Fórum >> Típusok >> Giulia

SD2023-01-13 11:55:22 // 28587
Vagy a Amore Tempo, ott meg lehet menni köridőt, de oda még nem checkoltam be kicsit aggasztó a 180k fékcsere meg a 260k gumi:D:D:D
SD2023-01-13 11:54:22 // 28586
Gyere el az Amore vezetéstechnikai tréningre és ott lesz gyantás szlalom ott össze lehet nézni mit megy melyik autó, persze aztán én meg hogy mit megyek:D:D:D azt nem tudom, de nagyon várom:))
SD2023-01-13 11:53:22 // 28585
de tanulni az a jó ha jönnyen eldobja magát:D
ha az csúszik meg ami már nagyon fog akkor az nagyon meg is csúszik:)))
persz igen az elektronika majd megfog:)

Nem tudom én még nem vagyok meggyőzve arról hogy annyit számít az a gumma:)))
WarbiRunner (Gyuri)2023-01-13 11:44:58 // 28584
Széles kerék! XD Mondom én. Szerintem a keskennyel túl hamar elszáll, még nehezebb a határon táncoltatni. Nekem a szépen kanyarban gyorsítós állapotból szépen át lehet billenteni, hogy picit csúszva, oldalazva kanyarodjon. És igen, állandóan modulálni kell a gázpedállal. Nehéz, mert villanypedál.
WarbiRunner (Gyuri)2023-01-13 11:41:23 // 28583
Ezt mér' küldte újra? Bocs.
WarbiRunner (Gyuri)2023-01-13 11:41:02 // 28582
Én is sík alá állítottam picivel, látványra sem rossz és nem is lobog
SD2023-01-13 10:41:10 // 28581
Lehet kéne vennem még egy szett felnit, gatya gumikkal:D
SD2023-01-13 10:39:54 // 28580
Igen az megvan mikor szépen gyorsít, de nagyíven már megfogja az elektronika, mert ott tud miből számolni a computer, a fékkel meg tud áthelyezni nyomatékot ha valamelyik oldalt megfogja.

Ahol át lehetne cseszni az az amikor még nincs vonóerő és az autó súlya viszi a csúszást:)))

Igen csak onnan egyedül vagy ha nem korrigálsz akkor árok, tető, fa, tető :D
SD2023-01-13 10:37:13 // 28579
Voltam igazbáól egyszer egy ilyen élmény ajándék keretében egy épített bimmerrel driftelni, (ott sem nagy kerék volt rajta hátul:) és ott tanítgatott a csóka, hogy a drifthez öblögetni kell a motorral ezért is jó a minél nagyobb motorerő persze.

De hogy nem nyélgázon forgatni mert akkor csak ég a gumi, hanem az ideális folyamatos csúszást határozott gázpedál öblögetéssel fent lehet tartani, és úgy szépen írni a 8-as fánokot.

Na ezt próbálnám ki valami jó csúszós pályán hogy lehet-e valami hasonlót csinálni, úgy hogy nem zúzom le tutira és az aranyárban vett Bridgestone sem lesz oda:D:D:D

Ha meg ugye egyesből indulok, nagyrössel akkor meg mindegy merre áll a kerék akkor le fogja túrni az orráról a gumit és nem lesz belőle kanyarodás:D

Elméletben nagyon tudom már mit kéne csinálni csak azok a fránya tizedek, amikor feltétlen reflex szinten kell berögződve lennie, hogy jól reagálj:)))
WarbiRunner (Gyuri)2023-01-13 10:22:02 // 28578
Én is sík alá állítottam picivel, látványra sem rossz és nem is lobog.
WarbiRunner (Gyuri)2023-01-13 10:20:34 // 28577
Bárhol veszély nélkül megcsinálja, egy szélesebb kereszteződés bőven elég. :-) Egyesből indítva nem tudod annyira eldobni, hogy meg ne fogja. Túltolni csak lendületből tudod, ha annyira elhajítod, hogy mindegy legyen mit csinál az esp XD Csakhogy hiába nyomod a gázt közben, nincs kraft egy ideig, úgyhogy igazából kicsit béna érzés így.
Én azt szeretem, ha sikerül eltalálni a határát kb. Ott ha korrigál is, nem durván. Minél finomabban játszol vele, annál finomabban válaszol. Ahogy indul a fara, már engedsz a gázból, aztán picit még nyomsz neki, közben ellenkormány. Tűzd ki azt célnak, hogy úgy kanyarodj, hogy a lehető legjobb kigyorsítással, és ne dobja el a farát. Ha megvan ez az érzés, hogy baromira tapad, és gyorsít is, kanyarodik is, na akkor onnan egy kis pöcc a gázra XDD
RomeoOne2023-01-13 09:52:51 // 28576
Keress estefelé egy üres parkolót :)
SD2023-01-13 09:31:42 // 28575
Mert eddig szerintem én vettem előbb el a gázt mint az elektronika fogta volna le:D
SD2023-01-13 09:31:08 // 28574
reggli kis taknyos párás időben azonnal dobja a seggét:D bárhol!! 1-esből indulva:)))

Kéne egy placc ahol ezt veszély nélkül ki lehet próbálni, annyira kevés hely van ahol nincs nézőközönség, és se árok, se körforgalom közepe a másik oldalon:D

Hogy tényleg mikor fogja meg és át lehet e verni az elektronikát:))))
SD2023-01-13 09:18:06 // 28573
Na megtekergettem a gumi bakokat meg az U vason a csabaranyát.
És jelentem teljesen érthető hogy miért így volt beállítva.
A gyárban az a feladat hogy fussanak a vonalak mert a vevő azt fogja megnézni.
Ha patentra beállítom akkor pedig egy kicsit beesik a mocitető a lökös mögé.
Így most egy kb. jobb állást tudtam beállítani, amikor kicsit elntebb van a géptető,
de már eléggé feszíti a gumi baba, mert azt sem akarom hernyóra kitekerni:D

Ha nagyon akarnám hekkelni igazából a zárhídon lévő egyik oldali zárat kéne kicsit megemelni, vagy a gumi baba alá beragasztani valamit.

De szeritem most egész jó lett:)))
SD2023-01-13 07:55:52 // 28572


Péntektizenharmadikára küldik a gyerekek az oviból, mindenkinek egy QV-t:D
Liquid2023-01-12 22:13:34 // 28571
ezzel jelzi hogy lassan mész :D
SD2023-01-12 21:25:58 // 28570
Jó nekem 120-nál 50km-es kldalszélben lebegett:D az nem annyira WTCC:D
Piritu - 1.000.0002023-01-12 21:20:39 // 28569
Na, ma volt értelme először a távolságtartó tempomatnak :-)

A 84-esen békésen majszoltam a déli szendvicsemet amikor utolértünk egy "tötymörgőt". Nem volt sürgős és a szenyó amúgy is lekötött hagytam hogy beálljon mögé Júlia. A következő bekötőútnál meg ott kuksoltak a pékek egy eddig ismeretlen autóban.
Megköszöntem a Skodásnak, visszapakoltam hármat (a füleknek is hasznát vettem) és rövid úton megdobtuk a fogyasztás átlagát 3 decivel :-)
Liquid2023-01-12 20:32:55 // 28568
na ezért kell gyorsan menni akkor a mögötted haladó esik bele :)
Zselé2023-01-12 19:41:20 // 28567
Nekem inkább WTCC feeling volt :D
G-MANN🍀2023-01-12 19:39:19 // 28566
Így így🙂
G-MANN🍀2023-01-12 19:38:43 // 28565
Igen, U vasat lehet, 13-as villás kulccsal, utána gumi tekergetéssel pici ráfeszítés és álom lesz 😉
SD2023-01-12 19:24:33 // 28564
Hát igen az elég warthburgos:D ha lebeg előtted a lemez:D
de azt a kis U vasat lehet közelebbre húzni?
meg nekem a két oldal közt van vagy fél cm..
Zselé2023-01-12 19:16:31 // 28563
Szerintem érdemes beállít(t)a(t)ni. Nekem is az egyik oldal lötyögött zárva, azon elég volt annyit állítani, hogy kintebb tekertem a gumibakot.

Engem az zavart míg nem volt beállítva, hogy nagy tempónál hullámzott
SD2023-01-12 18:03:56 // 28562

Na most megnézetm:
- akkor oldalanként van egy gumi baba, ez állítja be milyen magasan legyen a géptető a lököshöz képest
- vannak ezek az U vasak, ezt a csavaranyát lehet tekergetni, ezzel lehetne beállítani mikor kattanjon le?

Néztem nekem mindkét oldalt nyitja, de az egyik oldalon van némi kotyogás a lefogó vasban, mert kézzel nyomkodva mozog.
SD2023-01-12 18:01:28 // 28561
tiltáson dobott egy pops and bang-et és megtörtént:)
SD2023-01-12 18:00:58 // 28560
Júj Debrecenben egy ismerősömnek van ilyen, remélem nem ő...
RomeoOne2023-01-12 17:47:52 // 28559
Brutál nyomaték van a 116d-ben, kicsit nagyobb gázt adsz és feltépi maga alatt az aszfaltot :DDDDD
WarbiRunner (Gyuri)2023-01-12 17:27:47 // 28558
Na tessék.. méghogy a 159 nehéz. 5 évig ettől rettegtem, és nem velem történt meg XDDD
SD2023-01-12 16:38:44 // 28557
Hogy az egész alföldön lecsökkent?:D
0-400 csak nem méterben?:D
RomeoOne2023-01-12 15:51:33 // 28556
Igaz. Rájuk csapom a diffúzorból a turbulens levegőt, ami miatt lecsökken a mögöttem lévőkre ható leszorítóerő... F1-ből ismert probléma (mármint a 2021-es szezonig). Minden világos :D
aranytl2023-01-12 15:38:35 // 28555
Azért, mert Te csinálod a szelet :D
RomeoOne2023-01-12 15:33:14 // 28554
Én azt tapasztaltam, hogy meg sem moccan szélben. Látom, hogy körülöttem lengedeznek a kocsik a szélben, én meg, ha nem látom a többieket, észre sem vettem volna, hogy fúj.
SD2023-01-12 15:12:28 // 28553
Amúgy tényleg izgágának tűnt az autó a szélben, pedig ugye nem magas.. biztos a hátsó kerék igen:D
SD2023-01-12 14:16:17 // 28552
a forgás abból is logikus hogy ne jelezzen mikor áll az autó, ne merítse magát, bizos van benne egy gyosulás mérő és arra kapcsol be, ha driftelsz keményen akkor a csomagtartóban is lehet be tudod kapcsolni a kereket:D:D:D
Liquid2023-01-12 14:02:35 // 28551
Lehet hogy forognia kell, én csak azt adtam tovább amit a gumis mondott, de az is lehet hogy szimplán távolabb volt mint az érzékelési távolság. Majd Gyuri egyszer szétszerel egyet és megtudjuk :)
SD2023-01-12 13:56:55 // 28550
egyenként ment végig a kerekeken, először amikor látta már hogy van ott valami jel 0.7 bar-t mutatott, aztán szépen egyenként jöttek helyre a nyomások.
SD2023-01-12 13:55:14 // 28549
Szerintem is a keréknek forognia kell hogy jelet adjon a szenzor.
Én a csomitartóban vittem haza az ismert kerekeket, és simán megtanulta az újat úgy is, és nem a csomagtartó nyomást mutatta:D
zgi5212023-01-12 13:35:12 // 28548
ok. köszi👍😀
WarbiRunner (Gyuri)2023-01-12 13:23:58 // 28547
Persze ha kész "gyári" kereket akarsz venni, akkor a megoldásom nem játszik, de akkor a szalonban feltanítják. Ennél drágább módon kerékhez jutni mondjuk nem nagyon lehet XD
WarbiRunner (Gyuri)2023-01-12 13:22:38 // 28546
De máshol is van max szezormennyiség. Van ahol minden téli/nyári átállásnál programozni kell, ez is lehetett a klónozás eredeti célja, ezt kicselezni. Van még 8 és 10 szenzoros tudtommal (pótkerék is). Ha jól emlékszem, menüből törölni lehet négyeet, ami helyére megy a másik négy. Mindenképpen frissíthető valahogy a 8 szenzorhely.
Egyébként a legegyszerűbb megoldás a problémádra, ha veszel négy szenzort, klónoztatod a nyári szettre amit el akarsz adni, majd azzal rakod össze az új szettet. Így az autó szempontjából semmi sem változik.
A kerék fordulatot figyelő megoldás nem igazán jobb, legalábbis apósomék Mazdáján váratlan szituációkban képes jelezni.. Nem gyakran, csak általában a lehető legrossazbkor hozza rájuk a frászt :-)
zgi5212023-01-12 13:08:26 // 28545
sztem a keréknek forognia kell ahhoz, hogy érzékelje nem? kerékcserekor vagy reggel az indulás után mindig az előző értéket hozza, majd kell pár száz méter, hogy update -eljen.
zgi5212023-01-12 13:06:37 // 28544
újra nekifutok :)
van egy gyárilag szerelt nyári garnitúrám.. ezzel vettem át az autót, majd rendeltem gyári (felni és gondolom a szenzor is) téligumi szettet, másik autóval hoztam haza, magam átcseréltem azóta mind2 garnitúra ok.

tegyük fel a gyári/nyári szettet eladom, nincs TPMS infóm.. rendelek egy új gyári/nyári garnitúrát (gyári szenzorral) tehát ez a 3. 4-es csapat lesz, ezek szerint ez nem fog működni? csak ha a meglévő télire klónozzák a gyárilag szerelt soha nem használt új szettet? fura és nekem ez nem "bolondbiztos" megoldás, sehol nem olvastam a 8db szenzorhatárról. :(

talán jobb lehet akkor a másik keréknyomás csekking opció, ahol nincs szelep_jeladó és asszem az ABS -el karöltve ellenőrzi rendszer a kerékperdület változást, ha csökken a nyomás.
Liquid2023-01-12 12:36:07 // 28543
Igen ezt mondta is a gumis hogy problémázhat a computer mikor viszem haza a gumikat a csomagtartóban, mert autófüggő, hogy mennyire érzékeny. De nem volt vele gond szóval annyira nem érzékeny :) Hát ha mondjuk úgy áll az autó, hogy a kerék mellett vannak tárolva a gumik, akkor simán behülyülhet, de szerintem pár m után helyrejön. De kiváncsi lennék egy ilyen tesztre :)
WarbiRunner (Gyuri)2023-01-12 12:02:58 // 28542
Ha klónozott, akkor semmi nem történik, mert ugyanazt a jelet adja mint valamelyik 4 a 8-ból. A klónozott rizikója, hogyha közel van tárolva a leszerelt szett az autóhoz, megbolondíthatja a tpms rendszert. Néha az autón lévő, néha a tárlot gumi jelét veszi.
zgi5212023-01-12 11:44:27 // 28541
mi a helyzet, ha jön a 3. garnitúra TMPS szenzor? hiába gyári vagy klónozott mivel 8-at ismer akkor az előzőekből felejtetni kell 4-et? fura :(
WarbiRunner (Gyuri)2023-01-12 11:21:04 // 28540
Lehet hogy nem a 159 volt nehéz, hanem a Giulia könnyű, de mintha rólam vették volna le azt a 200 kilós betonkockát, annyival szabadabbnak érzem így magam :-)
Liquid2023-01-12 11:07:41 // 28539
A 159 TI valóban jól bírta az oldalszelet :) Amúgy nem volt ám annyira nehéz, kb. 200 kilóval volt több mint a TBI vagy a Giulia, oké az se kevés :)
Papírok szerint a 280 lovas Stelvio pont annyi kiló mint a 159 2.4 Q4, vagyis 1650kg, viszont magasabb kicsit jobban érezni a szelet, még szélesebb kerekeken is.
Liquid2023-01-12 10:56:59 // 28538
27388-as hsz, pont neked írtam :)

"Úgy nézett ki a dolog, hogy jött a srác egy kütyüvel ami úgy nézett ki mint egy bankkártya terminál és az autón mindegyik kereket lepittyentette, vagyis összeszedte a jeleket. Ezután elővett 4 új szenzort és mindegyikre rátanította a megfelelő jelet, vagyis ezeket is végigpittyogatta :) A lényeg az hogy mivel klónozva van a szenzorok ID-je, ezért a computer úgy hiszi hogy ugyanaz a garnitúra van fent. Tehát emiatt nem kell az "autóra rátanítani" a 4 új jeladót. A computernek 8 slotja van tudtommal, vagyis 2 garnitúra szenzor egyedi azonosítóját képes tárolni."
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.