Fórum >> Típusok >> Giulia

WarbiRunner (Gyuri)2021-08-02 14:53:42 // 21019
A konfigurátorban eddig is benne volt a Business, szerintem azt nyugodtan figyelmen kívül lehet hagyni. A műszaki tartalomhoz képest a teljes kínálat túl olcsó volt, és még most sem drága.

Egy G20-as 3-mas BMW-ben nem nagyon találsz kettős keresztlengőkart elöl, alumínium karosszéria elemeket, karbon kardánt, de szerintem vízhűtéses intercoolert sem. Vagy elég ránézni a váltófülekre. A 2019-ben kihozott 3-mas sincs egészen azon a műszaki szinten mint a 2016-os Giulia. Az árak pedig ott is mennek szépen... A Giulia első futóműve, anyaghasználata inkább a C Mercivel összevethető. Abból érdemes ránézni egy 2l-es C300 kezdő árára. 18.8. Persze ezerötös benzinessel már 14-ért is hazavihető.
Ehhez képest raktárról még most is simán hazatolható egy Giulia 12 alatt. És nem 1.4-es...
RomeoOne2021-08-02 14:10:54 // 21018
És akkor egyből eladom 2 millával drágábban, ha így megy majd felfele az ára :DD
Kócosw2021-08-02 13:36:46 // 21017
v3nni akarsz megegyet?akko rendeld meg most 2 ev mulva meg is kapod ha szerencsed van 😂
RomeoOne2021-08-02 13:08:09 // 21016
Giulia Q-n kívül úgy láttam, hogy mindenen toltak 200k-t. A Stelvio Q-n is "csak" annyit. Mondtam régebben is, hogy a Giulia Q nagyon olcsó a konckurenciához képest. Ezt msot korrigálták valamennyire.
Viszont visszahozták a super alatti szintet... vagy csak a konfigurátorban maradt benne, ne mvilágos árlista nélkül.
WarbiRunner (Gyuri)2021-08-02 13:04:52 // 21015
A Superen is toltak még 200e-t.
RomeoOne2021-08-02 12:40:49 // 21014
A Giulia Q árát megemelték 950 ezerrel? Nem látok új árlistát, de a konfigurátorban már az előzőhez képest egy ennyivel magasabb alapár szerepel. Ami fura, mert pont a konfigurátor szokta késve követni az aktuális árakat...
tdemeter2021-07-29 19:08:56 // 21013
Kazes☻2021-07-28 18:12:18 // 21012
Szivárványos lett a topic...?! ;)
Andrasv2021-07-28 15:14:06 // 21011
Ez a kép elkerült eddig, pedig nézegettem az albumokat. Legalább olyan is van, amin csak a kocsi szerepel és a buflák fejem nem ront a látványon.

Első AlfaCitym volt, de nagyon nagy élmény. Főleg, hogy hazafelé menet észrevettem, hogy kéttő piros "legszebb autó" matricát is gyűjtöttem. Feleségemnek meg félig eladta magát a rosegold e500 :D

4000 kilométernél tartok a kocsival, 11,3 liternyi átlag szeretet dzsúz mellett. Öröm, boldogság (bár a baloldali ajtó borítás nyiszog és a HK is véletlen szerűen berezonáltat dolgokat és cicereg)
Piritu - 1.000.0002021-07-28 15:11:22 // 21010
Júlia is 42 fokot mutatott :-DD
RomeoOne2021-07-28 13:20:09 // 21009
Na jó, fejezzük be, mert most már a topikban is hőségriadó van, nem csak a szabadban :DDD
Kócosw2021-07-28 13:16:14 // 21008
kérdés mi neked a forma.Majd Erharddal eldöntjük jó? 😁
RomeoOne2021-07-28 12:26:43 // 21007
Na te csak ne sértegessél, mert képes bizonyítékot teszek be, hogy nincs gond a formával. Aztán még csak nem is fanyaloghattok, mert Pride hónap van :DDD
RomeoOne2021-07-28 12:19:39 // 21006
Vagy csak leszerelem azt a visszapillantót. Minek nézni mi van mögöttem, az úgyis csak távolodni fog :DDD
WarbiRunner (Gyuri)2021-07-28 12:12:06 // 21005
Azért köszi, nagyon jó fotó! :-) Így legalább megnéztem a többi képet is. Még jobban sajnálom, hogy nem tudtam eljutni.
Kócosw2021-07-28 12:03:10 // 21004
már lassan vállszélesítő is kell neki ha igy folytatja 😂😂
Liquid2021-07-28 11:55:39 // 21003
obammeg, vaksi vagyok :)
Halesz2021-07-28 11:42:17 // 21002
A megoldás :)

Bocs, nem bírtam kihagyni!
RomeoOne2021-07-28 11:42:08 // 21001
Grat a K-hoz ;)
Liquid2021-07-28 11:29:38 // 21000
Én is úgy látom, hogy a tulajdonlás háttérbe fog szorulni hosszútávon. A belátható jövőben viszont nem látom azt, hogy lehetnek elérhető árú közlekedőedények. Persze attól függ mit értünk elérhető alatt :)
RomeoOne2021-07-28 11:28:51 // 20999
Ezen meg épp az látható, amit már említettem. Nyújtogatom a nyakamat, hogy vajon mi van a baloldali visszapillantó mögött? Mehetek vagy áthajtok két szervezőn is, akiket kitakar... :DDD

kép
Halesz2021-07-28 11:23:53 // 20998
Ja, arról lemaradtam :(

Köszi :)
RomeoOne2021-07-28 11:19:49 // 20997
Bizony, már észrevették egymást az elején is Andrasv regisztrációjakor ;)
Halesz2021-07-28 11:08:56 // 20996
Warbi: Ezt a tesóautót nézd, még a rendszám is közel van :)

https://www.facebook.com/alfaamore/photos/a.10158370474820745/10158370467725745
WarbiRunner (Gyuri)2021-07-28 10:59:58 // 20995
Szerintem meg nem élek álomvilágban. Minden technológia pontosan ugyanígy eleinte drága, majd elterjed és elérhető lesz. És mint minden ilyen, eleinte a fizetőképesebb réteget célzó prémium termékkel indul, majd jön le a szélesebb rétegek által elérhető szintre. Kénytelen így lenni, különben hogy gyártanak sokat? Az autózni lénytelen emberek elképesztő mennyisége jelenti a vonzerőt a bizniszben. Az egy másik kérdés, hogy tulajdonod lesz e egy ilyen autó, vagy bérled. Szerintem is az utóbbi.
Ha a fogyasztói társadalmat eröltetjük, akkor annak alapszabálya, hogy akkor is vegyél meg valamit, ha nincs is rá szükséged. Ezért pontosan azon dől el a dolog, hogy autót venni, vagy bérelni fogunk. Ha venni, akkor elérhető árú közlekedőedények lesznek. És mindenki annyit és olyat vesz amennyire a reklámok ráveszik. Az elérhető árat ne akarjuk mai Ft -ban kifejezni, mert full értelmetlen.
Egyébként minden arra mutat, hogy a bérlés irányba mozdul a világ lásd akár a világgazdasági fórum "népszerű" videóját. Ez még hosszú meccs lesz a tulajdonlásról a bérlésre átnevelni egy fogyasztóvá érlelt társadalmat, de a lebutítás azon szintjén áll a világ, hogy menni fog. Lassan átmegy, hogy ne akarj, ne küzdj, csak félj, és csináld amit elvárunk.. és akkor jó lesz neked. Lesz házad, autód, mindened. Messzire vezet ez, szerintem ez már nem is igazán a pénzről szól.
tdemeter2021-07-28 10:26:26 // 20994
Szerintem álomvilágban élsz, senkinek sem érdeke, hogy olcsóbbak legyenek az autók középtávon sem, még akkor sem ha emiatt kevesebbet adnak el mint amennyit korábban eladtak.Egyfelől realizálni akarják a veszteségeket, amelyeket a fejlesztésekkel és a változással kaptak be. Másfelől a világ abszolút abba az irányba megy, hogy autód akkor legyen, ha az tényleg kell neked. Fizess elő rá, mint a netflixre, ez a jövő.
Erhard 242 (Pure Energy)2021-07-28 10:18:25 // 20993
áhh majd gyün a moratórium oszt nem kő fizetni még ha akarsz akkor sem és kitolódik a futamidő +100 év :D :D :D
Kócosw2021-07-28 09:59:18 // 20992
a modell működik tovabbra is csak a cegeknek sokkal kiszamithatobb a beveteli forrasuk... Me mig egyegy ilyen lockdown megfogja az eadasokat, a leasinget fizetni kő mese nincs....
Erhard 242 (Pure Energy)2021-07-28 09:48:29 // 20991
nem tudom mi a cél de annyira az egyéni közlekedési modellre épült fel az egész gazdaság , hogy ha nincs közlekedés leáll minden, nincs bevétel, nincs adó... innen már nehezen fogják megváltoztatni ezt a modellt
Kócosw2021-07-28 09:10:00 // 20990
mondom sztem itt arra megy ki a jatek hogy olyan szintre toljak fel az arakat hogy kocsit mindenki csak leasingelni tudjon es azzal az autogyartok aknbankoknak is fix kiszamithato bevetele van.Plusz ehhez jön akksi berlet me ugye 5 eves auton piaci ertk 150% aert senki nem fog akkupakkot cserelni,igy itt is marad a szamukra jol kiszámítható havi bevétel.Mindez egy belső égésűvel nehezebben megcsinalhato.
Erhard 242 (Pure Energy)2021-07-28 08:33:34 // 20989
egyenlőre itt járunk 10 év után: " Az első félévben mindössze 1227 új villanyautót értékesítettek, ami az összes értékesítés 2 százalékát teszi ki, az eladások pedig szorosan kapcsolódnak a rendszeresen meghirdetett vásárlási pályázatokhoz, amelyek a meghirdetést követően szinte azonnal ki is merülnek. "
WarbiRunner (Gyuri)2021-07-27 23:48:40 // 20988
Az Európa baja, béna bagázs. A világ nagyon kis része vagyunk.
leopop32021-07-27 22:46:35 // 20987
Ugyanezt látom én is.
leopop32021-07-27 22:45:21 // 20986
Persze értem a folyamatot, csak valahogy azt a részét nem tudom elhinni hogy olcsóbb lenne illetve az üzemeltetési struktúra egy óriási megoldatlan kérdés szerintem.
Liquid2021-07-27 21:59:47 // 20985
Igen tudom így kéne működnie, az eddigi tapasztalat szerint nem így fog :)
Lesz majd olcsó EV meg olcsó benzines meg olcsó dízel de nem Europában az biztos.
Erhard 242 (Pure Energy)2021-07-27 21:58:54 // 20984
Jah és ez a jelen állapot 10 éve áll fent...hol van a jövő még 20 év jelen után? Vagy visszatér a múlt ...😁
Erhard 242 (Pure Energy)2021-07-27 21:57:07 // 20983
Valahogy nem tudom elképzelni, hogy a Fiát 500 e ami egy lófing autó méretre és 10 milla, majd 5 lesz...s akkor hol van egy Stelvio méretű suv ami jelenleg 30 milla elektromosban...
WarbiRunner (Gyuri)2021-07-27 21:46:06 // 20982
Ez egy jelen állapot. Ez fog megváltozni a termelés felfutása után. Eröltetik a felfutást, de ha bedöccen a szekér, akkor már szalad magától, jönnek az olcsóbb, valódi nép ev-k. Ha egyáltalán cél a népnek eladni, és nem változik az üzemeltetés struktúrája.
Erhard 242 (Pure Energy)2021-07-27 21:25:52 // 20981
Így van 100e alatt nincs normális telefon
leopop32021-07-27 21:21:30 // 20980
Igazad van de azért hoztam ezt a példát mert mint ahogy ezek a telefongyártók úgy a mostani ev-k is nagyon durván a prémium szegmens sajna :/
Liquid2021-07-27 20:55:52 // 20979
25-ért azért igen kis réteg az aki kínából rendel valami szart aztán ráhenköli a nyelvet meg a droidot. 60-80-ért már van de még mindig csak az alsóközép polc. Drágultak. Pont most kell fiamnak cserélni és 3 éve 65e volt most inkább 90e lesz. Ebben benne van a kína vs. usa powerkodás is, de attól még áll az egyenlet. Van olcsóbban az tény.
Viszont az ev-knél nincs olcsóbban. Mindenki nagyvonalúan az állami támogatással hasonlít, de az nálam nem fair.
WarbiRunner (Gyuri)2021-07-27 20:43:20 // 20978
A példád ott sántít, hogy a Tesla-t, Apple-t, Samsung csúcsmodellt nézed. Ki vesz 400-500e-ért telefont? Értem hogy van akit bevonz, de tipikusan nem ennyiért vesznek az emberek telefont, mert minek. Akár 25e-ért Kínából rendelsz működő, teljes értékű eszközt. 60-80 körül már mindne normál igényt kielégítőt kapsz. A kínai gyártás darabszámra van kihegyezve, nem darabonkénti nagy nyereségre. A napelemnél 10 cent haszon darabonként, és onnantól már bőven megéri., röpködnek a millió dollárok :-)
leopop32021-07-27 20:31:35 // 20977
Ez teljesen így van ahogy mondod, mert elméletben így van, illetve a gyártás is így van. De a profitra éhesek és ezért nem lesz olcsóbb mert minnel többet minnél nagyobb haszonnal kell eladni.
Egy példa: Akkor mégis miért drágul az összes okostelefon követve az Apple-t sőt már a Samsung csúcs modelljei drágábbak is.
Lassan egy telefon 400-500 ezer Ft....
Tudom elég off példa volt de mégis tech úgy mint ahogy a Tesla is mert inkább tech mint autógyártó ezért olyanok a részvényeik is.
leopop32021-07-27 20:26:48 // 20976
Hallod az utolsó résszel nagyon egyet értek, mindig ígérik hogy olcsóbb hogy jobb lesz aztán még mindig a sima akksiknál vannak és csak egyre drágább 🤣🤣
WarbiRunner (Gyuri)2021-07-27 19:46:08 // 20975
Szerintem ez egyén függő. 5 éve amikor vettem a 159-et, szinte fekete báránynak számítottam azzal, hogy nem éreztem amit kéne. Akartam, de nem ment :-) Sokan vannak, akik érzik, élik azt az autót, én elhiszem. Mi nem illettünk össze, és ennek ellenére szuper jó volt az az 5 év. Mentem vele 1600km-re is, egyik nap oda, másik nap vissza. Tényleg szerettem azt a tulajdonságát, hogy bármilyen fáradtan beültem tiszta relax volt, még pihentebben szálltam ki. A belső milliője azzal a hanggal... A 159 Q-tronic is finoman működött, pl. dízeles rezgések nem igazán voltak benne alapjáraton sem. Egyben is volt nagyon az a gép. Ezért kicsit féltem is attól, hogy a Giulia autópályán fáraszt majd, vagy a családom nem bírja majd a kanyargós utakon a kevésbé elszigetelt autózást.
Igazából egyik sem jött be szerencsére, simán van olyan jó utazóautó a benzines Giulia, mint a 2.4 volt. És ez meglepő.
Giuntini2021-07-27 19:02:25 // 20974
Igen ezt én mind atlátom, és elhiszem! De ha 1000 km-t utazol autópályán, a könnyedség lehet hogy ellenkezőjére fordul, es akkor jön ki egy vonulós autó minden előnye. Akkor a tank, a nehézbombázó valódi utazóautóvá válik.
Kócosw2021-07-27 19:01:23 // 20973
majd miko a gémeskútró ke hordani bele a kw ot hogy menjen az elektromos,vagy benyás aggregátorral ke megküldeni 😁
WarbiRunner (Gyuri)2021-07-27 18:59:58 // 20972
Miért ne lehetne olcsó? Sokkal egyszerűbb technológia, mint a belsőégésű. Jól tömeggyártható alkatrészek kellenek hozzá. Nem kell ezerféle motort, hajtás alaktrészt tervezni. Néhány féle villanymotorból kell nagyon sok. Gyártó gépek, minősítő eszközök sem kellenek millió féle, kevesebb féléből kell több. A teljes háttéripernak sokkal kényelmesebb szitu. Az akksi gyártással ugyanez. Ahogy a napelemnél, itt is a darabszám elképesztően lenyomhatja az árat. Egyedül a nyersanyag gondok szólhatnak bele. A fejlesztésekbe pedig egy idő után magától áramlik majd a pénz. Onnatól hogy jó biznisz, a tech cégek is elkezdenek majd foglalkozni a megfelelő félvezetőanyagokkal, akksi anód anyagokkal stb. Felpörög, majd sztenderdizálódik és olcsó lesz. Vagyis ez is egy lehetséges forgatókönyv.
Liquid2021-07-27 18:35:42 // 20971
Akár merre hunyorítok, nem látom, hogy mitől és miért lenne olcsó a jövőben az egész. Legjobb esetben nem lesz drágább. A többi autó drágult meg eszetlenül (és még ez is folytatódni fog) és emiatt lesznek egy árban, de ettől még nem lesz olcsóbb semmi, főleg ha elfogynak az ebbe beleborítandó pénzek...
Egy dolog lesz olcsó, a sokéves ev, de az is azért mert a kutyának se kell.
Erhard 242 (Pure Energy)2021-07-27 18:30:51 // 20970
Na akkor Te láss kicsit tovább, ez a nagyszerű technológia már 1920as években is adott volt, volt olyan év mikor több elektromos autó volt New Yorkban, mint bemyás... a Tesla nem csinál semmit max nagyobb akkupakkot pakol a fosiba ez kb olyan, mint ha a Stelviomba 100l-es tankot raknának és verném a mellem tudja az 1000km-et...10 éve mondják jobb lesz és olcsóbb, 10 év után ugyan olyan fos és drágább...van még kérdés?🤣🤣🤣🤣🤣
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.