Szia,
Az enyémben sincs... Elég furcsa, hogy egy ilyen autónál ez ,,extra". A fészen volt erről bejegyzés: ,, ki kell venni az egész alagutat és be kell építeni még egy elemet. Ha azt akarod, hogy az USB is működjön, az meg plusz vezetékelés de valamelyik autóban benne van. A köv. alkatrészek kellenek hozzá: 50532745 + 2anya 60502080. "
Macky2024-05-24 07:01:40 // 35565
Gabor F2024-05-24 05:23:26 // 35564
Nem kell ahhoz 160! Legalábbis a külsőben biztos nem. Rendszerint ott megyek 100-110-el (100-as tábla van kint) és nagyon nagyot dob majd ejt a dilatáció. 2 hetente megyek arra és mindig rosszabb lesz egy kicsit. A belső sáv sokkal jobb! Szóval óvatosan az M6 ezen szakaszán!
Gabor F2024-05-24 05:15:46 // 35563
Volna egy kérdésem, a hátsó ülésnél lévő légkivezetéssel kapcsolatban! A miénkben nincs, de vajon utólag megoldható-e? A külső műanyag elem a könyöklő végén/alatt úgy nézem simán cserélhető. De vajon a belső miskulanciával mi a helyzet ill. a klíma vezérlőben kellhet-e valamit állítani? Gyerek miatt néha jól jönne az extra levegő hátra. Van erről valami tapasztalatotok?
Gabor F2024-05-24 05:04:28 // 35562
Én is úgy vettem észre, hogy random törli (‘17 végi), bár mi még csak 10e km-én vagyunk túl.Tegnap voltam olajcserén, úgyhogy nullázom is a Trip B-t. Meglátjuk…
SanyiJTD2024-05-22 15:18:27 // 35560
igyis terveztem a reléket kicserélni, hátha lesz vele valami változás :)
SD2024-05-22 14:41:04 // 35559
Azon kellett volna nyomatékot tesztelni:D
Hát pedig nem kéne hogy reszetelje ha nem volt táp elvét.. legalább is nekem nem csinál ilyet.. '22
Hát pedig nem kéne hogy reszetelje ha nem volt táp elvét.. legalább is nekem nem csinál ilyet.. '22
SanyiJTD2024-05-22 14:27:42 // 35558
Ez evidens. De én nem vettem le semmit. Többször előfordult már, hogy reseteli magától. Mondjuk állt egy hónapot szegeny a garazsba, mert az udvarbol kijövő utvonalat frissen füvesítettem és nem voltam hajlandó rajta átmenni kocsival amíg meg nem erősödik 😅
SD2024-05-22 14:16:18 // 35557
Nekem elég sokáig a nagyátlag ilyen 10-11 volt a város elmegy 13-ra is de bent lehetne tartani 10 környékén is de ki akarja:D:D:D
Az autópálya tempomattal bármennyi tud lenni, pl: 5.4 :S:D
De az is inkább 8,5 és 9,5 között reális
Az autópálya tempomattal bármennyi tud lenni, pl: 5.4 :S:D
De az is inkább 8,5 és 9,5 között reális
SD2024-05-22 14:14:45 // 35556
Akkor törlődik ha leveszed az akku-t pl.. esetleg lehet probléma test kábellel.
Én is eleinte egész sokat hagytam én is az A-t, de után amikor ilyen 13-15l fogyasztások alakultak ki néha lereszetelem valamelyiket hogy hátha jobb lesz:D
Én is eleinte egész sokat hagytam én is az A-t, de után amikor ilyen 13-15l fogyasztások alakultak ki néha lereszetelem valamelyiket hogy hátha jobb lesz:D
Piritu - 1.000.0002024-05-22 14:03:56 // 35555
Nekem 3x ezerig ment a “B”, aztán én töröltem ki véletlenül.
SD2024-05-22 13:40:49 // 35554
Na majd megírom a 2.0 benzint 500-ra:))):D
quash2024-05-22 13:24:49 // 35553
valamikor összel írtuk, esőben jöttem haza, körforgalomban egy kisebb gázadásra ment keresztbe a hátulja.
Ilyet előtte nem csinált! :D
Számra a 450->530nm nem tűnik olyan nagy ugrásnak.
De teljesen más a karakterisztika, főleg a gázpedál reakció, kezelés, etc ...
Upgrade óta érzem azt hogy ilyennek kell lennie az G-nek.
Ja és ennek ellenére április-májusban mentem vele ~2500 km-ert, 6.3-as fogyasztással :D És nem, nem 60-al járok!
Ilyet előtte nem csinált! :D
Számra a 450->530nm nem tűnik olyan nagy ugrásnak.
De teljesen más a karakterisztika, főleg a gázpedál reakció, kezelés, etc ...
Upgrade óta érzem azt hogy ilyennek kell lennie az G-nek.
Ja és ennek ellenére április-májusban mentem vele ~2500 km-ert, 6.3-as fogyasztással :D És nem, nem 60-al járok!
SanyiJTD2024-05-22 12:54:10 // 35552
Az enyém is 500nm körülre van írva, a 285 ös pirelliket megúsztatja 😅
SanyiJTD2024-05-22 12:50:14 // 35551
Valakinek csinálja még azt az autó, hogy véletlenszerűen kitörli a trip adatokat? Szerintem 1500km-nél még többet nem hagyott meg :D
quash2024-05-22 10:29:02 // 35550
SD2024-05-22 10:27:02 // 35549
Én azthiszem igen hátsókerekes volt, 240le körülre húzva és a tulaj szerint végtelen nyomatékkal:D
Kerék 18" és szerintem viszonylag új gumik lehetettek:)
És egy cingár fiatal sárc ami megitn tuning tényező.
Nekem az tűnt fel elősször hogy a jávorszarvas teszten én 60 majd 65, 72.. elvettem a gázt és úgy mentem át.
Ő meg beleállt a gázba és padlógázon ment át:D
Kerék 18" és szerintem viszonylag új gumik lehetettek:)
És egy cingár fiatal sárc ami megitn tuning tényező.
Nekem az tűnt fel elősször hogy a jávorszarvas teszten én 60 majd 65, 72.. elvettem a gázt és úgy mentem át.
Ő meg beleállt a gázba és padlógázon ment át:D
quash2024-05-22 10:26:22 // 35548
FB-n keress rá: jtd-performance
Ez már tényleg építés, amit beraktam mérés, ott már turbó csere is volt.
Azzal kapcsolatban nincsen kétségem hogy normálisan megépítve, és használva, ezt a 300+Le/600+nm-rt a motor bírja, váltó nem tudom mennyire tolerálja ezt.
Igaz BMW-knél ha jól tudom eléggé váltóhatár fölé mennek ZF-eknél, és bírja.
Ez már tényleg építés, amit beraktam mérés, ott már turbó csere is volt.
Azzal kapcsolatban nincsen kétségem hogy normálisan megépítve, és használva, ezt a 300+Le/600+nm-rt a motor bírja, váltó nem tudom mennyire tolerálja ezt.
Igaz BMW-knél ha jól tudom eléggé váltóhatár fölé mennek ZF-eknél, és bírja.
WarbiRunner (Gyuri)2024-05-22 10:00:08 // 35547
RWD volt? Amúgy nagyon nem csodálkozok, a dízel verzió könnyű, a nyomaték remapolva hatalmas, tuti recept. Pláne ha esetleg egy kis futómű keményítést és jó gumikat is kapott.
SD2024-05-22 09:40:38 // 35546
Ahha nekik más a pisztoly vagy máshogy csal/nemcsal a kút:D
Ha visszakorrigálod a német eltéréssel az egész sorozatot, akkor kijönne hogy a Giulia fogyasztásmérője nem csal hanem a magyar kutak?:D:D:D
Kérdés hogy melyik irányban?:D
Ha visszakorrigálod a német eltéréssel az egész sorozatot, akkor kijönne hogy a Giulia fogyasztásmérője nem csal hanem a magyar kutak?:D:D:D
Kérdés hogy melyik irányban?:D
SD2024-05-22 09:39:01 // 35545
Már hogy a Giulia Kakucs day-n ahol QV-k Veloce-k és Superek, egy db. Dízel ment, és. körbe is vert minket:D Medig jól meg kotladízeleztük előtte:D
Ez a tuning dolgo a giuliák élete során még sok minden eredményez majd:D
Ez a tuning dolgo a giuliák élete során még sok minden eredményez majd:D
Piritu - 1.000.0002024-05-22 09:35:28 // 35544
Valószínűleg ott sikerült túltölteni a tankot. Mindegyik német tankoláskor volt.
SD2024-05-22 09:30:06 // 35543
Ezek a dízelek trükkösek:)
Valószínüleg szana-szét lesznek tuningolva mind:D
Ha ki lesznek tilva az utcáról azért ha nem akkor azért:D
A Kakucsring-en is abszolút második vagy harmadik helyet ment egy dízel?:)))
Valószínüleg szana-szét lesznek tuningolva mind:D
Ha ki lesznek tilva az utcáról azért ha nem akkor azért:D
A Kakucsring-en is abszolút második vagy harmadik helyet ment egy dízel?:)))
SD2024-05-22 09:28:42 // 35542
és mi az a beszakadás a grafikonon mindkét esetben? Fals mérés vagy valami utazás, speckó esemény?
WarbiRunner (Gyuri)2024-05-21 22:11:39 // 35541
Hatbavágós biztos, de nem kéne olyan progi mint a piros nyomaték görbe. Az alatta lévő is követi ezt a hirtelen kókadós karaktert, pedig senki nem kötelezi a tunert hogy a gyári gorbét nagyítsa fel :-) Ide látszik, hogy 2000-3600 közt végig tudná az 500nm-t. Mondjuk 2200-ra tenném ahol eléri ezt, és onnan jöhet egy 500nm-es plató a görbére. Abszolút értékben biztos jobban megy a maxra írt kókadós, de hogy vezetni sokkal jobb a lapos görbével azt biztosra veszem. Nagyon nem forgós karakter, sokat segítene a feelingen.
WarbiRunner (Gyuri)2024-05-21 21:59:08 // 35540
Ez szerintem nem Super specifikus, hanem My21 specifikus. Statisztikám nincs, de már megszokásból 2 decit levonok a kijelzett fogyasztásból, kb annyit csal.
G-MANN🍀2024-05-21 21:51:26 // 35539
620nm egy könnyebb autóval a 400nm-hez képest?😅 gondolom jobban megy 😉
Vagy csak költői kérdés volt?
Vagy csak költői kérdés volt?
RomeoOne2024-05-21 21:48:17 // 35537
Ez az első verzió, főleg a 2060-as, értelmesebbnek tűnik.
A másodiknál a 600+ Nm már 200-es fordulat előtt... Manky-nak lenne hozzá egy-két szava sztem :) Az a váltó/kuplung nem lesz hosszú életű.
A másodiknál a 600+ Nm már 200-es fordulat előtt... Manky-nak lenne hozzá egy-két szava sztem :) Az a váltó/kuplung nem lesz hosszú életű.
quash2024-05-21 21:18:57 // 35536
Piritu - 1.000.0002024-05-21 19:34:43 // 35535
Piritu - 1.000.0002024-05-21 19:32:21 // 35534
Halesz2024-05-21 13:05:59 // 35533
A Backstage 100., jubileumi adását most vasárnap kora este élőben, közönség előtt rögzítjük és élőben is közvetítjük a YouTube-on. Gyere el a felvételre!
https://alfaamore.hu/esemenyek/backstage-100
https://alfaamore.hu/esemenyek/backstage-100
SD2024-05-20 12:25:46 // 35532
Ja és utána persze vagy napon vagy garázsban kicsit lehúzott ablakokkal szárítani, de ha leeresztem én le is szoktam takarni hogy ne menjen bele a pók:)
SD2024-05-20 12:24:34 // 35531
Én már vagy 3-4x mostam vizes spricnibe bekevert mosószeres víz, jól eláztatni, Aztán súrolni egy ronggyal hogy habozzon majd, vizes porszívóval kiszívni.
Így illatosító sem kell az autóba :D
Amikor nem friss megy neki a mosás:D
A szőnyeget meg megvédi a gumitálca:)
Így illatosító sem kell az autóba :D
Amikor nem friss megy neki a mosás:D
A szőnyeget meg megvédi a gumitálca:)
WarbiRunner (Gyuri)2024-05-20 12:07:35 // 35530
Igen, a szövet ülések hátránya, hogy előbb utóbb nagyon porolnak, érdemes tisztíttatni, kiporszívózni sem lehet teljesen. A bőr ilyet nem csinál, az majd jól kireped, kikopik, vagy megereszkedik és meggyűrődik :-) A Giulietta félbőröse is porol, az a legtutibb kombó, mert lehet a bőrt is ápolni, de a port is magába szívja XD Egyébként meg nagyon jó ülés, nekem nagyon kényelmes, jól eltalálták a formáját, anyagait.
SD2024-05-20 05:26:15 // 35529
Liquid2024-05-19 21:58:05 // 35528
Azt nem tudom, anno mikor a TBI utódját kerestem elvileg volt rendelhető szövetkárpit de csak a legolcsóbb dízelekhez.
SD2024-05-19 19:46:06 // 35527
A felete
Tető elsôre ellenszenves volt de meggyőzött a 4-6 millió árelőny:D és amúgy meg nagyon mokány, megszerettem, gyerekekkel a vajből az áhh hagyjuk;D
Tető elsôre ellenszenves volt de meggyőzött a 4-6 millió árelőny:D és amúgy meg nagyon mokány, megszerettem, gyerekekkel a vajből az áhh hagyjuk;D
SD2024-05-19 19:44:49 // 35526
Elsőre semleges érzésem volt vele. Bem vagyok bôr mániás. A nagyon alap bőrnél amúgy jobban néz ki, az egyel jobb bőr hurkás formáját követi viszont nem szorít úgy mint a veloce bőr:D
Amúgy a gyöngyvászon kereten belül a szövet egy elsőre sprőd de marha tartós anyagnak tűnik ami amúgy nonszensz de karbon mintás, és valszeg könnyebb is mint a bűr:D
GTA ennyi:D
Amúgy a gyöngyvászon kereten belül a szövet egy elsőre sprőd de marha tartós anyagnak tűnik ami amúgy nonszensz de karbon mintás, és valszeg könnyebb is mint a bűr:D
GTA ennyi:D
SD2024-05-19 19:42:13 // 35525
Igen elfogyott már valszeg az eredeti:D
SD2024-05-19 19:41:38 // 35524
‘22-ben meg már alapáron volt, radar, veloce első, dupla kipu, 8.8 érintős navi, és annyival drágább is volt az alapár :…D
WarbiRunner (Gyuri)2024-05-19 15:28:52 // 35523
Az kb 21 nyarától van, hogy egységes a lökös, és szerintem még sok egyéb. A Stellantis év elején jött, és nyárra szépen egyszerűsítette a gyártást. Azóta van csak fekete belső pl.
WarbiRunner (Gyuri)2024-05-19 15:25:06 // 35522
Ami '21-től van az sem rendes szövet? Sose láttam közelről. Viszont majdnem olyanom lett :-)
leopop32024-05-19 13:23:27 // 35521
Akkor valami hasonlót kéne majd szerezzek 😉😁🍀
RomeoOne2024-05-19 12:00:28 // 35520
A tiéden Veloce lökös van elöl.
quash2024-05-19 11:17:51 // 35519
Jó, én könnyen jártatom a számat! :)
Az enyém kb. a nagyon ritka kivitelű Super, ami Veloce .... :D
2019-ben még lehetett ilyen elvetemült kombót rendelni.
Az enyém kb. a nagyon ritka kivitelű Super, ami Veloce .... :D
2019-ben még lehetett ilyen elvetemült kombót rendelni.
SD2024-05-19 11:11:23 // 35518
Liquid2024-05-18 22:47:19 // 35517
Ez igaz, de sajnos rendes szövet ülés nem nagyon volt kapható, csak az a gyöngyvászon szerű valami.
WarbiRunner (Gyuri)2024-05-18 22:34:35 // 35516
És a nap végén.. a legkényelmesebb ülés a szövet ülés 😄
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.