Fórum >> Típusok >> Giulia

Haddel2019-05-04 17:30:57 // 9541
Én is rá kivántam,de sajnos idén tuti nem lesz:(
Golyszi2019-05-04 16:58:49 // 9539
Hátra még lehet kap nyomtávot. Majd ha lesz 1 kis időm kisakkozom mekkora kell.
Shadin2019-05-04 16:52:14 // 9538
Úgy pörög már a Giulia fórum mint 8 éve a 159 :-)
Lassan vágyom egyre. Mindegy milyen...
RomeoOne2019-05-04 16:35:21 // 9537
Ja, 9-es felnire kicsit keskeny a 225-ös, de szódával elmegy. A magasságából szerintem nem veszít, a kialakítás nem olyan. Sőt, talán még nő is. De szerintem ez a hatás elhanyagolható.
link
G-MANN2019-05-04 16:16:43 // 9536
:-):-) elől gyárilag 225-ös gumihoz 8-as a felni úgy emlékszem, ha 9 szélesre rakod a 225-ös gumit, azt jól széthúzza, szerintem jó pár mm-t "csökken" az oldalfal magassága, alacsonyabb lesz :-) brutálul néz ki
Golyszi2019-05-04 15:28:10 // 9535
9J körbe. 225/35r20 ET30
RomeoOne2019-05-04 15:05:30 // 9534
Mondjuk ha ennél nagyobb bajok nem jönnek elő, akkor egy fene, bírjon csak annyit
Erhard 242 (Pure Energy)2019-05-04 14:55:45 // 9533
remélem nem csak 3 évet bírnak ezek az akkuk is, mint az 59ben... bár nem lennék meglepve
RomeoOne2019-05-04 14:52:35 // 9532
225/35R20 elöl és 255/30R20 hátul?
ALFA1592019-05-04 14:43:50 // 9531
Téged még az ág is húz!
Erhard 242 (Pure Energy)2019-05-04 14:38:33 // 9530
ha van torque azzal meg lehet próbálni a hibakód törlést 159/Giuliettanál működik lemerült akku után...
Golyszi2019-05-04 14:18:23 // 9529
Váltóméretnek megfelelően, összesen 6mm-rel nagyobb az átmérő.
Engem jobban aggasztott a rúgózatlan tömeg. De azt kell mondjam, ez a szett könnyebb mint a gyári. Eddig teljesen pozitív!
A tervem az volt hogy a giulettaról maradt TI megy fel rá. Az a szett bazinehéz volt. Az 1.750tbi megérezte... De eladtam.
RomeoOne2019-05-04 14:08:59 // 9528
Az alap sztem is többet megengedhet. Kérdés, hogy milyen gumikat tett fel Golyszi
Chabbi2019-05-04 13:42:11 // 9527
Sziasztok. QV akksi lemerürt és nem indult be. Mikor sikerült beinditanunk, check engine felirat jelenik meg.
Nem lehet használni a dna kapcsolot, illetve nincs start-stop rendszer sem. Gondolom az akksi miatt nem kommunikáltak az egységek egymással. Esetleg ötlet valakinek? Vagy mindenképpen szerviz?
ALFA1592019-05-04 12:41:09 // 9526
Épp azt írtam,hogy azért ért bele mert a teljes átmérőt növeltem 1cm-el.
20-as felninél már nagyon peres lenne a gumi.
Lehet,hogy az "alap" giulia kicsit más és elférhet nagyobb átmérő is.
G-MANN2019-05-04 11:02:51 // 9525
Igen:-) ez a gyári 19 szerintem így álom :-)
RomeoOne2019-05-04 10:19:48 // 9524
Csak hàtulra ahhoz kène 11-es is
RomeoOne2019-05-04 10:18:55 // 9523
10 coll hátul, de a 285 azért nem bánná a 10.5-öt. Arra azt nèztem, hogy 20asban vàltónak mehetne a 295/25R20, elölre meg mehetne a 245/30R20. Vagy menőben nyomni és elöl meghagyni a gyári mèretet :D
Lamborghininek is hatul egy collal nagyobb felnije van :D
RomeoOne2019-05-04 10:13:30 // 9522
Miért èrne bele? Ha maradsz a váltóméretnèl, akkor nem lesz gond. Nàlad az volt a baj, hogy növelted a kerékátmérőt
Szabolcs 1592019-05-04 09:29:06 // 9521
Haddel2019-05-03 22:42:47 // 9520
Álomgarázs😃
Kazes☻2019-05-03 21:27:34 // 9519
Igazán jó hely lehet! :)
Haddel2019-05-03 21:17:20 // 9518
Erhard 242 (Pure Energy)2019-05-03 21:05:05 // 9517
Megmondtam vagy megmondtam
Shadin2019-05-03 20:53:38 // 9516
C3-as kell, az van a 3,5 feletti HTHS értékkel.
Én pl. A3/B4-et használok 0w-40-est. érdekes módon valóban nem fogy.

Az meg h a 3 utas katalizátorhoz is már ACEA C3-as olaj kell a Tibihez hivatalosan az kb. vicc :-(
ALFA1592019-05-03 20:47:42 // 9515
Nem akarom szétrázatni magam peres gumival. :-)
Télre akartam "megemelni" kicsit a gyáritól 1cm-el magasabbra de elöl nem sikerült.
G-MANN2019-05-03 18:41:47 // 9514
20-as simán befér, alacsonyabb gumival, és gondolom itt más ET vel mint a gyári. Neked is beférne. :-) Fontos, hogy váltó méret legyen, nem akciós "dömper" nem gyári méretű gumi:-):-):-)
Erhard 242 (Pure Energy)2019-05-03 18:33:34 // 9513
jól teszed van pár márka aki kínál c2, c3-as olajat 40-esben is teljesen megfelel a célnak
Erhard 242 (Pure Energy)2019-05-03 18:32:20 // 9512
jól néz ki ilyet néztem olaszból csak attól félek a 20' már eléggé pattogós lenne szóval marad a jelenlegi de szép a verdád vele, egyedi!
Erhard 242 (Pure Energy)2019-05-03 18:28:43 // 9511
apropó rémus dob optikailag is sokkal szebb, mint a gyári eleve 60-as a csőméret és a vége éppen csak hogy belóg a gyári krómvégbe szóval nincs az a nagycsőben a kiscső feeling...
Szabolcs 1592019-05-03 18:25:10 // 9510
Nem remus rendszer csak kipufogó vég, remus az csak a stelvion van
tirex2019-05-03 18:11:27 // 9509
Lehet hogy még nem kanyarodott vele!:))
ALFA1592019-05-03 17:59:18 // 9508
Elöl volt gond nálam amikor kitekertem a kormányt.1cm-el növeltem (volna) a teljes átmérőt és már bele ért.Maradt a gyári gumiméret.
Ezért furcsa,hogy nála elfér.
tirex2019-05-03 17:56:26 // 9507
A QV felni hátul 10.5 colos hanjól tudom, szerintem ez nem.
tirex2019-05-03 17:52:11 // 9506
Ez kétméretű felnigarnitúra?
ALFA1592019-05-03 17:42:21 // 9505
Hogy a fenébe nem ér bele sehol?Nekem a 19 kicsit magasabb gumival már beleérne.
Eddig nem hittem,hogy lehet egy felni túl nagy de szerintem ez 19-el pont optimális lenne.
Egyébként szép ez a felni típus.Na majd élőben egyszer megnézem.
Kazes☻2019-05-03 16:59:12 // 9504
Követeljük! :D
R33Z2019-05-03 16:45:50 // 9503
Ma a kishercegnőt a lóheréssel kellett oviba vinni, ezt kérte :) így ma kivételesen én is QV-vel vagyok dolgozni :) A nagyobbik lányom meg tegnap elaludt, úgyhogy (szerencsémre:) ) gyorsan kellett iskolába juttatni, tegnap is QV nap volt :)
WarbiRunner (Gyuri)2019-05-03 14:57:13 // 9502
Na persze...:-DD
RomeoOne2019-05-03 14:49:33 // 9501
Töltsd fel valahova, had szörnyülködjenek a népek és jöjjenek a litániák, hogy közveszélyes vagy :DDD
WarbiRunner (Gyuri)2019-05-03 14:31:11 // 9500
Én 40-es dpf-es olajjal használom, nem teljesen véletlenül :-) Motul X-Clean a neve. A városias mozgást hagyjuk, nem erről volt szó. :-) Azt hogy szenvedne, azt nem érzem, és dugóban araszolni szinte relax vele.. Nagyon kényelmes városban, csak legfeljebb nem igazán alkalmas rá. Persze, ha városban időre kell menni, eszembe sincs a 159-be ülni, mert hiába a sok ló, nem lehet vele ugrálni, cikázni. Ez igaz, ha erre gondolsz. Nem lehet vele azt előadni, mint egy szaladgálós kisebb autóval. Az utak állapota is olyan, hogy egy csomó helyen nem tudok annyival menni, mint a TD-vel szoktam, de olyankor igényem sincs rá, pihenek és kész.
Ha a Giulia tudja ugyanazt a műsort városban mint a 146-om, és ugyanazt városon kívül, mint a 159, akkor kell nekem egy olyan :-D Nem tudom ugyan ki járna jól ezzel, pont visszanéztem a TD dashcam-ját. Lehet jobb volna sürgősen formázni az SD kártyát. :-D
Shadin2019-05-03 13:57:41 // 9499
Én a 200 (242) lovas Tibinél sem érzem hogy városi autó lenne...
G-MANN2019-05-03 13:55:02 // 9498
Nem kicsi :-):-):-)
Giuntini2019-05-03 12:25:10 // 9497
Azért Csaba is ugyanúgy látja mint én. Nincs különbség a Brera es a 159 között 2,4-es motorral. A rákfene onnan indul, hogy erre ráakasztottak egy dpf-et, és elvileg 40 -es olaj kellene bele, a dpf miatt viszont 30-ast kell belerakni....
Valamiért az összes 159-es mozgása nem városias. A Giuliát 180 lovas dízellel próbáltam, kézi váltóval, de egyáltalàn nem éreztem ezt, ugy vezethető szinte mint egy gokart. Érezhető a 300 kiló súlyelőny! 1700 kilót könnyeden mozgatni a városban szinte lehetetlen. Pedig az autó megy, kanyarodik, mindent megcsinál, de az érzet megvan. Viszont a Giulia dizelhangja városban mindig ott van. A 2,4 Nohab hangja egészen más....
WarbiRunner (Gyuri)2019-05-03 11:38:42 // 9496
Hát... na én ezt nem érzem :-) A 2.4 automata városi kínlódásban is borzasztó kényelmes, ez a váltó pont erre (is) való. Finoman indul, és a hatalmas nyomatékot kényelmesen kordában tartja. NIncs küzdelem a kuplunggal és a se egyesnek se kettesnek nem jó gurulgatásokkal. Jár a nohab motor alapjáraton és ahogy engeded a féket, úgy viszi a hátán a páncélszekrényt :-DD
Amit érzel az a konstrukciós hiba tudata :-) Tudod, hogy a rosszul megírt program miatt túl hamar melegszik, az érzéketlen vízhőfokmérő pedig nem jelzi a valóságot, csak hallod, hogy ki be kapcsol a hűtőventilátor. És tudod, hogy másfél óra alatt bármikor belekezdhet egy dpf regenerálásba, amit bizony ki kell ülni ott a dugó közepén. Na ezt tanúsítom, hogy nem jó érzés. Maga az autó vezetve nagyon tökéletes, úri módon oldja meg. Csak a tudat, hogy műszakilag pusztul tőle, az ami zavar. :-D Szerencsére nálunk másfél órás szívások nincsenek. Nem az autó bírná rosszabbul, hanem én :-D
WarbiRunner (Gyuri)2019-05-03 11:25:29 // 9495
Hűű ez súlyosan látványos :-DD Gratula, szép autó :-)
Golyszi2019-05-03 11:21:18 // 9494
20" on
Giuntini2019-05-03 10:45:12 // 9493
Szívemből beszélsz! Ugyanezt érzem én is! A 159 2,4 Q-tronic-om, a városban gyötrődik, hiába automata, de érzem hogy a dugó nem az ő világa. A héten Angyalföldről Dél-Budára másfél óra alatt értem haza, nem magam miatt voltam ideges, hanem az autó miatt, éreztem, hogy ez neki sok. A 159 2,4-es motorral nem extra dugós városba tervezett autó, viszont egy 280 lovas Veloce-nél niztos nem érezném ezt.
RomeoOne2019-05-03 10:00:44 // 9492
Ez a Remus rendszer? Vagy az Erhardnál volt?
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.