrő, fékbetét/tárcsa, gumik+felni.
Újat kell venni, és kész! :D
Ja és a márkaszervizek?
Na azok nem csak németben, máshol is megérnek egy misét, ha jól emlékszem talán te is szívtál a 0km-es autóval, azért mert töketlen banda.
SD2023-01-06 13:12:16 // 28348
A német autópiac talán a becsületes nepper által lett bemutatva legjobban számomra.
A német megveszi, gariban eladja, a következő német használja míg megáll, karbantartás nélkül.
Utána veszi meg az Arab/török kereskedő, aki megtákolja, majd értékesíti neked:P
Persze ez is egy szelete..
Meg a számlákka szent tehénként tartott csodák is;)
Az egész németországból autót a 90-es és 00 évekből maradt itt, azóta már sajnos nem a jó autókat hozzák csak a tönkrement roncsokat amit ott nem lehet eladni itt meg még valaki megveszi.
Ettől független én is évekig néztem a Mobile.de-t S2000-ez meg 156 GTA-kat keresve;)
De úgy mentek fel az árak hogy lassan abba is hagytam:P
De azért egy Japán import GTA:) 17 millióért:D
A német megveszi, gariban eladja, a következő német használja míg megáll, karbantartás nélkül.
Utána veszi meg az Arab/török kereskedő, aki megtákolja, majd értékesíti neked:P
Persze ez is egy szelete..
Meg a számlákka szent tehénként tartott csodák is;)
Az egész németországból autót a 90-es és 00 évekből maradt itt, azóta már sajnos nem a jó autókat hozzák csak a tönkrement roncsokat amit ott nem lehet eladni itt meg még valaki megveszi.
Ettől független én is évekig néztem a Mobile.de-t S2000-ez meg 156 GTA-kat keresve;)
De úgy mentek fel az árak hogy lassan abba is hagytam:P
De azért egy Japán import GTA:) 17 millióért:D
RomeoOne2023-01-06 12:52:24 // 28347
Amiben 2-3 év alatt 10-20e km van, céges autóként az kb. biztos hogy jobban használt, mint egy olyan amiben 60-100e km van!
Már miért lenne? Egységnyi km-re vetítve persze jobban "használódik" az autó rövidtávozással, de ha felszorzod a megtett km-ekkel, bármi is lehet a végeredmény.
Illetve a német szervizek is olyanok, amilyenek, az első pollenszűrő cserénél azért látszott, hogy Hans-nak nem sok kedve volt vele bibelődni.
Nem hiszem, hogy német szervizekben Hans bíbelődik a szűrőcserével. Valószínűleg inkább Omar vagy Ahmet ;) (Vagy Jóska vagy Pista :DDD)
Már miért lenne? Egységnyi km-re vetítve persze jobban "használódik" az autó rövidtávozással, de ha felszorzod a megtett km-ekkel, bármi is lehet a végeredmény.
Illetve a német szervizek is olyanok, amilyenek, az első pollenszűrő cserénél azért látszott, hogy Hans-nak nem sok kedve volt vele bibelődni.
Nem hiszem, hogy német szervizekben Hans bíbelődik a szűrőcserével. Valószínűleg inkább Omar vagy Ahmet ;) (Vagy Jóska vagy Pista :DDD)
quash2023-01-06 12:43:51 // 28346
Csodák nincsenek, kompromisszumok vannak! :)
Az hogy magánszemély használta, az sem jelenti egyből a szent grált.
Németek, Osztrákok, Olaszok ahonnan főleg jönnek Giuk, nem fogják 10e-ként elvinni olajcserére, nem az van előírva. Az autók 95% ilyen, aki esetleg vigyázott is rá, az megfogja kérni az árát.
Céges autók kint biztosan megkapják a kötelező szervizeket, Giu biztosan nem a futkozós autó sehol sem. Egy ember megkapja 2-3 évre, használja, leadja.
Olyat kell keresni, amit tényleg használtak! Amiben 2-3 év alatt 10-20e km van, céges autóként az kb. biztos hogy jobban használt, mint egy olyan amiben 60-100e km van!
Az enyémet 2,5 évesen vettem 90e km-el!, úgy hogy már állt 4 hónapot a vásárlás előtt.
Tehát kb. 40-45e ment bele egy évbe, ez biztosan nem város kilométer.
A belső, ülések, kormány újszerű, Veloce üléseket semmilyen szinten nem látszik a ki-be szállás.
Szervizbe folyamatosan vitték, minden visszahívást ami volt rajta megcsináltak.
Ez után én is beleraktam már 30e km-ert, ennek ez a hátránya, eladáskor lesz benne méter.
Persze tudok mondani negatívumot is, két felni meg van patkázva (ez lett a téli), a csomagtér ajtó alatt a lökősőn van egy kb 3-4mm-es éles beűtés.
Illetve a német szervizek is olyanok, amilyenek, az első pollenszűrő cserénél azért látszott, hogy Hans-nak nem sok kedve volt vele bibelődni.
Szerintem cégesben simán lehet jó vétel, ha nem futkosos autó volt, hanem X,Y használta, és nem hurcibált 2 gyereket benne, akkor ezek ennyi idősen újszerű állapotban vannak.
Az hogy magánszemély használta, az sem jelenti egyből a szent grált.
Németek, Osztrákok, Olaszok ahonnan főleg jönnek Giuk, nem fogják 10e-ként elvinni olajcserére, nem az van előírva. Az autók 95% ilyen, aki esetleg vigyázott is rá, az megfogja kérni az árát.
Céges autók kint biztosan megkapják a kötelező szervizeket, Giu biztosan nem a futkozós autó sehol sem. Egy ember megkapja 2-3 évre, használja, leadja.
Olyat kell keresni, amit tényleg használtak! Amiben 2-3 év alatt 10-20e km van, céges autóként az kb. biztos hogy jobban használt, mint egy olyan amiben 60-100e km van!
Az enyémet 2,5 évesen vettem 90e km-el!, úgy hogy már állt 4 hónapot a vásárlás előtt.
Tehát kb. 40-45e ment bele egy évbe, ez biztosan nem város kilométer.
A belső, ülések, kormány újszerű, Veloce üléseket semmilyen szinten nem látszik a ki-be szállás.
Szervizbe folyamatosan vitték, minden visszahívást ami volt rajta megcsináltak.
Ez után én is beleraktam már 30e km-ert, ennek ez a hátránya, eladáskor lesz benne méter.
Persze tudok mondani negatívumot is, két felni meg van patkázva (ez lett a téli), a csomagtér ajtó alatt a lökősőn van egy kb 3-4mm-es éles beűtés.
Illetve a német szervizek is olyanok, amilyenek, az első pollenszűrő cserénél azért látszott, hogy Hans-nak nem sok kedve volt vele bibelődni.
Szerintem cégesben simán lehet jó vétel, ha nem futkosos autó volt, hanem X,Y használta, és nem hurcibált 2 gyereket benne, akkor ezek ennyi idősen újszerű állapotban vannak.
Piritu - 1.000.0002023-01-06 12:41:56 // 28345
...én se, de nap mint nap látom ahogy a mellettem állók nyélgázon indulnak haza…
…meg látom hogy hónapokig járnak világító csekkendzsinnel mert majd az éves szervizen úgyis megnézik…
…meg látom hogy a gumisunk mit dolgozik a felnikkel…
Szóval én nem vennék bérautót vagy csak nagyon nyomott áron.
…meg látom hogy hónapokig járnak világító csekkendzsinnel mert majd az éves szervizen úgyis megnézik…
…meg látom hogy a gumisunk mit dolgozik a felnikkel…
Szóval én nem vennék bérautót vagy csak nagyon nyomott áron.
zgi5212023-01-06 12:41:38 // 28344
ha vkinek nincs keret új autóra nyilván kompromisszummal vásárol. emiatt utánanéz, ÁTNÉZETI(!) vétel előtt vagy után :) :)
egyébiránt egy garanciális, automataváltós láthatólag nem szétütött, padkázott vagy lelakott manageri autóban túl nagy buktát nem érzek.
egyébiránt egy garanciális, automataváltós láthatólag nem szétütött, padkázott vagy lelakott manageri autóban túl nagy buktát nem érzek.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.