Fórum >> Típusok >> Giulia

RomeoOne2020-07-23 11:38:29 // 16428
Hány baleset volt már, hogy ezekre az opciókra hagyatkoztak!

Elhiheted, hogy sokkal ekvesebb, mint amikor az emberre kell hagyatkozni :D
Egyetértek abban tdemeter-rel, hogy nem baj az, ha vannak ezek a funkciók. Mi van, ha vezetnem kell, de épp nem akarok? Akkor odaadom a gépnek. Aztán akkor veszem vissza, amikor akarom.
Néha az az érzésem, hogy egyes embereknek még önindítót se kéne rakni a kocsijába, aztán kurblizzanak, had érezzék, hogy összeköttetésben vannak a géppel :DDD
RomeoOne2020-07-23 11:33:56 // 16427
Akkor csak a villany való Neked, ott ahogy csavarod a gázpedal potmétert, azonnal képes a feszültséget emelni a villanymotoron. Közvetlenebb, mint egy bovdenes gázpedál :DDD
Giuntini2020-07-23 11:32:46 // 16426
Ihazad van! Az automata váltóval kapcsolatosan nem értel egyet, ilyen kategótiájú autónál még növeli is a vezetési élményt. Persze minden a hangolástól függ, de a Giuliáé perfekt. Én kézi dízelt vezettem, nekem az a motor-váltó kombó nem tetszett!
A többivel viszont tökéletesen egyetértek. Bármilyen önvezető funkció magában hordozza a veszélyt. Hány baleset volt már, hogy ezekre az opciókra hagyatkoztak!
Tavaly a VTT-n élmény volt vezetnem Shadin 145 TS-ét! Igazi élményautó! A kis MiTo még ilyen érzést adhat....
Ma már a szupersportkocsik tele vannak elektronikával, meg a 12 hengeres Ferrarik is! Ritka holló volt a 4C! Sajnos az emberek nem értették, hogy mit akart azzal demonstrálni az Alfa!
Piritu - 1.000.0002020-07-23 11:28:25 // 16425
„ ha rálépek akkor menjen“ - no ez az amit egy modern autó nem tesz :-)
Előtte mindig csinálnia kell valamit, számol, turbót felpörget, visszavált, emissziós normát figyel, meg a jó ég tudja mit. A Giulia benzinese ezt még viszonylag jól csinálja - ezért is írtam hogy talán az utolsó mohikán - de még ez is nagyon messze van egy TS gázreakciójától, ahol bowden rángatja a fojtószelepet. Innentől értem a Busso iránti rajongást mert ott megvan a kraft is hozzá. Sajnos anno 17-ben nem találtam V6 Spider-t.
Erhard 242 (Pure Energy)2020-07-23 11:03:12 // 16424
akkor szar az árlista :D
tdemeter2020-07-23 10:51:38 // 16423
Akkor te igazi oldschool arc lehetsz :) Megértelek, de nem értek veled egyet.
A kocsit én azért vettem, hogy kiszolgáljon és nekem épp úgy fontos, hogy ha rálépek akkor menjen és élvezetes legyen, mint az, hogy ha épp nincs kedvem akkor másképp is vezethessek, vagy hogy gyönyörű legyen, kényelmes legyen. Nálam ezek mind 1-1 szolgáltatásként vannak felfogva, minél több van, annál sokoldalúbb, annál többre tudom használni az autómat.
Ha most ez nem alfa lenne, akkor hiányozna belőle sok minden, de azt kétlem, hogy azért érezném magam szarul benne mert ezek benne vannak...
RomeoOne2020-07-23 10:47:32 // 16422
Én csak azt írtam ide, ami az árlistában van.
Piritu - 1.000.0002020-07-23 10:41:53 // 16421
Meg az autód színe is olyan amit nem lehetett rendelni :-P
Erhard 242 (Pure Energy)2020-07-23 10:40:34 // 16420
nincs is bizonyos felszereltség felett kézi nyitás :DDD meg mi köze a csomagtér nyitáshoz a vonóhorognak... nekem van vonóhorog és motoros nyitás...
Piritu - 1.000.0002020-07-23 10:36:05 // 16419
Nekem nem kellenek a sallangok én szeretnék vezetni. Már az automata váltó is zavar, de sajna manuálissal nem volt Giulia. (Szerencsére jól sikerült darab az automatája, de itt is van pár dolog ami zavar.)
A hosszú távú vezetéseken meg pont az tart ébren hogy csinálni kell valamit. A bal lábam sokszor elzsibbad, mert órákon keresztül nem mozgatom. A Spiderrel ilyen gond nincs, mert ott van harmadik pedál.
Volt “szerencsém” egy hónapig használni egy villanyautót az extráival. A legszarabb egy hónap volt, untam menni vele, már a gondolattól hogy menni kell futkozott a hátamon a hideg. Ettől még jó kocsi volt, de nem nekem. Nézd meg hányan vesznek itt is régebbi autót (GTV, 145, 146 stb.) a modern mellé mert jó menni velük.
Röhögni fogsz de az utolsó két telefon amit vettem pár ezer forintos billentyűs volt :-)
tdemeter2020-07-23 10:03:46 // 16418
Gondolom nem volt túl népszerű opció. Mikor én rendeltem, még volt olyan, egy katalógusból lehetett opcióként választani hozzá.
RomeoOne2020-07-23 10:02:22 // 16417
A Stelvio árlistán eleve van vonóhorog. Sima és elektromos is. Kódok: 960 és 6JA
De ha ezeket berendeled, akkor nem kérheted a kézhasználat nélküli csomagtérajtó nyitást.
A Giuliánál nincs egyik opció sem az árlistán.
Erhard 242 (Pure Energy)2020-07-23 09:24:28 // 16416
drágább a kulcsos Bosal canbus vezérlővel, mint a gyári én úgy látom...
tdemeter2020-07-23 09:15:44 // 16415
Igen, de ma már telefont sem csak azért veszel, hogy fel tudjál hívni.
Az alfa máshogy adagolja ezeket a dolgokat, emiatt érzed így. Próbál alfa maradni, de közben fejlődni is.
Szerintem a 2020-ban lévő "sallangok" egyáltalán nem azok. Igény van rájuk, te pedig eldöntheted, hogy akarod-e ezeket opcióban vagy sem. Sokkal jobb így, mint ha nem dönthetnéd el, vagy ha egyáltalán nem is lehetne ilyeneket rendelni.
Én elviselném néha, ha nem nekem kéne fogni az autópályán a kormányt, mert 8 óra vezetés után már elég fáradt az ember. Nem látom mitől lenne ezért kevésbé Alfa mondjuk a Giulia.
tdemeter2020-07-23 09:11:50 // 16414
Akkor ilyenem sem lesz soha:( Az én lökösömet senki se vágja ki, furán nézne ki rajta egy kilógó vonóhorog.:(
De köszi, hogy megkérdezted!
tdemeter2020-07-23 09:11:01 // 16413
Igen, alapvetően nem lett volna drága a gyári sem.
Erhard 242 (Pure Energy)2020-07-23 07:07:40 // 16412
Harmadából? Mennyiért akarták adni a gyári horgot, nekem 1 kilóért adták, annyiért nem volt kedvem utána menni, pláne hogy a gyári nálam nem látszik ki kell hajtani a csatit is, nincs kivágva semmi...
Fornitore2020-07-22 21:42:14 // 16411
Osztom ezt a vélemény pont így látom én is!
Piritu - 1.000.0002020-07-22 21:21:08 // 16410
Pont ezen spekuláltam a múltkor. Talán az utolsó kütyümentes autót sikerült megvenni tavaly a Julissal. Kaptunk egy jó (nem háromhengeres, nem hengerlekapcsolásos, stb.) benzinmotort, egy jó váltóval, fékkel, kormánnyal. Semmi "kötelező" sallang, mint sávtartás, autopilot, konnektor, hibrid, LCD kijelző a műszerek helyett, tablet, stb.
Szóval a klasszikus autók kihalóban lévő fajának utolsó példánya van a seggünk alatt.
Lehet hogy soha többé nem lesz ilyen.
zümi1662020-07-22 21:07:57 // 16409
Összességében elmondható, hogy tavaly ősz óta nem túl ideális a helyzet, ugye akkor futott ki a "régi" Giulia, nem voltak árak, semmi infó, aztán mire beindult volna jött a járvány, aztán megint új árak, a folyamatos tesztautó hiányról nem is beszélve.
Remélhetőleg most már stabilizálódnak a dolgok, ahogy innen-onnan hallottam lassan megérkeznek a berendelt tesztautók, meg vannak a friss árak, most már ne történjen semmi gebasz, azt kívánom!!
Fornitore2020-07-22 20:58:55 // 16408
Ilyet nehéz lesz még egyszer alkotni.
Fornitore2020-07-22 20:56:04 // 16407
Na ezért kell most venni még és én is ezért tettem le a voksom melette.Lehet többé ilyet nem tudunk venni és ha ez így is lesz akkor pláne jó döntés volt.Hibridet meg 1.0-es háromhengeres turbót adjanak el olyannak aki nem a vezetés-haladás élményéért vesz autót.Vagy a feleségemnek megveszem. Én meg elleszek a hugival míg lehet .Mire iskolás lesz még lóerőt is kaphat pluszba😉.
Fornitore2020-07-22 20:40:26 // 16406
Öv utca , pappas és kecskemétet kérdeztem meg.Budaörsi volt a legolcsóbb meg a legszimpatikusabb is.Pappasban is rendesek voltak.Csalódás volt az öv utca pedig 3x is bementem.
zümi1662020-07-22 20:09:37 // 16405
Kár ezen ennyit rugózni, sokkal izgalmasabb, hogy hétfőn hívom a szalonos emberem, vajon merre jár a Juliskám. Remélem már úton van, s nem a placcon porosodik :-))
G-MANN🍀2020-07-22 19:50:35 // 16404
Utólag. Nekem is furcsa nagyon. Előre praktikusabb lehet a tájékozódás.
zümi1662020-07-22 19:31:47 // 16403
Pont ezért nem közlöm ezt Velük, mert mindjárt más lenne a hozzáállás. Nem kell ebbe semmi különös dolgot belelátni, egyszerűen csak kíváncsi vagyok, hogy hol mi a helyzet. Az értékesítőnek meg hulla mindegy hogy most rendelés előtt vagy után csinálja meg ugyanazt.
sas-1592020-07-22 19:14:00 // 16402
Vonóhorog Bosal a fekete Giulián.
A lökhárítót ugyanúgy ki kellett vágni, mint a gyári megoldás és ott marad a nyílás, ha leveszed a horgot.
Ugyanaz a megoldás, csak nem a "gyáriak" tették fel és papírozták, így kb. harmadából megoldható.
Halesz2020-07-22 18:52:57 // 16401
Igen, ez tény, hogy részben ezért kapják a fizetésüket. De szerintem ha közölnéd velük, hogy már rendeltél egy autót, most csak úgy kedvtelésből dolgoztatod őket, nem biztos, hogy jó fejek lennének Veled utána...

Feleslegesen dolgoztatod őket, hiszen megrendelted az autót, befizetted az előleget.
Nem fogsz olyan ajánlatot kapni, amelyik alapján megérje felbontani a rendelést, szóval miért is csinálod? A magad megnyugtatására?

A rendelés előtti "versenyeztetés" egészen más az én szememben.
zümi1662020-07-22 17:48:33 // 16400
Szerintem meg ez a dolguk, ezért vannak ott, ezért kapják a fizetésüket.
Ha ez unfair amit csinálok, akkor az is unfair, hogy valaki rendelés előtt elmegy öt kereskedésbe tesztvezetni, meg ajánlatot kérni, s csak egy helyen rendel, a másik négy értékesítőt szintén feleslegesen dolgoztatta.
Vagy mindenhol rendelni kellene egy autót, ahová betéved az ember...?
Szerintem ezt gondold át még egyszer :-))

Sárbogárd, ahol lakom kb. félúton fekszik Győr és Kecskemét között, ez a két legközelebbi vidéki város, ahol új autó kereskedéssel is foglalkoznak.
WarbiRunner (Gyuri)2020-07-22 17:47:45 // 16399
Ilyen ez a biznisz. Hiába csinálsz különlegesen jót, ha nincs rá vevő. Akkor magadnak csináltad, nézegetheted, eladni nem fogod tudni. Az Alfa pont ilyen. Stratégia nélkül, ötlet szerűen tízévente előjönnek valamivel ami zseniális, csak épp pont időszerűtlen. Kis SUV-nak rég a szalonokban kéne lenni. Nincs egy családdal vállalható autó (és egy 15 millás suv-ot nem sorolok ide), nincs igazából semmi, csak és kizárólag rétegmodell. A Giulietta időközben azért elavult, kütyükre, új funkciókra, hibridségre vágyó vevők meg se nézik. Pláne, hogy nulla reklámja van. A Giorgio az egész hajtással megy majd oda, ahol megfizetik.
RomeoOne2020-07-22 11:15:34 // 16398
Az a váltó a BMW-ben debütált, és mindegyik BMW-ben benne is van. Amúgy meg nagyon sok autóba ezt rakják: ZF 8HP

Az Alfa behangolta magának, de azt a programot nem nagyon fogják odaadni másnak. Értelmes sem sok lenne, egyáltalán nem biztos, hogy más motorral, más autóval is úgy összeállna az a program.
Erhard 242 (Pure Energy)2020-07-22 11:14:02 // 16397
hát nem az Alfának lett kifejlesztve, ők kifejlesztették ami a Boschnak nem sikerült és eladják a rendszert annak aki megveszi...
Giuntini2020-07-22 11:08:59 // 16396
De az Alfanak lett kifejlesztve, a váltót mag az Alfa hangolta.
RomeoOne2020-07-22 10:53:57 // 16395
Mondjuk az autó szépsége vajmi keveset függ a platformtól. De az 508-cal már megmutatták, hogy tudnak gyönyörűt alkotni (szigorúan az újra gondolok, nem a prev gen tehénre).
A kombit én legfeljebb iparművészeti szempontból tudom értékelni, de ez már ízlés kérdése :D
Zolibácsi2020-07-22 10:45:45 // 16394
Talán lesz egy szép kombija végre a franciáknak is
RomeoOne2020-07-22 10:30:13 // 16393
A Giorgio platformot hasznosítani kell, mert botrány, hogy euro milliárdokból le lett fejlesztve és nem épül rá semmi. Ha az Alfa nem akar rá építeni semmi, akkor építsen rá a Peugeot és fizessen az Alfának érte mint a katonatiszt. Akkor hátha lesz pénz az Alfánál is, hogy építsen rá autót.
Erhard 242 (Pure Energy)2020-07-22 10:23:51 // 16392
a fékrendszer a Contié, a váltó a ZF-é sosem volt az Alfáé egyik sem :DDD
Giuntini2020-07-22 10:21:54 // 16391
Nem lesz azért ez! De azért már kezdődik a jónak az elszipkázása. Ebből látszik, hogy az Alfa csinált valami különlegesen jót.
Nagyrészt az autós média hibája! Folyamatosan az igazi értékek elfedésén dolgoztak, és az abszolút felesleges dolgokat részesítették előnyben. Az Alfa ellen hadjárat ment, de azért mert jobbat csinált mint a konkurencia.
A VW nem nyúlná le a Giorgiót, meg a benzinmotorokat? Dehogynem.
Ha ad elektromos hajtást, abból profitálhatunk is. De most egyelőre azt látom, hogy az új kiskategóriás SUV csak egy átcimkézett Opel és Peugeot lesz, méltatlan az Alfához.
Milyen fékrendszer van a Giuliához? A hajtás. A ZF váltó. Itt olyan tökély dolgokat nyúlnak majd le, amit az Alfa nem reklámoz, majd a Peugeot sajátjának fogja tekinteni. Biztos vagyok hogy a Peugeot majd ki akar hozni egy prémium szedánt, Alfa alapokon....
tdemeter2020-07-22 09:49:51 // 16390
Szerintem a psa pont ott szívott nagyot, hogy elfelejtett benzin motorokat fejleszteni, csak a hdi-t nyomta. Teljesen hanyagolta azt a vonalat, most viszont nem éri meg már pénzt ölni ezek fejlesztésébe, egyszerűbb lesz kérni az alfától.
Én azért megnéznék egy 6 hengeres Citroen picassot ferrari alapokon :)
Erhard 242 (Pure Energy)2020-07-22 09:46:48 // 16389
olcsó gyári Total olaj, Alfa 3008 Tonale, Giulia 2.7Hdi, Alfa 209 Mito 1.0 Prince blokk :DDD
tdemeter2020-07-22 09:00:13 // 16388
haha:) 2 olyan autóm is volt amiben olyan motor volt, dögunalom volt mindkettő, de legalább értett hozzá a szervíz:)
Erhard 242 (Pure Energy)2020-07-22 08:48:47 // 16387
ez kb olyan, mint mikor felhívnak nálam mennyi lett volna az alkatrész... mindig mondom, hogy ingyen, mert most olyan akció van :)))
Erhard 242 (Pure Energy)2020-07-22 08:46:03 // 16386
elektromos hajtás....
Zolibácsi2020-07-22 08:41:35 // 16385
Psafca jobb lenne?
G-MANN🍀2020-07-22 00:07:46 // 16384
Furcsa....
Giuntini2020-07-21 23:09:42 // 16383
Hogy lehetett ilyen hülye nevet kitalálni: STELLANTS???? Ez lesz a neve az egyesült PSA-FCA-nak!
Giuntini2020-07-21 23:02:08 // 16382
De tényleg Alfának mit tudnak adni?? Nekünk van prémium padlólemezünk, prémium futóművünk motorjaink, nekik mi van???
Az 1,6 Hdi-t tegyék csak az Opelekbe!
Halesz2020-07-21 23:01:20 // 16381
Csak én érzem kicsit unfair-nek, hogy utólag dolgoztatsz kereskedőket teljesen feleslegesen, akik most abban a reményben vannak, hogy rendelsz tőlük autót?
Az online konfigurátorral is összeszámolhatod, majd a végeredményből vonj le különböző százalékokat 5 és 15 között...

Győr és Kecskemét is közel van hozzád? Azt hogy? :))))
Erhard 242 (Pure Energy)2020-07-21 22:29:45 // 16380
Majd lesz Giulia és Stelvio 1.6Hdivel :)))
Giuntini2020-07-21 22:26:28 // 16379
Az olasz Alfa Club cikkében már írják, hogy a PSA igényt tart a Giorgio padlólemezre. Tudtam hogy ez lesz! Aztán majd megjelennek az Alfa motorok Opelekben, Peugeotokban. Ebből az egészből az Alfa Romeo fog a legkevesebbet profitálni. Mit tud adni bármilyen PSA egység az Alfának? Három hengeres motort? Azt köszönjük nem! Egyetlen Alfa motort sem akarok látni egyetlen közlekedő edényben sem!
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.