Fórum >> Típusok >> Giulia

R33Z2019-05-03 16:45:50 // 9503
Ma a kishercegnőt a lóheréssel kellett oviba vinni, ezt kérte :) így ma kivételesen én is QV-vel vagyok dolgozni :) A nagyobbik lányom meg tegnap elaludt, úgyhogy (szerencsémre:) ) gyorsan kellett iskolába juttatni, tegnap is QV nap volt :)
WarbiRunner (Gyuri)2019-05-03 14:57:13 // 9502
Na persze...:-DD
RomeoOne2019-05-03 14:49:33 // 9501
Töltsd fel valahova, had szörnyülködjenek a népek és jöjjenek a litániák, hogy közveszélyes vagy :DDD
WarbiRunner (Gyuri)2019-05-03 14:31:11 // 9500
Én 40-es dpf-es olajjal használom, nem teljesen véletlenül :-) Motul X-Clean a neve. A városias mozgást hagyjuk, nem erről volt szó. :-) Azt hogy szenvedne, azt nem érzem, és dugóban araszolni szinte relax vele.. Nagyon kényelmes városban, csak legfeljebb nem igazán alkalmas rá. Persze, ha városban időre kell menni, eszembe sincs a 159-be ülni, mert hiába a sok ló, nem lehet vele ugrálni, cikázni. Ez igaz, ha erre gondolsz. Nem lehet vele azt előadni, mint egy szaladgálós kisebb autóval. Az utak állapota is olyan, hogy egy csomó helyen nem tudok annyival menni, mint a TD-vel szoktam, de olyankor igényem sincs rá, pihenek és kész.
Ha a Giulia tudja ugyanazt a műsort városban mint a 146-om, és ugyanazt városon kívül, mint a 159, akkor kell nekem egy olyan :-D Nem tudom ugyan ki járna jól ezzel, pont visszanéztem a TD dashcam-ját. Lehet jobb volna sürgősen formázni az SD kártyát. :-D
Shadin2019-05-03 13:57:41 // 9499
Én a 200 (242) lovas Tibinél sem érzem hogy városi autó lenne...
G-MANN2019-05-03 13:55:02 // 9498
Nem kicsi :-):-):-)
Giuntini2019-05-03 12:25:10 // 9497
Azért Csaba is ugyanúgy látja mint én. Nincs különbség a Brera es a 159 között 2,4-es motorral. A rákfene onnan indul, hogy erre ráakasztottak egy dpf-et, és elvileg 40 -es olaj kellene bele, a dpf miatt viszont 30-ast kell belerakni....
Valamiért az összes 159-es mozgása nem városias. A Giuliát 180 lovas dízellel próbáltam, kézi váltóval, de egyáltalàn nem éreztem ezt, ugy vezethető szinte mint egy gokart. Érezhető a 300 kiló súlyelőny! 1700 kilót könnyeden mozgatni a városban szinte lehetetlen. Pedig az autó megy, kanyarodik, mindent megcsinál, de az érzet megvan. Viszont a Giulia dizelhangja városban mindig ott van. A 2,4 Nohab hangja egészen más....
WarbiRunner (Gyuri)2019-05-03 11:38:42 // 9496
Hát... na én ezt nem érzem :-) A 2.4 automata városi kínlódásban is borzasztó kényelmes, ez a váltó pont erre (is) való. Finoman indul, és a hatalmas nyomatékot kényelmesen kordában tartja. NIncs küzdelem a kuplunggal és a se egyesnek se kettesnek nem jó gurulgatásokkal. Jár a nohab motor alapjáraton és ahogy engeded a féket, úgy viszi a hátán a páncélszekrényt :-DD
Amit érzel az a konstrukciós hiba tudata :-) Tudod, hogy a rosszul megírt program miatt túl hamar melegszik, az érzéketlen vízhőfokmérő pedig nem jelzi a valóságot, csak hallod, hogy ki be kapcsol a hűtőventilátor. És tudod, hogy másfél óra alatt bármikor belekezdhet egy dpf regenerálásba, amit bizony ki kell ülni ott a dugó közepén. Na ezt tanúsítom, hogy nem jó érzés. Maga az autó vezetve nagyon tökéletes, úri módon oldja meg. Csak a tudat, hogy műszakilag pusztul tőle, az ami zavar. :-D Szerencsére nálunk másfél órás szívások nincsenek. Nem az autó bírná rosszabbul, hanem én :-D
WarbiRunner (Gyuri)2019-05-03 11:25:29 // 9495
Hűű ez súlyosan látványos :-DD Gratula, szép autó :-)
Golyszi2019-05-03 11:21:18 // 9494
20" on
Giuntini2019-05-03 10:45:12 // 9493
Szívemből beszélsz! Ugyanezt érzem én is! A 159 2,4 Q-tronic-om, a városban gyötrődik, hiába automata, de érzem hogy a dugó nem az ő világa. A héten Angyalföldről Dél-Budára másfél óra alatt értem haza, nem magam miatt voltam ideges, hanem az autó miatt, éreztem, hogy ez neki sok. A 159 2,4-es motorral nem extra dugós városba tervezett autó, viszont egy 280 lovas Veloce-nél niztos nem érezném ezt.
RomeoOne2019-05-03 10:00:44 // 9492
Ez a Remus rendszer? Vagy az Erhardnál volt?
Szabolcs 1592019-05-03 09:46:58 // 9491
Igen jól látod
RomeoOne2019-05-03 09:32:09 // 9490
Nekem nem tűnik ez kicsinek. De ha jól látom, akkor ez rendes króm kipufogó vég és nem csak a króm keret, amiben ott van a 40-es bádogcső?
Szabolcs 1592019-05-03 09:18:53 // 9489
Dizel re elég ez is, előbe más amúgy
tirex2019-05-03 09:10:02 // 9488
Pofás de kipufogócsövek lehetnének nagyobbak, olyan RS6 féle. Picit hurkatöltő a kinézetük, persze lehet csalóka a fotó.
G-MANN2019-05-03 09:06:40 // 9487
én egy autóval járok, munkába is, bevásárolni is, élvezkedni is, nekem bejött, a QV Giulietta is,a Giulia Veloce is, nincs energiám autókat csereberélni minden reggel és ezek az automaták simán elketyegnek nyugiban is, bár ezek valóban sokkal gyengébbek, mint az 510 LE, ezek mindennapibb járgányok,
a 2.4-es Brerát sajnáltam, annak manuális váltóval egy gyötrődés volt minden dugó, na azt biztos nem arra találták ki, amikor Budapesten kellett vacakolni a forgalomban, nagyon fájt a szívem, akkor kellett volna a Fiat 500, azzal mentem volna minden városi napra :-)
de ezek a Giuliák (nem 510) szerintem kellemesen elvannak mindenhol, kivárja az ember, hogy kiszabaduljon a városból, imádok benne ücsörögni, legalábbis én, minden pillanat egy rajongás, nekem nagyon bejött :-) elvakultan tetszik (bár sok dugóban azért én sem ücsörögtem velük, reggeli iskola kezdést időben kezdjük és egy kis kerülővel az irodába is jókedvűen be lehet jutni és boldogan indul minden nap) :-)
Szabolcs 1592019-05-03 08:54:04 // 9486
Gyári carbon diffuzor egy vagyon, meg ha jól is tudom nincs a Super Giulia ra ezért is döntöttem a vtn foliázáson de nem volt egyszerű művelet de végre kész lett,
G-MANN2019-05-03 08:49:15 // 9485
Mondjuk az a 100ekm kilinccsel előre :-) :-) padlógázzal :-) :-)
Giuntini2019-05-03 08:35:22 // 9484
2,4-ben sem volt sok méter. Tőle jó autót venni!
RomeoOne2019-05-03 08:22:14 // 9483
Elég wannabe-nek tartom az ilyen dolgokat, de azért mindent összevetve, jól néz ki. Kellett volna gyári opció is arra, hogy a diffúzor karbon legyen, ne műanyag. (Bár gondolom ez is műanyag, csak fólia van rajta)
Szabolcs 1592019-05-03 07:51:04 // 9482
kész lett a diffuzor
tirex2019-05-03 06:03:18 // 9481
Valóban félreértettem. Arra én se venném elő, igazatok van. Csak sajnálnám hogy ott áll kihasználatlanul. Mondjuk Tominál ebben az autóban sem kell majd visszatekerni az órát, 10évesen lesz benne vagy 100ezer, jó esetben! ;)) Mint a feketében! ))
Giuntini2019-05-02 23:44:34 // 9480
Félreértettél! Az 510 ló arra jó hogy menjél vele, és nem a Lidl parkolójába beállni... Arra valóban nincs értelme az 510 lónak, de még az én 2,4-esem 230 lovának sem.
QV-nál a kímélő üzem azt jelenti hogy mész vele... Én sem venném elő 2-3 km-es távokra.
tirex2019-05-02 22:08:49 // 9479
Kímélni??!!! Ez is egy felfogás,mondjuk akkor nem sok értelme van az 500 lónak. Kollégám mondta az új Amg mercijére hogy" Hétvégén elmegyünk vele fagyizni az asszonnyal!" Bravó
G-MANN2019-05-02 20:49:55 // 9478
Gratulálok!!! Szép darab! :-):-)
Giuntini2019-05-02 20:16:26 // 9477
Nem megy tönkre, ha időnként Tomi kihozza a garázsból. Ez nem bevásárlókocsi, jobb is neki, ha rövid távokra nem használja. Ha van másik autó a mindennapokra, akkor jobb a QV-t kímélni!
tirex2019-05-02 20:04:23 // 9476
Kár érte, állásában tönkremegy! Kilométer garanciától nem kell félni hogy kifut idő előtt! :))) Ha én veszek egyet nem sokáig lesz rá garancia az tuti!
ALFA1592019-05-02 19:50:09 // 9475
Alig használom! :-))) Utolsó 3hétben kétszer volt kint a garázsból.Összesen kb 50km-re.
Majd nyáron belehúzok. :-)
Most reggel hattól este hétig nyomjuk a melót.
ALFA1592019-05-02 19:46:40 // 9474
Egész pofás! :-)))
tirex2019-05-02 19:45:34 // 9473
Nem unod még a QV-t? Lassan már adhatod el! :))))
Erhard 242 (Pure Energy)2019-05-02 19:39:28 // 9471
minek, hova összkerék Gézám savanyúcukor Margit :DDD
ALFA1592019-05-02 19:38:04 // 9470
Gratula a verdához! Képek???
Golyszi2019-05-02 19:26:09 // 9469
Na ez az infó hiányzott! Így összeáll a kép!
LEDek megrendelve! H7 H11 H15. majd dobok képet ha már nem ilyen sárga...
tdemeter2019-05-02 19:23:41 // 9468
De mér?:) 280 ló kell, rész mód meg nem?:)
tdemeter2019-05-02 19:23:38 // 9467
De mér?:) 280 ló kell, rész mód meg nem?:)
Golyszi2019-05-02 19:22:40 // 9466
Én voltam
Erhard 242 (Pure Energy)2019-05-02 19:12:46 // 9465
az nekem nem köll :DDD
Erhard 242 (Pure Energy)2019-05-02 19:12:31 // 9464
de jó, hogy ott ki lehet kapcsolni a pilácsot...
gradvolttomi2019-05-02 18:46:39 // 9463
Szia, Te álltál ma reggel (fél 7-7) előttem a Göcseji út, temető, Spar, Mol stb piros lámpánál?
pettinke2019-05-02 18:28:19 // 9462
LED-es DRL csak a xenon fényszóróhoz jár. ha halogén a fényszóród, akkor izzós a DRL is.
tirex2019-05-02 18:23:17 // 9461
Végre alaki 20-as felnit tesz a Julisra! Ezt is megértem hálistennek. Tuti állat lesz!
Norby2019-05-02 18:07:13 // 9460
Akkor te vitted el a halasit?! Gratulálok!
Golyszi2019-05-02 17:24:05 // 9459
Kapcsoló:

Nappali menetfény:

Tompított :

Refi:

Index :


Szerintetek?
Shadin2019-05-02 17:13:44 // 9458
És a Rece üzemmód váltó? ;-)
Erhard 242 (Pure Energy)2019-05-02 16:10:06 // 9457
Gombsor megérkezett, 7végén nekifeszülök...
Golyszi2019-05-02 16:06:09 // 9456
De nem ám...Meló után lefotózom milyen pontosan.
RomeoOne2019-05-02 15:43:09 // 9455
És nem égeti itt a DRL-t? A led pont ezt tudja, ha DRL, akkor DRL, ha meg index, akkor színt vált és villog
Golyszi2019-05-02 15:31:15 // 9454
az én lámpám tök nem ilyen :)
Ahol a LED csík van az USA verzióban, nekem itt van az irányjelző...
DLR meg szimpla helyzejelző. Marad akkor a izzó "LED-esítése"

Meglepődtem ezen, nem is gondoltam hogy nincs benne.
Magyar piacos, 7" és 10"os kijelzővel. No sebaj...
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.