Fórum >> Típusok >> Giulia

Piritu - 1.000.0002023-01-03 22:22:49 // 28293
Nekem még egyszer sem sikerült a Veloce-val eltolni a hátulját. A Superrel anno egy fél fánkot sikerült rajzolni :-)
G-MANN🍀2023-01-03 18:50:49 // 28292
Érdekes, nekem érzésre a Veloce sokkal jobban mókás és dobható a feneke, mint a Super, nálam a Supernél 2019' nagyon beavatkozott az elektronika, Q4 tovább engedi és utána jön a négykerék
Zselé2023-01-03 17:54:53 // 28291
… és Petivel is mióta tervezünk összefutni! :D
SD2023-01-03 16:27:52 // 28290
Annyira professzionálisan és folyékonyan gépelek telefonról, hogy összeérnek szavak, mondatok. Mondjuk visszaolvashatnám:P ;D
Zselé2023-01-03 15:10:49 // 28289
Ez a hobbim :D
Piritu - 1.000.0002023-01-03 14:18:06 // 28288
Te folyton piros Superekkel talizol? :-DD
Zselé2023-01-03 14:08:11 // 28287
Így van remek volt - annyi pontosítás, hogy a Tied van lentebb, a Veloce magasabb :)
SD2023-01-03 13:37:57 // 28286
Ma reggeli minitali a stilusosan “big-bráner villánál” vagy hogy hívják :D

Kölcsönösen megvizslattuk egymás autóját majd ment a sztorizás!
Szinte egy évtized után első alfa talim Alfával! :D

Nagyot lép a Veloce, nagyon fogja az utat indulásnál a négykerék!
És láthatóan lentebb van. super, kell a kormányváltó majd egyszer:D
És végre bizonyíthattam hogy egy sima befordulásnálmképes elindulni a segge:D
És szintén egyetértettünk ha a radarban lát valamit hiába nyomsz padlót, csak ha tiszta az út akkor teszi oda a tüzet azonnal;)

Érdekes tapasztalaz csere votl!

És szintén egyetértettünk hogy kincsek ezek az autók, mert ami szinházat csinálnak az valami frenetikus! Nem kell hozzá füstölő kerékkel körzőzni, az élmény így is 100%

BUÉK 2023







RomeoOne2023-01-03 11:13:18 // 28285
Hát nem tudom. Ha tempomattal beállítva mész egy ugyanolyan szakaszt, akkor tényleg nem kéne nagy különbségnek lennie...

Viszont! Csak a sajátomról tudok nyilatkozni. Azt vettem észre, hogy ilyen teljesítménynél a fogyasztáson már meglátszik az is, hogy mennyi "perturbáció" van menet közben. Értem ez alatt, hogy visszafékezgetsz, újragyorsítasz vagy odalépesz, hogy ne menj percekig a belső sávban tempomattal, mert épp csak 1 km/h a különbség az előtted lévővel, stb.

Mondok konkrétabb példát. Az M6-on megyek sokat, ott ez elég jól megfigyelhető a relatíve gyérebb forgalom miatt. Úgy 160 szokott lenni általában az utazóm. De előfordul persze, hogy vissza kell lassítani, mert utolérek valakit, miközben kamiont előz. Vagy ahogy fentebb is írtam, az előttem lévő is majdnem ennyivel megy.
És ilyenkor kell egy 10-12 mp-es erősebb kigyorsítás (na jó, nem biztos, hogy kéne annyi, de ha már odalépek, akkor miért ne élvezném ki is tartanám ki egy kicsit? :DDD )

A BP-Paks szakasz az kb. 100 km és kis túlzással a fogyasztás alapján meg tudom számolni, hogy hányszor léptem neki oda. Simán van fél liter különbség, ha nem 3x, hanem mondjuk 5-6x gyorsítok vele.
Először nem is értettem, hogy mi ez a nagy ingadozás a fogyasztásban, azt hittem, hogy valami baja van. Aztán kis számolgatással kijött, hogy ez a normális. Meglepő volt, mert kisebb teljesítménynél nem okoz ez ekkora eltéréseket. Ez viszont brutálisan elkezdi leszívni a tankot, ha megsarkantyúzza az ember.

Sztem tuti, hogy egy Super-Veloce viszonylatban is érződik már ez a hatás, ez is rápakol néhány decit.
WarbiRunner (Gyuri)2023-01-03 11:00:41 // 28284
125e-rel vettem. Limitált kiadás volt, csak FAM-os vezetők kapták ezt a verziót.
WarbiRunner (Gyuri)2023-01-03 10:59:43 // 28283
Egyszer próbálj végig egy utat D-ben. Az N fenntartom hogy használhatatlan. N-ben hoztam haza az autót a szalonból, a 3-mason. Nem akartam autópályán bejáratni. És alacsony fordulaton kínlasztani sem, D-ben hajtani sem, erősen gyorsítani sem. No hát kb állandóan bele kellett váltanom, hogy finom gázpedálkezeléssel, normálisan hazahozzam.

A fogyasztás az reális, anno jópár éve amikor kérdezgettem, nekem többen 1l különbséget írtak (fl előtti Veloce vs Super). Emlékszem, hogy kb emiatt a Veloce nálam kiesett, mert nem futja meg egyben a szokásos körömet, ami engem rémesen idegesítene. A Super is éppenhogy megfutja egyébként, úgyhogy necces gól, de gól. Mire visszaérek Debrecenbe, már pánikolni szokott, hogy elfogyott a hatótáv.
A lóerő miatt nem hinném hogy nagy különbség van, hiszen ugyanaz a hardver. Általában ugyanaz a motor chipelve kevesebbet szokott enni, nem többet. Ez a hajtási veszteség plusz a tömeg.
Liquid2023-01-03 10:57:23 // 28282
Valószínűleg több összetevős :) összeszedték a végére, automata, nem Q4, meg lehet a km is. Neked mennyi volt benne? Bár az enyémben se volt sok.
WarbiRunner (Gyuri)2023-01-03 10:49:17 // 28281
Akkor Zen tényleg nagyon más játékszer lehetett mint akár a manuál Q4. Az enyém pont ilyen csendes volt, nem volt igazán mechanikai zaj, sem rezonancia. Ha léptem neki, akkor persze meghangosodott, de igazából a motor szólt akkor is. Vezettem azóta egy korábbi évjáratú 2.4 automatát, azóta tudom, hogy Zen valamiért különleges jószág lehetett. Kb 2km-t kerültem egy hasonló 2.4 q-troniccal, és a végére döbbenten ültem benne. Hangos volt, és semennyire sem finom. Állóhelyben kicsit traktor és bizony érződött a kormányon a rezgés. Olyan régiesebb, finomítatlan, nyers (valóban) volt. És tényleg jobban érződött a gyorsulás, de összességében nekem elég negatív élmény volt. Szóval azóta értem, hogy én hiába magyaráztam az enyémről, az kb csak arra vonatkozott. Vagy a valós kevés km, vagy az utolsó évjáratra nagyon összeszedték azt az autót, nem tudom. Egy nagyon kifinomult 159-es volt. A Giulietta sokkal gyorsabbnak érződik, pedig elvileg nem az. Főleg országúton volt olyan, hogy nyomtad neki, és néztél, hogy jó, hol a 230(?) ló gyorsulása? Aztán utolérted a forgalmat, és rájöttél, hogy már megvót', valahogy jó lenne nem elütni egy egész autósort 190-nel XD
A Giulia szintén rejti a tempót, és autópályán legjobban. Nagy előny, hogy Zen megszokatta velem, már rutinból észnél vagyok :-))
Liquid2023-01-03 10:20:58 // 28280
A 2.4 Q4-et csak azért hoztam fel, mert az nyers. Brutálisan indul meg, fejletépősen, pedig összességében gyengébb és lassúbb, ennyit jelent az állandó összkerék :)
Meg azért ott volt mechanikai zaj is, morgás is, kevésbé rejtette el a menést. A Stelvio még a TBI-hez képest is egy ZEN ahogy te mondanád :) Csak nyomod neki, és a sebességmérőből látod azt hogy gyorsan mész, illetve abból hogy milyen hamar elmarad mindenki a tükörben. Persze 170-190 körül azért megérkezik a szélzaj,...
Liquid2023-01-03 10:15:05 // 28279
Vesztesége biztosan van, mert lekapcsolt hajtással is forognak a féltengelyek meg a difi, pedig ez tudtommal nem állandó összkerekes mint pl. a 159.
A másik dolog meg az hogy nem 200 hanem 280 lovas, több ló, több abrak :)
Piritu - 1.000.0002023-01-03 09:23:22 // 28278
A gázpedált is átprogramozták, ami engem nagyon zavar. Sokkal jobban kell taposni és lomhábban is reagál.
pl. a Supernél nem éreztem hiányát a kapcsolófülnek mert N-ben is nagyon jól lehetett a gázpedállal irányítani a váltót. Itt kell, főleg a visszaváltásoknál.
Meg a motorféknél ami szinték gyengébb...

A nagy különbség utazáskor van, autóút/pálya tempomatnál.
Anno Velencéből 6,7-el fordultam meg, itt 7,5 alá levinni lehetetlen küldetés. Furcsa. Ennyi lenne a Q4 vesztesége?
RomeoOne2023-01-03 08:47:44 // 28277
Ebben semmi meglepő nincs, sztem.
Nagyobb teljesítményű autó. Ha érzésre ugyanúgy közlekedsz vele, mint a Superrel, akkor is dinamikusabban fogsz menni.

Arra gondolok, hogy ha gyorsítasz vele, akkor nagyjából megvan, hogy mekkorát billentesz a lábaddal a gázpedálon. Kicsit jobban megindul, mint a 200 lovas. De nem fogod keresni azt a pedálállást, hogy direkt pont úgy gyorsuljon. Érzésre nem is nagyon lehetne, hanem örül az ember, hogy na, milyen jól megy.

Ha padlózod, mert valamiért nagyon meg kell ugrani, akkor meg nem is kérdés, hogy több üzemanyagot benyel. Ehhez jön hozzá, hogy 100 kg-val nehezebb, tehát ha tényleg pont ugyanazt a dinamikát tudnád reprodukálni, mint a Superrel, akkor is többet kellene fogyasszon.

Nem tudom a szoftveres módosítás mennyit számít bele, lehet a 2020 előtti Veloce 8,14-et evett volna.
WarbiRunner (Gyuri)2023-01-02 23:58:44 // 28276
Nekem a 2.4-hez képest sokkal élénkebb a 200 lovas Giulia. Érezhetően gyorsabb. 170 fölött jön ki igazán, de jobban ugrik, jobban reagál, érződik hogy nincs akkora tömege.
A Super hendikeppje a mókája is. Nincs összkerék, nincs torque vectoring ami nem három betű, de keményen dolgozik azért hogy úton maradjon a vas. A Super egy szép Lada. Vagy legyen mondjuk hű utódja egy 105-ös Giuliának, mégis jobban hangzik, és a cél is ez lehetett :-) ESP nélkül annyira könnyű lenne eldobni, hogy őrület. Ahogy ficánkol, és ahogy kontrollálható az is őrület, de már tényleg a pulzusom sem rezzen ha elindul alattam. Tényleg nem célom keresztben menni vele, nem erre van, de igazából Giulia meg akarja. Pl életemben nem gondoltam, hogy valaha 80-nál kanyarban oda merek rúgni neki, kihozta belőlem. Ne kérje senki, hogy ismételjem meg 😂
WarbiRunner (Gyuri)2023-01-02 23:21:25 // 28275
15 éve? Akkor jónak mondom 😂
Liquid2023-01-02 22:09:07 // 28274
tuti :)
pedig én igyekszem kihozni a maximumot mindenből :D
Piritu - 1.000.0002023-01-02 21:49:06 // 28273
áááá, az csak a nagyobb légellenállás miatt lesz :-D
Piritu - 1.000.0002023-01-02 21:43:14 // 28272
"Összkerékkel más ám a leányzó fekvése..."
Durva a Veloce a Super után. A hátsókerekes még a száraz úton is egy jó ízű gyorsítás során is jelzi hogy "valami történik". A Q4 nem, ha kell kapcsolja az elsőkereket és megy. Piszkosul elrejti a dinamikát és - ahogy mondod - ha egyszer tényleg sok lesz akkor majd tuti kellenek a hárombetűsök.
Liquid2023-01-02 21:41:16 // 28271
a 8.04 azért nem rossz, nálam 12-13 között van
Piritu - 1.000.0002023-01-02 21:36:07 // 28270
Super vs. Veloce
A tavalyi évet 3.768 km-el zártuk.
Statisztikailag 8,04 literes fogyasztással, szemben a Super 7,41-ével.
A felhasználói profilom nem nagyon változott, úgyhogy ez eddig bő 6 deci többlet.

Ennyit ér az a sok sz@rság amit a fogyasztáscsökkentés címszó alatt elkövettek szoftveresen 2019-óta...
Mondjuk az a plusz 100 kiló se az emissziócsökkentés irányába hat :-)
Liquid2023-01-02 21:34:42 // 28269
Összkerékkel más ám a leányzó fekvése, a tisztán hátsókerekes 3betűsök nélkül (a Q is ilyen racséban) azért igényli a tudást. Az összkerekessel messzebb van a határ. Őszintén féltem attól, hogy egyszer sok lesz, viszont akkor nagy sok :) Mivel elképesztően hülyebiztos volt (a Stelvio is az, csak ezzel még nincs annyi tapasztalatom). Egyszer volt szerencsére télen, kis sebességnél egy eset amikor meg kellett volna állni és kattogó ABS-sel csúsztam a kocsisor felé, ami szerencsére elindult közben. Mert ugye a Q4 hóban jégen is megindul, meg kanyarodik is, de fékezésnél kijön a fizika :)
Viszont az elektronikáknak hála lehet olyan veszett géppel is ésszel járni mint a tiéd.
Igen én is arra az első gen. Viper-re gondoltam.
Nagyon várom hogy legyen valami csúszós út, kíváncsi vagyok milyen a Stelvio, hogy viselkedik, mert ez azért más rendszer, mint ami a 159 alatt van.
RomeoOne2023-01-02 19:12:15 // 28268
Érdekes kérdés ez, lehet full kikapcsolt elektronikával nem lenne az a 280 sem olyan kevés. Ha nincs R-ben, a Q is elég jól tudja rejteni mire képes. Már úgy értem, hogy tényleg pont annyit enged, amennyit a környezeti viszonyok engednek és nem feltétlenül tűnik fel, hogy félgázzal is pörgetné a kerekét 100 métereken át.

Persze 200 felett, egyenesben, jó tapadási viszonyok között nagyon sok teljesítmény sem mindig rémisztő, de ugye nem csak ilyen közlekedési helyzetek vannak, sőt, inkább ez a kevesebb.

Csak ugye mióta vezetünk, ezek az elektronikák annyira alap dologgá váltak, majdhogynem viszonyítási alapunk sincs nélküle. Persze sokan vannak itt, akik sokkal régebb óta vezetnek mint én, van tapasztalatuk az előző érából, de még ők is ilyen autókat vezetnek már évtizedek óta.

A Viper nagyon jó példa, egyik barátom akar venni a közeljövőben, az "igazi", 1st gen-t. Sztem életveszély az az autó. Nem biztos, hogy nagyobb biztonságban vagy benne, mint egy sportmotoron. Lehet ezekkel biztonságosan menni, csak az komolyan mondom, frusztráló! Egy ilyen autó hívogat, hogy lépj neki oda. Csak akkor meg nagyon hamar átlépsz a veszélyes tartományba.
Liquid2023-01-02 18:02:18 // 28267
versengésből nem volt sose probléma, olyan volt hogy rámgyorsított a gyökér miközben előztem és éppen csak befértem a végén, de az még régen, gyengébb autóval volt.
VeloceTB2023-01-02 17:00:48 // 28266
Csabi, akkor azt akarod mondani, hogy télen kell pl. téligumi, hogy a kisebb kuki ne fázzon? :-D
G-MANN🍀2023-01-02 16:58:53 // 28265
Akkor ez nem nekem szólt 😉
De ha baj lesz valamiből, akkor ott biztos hideg az idő, mert akkor kisebb a kuki is, jelentsen is ez bármit, Tibiii 😁😇
VeloceTB2023-01-02 16:21:18 // 28264
Adódik a kérdés: került már bajba valaki akár öncélú akár provokált kukiméregetés által?

Ha igen, nagyobb lett a kuki, vagy esetleg kisebb?

(még ha provokatívnak is tűnik a kérdés, nem annak szánom. Inkább okuljunk egymás hibáiból!)
carver2023-01-02 15:56:33 // 28263
A bölcs szólt belőled, minden szavad kőbe vésném és kiraknám a közlekedési múzeum bejáratához vagy méginkább az autókereskedések bejártához 😁

A Giu tényleg nem dragracséra való, arra Teslát kell venni, mert ezek a street racerek úgyis csak egyet akarnak menni.

Nem mondom hogy nem kap el engem is néha a fíling, és átérzem a csalódottságot, de

- a vesztett gyorsulásért is megvan a megfelelő jutalom (=fejmosás) autón belül
- Pilisszentlászló meg Bakonykoppány felé tudom, hogy a soha büdös életben nem fogja olyan jól érezni magát egyik dregrészer sem mint én :D
Liquid2023-01-02 15:48:51 // 28262
Így van, jól összefoglaltad :) Azt is csak adott autóhoz, súlyhoz stb. lehet "méretezni" hogy mi a sok. Bő 1600 kilóra a 280Le pl. nagyon nem sok :) Viszont ennél erősebbet még nem vezettem így nem tudom mikor jönne el az a pont. (Amúgy a 2.4Q4 sokkal nyersebb volt, annak a 230-240 lóereje többnek érződött mint a Stelvioban lévő 280).
Lényeg hogy bármilyen erős is (értelmes keretek között persze, mert az se jó ha állandóan gépészkedni kell, hogy ne essen le az útról), lehet lassan / kulturáltan is menni, nem feltétlenül kell az összes lovat bevetni, de jó tudni, hogy ott vannak ha kell :)
Egy Vipert azért nagyon szívesen kipróbálnék, na az kimondottan rosszindulatú, és túlmotorizált gép hírében áll. A hétköznapokra valószínűleg sok lenne, pedig gyengébb mint a Q.
RomeoOne2023-01-02 15:46:53 // 28261
Hát igen, ahogy Gyuri is szokta mondani, a TD-jét ki tudta rendesen hajtani, ezeknek még a határai a halandó ember képességei körül voltak.
Ahol ezeknek a maiaknak a határai vannak, ott az ember már rég "elfogyott" :DDD
SD2023-01-02 15:28:51 // 28260
Én is meg mindenki más is azt gondolta hogy úgy sem megy oda senki ilyenkor:D na így voltunk ott mind:D
De legalább jó nagy sár volt:D
Alvás nálunk is on:)
G-MANN🍀2023-01-02 15:03:46 // 28259
Szerintem jó néha az a kuki méregetés, főleg, ha intelligens a másik és tudjuk, hogy csak azért méregetjük mert jól esik, egy kis okos, de dinamikus kakaskodás, majd egy mosoly, légi pacsi és ki jobbra ki balra egy kis élvezkedés után 😉
Viszont sok olyannal találkoztam, aki végig leállósáv, meg forgalom elől lezárt terület, csak előrébb legyen. Nekik sok sikert egyedül. 😉 A fiam például imádja, amikor mondom neki, hogy nézd csak milyen jól megy majd ez az M3 itt mellettünk, és tényleg😁. Egyébként ez a 280 LE egy álom, néha lehetne +30, de őszintén mindig IS tényleg elég🙏
Zselé2023-01-02 14:34:21 // 28258
Az utolsó gondolathoz csatlakozva: szerintem már a 300 lovas kategória is az, hogy néha el kell engedni a versenyszellemet a közbiztonság érdekében. Már itt is zárt pályán lehetne tiszta mérkőzéseket vívni.

Visszasírom az egyik első autómat, az apámtól örökölt 68 lovas Feliciát… azzal aztán ha összeakadtál egy sedan swifttel, akár 80km/h-ig is gyorsulhattál két lámpa között! XDDD
RomeoOne2023-01-02 14:16:57 // 28257
Liquid-del együtt én mondtam mindig, hogy a teljesítmény sosem lehet elég sok. Azért mióta megvan ez a kocsi, árnyalódott bennem is ez a dolog.

Amíg nem volt ilyenem, addig tartósabban 100 lóerő körüli, majd 150 lóerős, aztán 200 lovas, majd 250 körüli autókat vezettem és mindig az volt az érzésem, hogy a nagyobb teljesítmény jobb, jól ki lehet használni és csak "boomer" szöveg ez, hogy jajj, ez már túl erős. Mint mikor nagyapám mondta a Wartburg után a 90 lovas Opel Astrára, hogy "Jajj, minek már kocsi ekkora teljesítménnyel, ez már túl sok."

Ez a skálázódás tényleg meg is van kb. eddig a 250-300 lóerőig (bár ott is inkább már összkerékkel), de ez az 500+ már tényleg olyan, hogy ritkán lehet megindokolni.

Amióta megvan ez a kocsi, nem érzem, hogy egy 6-7-800 lóerős még jobb lenne. Tesztvezetésnek ki akartam próbálni ezt a 700+ lovas Hellcat-et, de amióta megvan a Giu, felelslegesnek érzem. 250-től már valószínűleg lehetne érezni, hogy jobban megindul, de átlagosabb sebességtartományokban nem tudna többet nyújtani, ugyanúgy elforgatná csak a kereket mindenhol.

Szoktátok itt többen is írni, hogy végre sikerült elrakni a farát körforgalomban, meg úgy mentetek a bele a kanyarba, hogy kiadott végre egy szép csúszást. Én meg sokszor inkább amiatt veszekszek vele, hogy "menjél már végre egyenesen, az apád f.szát" :DDD

Jó móka tud ez lenni, de másfelől meg ott van, hogy sosem tudsz 100%-osan nyugodtan autózni vele. Mert lehet, hogy egy olyan manővernél is, amit teljesen biztonságosnak gondolsz is (mert lassan mész vagy csak kis gázt adsz, stb.), elkezd úgy mozdulni, hogy azonnal korrigálni kell.
Nem panaszkodásképp mondom, biztos sokan szívesen megszabadítanának ettől a "stressztől" a törzskönyv meg a kulcs átvételével, csak a képet akartam árnyalni :D

Mondjuk tény, hogy ilyen típusú racse nem nagyon szokott lenni, amit leírtál. Vannak, akik elkezdenek "inzultálni", azok leginkább látni akarják mekkorát lép meg milyen hangja van és nem lenyomni akarnak, tudják, hogy nem tudnának.

Meg nem is érzed annyira azt, hogy neked bákivel versenyezni kéne. Ebből a kocsiból nem ellenfélnek látszik a többe közlekedő, hanem "útakadálynak".
De tényleg, nehezen tudom ezt másképp megfogalmazni. Én is azt hittem, mielőtt megvolt, hogy majd hogy leracsézok mindenkit, lesz jó kis versenyszellem, mennek majd sorra a kúpolások, stb. Aztán ebből az lett, hogy nem jön az inger hozzá. Akkora az autók közötti szintkülönbség a közlekedők 99%-hoz képest, ami nekem is, nekik is nyilvánvaló, hogy ennek belátásához nem kell erőfitogtatás.
Ha, mondjuk, egy kis sávok közötti cikázással meg is előzök 3-4 autót, azt sem racsénak élem meg, csak egy "forgalmi szituáció" megoldásának, amit az autó teljesítménye lehetővé tesz.

Ha véletlenül mégis összeakad az ember olyan teljesítményű géppel, ami pariban van a Q-val, akkor sem igazán lesz belőle racse. Tudjuk mindketten, hogy mit tudnak a gépeink és azt is, hogy ha elkezdjük hajtani, akkor abból nagyon gyorsan olyan szituáció lesz, ami életveszélyes, és amihez olyan profi skill-ek kellenek, amik csak hivatásos versenyzőknek vannak meg. Szóval minek méregessünk kukit, a végén úgyis csak az derülne ki, hogy egyikünké sem elég nagy :DDD
Lev2023-01-02 13:53:48 // 28256
Nekem minden kezemre csak egy gyerek jutott, de az is elég volt :D
Mindent megpróbáltam, hogy január 1-jén fizethessek a parkolásért, de nem jártam sikerrel,úgyhogy elengedtem a dolgot.
Jobb ez a parkoló, mint a régi, de az elég zavaró volt, hogy 15 perc alatt értünk "le" a kocsidig, mindenki várta, hogy bepakoljanak és elinduljanak a családok ( amit persze meg tudok érteni, komoly harc ment egy üres(edő) helyért).
Mire kiszabadultunk a parkolóból,természetesen elaludtak a gyerekek,úgyhogy békésen legurultam a tömeggel:)
zgi5212023-01-02 13:06:56 // 28255
nalam az a tapasztalat olykor, hogy a valszeg ceges octavia/ceed probalkozik letolni mikor mogem er es tulgondolja..😀 aztan pislogas kovetkezik reszukrol🤪
denil12023-01-02 13:04:06 // 28254
Egyébként az eset akkor működött neki, önigazolásként,h lenyomott egy olasz vasat.
De megmondom őszintén, sosem cserélném el a 2 autót.
Mert lehet,h menésben itt most lehagyott ( na bumm ), de AHOGY megy a Giu és AHOGY csinálja a tüzijátékot, na abban rejlik az igazi truváj. És ezt nem cserélném semmilyen gyorsabb de sterilebb autóra.
denil12023-01-02 13:02:08 // 28253
15 éve foglalkozom pszichológiával, így teljesen értem amit mondasz, megmosolyogtatóan igazad van :))

"Egy Giulia mellett egy VW-ben szerinted mennyire tör rá a tucat érzés? " --> Ezen hangosan felnevettem :DDD
denil12023-01-02 13:01:08 // 28252
Úgy akartam zárni a gondolataimat,h úgy néz ki,h kellene egy Q? :D

Nem mintha lenne rá keret, de azért néha eljátszottam a gondolattal és rendre az volt bennem,h mihez kezdjek 510 lóval az átlag hétköznapon?
Még ezt sem használom ki, pedig szeretem elrúgni, de jórészt elővárosozok, néha autópálya, évente talán 1x külföld.

Télen is használnám, mert kellene..
Az van amit mondasz. Kellett volna a 280 és az 510 közé még egy lépcsőfok, de ez megint csak a megalomániám, valójában ez a 280 paci is meghaladja a tudásomat ha nagyon élesbe kerül a helyzet. Idén ki is megyek néhány pályára gyakorolgatni :)
denil12023-01-02 12:58:29 // 28251
"100 győzelemre kell egy vereség is:)))" --> Ez jó, ezt elsajátítom!

Amúgy miután leelőzőtt és újra beértem, akkor beálltam mögé és villogtattam,h köszi a futamon, de baszott visszajelezni. Köcsög német....:DDDD
SD2023-01-02 12:35:11 // 28250
Most kezdem azt hinni arról a Fhart-eon -ról beszéltek amelyiknek LED csík van az elején azt szoktam itt látni a 6-oson.. olyan tuner jóska VW-ID eleje van, látszik hogy tákolt :D
Az ilyet nem szabad komolyan venni, tuti bolond :D
SD2023-01-02 12:30:28 // 28249
Én is láttam a tied, de nekem meg minden kezemre volt két gyerek:D
Egész normálisan meg lehet állni ebben az új parkolóban:)
Mondjuk az jegy-aztomata persze bekrepált:D
Kazes☻2023-01-02 11:40:40 // 28248
Volt róla szó... :)
G-MANN🍀2023-01-02 11:06:56 // 28247
Ez mekkora😁😁😁
G-MANN🍀2023-01-02 11:06:20 // 28246
Igen, ebben is van valami, ha gáz, akkor padló🙂
WarbiRunner (Gyuri)2023-01-02 11:04:51 // 28245
Nem tudom van egy kickdown kapcsoló ebben, érezni nem éreztem, de ha rendesen letalpalom, akkor eleve úgy vált vissza, hogy szinte sok, és le is forgatja. Szerintem csak meg kell szokni, hogy ha menni kell, akkor határozottan le kell rúgni a gázt. És D-ben tartani forevör XD
WarbiRunner (Gyuri)2023-01-02 10:55:07 // 28244
Jobb hozzászokni, semmi extra nincs ebben. A Giulia kicsit sem szól szerintem arról, hogy bárkit legyorsul. Vagy lehet csak nekem nem, eleve ritkán állok bele ilyen szituba. Ha rád akad, bizonyítani akar. Miért? Mert meglátja az autódat és komplexusa támad. Azért vett Arteont, mert nem akart tucat ember lenni. Egy Giulia mellett egy VW-ben szerinted mennyire tör rá a tucat érzés? XD Ilyenkor egy út marad, önigazolni a döntését, vagyis lenyomni a Giuliát. Ha sikerül, megynyugszik és örül az Arteonjának tovább. Ha nem sikerül, bosszús lesz és benne marad a tüske. Ilyenkor a lényeg pszichológiailag az, hogy interakció legyen, hogy valamelyik irányban feloldódjon benne a feszültség. És pont ezért a legfájdalmasabb számára, ha átnézel rajta és sz.rod le.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.