Fórum >> Típusok >> Giulia

carver2023-10-19 22:45:17 // 32476
Hát nem megmondtam hogy a Skoda Superb-esektől kell óvakodni leginkább?

Ilyen autót vezetnek a legszabálytalanabb sofőrök
SD2023-10-19 13:40:17 // 32475
Itt jön ki szerintem talán a veloce különbsége, 130-150 fölött nagy lehet a különbség mert ott már a töltőnyomás meg a benya kell semmi más:)
Piritu - 1.000.0002023-10-19 13:22:30 // 32474
A betett kép arról szól hogy Ausztrián szinte végig önvezető módban végigcsorogtam :-)
Ott és a határ utáni nagy korlátozásnál jó volt az unalom ellen :-)

A német pálya érdekes.
Jön egy 3 sávos szűkítés, mindenki vissza 80-120-re (táblától függően), amikor vége próbálja mindenki felvenni az utazót. Vérmérséklettől és a mögötte 5 méterre jövő hülyétől függően. A “seggtolósokat” könnyű otthagyni mert majd mindről kiderül hogy ő csak 135-el akart menni és ebben akadályozta az előtte menő. Ritka az olyan aki tényleg menni akart, talán egy négykarikás volt amelyik 220-ig - igaz egyre jobban lemaradva - próbált lépést tartani.
A 340 előttem ment az útépítésnél és D-ben utána eredtem hogy mit “tud”. Egyértelmű volt hogy elmegy, csak arra voltam kíváncsi hogy mennyire.
Már a 150-es utazót se sokan tartják, régen sokkal magasabb volt a tempó.
SD2023-10-19 11:01:27 // 32473
Olyanok vagyunk mint a kiskutyák a kerítés möfött, hogy lélekbem tudjuk hogy mi vagyunk az erősebbek de azért jó hogy ott a kerítés:D:D:DD

Azbesztm ez mi:
SD2023-10-19 10:58:10 // 32472
Ja hogy akkor azért lett 8 lityó a fogyasztásod, és nem 6 mert széthajtottad?:D
Rotfel nekem 31 az átlagom épp és 11 a fogyasztásom:D

De hétvégén végre egy jó Miskolc:)) Teli család tehát 110-140, de ennek ellenére célom elérni a legalább 9.5-ös fogyit:D:D:D
SD2023-10-19 10:56:28 // 32471
Harmoniára visszatérve 5k volt az autóban mikor a legutóbbi vezetéstechnikai tréning volt, tehát még nem is igazán ismertem csak megnéztem mit tud:) Baromira nem is ideálisan mentem inkább látványos volt, kintről állítólag:S:D

És ahogy néztem az időket második legjobbat mentem a szlalomon:))) Csak volt egy bójám, előttem egy JTD Q4 Giulia végzett:) Én csak hátsókerékkel egál lóval:)))
(a villany renyó nem számít:D)
SD2023-10-19 10:52:16 // 32470
Én is ezt a brutál harmóniát érzem bárhol hozzányúlnék csak rontani tudnék rajta valószínüleg:)

Az erő tekinetében, nem tudom mi a jobb a 280 Le kihajtani, a 200-at tiporni, vagy a 500-al balanszírozni hogy még ne ess le az útról. :D

Nagyobb hal mindig van, a kitartó munka pedig megozza a gyümölcsét, (landrover azóta is keresi a hajtókarjait) én olyan streetracingba már bele sem megyek ami egyfordulós:D
A több fordulósba meg elvből nem mert sosem lehet tudni milyen driver ül a másikban.. egy gyors kélgyócsípés általában elég a 99%-nak és meghunyászkodik, ha nem húznak fel:D de idegesen meg nem szabad versenyezni ez alapszabály :)))

Én pont egy 340i kabriót fogtam meg az Alkotás utcán, valószínüleg felvétel is van róla de nem kérem el:D:D:D Nyilván a tesztkamerák előtt kel jaszkarizni :D:D:D
A következő lámpa előtt gyorsan bementem a parkolónkba:D

Elindult félgázon ami még így is vagy 300 ló gondolom:D Hogy úgyseérsz utól erre átfutott egy gyalogos addigra én mellette voltam:) És ott én padló 5000 és besoroltam elé és még le is fordultam ABS-el:D Mire utólért:)) De azért nem tekinetm győzelemnek mert egy festett szőke kenbarbie hím ült benne, aki épp gondolom a tápszertől volt kómában amit a gyúrásra evett előtte, a gyengébbet meg nem verjük el:D
WarbiRunner (Gyuri)2023-10-19 10:36:30 // 32469
Még a 200 lónak (ami 230) sem találtam igazán olyan szitut ahol kevés. Az átlag frusztrált autósok által generált szitukhoz bőségesen megadja a biztonságérzetet, így sokkal nyugodtabban (de nem Zen módon :-)) autózok vele mint eddig bármivel. Eszméletlen összhangban van a motor, a futómű, a fék, és úgy minden.
Egy chipet egyszer lehet hogy kap, just for fun, de nem érzem sürgősnek a projektet, a lényegen számomra nem változtat :-)
Soha nem cserélném el semmire csak azért mert az erősebb. Aki ezt teszi, annak fingja nincs az autózásról. Akinek meg fingja nincs az autózásról, annak minek is Alfa? :-)
Ja, igen, 2000m-en egy hosszú egyenesben, durva emelkedőn 130 fölött egy töredék másodpercre éreztem, hogy kifutottunk a kraftból. Egész pontosan 134-nél megállt. Mire felfogtam, izomból tiportam a féket, hogy még elforduljon a hajtűben XD
Peti16V2023-10-18 22:28:55 // 32468
Pont azt a szintet tudja, ami szerintem hiányzik a Veloce és a Q között. Persze a 280 lóerő is nagyon sok és a legtöbbször bőven elég, de van néha, amikor kevés. Nekem nem, mert én nem állok le se gyengébb, se erősebb autóval versenyezni, de sokan meg inkább vesznek mást ha egyszer alulmaradnak. Álalfás kollégám is inkább átült egy ilyen 340i-be, pedig imádta a Stelviót… Meg az ismeretlen a parkolóházból a C43-ba. Két alfással kevesebb.
Piritu - 1.000.0002023-10-18 21:54:35 // 32467
A németeknél jártuk az elmúlt napokban.
Végre lehetett menni egy jót.
Igaz a végét nem sikerült kipróbálni, de félelmetes hogy mekkorát lép 160-ról még N-ben is :-)
Egyedül egy 340i feliratú lépett meg előlem. Itthon gyorsan megnéztem az adatait, nem is csoda.
Piritu - 1.000.0002023-10-18 21:44:24 // 32466
:-)
SD2023-10-18 19:06:06 // 32465
Na ez szép:)
Golyszi2023-10-18 18:48:39 // 32464
Jobb ötletem nekem sincs.
De hátha vannak nálam okosabbak, tapasztaltabbak!
SD2023-10-18 18:45:49 // 32463
Ha tuti van benne olaj, akkor lehet kéne használni pár naoot nem? És megnézni magához tér-e?
Piritu - 1.000.0002023-10-18 17:44:35 // 32462
2023.10.18. reggel
Golyszi2023-10-18 17:22:52 // 32461
Jtd nivo max szint alatt egy picivel
Golyszi2023-10-18 17:16:09 // 32460
Új akksi, fullra töltve.
Ezek megvoltak. Még egy hibatörlést és olajcsere ciklust inditok MESsel. Aztán passz. Kifogytak az ötleteim.
Ezek megvoltak már mind amiket írtál.
SD2023-10-18 16:44:12 // 32459
wátenzi JTD-n van nívópálca..
SD2023-10-18 16:43:42 // 32458
Szia, induljunk a kályhától: a hibajelzés oka hogy van hibajelző készülék:)

Ablakfűtést nem hajlandó kapcsolni ha kakukk az akku, start/stop-ot nem tiltja le?
Fel kéne tölteni manual szerint, utána vagy csere vagy ok.

Olajmérőke, elég megbízhatatlan, rám egyszer hozta a frászt..
- olajcsere, kifolyatott vér után 5.2L olaj kell bele, nem 5.5 mert ott már esély van a túltöltésre... és nem félig kell feltölteni mert az meg pont kevés..
- ha megvolt a feltöltés, 4 pálcikára melegedett olajjal járatni kell sík terepen 5 perc
(- utána lekapcs, és 2 perc várás
- újraindít újra kétperc járatás, alapjáraton és lekapcs)
- utána nem indítod el csak gyújtás, (féket nem nyomca start) ha csukva van minden ajtó mutatja is az olajszintet, amit ilyenkor inicilaizál

a zárójeles részt kihagyhatod elvileg egy járatás és újra gyújtás után is inicializál.. de van akinek napokig hülyeséget mutat.

(van benne egy elrejtett olaj nívó luk, a szíjtárcsa alatt elől, de nívópálca (12cm) nincs enne, ha leereszted az olajat akkor tudod igazából meg mennyi van benne tutira.., ha belepiszkálsz és belesik valami az nem jó:))

az alacsony és magas olajszint valószínüleg hibát is beír, ezeket pedig törölni kéne

ha ez mind megvolt és még nem ok, akkor mégegyszer..

ha megint akkor beszélhetünk hiba megalapozott gyanújáról:)
Golyszi2023-10-18 16:09:42 // 32457
Sziasztok,

Kis segítség kellene!
2 dolog lenne:
Olajszint:
Volt hibakódom P0252-F majd P0250-F.
Olajszint sok, majd leszívás után kevés...
Jelenleg új olaj, és olajszenzor. Pálcával 2 nívó között maxon. Dashboard visszajelzés nem jó.
Elkezdi bemérni kalibrálás után, aztán bedobja hogy kevés.. holott nem!


Hátsóablak fűtés:
B1048 relé szakadás/rövidzár. Reléket cseréltük hibakód maradt.
Biztosíték és a relé között van kontakt de nem kap áramot..

Valakinek van ilyen tapasztalata?
SD2023-10-18 11:33:17 // 32456
Na majdnem szendvicsbe tett egy Véreres meg egy monddejó... 62km/h-nál..
Giulia tökéletesen működött, a satu az satu, szólt a bimbam minden..
Mikor eresztettem már a féken hogy ok én megállok de mögöttem a mondejó???
Giulia fogta tovább a féket gondolom a radarból ítélve... nem volt zavaró, de felül bírált..
MIndegy megoldódott, nem lett QV seggem... nem így akarok:)
Nem szeretnék róla beszélni:D
SD2023-10-18 09:24:49 // 32455
a kormány mögé rakható a víz D módban a tripper után:D
Zselé2023-10-17 19:47:02 // 32454
Ezt nem is tudtam! Nekem csak a nyomaték, olajnyomás, turbónyomás van kint, de az minden módban, a főképernyőn, 2 widgetnyi helyen :))
WarbiRunner (Gyuri)2023-10-17 19:32:50 // 32453
Trip B.. 😂 Nekem az sincs. El kéne olvasni a használatit.
Vagy nem, mert minek, úgysem érdekel 😄
Ettől függetlenül az a víz csak a motor hűtővize, nincs köze az intercoolerhez. A gázt tudom mennyire taposom, a féket is, szóval semmi hasznos infó...
SD2023-10-17 19:07:15 // 32452

ezt a Trip B utáni funkció Dynamic módban.
Ahogy most áll az a 90 fok és még egy fél osztást megy feljebb mikor álldogál
SD2023-10-17 18:21:01 // 32451
Dinamic-ban ki lehet rakni középre a Víz, Gázpedál, fékpedál tiriót, a FL szoftveren.
Nem mutat hőfokot egyszer néztem meg OBD-ről ott láttam, mert érdekelt.

Ezt de mennyire paraszt és mennyire jó így:)))
WarbiRunner (Gyuri)2023-10-17 17:10:03 // 32450
A vizet hol látod? NIncs is vízhőfok mérő :-) És különben is melyik vizet?
SD2023-10-17 14:33:49 // 32449
ja ehhez még hogy a töltő levegő hőmérsékletet a hűtővíz hőmérséklet csökkentésével tudja elvileg elérni az intercooler-ben, ha jól olvastam.

És nekem is feltűnt hogy városi tötyögésnél 105-110 fokig is elereszti a vizet és tempós menésnél meg visszamegy olyan 90-re is akár.

Szóval itt van benne valami tartalék ami lehet pont a tempós menésre hangolt hűtőrendszer miatt városban kicsit over... de ezen én is szívesen módosítanék ha nem árt másnak..
leopop32023-10-17 14:29:39 // 32448
Ezt olvasva még jobban akarok egy Giuliát 😁😎
leopop32023-10-17 14:27:20 // 32447
Jár értem
Igen az is jó alap
SD2023-10-16 18:24:39 // 32446
Gratula az eladáshoz:)
Végre egy összehasonlító teszt a facelift és a régi fék stb, tekintetében:)
Várjuk a híreket:)
SD2023-10-16 14:08:05 // 32445

Kicsit villanyautós a kereke:)
WarbiRunner (Gyuri)2023-10-16 11:46:05 // 32444
Mázli, normál halandó aligha jutott be. Pláne vidékről..
Zselé2023-10-16 11:09:41 // 32443
Egy beszállítónk hívott meg, nekik van egy VIP páholy (részlegesen) fenntartva az összes EB selejtezőre, és mindig más partnereket visznek - erre most mi voltunk hivatalosak :)
WarbiRunner (Gyuri)2023-10-16 10:31:30 // 32442
Élmény lehetett. A meccs is :-) Hogy szereztél jegyet? Egy nap alatt felvásárolták a nyáron, pedig nagyon az elején meg akartuk venni.
SD2023-10-15 18:41:13 // 32441
Még harmincszor, 400k-val és okék vagyunk:))) akkor iszunk;)
SD2023-10-15 16:58:12 // 32440
Igen, becsukott tükörrel van 1-2 cm oldalanként;)
Befér vagy nem fér be?:D
Advanced;)
Zselé2023-10-15 12:27:55 // 32439
Tegnap volt szerencsém élőben megnézni a Fiúkat a szerbek ellen a Puskásban. A mélygarázsban parkoltam, de a kihajtásnál egy rendező pont nálam állította meg a sort: kihajtott a másik kapun a “nagyfőni” konvoja - majd kinyitották a kordonokat és elkezdtek vonulni előttünk keresztbe a szurkolók. Mi türelmesen vártunk az autóban, mint egy zebra előtt, mikor is egy szurkoló odalépett a rendezőhöz, mondott valami, majd megáll előttünk: szabad-e szelfizni az autóval… mutattuk, hogy persze, aztán leguggolt és lőtt pár képet :D Mellettem a kollégám csak ennyit mondott: na, a BMW-vel nem szokott ilyen lenni… :)
TtK2023-10-14 20:00:02 // 32438
Nekem meg pont ma vitték el a feketét.. Ennek kapcsán kellemes meglepetés, hogy mindent lehet már online intézni. Forgalomból kivonás, visszahelyezés, eladás bejelentés, kötelező lemondás mind kész volt pár perc alatt.
Kazes☻2023-10-14 19:00:23 // 32437
Szuper, grat a jubileumhoz! 😁
Kazes☻2023-10-14 18:59:36 // 32436
No, meg inkább (villany)felnit vesz, mint normál garázsajtót. 😜
TtK2023-10-14 18:00:30 // 32435
Látom a te garázsodat is Trabantra méretezték :)
SD2023-10-14 13:08:29 // 32434
ezek mai fotók:)
SD2023-10-14 13:08:06 // 32433
1 éve ma hoztam haza:)
SD2023-10-14 06:59:54 // 32432
Visszagondolva a 155-ön volt nekem 195/55 R15 a téli és 205/55 R15 a nyári, amíg volt, a téli mindig olyan érzés vol hogy lehasalt az autó, pedig alig volt különbség. Kb 5 perc volt megszokni.

3% eltérés a km órában
Vészesnek nem mondanám.
RomeoOne2023-10-14 06:33:34 // 32430
Nem 2-3 mm-t emeltél az autón, hanem kb. 1 centit elöl :)
18 mm-el nagyobb így a kerékátmérő.

Hogy mit csinálj, azt neked kell tudnod, inkább csak arra hívnám fel a figyelmed, hogy az eladási árad nem 80% lenne, hanem kb. 60%. De lehet, hogy az 50%-hoz van inkább közelebb. Max a csaló botok ("küldöm a GLS-t) írnának rád, ha olyan áron teszed fel.
Saját tapasztalat...
SD2023-10-14 01:02:45 // 32429
Megoldás1 megnézed kitekerve nincs-e közel a dobbetéthez +~ berugózás, a legnagyobb veszély ha azt letépné.

Ha nagyon kózel van elrakhatod két szezonra hátra tarcsi nak, de ha elöre veszel keskenyebbet nem fog stimmelni az átmérő és lehet letilt az ABS érzékelő nem tudom mennyi a tolerancia.

2. Ígymarad 1-1 cm nem a világ vége, a futómű geometria rendben sztem, nyomtáv is ok

Ha akrasz venni gumit olyat kéne ami azonos kerületű, de az viszont befolyásolhatja a dinamikát ha elöl hátul más a tapadás, és nem a gyár terv szerint.

Ha nem rossz érzés és elfér akkor van 2 évre egy egyedi extrád:)
quash2023-10-13 21:38:37 // 32428
Sziasztok!

Csináltam egy jó nagy hülyeséget, kíváncsi lennék a véleményetekre!

Nyári gumi csere, 18”, gyári, egyszéles felni van fent.
Rendelés közben telefonáltam, nem oda figyeltem, és 225/45 R18 helyett, sikerült 245/45 R18-at rendelni. (Pirelli P Zero PZ4 100Y)
Futár kihozta, megnéztem az jött-e amit rendeltem, és nem vettem észre!!!
Soha nem csináltam még ilyet, picit sűrű most minden, figyelmetlen voltam …

Ma felrakattam gumissal, előtte vittem hozzájuk párom autóját is, Giu-nak már fél 5-kor álltak neki, ők sem szóltak hogy ez a méret nem u.a. mint ami rajta volt!
Szóval fel is lett rakva …

Gumisnál kocsi mögött állva, talán még láttam is hogy mintha szélesebb lenne!

Otthon vettem észre, amikor gumi szállítási papírokat dobtam ki hogy azon 245 van!
O b….meg, nézem kocsit, tényleg az van rajta!

Most nem tudom mi legyen!
Az előző P-Zero két nyarat bírt ki, nem teljes nyarat, az első keréken még ~1+mm volt a kopásjelzőig. A hátsó konkrétan kopásjelzőn volt. Tehát igából nem ment el két szezont ….
kb. ~62e km jelent ez, értelemszerűen ebben van téligumis időszak is.

8x18”-ra felment a 245, normálisan néz ki rajta.

Értelemszerűen valószínűleg 2-3mm-t emeltem is így az autón, ami mondjuk pont nem baj, mert volt már hogy fekvőrendőrnél 3 fővel leért …

Hátul még csak-csak oké is lehet, hiszen ott van 255 széles gumi is gyárilag, de nem 8-as felnin!
De előre azért kicsit sok a 245!
Az első geometria sem ekkora szélességre van tervezve!

Mi legyen?
Visszaküldeni már nem tudom, mentem vele.
Maradjon fent?
Rendeljek 225/45-öt, azt adjam el 80%-os áron, és ennyi bukó + gumiszerelés.
lieszko2023-10-13 20:01:04 // 32427
Hátul már QV rugóm van, de kb. ott van, mint az RWD-vel volt, viszont a QV jóval keményebb, de egyáltalán nem bántóan. Plusz a hátsó stabilizátor is a QV-ből van.

Elöl nincs mérési adatom a koptatóhoz, én máshogy mérem, de majd megnézem. Egy fél centivel lehetne magasabban. Az a baj, hogy előre nem megy a QV rugó, mert a 4 kerékhajtás miatt más a lengéscsillapító, így a QV rugóval ~3 centivel fentebb lenne az RWD rugóhoz képest.

Súlyban állítólag csak 65 kg a különbség, persze az AWD javára, bár az én esetemben van még egy kis plusz súly, szigetelve van mind a 4 ajtó, plusz a csomagtartó is a zene miatt.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.