Fórum >> Típusok >> Giulia

Piritu - 1.000.0002021-09-26 03:08:02 // 22224
No, most már tudok :-)
denil12021-09-25 23:42:46 // 22223
Akkor en valamit rosszul csinalok.
8 napja van nalam az auto, 2 teli tank ment el.
Igaz, azota mindennap tobbeket is viszek “ csak egy korre” es olyankor nem igazan megy 5000 ala a fordulat :D
Erhard 242 (Pure Energy)2021-09-25 18:36:32 // 22222
Balatonnál autókáztunk 3 Stelvioval is találkoztunk..
Liquid2021-09-25 16:43:10 // 22221
az jóóó :)
Piritu - 1.000.0002021-09-25 08:08:24 // 22220
"- megpapásodott " - ez csak a napokban lesz esedékes :-)
leopop32021-09-24 23:01:27 // 22219
*autó
Csak telefon kijavit már megint XD
leopop32021-09-24 22:59:50 // 22218
Ezt akartam én is írni
leopop32021-09-24 22:58:52 // 22216
Igen azt a megoldást en is hallottam és én is úgy csinálnám de nem enyém az ütő hanem Filippé.
Viszont Filipnek nem volt akkora harca vele.
Liquid2021-09-24 22:27:13 // 22215
2 lehetőség van:
- dízel csak kicserélte benne a műszeregységet
- megpapásodott
:D
Fornitore2021-09-24 22:03:42 // 22214
Na ez az a 6 os szám amit én sosem fogok ott látni ahol a Sanyinak van😂!
Liquid2021-09-24 21:52:45 // 22213
Na igen, az még most is hiányzik, ahogy üvöltve forog bele a 7000-be :)
WarbiRunner (Gyuri)2021-09-24 21:46:01 // 22212
Ó te jó ég.. és ezerhármon már megint.. XD
Fornitore2021-09-24 21:45:58 // 22211
2.0 Ts motor 5500 fordulat felett nekem az az etalon.Zene füleimnek és a szép benne hogy azt érzed még még nyomjad mert bírom és szeretem ez kell nekem.😂.Ezt az egyet hiányolom a giuliából az ércességet.Én!
VKG699!!! (4x156+75)2021-09-24 21:41:28 // 22210
Mondjuk könnyebben lesz 300 lovas a 2.4 jtd, mint a 2.2, a 3.2 vagy a tbi.
Piritu - 1.000.0002021-09-24 21:40:44 // 22209
A turbó benzines dieseles jellegéhez:

:-)
VKG699!!! (4x156+75)2021-09-24 21:39:01 // 22208
Hát, azért inkább a másik hengersorra egy másik turbót. Az úgy sokkal szerencsésebb, mint ez a gyári megoldás a félig megfújt blokkal.

A remap sem annyira egyszerű ezeknél. Ollah is harcolt anno a V6TB-vel rendesen.
leopop32021-09-24 20:50:03 // 22207
Szerintem nem, de akár az is lehet amiket én látok a csoportokban külföldit és magyart is, sőt a magyar adminja is vagyok;) Mondom ez csak az én észrevételem volt.
berobbantam2021-09-24 20:31:07 // 22206
Szerintem ha az összes brerát megnézed is 10-böl 8 dízel.😀
leopop32021-09-24 20:26:32 // 22205
Arra kell a remap!
Haveromnak van egy GTV-je 2.0 V6 Bussóval hát úgy már 4000 alatt is rendesen használható de kívánja nagyon a remappet!!
leopop32021-09-24 20:22:00 // 22204
*degradálóan
Csak a telefon kijavit...
leopop32021-09-24 20:21:04 // 22203
Köszönöm szépen!
Nem degradálódik mondtam csak szimplán megfigyelés volt a kijelentésem.
Autópályán verhetetlen valamint hosszú távon!!
Ha sokat megyek akkor én is a dízel offost veszem elő úgy mondom.
leopop32021-09-24 20:18:21 // 22202
Hol tudom megnézni, hogy milyen rendszám típus tartozik hozzá?
Hát én is nagyon remélem hogy könnyen megadják 🙏
Rendesen fogok próbálkozni az biztos!!
leopop32021-09-24 20:16:29 // 22201
Esküszöm amit küldtem az ilyen ricer Brerából 10 ből 8 az dízel :DD
G-MANN🍀2021-09-24 19:45:25 // 22200
Gyerekek Brera 5 hengeres hangja nekem és szerintem mindig egy álom volt.
Most Giulia valamilyen levegő gurgulázó visszahörgése is bejön, főleg a Supersprint hátsó dobbal 🙂 Prémium. 🙂
WarbiRunner (Gyuri)2021-09-24 19:32:37 // 22199
Gagyi driftes trükk, de az Rs3 hangja is etalon.
VKG699!!! (4x156+75)2021-09-24 18:36:16 // 22198
Lekötöd egy rs3 első féltengelyeit, aztán haddszaladjon :)))
WarbiRunner (Gyuri)2021-09-24 18:16:28 // 22197
Akkor ezt felülcsapom :-) Az 5 hengeres 159 jobban szólt mint a Giulia 2.0. A kerregésből bent semmi sem hallatszott, a morajlásból annál több. Az automata váltó (kettőstömegű hiánya) miatt nem igazán rezonált, nagyon szerettem a hangját.
Persze sokmindent megadnék egy öthengeres benzines rwd autóért, pláne egy Giuliáért, de ilyen nincs és nem is lesz.
Giuntini2021-09-24 15:19:58 // 22196
Hidd el az 5 henger hangja jobb mint a V6 vagy sor 6 dízelek. Ezt már a 159 fórumban sokszor kitaglaltuk, Liquid barátom jellemezte így; "fenyegető". Persze nem akarom összevetni egy 164 V6 turbóval, vagy egy 3,0 Bussóval, mert az valóban lúdbőröztető!
Egyszerűen a mai benzinesek hangja nem hasonlítható a régi benzinesekhez legalábbis Alfáéknál, de akár a Fiat-ot is idevesszük.
VKG699!!! (4x156+75)2021-09-24 14:36:58 // 22195
Lehet, hogy kerreg, meg büdös, de szerintem amit a Cartárs minden hozzászólásban a dízel autót használók démonizálásával művel, az pöppet overkill. És értelmetlen dedó.

Szar szar, persze, tudjuk, a saját autó a vanderful, oké, ugorjunk, uncsi. Sátánfattya az összes dízelalfás köcsög, ez is oké, ezt is engedjük el. Mindazonáltal középső csoporttól felfelé szerintem ilyen 100%-os általánosítást művelni nem valami kifinomult (felhívom a figyelmet a "MINDEN" kifejezésre), de én nem értek semmihez. És még fosdízellel is járok... :)

(Meg néha rendes autóval, ha nem esik az eső :))
carver2021-09-24 14:18:50 // 22194
hát sok dízellel jártam, V6-tal is (mondjuk 5 hengerrel pont nem), de ha valami bizsergett az egyszer sem a hangjától volt. Kerreg az akárhány henger van benne, legfeljebb nem zavaróan, de a szép nekem egyszer sem jutott eszembe a hangjukról...

LMP1 dízel vs benzin
Giuntini2021-09-24 13:42:55 // 22193
Igen, ebben igazad van, a direkt benzinbefecskendezés miatt hidegen kerregett, plusz soknál a vezérlésmódosító hibája volt. Sajnos a Tibi-nek semmilyen bizsergető hangja nem volt. Viszont az 5 hengeres dízel, sokkal bizsergetőbb hangú! És nem a rázkódástól:)
Giuntini2021-09-24 13:19:37 // 22192
Akkor meg a 164 V6 turbóval meg az volt a baj, hoogy 4000-ig nem csinált semmit, utána meg 6000-ig megváltotta a világot, sőt azon még plusz volt overboast üzemmód!
VKG699!!! (4x156+75)2021-09-24 12:15:51 // 22191
Szerintem nézesd meg a szervizben... :D
Ez így nem üzemszerű... :D
VKG699!!! (4x156+75)2021-09-24 12:15:23 // 22190
Mondjuk szerintem tök gagyi, ahogy a dízel seggberúg, aztán lekókad... :)
RomeoOne2021-09-24 11:53:46 // 22189
Tudtam én, hogy valami nem stimmel a Q-val... Nem reccsen a 2-es :DDD
Liquid2021-09-24 11:49:47 // 22188
A TBI valóban sokat eszik, de 1500-tól már használható, olyan mint egy dízel csaknem rúg akkorát. Alacsony fordulaton sokkal használhatóbb mint a 2.4.
VKG699!!! (4x156+75)2021-09-24 11:40:12 // 22187
Nem véletlenül mondják azt, hogy az az élvezetes turbós benzines, ami úgy viselkedik, mint egy szívó :)))

Mondjuk az 1750 TBI-k anno majdnem ugyanúgy kerregtek mint a dízelek, megették a másfélszeresét benzinből, ja és 5.500nál pirosodott a fordulatszámmérő. Cserébe később indult el, mint a dízel, szóval pont ugyanannyi volt a használható fordulatszámtartomány.

Na mindegy :) Az élet úgyis 6000-nél kezdődik, meg a reccsenős kettesnél :D
VKG699!!! (4x156+75)2021-09-24 11:35:36 // 22186
Persze, mert a mindennapokban azt érezni jól használhatónak, erősnek. Hiába jönne meg még 300 nm nyomaték és 150 lóerő 8500-as fordulaton egy gigantikus turbótól, addig úgyse forgatja az ember mondjuk a Hungária körúton egy álmos délutánon, amikor viszont egy zöldhöz még oda akarsz érni, ezért odalépsz 3-ban, és odaérsz...

Az átlagember a dízeles karakterisztikát érzi erősnek, hiába lassabb. (A 150 lovas jtd-ket simán legyorsulja a 150 lovas 2.0 TS, mégis a dízel rúg hátba...)

A turbós benzineseket ezért hangolják úgy, ahogy. (Illetve a környezetvédelmi normáknak is csak kis fordulaton lehet megfelelni...win-win??? :D)

Akinek van elég offos tapasztalata, az is tudja, hogy sok szívóbenzinest is úgy hangoltak, hogy lent menjen, fönt meg csak brummogjon... ebből a szempontból nem az Alfák a jó példák. (A 155 lovas 145 QV a mai napig emlék, ahogy még 7000-nél a szívócső hosszt váltott, és még egy picit erősödött...)
RomeoOne2021-09-24 11:20:07 // 22185
Én éltem a dízelt is, ahogy meg tudott alulról indulni. Most egy turbóbenzines is inkább a dízelre hasonlít karakterisztikában, mint egy szívóbenzinre. Alul is tud tolni és nem forog annyit...
VKG699!!! (4x156+75)2021-09-24 11:09:09 // 22184
Autóversenyeken ez teljesen a szabályalkotó szándékától függ persze, de a wtcc-ben is véget vetettek az Alfa-BMW háborúnak a Seatok a trédéivel, mert agyonverték a mezőnyt.

Aztán jöttek a turbós benzinesek, és akkor meg a dízel Seatok kerültek a háttérbe.
De a túraautózásban mindig lejt valamerre a pálya (Citroen aztán Volvo hegemónia, mostanában a Link&Co...) , és elsősorban a befektetett pénz határozza meg az eredményeket.

(Majdnem minden autósportban, majdnem mindig így van.)
Giuntini2021-09-24 10:55:08 // 22183
Nem akarlak megbántani mert jó srác vagy, de ezt azért gondold felül!!
Kiegészítésként a 24 órás versenyeken a dízel Audik verhetetlenek voltak!
VKG699!!! (4x156+75)2021-09-24 10:01:23 // 22182
(Azt mondanom sem kell, hogy egy véletlenül lefinomított flakon gázolaj okozta a középkorban a pestisjárványt....)
VKG699!!! (4x156+75)2021-09-24 09:59:25 // 22181
Azok is... :))) Állítólag minden lassú és ronda formaegyes autó dízel, sőt, amúgy a Columbia és a Challenger űrsiklókba is raktak direkt gázolajat :DDDD
RomeoOne2021-09-24 09:19:40 // 22180
Azt már D-vel vettem :)
Erhard 242 (Pure Energy)2021-09-24 09:14:19 // 22179
az 59-eden nem fért el az első rendszám?
RomeoOne2021-09-24 08:49:22 // 22178
Fogalmam sincs, hogy a Brera-nál mi van a típusbizonyíványban. Az is lehet, hog yarra még könnyebben megadják. De majd próbálkozz, aztán kiderül.
Erhard 242 (Pure Energy)2021-09-24 08:47:11 // 22177
meg a vasallódeszkás rizsrakéták :DDD
VKG699!!! (4x156+75)2021-09-24 08:34:55 // 22175
Persze, az összes nagyszárnyas, jajjdecsúnyablogos calibra dízel :)

Én azt is hallottam, hogy a dízelesek nem csak undorítóak, de gyerekeket erőszakolnak, és időseket rabolnak ki, csak úgy, hobbiból.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.