A három napos aszfalt és a negatív Ackermann...

😅
carver2022-06-23 17:27:00 //
25897
35W-nál kötelező a lámpamosó minden autón, valami olyan indoklással, hogy ha koszos és szórja a fényt akkor nagyon vakítja a szembejövőt...
holttér figyelő nekem is a harmadik kilométertől tiltva van, ugyanúgy mint a sávelhagyás figyelmeztetés, nekem ne bimbammoljon percenként. Budapesti közlekedésben ha nem hagyod el a sávot félpercenként akkor vagy beállsz egy 50-nél 30-cal közlekedő mögé vagy rád dudál a 70-nél 110-zel közlekedő. Besorolni meg muszálj holttér+1cm-en, különben legközelebb Lepsénynél fogsz beférni hiszen mindenki tudja hogy ha 3,5 méternél többet hagysz az előtted lévő után akkor oda azonnal besorol valaki...
plusz kábelkorbács, világításvezérlő összefésülése, akar mosót másik tartály, plusz motor soroljam még? jobban jár eladja és amit ráköltene vesz egy másik Giulia-t :DDD
Végiggondolva, egy ilyen lámpa csere borzasztóan nagy szopás lenne. Lámpamosó, kábelezés, szintező mechanika, és műszerfalon a gombokkal mi lesz?
Biztos nem állnék neki..
Na ez mondjuk új infó! Meglesem nemzetközileg alakította-e át valaki.
Lámpa mosót amúgy is utálom, GT-ből az volt az első, hogy kivettem a biztosítékot. :D Értelme nincsen, csak összecsapja az autó elejét, meg pazarolja a mosó folyadékot …
quash2022-06-20 22:22:57 //
25893
A 25W Xenon-hoz gyárilag nincsen lámpamosó, és a magasságot sem automatikusan állítja, hanem mint a halogén, van bent „tekerő”. Szóval ez ne legyen akadály! :D
Az hogy 25W v. 35W nem hinném hogy bármelyik rendőr megmondja.
zgi5212022-06-20 21:25:57 //
25892
igen, az FCW -vel baratkozni, szokni kell. okozhat meglepezest, gumiradirt..
Zselé2022-06-20 21:20:58 //
25891
Én is sajnáltam, hogy pont az nincs benne. Bezzeg a mindenért parázó FCW az van. Aztán rájöttem, hogy nem annyira érdekel ez a holttér dolog, mert ha rúgok egy kövéret, úgyse marad ott senki :D
Hát, a Delta2 HPE ülései szerintem lepipálják az 55-ét :) Főleg alcantarával.
Na az 55-é pont azért nem.Nehogy valami gagyit tegyenek már bele😃
Tradíció :D
75-155-156-ban sem lehajtható, ami a 75-nél oké talán, de a 155 összes platformtársánál lehajtható, cserélni is lehet őket... :D
Nekem SW-k voltak, azokban igen :P
Amúgy 156 berlina-ban meg szerintem nem is volt rendelhető sem, le volt lemezelve az ülés hátulja.
Holttérfigyelőm van, amíg nem volt, addig azt hittem ,hogy semmi értelme. Most viszont van ,és baromi hasznos, én nagyon szeretem.
Nem olyan egyszerű a csere, más a vezeték köteg, nincs lámpamosó, se fényszórómagasság állító pálcák. Néztem már ,ki lehetett fogni patika bontott lámpákat 120körül darabját, de ennyi szívást nem ér meg sajna. Majd a következő inkább olyan lesz. :)
Az az egy amit azonnal kikapcsoltam, az meg hogy villog az ő dolga...
zgi5212022-06-20 15:52:18 //
25883
viszont van ködlámpád! lehet vagizni :)
Liquid2022-06-20 15:51:41 //
25882
De nem ám :)
A Q4 2008-as TI volt, abban dönthető volt, a Tibor 2009-es Distinctive ebben nem dönthető.
zgi5212022-06-20 15:51:09 //
25881
D -ben nem ideges, elég az.. :)
zgi5212022-06-20 15:50:28 //
25880
sztem enélkül lehet élni, a bixenon kanyarkövető funkciója az, amit igazán sajnálhatsz.. arra érdemes lenne upgrade, ha van rá lehetőséged. többet jelent mint a kamu diffuzor... nekem :)
nekem egy extra hiányzik, a holttérfigyelő..
A 159-nél se volt alap a dönthető ülés...
zgi5212022-06-20 15:47:03 //
25878
ettől még jól megy!! :P
Az én 159-esemben nem volt dönthető a hátsó ülés, de volt sí alagút legalább.
Hiányoltam is rendesen
A legelső szériában még extrák voltak ezek :) Utólag nézve inkább vicc ez, de akkor komolyan gondolták. Az elején nem volt annyi extra, így kellett valami ami annak tűnik :)
Az Alfánál ez tök normális XD A dönthető ülés is extra, ezt a BMW-től tanulták szerintem.
Nekünk a 146 TD-ben pl nem volt hátsó légbeömlő (klíma és abs se), de volt négy elektromos ablak, elektromos csomagtérnyitás, ilyesmik. Már akkor is összevissza kavarták a felszereltségeket, és tök hülyeségeken spóroltak. Volt olyan fél-faceliftes amiben nem krómozták le a belső kilincseket, lespórolták a hátsó ablaktörlőt (ledugózták igényesen a helyét), és kézi állítású volt a tükör. Tényleg annyit spóroltak ezekkel?
Az, hogy a dönthető hátsó sor extra, szerintem a 159-nél jött be, ez is marhaság. Egy legolcsóbb bármiben is dönthető, de a prémium vevő fizessen érte egy plusz százast.
A normális az lenne, ha alap lenne a légbeömlő, a normálisan dönthető hátsó sor, és az árát beépítenék az alapárba. 75e Ft most a klíma plusz csomag, csapják hozzá az alapárhoz.
Nekem nem ok, 1 hét múlva jöttem rá, majdnem agyérgörcsöt kaptam :D Mi abban extra? Több Giulia tulajjal beszeltem, aki szintén utólag jött rá, hogy nem dönthető.
A my21-nél én láttam a különbséget fogyasztásban még az N-hez képest is. Aki erre hajt, tegye A-ba, nyugodjon le alaposan, aztán lehet csoda számokat fotózni XD
Minden másra ott van a "D" :-)
Igen, amúgy ez egy nagyon furán összeválogatott autó :D Van jópár extra benne, de vannak amik hiányzonak belőle, pl a xenon fényszóró. Világítani baromi jól világít ez is , de kicsit gagyi. Meg ,hogy a hátsó traktusba sincs semmi az elég döbbenet.
jó a dönthető üléssor még ok, az extra...
Nincs légbeömlő, se hátsó kartámasz, se dönthető hátsó üléssor.
Amúgy a Giuliettánkba sincs hátul légbeömlő. Azon kívül az összes Alfámba volt. Szomorú.
nincs egy 10 millás autóban hátsó légbeömlő? ez valami vicc?
Szép nagyon! :-)
A Giuliánál a klíma plusz csomaggal (légminőség érzékelő + hűtött kesztyűtartó + hővédő üvegezés + légbeömlők hátul) adják a hátsó légbeömlőket. Hogy ezt a (valószínűleg flottás) megrendelő miért nem kérte anno az jó kérdés. Hogy miért nem alap, miközben a bőrülés benne van, az is jó kérdés. Nem értek a flottás dolgokhoz, valószínűleg így tudtak valami nagyon jó ajánlatot adni flottás vásárlók részére.


Kell még a Veloce look diffuzor aztán elégedett leszek :D
Egyébként a hátsó légrostély is valami feláras volt? Nincsen hátul semmi, és a hátsó utasoknak néha melegük is volt. Kicsit csalódás, hogy egy ilyen nem alap dolog…
Igazából nem is kell, én teszteltem az elején és semmivel sem fogyaszt azzal kevesebbet.
Egy vicc valahol. Arra jó, hogy ha fáradt vagy és idegesítően menni akar alattad a vas, akkor vissza tudod fogni vele, lágy hétköznapi autó lesz belőle
az egy idióta :DDD hosszú távra nincs elektromos alternatíva ....meg szerintem mostanában nem is lesz...németeknél áram sem lesz vagy vissza kapcsolják a szénerőműveket, hajrá föld megmentése :DDD
zgi5212022-06-20 12:57:38 //
25864
hogyne, hogy Handras sírva fakadjon mikor épp egy "e" autót arra tesztel, ahogy szokta..
de jó tipp, A -ban nem szoktam használni.. :/
Csináld azt, hogy felmész dobogókőre mondjuk Pomázról. Ott leállítod és csinálsz egy resetet. Ha visszagurulsz A-ban, akkor meg lesz ott a 3 liter is :)
zgi5212022-06-20 11:57:04 //
25862
lemegy 4 alá is, ha tempomat országút, 80-90.. :)
hozza a WLTP -t nahh :)
Azért 20km-es távon egy ilyet nem nehéz összehozni. :D
G-MANN🍀2022-06-20 06:58:00 //
25860
Na és ez, uhh.
Minek ide "e" autó, ez is egy álom 🤩
G-MANN🍀2022-06-20 06:55:51 //
25859
Zseni😊
Nem bizony. Amúgy a súly és a kerék sokat számít, egyedül, cuccok nélkül , hosszú úton , téli kerékkel 1 liter minusz.
zgi5212022-06-19 23:10:29 //
25857
Akkor a 6,7 egy benzinestől tényleg nem rossz :-)
G-MANN🍀2022-06-19 21:49:36 //
25855
Na ilyet én még soha nem láttam😄😉
Hardy2022-06-19 21:28:28 //
25854
G-MANN🍀2022-06-19 20:00:32 //
25853
Álom🤩🤩
Szlovéniában töltöttük a hétvégét. Giulia fullra pakolva, 4 felnőtt ember, 19-es Qv felni 285-ös gumival. Cumputer szerint 6.1 liter, induláskor teletankoltam, és nulláztam, majd hazaérve ugyan ott visszatankolva 1 kattanásig, 5.95l jött ki. . Hihetetlen :D 655km-es út.
Hardy2022-06-19 17:10:07 //
25851
Köszönöm akkor megnyugodtam megnézem mit lehet még állítani rajta!
G-MANN🍀2022-06-19 11:26:41 //
25850


ezeken érdemes állítani
G-MANN🍀2022-06-19 11:23:28 //
25849
Amikor elhoztam az autót, 200-nál kb 1cm-t fel le durván mozgott a menetszélben, beállítás után sokkal jobb lett, minimálisra csökkent a mozgás.🙂
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.