Fórum >> Típusok >> Giulia

Giuntini2016-09-30 09:46:01 // 2248
Nagyon klassz Pisti! Örülök, hogy jók a benyomásaid! Amit tegnap beszéltünk telefonon, én úgy tudom, hogy a BMW-nél sem érintőképernyős a navi, hanem mindent az I-Drive rendszerrel kell elérni. Nekem is ez a véleményem (bár nem vezettem a Giuliát), hogy bizonyos fokig fel kellett adni az egyediséget az EU trendek miatt. De ezt nagyon jól csinálta az Alfa, és izig-vérig Alfa Romeo született. Hajrá Alfa! HAJRÁ PITYUKOMA!
Most olvastam el a tesztet a szennylapban, az októberi Auto Bildben az új Porsche Panamera Turbóról. Azt írják, új etalon született a sportlimuzin kategóriában, hogy nincs még egy autó, amelyik így megy, és így viselkedik a kanyarokban. Kedves német barátaink, és autószagértők! Miért nem vesztek tudomást arról, hogy a mi QV-nk, lealázta a Nurburgringen a ti Porschéteket?
Pityukoma2016-09-30 09:03:47 // 2247
Sziasztok tegnap előtt délután volt szerencsém Vermacy CarTársunknak köszönhetően kipróbálnom az új Giuliát. A 180Le diesel motor muzsikált benne. A teszt köröm olyan 15-20 perc lehetett, de nem akartam visszaélni András jóságával. Így hát sok tapasztalatot nem szereztem az idő rövidsége miatt. Ahhoz legalább pár óra kellene. Így maradt az első benyomás ami maximálisan pozitív. Ízig vérig Alfa, ahogy beültem azonnal otthon éreztem magam benne. Nem volt semmiféle idegen érzésem, a kormány, a pedálok, az ülés jól pozicionált, számomra tökéletes. Vezethetősége talán picit puhább mint az 59-es, de így is megmaradt az a férfias érzés. A tervezői jól felismerték hogy közeledni kell az egyediséget megőrizve az eu trendhez. Egy kis kritikát azért megfogalmaznék vele kapcsolatban: 2015-16-ban egy 12 millás új autón illene a központi kijelzőt/navit érintő képernyővel kezelni. Bár lehet szándékosan hagyták meg a FL-ig. (visszatekinve az 59-nél is FL-kor lecserélték a navit) Mindent összevetve ha egyszóva kell jellemeznem, az nem lehet más mint: KELL :-)Atesztkör vége.
Tedi2016-09-29 14:52:03 // 2246
Azért megremegett a kezem, mert a La Ferrari Aperta azért na....:)
RomeoOne2016-09-29 14:00:02 // 2245
Akinek van twittere, itt tud szavazni. Ez az Autocar magazin olvasóinak szavazása a Párizsi Autókiállítás kedvenc autójáról. A Giulia Veloce vezet így is.
Norby2016-09-23 18:04:51 // 2244
Biztos, hogy a németek németnek adják el a legtöbb autót.
Amerika , ázsia új piac, ahol sikeresebbek lehetnek mint európában. Itt elég erős a mezőny, mert mindenki sokat tud az autókról. Amerikában a "zöld poklos" idővel eladhatnak sok autót, Európában nem sokat.
Sokkal több autót fogy amerikában, ezért könnyebb lehet sokat eladni.
Nem ide koncentrálnak, ez kicsit érthető, csak legyen sikeres, minegy hogyan, mert akkor a jövőben lesz még egyedibb és szebb autó is mint a Brera-159 páros! :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2016-09-23 14:25:41 // 2243
szerintem meg az Európai piac a legnagyobb... ha csak nézem a BMW-t vagy a Mercedes-t a kontinensen adja el a legtöbb autóját... egy 2013-as USA TOP 10-es statisztikában nincs Európai autó Japán annál több a Fosvágen 90e db autót tudott értékesíteni....ok már 2016 van de nem hinnék a nagy változásban
RomeoOne2016-09-23 13:54:26 // 2242
Az én nem reprezentatív kérdezősködéseim alapján nem tudják, hogy BMW/Audi kategóriája (amit ismernek kint is). Azt hiszik, hogy egy drágább brand, mert kevésbé kommersz.
Tedi2016-09-23 13:38:27 // 2241
A legnagyobb piac ott van, ahol potenciálisan a legtöbb vásárlót el lehet érni :)
Nem mondom, kemény fába vágták a fejszéjüket azzal, hogy USA-ba is visszatérnek. Novemberben megyünk ki a Los Angeles-i autókiállításra, akkor egy kicsit faggatni is szeretnénk az utca emberét, hogy mit tud az Alfákról, mi a véleménye a brandről. Csak fel szeretnénk mérni, hogy mik a közállapotok Alfa fronton.
RomeoOne2016-09-23 13:24:42 // 2240
És hol a legnagyobb a piaca az Alfa Romeo-nak?
Mert az USA-ban nemhogy Alfát, de még olasz autót sem láttam. Talán a nagyvárosokban a kisebb Fiat-ok előfordulhatnak. Ázsiáról nem tudok nyilatkozni.
De legyen sikerük, törjenek be az EU-n kívüli piacra is. Hátha sikerül.
Kazes☻2016-09-23 13:17:30 // 2239
megasuv... ;)
Tedi2016-09-23 13:08:06 // 2238
Na, akkor kezdjük ott, hogy az SW csak és kizárólag Európában dívik. Kínában telibeszarják, az Államokban nem különben. Namost, e három közül a legkisebb piac az európai. Hiába európai cégek, azért az FCA sem hülye, ők is rájöttek, hogy ha fel akarják turbózni az Alfát, akkor olyan autót kell elsősorban csinálni, ami mindhárom piacon jól fogyhat, ez pedig a berlina.
VKG699!!! (4x156+75)2016-09-23 10:18:18 // 2237
Banyek hát ebből élek :DDDD
RomeoOne2016-09-23 08:18:22 // 2236
Nem csúsztatás, igaza van. Még a coupé-nál úgy ahogy el is fogadható az érvelés, de hogy SW csak akkor lesz, ha a berlina jól fogy? Ez hatalmas baromság. Elég ha itt megnézed, hogy miylen az arány SW-k és berlinák között. Sztem 2:1-hez. Az SW nagy népautó, ha az nem fogyna, akkor semmi. Nem értem én sem, hogy az SW-t miért nem lehet egyből kihozni.
Tedi2016-09-21 13:16:38 // 2235
Értelek, persze. De eléggé nagy csúsztatás, amit mondasz :)
VKG699!!! (4x156+75)2016-09-21 11:19:57 // 2234
Akkor mindenki vegyen egy szedánt, hogy vehessen 2 év múlva egy sw-t? :)))

Vagy azonnal 2 dbot, ha kupét is akar? :)))

Remélem érted mire utalok...
Kazes☻2016-09-21 11:04:40 // 2233
Azért van akinek megfizethető... ;) Mondjuk nem is azért készült, hogy úton-útfélen találkozzon vele a zember... :) A SUV meg régóta köll, hát jöjjön csak... mondjuk sosem érte3ttem, ha már volt egy Matta és jó volt, akkor miért nem toltak rajt időnként egyet... főleg, hogy a Fiatnak sem volt ilyesmi...!
Giuntini2016-09-21 09:40:04 // 2232
Szerintem a Stelvio fog üzletileg nagyot dobni. Európában jelenleg ezekre van most a legnagyobb igény. Olaszországban nem. Remélem, ha üzletileg bejön, akkor lesz pénz a kupéra vagy egy megfizethetőbb spiderre. Mert a 4C nem megfizethető.
Kazes☻2016-09-20 22:47:16 // 2231
Ok, különben is ez egy 2010-es kép... :)
Kazes☻2016-09-20 22:45:15 // 2230
Még jó, hogy megtaláltad a baltát a másik topicban... de ide nem kell! ;)
Tedi2016-09-20 22:37:43 // 2229
Ha elmondom, meg kell, hogy öljelek. Vagy ti engem, a lényeg, hogy nem derülhet ki :)
Kazes☻2016-09-20 22:33:23 // 2228
kb. mint ebben a sorban? :)
Tedi2016-09-20 22:24:33 // 2227
Mondjuk azt, hogy nem lesz kupé, meg SW egyelőre várjuk ki, ebben nem ő a legkompetensebb.
AlfaCity előtt egy nappal én vittem le Budapestről Zánkára Marco Faziót, az Alfa képviselőjét, kérdeztem erről. Nyilván amellett, hogy sok konkrétumot nem mondhat annyit azért kiszedtem belőle, hogy akkor lesz kupé és SW, ha a szedán eladásai jók lesznek. Kb abból a bevételből fejlesztiok ki. Amúgy a kupé tervei készen vannak, a telefonján megmutatta a formatervet. Alig várom :)
Giuntini2016-09-20 22:08:03 // 2226
Még annyit hozzáteszek, hogy teljesen gyári gumival ment, valamit változtattak a guminyomáson. neki jobban tetszik a Giulia a Ferrari 488-nál, mert ez a mindennapokban is használható autó, pályán pedig gyorsabb volt a Ferrarinál. Amivel elkeserített, hogy nem lesz V6 dízel, sem SW. Ez szerintem óriási tévedés megint az Alfától. Akinek hathengeres dízel kell, az megy a BMW-hez, vagy akinek SW kell. Giuliából nem lesz sem kupé, sem spider. A nagy Alfáról még semmilyen konkrétumot nem tud. Azt mondta, hogy a dízel vezetése ugyanannyira élvezetes mint a QV-é, mert egy két dologtól eltekintve megegyezik vele. Remélem, azért kihoznak egy igazi GT-t, és spidert. Viszont nagyon mosolygott, mikor a DTM-ről kérdezték. Én szerintem a QV-vel visszatérnek a DTM-be.
BCS2016-09-20 20:51:05 // 2225
Az öreg Francia azért még mindig keni neki. ;)

https://www.youtube.com/watch?v=rzalZgZCNgQ
BCS2016-09-20 20:46:58 // 2224
Köszi! :)
Erhard 242 (Pure Energy)2016-09-20 20:27:04 // 2223
Én nagyon örülök végre combos, megfizethetö modellek sorakoznak fel bár én csak használtra pályázom majd de pár évesen sem lesznek elszállt árakon a konkurenciát figyelembe véve... ezért sírtunk már hány éve és most robbantottak
Tedi2016-09-20 20:18:34 // 2222
Röviden: nagyon boldogok vagyunk, hármévet dolgoztak a projekten. Nehézt a pálya, mert szar az aszfalt, sok nagyon hasonló kanyar van, nehéz memorizálni, szinte nincs két ugyanolyan időjárású nap. A teszkör során többször panaszkodott felülkormányzásra, de sikerült megoldani a szitut, ott nem tűnt olyan durvának.
Az apja Giorgio Francia sokat dolgozott az Alfának, versenyzett is nekik amellett, hogy tesztpilóta volt. Fabio most tesztpilóta, a giulia fejlesztésében is benne volt, a fékek és a menetstabilizálás volt a fő területe, de a kormányzásban és segített.
Amennyire lehetett, teljesen gyári volt az autó, egy-két bizztonsági cuccot módosítottak rajta.
Az autó kormányzása, kezelhetősége, és a fékek tetszenek neki az autón a legjobban, a fékmegoldást többen le fogják koppintani szerinte. Nem tudja, de reméli, hogy lesz a qv-nál gyorsabb vas és visszatérhetnek a versenypályára is.
Tedi2016-09-20 20:05:49 // 2221
Hátő, gőzöm sincs, hogy twin scroll-e, az angol közleményben 2 in 1 turbocharger volt, őszintén szólva fingom sincs, hogy mit értenek ez alatt :)

Amennyire tudom, a Garrett szállítja a turbókat, de lecsekkolom majd.

Stef
Nem értem mi baja az embereknek a normál Giulia ülésekkel. Ültem benne, próbáltam, semmi baj nem volt velük.
Az ára meg...hát ennyiért vesztegetik az ilyen kategórájú és felszereltségű autókat mostanság. BMW, Merga, Audi ugyanennyibe fáj, sőt, többe.
Kazes☻2016-09-20 19:50:05 // 2220
Pl. Giuntini cartárs... ;)
BCS2016-09-20 19:47:42 // 2219
Fabio Francia a rekordöntésről: https://www.youtube.com/watch?v=EwPpPy851fM

Aki tud olaszul lefordíthatná. :)))
Kazes☻2016-09-20 19:42:50 // 2218
Me' köll nékik a sok migráns... : /
BCS2016-09-20 19:33:45 // 2217
Ill. ki a turbó beszállító? A QV-hez tudom, hogy az IHI, ugyanúgy mint a Ferrarikba.
BCS2016-09-20 19:32:23 // 2216
@Tedi
Kettő az egyben turbó alatt gondolom twin-scrollt értesz. ;)
Azt lehet tudni, hogy a turbó kerámia golyóscsapágyas-e?
Stef2016-09-20 19:21:56 // 2215
Az egyik szemem sír, a másik nevet. Örülök, hogy végre van ilyen modell, ez igen! Másfelől ez a jó kis csomag legalább +4+5 Milla lesz az alap benzineshez képest, ami már így sem olcsó!
Már épp összeállítottam a jövendőbeli Giuliám konfigurációját, és már csak egyetlen dolog csípte a szemem (az árán túl), az a nyavalyás ülés. Már kezdtem beletörődni és elfogadni, erre tessék: ugye hogy lehet normális üléseket is gyártani a Giuliához? Ja, csak meg kell hozzá venni a Veloce csomagot. Na neeeeeeem! :(
Lehet hogy mégse veszek Giuliát...
Ebben az árkategóriában már nagy a választék, és egyébként is csak a Giuliáért lettem volna hajlandó 10M HUF felett áldozni.
Inkább tényleg megtartom majd a 156-ot hogy legyen Alfám, és veszek mellé valami sokkal olcsóbb idegent. Ááááááááááá! :(
Giuntini2016-09-20 19:08:22 // 2214
Olvastam, és az nagyon korrekt volt. És láttam a videót is. A németek miért nem tudnak ilyen korrektek lenni. Mi ez az elfogultság. Az Auto Bildnél az Audi az etalon, azt a szintet senki sem érheti el. VW finanszírozás?
Tedi2016-09-20 18:51:51 // 2213
Olvastad az augusztusi Quattroruote-ban a Giulia-3-A4-C Merci összehasonlítást?
Ha kell, akkor be tudom scanelni neked, itt van az asztalomon a print magazin :)

Na, de csak azért hoztam fel, mert az olaszok ezzel szemben csak annyit csináltak, hogy egzakt módon összehasonlították a négy autót, elmondták melyikben mi a jó és mi a rossz, de végső konklúziót nem hoztak. Azt hozza meg a kedves olvasó. Lehet ezt így is.
Giuntini2016-09-20 17:48:47 // 2212
Azt hallottam, hogy a német Auto Bildben már összehasonlították az M3-ast a QV-vel. És nem meglepő, nekem azt mesélték, hogy nagyon lefikázták az Alfát. Az egész világon akik tesztelték a QV-t hozsannáztak róla, az Auto Bild ismét fikázik. Ismét elkezdik, amit a 159-cel tettek. Szándékosan tönkretették a típust, mert a BMW-t kell segíteni. Ha a BMW már magától nem képes valamit legyőzni, a média segítségére lesz. Ha ez igaz, akkor nagyon gusztustalan. A Giuliáról is kitalálnak hazugságokat a teszteken. Egyszerűen az olaszok akármilyen autót építenek, nem győzheti le a BMW-t. Hiába a rekordok, hiába a tesztek, hiába a számok, egy pár fizetett újságíró mindent tönkretehet.
Kazes☻2016-09-20 16:25:11 // 2211
Köszönjük szépen... nagyon baba! ;)
Buksi2016-09-20 15:16:15 // 2210
Én még soha nem találkoztam olyan műhellyel, ahol leszedték a régi ragasztót a felniről. :-/
Kazes☻2016-09-20 13:54:22 // 2208
Két új szín, két új motor (2 literes, 280 lóerős benzin és 210 lóerős 2.2-es dízel), és összkerékhajtás: ez a Giulia Veloce, amely a párizsi autókiállításon mutatkozik be.
:)
Rolee462016-09-18 20:57:36 // 2207
Nincs idejuk ilyenel sza..kodni!?Az igenyes gumiszerelok azert leszedik😀
Buksi2016-09-18 18:52:10 // 2206
Ezt amúgy én sem értem. Biztos nincs benne a szerelés árában. :-D
droberto2016-09-18 16:16:49 // 2205
Nem értem, hogy miért nem fér bele, hogy letakarítsák a ragacsot. Nem kell hozzá csak egy matricaradír vagy 8 csepp oldószer meg egy rongy. :)
Buksi2016-09-18 11:47:05 // 2204
Így sem tudnak! :-DDD
Kék színben nekem sem tetszik annyira, de ha hozzám vágnának egyet, azért elfogadnám. ;-))))
Buksi2016-09-18 11:45:59 // 2203
Sztem ez már nem az eredeti garnitúra, mert a súlyok is máshová kerültek. :-)
Buksi2016-09-18 11:42:50 // 2202
Nem-nem. Nem én voltam,én csak fotóztam. :-))
Buksi2016-09-18 11:42:18 // 2201
Most már legalább tudom kié a 159-es a conti parkolóban. :-))))
Rolee462016-09-17 21:07:43 // 2200
Az Amore Rap utan mindig ez a kovetkezo👍👍👍
Rolee462016-09-17 21:02:04 // 2199
Hat Buksi,ha a nevedre kerul egy ilyen gyonyoruseg biztos sekni nem tud majd nektek elenallni😃😉.Kek szinbe nem tetszik😕.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.