Fórum >> Típusok >> Giulia

RomeoOne2022-03-01 23:45:38 // 24814
Mit jelent amúgy az, hogy tetőszerű cucc? Egy fémlemez? Vagy tetőkárpit?
RomeoOne2022-03-01 23:38:13 // 24813
Nekem párásodik tán mind a 4 hátul. Nem is tudom, lehet csak 2. Azzal már nem is foglalkoztam. Elég sok helyen láttam, hogy szinte mindenkinél párásodik. Úgy voltam vele, hogy ez már nem bug, hanem feature :DDD
RomeoOne2022-03-01 23:36:25 // 24812
Egyik kolléga itt a fórumon járt ugyanígy, augusztusban átvett Giulia Q-jával. Azt vette észre, hogy folyton villognak neki, kérdezte tőlem is, hogy nem szoktak? Mert magasra hord a lámpa, többször ment vissza a szervizbe, de mindig az lett a vége, hogy semmi baja a szintezőnek. Aztán összemérte az elejét egy régebbi évjáratos Q-val, az övé magasabb volt 5 cm-vel. Kérdezte, hogy az enyém milyen magas?

Nem kellett mérnem, beugrott a dolog. Mondom figyu, kiszedték neked az ékeket az első rugók közül? Tudod, amiket azért raknak be, hogy ne horzsolják le alul az orrát, mikor a trailerre felállnak meg le. Van egy matrica is szállításkor a szélvédőn, hogy azt ki kell szednie a kereskedőnek és csak 5 km/h-val lehet menni, amíg bent van...

Lement a garázsba, befényképezett az első kerékjáratokba és mutatta a képet. Ott volt rajta a szép nagy sárga rugóék. Másnap be is gurult a legközelebbi kereskedőhöz, hogy kikapják neki. Azt hiszem ez is volt úgy 5000 km után. Egyből, mint ha más új autója lett volna :)

Szóval ja, ez a sztori nálunk is megvan :)
denil12022-03-01 22:28:31 // 24811
Ezzel egyetertek. Habar nekem nem volt 147 es tsai, 159 Ti volt az elso, de minosegben nagyon nagyon rendben volt meg 300k km utan is.
A borozott reszek olyanok voltak mintha ujak lennenek, igaz en extran vigyaztam ra.
A karosszeriajaval sem volt gond. A 2.4 mar enyhen kerdeses, de szerintem nem volt vele tobb baj mint mas autoval.

A Giulia ezen is felul lepett es premium minoseg lett.
Muszaki teren nem kerdes, egyertelmu. Kenyelmi extrakban meg nekem nem kell tobb, de tudom,h sok ember a kutyut keresi ma mar.
Viszont aki a Giuliat azert vette, mert keresi a vezetes elmenyet, a muszaki nivot es az elvezetet, az szerintem megtalalta. Es ezt minden ujsagiro ugyanigy elmondta.
Halesz2022-03-01 21:31:35 // 24810
NEEEE :D :D :D
attila_l2022-03-01 21:04:25 // 24809
Az én GT-m egyidős volt Haleszéval (enyém benzines volt), talán egy napon is vettük át anno, voltak vele apró problémák - műa. doblemezek deformálódtak, ablakemelő kapcsolótábla, bal első tükör 90 felett sípolt (nah, ez mókás volt). De alapvetően 12 év alatt semmi más bajom nem volt vele.
A Giulia-t pár napja vettem át, megyek is vele vissza mert párásodik a bal hátsó lámpa.
Az már csak hab a tortán, hogy a szőnyegek berakásakor előkerült egy kb 40x30 cm-es vékony, műa. tetőszerű cucc az anyósülés alól. Szerviz nem tudja, mi az.
tdemeter2022-03-01 20:47:55 // 24808
Csak hogy egy kicsit a mentegessem az Alfát, egy ismerősöm úgy járt, hogy vett egy új M3-as BMW-t, aminek a rugózását túl keménynek találta. A szerviz azt mondta, hogy az M3 sport kocsi, szóval az, hogy kemény a futómű normális dolog.
De aztán nem nyugodott bele, mert a párja ülni sem volt hajlandó az autóban. Aztán fél évig használták, mire rájöttek, hogy elfelejtették kivenni a szállításkor használt rögzítő bakokat a lengéscsillapítók közül. Ekkor már 12.000 km körül járt az óra.
RomeoOne2022-03-01 19:41:12 // 24807
Állítólag gyorsan megvan egy vaszektómia, emiatt nem kell szétégetned magad alulról a Giuliában :DDD
RomeoOne2022-03-01 19:39:57 // 24806
Most húz lefelé, mióta Stellantis van. Bár, ahogy olvasgattam ezeket a régebbi blogokat, még most is jobb a helyzet, mint akkor volt :D
Halesz2022-03-01 18:13:55 // 24805
Szerintem nem húz lefelé. Sokkal kevesebb ilyen sztorit hallok, látok, mint ami a GT/156/147 esetében volt anno.

Az én Giuliámban eddig 2 "típushiba" jött elő. Az egyik a repedező kijelző, a másik pedig amit Te is írtál, a cicergő ventilátor.
Zselé2022-03-01 16:48:33 // 24804
Nekem 3 gyerekem van, ezek is alig férnek be a Giuliába, tehát nekem már különösen ajánlott maxon nyomni az ülésfűtést... :DDDD
tdemeter2022-03-01 15:52:55 // 24803
Akkor nincs min csodálkozni ha valaki azt mondja rá ezek után, hogy "szarolasz". :(
Engem most leginkább a giuliáról szóló beszámoló lepett meg, nekem egyáltalán nem voltak ilyen drasztikus és mennyiségű hibáim.

Gyárilag egyedül a szellőztető ventilátor nyekergett, de az másnak is.
Szomorú, ha ennyire lefelé húz a minőség.
RomeoOne2022-03-01 13:56:10 // 24802
Pont ezt akartam írni, hogy ehhez képest már tényleg nem olyan rosszak az új autók. Csak hát ezek szerint bőven volt honnan fejlődni :D
Halesz2022-03-01 13:53:00 // 24801
Hát azért a Giulia elég komoly minőségi ugrás a GT/147/156-érához képest.
denil12022-03-01 13:50:53 // 24800
Ezeket amúgy rémszisztő olvasni :D
Ezek után fogalmam sincs,h vajon nekem van e valahol baki, csak nem veszem észre..

mindenesetre a színe az biztos. Az tetszik :D
Halesz2022-03-01 13:48:01 // 24799
Az én GT-mnek is voltak hibái... Idézetek a blogomból:

"Mától végre működik az esőérzékelős ablaktörlőm... Ki kellett cserélni az üvegre ragasztott szerkezetet, mert az az átvétel utáni napon (!) leesett a helyéről...

Az autó bal oldalára egy új Bertone felirat került, mert a gyárban picit ferdén ragasztották fel.

Cserélni kell majd a pajzs motorháztetőn lévő részét is (amiben az embléma is van), az ugyanis nem matt króm, mint a Q2-es GT-k összes króm része, hanem fényes. Lehet, hogy direkt ilyen, de nem hiszem, mert a többi Q2-esen (meg a blackline verziókon ez a része is fényes króm a pajzsnak.) Gondolom épp az volt a polcon, amikor szerelték össze.

Végre a helyére került a bal első sárvédőm is, ami kicsit elállt és átadás után szóvá is tettem. Ehhez leszedték az első lököst, kiszedték a lámpát is."

Azt már le sem írom, hogy hányszor cserélték a vezetőülés háttámláján a huzatot, mert az oldala magától kirepedt... (asszem összesen 4x).
tdemeter2022-03-01 12:27:46 // 24798
Nem semmi :)
G-MANN🍀2022-03-01 11:21:45 // 24797
1600 km-t járt a benzines műszerfallal :-), utána cserélték ki
G-MANN🍀2022-03-01 11:17:59 // 24795
igen, gariban cserélték :-)
RomeoOne2022-03-01 11:02:07 // 24794
Belenéztem abba a blogba, ott tényleg sok érdekesség van, még ez a műszerfal a legkevesebb :)
VKG699!!! (4x156+75)2022-03-01 10:50:08 // 24793
BeeGee blogjában elolvashatod a fejleményeket :))))))))))
tdemeter2022-03-01 09:56:34 // 24792
Az nagyon durván hangzik. És mi lett vele? Kicserélték komplett a műszerfalat?
denil12022-03-01 09:53:30 // 24791
Pont addig tartottam hülyeségnek amíg nem kezdtem el használni.
Főleg azért is jó, mert a fűtés ha alulra és középre van állítva, akkor egy ponton túl, a fenti részen hidegebb levegőt fúj és az a kezemre jön.
De az is igaz,h az ujjaim vége akkor is hideg marad, hiába megy a kormányfűtés :D

Az ülésfűtéssel pedig az a tanácsom,h kapcsold be 3-asra, fullra és kb 3 perc múlva már kapcsold is ki. Akkor még fog melegedni annyit,h kikapcsolva is érzni fogod, de nem csinál belőled ropogós csirkét. Állítólag egyébként sem egészséges ha túlzásba viszi az ember, szóval én nagyon óvatosan használom.
G-MANN🍀2022-02-28 23:10:16 // 24790
Amikor 2007-ben megjött az autóm és egy másik dízel Gt Q2, abban benzines műszercsoport volt és még az átadásnál sem vették észre 😂 csak a Vevő kérdezte utólag, hogy miért ilyen nagy a fordulatszám tartomány és miért az van ráírva az üzemanyag kijelzőnél, hogy benzina? 😁
Piritu - 1.000.0002022-02-28 21:34:39 // 24789
Nekem az a furi a kormányfűtésben hogy amit fogok meleg, de ettől kívül még lefagynak az ujjaim. Szerencsére reggelente garázsból indulunk...
Zselé2022-02-28 20:26:35 // 24788
Ma igencsak fáztam a télies, szeles időben este. Ahogy beültem, benyomtam az ülésfűtést, és az általam tiszta hülyeségnek vélt kormányfűtést.

Ez a kormány fűtés tök jó! :D Picit fura volt, de összességében komfortos. Az azért kár, hogy nekem inkább az ujjaim fáznak, mint a markom, dehát biztos én vagyok egy darwini selejt :)

Az ülésfűtés viszont elég fura. Egy ideig (3-4 perc) semmi… aztán úgy megindult, hogy azt hittem besz.rtam :D Kikapcsoltam, de még jó pár percig nem hűlt ki. Hát ez ilyen na.. :)
denil12022-02-28 17:51:53 // 24787
Tudom. De mivel nekem nem jön az,h 100-nál még kapar a verda és betapad, ezért maradok a váltó rántásánál...szegény ember vízzel főz..meg rántással...:D
WarbiRunner (Gyuri)2022-02-28 17:18:30 // 24786
Óó, látod, én arra a sima önzáró difire vágyok csak :-) Nekem ilyen rántások nem kellenek. Meg habarás se :-) Kikanyarodok, ellenkormányzok, nyomom neki, aztán kerek szemekkel figyelek, hogy ez az irgalmatlan gumiszag most tőlünk jön ? XDD Megtörtént eset alapján. :-)
WarbiRunner (Gyuri)2022-02-28 17:13:06 // 24785
Igen, sajna ezt én is kikaptam.. ezt értelmezni sem tudom, hogy jut eszükbe ilyen? Inkább adták volna át koszosan.
Piritu - 1.000.0002022-02-28 14:38:45 // 24784
Már ott tartok hogy nekiállok és átkötöm a vezetékeit az öv csatlakozónak, Egy autó legyen csendben, nekem ne óbégasson.
RomeoOne2022-02-28 14:38:10 // 24783
Én msot nem a váltások miatti rántásra gondoltam, hanem van egy pont amikor betapad a kerék csúszkálás közben és az olyan, mnit egy rántás.
RomeoOne2022-02-28 14:37:28 // 24782
Nem lettem Stockholm szindrómás, nem hiányzik a sárga lámpa :D
denil12022-02-28 14:35:04 // 24781
Szegény Russel, nagyon szerencsétlen volt.
Ugyanígy megforgatta az autót Grosjean Bahrenbein 2018-ban Bakuban.
Senki sehol nem volt, a rádióban mondták,h szerintük Magnussen miatt volt :DD

Nekem kifejezetten tetszik,h magas fordulaton amikor váltok, akkor vannak rántások. Ez is hozzátesz az élményhez. Ma minimálisan meg lehetett forgatni a seggét ebben a nyálkás időben, de nem sokat enged sajna. Na majd egyszer egy squadra tuning...:)
denil12022-02-28 14:31:51 // 24780
Egyébként tényleg működik :D
Ugyanúgy ahogy a bizt.öveket bekapcsoló rendszert elkezdték ellátni hangfigyelmeztetéssel is. Működik, mert idegesít ( más kérdés,h enélkül is bekapcsolnám, de jó az,h sípol ).

Mióta kész az autód, nincs hiányérzeted a sárga lámpákat illetően? :DD
RomeoOne2022-02-28 14:24:16 // 24779
Ez az 510 ló egyébként tényleg brutál. Az autó igyekszik mindig irányítása alatt tartani a dolgokat. Ahogy egyszer R33Z is mondta, nehéz eldönteni, hogy hol hol végződik az ember és hol kezdődik az autó munkálkodása. Néha azért el lehet csípni, főleg iylen hűvösebb időben, amikor megpróbálom kihozni a sodrából. 90-100-ról indulva még nem lehet vele rendeset előzni, mert csak csúszkál egy nagyobb gázadásra.

Aztán egyszer csak megtalálja a tapadást, néha akkorát ránt olyankor, hogy és úgy elkezd tolni, hogy én is meglepődök. Legutóbb ezt egy enyhe íven sikerült elérni.

Egyből végiggondoltam, hogy mi is történt. Ha egy sima, mechanikus önzáró diffi lett volna alatta, lehet úgy jártam volna, mint Russel Imolában tavalyelőtt.

R-ben eddig sem nagyon volt, de nem is egyre kevesebb ingerenciát érzek hozzá. Majd talán nyáron, mikor lesz tapadás. Végre jönnek a jobb idők, sokat kell még autózni májkus közepéig, mielőtt 700 ft lesz a benzin :D
RomeoOne2022-02-28 13:57:03 // 24778
Én a múltkor ki akartam kapcsolni, egyszerűen túl hamar kapcsol még érzéketlenre állítva is. Csak akkor meg folyton ott világít a műszerfalon a sárga lámpa, hogy nincs bekapcsolva. Rohadt pszichológiai hadviselés, végül inkább mégsem kapcsoltam ki... Elég volt ott egy sárga lámpát látni :DDD
denil12022-02-28 12:44:04 // 24777
De jo,h elforgatta a kepet…
Hatalmas pelyhekben hullott a ho, azert jelzett be.
denil12022-02-28 12:43:13 // 24776
Azert legyen jo dolog is, engem IT-s szakemberkent azert lenyugoz az,h milyen rovid ido alatt milyen magas technologiai szintre jutottak az autok. Nem volt azert olyan reg amikor meg az ABS volt a vivmany vagy a kozponti zar.

Most meg szol neked,h tisztitsd meg a szenzort, mert nem mukodik az FCW.
Lehet vitazni azon,h mennyire kell vagy sem, de az,h kepesek erre a mai autok ( sok mas biztonsagi es technologiai vivmannyal egyutt ) az szuper es bamulatos.

esvé2022-02-28 11:27:56 // 24775
mindenezeken felül még az is a kedvencem, hogy a hivatalos márkakereskedés gépi mosóval mosatja le az autót az átvétel előtt. Na meg a szervízek során is...
Kócosw2022-02-28 11:24:34 // 24774
megint ismétlem magam nem nyilatkozom,mert papirokat irtam alá 🤣🤣
esvé2022-02-28 11:22:05 // 24773
nevetséges, de tényleg ez történt...
RomeoOne2022-02-28 10:45:42 // 24772
Újra működik a konfigurátor az alfaromeo.hu-n.
WarbiRunner (Gyuri)2022-02-28 10:35:45 // 24771
Nem csak az autóipar. Dácsia korszak lett, nem véletlenül megy felfelé minden régi elavult vacak ára. Nem csak autóra értendő. Mert mi van most? Veszek egy tetszőleges műszaki tárgyat. Kényelmesen használható, dizájnos, jó felhasználói élményt nyújt.. ha előbb szétszedem és megjavítom a gyári hibáit és rendesen összerakom. Hál az égnek az én Giuliám egyelőre hétfő délelőtti espresso utáni darabnak tűnik, még volt lendület, összerakták rendesen. Remélem így marad. Nyilván emberi hiba egy elcserélt ablak, ilyet robot nem képes csinálni a soron.
Szerintem a Giuliákkal még jól jártunk, a felhasznált anyagok, a műszaki színvonal azért még valóban prémium.
Erhard 242 (Pure Energy)2022-02-28 10:34:36 // 24770
szerintem a teslások örülnének ha csak egy jeladójuk menne tönkre...nálam a 4 év hibalistája első spricni, külső hőmérséklet érzékelő, kijelző ... egyszer sem állt meg, nincs zörgés, kopogás...
RomeoOne2022-02-28 10:15:21 // 24769
Én pont azon röhögtem, hogy mikor pár éve megjelentek a Teslák, rohadt magas áron, meg nevetséges összeszerelési minőséggel, akkor azt hittük, hogy talán az áruk majd lemegy, a minőségük meg feljavul oda, ahol a jelenlegi autók vannak/voltak.
Ehelyett fordítva történt, a hagyományos autógyártók árai mentek fel és a minőségük romlott hozzá a Tesla szinthez... Nem erre számítottam :D
cspbravo2022-02-28 09:59:55 // 24768
A kereskedés tájékoztatása szerint náluk nem történt sérülés ezt írásban hajlandóak igazolni. Bekértek a szállító cégtől is minden dokumentációt újra, elvileg náluk sem történt sérülés.Az autót július 27-én gyártották és augusztus 10-én már a Pappas-nál volt, tehát abban bízok, hogy ennyi idő alatt szállítani is meg üveget is cserélni nem lett volna idejük... Ugyanakkor tény, hogy minden autószállító cégnek, minden nagyobb depójában (Győr, Bécs stb..) saját karosszéria és fényező műhelyük van! Vajon miért???

Tehát lehet egy eltitkolt sérülés is de simán lehet, hogy egyszerűen rossz üveget tettek bele! Tudok olyan új S osztályról amibe nem egyforma üléseket tettek Stuttgartban, de olyan X3-ról is amibe nem egyforma lámpákat Münchenben! A kérdés az, hogy ilyen hogy fordulhat elő? Gyártási folyamatról van szó tehát előfordulhat. Engem az zavar, hogy mint új autó vásárlót mi véd? Veszek egy új autót nem egyforma az üveg? Nem gond szétkapjuk cseréljük! Gázadásra check engine? Nem gond majd vársz amíg jó lesz! Veszel egy TV-t, hazaviszed valami gond van vele mit csinálsz? Vissza viszed és csere!!! Egyszerűen nonszensz amit az autóipar megenged magának! Hat év alatt ez a harmadik új autóm tudnék még mesélni!

Teljesen igazatok van, hogy ezeket egy nullrevízió hogy nem vette észre? Arra sem vették a fáradtságot, hogy a keréknyomást beállítsák, az összes kerék 4,9-en volt hagyva! Ma egy nem indulatos levélben meg is fogom kérdezni, hogy mire fizetettem ki az üzembe helyezés 100 ezer Ft-os díját? És hogyan gondolják ezt kompenzálni?
Erhard 242 (Pure Energy)2022-02-28 09:40:03 // 24767
lehet perelni bár ilyen esetben esélytelen... sajnos az EU-s garanciális törvények nem fogyasztóbarátok, törekedni kell a 2 hétre de ha 2 hónap akkor annyi, ha fél év akkor annyi, ráadásul a covid miatt bármit lehet mondani... nálad ugye az érzékelő ment tönkre amiatt nem fognak egy egész autó árát visszafizetni ...
Zoli222022-02-28 02:31:02 // 24766
Az a lényeg, ha már jó, akkor minden ok!
És tényleg nagyon ott van az Q!!
Otthagyni meg semmikép sem, kint állna egy udvaron áhhh megértem én ugyanígy vagyok. Tegnap véletlenül a térdem beleütöttem a rendszám szélébe és fél órát guggoltam a földön, hogy megbizonyosodjak, hogy nem a lökhárító volt :DD
denil12022-02-27 23:34:09 // 24765
Lattam a kepeket es nem hittem a szememnek.
Ugyanabba az autoba eltero sorszamu es szigetelesu ablakok kerultek bele.
Komolyan felfoghatatlan…ennek nagyon aok helyen ki kellett volna buknia a rostan es nem..

En viszont eddig nem panaszkodom, nekem hibatlanul teszi a dolgat. A legtobb ami nagyon ritkan elojon az a kozponti media rendszer ujraindalasa. En csak megmosolygom IT-s srackent :))
Persze nem lenne oszinte a mosoly ha tul gyakran csinalna, de eddig szeptember ota 3x csinalta osszesen.

Ja, egyebkent imadok minden tukrot is irodahazat. Brutalisan jol nez ki ez az auto minden szogbol :)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.