Fórum >> Típusok >> Giulia

RomeoOne2021-07-20 08:59:19 // 20818
Csütörtökön megyek Budaörsre, akkor lehet az 5ezres helyett megejtem 1000-nél a cserét. Mit cserélnek még mellé? Olajszűrő és annyi?
R33Z2021-07-20 08:41:20 // 20817
5000-nel csereltettem eloszor en is, de pl. sogorom - aki motorokat epit
- is azt mondta, tobb ertelme lett volna 1000km-nel. Bejaratas eloiras nincs, ettol fuggetlenul en is fokozotason kezdtem terhelni. Most talan 21k van benne, egeszseges.

1. 5000km 3 honap
2. 14800km 1. eves szerviz
3. 18900km 2. eves szerviz
szoval nalam az evi vagy 5000km beallt 🙂 arra figyelek, hogy max kethetente azert menjek ezzel is 🍀
Erhard 242 (Pure Energy)2021-07-20 08:38:43 // 20816
na igen elmúlt már a Ladás korszak ahol tizedre dolgoztak, most már századok, ezredek repkednek nagyon nincs mit bejáratni :DDD
RomeoOne2021-07-20 08:18:34 // 20815
Ez egy olyan kérdés, mint a "Melyik a jó olaj?" Hitvitákat lehet belőle rendezni.
Tény, hogy a kézikönyv semmiféle bejáratást nem ír elő. Még csak olajcserét sem 15000 km előtt. Azért az első 1000 km-en érdemes finomabbnak lenni, 5000 km-nél meg beiktatok egy olajcserét én is.
leopop32021-07-20 00:00:23 // 20814
A bejáratás az nem 5000 km? Vagy csak 1000 lenne?
RomeoOne2021-07-19 23:25:55 // 20813
Hát itt R-ben ha felpörög, akkor határozottan rátesz még egy lapáttal. Nem tudom, azon is gondolkoztam, hogy az is lehet, hogy a forgatott R az a hangerő most, ami régen az alap R volt. A sima R meg lehet, hogy halkabb lett, az N meg még halkabb. Majd össze kell hasonlítani. De az eddigiek alapján főleg azt mondom, hogy hatalmas pénzkidobás 4 kipufogóvégért az 1,9 milla :D

A laminált üveg meg az extra hangszigetelés miatt egyébként bent nem nagyon hallani sajnos a kipufogót. Kivéve ezt az R+ -t. Az brutál bentről is. Még a végén Kazesnak lesz igaza és tényleg a hangszóróból jön :DDD
R33Z2021-07-19 20:49:20 // 20812
N ~4500tol nyit, D ~3000tol nyit, R odab@szos.
Rnel meg annyi van, hogy beindulnak a plusz ventik is.

2020as Aprokaviccsal is halkabb az en 2019es gyari kipuffosomtol.
2020tol igertek a valaszthato kipuff modot, de EUban ez nem igy lett.
Q meg mindig a legoszintebb hangu sportkocsi. En azt imadom benne, hogy ket egyforma durrantast nem tudsz belole kihozni. Nem egy RS Audi vagy AMG Merci na 😁

Ha benne az 1000km, csereltesd le az olajat es "utheted" is 😉.
Kazes☻2021-07-19 16:16:07 // 20811
Inkább tapassz ki egy go pro-t, oszt hadd halljuk mi is! :D
RomeoOne2021-07-19 16:14:13 // 20810
Na, majd letesztelem ezt a héten lehúzott ablaknál is meg lehúzott hangszóró biztosítékkal is. Ha a hangszóróból jött, akkor kapsz tőlem egy láda sört, de azért ne erre alapozd a sörfogyasztásod sztem :DDD
RomeoOne2021-07-19 16:12:20 // 20809
*mármint nem ultrahangot, hanem ultra brutál hangot :DDDDDDDDD
Kazes☻2021-07-19 16:11:36 // 20808
Az a rédióból jött, pluszban bele tették csak neked, csak most! ;)
RomeoOne2021-07-19 16:06:42 // 20807
Imádom én is. Belement 977 km péntek délutántól vasárnap délutánig. 3x tankoltam tele 100as benyával 500+ Ft/L áron, de egy pillanatig nem bántam :DDD Szóval a bejáratás már megvolt, most már lehet majd neki nyomni.

Hirtelen annyi élmény felgyűlt, hogy nem is tudom hol kezdjem, de egy jó adag blogot lehet majd belőle írni :D

Most hirelen egy kérdés jutott eszembe a Q tulajok felé (vagy aki tudja).
Régen is 3 fokozatú volt a Q-ban a kipuff. hang? Én úgy emlékeztem, hogy van a Normál mód hangja, meg a race mode. Valamint, hogy Dynamic-ban is a normál hang van, de 3500-4000 körül rányit és akkor a Race hangja lesz.

Na ez nálam úgy van, hogy van a normál, van a Race, meg van egy Race+ vagy nem is tudom hogy nevezzem. Így bejáratás alatt még nem is nagyon forgattam 3500 fölé, de egyszer Race módban félreváltottam 3500-nál, lefele, fel helyett ( :DDD ) beforgott 5000 fölés és akkor olyan hangorkán kijött a kocsiból, hogy azt hittem először, hogy szemből elhúzott mellettem egy sportmotor. Aztán egy 100 km-rel odébb sikerült megint beforgatni 4000 fölé, aztán megint jött a brutál hang, akkor jöttem rá, hogy akkor ez az első alkalommal is az én kocsimból jött :DDD
Mármint félreértés nem essék, nem arról van szó, hogy magasabb fordulaton nyilvánvalóan jobban üvölt, hanem érezhetően megváltozik az orgánuma, tehát még valami pillangószelep vagy valami ott is átkapcsol.

Na, tehát erről van valakinek infója, ez régen is így volt vagy csak most raktak bele ilyen ultra hangot?
denil12021-07-19 16:01:29 // 20806
igen igen igen :)
Bizony már az enyém, lefoglalóztam pénteken.

Egyedül ez a felni nagyon nem begyere.
Szívesen cserélek valakivel dark performance-ra :)

btw:
Télikerék ügyben kinek mi a javaslata?
Kellene majd vennem. Ugye nem kell 2 széles felni?
Mi a legkisebb ami felmegy rá felniben? Milyen méretű gumit érdemes rá venni?
Andrasv2021-07-19 15:32:49 // 20805
Igen, megvolt az elsőáldozás, nagyon jó móka volt.

Egy piros Veloce mellett parkoltam, jól mutatott együtt a két Giulia. A montreal zöld Q-d meg mindent vivős. 😀
Erhard 242 (Pure Energy)2021-07-19 10:58:06 // 20803
na ezt is tudom már :D
WarbiRunner (Gyuri)2021-07-19 10:34:23 // 20802
Én is azt hittem, hogy megyek. Aztán családi program szerveződött aznapra. Azt már nem vállaltam be, hogy autózok 6 órát azért hogy egyet ott tudjak tölteni. Sajnáltam nagyon, de majd jövőre!
RomeoOne2021-07-18 22:05:21 // 20801
De a tied az 4 db Q első kerék. A Veloce-n ezek a kerekek 8-asok elöl.
RomeoOne2021-07-18 22:04:19 // 20800
A te autódat is láttam a parkolóban, csak arról már nem lőttem képet. Először azt hittem Gyuri jött le mégis az SSX láttán :DDD
RomeoOne2021-07-18 22:02:53 // 20799
denil1, ezt kaptam el szombaton a parkolóban :)
Kócosw2021-07-17 21:17:47 // 20798
mi úton voltunk vele csak nem arra 🤓
Zolibácsi2021-07-17 20:24:53 // 20797
Mi is asszony 500x ével mentünk. Nem volt egy kék GT sem 😀
Kócosw2021-07-17 18:45:30 // 20796
jah enmeg sehose voltam....
Erhard 242 (Pure Energy)2021-07-17 18:30:03 // 20795
No legalább láttam ma élőben Feri Montreal Ződ Kúját 😁 És egy csomó Giulia, Stelvio is volt Veloce, Szuper minden is, meg persze minden típusból, oldtimerből, faxa volt na 🤣
Kócosw2021-07-17 08:30:31 // 20794
nekem volt egyszer a 8.5 es zender dynamicon 205 ös 😎
Kócosw2021-07-17 08:18:10 // 20793
felnifetisisztak szeretik az ilyet.szeles felni keskeny gumi ...😁
Erhard 242 (Pure Energy)2021-07-17 07:37:44 // 20792
Jah igazad van a 235 is elég virsli rajta 235-255ig jó a 8.5re
G-MANN🍀2021-07-16 23:12:35 // 20791
225/40 R19 elöl és 8 széles a felni, 8,5 szélesre nagyon durva (keskeny) lenne a 225-ös gumi
DrB2021-07-16 22:31:38 // 20790
Èrtem, köszi.
carver2021-07-16 22:18:48 // 20789
nocsak micsoda változások :)
Erhard 242 (Pure Energy)2021-07-16 21:39:19 // 20788
Jobban gyorsul mivel 90%ban hátul hajt... következő nyári elöl marad 235 hátul 255 lesz....
DrB2021-07-16 20:38:21 // 20787
Mi az előnye az elől kisebb, hátul nagyobb szèlessègű felninek? Elsősorban Q4 Stelviónál èrdekelne.
Erhard 242 (Pure Energy)2021-07-16 19:15:32 // 20786
Hát azon is ugyan ez van 😁 Jó lenne a 20as csak rohadt drága... vagy cserélnek egy QV ra 🤣
Csabi2021-07-16 19:14:07 // 20785
Oké, a képeidet néztem ... :D
denil12021-07-16 15:47:22 // 20783
Veloce, szóval kétszéles.
Köszi az infót :)
Erhard 242 (Pure Energy)2021-07-16 13:53:16 // 20782
:DDDDD
a téli 18-as ....
Csabi2021-07-16 11:35:20 // 20781
De az 18-as , nem?
Erhard 242 (Pure Energy)2021-07-16 09:12:27 // 20780
biztos 8? nekem 8.5-es a gyári felni...
G-MANN🍀2021-07-15 23:12:33 // 20779
4 egyforma, akkor 8×19, ha kétszéles, akkor elöl 8x19 hátul 9x19. (Super, Veloce)
Piritu - 1.000.0002021-07-15 18:18:11 // 20778
Júlia lassan két éves lesz, de ma nagyon meglepett.
Az idei nagy túra alatt hátul volt az egyes garázsban ami amúgy a Spider helye és ami nem túl szellős a téli szerelgetések miatt. Szóval 12 nap után amikor bementem mellbevágó volt az új autó illat a garázsban. Mintha most ültem volna bele először.
Meglepett :-)
Kazes☻2021-07-15 17:57:23 // 20777
És azóta is árulják, ha jól láttam...
WarbiRunner (Gyuri)2021-07-15 17:36:01 // 20775
A 159 nagyon szép autó, olyan mint egy szobor. Elég egyértelmű, agresszív formaterv, tényleg bármi mellé oda lehetett állni vele. Egy Porsche mellett is feltűnő autó maradt. Az arányaival viszont sosem békültem ki, a mélyen hátul lévő első kerekek nem illettek hozzá.
[img1]
Pont az arányai miatt nekem izmosabb, versenyautósabb kiállású a Giulia.

A 159 meg volt írva, én írtam a programját, kb 220-230 ló között volt. Nem ment rosszul, egy nagyon jó autó volt amúgy, de sosem éreztem azt hogy örökre megtartom, nem voltunk egy hullámhosszon :-)
denil12021-07-15 16:16:07 // 20774
ja egyébként azóta megint normálisan megy az autó, szóval ez inkább elektronikai / szenzor hiba lesz.
denil12021-07-15 16:15:43 // 20773
Ezt értem de kellene valaki aki ki tudja olvasni a környéken.
Most volt nagyszervízben és a turbó is fel lett újítva 4 éve, km meg nem sok van benne azóta.
leopop32021-07-15 16:07:32 // 20772
Valószínű a turbóval van valami
De kiolvasás után lehet megmondani
leopop32021-07-15 16:05:34 // 20771
Nem szabad tartani azt.
Előző tulaj nálam valszeg 30 ezrenként cseréltetett olajat, volt is olajsár benne.
Én tartanám a 8-10 ezret de évi 3500 megyek szóval hamarabb van cserélve.
Valszeg gyertya csere is lesz jövőre na abban szerintem 15 ezer sem lesz 🤣🤣
leopop32021-07-15 16:01:26 // 20770
Én meg mindkettőtök súly undorát meg tudom érteni a Brerával de mindig azt hozom fel ilyenkor magamnak, hogy cserébe egy biztoságos tank feelingje van :))
leopop32021-07-15 15:58:04 // 20769
Én is így szoktam a Breraval pedig csak 22 vagyok nem hinnem hogy az öregség jele 😅🤣🤣
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.