Giulia hazafele meglátta hogy havazik, hogy ő még ilyet nem látott ez nem normális ország, akkor ő nem vezet:D
De elmondtam neki ez csak eső 1 fok van csak úgy néz ki :D
Még kigondolom, QV jelvény már van a szekrényben, az sem került fel rá.. mármint a Giuliettára. Lehet egy Sportiva jelvény is megfér a szekrényben XD
A Giulián meg van felirat, rá van írva, hogy Super :-) És mivel tényleg szuper, jó ís az úgy.
Sziasztok!
Giulia keresztbordákon hogy viselkedik nálatok? (18-as kerék)
Elmentem megnézni és kipróbálni egyet, de minden keresztborda után bizonytalannak éreztem az autót, amit eddig még másban nem. Ez ilyen vagy valami gond lehet?
igen mert nem tudom van-e különbség, a távirányítós kulcsot ha kit tudta nyitni, akkor gondolom el is tudná indítani.. de a nyikorgó kapu is egy passzív riasztó:D
Nem tudom, de ha nem nyomom be erősen nem csinálja... egyelőre nem nagyon mozgat a kérdés, és reprodukálni is nehéz lesz - mivel ha odamegyek a szervízbe, már megtettem pár km-et és nem fogja csinálni.. :D
Ha van kedve valakinek, kipróbálhatná :P Tehát hosszabb állás után beül, gyújtást ad, majd rálép erősen a fékre, és 1-2 másodpercig nyomja. Hall-e valamit? :)
Valami kis kapcsoló elektronika kell oda, vagy minimum egy SSR ha valaki nagyon kapcsolgatni akarja. Már a 146 TD-nél is így oldottam meg a fedélzeti kamera, BT transzmitter, és telefon kombó tápját, lereléztem egy SSR-rel. Az sose lesz kontaktos :-)
az ilyen öreg bácsikkal van a baj akik megveszik a jó alfát, aztán áthekkelik mert majd ők jobban tudják, a kis fiatal meg mikor megveszi a kidöglött öreg autóját nem érti mi az a sok tákolás:D
igen azt már a 155-ben is megszívtam:D:D:D évekig kerestem miért nem indít néha az autó:D:D:D már az önindító is fel volt újítva mikor megtaláltam egy összesodort kábelt:)))
Nekem az a pajzs még azért nem tetszik mert minden antennát a körülötte lévő fém alkatrész elhangol... szóval még az is okozhat problémát.. amúgy..
Na én közben végig gondoltam az enyém amit pedál beesésnek éreztem az az hogy én épp csak rá szoktam tenni a lábam a pedálra indításkor hisz úgy is fogja a kézi rögzító -fék :D szóval biztos van az egységben egy önellenörzés ami valamilyen határon belül alap állapotnak veszi a pedál állapotot, ugye számítógépet vezetünk már nem autót:D
Informatikusok előnyben:D
Szóval van a szervo féket szimuláló állapot és azt érzem mert azt már gyújtásra ráadja, hagyományos autóknál ugye csak mikor forog a motor akkor jön meg a szervo hatás.
Viszont ha nem nyomom eléggé a féket nem indítózik, és olyankor csak azt érzem hogy megjön a szervó szimuláció:D És aztán rálépek mégegyszer és akkor indít:P
Are you a robot?:D No I am a human:D:D:D But speak robotish verigúd :D
Szóal de hogy arról is beszéljek amit mondasz olyan hang nekem egyáltalán nem volt, bár nem is tapodtam erősebben a pedált csak menet közben.
Esélyes, hogy ez van a dologban: a reggeli első indulásnál, vagy 1-2 óra állás után ERŐS pedálnyomásra figyelhető meg a jelenség. Ma reggel például elindultam, majd 10 p múlva leállítottam és kb. 5 perc múlva mentem tovább. Nem csinálta, akárhogy nyomkodtam..
volt a kezemben az a radar, az antenna eléggé egybe van gyógyítva a mögötte lévő dolgokkal. de amúgy ha az antenna helyére lezárást raksz, akkor nyígni fog a rendszer, hogy takarítsd meg, mert az FCW meg az adaptív tempomat nem működik.
a "dummy szenzor" azért nem egyszerű, mert az antenna elektronikája szeretne kommunikálni az intelligencia többi részével (a kamerával együtt dolgoznak) és ha nem válaszol / küld adatokat, megintcsak nyivákolás lesz a vége.
emlegette valaki itt a "tegyünk kapcsolót a testvezetékbe" c. megoldást - ezzel csak évek múlva lesz baj, mikor kontaktos lesz a kapcsoló, vagy megemelkedik az átmeneti ellenállása, aztán megint hülyét kap az autó.
már a 159 is eléggé bonyolult volt elektronikailag, de a Giulia egy következő generáció, amit nem lehet olyan egyszerűen átverni mint egy Ladát vagy Trabantot.
Még nem tűnt fel, de simán el tudom képzelni hogy olyankor tölti fel a fékrendszert nyomással.
Nem hagyományos fékünk van, a pedál csak a jelet adja a rendszernek hogy mennyire fékezzen.
Ha beültök, gyújtást adtok és nem indítóztok - de benyomjátok a féket: nektek is ad ilyen hülye villany hangot? Járó motornál nem csinálja, és leállítás után sem…
Dummy szenzornak jó a valódi, csak az antenna helyére kell egy illesztett lezárás. Szívás, ha nincs csatlakozója az antennának, hanem valahogy örökre össze van gyógyítva a szenzor többi elemével. Akkor kell egy bontott alkatrész és némi forrasztgatás.
Vitzen kívül pont azon gondolkoztam hogy az olasz tuti úgy tervezte meg az MA egységet is hogy ha csak lefalaznánk a selenoidokat vagy valami fix átfolyást kapna akkor is ketyegne a motor ha fizikailag rendben az egység:D
a 155-ön pl úgy jártam 10 évig hogy le volt húzva a szonda.. . a computer szépen középértéken elketyegett:) szart rá:D
jó ma már más a téma de tuti itt is le lehet nyesni majd pár felesleges cuccot ami érdemben nem csökkenti a használati értékét....