Brembo by temu, a képek a videó végén :O
A csóka amúgy profi nem orral állt a falba!
SD2024-11-24 18:15:59 // 37895
SD2024-11-24 18:07:52 // 37894
Lehet a motortömb ennyi.
De a ford-nál is valami 2500 dollárra emlékeszm a V8-nál...
De a ford-nál is valami 2500 dollárra emlékeszm a V8-nál...
RomeoOne2024-11-24 08:43:04 // 37893
Én is 2x visszakérdeztem... lehet több azért ennél, de nem az 5k eur-os nagyságrend. Gondolom benne vannak a nagy tételben vásárlás előnyei is.
TtK2024-11-23 21:31:47 // 37892
Inkább 5000 lesz az.. 500 ojró az kb. két mázsa aluminium ára. A Q motor 218 kiló és abban van még ez-az alun kívül (meg ugye a megmunkálás, segédberendezések, mijazmás..). Vagy a nyers öntvény egy ötszázas, az már hihetőbb.
G-MANN🍀2024-11-23 17:53:11 // 37891
Ez az anyagköltség Kínában?
RomeoOne2024-11-23 16:00:06 // 37890
Mondjuk sokkal olcsóbban is kapják. Le is hidaltam, hogy mennyire. Egy Q motorja a gyárnak kb. 500 euróba kerül. Egy 2.0T motor meg kb. 300 eur.
Igen, az amit mi amúgy 15-25k eur-ért kapnánk meg...
Ezért is cserélnek gariban bármit is, ahelyett, hogy hosszadalmas, sok melós óradíjba fájó hibakeresgélésbe kezdenének.
Igen, az amit mi amúgy 15-25k eur-ért kapnánk meg...
Ezért is cserélnek gariban bármit is, ahelyett, hogy hosszadalmas, sok melós óradíjba fájó hibakeresgélésbe kezdenének.
SD2024-11-23 15:40:30 // 37889
euró centeket is képesek spórolni:) ha milliós darabszámról van szó
Shadin2024-11-23 09:36:11 // 37888
Ezzel csak több anyag került bele feleslegesen :-(
Rendeltem 10 pár erre hivatott patentet kétezerért...
Rendeltem 10 pár erre hivatott patentet kétezerért...
SD2024-11-22 23:54:47 // 37887
Cost cut:D nem ezért szeretjük:D
Peti16V2024-11-22 00:51:59 // 37886
😂😂
Szerencsére nem, mert már csak Jeep vagy Kia van, vagy pártíz méterrel arrébb Mergák..
Szerencsére nem, mert már csak Jeep vagy Kia van, vagy pártíz méterrel arrébb Mergák..
Peti16V2024-11-22 00:50:38 // 37885
Igen, most is pont ugyanilyen jól néz ki 🥰 (de ez még a 3 évvel ezelőtti fotó 😉)
Shadin2024-11-21 19:27:02 // 37883
Ez de durva, még a MiTo-n is megoldották egy fix patenttel hogy ne csúszkűljon és ne fájjon, sőt a megfelelő magasságban van egy gumi ütköző az oszlopban a csat magasságában :-( Van is két db, majd jól megfútom a műanyagot :-( Ezt a faszságot, én még csak tudom kezelni, de aki a jobbomon ül, annak állandóan az füldig csúszik le "véletlenül", "magától"...
SD2024-11-21 14:46:23 // 37882
ja és mert a vezetőoldali meg pont a hasad közepén van ha normál magasságban hagyod a csattot, és akit nyom gondolom arrébb rakhatja.
SD2024-11-21 14:43:12 // 37881
Hátul meg a 3 övből a középső más hogy ne lehessen összekeverni a csatolási rendet.
Viszont emiatt meg kell daragni az övhosszíbbítót ami a gyerekszékhez kell...
Viszont emiatt meg kell daragni az övhosszíbbítót ami a gyerekszékhez kell...
SD2024-11-21 14:42:21 // 37880
Azért mert a vezetőoldal mindig be van kapcsolva, az anyósoldal meg kopogna a műanyagon:) Így meg sziszeg:D Hogy tudd ki ül ott amikor nincs is ott:D
Engem most a középkonzol kattogása idegesít, mert kieset a gumi basz belőle és zörög a fedele..
Engem most a középkonzol kattogása idegesít, mert kieset a gumi basz belőle és zörög a fedele..
Shadin2024-11-21 14:16:35 // 37879
Zselé2024-11-21 06:46:46 // 37878
Tényleg!! Akkor ez nem bug, hanem feature! :)
WarbiRunner (Gyuri)2024-11-20 22:46:04 // 37877
Az ott nem Menő Manó? 😆
Zselé2024-11-20 22:03:41 // 37876
D ben nem csinálja! Meg nyári gumival se! :D
Piritu - 1.000.0002024-11-20 20:47:59 // 37875
Lehet azért van mert N-ben van?? :-DD
Amúgy még sose láttam ilyet...
Amúgy még sose láttam ilyet...
Zselé2024-11-20 19:49:53 // 37874
WarbiRunner (Gyuri)2024-11-20 19:20:32 // 37873
Igen, abbahagyja, én is úgy emlékszem. Minek látni ha állsz 🤣
quash2024-11-20 19:03:04 // 37872
Csak nekem tűnik úgy hogy esőben ha megáll Giu egy helyben (pl. lámpa) akkor amíg áll az autó nem töröl az ablaktörlő?
Ha elindul, akkor újra töröl! :D
Ha egyet váltok törlési módon pl. auto1->auto2 v. vissza, tehát továbbra is autóban van, akkor a következő megállásig töröl álló helyzetben is.
Nem most vettem észre, csak még senkitől nem láttam leírva.
Ha elindul, akkor újra töröl! :D
Ha egyet váltok törlési módon pl. auto1->auto2 v. vissza, tehát továbbra is autóban van, akkor a következő megállásig töröl álló helyzetben is.
Nem most vettem észre, csak még senkitől nem láttam leírva.
Liquid2024-11-20 15:39:35 // 37870
Haleszé is kemény volt, de ez felteszi az I-re a pontot :D
RomeoOne2024-11-20 14:40:25 // 37869
SD2024-11-20 13:29:54 // 37868
Azt nem árultam el neki hogy 30 évre tervezek a géppel:D Akkor már megéri megírni a szabályt:D
SD2024-11-20 13:28:40 // 37867
Évi egyet írok azaz eddig 2x vagy 3x írtam mondjuk most már lehet csinált automata választ:)))
VKG231!!! (156+75)2024-11-20 12:31:35 // 37866
:DDDDDDDDDD
Halesz2024-11-20 12:02:02 // 37865
Szerintem Rád tuti van egy automatikus válasza létrehozva az Outlookban :)))))
SD2024-11-20 11:28:16 // 37864
én szoktam küldeni fotót meg pár sort az értékesítő srácnak, hogy hol tartunk :)
Értékeli, örül neki:)
Alfa Romeo, Jeep Sales advisor Bársony István Tel: +36/70/400-2310 E-mail: istvan.barsony@pappas.hu
Remélem nem csak kötelességtudatból, hogy a bácsi megvette a Giuliát azt itt írogat :D
De tényleg örült neki)
Értékeli, örül neki:)
Alfa Romeo, Jeep Sales advisor Bársony István Tel: +36/70/400-2310 E-mail: istvan.barsony@pappas.hu
Remélem nem csak kötelességtudatból, hogy a bácsi megvette a Giuliát azt itt írogat :D
De tényleg örült neki)
RomeoOne2024-11-20 08:26:49 // 37863
Valami nagyobb katarzist vártam. Pl. hogy a pillanat hevében bementél és vettél egy újat :DDD
G-MANN🍀2024-11-19 23:15:27 // 37861
És milyen jól néz ki most is! ÁLOM!😊
Peti16V2024-11-19 21:57:25 // 37860
Peti16V2024-11-19 21:50:43 // 37859
Ez van rajta gyárilag. Amikor cseréltem, összenéztem őket és az utolsó jelölésig egyeztek.
G-MANN🍀2024-11-19 20:12:34 // 37858
Gyári sem olyan durva, itt 12.300,-
szöveg...https://fiatalkatreszek.hu/termek/Ablakt%C3%B6rl%C5%91+k%C3%A9szlet/55184
szöveg...https://fiatalkatreszek.hu/termek/Ablakt%C3%B6rl%C5%91+k%C3%A9szlet/55184
zgi5212024-11-19 16:24:04 // 37856
Giu:
ablaktorlo 625/450
Bosch A318S
ablaktorlo 625/450
Bosch A318S
SD2024-11-19 14:40:19 // 37855
160k-nál repül a cápa:D
Zselé2024-11-19 12:56:43 // 37854
Most nézem, hogy az Aerotwin-ből lett volna 625mm-es, csak az nem volt raktáron...
Na, legközelebb ezt is fogom tudni!
Na, legközelebb ezt is fogom tudni!
Zselé2024-11-19 12:01:17 // 37853
Vettem Bosch-t. Igaz, csak az "ECO" változat volt, de jó a csatlakozója, és szépen töröl, 10e Ft volt a két lapát.
Viszont a Giulia bal oldali lapátja 62,5cm, az ilyen aftermarket lapátok meg vagy 60 vagy 65cm-sek. Vettem 60-ast, nehogy összeakadjanak a lapátok.
Ez által arra lettem figyelmes, hogy keletkezik a szélvédő közepén alul egy pici "cápauszony", ami koszosan marad... ez eddig fel se tűnt, hogy nem volt ilyen, most meg van.
Innentől az autóm egy kókány sufnituning bontószökevény lett... :D
Viszont a Giulia bal oldali lapátja 62,5cm, az ilyen aftermarket lapátok meg vagy 60 vagy 65cm-sek. Vettem 60-ast, nehogy összeakadjanak a lapátok.
Ez által arra lettem figyelmes, hogy keletkezik a szélvédő közepén alul egy pici "cápauszony", ami koszosan marad... ez eddig fel se tűnt, hogy nem volt ilyen, most meg van.
Innentől az autóm egy kókány sufnituning bontószökevény lett... :D
WarbiRunner (Gyuri)2024-11-19 09:10:38 // 37852
Az SWF márka nekem bevált a Giuliettán, tartós, jó, szépen töröl négy év után is.
Ha nem butítottak azóta a minőségen, akkor merem javasolni.
Ha nem butítottak azóta a minőségen, akkor merem javasolni.
Zselé2024-11-19 08:36:18 // 37851
Sziasztok, úgy látom 82k nál már elengedem a gyári ablaktörlők kezét. Lehet ezt cserélni jó minőségű aftermarket, pl. Bosch lapátokra? Van valami bukfenc a cserénél?
SD2024-11-18 18:48:32 // 37850
A körpálya körbe beton, csak vizes volt, hát biz csúszott:)
A műgyanta az semmi tapadást nem produkált az csak bohóckodni jó.
Pont arra hogy megvárd míg újra betont fogsz:D
Asszem egyszer sikerült elektonikával D-ben betonon 180-at fordunom:D
Na ezen én is meglepődtem:D
A műgyanta az semmi tapadást nem produkált az csak bohóckodni jó.
Pont arra hogy megvárd míg újra betont fogsz:D
Asszem egyszer sikerült elektonikával D-ben betonon 180-at fordunom:D
Na ezen én is meglepődtem:D
WarbiRunner (Gyuri)2024-11-18 18:11:32 // 37849
Ebben nem hiszek :-) Mármint a garantált beforgásban.
A lendületből vagy hirtelen gázra keresztbe rakásnak nulla értelme van. Olyankor lényegében az egyik hátsó kerék áll, ahogy dolgozik az elektronika. Érezni ahogy gyűri maga alá a gumit, futóművet, kellemetlen érzés ahogy radíroz oldalra. Az értelmetlen kerékforgásban inkább hiszek XD
Ha simán gyors akarok lenni, arra a D tökéletes, jókor avatkozik be, és nem zavar ha nem muszáj.
Ha mozgatni akarom a farát gázzal, azt viszont ki kell belőle küzdeni. Nem drift mutatványokról van szó, csak finom kis csúszásokról, amit annyira szépen tudna. És úgy kell kiimádkozni belőle :-(
Ma már sikerült eljutni addig, hogy az elektronika beavatkozási pontjának pöccre eltaláltam a határát. Lendületes kanyar közepén finoman megtoltam a farát, és mire eszmélt volna, már elvettem a gázt. De épp csak annyira, hogy már lépjek is vissza. Egész jól kiadta.
Egyébként műgyantán fölösleges is próbálkozni, az annyira csúszik, pláne ha nyári kerék volt fent, hogy extrém finom érzékkel kéne a gázt adni neki.
A lendületből vagy hirtelen gázra keresztbe rakásnak nulla értelme van. Olyankor lényegében az egyik hátsó kerék áll, ahogy dolgozik az elektronika. Érezni ahogy gyűri maga alá a gumit, futóművet, kellemetlen érzés ahogy radíroz oldalra. Az értelmetlen kerékforgásban inkább hiszek XD
Ha simán gyors akarok lenni, arra a D tökéletes, jókor avatkozik be, és nem zavar ha nem muszáj.
Ha mozgatni akarom a farát gázzal, azt viszont ki kell belőle küzdeni. Nem drift mutatványokról van szó, csak finom kis csúszásokról, amit annyira szépen tudna. És úgy kell kiimádkozni belőle :-(
Ma már sikerült eljutni addig, hogy az elektronika beavatkozási pontjának pöccre eltaláltam a határát. Lendületes kanyar közepén finoman megtoltam a farát, és mire eszmélt volna, már elvettem a gázt. De épp csak annyira, hogy már lépjek is vissza. Egész jól kiadta.
Egyébként műgyantán fölösleges is próbálkozni, az annyira csúszik, pláne ha nyári kerék volt fent, hogy extrém finom érzékkel kéne a gázt adni neki.
SD2024-11-18 14:49:03 // 37848
Szóval én közűton nem is merem így meglófítani:D de a pályán amit művel a gép, lehet már emlékezett:D
SD2024-11-18 14:31:25 // 37847
D-ben hagytam és rendesen 4 kerékkel olalra közlekedtem megint.. Bármikor kereszbe lehet tenni lendületből, vagy hirtelen gázzal.
A körpályán megint kikapcsoltam a mindent is, igazából azt veszem észre, hogy az elektronika akkor veszi el a gázt amikor már tényleg értelmetlenlül csak forogna a kerék, azon kívül szinte mindent megcsiálhatsz D-ben is.
Elektronika nélkül meg garantált a beforgás:D
A körpályán megint kikapcsoltam a mindent is, igazából azt veszem észre, hogy az elektronika akkor veszi el a gázt amikor már tényleg értelmetlenlül csak forogna a kerék, azon kívül szinte mindent megcsiálhatsz D-ben is.
Elektronika nélkül meg garantált a beforgás:D
SD2024-11-18 14:28:28 // 37846
Mondtam asszonynak hogy majd nem baj ha utólérem a körpályán, erre én keresztben, meg beforogva elektronika nélkül. Ezek uán megkaptam hogy ő várt rám:D:D:D
Jó én csak akkor fékeztem mikor közeledett a bódé:D
Arról kéne felvétel:D
Jó én csak akkor fékeztem mikor közeledett a bódé:D
Arról kéne felvétel:D
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.