Fórum >> Típusok >> Giulia

denil12021-07-01 11:28:31 // 20476
Ahhoz nem kell már semmi.
A Ti felszereltség a full patika az én szememben.
A 159-em is Ti, full bőr a teljes műszerfal is és mai napig nagyon tetszik
denil12021-07-01 11:27:31 // 20475
Egyébként ez az egész QV hátsó dolog egyelőre játék a gondolatokkal.
Tetszik nagyon, de még nem jártam utána,h mennyire macerás, mennyibe kerül és hogy egyáltalán mennyire lehet szépre megcsinálni.
Ha csak néhány centivel máshogy állna az autón valami ami eltér a gyáritól már fognám a fejem,h csúnya lett.

Simán lehet,h mire odaérek el is felejtem az egészet.
Ami egészen biztos,h venni fogok rá egy Classico felnit mert az egy gyöngyszem és meghallgatom a zenét. Amennyiben nem az igazi, azt is cserélni fogom.
Ezen felül a SuperSprint dobok amik tuti menni fognak.

Ami még nekem kérdéses lehet, az a belső bőrözés hiánya (TI felszereltség ).
Van olyan ember aki autókat restaurál ( a "bőrember" így lehet megtalálni ), vele már dolgoztam, megkérdezem majd,h vajon mennyiből megoldható egy gyönyörű börőzés piros cérnával, de egyelőre ennek sem néztem utána.

Egyelőre ami biztos,h lesz egy gondoskodó és szerető gazdája a 159-nek, ennek örülök. Aztán ha sikerül leszerződni a Giura, akkor szeptemberből már én is igazi Cartárs lehet és már a gondolattól is fülig ér a szám. Óriási dolog ez, sosem volt még új autóm és bevallom hiába számoltam ki a matekot és fér bele a büdzsébe, egy 3M-s autóból ülök át egy 16M-ba. Óriási ugrás és még küzdök magamban azzal az érzéssel, hogy valóban megtehetem e ( még akkor is ha a számok azt mutatják,h megtehetem ).

Nagy dolog ez nekem tényleg...kicsit félek, de közben izgulok is.
WarbiRunner (Gyuri)2021-07-01 11:22:13 // 20474
És akkor most mi lesz a karbon csomagos Veloce Ti-kkel? XD Gyárilag rajta van a karbon betétes küszöb, karbon tükörház és a spojler is. És jól is néz ki nagyon. Ha el tudod engedni, hogy egy autó forintot és erőt akarjon tükrözni, sokkal objektívebben tudod vamire azt mondani, hogy tetszik/nem tetszik. A Giuliettára én megvettem a gyári lóherés jelvényt, és nem tettem fel, mert nem néz ki jól. Túl nagy :-))
Az ezüst jtd-re cnc-ztem pont olyat, pont akkorát, ami tetszett rajta. Nem kúvé akartam lenni vele. Tudom az eredeti jelentését és pont azért raktam rá. Egy Alfán ez sosem visszás, elég szomorú, ha pénz és lóerő jelzővé degradálódik az Alfa történelmének ez a része (is).
tdemeter2021-07-01 11:21:55 // 20473
A héten jött mellettem egy stelvio veloce ti, hófehér, fekete felnikkel, fekete betétekkel, nem tudom, hogy ahhoz ki tudna még bármit hozzárakni, egyszerűen úgy jó, ahogy van.
Giuntini2021-07-01 11:10:08 // 20472
Én is így vagyok vele! Szeretem a gyári állapotot, persze jobban mutatna rajta egy TI felni. A QV egyik lényege a hatsó diffuzor, es a négy kipuf. Természetesen mindenkinek szíve joga saját izlésére alakítani az autót, de mondjuk QV-síteni a karosszériát 150 lovas dízelmotorra azért na....
Nekem a QV embléma rajta van, tényleg Sivocci-nak érzem magam a sok balszerencse miatt, meg a márka imádata miatt. A 159-nél meg az ember nem akar több lenni, hiszen ott nincs QV, úgymond "típusodegen"
Például a Hahu-n van egy gyönyörű MiTo QV line, csak 135 lovas motorral, automata váltóval. Na úgy igen!
RomeoOne2021-07-01 11:06:54 // 20471
Meg amúgy egy Veloce hátsó is elég jól néz ki. nem hiszem, hogy különösebb hiányérzete kellene, hogy legyen bárkinek, akinek az van.
Erhard 242 (Pure Energy)2021-07-01 10:49:01 // 20470
jah engem aztán nem érdekel, mindenki azt csinál amit szeretne én még a QV lóhere matricát is levettem az autóról szép, szép de nem QV-m van :DDD
RomeoOne2021-07-01 10:45:12 // 20469
Abban igazad van, hogy ha ezt nagyon egzaktul akarnánk definiálni, hogy mi számít "wannabe"-ságnak vagy pózerségnek, akkor nehéz lenne meghúzni a határt, mert akkor iylen értelemben egy felni csere is már lehetne ilyen. De sztem azért intuitíve mindenki érzi a különbséget egy felni csere meg egy hátsó traktus átfaragása között :D
Liquid2021-07-01 10:42:58 // 20468
Ez jogos valahol...de legyen a user dolga, hogy adott esetben felsül, mert többet sejtet az autó mint amit tud :)
RomeoOne2021-07-01 10:42:07 // 20467
Ugyanarról beszélünk. De sztem én már minden releváns dolgot elmondtam az én szempontomból.

Nekem a Ferrari F8 tetszik nagyon, mégsem faragom olyanra a Fiat Bravo-mat. Ugye ezt a fake supercar-os hasonlatomat is mondtam már. Most az a QV hátsó felrakás ugyanez, csak light-osabb kiadásban.

Van egy kinézet, ami fémjelzi az adott modellt, annak teljesítményét, presztízsét stb. Persze, hogy jobban tetszik a nagyob, nem véletlenül csinálták meg úgy. Ki akarna egy drágább autót venni, aminek gyengébb a kiállása? :D

De ha ezt elkezded imitálni, akkor onnantól vicc kategória :) Mert az a külső nem csak az esztétikát jelenti, amit látsz, amikor ránézel, hanem a további tartalmat, amit már írtam fentebb. Ami nálad így nem lesz meg.

A BMW-nél iylen értelemben egy vicc az M-Paket is. Ők bevállalták, hogy devalváják a drágább autóikat azzal, hogy pénzért rárakják az azokat képviselő megkülönböztető elemeket a kisebb modellekre is. De attól, hogy ezt gyárilag csinálják, nem lesz jobb. Sőt, sztem rosszabb :)

Aki érti miről beszélek, az érti, aki nem, nem. Még egyszer mondom, nekem amúgy mindegy, mindenki azt csinál a sajátjával, amit akar.
Erhard 242 (Pure Energy)2021-07-01 10:40:15 // 20466
hát nem jó hasonlat 159ben a csúcs a 3.2-es holden volt amit egy húzott kettőnégy is lealázott, szóval ott nem igazán volt csúcsmodell itt a QV vagy Q egy csúcsmodell attól, hogy a Q felniket felrakod még nem lesz Q a verda ellenben a legszebb felni viszont ha kiszélesíted, hátsó 4 kipuff stb akkor azt szeretnéd, hogy arra hajazzon ... de nem fog mert nem hörög, prüszköl :DDD
WarbiRunner (Gyuri)2021-07-01 10:38:18 // 20465
A Super N-ben is teljesen más. Az általam tesztvezetett 2019-es dízel és a my21 benzines közt az egyik legfeltűnőbb különbség a kormányzásban van. A 2019-es kormánya túl könnyű volt, elsőre nem találtam vele az egyenest, nem volt igazán visszajelzés. 80-90-es tempó körül állt össze, onnantól nagyon tökéletesen mozgott. A my21-esnél ez nincs, alacson tempón is pont olyannak érződik, mint gyorsabban. Nem tűnik fel a kormányzás hangolása, természetesnek érződik. Cserében a '19-esnél egyértelműbb volt az elöl nincs súly feeling. D-ben viszont egyiket sem próbáltam :-)
Liquid2021-07-01 10:24:01 // 20464
Meg kell védjem a CarTársakat :)
Nem kell feltétlenül kivagyiságot látni abban ha valaki egy magasabb felszereltségű modellről vesz át dolgokat.
Hiszen ha kicsit szigorúbban nézzük, akkor az 1.9-re rakott TI felni, vagy éppen a dupla kipufogó is ez a kategória mégse fújtunk senkire emiatt.
Virágozzék minden virág :)
denil12021-07-01 10:23:11 // 20463
Egy másik kérdés.
Volt innen valaki aki nagy hangrendszeres BOSE 159-esből ült át a közepes, 400W-os Giuba?
Mi a tapasztalat egy vájtfülünek?
denil12021-07-01 09:41:34 // 20462
köszönöm a hosszú és nyílt kommented, jó volt olvasni, hogy alátámasztottad az érvlésed.
Ahogy leírtad azt el is tudom fogadni és egyet is tudok érteni vele, viszont az érvelés alapja némiképp hibás. Nálam legalábbis mindenképp.

Mivan ha valaki csak azért akar ilyet csinálni mert a szó legegyszerűbb értelmében tetszik neki?Nem akar menőzni, nem akar többet mutatni, hanem simán az a forma tetszik és mondjuk nincs "kedve" kifizetni majdnem 30M-ót egy ilyen kinézetért?

Lefordítva:
Nekem nagyon tetszik a QV kasztni, de nincs rá pénzem és megmondom őszintén abban sem vagyok biztos,h megvenném napi autónak ha lenne rá cash, mert 510LE az fegyver az utakon. Szóval simán csak szemetgyönyörködtető az a kinézet és úgy vagyok vele,h miért ne?
Ugyanez igaz az M pakettre. Nekem személy szerint semmi bajom vele, sőt ha nézegettem BMW-t és csakis M pakettes jöhetett volna szóba. Nem azért mert többnek akarok látszani, hanem mert az a konstrukció szép a szememnek.

Ettől függetlenül egyáltalán nem vagyok biztos benne, hogy meglépem a dolgot, egyelőre csak körbejárom az egészet :)
Erhard 242 (Pure Energy)2021-07-01 09:30:31 // 20461
én nem érzem, hogy túmáccs a szervó, pont jól eltalálták, a 500X a tipikus női, ráfújsz a kormányra és tekeredik :DDD
RomeoOne2021-07-01 09:18:56 // 20460
A fazonnak volt egy 2018-as Giulia Q-ja, amit most egy 2021-esre cserélt és csinált egy összehasonlító videót: link

Alapvetően pozitív a véleménye, viszont a kormányzással kapcsolatbn azt mondja, hogy D-ben és R-ben, nem szervózzák már annyira, mint eddig (N-ben marad olyan, mnit régen). Most én emlékszem, hogy miindg az volt a panasz, hogy túl könnyű a kormánya a Giuliának, túlságosan szét van szervózva. Akkor most ha nincs, az is baj? Van sapka, nincs sapka? :D
WarbiRunner (Gyuri)2021-07-01 08:50:53 // 20459
Jól esik, hogy rólam elhiszed. :-) Értem amit mondasz, én viszont maradok a magam naiv világnézeténél. :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2021-07-01 08:38:17 // 20458
én is ezen a véleményen vagyok, mindenek meg van a helye... szerintem is inkább nevetséges mikor pl egy rízsrakétán ott figyel hátul a vasalódeszka meg rotyog a kipufogó menni meg nem megy .. a Giulia-n még jól is nézhet ki a QV hátsó csak szerintem is teljesen felesleges, mert a Superé is szuper ... max egy sport dörrentő, hogy legyen egy kis hangja
RomeoOne2021-06-30 23:43:26 // 20456
Abban az egyben tévedsz, hogy én ezzel az autóval bármit bárkinek mutatni akarok.
Azon nagyon kevés ember közé tartozol, akiről ezt még el is hiszem.

De félreértés ne essék, aki a Q-ra berheli rá a GTAm elemeket vagy a Ferrari 488 GTB-jére a 488 Pista elemeket, arról ugyanez a véleményem. Nem más okból mondom ezt, mint amire úgy tűnt utaltál :)
WarbiRunner (Gyuri)2021-06-30 23:31:59 // 20455
Köszi! :-) Remélem! Nagyon tetszik :-)
WarbiRunner (Gyuri)2021-06-30 23:29:55 // 20454
Abban az egyben tévedsz, hogy én ezzel az autóval bármit bárkinek mutatni akarok. Azért ilyen, mert így tetszik. Vicces, vagy nem, az egyik érv a Super mellett, hogy króm a pajzs :-) Így tetszik, így szeretném nézegetni. Visszakérdezek, te mit látsz meg egy ilyen alapmodell Superben? Neked mit üzen? Csóri kéccáz ló, még spojler sincs rajta? Aki Qv-sít, nem a lóerőket szereli rá, csak tetszik neki! Mert neki szép úgy. Lesznek itt még GTAm kittek, mert jól néz ki. És van aki ezzel tud azonosulni, így érzi teljesnek az övének.
Engem is tükröz az autóm, ez biztos, de nem célom vele üzenni. L'art pour l'art.
zgi5212021-06-30 21:39:36 // 20453
vegre, vegre! nagy gratula! hosszu szerelem lesz 👍😀
RomeoOne2021-06-30 21:36:33 // 20452
Nézd, Gyuri, nagyon hosszan tudnék válaszolni, de nem akarom szétoffolni már ezzel a topikot.

Inkább csak egy gondolatot hoznék fel, ami a legutóbbi Várkonyis, autózós Backstage-ben volt. Azt hiszem Te is egyetértettél, amikor Gábor azt fejtegette, hogy az autó egyfajta önkifejezés. Ezen az árszinten főleg. Olasz autósként főleg-főleg. És ez nem is a villantás, meg menősködés. Ez az olasz autózás valamilyen szinten az identitásunk része.

Te is azért vártál ennyit a szép autódra, mert olyat akartál, ami igazán neked tetszik, ami igazán téged képvisel, amivel tudsz azonosulni, amivel ha megjelensz, akkor azt mutatja, hogy igen, ez a stílus, ez a sportosság, ez az elegancia, stb. ez Te vagy.

Plusz az autó unikum műszakilag, kiváló vezetni, de a Giuliettát is az, mégis csak nagyon sokára tudtad ezt meg, mert nem tetszett az autó megjelenése/kisugárzása, nem láttad benne magad és nem akartál olyat. Mikor nagy nehezen mégis vettél egyet, onnantól szakadt át a gát és jöttél rá, hogy mennyire kiváló autó.

Szóval ennek fényében csak azt a kérdést tenném fel, hogy mit fejez ki az az autó, amire rá van berhelve egy majdnem 2x olyan erős gép hátulja csak a kinézet miatt? Mit mond el a tulajdonosáról? Mi az üzenete?


Én elég gagyi érvnek tartom azt, hogy mások nem feltétlenül tudják, hogy ez nem is ilyen eredetileg :) Ha Synthol-t fecskendezel az izmok alá (lehet ezen a fórumon nem ez a legkézenfekvőbb analógia :D ) azt sem feltétlenül veszik észre a laikusok, csak azt látják, hogy izmosnak tűnsz. De azért te tudod magadról, hogy nem így van :)

Lényeg a lényeg, a cartárs őszinte véleményt kért, én írtam egyet, de nyilván csak a magam nevében beszélek. Felőlem a sajátjával mindenki azt csinál, amit akar, engem tényleg nem érdekel, csak ha már kérdezte, leírta, hogy amúgy hogy látom :)
WarbiRunner (Gyuri)2021-06-30 21:07:42 // 20451
Így van, szerintem is :-)
tirex2021-06-30 20:19:43 // 20450
Van itt akinek QV hátulja van a dízel Julisnak. Plusz 20as kerék ültetve, és jól néz ki azt kell mondjam.Az emberek 99százalékának fogalma sincs hogy néz ki a dizel Julis hátulja, 80százaléka meg azt se tudja hogy van új Alfa giulia a QVről már ne is beszéljünk. Nem nagyon fenyegeti az a veszély hogy megmosolyogják, talán egy két fan de az meg kit érdekel. :)))
WarbiRunner (Gyuri)2021-06-30 19:10:38 // 20449
De most tényleg az egész a menőségről szól? Én meg ezzel nem tudok azonosulni. Ha valakinek tetszik, miért ne tegyen olyan szárnyat az autójára, amilyet akar? MIért kéne feltételezni, hogy valaki egy kiegészítővel bármit mutatni akar? Lehet el vagyok maradva 10 évvel, de optikai tuning mindig is létezett, és soha nem volt egy-egy módosítás mindenkinek tetsző. És miért ne tuningolhatna valaki egy dízelt? Ha ezt egy Q árából tette, nekem az menő. Nem bement a bótba, perkált és villantott, hanem csinált valamit a maga kedvére. Lehet ezt ebből a szemszögből nézni. ;-)
Megvenni egy M3-mat nem színtiszta menőzés? Az árából olyan versenyautót építesz, hogy betojsz. És aki olyan versenyautóbam ül, jót mosolyog szerencsétlenen aki 30-ér, 35-ér vett egy szételektronikázott, nagyon színes, nagyon műhangú béjemvét.
Az autózás onnantól ér valamit, ha totál letojod, hogy mit gondolnak rólad. Jártam huszonéves dízellel, baromi feltűnő 159-cel, piros "női" autóval, és csak az érdekelt, hogy nekem jó legyen. Tőlem szánalom mosolyoghatott bármelyikre bárki, nyilván voltak ilyen valódi "nagymenők", aki letették a zsét, és onnantól ők szánalom mosolyoghatnak. Hát... legyen nekik. Ha tetszene, simán feltenném azt a spojlert. ;-) És ha dízelem lenne, fossá széthúznám. Ne kormoljon, menjen. A saját kedvemre. :-)
G-MANN🍀2021-06-30 18:28:52 // 20448
Prémium zöld vas érkezett Budaörsre, lóhere is zöld rajta, álom! GRATULÁLOK! (Annak aki átveszi majd.) Ja és piros a fék 😉
leopop32021-06-30 17:43:27 // 20447
Elmentünk egymás mellett hagyjuk is inkább :)
VKG231!!! (156+75)2021-06-30 17:41:54 // 20446
Igen, csak a benzinest nem úgy kell okosítani, mint a dízelt... ami mondjuk 300 ezerből a gyári másfélszeresét tudja. ;)
VKG231!!! (156+75)2021-06-30 17:39:45 // 20445
Jepp.

Aztán lehet, hogy nem szexi amikor reggel beindul hidegen, de háttt ez egy ilyen szakma :-))))
VKG231!!! (156+75)2021-06-30 17:37:38 // 20444
De figyu már, nem racse. Hanem amikor megy összefele a visszapillantóban a nyomatéktalan, aki rád villogott 140-nél mikor voltak előtted is, ő meg aszitte a bab is hús...

Szerinted akkor dízellel csak 90-nel a külsőben szabad haladni, és nagyban irigykedni a benzinesekre? Csak mert én rohadtul nem vagyok rájuk irigy, és tudom, hogy hogy szól egy normális benzines, ami a leömlőtől hangolt, dől a karbiba a benzin, és üvölt mint az állat.

Van ilyenem, az egy igazi autó, imádom, de én megértettem, hogy a dízelnek is van létjogosultsága, és a fejlődés egy bizonyos fokán a dízel előrébb járt, mert abba tolták a pénzt. Ez van. Fel kell nőni és elfogadni, hogy vannak más vélemények. Kerregbüdös, na és?

Szerintem hagyjuk a témát, nem úgy tűnik, hogy érted amiket írtam, nekem meg ez ennyit nem ér :)
leopop32021-06-30 16:48:04 // 20443
Igen de ez olyan mint hogy minden relatív :)

Bármiből lehet baszó állatot csinálni, dízelből is de alapból kis fogyasztás sok utazásra van.
RomeoOne2021-06-30 16:32:47 // 20442
Minden arra való, amire használni tudják :)

Ha egy dízel le tudja nyomni a benzinest, akkor lehet mondani, hogy nem arra való, csak nem túl hiteles :DD
leopop32021-06-30 16:19:57 // 20441
Nálam azokban a dolgokban merül ki a hasonlóság, persze a hengerek száma is fontos és az elrendezésük is.

Közvetlen befecskendezés miatt szól úgy tudom ilyen a JTS is :DD

Na ez a rész nem tud megfogni a dízel “racse” nálam a dízel pont nem erre való általában ez jut erről eszembe pont amit most írtál a dízelről :))
RomeoOne2021-06-30 16:16:18 // 20440
Más nevében nem tudok beszélni, de sztem már az előző kommentem alapján is lehetett érteni mire gondolok :)

Úgy általában, ha nagyobbat akarsz villantani, mint amekkorát tudsz valójában, az egy, mondjuk úgy finoman, hogy megmosolyogtató dolog.
Megvan, hogy melyik modell miért úgy néz ki, ahogy. Részben kozmetikai, részben funkcionális okokból. De az az adott felszereltségi szint része.

Ha ezt csak úgy rákendácsolod, akkor lehet azt gondolod, hogy menőbb lesz, talán laikusoknak, akik messziről látják tényleg jobban kerekedik majd a szája. De aki tényleg tudja miről van szó, attól csak szánalommosolyt fogsz kapni. Mert kiállítasz magadról egy bizonyítványt, hogy te egy olyan ember vagy, aki ilyen olcsó pimpeléssel akar többet mutatni.

Az általad példaként fel is hozott BMW pl. nagyon jól érzi, hogy sok ilyen ember van, akikről így pénzt lehet lehúzni, így adja az M-paket-et az autóihoz gyárilag, ha kérik. De az M-paket is igazából vicces egy 318i-n, nem menő.

Mit gondolsz egy olyan emberről, aki szupersportkocsit próbál imitálni és valahogy olcsón legyártott, hasonló elemekből összerak egyet egy akármilyen hétköznapi autó vázára? link
Ez a QV hátsó felrakás ugyanaz, csak kihipózva :)

Csajomnak pont múlt héten magyaráztam el, hogy attól, hgoy egy kocsin spoilerek meg sok kipufogó meg küszöb van, attól az még nem egy jó kocsi, ne ájuljon el tőle.
Nézzen bele az első felnibe, aztán, ha azt látja, hogy van benne egy akkora féknyereg, mint az ő feje, meg a tárcsa kitölti a felnit, na akkor az tényleg egy komoly autó. Mert nagy teljesíményű motorhoz nagy féket kell rakni. Aki meg csak villantani akar, az nem szokta a féket upgrade-elni. Mert a kis teljesítményhez indokolatlan, drága és az nincs is annyira benne a köztudatban, hogy de menő, mint pl. egy spoiler,...

Persze egy 20 év körüli gyereknek még elnézi ezt az ember, mindannyiunknak ilyenen járt anno az esze, én is majdnem vettem GTA orrot anno a 147-esemre. De azért 30-40 felé már megtanulja az ember mi az a stílus meg presztízs ;)

Szóval no offense, csak őszinte véleményt kértél, remélem így már világos minden :)
VKG231!!! (156+75)2021-06-30 16:05:48 // 20439
Szerintem nagyon húzós lenne árban. Egyébként a karosszériaelemek megegyeznek egyáltalán???
Csak mert pl a 156-147 GTA-ra még a simáknak a sárvédői se jók...
VKG231!!! (156+75)2021-06-30 16:04:34 // 20438
Huuh, anno a régi szép időkben a húzott evók úgy kormoltak, mijt a disznó :D

A Vályiék kompótja se kormol vészesen...:)

Persze a korom csak egy dolog. De szerintem teljesen felesleges fikázni a dízeleket. Szar, de van az a konstelláció, amikor végülis ki lehet bírni...:)

Ja, amúgy aki huhogót rak a dízelbe, annak csak gratulálni tudok :D
VKG231!!! (156+75)2021-06-30 16:02:04 // 20437
Nem nagyon sikerült értelmezni amit írtam :D

Annyira hasonlít, mint a V6TI a 2.5 V6-ra a 155-ben, nyugodj meg :)

Ugyanazon a kútoszlopon tankolnak. Ennyi. (Ez jelenti azt is, hogy a dízel az dízel, ezért kerreg, meg nem forog. De nem is kell neki.)
Hát, nyitott motorháztetőnél azért lehet, hogy meglepődnél hogy kerreg egy közvetlen befecskendezéses Multiair :DDD

Amúgy a dízel persze egy szarfos, traktorba való, én is tartok igazi autót mellé ;) De azért sok mindenki cumizott már 80-190 viszonylatban, a 430 nm 1300 kilót meg tud mozgatni. És eszik mellé hatfelet...
leopop32021-06-30 15:25:29 // 20436
Ha tetszik csináld meg mások is megcsinálták már baj nem lesz belőle 😁👌
leopop32021-06-30 15:24:15 // 20435
Ha megmutatod nekem az a videót vagy autót ahol a 2.2 dízel a 2.0 benzinnél szebb hangot produkál álló helyzetben vagy fordulaton akkor lehet itt hold my beer addig nem. A fordulatszám óráról még nem is beszéltem gondolom szerinted sem 4-5 ezret forog a QV 😉
Na ezek után lehet hasonlóságokról beszélni :)))))
leopop32021-06-30 15:15:00 // 20434
8-10 fajta kipufogó véggel lehet kérni, a tulajnak ez tetszett sok fajta van nekik.
Speciál nekem sem tetszik a vég, de rájuk írsz és küldik is a termék palettát.
leopop32021-06-30 15:11:16 // 20433
Nem tudom milyen ez.
De ahogy látom ez egy dízel betegség :)))))))
WarbiRunner (Gyuri)2021-06-30 14:38:37 // 20432
A múltkori Kunmadár driften volt kint egy dízel e46. Ha nem mondják hogy dízel, nem tűnik fel! Illetve az elsőre feltűnt, hogy a többiekkel ellentétben feltette háromba, és ott kövér gázra azonnal ment keresztbe. Nulla korommal, egész jó hanggal gyönyörűen ment :-) Meg is lepett hogy mennyire nem füstöl, pedig kapta rendesen. Egy dízelt is meg lehet csinálni jól. És amúgy egy benzinest is rosszul.
Az optikai tuning meg tényleg full tökmindegy hogy melyiken van, inkább ízlés kérdése :-)
Én is a sleeperre visszatuningolt Q-ra szavazok XD
denil12021-06-30 14:37:34 // 20431
Jah egyébként megkérdeztem Istvánt a Pappasnál, hogy mennyiért raknák fel azt a pici karbonlégterelőt a csomi tetejére ha kérném.
Azt mondta felejtsem el,h náluk akarjam kérni, valami 400k környéke :DD
Tegnap már nézegettem más oldalakat, ennél sokkal barátibb összegek vannak.
denil12021-06-30 14:36:35 // 20430
Köszi az infót.
Elrakom ezt is :)
denil12021-06-30 14:36:04 // 20429
Látom többekben ellenszenvet vált ki ha egy Giu Veloce ( vagy bármelyik másik Giu ) esetleg QV hátsót kapna.

Mi a baj vele?
Az őszinte véleményekre vagyok kíváncsi.
denil12021-06-30 14:35:18 // 20428
Persze ez nem igazán jó kép, de mintha a kipufogók enyhén kijjebb lennének mint a gyári QV-n.
VKG231!!! (156+75)2021-06-30 14:28:02 // 20427
És egy rendesen megírt jtd nem kormol, huhogni se huhog. Csak lekókad 4500nál mint a pornósztár fasza forgatás után, meg rondán kerreg meg büdös a tankolás.

De legalább nem.... na nem folytatom :D
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.