Fórum >> Típusok >> Giulia

Kazes☻2018-08-03 12:14:23 // 5350
Azért a vége érdekes... hisz mégiscsak ott áll a Barchetta a garázsba...! :)
Kazes☻2018-08-03 12:13:25 // 5349
Most nem a carrtársat akartam konkrétan kipécézni, csak számomra furcsa, ugyanis nem az első ilyet olvasom, hogy szeretett Alfám eladó céges autó érkezése miatt! Számomra ez a kissé felfoghatatlan... Ok, hogy egész héten odamegy a cégessel, ahova akar stb. De számomra legalábbis lenne és volt (hasonló esetben) legalább hétvégén beülni a saját Alfámba és hajtani egyet... meg talikra járni. :)
WarbiRunner (Gyuri)2018-08-03 10:58:13 // 5348
Szerintem aki erősebben gazdasági szemléletű, az így gondolkodik, eladja. Percenként ketyeg a veszteség azon, hogy ott áll egy 10 millás érték feleslegesen. Persze van az az anyagi háttér, ahol ez már tökmindegy, de jellemzően nem multicég alkalmazott aki már ott jár :-)
Forsberg2018-08-03 10:02:07 // 5347
Ok, hogy álom autó, de azért álljon otthon, hogy néha menj vele egy karikát?
Közben meg az ára rohamosan esik. Ha van egy céges sedan-od, akkor felesleges egy saját is, még ha az sokkal jobb is mint a céges. Ha megszűnik a munkád, akkor is vehetsz saját autót. Céges mellet tényleg egy hobbi autó jó, ami jelentősen eltér stílusban a cégestől. Egy erőgép, coupe, cabrio, sportkocsi, terepjáró, busz, villamos stb. De hangsúlyozom, ez az én véleményem. Mindenki azt csinál ami neki jó.
zgi5212018-08-03 09:49:20 // 5346
kicsit elkanyarodtunk a Giuliától, de a mai hektikus világban senki nem lehet biztos a melóhelyében. most épp a cégautóra fókuszálok, annak vajh meddigi birtoklására.

nekem, ha van egy nullszaldós autóm, azért lehet kivárok x időtt, mielőtt "eldobom".

nem egy skodáról, vagy egy astráról beszélünk ugye. hanem egy sokaknak bakancslistás álomautóról.

de az elején említettem, nem szabad senki felett pálcát törni, mert nem ismerjük az egyéni körülményeit.

nyilván , ha x évig törleszteni kellene, hát menjen a lecsóba persze.
RomeoOne2018-08-03 09:49:18 // 5345
Bár ott dolgoznék. Mentem múltkor az ügyfélszolgálatra. Persze pont nem volt fogadási idő. Heti 4 nap az ügyfélszolgálat, azokból 3 nap 6 órás, a péntek meg csak 4. Ezeknek csak megszületni volt nehéz :DDD
Forsberg2018-08-03 09:43:50 // 5344
Ha tetszik, ha nem, teljesen felesleges egy ilyen autót megtartani cégautó mellett.
A tesómnak és a feleségének is cégautója van. Ugyan van km megkötés, de autónként havi 2000km. Afölött is mehet, de akkor valamennyit kell fizetni a naftába. Na most, van havi 4000km amit mehetnek egy hónapban. Kb. 5km-re laknak a munkahelytől. Ők is eladták a saját kocsikat, teljesen felesleges arra, hogy a garázsban álljanak. Egy Barchetta van még hobbicélra és ennyi.
zgi5212018-08-03 09:42:50 // 5343
ez attól függ, hogy a cég tulajdonolja e, akkor lehet. de lízingnél biztosan szerződésben rögzítik a havi/éves futásteljesítményt.

és manapság egyre kevésbé tuljadonolnak, mert a lizingelt autó alacsonyabb költséggel. jár.(nem részletezném)

a legtöbb helyen a fizuból is levonnak x ft havi díjat, nem is keveset.
ha pl. 50e/hó a levonás már érdemes elgondolkodni, hogy azt saját részre törleszted, vagy dobod be a cégednek. :)
Erhard 242 (Pure Energy)2018-08-03 09:39:21 // 5342
na jah a NAV-nál van lé mindenkit lehúzkodtok :D :D :D
RomeoOne2018-08-03 09:36:08 // 5341
A mi cégünknél korlátlan használat van, sztem még külföldön is. Igaz nem multi, hanem állami.
Erhard 242 (Pure Energy)2018-08-03 09:33:37 // 5340
a számok mást mutatnak ahogy látom, én nem vagyok a delej ellen sajnos ez politika direkt hazavágják őket... az én esetemben a SUV-nál nem igazán látok különbséget a fogyasztás között az Evoque 9,5-10L-et evett kb ennyit fog enni 6e km múlva a Stelvio is szóval felesleges delejt vennem.
a legtöbb céges autót itthon korlátlanul használhatják belföldön azért az elég nagy anyagi segítség...
zgi5212018-08-03 09:21:57 // 5339
én meg úgy látom nemigen megy le a dízelek ára sem. hidd el, ha lecseng a hiszti a mesterségesen keltett botránnyal kapcs.ban megint egálba kerül a benzin vs. dízel, sőt!

fura ez a dizel útálat, pedig a 450Nm tol rendesen az 5 literes fogyi mellett.
bent ülve pedig senki nem hallja, hogy "ez dízel..?" :P

egyébként manapság ma már nem olyan laza a cégautós használat, mint tizen-huszon éve.
a legtöbb flottalizing autóban gps követő modul van, sokszor az ügyfél nem is tud róla. :)

meghatározott futásteljesítmény stb.
most ne a Te cégedben, hanem multikban gondolkodj.

én is használok céges autót,szerencsére ez redukálja a sajátban keletkező km-t.
eddig sosem kérdőjelezték meg az igazolt márkaszervizes számlákkal, hogy relatíve kevés a km bennük. :)
Erhard 242 (Pure Energy)2018-08-03 09:07:33 // 5338
mi furi? Minek megtartani, ha ott az ingyenes céges autó főleg, ha pl 7végén is használhatja korlátlanul... 5 év múlva meg senki nem hinné el, hogy 25e km van az autójába meg gombokért tudja eladni, bár delejt szerintem így is nehéz jó áron eladni megnéztem pl a svájci vonalat 7,5-8 mihály egy 1 éves Giulia papírozással a benyás meg 10 környéke nem kicsi a különbség....
zgi5212018-08-03 08:58:08 // 5337
Sztem is, szeretné ha jó helyre kerülne. Ez ugye nem mindenkiről mondható el -most függetlenítsünk az autóbuzerátoroktól. :)
zgi5212018-08-03 08:56:48 // 5336
..és,sajnos már a lizing lejártakor sincs elővásárlási jogod. legalábbis nálunk, már nincs. :( ennél sokkal, de sokkal nagyobb üzlet ez. persze lepukkantat megvehetsz aukción, de az kinek kell.
TtK2018-08-03 08:53:41 // 5335
Szerintem ez pozitív üzenet. Nem azért adja el, mert csalódott benne.
zgi5212018-08-03 08:53:30 // 5334
Kizárt, hogy a Te autódat egy multi átvegye lizingre. Ez annál nagyobb üzlet nekik. :)
WarbiRunner (Gyuri)2018-08-03 08:49:59 // 5333
Ha ingyen autózol egy új, vagy majdnem új középkategóriással, minek fenntartani egy 10 millás autót? Én se tenném. Esetleg megpróbálnám lízingeltetni a vadi új Alfámat a céggel :-) Persze erre nem nagy az esély hogy belemennek. Amúgy hogy királyság e, nem tudom. A cégnek nem kis összeg egy ilyen autó, nyilván annak adják, aki aztán rohangálhat éjjel nappal vele. Én ilyenre már nem vágyom :-)
zgi5212018-08-03 07:14:07 // 5332
Sztem ne törjünk pálcát más felett, lehet Ő úgy gondolja ez pozitív jellemző.
És valszeg meg van az oka is miért adja el.
És nem, nem a céges a legjobb, hanem az Alfád. :-)

Más kérdés, hogy nálunk bizonyos beo. felett lehetett márkát, típust választani. Na akkor megjelent egy pár Gilulietta.. A tudatlanok persze akkor is Astrát és Skodrát választottak.
Kazes☻2018-08-02 22:57:55 // 5331
Számomra ez rejtély...
Piritu - 1.000.0002018-08-02 22:47:52 // 5330
én is ismerek olyan Alfást, aki a céges autó érkezésekor nagyon gyorsan megszabadult az Alfától...
Az más kérdés, hogy sose írnám be a hirdetésbe.
Kazes☻2018-08-02 22:38:23 // 5329
Ez jó...! :D
Kazes☻2018-08-02 22:38:11 // 5328
El tudom képzelni...! :D No, de akkor is... nekem furi.
Kazes☻2018-08-02 22:31:58 // 5327
De pláne...!
gecsa2018-08-02 21:55:26 // 5326
Skoda motor vígan kotor! :D
Piritu - 1.000.0002018-08-02 21:17:16 // 5325
Nem nagyon van jobb autó, mint a céges autó :-DD
zgi5212018-08-02 21:12:10 // 5324
Amore-és a srác egyébként..
Kazes☻2018-08-02 20:52:31 // 5323
Cartársak... a céges autó ennyire nagy királyság...?! :-o
gecsa2018-08-01 21:35:05 // 5322
A spoiler-divat is változik. :D Régen a szörfdeszka volt a divat, most a montenbályk a menő! :D
'''''2018-08-01 10:05:13 // 5321
Érdekesen néz ki így az autón.
Chabbi2018-08-01 09:07:03 // 5320
A mai napra azt az infót kaptam, hogy már a hengerfejet szedik le.
Kiváncsian várom már a hiba okát.
Persze ehhez is speciális célszerszám kell 😀
gecsa2018-07-31 22:02:43 // 5319
Nem a leesés a lényeg, a kérdés komoly volt. :)
gecsa2018-07-31 22:01:24 // 5318
Nem vadulok, még nem tervezem szétosztani a szerveim! :D
'''''2018-07-31 21:57:59 // 5317
Bicajszállító
0:58-nál ha erről nem esik le akkor semmiről! :-)
Haddel2018-07-31 20:24:57 // 5316
Olyan nincs,ne válogass! Legalább mindig egykerekezhetsz😃😃
gecsa2018-07-31 20:18:58 // 5315
Olyan nincs, ami kerékkel együtt szállít? Mint pl ami kombikra szokott lenni. Nem a vonóhorgos verzió.
Haddel2018-07-31 18:25:54 // 5314
vzsiros2018-07-31 14:02:09 // 5313
ja, nekem DZ-ék is ezt mondták anno... meg ahogy látjuk ezek a hollandok is kikapcsolják - tehát megoldás van, max lusta magyar szakszervíz ;-)
Erhard 242 (Pure Energy)2018-07-31 11:39:41 // 5312
akkor mondták, mikor átvettem az autóm, május
pettinke2018-07-31 10:57:30 // 5311
per pill. ez csak egy gateway, és fizikailag meg tudod kerülni - rá kell akaszkodnod közvetlenül a mögött lévő buszra, de persze már dolgoznak egyéb hackelésen is a népek :-)

a probléma a következő verziókkal lesz, ahol már magán a buszon lévő, felokosított egységek által generált forgalom is titkosított vagy legalábbis aláírós/kulccserés lesz.
WebM2018-07-31 10:56:01 // 5310
Jaja, láttam azt is, vicces lehet kipróbálni, de nyilván nem általános használatra van. A start-stop működésének megfordítása a teljesítménynövelős szoftverük része pár további okossággal együtt.
TtK2018-07-31 10:41:59 // 5309
Ez olyan, mint a DVD másolásgátlás. Aki nagyon akar a CAN buszon kavarni, az úgyis megoldja, csak a mezei júzer fog szívni..
pettinke2018-07-31 10:09:49 // 5308
az ESP kikapcsolós izé az csak egy, a CAN-re feldugható kütyű, amit akár ki is vehetsz, ha mész márkaszervizbe ...

viszont az FCA "kedves" lépésként a 2018-as évtől ún. security gateway-t vezetett be a CAN-buszra, ami nem engedi át magán az összes üzenetet, amíg egy központi, online szerverrel össze nem kommunikált. innentől egy csomó minden aftermarket CAN-buszos dolog kiesik (például a közkedvelt MultiEcuScan sem fog menni, max. a lekérdezésig jut)
WebM2018-07-31 10:02:27 // 5307
Ebbe ha bele is vágok, csak valami nagyon végső megoldás lesz. :)
WebM2018-07-31 10:00:52 // 5306
Mikori ez az infó? Budaörsön kb. egy hete azt mondták, hogy ilyet még nem tudnak, de többen érdeklődtek, és remélik, hamarosan lesz rá megoldás.
TtK2018-07-31 09:03:15 // 5305
Ha van egyszerűbb megoldás szóljatok, engem is q idegesít és mindig elfelejtem kikapcsolni..
Erhard 242 (Pure Energy)2018-07-31 09:01:31 // 5304
így van a Giu-t meg tudják oldani a hivatalos szervizben, hogy mindig off állásban maradjon, Stelvionál egyenlőre nem....
TtK2018-07-31 09:00:11 // 5303
https://www.giuliaforums.com/forum/754-giulia-how-diy/29361-stop-start-disabled-startup-success.html

Egy időzítővel egy másodpercig "megnyomja" a gombot.

Már csak egy olyan csatlakozást kell csinálni, ami nem bántja a lámpakapcsoló kábeleit. Biztos lehet szerezni papa-mama csatlakozó-párt. Ha így csinálod ki is lehet szedni, mielőtt a kötelező szervízre viszed.
vzsiros2018-07-31 08:40:29 // 5302
Én eddig úgy tudtam, hogy a szervizből ki lehet verni, hogy a start&stop-nál az alapbeállítás az OFF legyen.... Nem próbáltad még ezt az irányt?

Amúgy ha mást nem módosítasz, ez nem jár garanciavesztéssel.
WebM2018-07-31 00:06:13 // 5301
Jah, már belefutottam ebbe a cégbe, csábítóan hangzik, de a garit nem akarom elengedni. :)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.