SD2024-09-11 10:42:11 // 36971
Annyi hogy bénán írtam, mert az RotSchild de ássz!:D
WarbiRunner (Gyuri)2024-09-10 20:25:18 // 36969
Uhhh ez jó 🤣
SD2024-09-10 11:53:59 // 36968
Akkor kell csinálni ScudettoRosso aka RotShiled találkozót is :D
RomeoOne2024-09-10 10:56:47 // 36967
Ez valójában egy Bilderberg-csoport találkozó volt, csak álcázva :)))
SD2024-09-10 10:32:38 // 36966
Mi ez az elitista kirekesztő Q találkozó:))) Mert hogy nehogy lemaradjatok a Veloce meg Dízel giuliák mögött?:D:D:D
Megnekergesselek kakucson megint:D
Megnekergesselek kakucson megint:D
RomeoOne2024-09-09 21:49:25 // 36965
Na jó, csak megírtam újra a kisregényt :)
Blog - 2. magyar Giulia Q és Stelvio Q találkozó
Blog - 2. magyar Giulia Q és Stelvio Q találkozó
Piritu - 1.000.0002024-09-09 21:01:42 // 36964
A TS-nél meg 100e - és volt itt Cartárs aki 160e felett nehezményezte hogy "Már cserélni kell?" :-)
Shadin2024-09-09 20:41:11 // 36963
WarbiRunner (Gyuri)2024-09-09 20:31:53 // 36962
Lehet. A Giuliettánál én néztem be ugyanazt mint Shadin XD
De ott is a 30e alatt ott a 48 hónap rublika. Na mindegy. Az 1.4-nél 30e, a 2.0-nál 60e. Nekem soknak hangzik.
De ott is a 30e alatt ott a 48 hónap rublika. Na mindegy. Az 1.4-nél 30e, a 2.0-nál 60e. Nekem soknak hangzik.
Piritu - 1.000.0002024-09-09 20:22:10 // 36961
Nem véletlenül nincs a könyvben, semmi értelme sincs az évtől függésnek.
Félreértés lesz.
Mi megy tönkre a gyertyában az állásban? Ellenben az átugrott szikrák koptatják az elektródákat, az viszont km-t jelent.
Az TS-ben tizenvalahány év után cseréltem, semmi bajuk se volt. A fater Fordjában is 16 év után lett cserélve.
Félreértés lesz.
Mi megy tönkre a gyertyában az állásban? Ellenben az átugrott szikrák koptatják az elektródákat, az viszont km-t jelent.
Az TS-ben tizenvalahány év után cseréltem, semmi bajuk se volt. A fater Fordjában is 16 év után lett cserélve.
WarbiRunner (Gyuri)2024-09-09 19:42:40 // 36960
Elnézést ne kérj, lényeg hogy ezek szerint ajánlott 4 évenként a gyertya is. Ha Csaba javasolta, neki hiszek :-) Reálisabban hangzik mint az évektől független 60e (nálam az 6 év).
Shadin2024-09-09 18:57:13 // 36959
Én kérek elnézést, a 4 év az valóban nincs csak a 60k évtől függetlenül.
Csak ráragadtam a 60k vagy 4 évre, mert én is már megvettem a gyertyákat, meg a hosszbordást is a 60k-s szervizhez.
Csak ráragadtam a 60k vagy 4 évre, mert én is már megvettem a gyertyákat, meg a hosszbordást is a 60k-s szervizhez.
WarbiRunner (Gyuri)2024-09-09 18:47:47 // 36958
Az 5-ös pont vonatkozik rá, vagy én nem látom mit kell nézni :-)
Shadin2024-09-09 17:06:37 // 36957
WarbiRunner (Gyuri)2024-09-09 16:41:29 // 36956
A gyertyacserére a 4 év nekem pl nincs. A Giulietta kézikönyv ír max időtartamot, a Giulia csak km-t.
Shadin2024-09-09 16:27:39 // 36955
Ezek benne vannak a kézikönyvben is.
WarbiRunner (Gyuri)2024-09-09 15:30:46 // 36954
Szuper, ezt így jó összeszedve látni. :-)
denil12024-09-09 14:46:42 // 36953
Beszéltem Timpauer Csabival az érdi szalonból és elküldte a hivatalos lapot,h mit kell megnézni / cserélni 60k-nál (vagy 4 év ) benzines Giunál a szokásos olaj, szűrők, stb. felül
- Gyertyák
- Ékszíj
- Fékfolyadék ( idén már cserélve volt )
- Hűtőfolyadék
- Váltóolajról beszéltünk, ismeri a témát, ő is azt mondta,h 80-100k között simán mehet
- Gyertyák
- Ékszíj
- Fékfolyadék ( idén már cserélve volt )
- Hűtőfolyadék
- Váltóolajról beszéltünk, ismeri a témát, ő is azt mondta,h 80-100k között simán mehet
SD2024-09-09 13:14:15 // 36952
Szerintem ez nincs kicsukva:)
RomeoOne2024-09-09 13:04:24 // 36951
Szerintem bárhol, ahol megbeszélitek :)
WarbiRunner (Gyuri)2024-09-09 13:01:33 // 36950
Nem hogy velem boltolták volna, azán fél év múlva Multiairt is programoznánk :-)
Shadin2024-09-09 13:00:29 // 36949
És hol fog nekem viszonteladni Squadra-tuning-ot?
SD2024-09-09 12:58:38 // 36948
Vannak jó cuccaik:))) Láttam ott volt a Q találkozón is?:)
GTA ülés occsóért?:)))
GTA ülés occsóért?:)))
RomeoOne2024-09-09 12:46:33 // 36947
Egy libanoni srác, akinek van néhány jó kapcsolata.
Shadin2024-09-09 12:44:08 // 36946
Nekem nem tiszta ez az Etuners itt MO.-n, kik ők, hol vannak?
SD2024-09-09 11:45:48 // 36945
Hát nekem eddig nem jött ki hogy milyen rendszer szerint eszegeti a vizet.
Az első nagyobb rátöltés nem sokkal vásárlás után volt azt elfogadtam hogy idomultak a csövek.
Aztán egyszer jóval utána láttam hogy a másik tartály van minimumon, feltöltöttem.
Most harmadik ilyen észlelés hogy a anyósoldali tartály volt kb. 2/3-on min és max között..
Tényleg egy kupicányi ment rá, akkor bekevertem egy 0.5L-es flakonban hát az még félig van az összes rátöltéssel 30k alatt.
Ja 30k lett előző héten:)
Az első nagyobb rátöltés nem sokkal vásárlás után volt azt elfogadtam hogy idomultak a csövek.
Aztán egyszer jóval utána láttam hogy a másik tartály van minimumon, feltöltöttem.
Most harmadik ilyen észlelés hogy a anyósoldali tartály volt kb. 2/3-on min és max között..
Tényleg egy kupicányi ment rá, akkor bekevertem egy 0.5L-es flakonban hát az még félig van az összes rátöltéssel 30k alatt.
Ja 30k lett előző héten:)
Piritu - 1.000.0002024-09-09 10:51:05 // 36944
Hmmm…
Mindig tudtok újat mondani.
Nekem se Giulietta, a Super se a Veloce nem kért vizet….
(Mondjuk a TS-ek se)
A Superből 60-nál kivett gyertyákon semmit se lehetett látni, még elektróda fogyást se nagyon.
Mindig tudtok újat mondani.
Nekem se Giulietta, a Super se a Veloce nem kért vizet….
(Mondjuk a TS-ek se)
A Superből 60-nál kivett gyertyákon semmit se lehetett látni, még elektróda fogyást se nagyon.
SD2024-09-09 10:45:45 // 36942
most már sajtó nyilvános: Szóval leveleztem a Squadra tuninggal és épp megboltotlák az Etuners-el hogy Mo-n is lesz chiptuning opció:)))
Azért nem írtam eddig, mert levélben már nekem jelezte, hogy ez a terv de már kint van facebook-on is szóval már nyilvános is hip-hip-hurrá:)))
Amiért én levelet írtam igazából az hogy megkérdezzem az én kis turbommal mit lehetne kihozni a gépsárkányból.
Erre viszont az a meglepő válasz jött hogy nem az enyimen van kisturbo, hanem a 280HP-re lett téve egyel nagyobb.. ami nem igazán jelent amúgy levegőszállítás töbletet.
Hüpp. akkor 300ló?:)
Ja és lehetséges az ECU klónozás, így kvázi hotswap lenne az ECU, nem kéne vissza flashelni szervízre, hogy nehogy szétvágja egy gyári update:)))
Hmm:)
Azért nem írtam eddig, mert levélben már nekem jelezte, hogy ez a terv de már kint van facebook-on is szóval már nyilvános is hip-hip-hurrá:)))
Amiért én levelet írtam igazából az hogy megkérdezzem az én kis turbommal mit lehetne kihozni a gépsárkányból.
Erre viszont az a meglepő válasz jött hogy nem az enyimen van kisturbo, hanem a 280HP-re lett téve egyel nagyobb.. ami nem igazán jelent amúgy levegőszállítás töbletet.
Hüpp. akkor 300ló?:)
Ja és lehetséges az ECU klónozás, így kvázi hotswap lenne az ECU, nem kéne vissza flashelni szervízre, hogy nehogy szétvágja egy gyári update:)))
Hmm:)
RomeoOne2024-09-09 10:44:34 // 36941
Majd megnézem, hogy tényleg kevesebbet mutat-e, ha újra beindítom... Lehet, hogy csak lejtőn álltam :DDD
SD2024-09-09 10:40:10 // 36940
Rá kéne kicsit tölteni:) Csipegeti:)
RomeoOne2024-09-09 09:47:44 // 36939
Most a hétvége után már az enyém is 2 egységgel a max alatt mutatt az olajszintet. Úgy tűnik csak lehet vele csipegtetni az olajat, ha eléggé hajtja az ember :D Azt hiszem, olyan 7-8k kilométernél tartok a júliusi csere óta. Lehet, hogy a kövi szezon elején, március-áprilisban beiktatok egy köztes olajcserét. Mert kövi júliusig még tervezek néhány nagyobb túrát :D
WarbiRunner (Gyuri)2024-09-09 09:24:49 // 36938
Vátóoljara én 80e-re emlékszem valami ZF ajánlásból, de óriási hibát az sem követ el aki 100e-nél cserélteti. Csak legyen egyáltalán cserélve.
WarbiRunner (Gyuri)2024-09-09 09:22:51 // 36937
Érdekes mennyire megengedő a gyertyákkal a gyári előírás. Az 1.4 esetében városban sokat használt autón két évet ír. A 2.0 Multiairnél csak km függő. Sokallom a 60e-t.
A víz fogyás szinte normális, bár nyilván valahol ez távozik a rendszerből. A Giuliettánál is ugyanez van, a minimumig leeszi pár hónap alatt. A Giulia is két szerviz közt a minimumig fogyasztja. Minden szerviz után úgy kaptam vissza, hogy fel volt töltve max-ra. Viszont ahol megáll a vízszint, az alá nem nagyon fogysztja egyik sem. Nem tudom miért.
A víz fogyás szinte normális, bár nyilván valahol ez távozik a rendszerből. A Giuliettánál is ugyanez van, a minimumig leeszi pár hónap alatt. A Giulia is két szerviz közt a minimumig fogyasztja. Minden szerviz után úgy kaptam vissza, hogy fel volt töltve max-ra. Viszont ahol megáll a vízszint, az alá nem nagyon fogysztja egyik sem. Nem tudom miért.
Piritu - 1.000.0002024-09-09 06:43:10 // 36936
60-nál kell cserélni a gyertyákat.
SD2024-09-09 06:24:59 // 36935
a gyári ajánlás persze más, de nyilván nem ez a mérvadó ha hosszabb távon tervezel:
azt hiszem váltóolajra 120k vagy infinit
gyertyára 60k
azt hiszem váltóolajra 120k vagy infinit
gyertyára 60k
SD2024-09-09 06:23:56 // 36934
Hűtővíznél valóban ha szivárog az baj, annak utána kell járni.
Nekem új garis autó, eddig 3 év alatt 3x töltöttem rá.
Teszem hozzá ha nem töltök a szervízben gondolom megtették volna, mert nem volt jelentős hiány de hogy minden szint max-on legyen.
Tehát valamennyi közeg távozása még szerintem normális, de ha folyamatosan ürül annak már utána kell járni.
3 év alatt ment az enyém mindkét körébe +0.5l ebben benne van a legelső amikor a turbo kör minimum szintre csökkent, gondolom akkor vették föl a formájukat a csövek.
Azóta ilyen kupicányi mennyiségeket tudtam csak.
De csak is hideg állapotban szabad vizsgálni a hűtővíz mennyiséget mert amúgy van hogy fölötte van a max-nak is.
Váltóolaj: emlékeim szerint pont ilyan 60k környékére javasolják azok akik szeretnék hosszan üzemeltetni.
Néztem róla videót akár otthon is meg lehet csinálni, persze megfelelő szakszervízben géppel még jobb..
Gyertyák: azoknak nem ilyen 40k környéki a életük? Tehát ha még nem volt akkor 60k-nál ajánlott, ha már volt akkor még lehet várni.
Nekem új garis autó, eddig 3 év alatt 3x töltöttem rá.
Teszem hozzá ha nem töltök a szervízben gondolom megtették volna, mert nem volt jelentős hiány de hogy minden szint max-on legyen.
Tehát valamennyi közeg távozása még szerintem normális, de ha folyamatosan ürül annak már utána kell járni.
3 év alatt ment az enyém mindkét körébe +0.5l ebben benne van a legelső amikor a turbo kör minimum szintre csökkent, gondolom akkor vették föl a formájukat a csövek.
Azóta ilyen kupicányi mennyiségeket tudtam csak.
De csak is hideg állapotban szabad vizsgálni a hűtővíz mennyiséget mert amúgy van hogy fölötte van a max-nak is.
Váltóolaj: emlékeim szerint pont ilyan 60k környékére javasolják azok akik szeretnék hosszan üzemeltetni.
Néztem róla videót akár otthon is meg lehet csinálni, persze megfelelő szakszervízben géppel még jobb..
Gyertyák: azoknak nem ilyen 40k környéki a életük? Tehát ha még nem volt akkor 60k-nál ajánlott, ha már volt akkor még lehet várni.
denil12024-09-08 21:04:55 // 36933
A hutoviz szine ha valtozik, akkor ott nagy baj van.
Tutela van venne, ami rozsaszin.
Az viszont jo gondolat,h csereltessem, mert szerintem a gyari van benne ami 3 eves.
Fekfolyadek 1 eves, azt nem bantom.
Barkinek valtoolajcsere volt mar?Hany km-nel?
Gyertyak? (Benzines)
Tutela van venne, ami rozsaszin.
Az viszont jo gondolat,h csereltessem, mert szerintem a gyari van benne ami 3 eves.
Fekfolyadek 1 eves, azt nem bantom.
Barkinek valtoolajcsere volt mar?Hany km-nel?
Gyertyak? (Benzines)
RomeoOne2024-09-08 19:53:50 // 36932
SanyiJTD2024-09-08 19:22:45 // 36931
Veled találkoztam Ajkán tegnap? Zöld Q -elöl rendszám nélkül- szorosan követte egy piros Q :)
SD2024-09-08 19:16:57 // 36930
Ha elhasználódás felderítés a cél:
- turbo oring
- hűtő légtelenítö csavarok
- hűtö sarka
- hűtővíz színe
- turbo oring
- hűtő légtelenítö csavarok
- hűtö sarka
- hűtővíz színe
SD2024-09-08 19:10:27 // 36929
És tényleg.. hát szegény oda volt, kétszer is sérült:/
Lev2024-09-08 19:07:24 // 36928
Hirtelen ezt találtam róla a galériában
denil12024-09-08 19:04:33 // 36926
Sziasztok!
Cartársaktól kérdezném,h 60k-nál a szokásos dolgokon kívül mit érdemes megnézteni, cserélni?Nem a gépkönyv érdekel, hanem a tapasztalat.
Gondolok itt ilyenre, hogy gyertyacsere ( ez Tjetnél kifejezetten ajánlott volt 30k-nál, minden cartárs megcsinálta), váltóolajcsere, stb.
Amúgy ezek a mocsok olaszok olyat rajzoltak,h mai napig szerelemmel nézek az autóra. Ebben a hónapban lesz 3 éve,h nálam van de nem tudok betelni a látvánnyal.
Nagyon kíváncsi leszek az új Giura,h ott mit rajzolnak. Félek ha Imperato beleszól, akkor nem sok jóra számítok.
Cartársaktól kérdezném,h 60k-nál a szokásos dolgokon kívül mit érdemes megnézteni, cserélni?Nem a gépkönyv érdekel, hanem a tapasztalat.
Gondolok itt ilyenre, hogy gyertyacsere ( ez Tjetnél kifejezetten ajánlott volt 30k-nál, minden cartárs megcsinálta), váltóolajcsere, stb.
Amúgy ezek a mocsok olaszok olyat rajzoltak,h mai napig szerelemmel nézek az autóra. Ebben a hónapban lesz 3 éve,h nálam van de nem tudok betelni a látvánnyal.
Nagyon kíváncsi leszek az új Giura,h ott mit rajzolnak. Félek ha Imperato beleszól, akkor nem sok jóra számítok.
Lev2024-09-08 18:56:02 // 36925
jszp-ben meg tudod nézni, hogy mennyire
SD2024-09-08 18:47:11 // 36924
És tengelyig le volt gyalulva ugye?
Lev2024-09-08 18:45:12 // 36923
Igen,jól emlékszel. Tavaly novemberben már hirdették: RNJ-101 a rendszáma
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.