Fórum >> Típusok >> Giulia

Csabi2019-08-18 21:34:42 // 10485
Ismerős, nem a Großglockner árnyékában ?
Az első pár kilométereken kímélni illene... :)
Piritu - 1.000.0002019-08-18 21:15:47 // 10484
Bejárattuk Júliát :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2019-08-18 14:24:55 // 10483
Ohh vannak epoxi gyurmák is... tökéletes lesz...
Erhard 242 (Pure Energy)2019-08-18 14:12:54 // 10482
Lekrtam az első rendszám keretet kétoldalival szépen felfexik az ívre viszont maradt két csodaszép lyuk a lökös rácson... gumigittet kell szerezni az szépen betömíti
Erhard 242 (Pure Energy)2019-08-18 14:10:04 // 10481
Na jah már a 159ti-vel is állandóan bűvészkedni kellett hát akkor még a QV-vel... ezért jó a Stelvio... Bulgáriában a bundeszen volt olyan szakasz ahol repült párszor és nem volt messze az alja :)))
R33Z2019-08-18 10:27:09 // 10480
QV, mint daily driver...
A heten befogtam napi hasznalatra a gepet, tapasztalatok:
XIV. Szuglo utca felol Angol utca elso fekvorendor, leert az alja, de ugy rendesen...
XIX. Kisfaludy utcaban (Ulloi sarok) probaltam felparkolni egy artalmatlannak tuno lankasan magasitott parkolohelyre. A kocsi felakadt. Vicces volt, a merevsege miatt egyik hatsokerek a levegoben forgott. Ugy tudtam lejonni, hogy az elso lokos alja leert.
Arkad parkolo lefele Kerepesi utra, leert az eleje...
XVI. Hosok fasora, eloztem egy balfaszt, egy utborda eppen akkor dobta meg a hatuljat, amikor raengedte a 600Nm-t, check torque vectoring hibakod...

Szoval inkabb nem, legszivesebben a sarokig is ezzel mennek, de sajnalom napi hasznalatban. A 2.0 elmegy mindenhol, Qval viszont nagyon meg kell gondolni mindent. Szerencsere nem lett baj, egy-ket kisebb karc lett csak az aljan, a lokoson egy csunyabb, diffit pedig ujrainditas megoldotta. Ennyit a hibakodokrol amit ugy szeretnek felfujni, mindennek oka van, altalaban felhasznalo altal. Szoval nem Ferrari, de azert kompromisszumos hetkoznapra. A 2018 evjaratnak lehet nem veletlen voltak hosszabb rugoi.

esvé2019-08-17 23:51:32 // 10479
srácok,
mostanában elég sok autópályán vannak útfelújítások, forgalom elterelések. Nagyon vigyázzatok ezeknél a helyeknél, legfőképpen ahol sávelhúzás vagy a szembejövő oldalra sávelterelés van.
Egyik este egy ilyen terelésnél az M1-n két autóval előttem egy német rendszámú MiniMorris a terelés kezdetekor, amikor a sávot átviszik a szembejövő oldalra, nyomott egy satuféket. Megállt nézelődni. Nem lassított, hanem megállt. Éppenhogy jobbra el tudtuk kerülni, persze már a terelő bolyákon átvágva, baromi nagy szerencsével hogy nem jött a külső sávban senki.
Az a jó, hogy talán háromszor is jelezve van, mikor jön a terelés.

Szóval a tereléseknél az átlagosnál is jobban figyeljetek, hagyjatok nagyobb követési távolságot és legyenek melegek a fékek:)
tdemeter2019-08-16 20:15:41 // 10478
Feltettem a nagy kérdést a linkelt fórumon és tök sokan válaszoltak. Azt írják, hogy tök normális ez és ne aggódjak miatta.
Másoknak tök más márkáknál is ugyanilyen.
Erhard 242 (Pure Energy)2019-08-16 17:48:20 // 10477
nem tudom, nem voltam ott szerintem nem nagy durrantás kiszedni a helyéről... 2 óra volt kb
Erhard 242 (Pure Energy)2019-08-16 17:47:08 // 10476
próbáljátok ki egyszer nem prémiummal lehet az a baj én sosem töltök bele azt :)))
tdemeter2019-08-16 15:31:07 // 10475
Ahogyan mások is írják, az első 200 méteren csinálja nekem is...
Prémium detto itt is
R33Z2019-08-16 15:05:52 // 10474
Éppen a héten csinálta a 2.0, de betudtam annak, hogy előtte kb. 1 hétig be sem indítottuk.
Egyszer fordult csak elő, következő nap már nem rángatott.
Benzin biztosan nem probléma, mert prémiumot használok mindkét Giu-ba.
zgi5212019-08-16 13:20:32 // 10472
nagyon szét kellett bombázni a műszarfalat, vagy Luigi viszonylagosan plug ang play -re tervezte? :) minta anno a fejegységeket pl..
zgi5212019-08-16 13:15:36 // 10471
3 fokozata van az érzékenységnek egyébként..
esvé2019-08-16 12:22:20 // 10470
nekem sem volt még ilyen
tdemeter2019-08-16 11:54:02 // 10468
Újabban azt veszem észre, hogy julcsa hidegen, az elinduláskor rángat néhányat. Ha finoman indulok vele akkor is. Aztán pár gyorsítás és kanyar után már semmi ilyen nincs.

Valaki tapasztalt ilyet már?
Erhard 242 (Pure Energy)2019-08-16 11:34:53 // 10467
ne keresd nem lehet kikapcsolni sötétedés után ... ráadásul annyira érzékeny, hogy én még be sem kapcsolnám amikor már feltolja a pilácsot
Piritu - 1.000.0002019-08-16 10:25:31 // 10466
Hmmm...
Ma délelőtt se találtam a menüpontot...
Erhard 242 (Pure Energy)2019-08-16 08:26:38 // 10465
hát jah mindenki magából indul ki, ne egyél annyi krumplit, mert nem nősz tőle :DDD Én konkrétan az esti határátkelésre gondoltam akár mikor csak gyújtáson van az autó, mert várni kell órákat de világítás nélkül nem lehet megoldani :PPP
esvé2019-08-15 23:45:57 // 10464
Nemrég vasúti átjáróban szerettem volna megkönyörülni a szemben álló autóson...lekapcsoltam, de már adta is rá DRL-t
Nem tudom melyikkel égettem jobban a retináját?;) ott hasznos lett volna ha le tudom kapcsolni...
RomeoOne2019-08-15 21:42:55 // 10463
Persze, persze. Megvetted a telekjárót, hogy éjszaka ki tudj menni a határba krumplit lopni, erre nem lehet lekapcsolni a lámpát... Pech!

:DDDDD
Erhard 242 (Pure Energy)2019-08-15 21:27:44 // 10462
Mondjuk basztatom a garázsban gyújtásnál...
Piritu - 1.000.0002019-08-15 21:27:02 // 10461
Kipróbáltam, belevilágítottam a szenzorba, akkor se jött vissza a menü...
Piritu - 1.000.0002019-08-15 21:16:02 // 10460
Kipróbáltam, kiszállok az autóból, becsukom és tadáám :-DD
Mondjuk tényleg érdekes hogy miért tűnik el a menüpont.
Piritu - 1.000.0002019-08-15 21:14:46 // 10459
Miért akarod éjjel kikapcsolni? Lopakodó üzemmód? :-D
Erhard 242 (Pure Energy)2019-08-15 21:08:58 // 10458
Próbáld meg este kikapcsolni... szólj ha sikerült
Piritu - 1.000.0002019-08-15 20:26:25 // 10457
??
Ha nullára tekerem a kapcsolót akkor csak a DRL világít, azt meg ki lehet kapcsolni a setupból:
"Ahol van ilyen, a D.R.L. világítást a
Connect rendszerről lehet
aktiválni/kiiktatni, a főmenüben az alábbi
funkciókat kell kiválasztani ehhez:
"Settings", "Lights" és "Daytime Running
Lights"."
Erhard 242 (Pure Energy)2019-08-15 20:21:03 // 10456
Jó a kanyarkövető meg az automata refi is, ami nagyon szar, hogy nem lehet kikapcsolni a világítást
Piritu - 1.000.0002019-08-15 19:22:16 // 10455
Tegnap este mentem vele egy kört sötétben.
Jobbnak tűnik minta Giulietta lámpája. Jobban bevilágít a kanyarba és az automata távfény nagy királyság.
Kócosw2019-08-15 18:58:00 // 10454
hiába is tagadnád. Én se tagadtam sose hogy akartam egy bussot. Így eccecsak meg kellett venni 🤔😜
Piritu - 1.000.0002019-08-15 18:50:40 // 10453
Szeretem mutatni nekik a középső ujjamat :-)
Piritu - 1.000.0002019-08-15 18:49:02 // 10452
Fullon van ...
RomeoOne2019-08-15 18:44:32 // 10451
Sosem tagadtam, hogy Giuliát akarok... Már csak a 'mikor?' a kérdés :DDD
pettinke2019-08-15 18:39:30 // 10450
és ha a waze saját beállításaiban átállítod a hangerőt, akkor is halk marad?
Kócosw2019-08-15 18:14:36 // 10449
gyanús vagy te nekem, feltűnően sokat írsz a Giulia topicba 😜😁
Shadin2019-08-15 17:50:58 // 10448
Az minek? Szabályosan kell közlekedni.
Piritu - 1.000.0002019-08-15 17:07:12 // 10447
engem sokkal inkább a trafi infó érdekelne :-P
Piritu - 1.000.0002019-08-15 17:06:01 // 10446
Lehalkítja, de ugyan olyan hangerővel mondja. Ha éppen nem a szövegre figyelsz fel sem tűnik hogy infót kaptál...
Lev2019-08-15 15:38:47 // 10445
Volt téma pár hete,hogy merre hány Giuliat láttatok: 3 napja érkeztünk Horvátországba (Medulin),eddig 4 Giuliaval es 1 Stelvioval talalkoztunk,igaz mindegyik német,vagy olasz volt.
RomeoOne2019-08-15 15:30:43 // 10444
Azt a pisztolyfogást keresem én is, amivel nem nyel el folyton annyit a feneketlen gyomra :DDD
'''''2019-08-15 13:46:28 // 10443
Én is szívok a tankolással.Még nem találtam meg a helyes pisztolyfogást.:-)
AlfaWatch2019-08-15 13:21:15 // 10442
Nalam is jelentkezik, habar nekem nem giulia/stelvio van. Kutas szerint nem kell tovig benyoni a pisztolyt, es igy valoban mukodik, mellette kap levegot es sztem ennyi eleg😀.
RomeoOne2019-08-15 13:15:20 // 10441
A kutakodásaim alapján én is erre következtetésre jutottam, de jó látni a hivatalos megerősítést :) Köszi!
Az eredeti cikkben voltak olyan megfogalmazások, amik félreérthetőek voltak és utána már úgy vették át más újságok... Így terjednek a pletykák :D
esvé2019-08-15 11:47:09 // 10440
szinte mindenhol előfordul, uh valszeg a szuszogó lesz a hibás.
nagyon köszönöm a tanácsokat:)
pettinke2019-08-15 11:40:53 // 10439
- ha ez mindig ugyanannál a kútoszlopnál van, akkor az hibás. (volt egy időben a közeli kúton egy állás, ami mindig csinálta, a többi meg nem)
- ha bárhol előfordul, akkor a tankod szuszogója el van tömődve, és nem tud mit kezdeni azzal, hogy a benzin szorítaná ki belőle a levegőt
- nekem öreg autónál jött ez eddig elő, ott az segít, ha nagyon lassan ereszted a benzint, a pisztoly legelső reteszelő fokozatán csak, vagy még kézzel tartva az alatt.
Rohodi Mihály2019-08-15 11:40:12 // 10438
"Elhalkulnak a sportos Mercedesek
A legújabb kompakt AMG modellek bemutatása kapcsán esett szó az EU-ban életbe léptetett zajkorlátozásokról, amelyek miatt a sportosabb modellek sem lehetnek majd olyan hangosak, mint eddig.

Ez a QV-re is hatással lesz?"

Gyári/importőri rövid válasz erre a kérdésre:
"Mivel már homologizalva vannak mostani állapotukban nem kell rajtuk változtatni"
:-)
Kazes☻2019-08-15 11:23:19 // 10437
Én meg már azt hittem, hogy csak nálam van a húsz éves autóimmal... de ezek szerint már az újaknál is előfordul(hat). :-o
esvé2019-08-15 11:19:43 // 10436
Srácok,
én az utóbbi hetekben megszenvedek a tankolással. Persze drága a benya, de most nem erről van szó;)
A pisztoly állandóan ki-kattan, mintha tele lenne a tank, pedig éppenhogy folyott bele valamennyi. Most már ott tartok, hogy kicsit elfordítom a pisztoly, de folyamatosan fognom kell. Hiába tolom bele kopp-ig, vagy kevésbé, ugyanúgy levágja folyamatosan.
Van ötletek, hogy miben bénázok? Másrészt, pár hónapja nem volt semmi gond, az utóbbi időben jelentkezik ez...
köszönöm:)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.