Fórum >> Típusok >> Giulia

Haddel2018-08-11 20:36:23 // 5466
Haddel2018-08-11 20:34:52 // 5465
Én anno mikor az automata Giuliát kipróbáltam,akkor kuplungoltam egyet ,magyarán satufékeztem,még jó ,hogy mögöttem kellő követési távolságot tartottak.
Pedig vezettem már előtte pár automata váltós autót.
'''''2018-08-09 17:37:34 // 5464
Annó a 156,2.0 selespeed-ben kihúzattam egyben aztán raktam volna a kettőt.Úgy kapartam le magam a szélvédőről. :-)
Nem hittem de nagyon gyorsan megszoktam ezt a váltófüles automatát.
gecsa2018-08-09 13:58:00 // 5463
Én is ültem automatában. Aztán, amikor megfeledkeztem magamról, kuplungoltam. Na, itt nem nevetett senki. :D
Jani72122018-08-08 23:00:44 // 5462
Multkor engem is kinevettek amikor a rezsoban elkezdtem a vàltòfület huzogatni :)
'''''2018-08-08 21:50:15 // 5461
Megszoktam nagyon a váltófüleket.Olyan mintha motoroznék.Csak pakolgatom fel-le.Iszonyat gyorsan vált.
gecsa2018-08-08 21:44:21 // 5460
Az igazi vezetési élményért áldozatokat kell hozni! :D
'''''2018-08-08 20:45:26 // 5459
Ma kihoztam a spidert.Nagyon furcsa volt kézzel váltani. :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2018-08-08 19:45:57 // 5458
elhiszem csak azért osztom meg, mert szerintem a tulajok 90%-nak automata az autója :)
Szabolcs 1592018-08-08 19:17:57 // 5457
Zf váltó honlapjáról van az infó
Szabolcs 1592018-08-08 19:17:13 // 5456
Automata sebességváltókban magas hőmérséklet esetén (például erősen sportos vezetési stílus vagy utánfutók gyakori használata) az olaj gyorsabban fárad ki, mint normál körülmények között. Ezért a vezetési stílustól függően a ZF legkésőbb 100.000 futott kilométer után vagy nyolc év elteltével ajánlja az olajcserét.
RomeoOne2018-08-08 16:25:53 // 5455
Örökéletűű :DDDDD
Jani72122018-08-08 16:25:53 // 5454
Egyèbkènt van erre az autòmata váltòs tèmàra egy topic, ha jòl emlèkszem
Erhard 242 (Pure Energy)2018-08-08 16:10:27 // 5453
22-én az első olajcsere, rákérdeztem az váltó olajcserére semmit nem írnak elő... az automata váltós emberem azt mondta 60-80e-ként cseréljem ...
zgi5212018-08-08 09:46:50 // 5452
érdemes emgnézned, mert az olasz csak a 17 colos kerekhez adja -gyárilag. ha 18 colos kereket kap/ott az autó, ahhoz alapból nem jár -mondván az úgyis defekttűrő abroncs.

érdekes hozzáállás egyébként, egy bőven 10+ millás autónál.
Jani72122018-08-08 08:24:52 // 5451
Megvan, köszönöm! Eszembe sem jutott megnèzni :/ nem tudom, hogy van-e defektjavìtòm, de ma megnèzem :)
zgi5212018-08-08 05:34:58 // 5450
Gondolom defektjavito szetted is van, azt is ide kell..;/)
WebM2018-08-07 22:50:24 // 5449
Jah, egy szögletes fedél alatt az USB-k mellett.
Jani72122018-08-07 21:56:53 // 5448
Rendes szivargyujtos?
WebM2018-08-07 18:58:16 // 5447
A könyöklőben nálam van egy csatlakozó.
Jani72122018-08-07 18:25:09 // 5446
Bakker, akartam venni 12v-os matracpumpat, de tajottem, hogy a Julisba nem tudom hova dugni :(
WarbiRunner (Gyuri)2018-08-07 16:10:12 // 5445
Szerencsére nem a forgalomban vártam :-) Orvosi rendelő, recept, 20p. A közlekedést itt hazai terepen megoldom hatékonyan, 15p-nél többet nem ülök autóban egyszerre. Nem lenne idegem Budapesthez :-S
zgi5212018-08-07 15:18:00 // 5444
ahelyett, hogy kiraknád N -be és gurulnál? :)))))
Erhard 242 (Pure Energy)2018-08-07 14:49:05 // 5443
ne is mondd nálunk mindent egyszerre túrnak, körforgalmasítanak 17km kb 1 óra :D :D :D
Kazes☻2018-08-07 14:45:38 // 5442
Gyere fel Pestre... mondjuk a rakpartra... ott még regényt is írhatsz! :D
WarbiRunner (Gyuri)2018-08-07 14:42:37 // 5441
Csak nyugodtan ;-DD Ezt írtam, megáll a pumpa. Ezért nem rakom ki N-be pályázás után. Szóval jol van az. Megyek megint húzogatni. Tököm ebbe a sok sorbanállásba, hogy időm van írogatni :-)
Kazes☻2018-08-07 14:28:29 // 5440
Maaargitot mindenfelé találni... sajna! :D
Erhard 242 (Pure Energy)2018-08-07 14:22:11 // 5439
a kúszással sincs semmi probléma nem kell gázt adni csak a fékkel játszani :) Engem sokkal jobban zavar, mikor az előttem lévő nem a féket tapossa, ha nem behúzott kézifékkel várja a zöldet, na mire kioldja a kéziféket közben hátragurul 15-20cm-et amivel az ideget már beléd rakja és kb 5 autó lemarad a zöldről a reakcióideje miatt :DDD
zgi5212018-08-07 14:14:51 // 5438
sztem a dugóban "kúszás" ennél sokkal nagyobb problematika. mint N vs. D :)
zgi5212018-08-07 14:12:46 // 5437
mondjuk arra nem találtam utalást, a csipogási tapasztalaton kívül, ha vki bepattana miközben Te kint vagy zsebedben a kulccsal el tud indulni? max. az első leállításig
az amcsi verziókon tán van vmi pánik gomb is..
Erhard 242 (Pure Energy)2018-08-07 14:10:54 // 5436
Tudom, hogy Te bírod a savazást :) Csak a Te kedvedért felhívtam az automata váltós szerelőmet és azt mondta az a baj az N-be való kapcsolással, hogy megszakítja a váltónak az olajjal való hűtési folyamatát szóval károsítja a váltót az új váltók D-nél kiteszik üresbe pár másodperc múlva de az még sem ugyan az a folyamat... na ha többre vagy kíváncsi megadom a számát beszélgess vele :D
WarbiRunner (Gyuri)2018-08-07 14:08:44 // 5435
Ki hol laki ugye. Itt az "Alföld tengersík vidékin" ha a szél arrébb nem fújja, nem sokfelé tud gurulni :-) Emelkedőn nyilván felesleges az N is és a P is, mert akkor tényleg D-ben fékkel kényelmesebb állni, és aztán rábízni magam a hill holder-re.
zgi5212018-08-07 14:08:03 // 5434
a UM lényegében ennyit említ :

Üres (N)
113)
Egy manuális sebességváltó üres
fokozatának felel meg. Az N (Üres)
üzemmód kijelölésével beindíthatjuk a
motort. Aktiváljuk az N üzemmódot
hosszú megállások esetén, járó motornál.
Működtessük az elektromos
rögzítőféket is.
RomeoOne2018-08-07 13:59:54 // 5433
Akkor te valami nagyon hegyvidékes helyen lakhatsz. Én, ha tehetem, nem állok a féken. csak hagyom üresben
zgi5212018-08-07 13:58:10 // 5432
jahh, ez a másik. :)

elég bolondbiztos cucc, hisz Ámerikában is forgalmazzák :P
zgi5212018-08-07 13:57:12 // 5431
manuális váltónál is álltam a féken :) igen ritka helyzet az, hogy üresben, lámpánál nem gurul el az autó.. :)

Júlia, ha kinyitom a bal oldali ajtót már P-be dobja..

ennél már csak a start.stop érdekesebb, mikor leáll.. :)
Erhard 242 (Pure Energy)2018-08-07 13:55:34 // 5430
Automatán ráhúzza P-nél gyári beállításban a kéziféket nem kell aggódnod a kis retesz megbízhatóságán :DDD
RomeoOne2018-08-07 13:54:38 // 5429
De itt sincs semmi szó róla, hogy ne lenne jó N-be kitenni. Mindössze azt magyarázza az összes, hogy ne úgy használd az üres-t, mint manuális váltónál. Automatánál csak álló helyzetben tedd ki üresben. Míg ugye manuálisnál az ember ki szokta dobni üresbe menet közben is, pl. lámpa felé gurulásnál. Szóval amit Warbi csinál, hogy amikor sokáig áll és kidobja üresben, azzal semmi gond sincs.
WarbiRunner (Gyuri)2018-08-07 13:54:02 // 5428
Ezt meg én nem értem. Manuális váltósnál mit tennél? Behúzod a kézit. Automatánál is jobb, ha így teszel, hogy ne egy kis fiszem-f.om retesz tartsa az autód súlyát. Pláne emelkedőn. Akkor meg ha úgyis húzol kézit, teljesen mindegy, hogy P vagy N. A különbség ennyi, P-ben betol egy fém pöcköt a váltóba, ezzel reteszeli, N-ben pedig ezt nem teszi meg. Szóval jó lesz az úgy.. használja mindenki ahogy akarja :-DD
Erhard 242 (Pure Energy)2018-08-07 13:53:35 // 5427
szintén zenész nálam is mindig P-ben van ha leállok, szerencsétlen StarTrekes gyerek halt meg pár éve ő is N-be rakta az autót és a kapunyitás közben szétnyomta az autó...
Erhard 242 (Pure Energy)2018-08-07 13:51:09 // 5426
akár, meg városban is azzal megy ki be kapcsolgatja közben minden megállásnál N-be meg vissza, ha lenne start stop még azt is lehetne buzerálni közben... szerintem kamionsofőrnek kellene elmennie ott annyi de annyi bizbasz van fék, bubi, retarder, kézifék, elektromos motorfék ez az igazi kánaán :DDD
zgi5212018-08-07 13:50:23 // 5425
én ezt az N dolgot még mindig nem érem :( , mivel soha nem használom., gondolom ekkor elgurul az autó, ha üresben van.. ezért én kizárólag P -be rakom kapunyitogatáskor, vagy ha vki kiszáll stb..
WarbiRunner (Gyuri)2018-08-07 13:49:46 // 5424
Ez már elkanyarodott kicsit beszólós irányba, de mindegy, Tőled nem veszem sértésnek :-DD Nekem így kényelmes, nem tudom miért baj. Egy kattintás előre, vissza, a bonyolultságát sem érzem. Nincs retesz sem közben, tehát mondhatni erre találták ki. Ha a gyáriak azt akarták volna, hogy ne használja így a paraszt, akkor reteszelik az N-et is, rögtön eszembe nem jutna küzdeni vele. Hogy ki mit akar bizonyítani, azt nem tudom, én leírtam a véleményemet. Biztos autó függő is, hogy melyikben hogy kényelmesebb.
Lehet hogy felesleges volt az automata nekem, de ezt az autót nem én rendeltem a szalonból. Viszont automatástól, 2.4-estől, dpf-estől a lehető legjobb vétel volt, baromira nem bántam meg. Megyek is húzogtani :-D
Erhard 242 (Pure Energy)2018-08-07 13:47:16 // 5423
nem is Rád értettem csak úgy általánosságban írtam :)
Kazes☻2018-08-07 13:45:38 // 5422
Nem én írtam, hogy kényelmetlen... :P de mindegy. Nekem rendes váltóm van, meg kézifékem is. ;)
gecsa2018-08-07 13:44:32 // 5421
Szerintem tolatni is tempomattal tolat! :D
Erhard 242 (Pure Energy)2018-08-07 12:49:34 // 5420
Bírom amikor az emberek már minden idióta érvet felhoznak csak hogy a saját igazukat igazolják...
És autópályán mivel nyomod a gázt órákig farúddal az nem kényelmetlen???ahhhhhhhhhhh :DDDDDDDDDDDDD
Kazes☻2018-08-07 12:33:07 // 5419
"Márpedig perceket állni a féken nekem minden, csak nem kényelmes. " - nekem erre ott a kézifék! ;)
Erhard 242 (Pure Energy)2018-08-07 12:12:01 // 5418
jah én is ezt mondom aki húzogatni akarja tegye sokaknak megmaradt kisfiús korukból ez a komplexus csak annak felesleges volt automatát vennie :DDD
Giuntini2018-08-07 12:08:15 // 5417
Minden modern automata váltó, álló helyzetben "N"- be teszi, csak mi ezt nem vesszük észre. Ha lelépünk a fékről "D"- be rakja. Ezt észre lehet venni egy alig észrevehető késlekedéssel. Tehát szeri tem teljesen felesleges a váltókarhoz nyúlni. Sorompónál, kapunyitásnál én is átteszem "N" -be.
Azt viszont én is hallottam, hogy a kézi váltás nem tesz jót a hagyományos automatának. Ezt kétlem, mert a QV-ben is ott vannak a fülek, és ott ezzel az igazi élmény váltani, nem tervezték volna így.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.