nekem a 180 lovas volt, annak alapján a 150 lovat kevésnek tartanám, dehát más vezetési stílushoz elég lehet az is.
a manuális váltót nagyon szerettem volna annak idején, aztán kipróbáltam, és nem tetszett egyáltalán. rosszabb érzet mint a 159-é volt.
az automata viszont jobb bárminél, amit eddig automatát láttam.
a csúszós kuplungra óvatosan repülnék rá, mert ha a szerkezeten kívül a lendkeréknek is valami baja lett, akkor húzós lesz a számla.
2017 januári a legkorábbi mentett árlistám.
pettinke2024-09-20 17:09:14 // 37175
SD2024-09-20 14:40:42 // 37174
Annak sosenincs baja:D:D:D:D
RomeoOne2024-09-20 13:41:21 // 37173
Legjobban azzal lehet járni, ha újat veszel... Kérdezd csak meg Gyurit vagy engem :DDD
SD2024-09-20 12:53:55 // 37172
Szerintem jobban jársz ha inkább egy alacsonyabban felszerelt példányt építgetsz mintha egy lefutottat javítgatsz.
Sok pénz tud belemenni, alapvetően a dízelek nagyobb futásteljesítménnyel vannak mint a benzinesek, ami azt jwlenti bírják is.
A kéziváltó Giuliában nem akkora élmény, de lehet csak azért mert az automata viszont annyira jó.
Alapvetően a dízel rázkódás semminek nem tesz jót szóval érzetre egy elhesználódottabb autod lesz mint akár egy ugyan ennyi km-es benzinesnél.
De ezek csak meglátások, amiket eddig én tapasztaltam.
Sok pénz tud belemenni, alapvetően a dízelek nagyobb futásteljesítménnyel vannak mint a benzinesek, ami azt jwlenti bírják is.
A kéziváltó Giuliában nem akkora élmény, de lehet csak azért mert az automata viszont annyira jó.
Alapvetően a dízel rázkódás semminek nem tesz jót szóval érzetre egy elhesználódottabb autod lesz mint akár egy ugyan ennyi km-es benzinesnél.
De ezek csak meglátások, amiket eddig én tapasztaltam.
WarbiRunner (Gyuri)2024-09-20 09:54:19 // 37171
Öcsém nézett fele ennyit futott dízelt, átvizsgáltatta márkaszervizben. A korrekciók már ennyi km-nél magasak voltak és megállapították a turbó tengely lógását. Szóval ezek már nem azok a dízelek amiket 300e-rel is meg lehet nyugodtan venni. Át kell jól nézni.
Próbáltam ezt az autót, hidegen hangos volt és szinte rezonált a kaszni gyorsításkor. Melegen már kisímult. Szóval hidegen menj vele ha lehet.
A kéziváltós nekem nem jött be, de mindenképp próbáld ki, hogy te mit érzel benne, mennyire tetszik. Vezettem olyat is 83e km-rel.. Hangosabb az automatánál is, és gyengébbnek érződik sokkal. Lehet hogy csak az a példány volt ilyen. Gyorsításkor zavaróan hangos volt és rezgett, miközben nem igazán ment.
Próbáltam ezt az autót, hidegen hangos volt és szinte rezonált a kaszni gyorsításkor. Melegen már kisímult. Szóval hidegen menj vele ha lehet.
A kéziváltós nekem nem jött be, de mindenképp próbáld ki, hogy te mit érzel benne, mennyire tetszik. Vezettem olyat is 83e km-rel.. Hangosabb az automatánál is, és gyengébbnek érződik sokkal. Lehet hogy csak az a példány volt ilyen. Gyorsításkor zavaróan hangos volt és rezgett, miközben nem igazán ment.
osee_selespeed2024-09-20 05:48:03 // 37170
Köszi szépen a tippeket!
Oldala volt meghúzva és első lökős fényezve. 180k km-t futott. Gondolom az nem túlzottan sok. Alapvetően benzinest vennék, de most nem akarok annyit kiadni autóra, amennyibe egy számomra “álom” felszereltségű kerül. Ez nagyon jó áron van, ha tényleg csak a kuplung cserés, így gondoltam megjavítom és kipróbálom Giulia-s érzést aztán vagy marad hosszan távon vagy mehet olyan valakihez akinek valóban szüksége van rá.
Oldala volt meghúzva és első lökős fényezve. 180k km-t futott. Gondolom az nem túlzottan sok. Alapvetően benzinest vennék, de most nem akarok annyit kiadni autóra, amennyibe egy számomra “álom” felszereltségű kerül. Ez nagyon jó áron van, ha tényleg csak a kuplung cserés, így gondoltam megjavítom és kipróbálom Giulia-s érzést aztán vagy marad hosszan távon vagy mehet olyan valakihez akinek valóban szüksége van rá.
SD2024-09-19 22:47:23 // 37169
Meenyi a km benne?
Volt-e törve?
Amit dízelről tudok:
- van pár hegesztett müa alkatrész ami hajlamos folyni
- porlasztócsúcsok cseréje kb 1m ha lejárta az idejét, egyenletlenül jár erőtlen
- ha muplung és sok a méter számolj kettőstömegűvel is
átlagos alfás autos dolgok
- futómű ne legyen elütve kerekek szabályosan kopottak
- alu geptetö kónnyen horpad alku alap:)
- szélvédő kóvek
- lókös alját nézdmeg a meg volt verdesve sanszos hogy meg fog pattanni a lókós felső füle, vagy már ragasztva van… illetve van ottpár hűtő a nak a helyén kéne legyen mert drágák
- hűtösarka, turbo hűtőkór l, motor mógótti legtrlenítő csavar nincs szivárgás nyom, hűtővíz rózsaszín
- Akksi mikori ha régi akkor elöbb utóbb meg fog szórni hibakódokkal
- tft kórül nincs-e repedés nyom mert akkor az cserés lesz
- kézifék megy rendesen, kábel szokott eltórni
Amúgy meg benzinest vagyél:)
Volt-e törve?
Amit dízelről tudok:
- van pár hegesztett müa alkatrész ami hajlamos folyni
- porlasztócsúcsok cseréje kb 1m ha lejárta az idejét, egyenletlenül jár erőtlen
- ha muplung és sok a méter számolj kettőstömegűvel is
átlagos alfás autos dolgok
- futómű ne legyen elütve kerekek szabályosan kopottak
- alu geptetö kónnyen horpad alku alap:)
- szélvédő kóvek
- lókös alját nézdmeg a meg volt verdesve sanszos hogy meg fog pattanni a lókós felső füle, vagy már ragasztva van… illetve van ottpár hűtő a nak a helyén kéne legyen mert drágák
- hűtösarka, turbo hűtőkór l, motor mógótti legtrlenítő csavar nincs szivárgás nyom, hűtővíz rózsaszín
- Akksi mikori ha régi akkor elöbb utóbb meg fog szórni hibakódokkal
- tft kórül nincs-e repedés nyom mert akkor az cserés lesz
- kézifék megy rendesen, kábel szokott eltórni
Amúgy meg benzinest vagyél:)
WarbiRunner (Gyuri)2024-09-19 22:40:54 // 37168
Ne aggódj nekem is kicsapta a zsírt végül 😂
Viszont amit az EBC ír, az nettó hülyeség. Hogy egy porszem 50 mikronra kitámaszt egy féktárcsát. Két nyomatékra húzott felület közt. Gyémánt porszem, nyilván, bár ott meg a vas deformálódik. Értem a koncepciót, de egy vékony zsír réteg semmit nem fog csinálni az illeszkedéssel..A rozsda hamarabb...
Plusz adalék, a régebbi BMW-k gyári szerelési utasítása a szórt olajozás a tarcsa alá.
Viszont amit az EBC ír, az nettó hülyeség. Hogy egy porszem 50 mikronra kitámaszt egy féktárcsát. Két nyomatékra húzott felület közt. Gyémánt porszem, nyilván, bár ott meg a vas deformálódik. Értem a koncepciót, de egy vékony zsír réteg semmit nem fog csinálni az illeszkedéssel..A rozsda hamarabb...
Plusz adalék, a régebbi BMW-k gyári szerelési utasítása a szórt olajozás a tarcsa alá.
osee_selespeed2024-09-19 21:27:40 // 37167
Sziasztok!
2016-os Super felszereltségi listát meg tudja valaki mondani hol találok?
Meg valahol össze van foglalva mikre kéne figyelnem vásárláskor? Sajnos nem ismerem a típust, de benézett egy nagyon jutányos 2,2 150Le vétel, csúszós kuplunggal, így nagyon elgondolkodtam rajta.
Olajnyomás problémát/ megoldást megtaláltam az interneten. Van még más amire átnézéskor/ hibatároló kiolvasásakor kimondottan oda figyeljek?
2016-os Super felszereltségi listát meg tudja valaki mondani hol találok?
Meg valahol össze van foglalva mikre kéne figyelnem vásárláskor? Sajnos nem ismerem a típust, de benézett egy nagyon jutányos 2,2 150Le vétel, csúszós kuplunggal, így nagyon elgondolkodtam rajta.
Olajnyomás problémát/ megoldást megtaláltam az interneten. Van még más amire átnézéskor/ hibatároló kiolvasásakor kimondottan oda figyeljek?
Shadin2024-09-19 21:25:05 // 37166
Shadin2024-09-19 21:21:49 // 37165
link
Szerintem ilyen vékonyan úgy sem ér semmit, ha meg össze akar rohadni hát tegye, úgysem látszik és tárcsa fent még nem maradt 🤣
Én is bekentem szerintem vékonyan, de melegen kijött ahol nem kellett volna.
Szerintem ilyen vékonyan úgy sem ér semmit, ha meg össze akar rohadni hát tegye, úgysem látszik és tárcsa fent még nem maradt 🤣
Én is bekentem szerintem vékonyan, de melegen kijött ahol nem kellett volna.
WarbiRunner (Gyuri)2024-09-19 21:21:19 // 37164
Itt mondja 13:30 körül.
Shadin2024-09-19 20:00:51 // 37163
Hát én pont úgy emléxem hogy Göbi mondta hogy sohaaaa 🤣
WarbiRunner (Gyuri)2024-09-19 19:59:02 // 37162
Majd jövőre...
RomeoOne2024-09-19 19:38:39 // 37161
Még van 1-2 hét, amíg jó idő lehet a Transzalpinán :DDD
WarbiRunner (Gyuri)2024-09-19 18:44:14 // 37160
Ugyanolyan méret, mint az eredeti betét. 1mm váll tud lenni, annyi a tárcsa kopáshatára. Kintebb nem lehet hozni, a konzol és a betét fülek meghatározzák a helyét. Jó lesz ez így, kicsit még járatom, de már élmény hogy FOG! 😄
RomeoOne2024-09-19 18:35:46 // 37159
A gyári betéttel összehasonlítva, ez keskenyebb? Ha jól láttam a lentebbi képeken, akkor a külső meg a belső íven is van pár mm, amit nem fed a betét a tárcsán. Vagy a gyári betét is ennyit fedett? Meg ha már így van, akkor nem lehet a betétet kintebb helyezni a tárcsán, hogy jobban meg tudja fogni?
WarbiRunner (Gyuri)2024-09-19 18:09:11 // 37158
Még most ronda csíkos, nem tudom mivel van ez a Rotinger bevonva. Gondolom szépen kisímul majd, csak menni kell még vele.
WarbiRunner (Gyuri)2024-09-19 18:06:03 // 37157
A Rotinger pl pont nem ajánlja a pasztát, én meg úgy vagyok ezzel, hogy ésszel van haszna. Szeretném majd sok sok év múlva könnyen levenni a tárcsát, és nem egy rommá rohadt agyat találni alatta. Lehet 3 évente megér egy szétszedést. Ez egy magas hőt elviselő zsír, a réz pedig segíti a hőátadást, és még Göbi is javasolta az egyik videójában.
Shadin2024-09-19 17:51:33 // 37156
Gondolom a tárcsa felületét már lepucolta a betét ahol kell, majd dobj arról is képet, kiváncsi vagyok mekkora felületen fog, meg h milyen "sugárban".
Shadin2024-09-19 17:49:44 // 37155
Nagyon megoszlanak a vélemények a tárcsa alatti pasztázásról, de látom nincs rajta sok.
WarbiRunner (Gyuri)2024-09-19 17:21:03 // 37154
WarbiRunner (Gyuri)2024-09-19 17:17:35 // 37153
Igen, visszanyomtam a munkahengert szép türelmesen. Visszament rendben mindkét oldalon. A csúszkák nagyon szárazak voltak, megszilárdult kenőanyag maradvány volt rajtuk, de berágódás nem látszott. Nagyon nem is lehet, mert egy gumi ajkas műanyag alkatrész csúszik rajta ha jól láttam. Így utólag megnyugtat hogy magamnak csináltam meg, ezzel így egy szerelő sem pepecselt volna ennyit. A kerékagy felületén kezdődő rozsdaszerűség volt, és barnás elszíneződés, ami nem teljesen rozsdának nézett ki.
Na ezt gravírgép mini drótkoronggal szépen fényesre pucoltam, vékonyan rezes zsírral kezeltem. A betétek "fülei" is kaptak egy pötty zsírt, és a csúszkák is egy vékony réteget, ha már odavalónak írta a leírása. Igyekeztem rendesen összerakni, remélem jó lesz.
Végül összehasonlítottam a betéteket. Az egyik használtat egy kis csiszolópapíron feltisztítottam. Jól sejtettem. Szinte nulla réz volt a gyári betétekben, inkább acél forgácsnak tűnt ami benne van, jóval kisebb mennyiségben. Tökéletesen más összetétel, valószínűleg az USA szabvány miatt egységesen mindenhol ugyanazt az eco betétet rakták '21-től.
Na ezt gravírgép mini drótkoronggal szépen fényesre pucoltam, vékonyan rezes zsírral kezeltem. A betétek "fülei" is kaptak egy pötty zsírt, és a csúszkák is egy vékony réteget, ha már odavalónak írta a leírása. Igyekeztem rendesen összerakni, remélem jó lesz.
Végül összehasonlítottam a betéteket. Az egyik használtat egy kis csiszolópapíron feltisztítottam. Jól sejtettem. Szinte nulla réz volt a gyári betétekben, inkább acél forgácsnak tűnt ami benne van, jóval kisebb mennyiségben. Tökéletesen más összetétel, valószínűleg az USA szabvány miatt egységesen mindenhol ugyanazt az eco betétet rakták '21-től.
Shadin2024-09-19 16:22:47 // 37152
Amikor cserélted, ugye vissza kellett nyomni a dugattyút némileg a tokjába. Ill. gondolom megnézted a szerkezetet, volt valami gyanús?
WarbiRunner (Gyuri)2024-09-19 15:25:51 // 37151
WarbiRunner (Gyuri)2024-09-19 15:24:59 // 37150
Még "bedding in" van, mindent is betartok precízen 😆 Ami eddig feltűnt, hogy fog. 85-ről fékezgettem 60-ig, és amikor a kezdeti karistolás elmúlt, elkezdett fogni, nem billen egyből az autó.
Shadin2024-09-19 13:54:36 // 37149
Remekül néz ki, remélem ez tartósabb és jó lesz. Kivi vagyok az eQ2-re, hogy mennyivel lesz másabb mint a régivel.
Shadin2024-09-19 13:52:36 // 37148
Akkor ez el van baxva. Kell egy rendes vég ami mindent is a lökhárító mögé vezet ki.
mr_oven2024-09-19 13:52:21 // 37147
A hangerősítés tudománya már régre visszanyúlik az exponenciális tölcsér révén (trombita). A csőben pedig sokminden jól vezethető ( víz, hang, mikrohullám) és egyes frekvenciákat ki lehet vele emelni, mást elnyomni jó méretezéssel.
A mi esetünkben a kívánatos kiemelendő/ elnyomandó frekik hullámhossza összemérhető a kipufogó csöveink hosszával, ezért jól tudunk vele játszani.
Ilyen formákkal is érdekes dolgokat lehetne művelni:
https://www.google.com/search?client=firefox-b-e&sca_esv=426d1894efaa3de5&sca_upv=1&sxsrf=ADLYWIJBu0n_svCjK-i4pIP2C6ATTwZMHw:1726746202579&q=exponenci%C3%A1lis+reflex+cs%C5%91&udm=2&fbs=AEQNm0CRjlOtE433-CvsDZEksQ8zEj2rJPvphMkaiH-zQ3Mue-Qe_z6_WFCULJqrXW8azJh-H31en4_JWlh2_2NH_iCvXJWa-X59p6BfjSsmO7ruhgpNwTxlJHLw6q0EwUcIac-24EHOZZD6VsU4xusjsVXhEYMIfq4Jtk6_t5NEo8-t1_83A49Hm4r7M7ufn9aH5ruA44gs&sa=X&ved=2ahUKEwjfkZbw9s6IAxXx8bsIHb1UIXEQtKgLegQIExAB&biw=1366&bih=643&dpr=1
.
A mi esetünkben a kívánatos kiemelendő/ elnyomandó frekik hullámhossza összemérhető a kipufogó csöveink hosszával, ezért jól tudunk vele játszani.
Ilyen formákkal is érdekes dolgokat lehetne művelni:
https://www.google.com/search?client=firefox-b-e&sca_esv=426d1894efaa3de5&sca_upv=1&sxsrf=ADLYWIJBu0n_svCjK-i4pIP2C6ATTwZMHw:1726746202579&q=exponenci%C3%A1lis+reflex+cs%C5%91&udm=2&fbs=AEQNm0CRjlOtE433-CvsDZEksQ8zEj2rJPvphMkaiH-zQ3Mue-Qe_z6_WFCULJqrXW8azJh-H31en4_JWlh2_2NH_iCvXJWa-X59p6BfjSsmO7ruhgpNwTxlJHLw6q0EwUcIac-24EHOZZD6VsU4xusjsVXhEYMIfq4Jtk6_t5NEo8-t1_83A49Hm4r7M7ufn9aH5ruA44gs&sa=X&ved=2ahUKEwjfkZbw9s6IAxXx8bsIHb1UIXEQtKgLegQIExAB&biw=1366&bih=643&dpr=1
.
mr_oven2024-09-19 13:29:22 // 37146
Igen minden gyári, ezért döbbentem le én is.
Sajna a gáz beáramlás is gyári.
Sajna a gáz beáramlás is gyári.
WarbiRunner (Gyuri)2024-09-19 12:08:11 // 37145
Shadin2024-09-19 10:09:54 // 37143
Ez a gyári dobbal van?
SD2024-09-19 09:13:26 // 37142
Majd a végeredményt is kérjük:)
G-MANN🍀2024-09-18 21:29:52 // 37141
Sztm nálam is ilyen.
SD2024-09-18 21:14:12 // 37140
Tényleg komoly hangja van, először azt hittem dízel, aztán meg hogy micsoda röfögés:D
Ez a kipufogó tuning vesélyes méreteket ölt itt:D
Ez a kipufogó tuning vesélyes méreteket ölt itt:D
mr_oven2024-09-18 21:01:32 // 37139
Na ezt a csövet említettem én is tegnap. 10 napja vettem és mielőtt elvágtam a teszthez kipróbáltam.
Itt a video:
https://www.youtube.com/shorts/B-Xm_o19xAQ
Itt a video:
https://www.youtube.com/shorts/B-Xm_o19xAQ
SanyiJTD2024-09-18 20:00:12 // 37138
Szegregátor szűrő. A dízeleseknek fog kelleni előbb-utóbb. :)
SanyiJTD2024-09-18 19:59:45 // 37137
Igen-igen, garázsból tankolok már. :D
Kazes☻2024-09-18 19:44:49 // 37136
Tisztára Snoop Dogg...! :D
Shadin2024-09-18 18:59:27 // 37135
Holnap kettévágom hogy szimetrikus legyen és csapassúúúk!!
SD2024-09-18 18:46:12 // 37133
ja ez a fék fotó 2023 novemberi állapot
SD2024-09-18 18:35:45 // 37130
Kazes☻2024-09-18 18:32:00 // 37129
Csodás... lehet csapatni! XD
Kazes☻2024-09-18 18:31:38 // 37128
Az övé dízel volt, lehetséges, hogy nem is kell neked... még akkor se, ha kellene, mert úgy érzed! ;)
:D
:D
Kazes☻2024-09-18 18:30:36 // 37127
Persze... úgy lesz válla, ez tulajdonképpen a vállgyártó! :D
Kazes☻2024-09-18 18:29:59 // 37126
Szuper! :)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.
Online tag
2
Vendég2
543