Közben teljesen véletlenül dobott youtube egy videót:
https://www.youtube.com/watch?v=jfowjRIEizw
Ahogy te is írod, talán 2019-től, már "monostable" DNA kapcsoló van, ami visszatér mindig "középre". 
Ezeken, simán MES-es be lehet kapcsolni a RACE módot!
Elvileg, akár több féle módon is (mit kapcsoljon ki, akár full-ra mindent). 
https://www.giuliaforums.com/threads/how-to-enable-race-mode-on-non-qv-2018-maybe-2017-2019.46258/
36-lap körül, többen is írják hogy aktuális MES-el, csak egy proxy igazítás kell.
Kíváncsiságképpen ki fogom próbálni! 
Nálam (2019) ilyen monostable kapcsoló van, SGW bypass már megvan, még egy szürke (6-os) OBD csati kell, a proxy igazításhoz. 1-5-ig minden OBD kábel megvan, csak pont a 6-os nincsen … :D
	quash2021-12-13 21:45:49 // 23532
	
denil12021-12-13 21:06:44 // 23531
	Érdekes, én szoktam figyelni és nem determinisztikus ahogy leállítja a S/S az autót.
Hidegen van,h meg sem teszi, aztán gurulok egy kicsit és utána mégis.
Ugyanez melegen, ha túl gyakori lenne a leállás, nem állítja le.
Egyébként a fékerőnyomással lehet okoskodni, hogy ne álljon le.
	
Hidegen van,h meg sem teszi, aztán gurulok egy kicsit és utána mégis.
Ugyanez melegen, ha túl gyakori lenne a leállás, nem állítja le.
Egyébként a fékerőnyomással lehet okoskodni, hogy ne álljon le.
WarbiRunner (Gyuri)2021-12-13 20:43:46 // 23530
	Na a felnit mégsem ajánlom, az eladó inkorrekt, jó hogy végül nem vásároltam nála.
	
Golyszi2021-12-13 14:59:55 // 23529
	Csak egy minta hogy ilyen lesz. 
Gombokat igen át kell rakni.
Ebay...Á... 200.000huf-ért?! Annyiért én is eladom 🤣
	
Gombokat igen át kell rakni.
Ebay...Á... 200.000huf-ért?! Annyiért én is eladom 🤣
quash2021-12-13 12:59:46 // 23528
	Ez Stelvio kormány nem?
A gombokat a régiből átrakod?
	
A gombokat a régiből átrakod?
WarbiRunner (Gyuri)2021-12-13 12:44:00 // 23527
	Szép lesz! eBayről? :-)
	
Golyszi2021-12-13 12:07:29 // 23526
	
	
RomeoOne2021-12-13 11:56:40 // 23525
	Nem. Azt hiszem a 2018ig gyártottaknak van ilyen kapcsolója.
A Q-ban ráadásul az R-et az új, visszabillenős kapcsolóval még nehezebbé tették kiválasztani. Oda kell fordítani és vagy 2 mp-ig ott tartani. Véletlenül nem tudod R-be rakni.
	
A Q-ban ráadásul az R-et az új, visszabillenős kapcsolóval még nehezebbé tették kiválasztani. Oda kell fordítani és vagy 2 mp-ig ott tartani. Véletlenül nem tudod R-be rakni.
quash2021-12-13 11:17:12 // 23524
	
	
WarbiRunner (Gyuri)2021-12-13 10:52:00 // 23523
	Ezt valahol leírva láttam az Eu6 kapcsán, de most nem találom. Tömören: akár a motor élettartam rovására is elsődleges az emissziós értékek betartása. Az Eu6d temp-re is igaz volt, a final esetén az RDE teszt határértékek még szigorodtak, ennek köszönhetjük a "buta N" módot. És ezért nem is hagyom N-ben soha, pláne hidegen. Hideg motort alacsony fordulaton, nyomatékból használni? Aztán hidegen leállítani, újraindítani? Biztos módja annak, hogy jó hamar hajtókarcsapágyas és hordósra kopott hengerfalú autónk legyen. Hiába használnak modern anyagokat a hengerfalon, főtengelyen, hiába a nullás olaj, a kenés nem lesz jó, kopások keletkeznek. 
Aztán, folytatom...könyörgöm, alumínium motorblokk és hengerfej, vas dugókkal. Eleve a dugattyú melegszik és tágul jobban minden motoron. Amíg jár a motor, addig a blokk viszonylag gyorsan átveszi a hőt, mivel alu. Aztán a stop start leállítja. A dugó tartja a hőt, mert vas. Az alu lehül. Ezt adjuk össze a precízen,kis hézagokkal illesztett felüleltekkel. Nyilván megszorulni nem fog, mert méretezve van az. De egy hidegen dúsan járó (lambda szabályzás még nincs) motort, ahol a benzin mossa lefele az olajat a hengerfalról, leállítunk. A dugó jobban tágul, mint a blokk, az olajfilm nem folytonos, az olaj esetleg még sűrűbb mint kéne. És újraindítjuk. És leállítjuk, és újraindítjuk. Hát soha.. első mozdulattal D-be és stop-start ki.
	
Aztán, folytatom...könyörgöm, alumínium motorblokk és hengerfej, vas dugókkal. Eleve a dugattyú melegszik és tágul jobban minden motoron. Amíg jár a motor, addig a blokk viszonylag gyorsan átveszi a hőt, mivel alu. Aztán a stop start leállítja. A dugó tartja a hőt, mert vas. Az alu lehül. Ezt adjuk össze a precízen,kis hézagokkal illesztett felüleltekkel. Nyilván megszorulni nem fog, mert méretezve van az. De egy hidegen dúsan járó (lambda szabályzás még nincs) motort, ahol a benzin mossa lefele az olajat a hengerfalról, leállítunk. A dugó jobban tágul, mint a blokk, az olajfilm nem folytonos, az olaj esetleg még sűrűbb mint kéne. És újraindítjuk. És leállítjuk, és újraindítjuk. Hát soha.. első mozdulattal D-be és stop-start ki.
RomeoOne2021-12-13 08:49:23 // 23522
	Valószínűleg ugyanaz van, mint a 2020 utáni autókban az N móddal. Annyira minden alá van rendelve az emissziónak, hogy nem foglalkoznak már különöseben azzal, hogy mi jó a technikának. Leállítja hidegen is, csak a WLTP-ben jobb értéket kapjanak. Ki kell kapcsolni az a biztos. Aztán leállítom majd én, amikor jónak látom. Pl. vasúti átjárónál, ha piros vagy olyan piros lámpánál, ahol tudom, hogy sokat kell várni, stb.
	
zgi5212021-12-13 07:09:51 // 23521
	igen,  a um. szerint több mindenre figyel aksi állapota,  külső hőm., motor hőm., kabin hőm. elérte e kívánt hőfokot  (télen-nyáron)  stb.. de sajnos csak papíron van így. úgy látszik az emisszió mindenek felett, ezért szó nélkül leállítja ideje korán akár 100m múlva is,nem túl szerencsésen. :(
	
WarbiRunner (Gyuri)2021-12-12 21:48:31 // 23520
	Semmelyik motornak nem jó, de az akkumulátor sem köszöni meg, a generátornak is több dolga van, és az önindító is feleslegesen dolgozik pluszban. Értem hogy erre tervezték, de ezt a technológiai előnyt inkább arra használom ki, hogy sokáig jók legyenek ezek az alkatrészek az autóban.
	
G-MANN🍀2021-12-12 19:52:55 // 23519
	Le a kalappal 👍, nagy városozás egy manuális Giuliaval. Én egyszer próbáltam 2017-ben, akkor eldöntöttem, ha egyszer lesz Giuliam, akkor az csak automata lehet 😁
	
quash2021-12-12 19:37:52 // 23518
	Kb. 1 hete van rendszám az autón.
Amikor az udvarról kikanyarodtam, és gurultam kb. 300 métert, majd az utca végén a kereszteződésben le is állította a motort, néztem.
Másnap u.e. csak 1km-el később, akkor már rendeltem is az elektronikát!
0 fokban, full hideg Dizel motornak szerintem azért annyira nem jó ez.
Ez amúgy azért is érdekes, mert a manual szerint ha hideg van, akkor nem állítja le.
	
Amikor az udvarról kikanyarodtam, és gurultam kb. 300 métert, majd az utca végén a kereszteződésben le is állította a motort, néztem.
Másnap u.e. csak 1km-el később, akkor már rendeltem is az elektronikát!
0 fokban, full hideg Dizel motornak szerintem azért annyira nem jó ez.
Ez amúgy azért is érdekes, mert a manual szerint ha hideg van, akkor nem állítja le.
Piritu - 1.000.0002021-12-12 18:29:06 // 23517
	Nekem aki hetente egyszer-kétszer lát lámpát biztos nincs. Városban el tudom képzelni hogy pár decit hoz.
	
Erhard 242 (Pure Energy)2021-12-12 18:26:11 // 23516
	Meg ha jól olvastam tán az USAban be is tiltották ...mivel semmi hozadéka...
	
Piritu - 1.000.0002021-12-12 18:14:48 // 23515
	Az égéstérben volt egyszer vendég a MOL motorolaj fejlesztője, ő mondta hogy a 0W-s olaj is a s/s miatt kellett, indításkor még melegen is jó pár mp is eltellene kenés nélkül a hengerfejben. Így csak kb fél mp mire mindenhol ott az olaj.
	
theBanyai2021-12-12 18:04:58 // 23514
	Elkezdtem fogalmazni ,hogy azt sem értem ,hogy miért úgy állsz meg a STOP táblánál ,hogy kiveszed üresbe, és leszállsz a kuplungról :D De rájöttem ,hogy a tied automata. Manuálisnál nincs ilyen gond. Nagy városokban, meg dugókba én hagyom ,hogy leálljon, ne puffogjak feleslegesen.
	
Erhard 242 (Pure Energy)2021-12-12 17:28:27 // 23513
	Biztos jó az is Csabinak van deleje, meg van vele elégedve azt mondta, mi meg hiszünk neki
	
Erhard 242 (Pure Energy)2021-12-12 17:27:09 // 23512
	Miton is ki van kapcsolva 🤣🤣🤣
	
Piritu - 1.000.0002021-12-12 16:39:07 // 23511
	Szar az egész :-(
Hidegen indulva, az 50m-re lévő sarkon már leállítja a motort. Az álmoskönyv szerint nem tesz jót a gyakori hidegindítás.
Meg mindig is amikor nem kéne, mondjuk a STOP táblánál megállva azonnal pedig lehetne menni. Felesleges automatika.
Azzal a nyomorult "ha nincs a kulcs az autóban" visítani kell a bent ülőknek mert veszély van jelzéssel együtt. Nagyon egészséges lehet aki azt is kitalálta... Csak azt nem értem hogy mi értelme van, hacsak az nem hogy a kocsiba éppen elaludt gyereket felkeltse...
	
Hidegen indulva, az 50m-re lévő sarkon már leállítja a motort. Az álmoskönyv szerint nem tesz jót a gyakori hidegindítás.
Meg mindig is amikor nem kéne, mondjuk a STOP táblánál megállva azonnal pedig lehetne menni. Felesleges automatika.
Azzal a nyomorult "ha nincs a kulcs az autóban" visítani kell a bent ülőknek mert veszély van jelzéssel együtt. Nagyon egészséges lehet aki azt is kitalálta... Csak azt nem értem hogy mi értelme van, hacsak az nem hogy a kocsiba éppen elaludt gyereket felkeltse...
WarbiRunner (Gyuri)2021-12-12 16:35:19 // 23510
	Mer' öregek vagyunk mink mán' ehhez XD 
Egyik autóban sem használjuk, és nincs tervben. Járjon az a motor, fűtsön, hűtsön, duruzsoljon. Startsoppoljanak a nagyon ződek és a műszaki érzékkel nem rendelkezők. ;-)
	
Egyik autóban sem használjuk, és nincs tervben. Járjon az a motor, fűtsön, hűtsön, duruzsoljon. Startsoppoljanak a nagyon ződek és a műszaki érzékkel nem rendelkezők. ;-)
Shadin2021-12-12 16:16:22 // 23509
	Csak kérdés, miért zavar mindenkit annyira az S/S? Én MiTo-n és OFF-on is használom, tökéletesen működik, OFF-on még fékkel (fékolajnyomással) is tudom vezérelni, hogy mikor álljon, v. ne álljon le. MiTo-n meg szinte észre sem venni, olyan fluid a működése.
Giulia-n sikerült ennyire elbaxni?
	
Giulia-n sikerült ennyire elbaxni?
Shadin2021-12-12 16:11:46 // 23508
	Hali!
Van valakinek 2.2 dejzel Veloce 210 lóval?
Ha igen, mi a vélemény róla?
Köszi!
S
	
Van valakinek 2.2 dejzel Veloce 210 lóval?
Ha igen, mi a vélemény róla?
Köszi!
S
Erhard 242 (Pure Energy)2021-12-12 11:15:12 // 23507
	No megint hiányzott kb 1.5dl hűtőfolyadék a motorhűtés köréből... a két vízhűtőből a belsőnél ha elhajtom a műanyagot látszik a saroknál a folyadék szivárgása... szar Mahle hűtő, vicc
	
WarbiRunner (Gyuri)2021-12-11 17:22:27 // 23506
	Takeoff checklist kell már egy Giuliához is :-) 
-Start gomb,
-műszerek rendben, láb a fékre
-motor indítás
-alapjárat rendben
-kézifék ki
-stop-tart ki
-váltófüllel sebességbe
-DNA kapcsolása D-be
-fék felenged, kigurulás
	
-Start gomb,
-műszerek rendben, láb a fékre
-motor indítás
-alapjárat rendben
-kézifék ki
-stop-tart ki
-váltófüllel sebességbe
-DNA kapcsolása D-be
-fék felenged, kigurulás
WarbiRunner (Gyuri)2021-12-11 17:14:24 // 23505
	Valakinek még jól jöhet ez a szett felni. Majdnem megvettem télinek, költségben ezzel jöttem volna ki legjobban, és szerintem jól is néz ki. Végül máshogy alakult, hátha valakinek jól jön a link. ET35, tehát a Giuliára is jónak kell lennie. Amúgy 159-en volt.
	
quash2021-12-10 21:44:08 // 23504
	https://alfaamore.hu/tagok/quash/autok/19282/blog/121768
Írtam róla gyorsan pár sort!
Igen, a gomb funkciója marad, tehát ismételt gombnyomásra visszakapcsol.
	
Írtam róla gyorsan pár sort!
Igen, a gomb funkciója marad, tehát ismételt gombnyomásra visszakapcsol.
Lev2021-12-10 21:30:40 // 23503
	Erre én is beneveznék,bár már úgy kapcsolom ki,hogy észre sem veszem és (szinte) soha nem felejtem  el,de így azért kényelmesebb lenne.
	
Halesz2021-12-10 21:14:04 // 23501
	Engem ez kifejezetten érdekelne.
Utána ha megnyomod a gombot, akkor vissza tudod kapcsolni?
	
Utána ha megnyomod a gombot, akkor vissza tudod kapcsolni?
Halesz2021-12-10 21:13:10 // 23500
	
	
quash2021-12-10 21:02:41 // 23499
	Nem tudom volt-e már Start-Stop „kiiktatása”.
Rendeltem ehhez is elektronikát, kb. 2 perc alatt beszerelhető, más módosítást nem igényel.
Gyújtás után 3-4 másodperccel kikapcsolja Start-Stop-ot, olyan mintha megnyomtad volna a gombot. Ha szükséges a gombra visszakapcsolható.
Majd írok róla pár sort.
 
	
Rendeltem ehhez is elektronikát, kb. 2 perc alatt beszerelhető, más módosítást nem igényel.
Gyújtás után 3-4 másodperccel kikapcsolja Start-Stop-ot, olyan mintha megnyomtad volna a gombot. Ha szükséges a gombra visszakapcsolható.
Majd írok róla pár sort.
 
quash2021-12-10 20:56:08 // 23498
	Elég sok Giulia-t megnéztem (online), a nagy részükben nem volt benne.
Amúgy nem is értem, miért nem kérik bele.
Köszi a megoldást, Elaforgnál rendelek majd rögzítőket.
	
Amúgy nem is értem, miért nem kérik bele.
Köszi a megoldást, Elaforgnál rendelek majd rögzítőket.
G-MANN🍀2021-12-10 19:04:45 // 23497
	Ezt inkább a kereskedés szokta valamiért nem be-x-elni, amikor ő rendel készletre, pedig nagyon jó, ha van 👍
	
RomeoOne2021-12-10 17:59:42 // 23496
	Nekem a 159-ben volt. Akkor jöttem rá, hogy ez 'must have' kiegészítő. Eszembe sem jutott nem be-X-elni az extráknál.
	
G-MANN🍀2021-12-10 17:53:59 // 23495
	Ja bocs, erre akartam válaszolni 🙂
	
G-MANN🍀2021-12-10 17:53:19 // 23494
	Ha kimaradt a csomagrögzítő csomag, akkor most kell venned 4db rögzítő fülét +db gyári csavart hozzá + gyári hálót (vagy valamilyen univerzális háló is ok lehet) simán berakható volt a fül a gyári helyre 🙂
	
RomeoOne2021-12-10 17:53:17 // 23493
	Ja, itt van, III. melléklet: 540/2014/EU
	
RomeoOne2021-12-10 17:48:22 // 23492
	Attól is függ melyik évjárat. A korábbiak hangosabbak voltak. Van amúgy erre EU-s rendelet egyszer már kikukáztam alaposan. Az, hogy egy zajszintmérő mennyit mutat, azt szabvány szerinti körülmények között kell mérni, nem biztos, hogy youtube videók megfelelőek erre. (Pl. a Novitech csinálja azt a videóiban, hogy beáll a kocsi mögé úgy simán a műszerrel és méri... Köze nincs a kontrollált körülmények közötti méréshez...)
	
szelod92021-12-10 17:35:09 // 23491
	Sziasztok! Egyetemi projekthez kellene pár infó Giulia Q külső decibel értékeiről. Esetleg van valakinek infója, hogy hány decibellel szól a kipufogó alapjáraton normál és Race módban? Előre is köszi
	
tdemeter2021-12-10 16:52:09 // 23490
	És a háló? Az is benne van a csomagban?
Ez nekem is fájó pont, anno én is kihagytam a konfigból de nagyon megbántam
	
Ez nekem is fájó pont, anno én is kihagytam a konfigból de nagyon megbántam
G-MANN🍀2021-12-10 15:05:09 // 23488
	Gyári króm kampókat műanyag talppal meg kell rendelni + a gyári csavart és megvan a helye a kárpit alatt, be lehet a gyári helyre csavarni👍😉 (csomi kárpitot kell a hátfalon a gyári helynél és kétoldalt bent kivágni)
	
Nasuto2021-12-10 11:46:56 // 23487
	Nincs, vezetékes van csak. Még ezt a fajtát nagyon sokan használják, és csak jókat mondanak róla. Mondjuk nekem nincs szükségem a vezetéknélkülire, mert általában 30-40 percet megyek, és nincs is wireless töltési lehetőségem sem.
	
cspbravo2021-12-10 11:44:20 // 23486
	Ezt én már régóta használom és kiválóan működik! Csak ajánlani tudom! Rövid utakon városi sok ki-be szállásnál telefont elő sem veszem a zsebemből! Mire beszállsz, becsatolod magad már csatlakozott is. Szuper cucc!
	
RomeoOne2021-12-10 11:38:58 // 23485
	Fu, basszus, bocs, rossz videót linkeltem. Ez lesz az.
	
denil12021-12-10 10:35:12 // 23484
	Koszi szepen. 
Esetleg neked van?
Ajanlod?
Lehet ramegyek es veszek egyet.
Egyebkent is 1 esetben tudnam igazan elfogadni a kabelt, ha azon jobb lenne a hangminosege a Spotinak. De sajna nem.
	
Esetleg neked van?
Ajanlod?
Lehet ramegyek es veszek egyet.
Egyebkent is 1 esetben tudnam igazan elfogadni a kabelt, ha azon jobb lenne a hangminosege a Spotinak. De sajna nem.
denil12021-12-10 10:34:04 // 23483
	Vegigneztem a videot, egy szo sem esik wireless megoldasrol. 
Mit uzen a kolto? :)
	
Mit uzen a kolto? :)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.
		
					  Online tag
1
		Vendég1
461
Fórum
Friss topicok
- Giulia
 - 159
 - Stelvio
 - Coffee - Minden ami kávé
 - Ugyanaz kicsiben
 - Együnk-igyunk, amíg teh...
 - Oldtimer, youngtimer
 - 155
 - Forma-1
 - Filmek
 
Tagok
Új tagjaink
- ramirez001
 - “ Kevin “
 - Rókus
 - benebp
 - Gyuszkó 159
 - Olxander
 - UTPcableman
 - rajkailaszlo
 - Tamas.F.Lamas
 - Filip05
 





