Fórum >> Típusok >> Giulia

Kazes☻2019-11-23 23:18:45 // 12282
A hátsókerekesség túl sokáig hiányzott szeretett márkánkból...
Liquid2019-11-23 23:18:19 // 12281
Pl. a 159-nél a sima elsőkerekes és a Q4 TI között akkora a különbség kanyarodásban, hogy szavakkal nehezen kifejezhető, pedig a Q4-ből az orrtolós nagydízelt hasonlítom a könnyed benzineshez.
Kazes☻2019-11-23 23:17:56 // 12280
Vagy akár te is láthatod rosszul... nekem sem jelenti a sportosságot... ezen kár így lamentálgatni. De nem rossz. Viszont egy Breraval szvsz összehasonlíthatatlan! :)
RomeoOne2019-11-23 23:17:25 // 12279
Ezt csak tőled szoktam hallani Emil :) Nem csúnya az SW hátulról, de azt az igazi tenyészbika fart a berlina hozza. Az SW is sportos. Csak hozzá kell tenni, hogy "ahhoz képest, hogy kombi"
Erhard 242 (Pure Energy)2019-11-23 23:16:29 // 12278
És itt baszta el most az Alfa valami ilyesmit kéne tolni a 6C néven
Liquid2019-11-23 23:15:29 // 12277
attól függ mit értünk SUV alatt, a Crosswagon már az, ha igen akkor a 159 TI-hez képest már a sima 159 SW is az (magasságban). Persze összemosok dolgokat, de a határok nem élesek. Ugyanolyan hitvallás ez is mint a dízel-benzin-hibrid-villany, vagy az automata-manual, vagy a húseavő-vega :)
Az meg hogy mi, hogyan kanyarodik, csupán hangolás, futómű és kerekek kérdése, meg persze a sofőré. Ráadásul még kevésbé mindennapi dolog, mint a csomagtér telerakása.
RomeoOne2019-11-23 23:15:16 // 12276
Ez nem így van :) Amikor azt mondtuk, hogy le lehet azt ültetni, akkor meg jöttél azzal, hogy akkor is magasan van húzva az övvonal, nagyok rajta a felületek... Pedig le lehet azt is oda rakni, mint a Giuliát. Persze lehet folytatni, hogy de még akkor is magasabb lenne a súlypontja, mintha csak egy kombi lenne stb. De ha így is simábban elfordul, mint bármi más, ideértve a 159-et, akkor meg mi alapján lenne ez racionális érvelés?
Erhard 242 (Pure Energy)2019-11-23 23:14:37 // 12275
De a kombitól is távol áll
Erhard 242 (Pure Energy)2019-11-23 23:13:42 // 12274
Formailag beszéltem róla... 15 éves de cefet a formavilága abba bele se merek gondolni ha hátsó kerekes lenne 510 lóval...
Giuntini2019-11-23 23:12:20 // 12273
Na látod, az sem szedán forma. Annak is csapott a hátulja.
Giuntini2019-11-23 23:10:35 // 12272
Ezt rosszul látod! Pontosan hátulról sokkal sportosabb a jobban kidomborodó sárvédőknek köszönhetően, de ezt optikai tuninggal érték el. a hátsó szélvédő nagyon keskeny, és csapott az elkeskenyedő farrész miatt, miközben a nyomtáv és a szélvédő alatt ugyanolyan széles. Az Alfánál egyedül a tetősín nem tetszik. Az valóban levesz a sportosságból.
RomeoOne2019-11-23 23:09:29 // 12271
Hát azt nehéz lenne elhelyezni a spektrumon, hogy kupé vagy 5ajtós vagy mi. Egy biztos. Ha ránézel, egyből látod, hogy ez az autó nem funkciókról szól, hanem az autóról magáról :D
Liquid2019-11-23 23:09:20 // 12270
+1, bár a Giulia Veloce neadjIsten QV azért odaba..
droberto2019-11-23 23:08:37 // 12269
Már 11x írtam, hogy a SUV az magasabb súlypontjából kifolyólag szarabbul fordul mint az ugyan olyan hagyományos felépítésű bodé. Ez tény.
A 159 kombi meg alapvetően ugyanúgy viselkedik kanyarban mint a berlina.
Amiről te beszélsz, hogy mi tetszik azok meg érzelmek.
Erhard 242 (Pure Energy)2019-11-23 23:06:13 // 12268
Hm ez is szempont, számomra a legszebb Alfa az elmúlt évekből a Brera formailag.
RomeoOne2019-11-23 23:06:12 // 12267
Nem szoktam kocsival csajozni, de ha így lenne, akkor sem tudnám elképzelni azt a szituációt, hogy a bárpultnál sörözgetve/koktélozgatva megszólítom a mellettem ülő csajt és mikor odaterelődik a szó, akkor kimutatok a parkolóba az ott álló kombira, hogy az a gyönyörűség az enyém. Szerintem azonnal kiröhögnének. Egy szedán viszont már tudja ezt a menőséget.
RomeoOne2019-11-23 22:59:45 // 12266
Ez látásmód kérdése. Számomra már az kompromisszum, hogy kombi. Ez pont olyan, mint nálad a SUV. A Stelvio hiába akármilyen jó, Neked feláll tőle a szőr a hátadon. Hozol rá racionális érveket, de igazából érzelmi alapon van így. Én ugyanezt érzem a kombival kapcsolatban (jó, meg a SUV-val is, de nekem az egy hangyányival szimpatikusabb, mert az legalább tud rettentő lenni a méretei miatt). Lehet magyarázni, hogy így, meg úgy van lecsapva a hátulja, ránézek és legfeljebb praktikumot látok, nem menőséget. :D
Vartetomi2019-11-23 22:47:44 // 12264
Köszönöm!
Erhard 242 (Pure Energy)2019-11-23 22:46:10 // 12262
S a végén vett egy Berlinea Tbi-t...
Kazes☻2019-11-23 22:44:07 // 12261
Hehe... ez aranyos! :D
Vartetomi2019-11-23 22:43:40 // 12260
Sziasztok,

Valaki meg tudja mondani milyen turbó van a Giulia 2.0 benzin motorokon?
Giuntini2019-11-23 22:42:47 // 12259
+1! Ízlések és pofonok, de az SW a 159-nél jobb, sportosabb. Tudom, ezen lehet vitatkozni, de én így érzem! Pedig a praktikussága nem vetekszik a Passat féle igazi kombikkal. De ez nem is erre lett tervezve. "Életmód kombi", valahogy ezt a meghatározást kezdik elfelejteni. Nekem volt Marea kombim, az magasan praktikusabb pakolás szempontjából. De a gyönyörű kárpitozás a 159-nél nem is erről szól...
droberto2019-11-23 22:41:43 // 12258
A 159-nél nincs nagyon kompromisszum a kombinál. Ne mosd össze egy oktáviával. Nem klasszik teherhordó kombi.
Ugyanaz minden csak felül nincs lépcső. (hossz, alváz, tengelytáv, ajtók, talán még a sárvédők is) Néhány tíz kilóval nehezebb csak, néhány mm-el feljebb van a súlypontja, de ennyivel hátrább is. Szóval az Alfa valódi Sportkombit gyártott mindig.
Hogy miért Feri? Mert már Pityukoma is megmondta.
Hogy 200-al tudjad vinni a fűnyírót. 🙂
Lev2019-11-23 22:39:00 // 12257
Igen, emlékszem amikor nyűglődtem, hogy hogy fogunk elférni 2 gyerekkel, Te az elsők között nyugtattál meg, hogy a 2 gyerek nem egyenlő a kombival és jelezted, hogy tökéletesen elég volt a 156 berlina és igazad is van. Mi is biztosan meg fogjuk oldani a nyaralást, de ettől még ott álltam, hogy kompromisszumot kellett kötnöm, vagy Giuliával, vagy a Stelvioval, mert az én szememnek egy sw Giulia lett volna a legszebb.
Lev2019-11-23 22:34:59 // 12256
Igen van benne igazság, de ebbe a csoportba én speciel nem teljesen tartozom bele: alapból a kombik tetszenek az csak hab a tortán, hogy könnyebben pakolható.
droberto2019-11-23 22:30:48 // 12255
Ezen nem szoktam álmodozni. Elfogadtam.

Egyrészt a hely, másrészt a variálhatóság, meg, hogy kb. van egy köbméter helyed amiben szinte bármit elviszel. Nagy cuccolós vagyok, aki ismer tudja. Akinek van családja meg mindenféle hobbija, szerel, felújít az nagyra értékeli a ferde hátat. Nekem is van tetőcsomagtartóm, vonóhorgom és lesz tetőbokszom is. Fogok bringatúrázni és hajót húzni vele. Még ha úgy van lakókocsit is.
Szerintem a sedan far csak a nagy autóknál tud működni. Ehhez a 159 is kicsi. Szerintem.
Arról nem is beszèlve, hogy a lépcsős hátú kocsikhoz itt közép meg kelet európában van valami különleges vonzalom.

Másrészt meg a forma. Az Alfa úgy tudja a kombi formát, ahogy senki más. Kupésan lejtő tetőív szexi kis far.
RomeoOne2019-11-23 22:25:19 // 12254
Sok mindenben nem szoktunk egyet érteni, de ezt pont így gondolom, csak nem akartam senkit megbántani. A kombi az már arról szól, hogy annak jónak kell lennie valamire. Teherautó, munkaautó, családi autó stb. De az már nem magáról az autóról szól. Hanem a funkcióról. A kombi, meg a sport az a spektrum két széle.
Nyilván lehet kombival is állatkodni, meg keresztbemenni, meg minden. Ahogy a Kamazzal is lehet driftelni. Csak nem arról szól.
Ettől függetlenül jó lenne, ha lenne kombi, mert ha valaki abban érzi jól magát, hát vegye azt. Az Audi is csinál RS6-ot, pedig az tényleg a világ vicce, 600 lóerős kombi. Csak hogy mire, azt nem tudja senki. De azért csak van, aki megveszi.
De maga a szedán forma az ami a leg"ultimate"-ebb autó. Nekem szemre is az tetszik a legjobban. Arra még rá lehet fogni, hogy az csak az autóról szól, de azért az már jó egy családnak is (2 gyerekig simán), lehet bele pakolni is, sok feladatot elláthat. Ennél jobban csak a kétajtós coupé, a középmotoros sportautók vagy az orr-közép motoros túraautók szólnak jobban magáról az autózásról.
Kazes☻2019-11-23 22:24:37 // 12253
Esetleg utánfutó! XD
Kazes☻2019-11-23 22:24:07 // 12252
Bár Warbit kirázza tőle a hideg, de neked is ajánlom, ha sokat akarsz cuccolni... tetőbox! :D
Liquid2019-11-23 22:22:05 // 12251
Nekem nem jön be, és mindig elfértünk még a 156 berlinában is, 2 gyerekkel, 2 hétre. Mondom ez nagyon szubjektív.
Kazes☻2019-11-23 22:20:23 // 12250
Igen, ezt tudom... és (ne haragudj) ezt alapvető problémának látom, bár nem csak itt, hogy mintha két szálon futna néha egy - egy téma... mert nem azt írtam, hogy nem létezett, hanem, hogy kevesebb volt. Mond csak végig a típusokat és mond mellé, hogy melyik volt SW is. :)


Ez fura kijelentés... családod most már életed végéig lesz! ;)
Kazes☻2019-11-23 22:14:17 // 12249
Ez így van... bár bizonyos tekintetben tilos, akár az árukapcsolás... oszt mégis... :)
Lev2019-11-23 22:13:27 // 12248
Nekem speciel formára jobban tetszik az sw. 156-ból és 159-ből is csak azt kerestem. Alfák előtt sem volt sedan autóm soha. Most már van :) Hogy őszinte legyek, egyelőre kényelmesen elférünk, csak egy kicsit átgondoltabban kell pakolni. Aztán majd nyaralásnál kiderül. Valóban kamukombi a 156 és a 159 sw, de mennyire jól néznek már ki?
droberto2019-11-23 22:13:15 // 12247
Itt a fórumon kb 10-en vagyunk akik írnak be :)))
Indíts egy szavazást kb. bármelyik facebook csoportban.
Zoli, nem volt sűrű változat az SW kaszni? Na ne már. Egy kis túlzással elmúlt húsz évben többet adtak el kombiból mint az összes többi más típusból.
A kombi, a Giardinetta, Sport Wagon az Alfánál 1952 óta tradíció.

Mindegy. Nincs és nem is lesz.
Nekem meg már nem lesz új Alfám amíg családom van. :)
Elfogadtam.
Téma részemről lezárva.
Kazes☻2019-11-23 22:11:40 // 12246
Írtam is, hogy lehet, hogy öt... :)
RomeoOne2019-11-23 22:10:15 // 12245
Na az a kategória, amit a SUV tényleg abszolút feleslegessé tesz. Mert mi a crosswagon? Emelt kombi. És mi a SUV?.... :DDDDDD
Erhard 242 (Pure Energy)2019-11-23 22:10:01 // 12244
Há mer rákényszerített a gyár, hogy a kombi vegyed a sok birka meg vette :)))))
Erhard 242 (Pure Energy)2019-11-23 22:06:36 // 12243
És visszatértünk a kályhához :))))))
Liquid2019-11-23 22:06:18 // 12242
az nem baj, hanem ööö-röm :)
Lev2019-11-23 22:05:44 // 12241
Több az háromnál :)
Liquid2019-11-23 22:04:38 // 12240
nyilván szubjektív dolog, de nekem pl. sose tetszettek a kombik, mert azok alapvetően munkaautók, zőccségeseknek. Évente 1 alkalom miatt meg minek nézegessem az SW-t, ha berlinát is nézhetek, aztán meg megoldom valahogy :)
Persze ezzel valószínűleg kisebbségben vagyok, mert pl. több kollegám is kombival jár, és el se tud képzelni mást, igaz megindokolni se tudja.
tdemeter2019-11-23 22:03:48 // 12239
Az a baj, hogy egyetértek veled... És emiatt azt sem értem, hogy miért lenne olyan biztos, hogy ha létezne akkor kilószámra adnák el a julisokat. 159-ből világ életemben a sedan tetszett. Csak a hely miatt? dehát az van elég.
Erhard 242 (Pure Energy)2019-11-23 22:03:26 // 12238
Egy Crosswagonon elkondolkodtam volna...
tdemeter2019-11-23 22:01:45 // 12237
Szerintem engedd el. Nem lesz ilyen. Olyan ez, mint álmodozni valami nőről aki sosem lehet a tiéd. Vagy hogy mi lenne ha nyernél a lottón... Tök felesleges.
Érdemesebb átgondolnod, hogy az a 480 liter mire elég csomagtérben, hogy egyszer próbáld már ki, hogy tényleg olyan rohadt kicsi-e a sedan.
Én amúgy vettem egy 420 literes tetőboxot. Bár biztosan hülyén mutatna a julison (az offoson szoktuk használni ) de azért ha kéne, akkor rá lehetne tenni. És akkor évente pár alkalommal annyi cuccot dobhatnál bele amennyit nem szégyellsz.
Mert valljuk be, nem kell állandóan az a sok hely... Mennyi is pontosan?
Liquid2019-11-23 22:00:41 // 12236
hááááát, őszintén vagy udvariasan? :D
159-ből is nehezen ment volna le a torkomon az SW, ebből még nehezebben.
Kazes☻2019-11-23 22:00:33 // 12235
Benne vagy a háromban! ;)
Kazes☻2019-11-23 21:59:44 // 12234
Vegyél be két Kalmopyrint! ;)
Liquid2019-11-23 21:58:53 // 12233
Pl. azért mert gyengült és szinte kihalt a marketing, és drágult az összes gép.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.